TD System Sp. z o.o.
counter
1 110 1280 5 1
Nie cierpliwy Nowy wpis

Witam państwa właśnie przeglądam wpisy na forum i właśnie zaciekawiły mnie wpisy nie jakiej/jakiego Nadzieja powiem tak śmiać mi się chce jak widzę nie które wpisy i ta cała nadzieja to powiem tak proszę skontaktować się z firmą która zajmuje się ochroną parkingów o dokładny regulamin parkingu bo dla mnie to jest śmieszne a dlatego ze jak widzę wpis Pracownik parkingu tylko czeka aby parkomat nie działał i w tedy wpada i daje mandaty zwłaszcza ze teraz jest pandemia. Jeżeli kiedykolwiek jakiś pracownik by tak zrobił jak pisze to Nadzieja na portalach to od razu trzeba zgłosić to do firmy która zajmuje się ochroną obiektu a oni od razu wyciągną z tego wszelkie konsekwencje. A jeżeli chodzi o WIRUS to panowie co pilnują danego obiektu tez maja swoje rodziny więc jeżeli ktoś mówi a pandemia panuje to tylko czekają na tych co biletu nie wezmą to tak nie jest ..... Więc Drodzy Państwo powiem tak nie czytajmy jakiegoś (usunięte przez administratora) co tu piszą bo to jest tylko pranie mózgu drugiemu a zwłaszcza ze faktycznie są takie osoby które faktycznie nie wiedzą co zrobić jak zauważą takie wezwanie do zapłaty . Drodzy mili ja powiem tak !!!!!!!!! Proszę wziąć sobie paragon z danych zakupów Jeżeli jest bilet parkingowy to też trzeba sobie dołączyć i wezwanie do wniesienia opłaty dodatkowej jeżeli wszystko jest w tedy trzeba wysłać E-mail do firmy która się tym zajmuje. Jeżeli była by odpowiedz negatywna to w tedy trzeba jeszcze raz wysłać e -mail Drodzy państwo nie ma co słuchać CO Piszą tu co nie którzy ze by nie płacić żeby czekać a potem proszę przychodzi dodatkowe 150 zl do płacenia tak jak mojej znajomej bo poczytała (usunięte przez administratora) wpisów jakiejś/jakiegoś NADZIEJI

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś
Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 60 dni.
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w TD System Sp. z o.o.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Grzegorz

No ja dzisiaj w Aldi na 1000 leciu robiłem zakupy. Maszynka nie działała to wszedłem zrobiłem zakupy (paragon mam) wychodzą że sklepu mac 15 minut mnie nie było i co ? I karteczka że do 7 dni 90 zeta. Potem znajomi mi powiedzieli że maszynka może działała ale że naciskałem klawisze przez rękaw bo koronawirus to mogły dlatego nie reagować. Napisałem do ALDI reklamacje, paragon ze sklepu mam. Tu mamy nie dotykać guzików w tramwajach i sygnalizacji lacic tylko korta a tu ALDI przed wejściem do sklepu spożywczego nakazuje poczestowac się koronawirusem bo jak nie to 90 zeta . SKANDAL !!!!!

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
nadzieja
@Grzegorz

NIE PŁAC NIC pisz odwołanie zaraz do TDSystemi Aldi Jak masz paragon to niech CI udowodnią że parkomat był czynny - przecież zakupy zrobiłeś - a teraz pewnie na to kontrolerzy liczą, bo ludzi masa. Ja byłam w ALdi w Dąbrowie G w poniedziałek i tez był parkomat nieczzynny robiłam zdjęcie i w sklepie zapytałam czy wiedzą o niecznnym parkomacie - wiedzieli i podobno złosili - więc może też tak było u Ciebie Tak zy inaczej nie płac pisz odwołanie Zapraszam na grupę na facebooku Pisz skargę na TDSystem do UOKIK - wzór podeślę jak podasz maila POwodzenia nie daj się oszukać

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Andrzej
@nadzieja

Mógłbym prosić o wzór. Mnie to spotkało w Rybniku mam paragon 2 minuty spóźnienia... maja monitoring mogliby sprawdzić ze byłem w sklepie 10 min.. szok (usunięte przez administratora) tajsony@wp.pl

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Aga
@nadzieja

Czy mogłabym też prosić o wzór skargi na e-mail (usunięte przez administratora) od razu dziękuję

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
nadzieja Nowy wpis
@Aga

TAK wysylam i nic nie płać - info w mailu.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
NADZIEJA Nowy wpis
@nadzieja

NADZIEJA NA LEPSZE JUTRO Z TDS. TO TY JESZCZE ZYJESZ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Aga84

Dziś podjechałem do Biedronki dosłownie na 10 minut ciemno lało jak z cebra pierwszy raz w tym miejscu przychodzę po 10 minutach i wezwanie do zapłaty 90 zł podchodzi do mnie gość z innego auta i mówi że zaczaił się na mnie bo rejestracja z Mikołowa a to w Tychach było to kasujemy mówi że czekał pół godziny i kontroler czyhał na inne numeru rejestracyjne co mam zrobić pomóżcie

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś
nadzieja
@Aga84

pisać skargę i zgłoszenie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów - prosze podac maila to wyślę wzór takiej skargi. prosze czytać te opinie tu na stronie można cos się dowiedzieć jak nas traktują i pisac reklamację do nich ale niech pani nie podaje danych osobowych bo oni na to czekają jest grupa na FB niech Pani poczyta wcześniejsze opinie tu na stronie to Pani znajdzie link. Niech Pani zgłasza gdzie się da do rzecznika konsumentów też może jak nas będzzie więcej poszkodowanych zgłaszających to w końcu ktoś sie za nich zabierze

Pomocna?
Tak19Nie2
Zgłoś
nadzieja
@Aga84

link do grupy https://m.facebook.com/groups/575413156592219?_rdr

Pomocna?
Tak11Nie2
Zgłoś
nadzieja
@Aga84

https://www.facebook.com/groups/575413156592219/

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś
Wieslaw
@nadzieja

Proszę o wysłanie wzoru o odwołanie zapłacenia 90zl firmie td system kares4@wp.pl Dziękuje

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
ellen

Witam, również proszę o przesłanie wniosków do UOKiK i RODO ((usunięte przez administratora). Z góry serdecznie dziękuję za każdą pomoc.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Wieslaw
@nadzieja

Proszę o wzór takiej skargi e-mail kares4@wp.pl Dziękuje

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś
Amelia Td system sp.z.o.o
@Aga84

Wyjasnienie Musicie Państwo pamiętać że parkując na terenie Biedronki Gdzie mamy parkomat Obowiązuje nas wybranie tak zwanego darmowego biletu który przysługuje nam na przykład na półtorej godziny 90 minut jeśli nie wybiorą państwo takiego biletu to choćbyście stali państwo 5 minut czy dwie minuty jesteśmy zobowiązani wypisać wezwanie do zapłaty ponieważ nie przestrzegają państwo regulaminu . Pragnę też poinformować państwa iż mogą się państwo anulować wezwanie pisząc maila z paragonem sklepu Biedronka oczywiscie zgodnie z godzinami wystawienia mandatu. w danych godzinach których byliście w sklepie Biedronka taki paragon wysyłacie państwo na adres mailowy biuro@tdsystem.pl

Pomocna?
Tak3Nie32
Zgłoś8
jawa
@Amelia Td system sp.z.o.o

Dzień dobry. Proszę nie wprowadzać w błąd oszukanych klientów Biedronki. Miałem przykrą przyjemność otrzymania wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej. Na parking sklepu wjechałem ok. godz. 14:30, przez pośpiech i przeoczenie nie pobrałem bileciku, wezwanie zostało wystawione o godz. 14:31 (parkingowy wyraźnie polował na frajerów), paragon z kasy mam z godz. 14:35. Reklamację złożyłem w tym samym dniu na adres reklamacjelubelskie@tdsystem.com.pl. Pomimo tego, że do złożonej reklamacji dołączyłem kopię paragonu, odpowiedź otrzymałem odmowną, taką jak wszyscy skarżący się. Reklamacji nikt nie rozpatruje tylko jest wysyłana standardowa odpowiedź na zasadzie kopiuj-wklej. SZANOWNI POSZKODOWANI NIE WIEŻCIE Z ZAPEWNIENIA TEJ PANI. PISZCIE SKARGI DO UOKiK

Pomocna?
Tak23Nie
Zgłoś1
jawa
@nadzieja

Dzień dobry. Jestem również poszkodowanym, bardzo proszę o wzór skargi na adres jacekwalczyk@interia.pl Z góry dziękuję.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś2
nadzieja
@jawa

poszło

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
nadzieja
@Wieslaw

wysłane

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
nadzieja
@ellen

poszło

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
nadzieja
@Amelia Td system sp.z.o.o

Biedronka jest tak samo oszustem ja TDSystem gdyż godzi się na takie praktyki jakie stosuje ich zarządca a to takiej firmie międzynarodowej nie przystoi. Prędzej czy później jakiś organ władczy się tym zajmie a taki styl odpowiedzi na reklamacje i brak interwencji u swojego kontrahenta - TDSystem równiez godzi w zbiorowy interes konsumentów. Prosze niech Biedronka przedstawi czy wogóle wie jak TDSystem oznakowuje Parkingi? - czy robili wizje ich oznakowania? czy osoba pracownik który z automatu odpisuje na maile ma pojęcie jak są oznakowane parkingi przy konkretnych biedronkach - napewno nie bo od tego sa inne osoby do tego pewnie wyznaczone. Jak się mamy zapoznać z regulaminem przed wjazdem na parking? chyba możemy się decydować lub nie na wjazd ale tu jest pułapka bo nie damy rady zapoznać sie z regulaminem przed wjazdem gdyż musielibyśmy blokować wjazd a tego też regulamin zabrania i jest za to opłata dodatkowa - więc regulaminu władze Biedronki nie czytały lub perfidnie zgodziły się na jego treść by wprowadzać za pomocą TDSystem swoich klientów w błąd ! Jest jeszcze wiele ale .... ale te zostawię dla siebie na odpowiedni czas. Póki co czekam na konkretną odpowiedź od Biedronki od połowy listopada i ciekawe kiedy i czy odpiszą - brak argumentów? Piszcie te skargi gdzie sie da i do Biedrionki też ba ich fanpage również prosze piszmy co o tym myślimy niech będzie wiadomo jakie szwindle stosują by pozbyć sie klientów.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
nadzieja
@Amelia Td system sp.z.o.o

jeszcze zapomniałam zapytać Cię Amelio jakie jest stanowisko biedronki w stosunku do ludzi którzy pobrali bilet mieli go za szybą a mimo to reklamacja odrzucona i przez TDSystem i przez Biedronkę? Jeżeli Biedronka tego nie zmieni w najbliższym czasie też skargi do UOKiK na takie traktowanie klientów będą zgłaszane. Czy Biedronka musi w ten sposób traktować Klientów? rozwiązań ludzkiego traktowania klientów jest wiele. Jak widać ten sposób zarządzania parkingami jest niedopuszczalny i żenujący - pora to zmienić chyba że Biedronka chce tracić klientów to w tym wypadku jej się to udaje. Brawo

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
wojt
@Amelia Td system sp.z.o.o

cytuje: "mogą się państwo anulować" To może niech Pani się anuluje się z tej firmy, lub nauczy poprawnie pisać. Ja miałem bilet paragon i tak nie zostało nic anulowane.

Pomocna?
Tak15Nie1
Zgłoś
Magda
@Amelia Td system sp.z.o.o

Przecież Wy wszystkie reklamacje odrzucacie. Wysłałam Wam paragon i bilet parkingowy , który spadł z deski rozdzielczej i reklamacje odrzuciliscie! Po co tak pisać ? Czy coś się nagle zmienilo ???

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Była klientka biedronki
@Amelia Td system sp.z.o.o

Stek bzdur i kłamstw. Wysłałam paragon jako dowód na to, ze robiłam zakupy w bbiedronce, dostałam odpowiedź że macie to gdzieś. Proszę poczytać wszystkie opinie i nie wprowadzać ludzi w błąd bo na tym forum chyba jednej osobie anulowano wezwanie. Chyba, że to była opinia napisana przez pracownika td system. Nie robię zakupów w Biedronce.

Pomocna?
Tak19Nie
Zgłoś
RUDAJOLASKA
@Amelia Td system sp.z.o.o

TYLU POSZKODOWANYCH,A NIE LICZNI,MOŻE GARSTKA KTÓRYM ANULOWANO!WIĘC O CZYM TU MOWA?

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
RUDAJOLASKA
@jawa

DOKŁADNIE!JA TEŻ WYSŁAŁAM PARAGON Z BIEDRONKI,ZAKUPY MOJE TRWAŁY 7 MINUT I FIRMA TD SYSTEM ODRZUCIŁA REKLAMACJĘ!

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Amelia Td system sp.zo.o
@wojt

Z calym szacunkiem jestem też człowiekiem i mam prawo zrobić błąd ortograficzny co nie znaczy że jestem zła i chce dla was źle.cytuje miało być wpisane mogą państwo anulować wezwanie.

Pomocna?
TakNie14
Zgłoś4
marko
@Amelia Td system sp.z.o.o

@Aga84 zrobiłem tak jak Pani napisała i dostałem 7 dni na zapłatę. Wysłałem paragon i Wasz blankiet o zapłacie. Rożnica w czasie 3min.Parking Biedronka w Cieszynie ul Kolejowa. Tak, że wprowadza Pani w błąd. Niestety taka jesteście firmą.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
wojt
@Amelia Td system sp.zo.o

Ogarnij się, cytuję : "mogą Państwo anulować wezwanie" ? KPISZ SOBIE Z LUDZI? Każda reklamacja nawet ta z wybranym biletem jest rozpatrywana negatywnie i poprzez kopiuj-wklej. Może jedna na tysiąc zostaje rozpatrzona pozytywnie. WIĘC nie kompromituj się, bo UOKiK da dobie z TDSystem radę, tak jak dał sobie z innymi tego typu pseudo-mafiami.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Bronisława
@Amelia Td system sp.z.o.o

Niestety, to nie działa. Dzisiaj dostałam odpowiedź odmowną na moją reklamację,a w załączniku przedstawiłam paragon. Różnica czasowa między wezwaniem do zapłaty a paragonem niecałe 5 min. To były szybkie zakupy. Uważam, że parkingowy specjalnie obserwuje osoby, które nie zauważyły tablic o płatnym parkowaniu.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Mirol65
@Amelia Td system sp.z.o.o

napisałem do was dołączyłem paragon .....odp. reklamacja bez zasadna cokolwiek to oznacza

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Amelia Td system sp z.o.o
@Aga84

Proszę przeczytać na wezwaniu ma pani mejla powinno pisać reklamacja

Pomocna?
TakNie6
Zgłoś2
Nadzieja

poszło

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
anet
@jawa

witam, wszystko sie zgadza ja ciągle pisze odwołania,a ciągnie się to od lipca i za każdym razem nie uznają reklamacji. Faktycznie jest to na zasadzie kopiuj wklej i tak sie powtarza mniej więcej co miesiąc, Byłam u Powiatowego Rzecznika Konsumentów napisał pismo i tym razem przysłali wersję papierową o odmowie reklamacji .Nwm jaki znależć na nich sposób,musiałaby być duża grupa poszkodowanych ludzi to może by coś ruszyło, a tak to się z każdym z nas ,,bujają,,

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Nadzieja
@anet

u mnie też tak samo odbijanie piłeczki że im sie tak chce i że się nie boją sprawiedliwości ? makabra jakaś

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Ekstra gość
@Aga84

Ludzie czym się przejmujecie? Czas tracicie na jakieś odwołania. Napisało tu parę osób jak to wygląda. Pisze wyraźnie parking darmowy dla klientów biedronki. Robię zakupy chowam paragon i w razie potrzeby trzymam go na dowód. A jakieś tam bilety kary..... Kochani wierzycie we wszystko co Wam się powie. Kiedyś taki był co każdemu 100 milionów obiecał jak będzie prezydentem.... Szczerze ten Td system to niezły wałek jest siedzą cicho i kasę trzepia od biednych wystraszonych klientów co uwieżyli że karteczki z napisem wezwanie do zapłaty to jest mandat i cza go szybko zapłacić bo tero chcą ino 90 zł potem to będzie 150 a może i więcej..... LUDZIE NIE BĄDŹCIE NAIWNI!!!!!

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
nadzieja

wysłane

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
anka

masz wzor pisma, pod ktora biedronka cie dopadli

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Michaś
@nadzieja

Ja już od pół roku proszę ich o konfrontację w sądzie i doprosic się nie umię. Napisałem że nie zapłacę bo mam swoje racje które to przed sądem przedstawię. Dziwna firma

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
nadzieja
@jawa

i do prokuratury też bo to przestępstwo gospodarcze jest jak najbardziej

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
nadzieja
@Amelia Td system sp.zo.o

skoro nie chce Pani Amelio źle to może wytłumaczy Pani czemu w razie odmowy anulowania opłaty Biedronka każe przesłać do siebie wezwanie i paragon a potem metodą kopiuj wklej odpisuje to samo co tdsystem ? na zadane pytania nie odpowiada a nadal wysyła gotową odpowiedź. To jest pomoc ? czy komuś tak naprawdę anulowano wezwanie ? czy komuś Biedronka pomogla w tej sprawie ?nie sądzę - skoro Biedronka nie potrafi zapanować nad swoim podwykonawcą czy zarządcą to niech się przyjrzy jego poczynaniom i nie robi ze swoich klientów źródła dochodów swego zarządcy parkingowego. Psujecie sobie markę i tracicie klientów i o to wam Biedronko chodzi? Pani Amelio, Pani pracuje w Biedronce czy w TD System bo trochę ma Pani te odpowiedzi pomieszane - w nicku ma Pani Amelia TDSystem a odpisuje Pani jakby była pracownikiem Biedronki ;-(

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Andrzej
@Amelia Td system sp.z.o.o

Witam Pani Amelio kłamie Pani ponieważ moja znajoma Wioleta Grzegorczyk adres(usunięte przez administratora)z którą pisze Pani maile miała taką sytuację i nie uznaliście reklamacji a miała paragon z biedronki i bliet parkingowy, a jedynym problemem było to że miała parę metrów bo przez cały parking do Biedry przy parkomacie kolejka a jak wraca do samochodu z biletem to cieć już fotografuje i wypisuje mandat - przecież to chore jest. Jeżeli to prawda że anulujecie to bardzo proszę to zrobić i nie robić scen bo na pewno ona tego nie popuści. Zrozumiał bym gdyby ktoś stał więcej niż godzinę czy tam półtorej w sensie przekroczył czas darmowego postoju no to ok ale podpierać się takimi tekstami że ktoś nie dopełnił paragrafu tego punkt taki podpunkt taki skoro wysłała Wam skany paragonu z biedronki i Waszego biletu i z tego co wiem ile tam była 15 - 20 minut???

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Miejscowy
@Andrzej

Andrzej debiloo-nie podawaj im żadnych danych !!!!! Podałeś dane personalne,i adrs email wiążący ta osobę.....Brak rozumu czy co ? Kolejna sprawa-czytajcie dokładnie to co piszą przedmócy w starszych( pierwszych ) postach. Mi mandat anulowali,ale osobiście miałem im tego mimo wszytsko nie płacić,w razie niepowodzenia. Ktoś już słusznie zauważył,że na tablicach td system jest logo Biedry- więc to ich wspólny biznes. Taki wniosek można wysnuć-Dlatego biedra też reklamacje odrzuca. Ja skonczyłem z zakupami w biedronce,w któej dostałem " wezwanie do sfrajeżenia się" i teraz robie zakupy w biedrze w której jeszcze nie ma parkometrów td system. Będą- to i tam zakupy się skonczą. Czytaliście regulamin ? Wjechanie na ich ( td system ) parking jest zawarciem z nimi umowy. Kurła jakiej ? ! Podpisywaliście coś ? nie ?! to zacznijcie myślieć jak piszecie prośby o anulowanie;) Kolejna sprawa- na przykładzie Oświęcimia- Biedra na Konipnickiej- wjeazd od Konara...brak z tej strony informacji że parking jest pod nadzorem firmy zewnętrznej,brak rozdzielenia i informacji który parking jest McDonalda a który złodziejski.....Każdy argument jest istotny i warty napisania-włączać myślenie ludzie !!!

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
@ANIU33
@Ekstra gość

We wtorek byłam w biedro i też dostałam mandat byłam z dziecmi zrobiłam zakupy za prawie200 zł przed wejsciem nie kupiłam bileciku ale jak wchodziłam do biedro spotkałam koleżankę ktora mnie o tym poinformowała szybko sie wrociłam i wzięłam bilet kiedy skończyłam zakupy mandat miałam za wycieraczką poprostu szuksłam go ale nigdzie go nie było myślałam ze tego człowieka zmieszam z błotem .Mam paragon i bilet mogą mi skoczyć ale gdzieś to trzeba zglosić to jest karygodne i wielkie (usunięte przez administratora) na wszystkich ludziach .A ten pajac nie ma prawa robić foto mojego samochodu to.jest karalne

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Anet
@jawa

Witam, zgadzam się z Pana/ą opinią, faktycznie reklamacji nie uznawają, mimo że posiadam bilet, paragon z Biedronki, i wszystko było przesłane w reklamacji, nic sobie nie robią z naszych odwołań.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
andrzej vito
@Amelia Td system sp.z.o.o

Jeżeli wysłałem do was bilet paragon i wezwanie to macie jakiś problem z anulowaniem wysłałem listem poleconym może wam należało by wysłać bardzo mocne binokle.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Adi2020
@Amelia Td system sp.z.o.o

Musi Pani wiedzieć,że pomimo że mam prawidłowo pobrany bilet,paragon za 500zł i wezwanie do zapłaty ''opłaty dodatkowej'' ,wszystko w tej kolejności z datami,godzinami oraz miałem prawo do darmowego postoju jeszcze ponad 30minut,to opłata nie została anulowana bo nie było biletu za szybą.Może to z powodu iż nie byłem zbyt miły i nazwałem was ''po imieniu''.Sprawa jest w toku i na pewno tych 90zł bez nakazu sądowego nie zobaczycie.Proszę nie wprowadzać też ludzi w błąd i nie zastraszać również na tym forum.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Adi2020
@Amelia Td system sp.z.o.o

Co miesiąc Pani (Pana) firma (chyba jest Pani jej prezesem albo żoną prezesa) dla której się tak Pani udziela i chyba jej los bardzo leży Pani (Panu) na sercu, próbuje co miesiąc wyszarpać pieniądze od (średnio) ok. 6000 kierowców.Głównie klientów Biedronki, ale również innych sieci.W 99% te wezwania są bezpodstawne.Czasem mają podstawę prawną,ale w większości przypadków łatwą do obalenia przed sądem.Łatwo policzyć,że gdyby wszyscy zapłacili 90 zł to daje to fajną sumkę miesięcznie ponad 0,5 mln złotych (540 tys.).Jest się o co bić...To,że się Pani (Pan) tu udziela to tylko świadczy,że grunt zaczyna się palić pod stopami.W myśl zasady "uderz w stół a nożyce się odezwą".Niedługo może dużo większe media niż dotychczas zabiorą się za ten temat oraz w końcu może odpowiednie służby i ten szemrany biznes zostanie w końcu ukrócony.Mam nadzieję, że w końcu ustawicie zapory i parkomat przy wjeździe na parking tak jak to jest na uczciwych parkingach i w galeriach handlowych.Regulaminy nie będą posiadały wad naruszających prawa konsumentów z niedozwolonymi klauzulami i niejasnościami.Wtedy może zarobicie uczciwie 5 tys. na miesiąc,czego wam życzę i do czego będę dążyć tak jak wielu(e) innych. P.S. Cytat ze strony TD System (ostatnie cztery słowa to jakaś kpina:)): "CEL I ZASADA DZIAŁANIA Główny cel naszego działania to zapewnienie dostępności miejsc parkingowych przeznaczonych dla klientów obiektów usługowo-handlowych. W praktyce ww. miejsca parkingowe są wykorzystywane do bezprawnego parkowania pojazdów przez osoby nie będące klientami danego obiektu. Powoduje to niedostępność miejsc postojowych dla konsumentów, którzy w tym czasie chcą dokonać zakupów. Za pomocą systemu TDS control możesz uzyskać rotację pojazdów na parkingu, a tym samym wpłynie to na wzrost liczby twoich klientów."

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kika
@nadzieja

Ja również Bardzo proszę o wzór skargi. Dziękuję i pozdrawiam!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Kika
@nadzieja

Dzień dobry, Również poproszę o wysłanie wzoru skargi. Mój mail ebat.dom@gmail.com. Dziękuję!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Iwona
@Amelia Td system sp.z.o.o

Nie kłam, że jesteś pracownikiem firmy!!!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
marko
@Amelia Td system sp.z.o.o

Pani Amelio ten adres który podaje Pani nie istnieje

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Asia
@nadzieja

Prosze o wzor takiej skargi. Moj email asia-09@wp.pl

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
nadzieja

poszło pisz i nie płać nie masz za co!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
jan

Nadzieja, skomentuj opinię Amelii, jesteś taka za klientami a przeciwko TDS

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Lajkonik
@Amelia Td system sp.z.o.o

Kobieto Klient nie musi o niczym pamiętać. Jak chcecie wprowadzić bileciki na parkingu sklepu, to w zębach przynosisz kierowcy bilecik, żeby sobie za szybkę włożył. A złodziejskie praktyki szemranej firmy będą miały swój finał w sądzie.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
tomek
@Amelia Td system sp.z.o.o

ciekawe czy amelia ma już koronawirus...

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
jan
@tomek

caly tds zakonczyl dzialalnosc.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Marcin
@nadzieja

Poproszę wzór druku marcinkoni@buziaczek.pl

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
nadzieja
@Marcin

poszło nic nie płać!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
EMKA
@Amelia Td system sp.z.o.o

zrobiłem tak jak napisałaś i dostałem e-mail zwrotny, że nie ma możliwości anulowania wezwania i decyzja ostateczna. To jak to w końcu jest??

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nadzieja
@EMKA

do EMKA jak TDSystem Ci nie anulował to pisz zaraz do bok@biedronka.eu Wyślij im odmowną odpowiedź TDSystemu załącz co masz skan paragonu biletu i czekaj cierpliwie. BOK anuluje a jeżeli nie to napisz do Rzecznika Klienta JEronimo Martins i napewno będzie anulowane Zapraszam na grupę na fejsie Poszkodowani przez TDSystem .... Powodzenia

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
nadzieja
@Wieslaw

nadzieja ci zwróci. napisz do niej odwołanie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ola
@jawa

Miałam identyczną sytuację, więc potwierdzam.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
znający przepisy
@Amelia Td system sp.z.o.o

Amelio z Td systemu (usunięte przez administratora) blondynko piszesz używając słowa mandat. Od kiedy możecie karać za mandatami. Puknij się poniżej fryzury

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Anna
@Amelia Td system sp.z.o.o

W takim razie czemu mąż gdy wysłm zdjęcie paragonu i opis sytauacji . Wraz z uwagą, że regulamin jest w niewidocznym miejscu . Dostał odmowę? / Czemu Państwo celowo wprowadzają ludzi w błąd i regulamin jest specjalnie w złym miejscu?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
klient123
@Amelia Td system sp.z.o.o

Ile czasu mam na pobranie biletu? Dostałem mandacik w czasie, którym pobierałem bilet. Nie potrafią tego zrozumieć. Ta firma to (usunięte przez administratora) zbieranina wyłudzaczy i (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nadzieja
@Anna

zapraszam na grupę na facebooku - tak poczytasz że da się wygrać https://www.facebook.com/groups/575413156592219/?ref=group_header NIc nie płać prześlij odmowę z TDSystem wraz z dokumentami paragon wezwanie bilet do bok@biedronka.eu i czekaj na nulowanie. Na grupie jest to wszystko opisane jak postępować. Powodzenia

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
nadie
@Nadzieja

korona nie zalawila jeszcze trolli z tds? kto ci kaze naganiac ludzi do facebookow itd. masz instrukcje z tds, zeby ludzie pisali do Pana Boga, a ci co sie przestrasza, beda placili. a tds i ty trollu zyjecie z tego, bo z jakiej innej pracy? Stoj w masce przed biedronka i ostrzegaj ludzi.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
micr
@nadie

@nadie a Ty czego się boisz dlaczego nie maja pisać? Maja prawo się bronić. i Ty im tego nie zabronisz

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Aga
@nadzieja

Ja też właśnie dostałam odmowę reklamacji i nie wiem co zrobić jak nazłosc podałam swój adres na kopercie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
in vee

Walczę z hienami co w krzakach siedzą i tylko czychają na podkniecie. Mam pytanie a skąd niby oni mieli by dostać moje dane osobowe ???

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nadzieja
@in vee

mogą dostać nasze dane z CEPIK jak dobrze udokumentują - zadzwoń a sie zdziwisz - kwestia tego czy chce im sie wydawać pieniądze na uzyskanie naszych danych

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Aleksandra

Odwołałam się od wystawionego wezwania do zapłaty za brak biletu parkingowego który miałam i był w samochodzie. Otrzymałam odpowiedź, że moja reklamacja nie została uznana. Oczywiście nie zamierzam płacić skoro posiadam zarówno bilet jak i paragon za zakupy w sklepie Biedronka. Jak dla mnie takie postępowania są na granicy prawa. Oczywiście jak ktoś ma podobnie to dajcie znać, będziemy walczyć wspólnie

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
znający przepisy
@Aleksandra

Też dostałem kwit wzywający do zapłaty. Poprosiłem o fotografie które są rzekomo dowodem w sprawie no i Janosik anulował opłatę. Na marginesie dodam że parkowałem poza parkingiem ALDI w Oświęcimiu gdzie jakiś ćwierćmózgowiec z Td włożył mi za wycieraczkę wezwanie.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Ania25
@Aleksandra

Witam, Dokładnie miałam ten sam problem co pani, czy da się coś z tym zrobić? Mimo paragonu w biedronce i biletu z parkingu wiadomość była jednoznaczna, trzeba zapłacić mandat i koniec.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nadzieja
@Ania25

Nic nie płać zwłaszcza jak miałaś pobrany bilet - prześlij odmowną odpowiedż TDSystem na maila(usunięte przez administratora) i zobaczysz że anulują. Wyślij też opisną swoją sytuację jako skargę do UOKiK - który prowadzi sprawę w kwestii opłat i oznakowania parkingów/ Podaj maila to wyślę Ci wzór. Zapraszam na grupę na FB gdzie dowiesz sie że nie jesteś jedyna w tej sytuacji Powodzenia

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Daria

Moje zakupy w sklepie biedronka trwaly zaledwie parę minut. Po przyjsciu kwit za szybą z wezwaniem do zaplaty za brak biletu parkingowego. W ciagu 3-4 min ktos zdazyl wybiec pewnie zza krzakow spisac note i numer rejestracyjny i wlozyc za szybe papier. Po przyjsciu cisza, nikogo na parkingu nie ma, osoba kontrolujaca zniknela. Wyslana reklamacja do td system ze zdjeciem paragonu z zakupow odrzucona. Nie interesuje ich fakt ze po zmroku nie widac tablic informacyjnych a z latarka nikt biegac po parkingu nie bedzie. Ci ludzie sa niepowazni.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
nadźeja
@Daria

pisać skargę i zgłoszenie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów (usunięte przez administratora) prosze czytać te opinie tu na stronie można cos się dowiedzieć jak nas traktują i pisac reklamację do nich ale niech pani nie podaje danych osobowych bo oni na to czekają jest grupa na FB niech Pani poczyta wcześniejsze opinie tu na stronie to Pani znajdzie link. Niech Pani zgłasza gdzie się da do rzecznika konsumentów też może jak nas będzzie więcej poszkodowanych zgłaszających to w końcu ktoś sie za nich zabierze

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Maciej
 Pytanie

Dostałem mandat parking biedronki. Słusznie bo nie widzialem tablicy z regulaminem opłat. Mandat został w aucie. Opłaciłem 90zł po 10 dniach a nie po 7 dniach. Pisać coś do nich czy już to olać? Dodam, że nie mogłem opłacić wcześniej, bo "kwarantanna" i takie czasy delikatnie mówiąc.

Pomocna?
Tak1Nie8
Zgłoś
Ekstra gość
@Maciej

Nie no KONIECZNIE DOPŁAĆ brakującą kwotę. Przecież 90 zł jest do 7 dni a Ty zapłaciłeś po10 dniach. Słusznie było by jeszcze do nich napisać i przeprosić ewentualnie spytaj się czy NIC SIĘ NIE STAŁO. Napisz koniecznie Nam tu na forum gdzie takie barany jak Ty mieszkają?

Pomocna?
Tak11Nie1
Zgłoś
nadzieja
@Ekstra gość

odpisz ty trollu tds, co ma ten czlowiek dalej robic. gdzie ma pisac, podaj mu wzory skarg do uokiku itd

Pomocna?
Tak1Nie4
Zgłoś1
Ekstra gość
@nadzieja

Czy nie zrozumiałaś ironi z mojej strony? Co mam mu pisać co ma zrobić skoro sam napisał że SŁUSZNIE dostał "mandat"? A Tobie radzę czytać ze zrozumieniem i proszę nie przypisywać mnie do środowiska związanego z tds..... Zauważyłem że to Ty bardzo się udzielasz lecz twoje intencje w niektórych postach budzą pewne wątpliwości.....

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
mix

Panie Janie podszywa się Pan i obraża nie mam zamiaru karmić takich jak Pan. Wiec nie będę się zniżał do Pańskiego poziomu.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Nadzieja
@Ekstra gość

jakiś właśnie gość podszył się pod mój nick - niestety ja walczę z tdsystem i to ostro z całą grupą na FB i nasze działania dają efekt w postaci anulowań nawet z parkingów pod Aldim

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ryszard

Podjechalem pod Biedronke w Tarnowie pobralem bilet z parkomatu położyłem na przedniej szybie i przy zamykaniu drzwi wiatr zdmuchnal bilet na podłogę samochodu-Oczywiście dostałem mandat 90 zl .Zaraz po powrocie zadzwoniłem do TD SYSTEM i powiedziałem jaka była sytuacja .Pani z którą rozmawiałem kazała zrobić zdjęcie i wysłać do firmy .Zrobiłem zdjęcia, wysłałem i po 3,5 tygodnia przyszła odpowiedź-REKLAMACJA NIE UZNANA -7 DNI NA ZAPLACENIE . Tego nie mogę zrozumieć-na czym polega ta ich reklamacja kiedy pobralem bilet z parkomatu godzina się zgadza wszystko się zgadza a mandat do zapłacenia!!!!!!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
nadzieja
@Ryszard

nic nie płać pisz teraz do bok@biedronka.eu o anulowanie reklamacji

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
nadzieja
@Ryszard

prześlij odmowną odpowiedź mailem na bok@biedronka.eu dołącz skany biletu paragonu co masz i czekaj zapraszam na grupę poszkodowanych na facebooku https://www.facebook.com/groups/575413156592219/?ref=group_header Nie daj się - jak można w dobie koronovira jeszcze pobierać opłaty - zarazki się panoszą a oni jeszcze chcą opłat? bo chyba nie ma płynu do dezynfekcji tych przycisków na parkomacie !

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Jan

Czyżby Nadzieja dostała przymusowe wolne??? Wiedziałem że to osoba która napędza koniunkturę dla Tds

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś1
nadzieja
@Jan

nadzieja jest na kwarantannie. A najprawdopodobniej została zwolniona. A za darmo, za darmo to nawet trollować nikt nie chce

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś1
andrzej
@nadzieja

to będzie wielka strata jak właściciel z rodziną kopnie w kalendarz haha moze za te kasę kupią sobie respiratory w ostatniej chwili buhaha

Pomocna?
Tak8Nie2
Zgłoś
Kamil złapany 30min=90zł

Ja zrobiłem zakupu w Aldi w Dąbrowie Górniczej 13 w piątek - kontroler wsadził "mandat" na końcu wycieraczki po stronie pasażera abym tego nie zobaczył. Stałem z pół godziny robiłem zakupy. Zorientowałem się w czasie jazdy. Nie wpadłem na to że paczkomat może być biletomatem. Do tego sklepu już nie pojadę. (usunięte przez administratora) w biały dzień - parking nie służy do parkowania tylko do łapania osób które zapomniały biletu w dobie Epidemii. Jak to jest legalne w Państwie Prawa - chyba do Premiera napiszę że powstała (usunięte przez administratora) parkingowa.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Klienka Biedronki
@Kamil złapany 30min=90zł

Napisz reklamację do BOK Biedronki plus zdjęcie paragonu z zakupów, anulują Ci to na pewno. Z mafią TD nie kontaktuj się, nie warto. Ale warto powiadomić odpowiedni resort władzy o skali działalności tych szkodników, już są na to paragrafy. W obecnym czasie ludzi łatwo zastraszyć i płacą hienom cmentarnym haracze.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś1
Karolina
@Kamil złapany 30min=90zł

Mnie też pod aldim złapano w DG. Napisałam reklamacje, ale odrzucono. Napiszę do Aldi meila.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
andrzej

Dziękuje w imieniu swoim i moich znajomych firmie, która skutecznie uświadomiła nam, żeby NIGDY nie kupować w biedronce i innych marketach. Dzięki wam od teraz małe sklepiki osiedlowe maja nowych klientów. Nikt nas nie (usunięte przez administratora) nie okrada. Mamy świeże POLSKIE produkty bez "promocji" z prawdziwą datą ważności i bez kolejek. Nawiasem mówiąc opłata została anulowana, ale niesmak jaki pozostał spowodował, że i tak nie będziemy kupować w biedronce i innych marketach, których właścicielem jest obcokrajowiec, który w tak bezczelny sposób "zarabia" na klientach.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Jablko
 Pytanie

Poproszę o wzór skargi, e-mail ktm_race@op.pl Czy ktoś to płaci? Byłem klientem sklepu i mam zapłacić 90zl

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Solidny
@Jablko

Ja nie zapłaciłem i Tobie też tak radzę. Już wcześniej pisałem i argumentowałem dlaczego. Rok już minął od mojego pierwszego wezwania i nic mi nie przyszło. Płacą Ci co się boją nie znają przysługujących praw. Schowaj wezwanie i paragon na wszelki wypadek nie pisz żadnych reklamacji.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Jabłko
@Solidny

Już jedno odwołanie napisałem i odrzucili, dali termin 7 dni. Myślałem żeby kolejny raz się odwołać

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
nadzieja
@Jablko

wysłane

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
marco
@Jablko

Lepiej pisz mi w jednej z reklamacji odpisali że termin na reklamacje miną i nie ma podstaw do odrzucenia opłaty. Tak, że wybór należy do Ciebie.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Solidny
@marco

To ile tych reklamacji pisałeś? Widzisz kolego ja nic nie pisałem ani nikomu nie płaciłem i czekam z niecierpliwością aż firma Td system przyśle mi wezwanie do sądu a tam jak powiedział mój adwokat zniszymy ich. (wywalczy dla mnie odszkodowanie)

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
nadzieja
@Solidny

raczej .....nie doczekasz się bo wiedzą, że nie mają szans - wygląda na to, że swoimi działaniami wpływają psychlogicznie na złapanych na wezwanie to wygląda jak próba łapania na wezwanie lub na bilecik ;-) A jeszcze jak mialeś ten bilet pobrany to nie mają szans

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Solidny
@nadzieja

Mam takiego prawnika który potrafił za zadość uczynienie od banku PKO BP doprowadzić do ugody na 1000 zł netto tylko za to że wysyłali korespondencję na numer sąsiada. Powiedział mi i już o tym pisałem że jest kilkadziesiąt prostych sposobów na wygranie z nimi. Dodał również że nie wieży żeby na podstawie tego świstka zakładali sprawę gdyż sąd mógłby pojechać po nich po całości co wiąże się z dość dużym odszkodowaniem przy dobrej argumentacji i przedstawieniu całej sprawy. Także LUDZIE drodzy nie przejmujcie się bo są większe zmartwienia w obecnych czasach.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Kasia Kraków

Witam, jeśli ktoś może poproszę o wzór skargi do Uoikk. Adres kotaska88@interia.pl. Tez odrzucono mi reklamacje. Biletu nie pobrałam ale wysłałam im paragon, bilet pobrany po wyjściu ze sklepu i bilet potwierdzający ze chwile przed dostaniem mandatu parkowałam w strefie płatnej na innej ulicy. To potwierdzali ze nie stałam pod sklepem dłużej niż 1 godzinę. Niestety taka jest praktyka ze kontroler czeka w aucie pod sklepem i czai się na klientów. Chciałam z kimś porozmawiać gdy dostałam „mandat” niestety pan rozpłynął się w powietrzu a pracownicy Biedronki mówią ze nie są właścicielami biedronki. A wiecie ile firma ma czasu na rozpatrzenie reklamacji? 14 czy 30 dni? Ja dostałam odpowiedz po 27 dniach. Oczywiście reklamacje odrzucili. Ta firma to zło! Czy ktoś w ogóle zapłacił? Albo dostał wezwanie do sądu ? Pozdrawiam wszystkich pokrzywdzonych

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
muka
 Rekomendacja

Na jaki adres mailowy kierować reklamacje??

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
nadzieja
@muka

masz maila podanego na wezwaniu do zapłaty - jakby Ci nie uznali to potem pisz na bok@biedronka.eu lub do Aldi bo nie wiem gdzie Cie złapali z wezwaniem

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
zybikw

Złodziejskie działania TD System

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Telewizja

Nie płacić!!!!. Nie wyrzucać rachunku za zakupy w biedronce!!.Zgłaszać Sprawę na Policję o próbę wyłudzania.Teraz każdy Sąd ma stać po stronie Osoby pokrzywdzonej, a nie po stronie złodzieji !!!.Nie bać sie i opisywać każdą próbę wyłudzania pieniędzy. Dobry materiał do programu "ALARM" Pisać email do TVP alarm@tvp.pl

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
inka
@Telewizja

Popieram. Sprawę trzeba nagłośnić w mediach, wtedy organy ścigania szybko się tym zajmą. Niestety rzecznik konsumenta ma niewielkie możliwości, jakieś negocjacje itp. A tu trzeba radykalnego działania.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w TD System Sp. z o.o.?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś1
jan

link jest prawidłowy, kto jak nie Ty wie o tym najlepiej. Widzisz jak to jest, prawda kiedyś wychodzi. Pies z kulawą nogą by tego linku nie znał. A jednak się zdradzilaś, i to sama

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
nadzieja
@jan

ale drażnię oj jak bardzo - a prawda taka że wystarczy wpisac w wujku Google "praca TDSystem" i pojawia się masa linków ten był o tyle dobry, że w jednym miejscu tyle ich ogloszeń o pracę - nawet do Biura za najniższą krajową ale zawsze coś... czyżby Panią Amelię zwolnili bo dawno tu nie pisała a taka była chętna do pomocy ze strony TDS? Kto czytał od poczatku moje wpisy wie, że do skutku będę walczyć z niesprawiedlowością i nieuczciwością stosowaną przez TDSysetm, kłamia że mają dobrze oznakowane parkingi a jakoś TSystem i Biedronka przyznali mi rację że parking gdzie ja dostałam weszanie był niewłaściwie oznakowany - jak większość - tylko żadnemu rzecznikowi konsumentów nie chce się tyłka ruszyć żeby to oznakowanie i inne zgłoszone nieścisłości sprawdzić - gdyby ruszyli pupcie po poszli w teren zaraz by sie przekonali że ten cały procedr zmierza do wyludzenia kasy danych i nie wiem czego jeszcze

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
pracoholik
@Pytanie

Jasne, są nadgodziny, Jak będziesz czaił się na klientów Biedronki przez 24 godz na dobę

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
IK

Oczywiście standardowo spotkało mnie to co was. Napisałam do biedronki ale opłaciłam mandat co by nie mieć problemów. Mandat anulowany. TD System bo prośbie wysłania potwierdzenia przelewu milczy. Nie mogę się nawet dowiedzieć ile mają czasu na zwrot. Co do nich dzwonie to albo nie mają czasu albo nie ma osoby zajmującej się zwrotami. Ja miałam 7 dni a oni sobie robią co chcą..

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
nadzieja
@IK

napisz im , zadzwoń że składasz zawiadomienie do Prokuratury, pisz do UOKiK jak chcesz podaj maila to wyśle wzór walcz o swoje ;-)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Nadzieja

ale się uśmiałam .....czyli wg Ciebie ja namawiam podżegam ... zgłoś to zgłoś .... a firma taka jak TDSystem nie wprowadza w błąd i straszy swoim śmiesznym regulaminem, oraz w sposób nieprofesjonalny, zły oznakowuje parkingi, i mimo, że ludzie mają bileciki dostają wezwania do zapłaty - to zdaniem Twoim Prawniku jest uczciwa i gra fair ? Mylisz się i zobaczymy kto będzie miał rację....

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Nadzieja

tak dokładnie .... do tego sam Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów też ma duże zastrzeżenia - więc sprawę bada. JUż to, że Urząd się tym zajął świadczy że nie jest jeden przypadek łamania praw konsumentów a jest i bardzo ale to bardzo dużo w skali całego naszego kraju. SPrawiedliwości musi się stać zadość, tym bardziej że nagle TDS zaczął anulować opłaty? czy to o czymś nie świadczy? Czekajmy spokojnie czas pokaże.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Nie prawnik

Prawnik, idź się doucz. Działalność pseudo firmy na granicy prawa, a w obecnym stanie epidemii nosząca znamiona przestępstwa. Pewnie takich jak ty mają prawników w TD.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
nie prawnik

I jeszcze jedno:nie strasz, my wiemy z kim mamy do czynienia.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Chris
 Problem

Witam Niestety w Lutym to samo Mnie spotkało na parkingu Biedronki na ulicy Lokietka w Krakowie. Niestety zapomniałem o bilecie ale Mam paragon z zakupów.Robiłem je tam setki razy i zawsze było ok.No ale przytrafil sie niestety bilecik za szyba za 90 zl.Pisalem odwolanie i po miesiacu niestety tego nie uznaja i Mam zapłacic 90 zl bo jak nie to bedzie drozej potem komornik sa i ...na koncu więzienie.Stanę chuba sie przestępcą z (usunięte przez administratora) TD systemu. Dobrzy ludzie dajcie Mi tego maila do rzecznika praw konsumenta.Na razie dzwonilem tam ale nikt nie odbiera.Pewnie są inne priorytety. Mój email to ks.kris@Interia.pl dszieki za pomc Chris

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nadzieja
@Chris

najpierw musisz napisać niestety do tej nieuczciwej firmy żeby Ci anulowali - masz maila na wezwaniu. Jak odrzucą musisz pisac na (usunięte przez administratora)- jak bok odrzuci dopiero do Rzecznika Klienta Jeronimo Martins Pisz gdzie się da i do UOKiK oczywiście też. NIe płać dużo ludi miało tylko paragon i im po walce anulowali - powodzenia

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o TD System Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
TD System Sp. z o.o.
1/5 Na podstawie 110 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kwiatowa 11
    43-300 Bielsko-Biała
  • NIP: 5472183909 REGON: 368257113 KRS: 0000694902
TD System Sp. z o.o.