Jakie są warunki zatrudnienia w Verizon Connect Poland Sp. z o.o.?
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Verizon Connect Poland Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Czy w obrębie jednego działu w Verizon Connect Poland Sp. z o.o. są wewnętrzne rekrutacje na liderów?
czy są obecnie prowadzone rekrutacje w Firmie, bądź czy Firma planuje zatrudniać nowych pracowników ? I czy jest szansa otrzymać pracę nie po znajomości ? Czy raczej wszystkie stanowiska już są z góry obsadzone? Jak duża jest rotacja pracowników w Firmie?
Wszystkie stanowiska są juz obsadzone. Nawet jak jest rekrutacja wewnętrzna to jest wielce prawdopodobne, że wygra ją ktoś kto jest dobrym kolega kierownika, osoba niekoniecznie mająca kompetencje
Przykre. Czytając komentarze wnioskuje, że w Firmie panuje niekoniecznie dobra atmosfera. Szczerze mówiąc niechciałbym mieć za kierownika osoby która nie ma kompetencji i otrzymała stanowisko po znajomości. W moich oczach = brak szacunku. W takim razie życzę wszystkim obecnym jak i przyszłym pracownikiem powodzenia. Sam wiem, że nawet jak byłby by prowadzona jakakolwiek rekrutacja to niechciałbym być częścią takiego zespołu. (Dużo negatywnych komentarzy wszystko mówi) :D
Ostatnio nawet taka sytuacja miała miejsce, że rekrutację wygrał ktoś kto nie jest wybitnym pracownikiem, ale ją wygrał bo koleguje się z gościem, który teraz jest jego przełożonym.(usunięte przez administratora)
Rotacja nie jest duża, od czasu do czasu kogoś wyrzucą bo nie robi planu, norma w sprzedaży. O zatrudnieniach nic nie słychać. Awanse po znajomosci, trzeba wiedzieć z kim trzymać sztamę i tyle :)
Lubię co się z Wami dzieje? Firma nie jest zła to menadżerowie są fatalni. Nie ma odpowiednich ludzi do zarządzania biznesem. Podział zespołu na dwa pod zespoły to okropny pomysł. Prawdą jest to, że w firmie zarabia tylko połowa pracowników „ta lepsza połowa” ta „gorsza” jak zrobi target raz od wielkiego dzwonu to sukces! Cele są ambitne, a to co się tam dzieje może być dla wielu krzywdzące, ale kogo to obchodzi... Generalnie tak, prędzej czy pózniej osoby ze słabym wynikiem wylecą z tej Firmy. Dlatego jak Ci coś nie pasuje i Ci źle to zmień robotę. Na rynku pracy jest wiele ofert. znajdziesz miejsce odpowiednie dla siebie i nie bedzie to praca w Call center :) chyba ze chcesz ciagle narzekać i pracować na słuchawce. Twój wybór. Ucieczka to najlepsza decyzja. You know what to do, do well!
Niestety ta firma niszczy ludzi psychicznie ,jedni ( ulubieńcy ) robią targetu ,a drudzy ( gorszy sort ) niestety nie ,to nie tylko to czego można się spodziewać po tej firmie, psychiatra murowany . Niestety Verizon w Stanach nic z tym nie robi , wszystko zamiatane pod dywan i dalej management robi co chce. Ludzie zaczynają się zwalniać ,bo mają dosyć . W Sądzie Pracy na pewno pracownik by z nimi wygrał
Niestety osoba, która bardzo dobrze sprawdzała się na stanowisku kierowniczym, potrafiła MOTYWOWAĆ, świetnie zarządzać zespołem i miała ogrom pozytywnej energii już nie pracuje. :(
Najlepszy to jest Menago Temu BDR Outbound. Zero doświadczenia, zero wiedzy plus chamskie zachowania w stosunku do ludzi. Knuł, żeby przejąć władze w Polsce i wyknuł, ze nie potrafi nawet zmotywować swoich ludzi do umówienia spotkań z klientami. Jedno wielkie ZERO!!! Zawsze gra ofiarę… a w rzeczywistości mobber i prostak - kumulacja najgorszych cech charakteru. Manager od Closerow od początku jak tu pracuje wszystko leci na układach. Nawet teraz awans nowego Closera wygrał jego kolega który targetow niw robił jako BDR. Jak ma coś do niego iść to nikt noe chce mu nic dać bo wiadomo ze nie sprzeda. Nikt nic nie mówi głośno bo wiadomo ze będzie zaraz zwolniony. Atmosfera do bani. Dobrze zw chociaz jest HO i nie trzeba spędzać czasu z tymi ludźmi. Sami pozerzy i kłamcy. Zrobią wszystko żeby utrzymać sie bo pensja wysoka. Czas spadać. Kto mądry to juz to zrobił. Lepiej nie będzie a nawet napewno będzie gorzej :(
Ludzie skończcie już z tym hejtem. Może i menago nie maja doświadczenia ale się starają czasem z lepszym czasem z gorszym skutkiem. Spotkacie gorszych na swoich drogach :)
Wydaje mi się, że firma Verizon to nie jest firma Krzak sp. z o. o tylko poważna międzynarodowa firma, która nie powinna zatrudniać na kierowniczych stanowiskach amatorów z kompleksami z przeszłości, którzy odgrywają się na pracownikach
A jednak tak sie dzieje.... 3 menagerow w ostatnim czasie to z mianowania przelozonego. A pozniej pozbyli sie przelozonego. Wszystko otoczone wielka rekrutacja. Firam krzak nie, ale centrala nie wie co sie dzieje. A jak zaczynamy pisac to zamiataja wszystko pod dywan. Rozwiazanie problemu to szkolenia dla menagerow.
Czy w Verizon Connect Poland Sp. z o.o. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Oczywiście! Wystrczy ze jesteś pupilkiem w inb teamie, w przeciwnym wypadku żyj za podstawę i zbieraj joby :)
A kogo nazywasz pupilkiem? Osoby które pracuja solidnie od 8-16 dajac z siebie wszystko? Tak takie osoby dostaja nagrody bo nie siedza i nie jecza tylko solidnie i uczciwie pracuja. Przestancie narzekać ze sa pupilki i podziały. Nie ma czegoś takiego bardziej sa podzialy na tych co pracuja i tych co udaja że pracują. Rozumiem że należysz do tych co udają? To masz racje tacy nagród nie dostaja. Sa różne konkursy ogłaszane i sa dla WSZYSTKICH a kto to zrobi to już zależy od Nas. Co tydzień też Ci ktorym sie udalo zrobić nqjlepsze wyniki KPI czy też sprzedażowe rownież sa nagradzane. Skończcie już z tymi podzialami ze sa pupilki itp. Nikt za darmo tu nienjest i kazdy z Nas wie co od Nas oczekują wiec do roboty a nie narzekać. Zawsze jest alterbatywa zeby szukać nowych wyzwań jak te wyzwania Cie przerastaja.
Prawda jest taka, ze są pupilki w tej firmie i to widzi wieksza część zespołu Najlepsze są te osoby, które sie wypowiadają , ktore dostają leady i tylko na tym jadą. Prawdziwy handlowiec potrafi sprzedać głównie z tematów, które sam pozyskuje, a nie z leadów, które mu się podstawi pod nos
Serio??? Dzwonieniem nazywasz robienie sztucznych call logów wpisując n.o; To nazywasz uczciwą i solidną pracą?? Oczywiście, takie osoby dostają nagrody bo dostają leady, chodź nie powinny.Menager nie potrafi nawet wyciągnąć konsekwencji z takiego zachowania, ale tak już jest jak w grę wchodzi kolesiostwo. Zatem nie pisz, że nie ma podziałów, bo wszyscy doskonale wiedzą jak to wygląda. Gdyby wszyscy byli traktowani na równi takie rzeczy nie miały by miejsca, skoro jest inaczej. To co się dziwisz. Ci mądrzejsi wiedzieli co robić, jak komuś coś nie pasuje to nie ma co tu wylewać swojej frustracji tylko trzeba poszukać dla siebie innego miejsca. Zmień lub zaakceptuj.
Na jakie benefity można liczyć w Verizon Connect Poland Sp. z o.o.?
Prywatna opieka medyczna, bardzo wysokie dofinansowanie do studiów, lekcje angielskiego, multisport. Poza tym na start dostajesz 25 dni urlopu nawet jeśli nie masz żadnego stażu pracy.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Verizon Connect Poland Sp. z o.o.?
Atmosfera w pracy pozostawia wiele do życzenia. Każdy na siebie donosi, sprawdza itd. Nie można mieć swojego zdania, trzeba się zgadzać z tym co powie "krzywousta blond królowa". Niestety jest to osoba, która nie ma zielonego pojęcia na temat zarządzania zespołem. Jedynie co potrafi to demotywować zespół. W dziale szkoleń lepiej jej szło. Ostatnio mówiono o tym, ze firma w czasie pandemii dba o pracowników, szkoda tylko, że ich zwalnia :D
Jak się targetu przez rok nie zrobiło ani razu to trzeba samemu odejść a nie czekać aż cię zwolnią... trochę godności trzeba mieć...a nie być tylko kosztem dla firmy i miec oczekiwania na poziomie króla/królowej...
W takim razie 3/4 firmy powinno się zwolnić bo jest tylko kosztem dla firmy... Nikomu nie życzę takiej kadry managerskiej - dwulicowej, nie mającej podejścia do ludzi. Takie osoby doprowadza firmę do ruiny
Witam A kto rekrutuje to firmy Verizon nigdzie nie ma ogłoszeń . Wie ktoś ?
Widzę, że orientujesz się w sprawach firmowych, więc zapewne byłeś lub jesteś pracownikiem Verizon Connect Poland. Możesz powiedzieć mi coś na temat stawki godzinowej w tym miejscu? Liczę, że podzielisz się swoją wiedzą na ten temat.
Witam, jak wygląda aktualna sytuacja w firmie? Podobno dużo zmieniło się na plus po zwolnieniu słynnego "Łysego". To prawda, że zwracają kasę za uczelnię? Poproszę o obiektywne opinie :)
Podobno jedyne, co dobre to wynagrodzenie(usunięte przez administratora). Szczerze nie tylko kasa jest ważna jak później zdrowie Ci siądzie bo ciągle gonią i gonią, to chyba mówię dziękuję.
dziekuje za odp, ale "podobno" sugeruje ze nie pracujesz tam? chciałbym poznac opinie pracownika
Tak, zwolniono całą kadrę managerską :D dzięki temu wyniki sprzedażowe poszły w górę a atmosfera całkowicie uległa zmianie :D Firma raczej nie idzie w benefity, a wysokie wynagrodzenia. Wysoka podstawa plus wysokie prowizje. Z benefitów: Karta MS, opieka medyczna, unbezpieczenie, nauka języka ang i dofinansowanie do studiów - bardzo wysoka suma, ale trzeba zrobić tytuł naukowy (licencjat, Mgr lub doktorat) :D
Pracuje tu już ponad rok i po za starą kadrą managerską, która znęcała się nad pracownikami, nie zwolniono u nas nikogo. Cały czas przychodzą do nas nowe osoby. Atmosfera jest super. A i firma daje dużo od siebie zwraca kasę za studia, mamy bezpłatny angielski, miłą atmosferę no kasa też jest mega. A co do pracy to, to jest dział handlowy nikt nikogo nie będzie głaskał po głowie za brak targetów.
Nie ma targetu, nie glaskasz po głowie. Jesteś tabelka, której na zbyt niskim pułapie mówisz DELETE? Pamiętaj, że powodów słabych wyników jest wiele, trzeba tylko popracować z człowiekiem i odpowiednio go zmotywować i przeszkolic. Gratuluję podejścia... Jeśli tak postępujecie to nie dziwie się że macie problem?
A kto mówi, że mamy? :) Ja problemów nie widzę. Jak tak czytam te komentarze, to aż czuć, że to albo stary management wypisuje głupoty albo stara gwardia, której nowy porządek może nie odpowiadać bo już unitów za (usunięte przez administratora) się nie dostaje a trzeba pracować ;) Ze swoje strony polecam dla ludzi, kórzy czują sprzedaż, dla ludzi, którzy nie czują jest Dział Obsługi Klienta.
Nie jest to dział handlowy tylko dział konsultantów jak już, ze sprzedażą nie ma to wiele wspólnego.
A możesz nam wskazać firmę, która zatrudnia handlowców tylko po to, żeby byli, firmę w której handlowiec nie ma targetu i siedzi za podstawę, nikt nie ma do niego pretensji gdy nie wykonuje swojej pracy. Ja zawsze myślałem, że po to jest dział handlowy, żeby zarabiał na firmę, ale może się mylę może w innych firmach jest inaczej.
A ja czuję, że macie problem, bo mówisz że byli pracownicy dają Wam zły feedback, zatrudniliscie nowych i znów mówisz, że oni też są niezadowoleni i także dają wam zły feedback. To kto daje dobry? Kółko wzajemnej adoracji? Haha :) troszkę pokory? Wysłuchajcie co kto ma do powiedzenia.
Moze ktos podpowie jak mozna rozwiazac umowe na, uslugi z ta firma. Nie wywiazuja sie z tego co obiecywali.
Raczej niemożliwe. Jak już się wpakowałeś w umowę i upłynęło 2 tygodnie, to nie ma szans, żeby się z tego wykręcić. Możesz próbować drogi sądowej, ale wiadomo jak to z sądami w PL - będziesz czekał aż się umowa przedłuży... Może ewentualnie powiedz o co konkretnie chodzi, to będzie większe pole do zastanowienia. A i jeszcze jedna sprawa: Nie ma co tu już pisać, bo obecni pracownicy dostali zakaz opowiadania o pracy (o warunkach pracy, produktu i struktur) - normalnie jawnie mówią, że nie mogą nt pracy z nikim rozmawiać. SUPER FIRMA :)
Jest to do zrobienia. Jak zostałeś (usunięte przez administratora) umowa musi zostać rozwiązana bez żadnych kosztów dodatkowych.
Proszę podać nazwe firmy imię i nazwisko. Chętnie pomożemy. Jeśli nie zgłaszał Pan problemów technicznych to ciężko nam stwierdzić, że ma Pan problemy z gpsami. Mam odpowiedni dział dedykowany wszelkim problemom technicznym. Prosimy o kontakt :)