Witam,czy są przyjęcia do firmy kierowców C+E ,czy tylko są Dafy we flocie?Jestem zainteresowany
Jeśli wolne posady = ogłoszenia, to wychodziłoby na to, że nie ma przyjęć, ale kto wie, może tu jest inaczej? Nawet w zakładce praca jest komunikat o braku wolnych etatów. Może więc na przyszłość się dowiem, ile zdecydowani są płacić kierowcy samochodu ciężarowego w ruchu krajowym i międzynarodowym? Bo trochę ponad dwa lata temu chcieli płacić podług ogłoszenia - 3300 zł brutto. Ciekawe więc, ile teraz, no i czy można jeździć w podwójnej obsadzie, jak się ma jeszcze mało doświadczenia? Czekam zatem na jakieś wpisy od pracowników.
Ja doświadczenie mam bo pracowałem w Duńskiej firmie ,ale szukam pracy tu gdzie mieszkam czyli w Wałczu,6 lat dojazdów prawie 700 km wykańczają.
Cześć wszystkim,jest tu jakiś kierowca na grupie? Mam kilka pytań, na co trzeba uważać we firmie,wiem że atmosfera jest nie ciekawa,i że trzeba uważać na dwóch kierowców bo donoszą do szefa,jeden jakiś grubszy a drugi co dużo piwa pije,czy na coś jeszcze mam zwrócić uwagę?
A skąd wiesz, że są problemy z atmosferą? Dużo masz informacji co do pracy i ludzi, to miałeś już doświadczenia z pracą tam? Ja z kolei nic nie wiem. A dużo ludzi odchodzi czy nie jest tak źle?
Jak tam dalej każdy 2 karty kierowcy na wyposażeniu auta? I ta przesympatyczna blond baba, która myśli ze jest najmądrzejsza na świecie.. tfu, nie polecam ani firmy ani myjni która nie domywa aut ani parkingu !! Bez pozdrowień również dla wielkiego pana spedytora co ma wspólnego ze spedycja tyle co zeszłoroczny snieg z wakacjami, jednak rude to zawsze fałszywe.
Czy tam nadal się jeździ z wymienionym impulsatorem i przyłożonym magnesem?
Tak tam sami emeryci zostali i ci co muszą bo siedzą u prezesa w kieszeni,ci chłopacy co mądrzy to już dawno poodchodzili.
Z jakiego powodu poodchodzili? Zarobki nie pasowały czy coś innego? Są za to jakies wakaty dla kierowców czy po prostu skład się zmniejszył?
Emeryci jak emeryci bo na najniższej krajowej robili i dlatego muszą dalej jeździć bo receptę wykupi i po emeryturze,ale dużo tam ciot jeździ co się boi odejść bo sobie poukładali w głowie że w nowej firmie sobie nie poradzą, tak zwany strach im nie pozwala odejść
Jesteś pewny, że o to chodzi? Przyszło mi do głowy od razu, czy jest tak, że gdzieś indziej jest lepiej - czy niekoniecznie. Bo jak gdzieś indziej w okolicy jest podobnie, to po co się na nowo stresować zmianą środowiska? Chyba że są różnice?
Firma jak dla mnie na plus ! Fajna atmosfera, szefostwo dba o pracowników. Firma ciągle się rozwija. Czytając opinie zastanawiam się czy osoby które to napisały myślą o sobie że są wspaniałe i bez winy? Każdy narzeka na pracodawcę ale czy Każdy z nas chciałby nim być? Brać na siebie wszystkie te problemy, które niestety zawsze są? Najlepiej kogoś obsmarować anonimowo bo to najprościej. Płace w tej firmie są na wysokim poziomie, kierowcy wracają na weekendy do domu. Gorąco polecam
Twoja wypowiedz świadczy tylko o głupocie. A kto ma wystawić opinię, pracownik czy ktoś kto nie ma o tym pojęcia, bo TY PANIE pewnie pracownikiem nie byleś
Jestem zadowolonym klientem myjni w Wartransie, zawsze. Chłopaki zadowoleni i pogadać lubią. Kawkę postawią, wiec nie jest tak złe jak piszecie. My kierowcy to inna nacja. Na autostradzie przeszkadza nam kolega, na drodze osobówka, w pracy szef a w domu stara. Swoje frustracje wylewamy na pauzie w internet. A i wyprzedzę głupie komentarze, nie pracowałem i nie pracuję w wartrans, bo jestem ze wschodu. Opinia pozytywna. Parking tez spoko, szkoda, że nie ma prysznica. Fajny facet z szefostwa to Leszek, który to ogarnia. Pozdrawiam