TD System Sp. z o.o.

Adres: Kwiatowa 11, 43-300 Bielsko-Biała

NIP: 5472183909 REGON: 368257113 KRS: 0000694902

TD System Sp. z o.o.
1 31 199 5 1

Opinie o TD System Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

Kuba

Dlaczego administrator wprowadza cenzure jak za komuny usowajac czesc wypowiedzi lub calosc wypowiedzi zostawiaja tylko to co cenzurze pasuje. Dlaczego nie jest wazne posiadanie przy sobie biletu tylko bilet za szyba Tak naprawde to dzialalnosc tej firmy w taki wlasnie sposob czasami nie jest chroniona przez wazne osoby, moglo by to tlumaczyc takie czasami bezczelne zachowanie pracownikow firmy

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Rada
@Kuba

Są trzy wyroki z których wynika, że nie można karać osób parkujących jeżeli mają ważne bilety. To gdzie je mają nie jest ważne. Proszę popatrzeć na to za co karze spółka Td . Według informacji zamieszczonych na parkingach opłaty są za brak biletu, a nie za jego niepolozenie w samochodzie. Sporządzając informacje brali pod uwagę orzecznictwo . W praktyce karzą nawet tych, którzy mieli bilety w samochodzie. Proszę napisać skargę do UOKiK i GIODO za bezprawne fotografowanie samochodu. Jeżeli jest potrzebna treść takiej skargi mogę ją udostepnic

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Nik
@Kuba

Spółka wystawiła już 140000 wezwań do zapłaty. Po przemnożeniu przez 90 daje to olbrzymia kwotę. Klienci Biedronki, dla rzecz których ta Spółka powinna służyć, płaczą i płacą zamiast masowo pisać skargi do UOKiK i GIODO i zakończyć ten poceder. A później masowo wystąpić z pozwem zbiorowym o zwrot niesłusznie zapłaconych kwot wraz z odsetkami

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Kor
@Rada

Prosiłbym o treść skargi

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Kor

bleyq123@wp.pl

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś1
Ropen
Nazwa działu: Handlowy
@Kor

Witam! Czy również mogę prosić o pomoc. Dosłownie godzinę temu znalazłem taką opłatę dodatkową za szybą. Aldi Żywiec ul. Żeromskiego. To jakaś masakra. Mój adres mailowy: s.sapeta@ecoliber.pl Dziękuję

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Riki
@Kor

Proszę rekpos@wp.pl

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Małgorzata
@Rada

Proszę o przesłanie treści skargi. mszala2@gmail.com

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
dorott602

Dzień dobry.Poproszę o treść skargi ./dorott6@onet.eu/.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Madeline
Nazwa działu: Finanse
@Rada

Proszę o pomoc w napisaniu skargi magdaknapek@wp.pl

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Kate0099
@Rada

Bardzo proszę o przesłanie treści skargi na adres (usunięte przez administratora) Mam ważny bilet. Firma TD System nie uznała mojej reklamacji.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Szym

Dobry wieczór. Poproszę o wzór skargi. (usunięte przez administratora) Dzięki i pozdrawiam.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Paulina 0902
@Rada

Czy mogę prosić o wzór skargi?(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
dzowanka20
@Kuba

Prosiłbym o treść skargi dzowanka20@inteia.pl

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Gerard
@Rada

Witam mogę prosić o wzór skargi. :)

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Odp
@Gerard

Proszę podać adres mail

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Monika
@dorott602

Bardzo proszę o przesłanie treści skargi mo_be@o2.pl

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Paweł
@Rada

Proszę o udostępnienie skargi na adres pawelh444@gmail.com. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Klocek
@Rada

Proszę o wzór skargi? Powinienem to zapłacić czy pisać jakieś odwołanie jeśli mam nadzieję wzny bilet? dawidkloc1@gmail.com

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
hiphopowiec3
@Rada

Witam. Prośba o udostępnienie (przesłanie) treści skargi na adres: hiphopowiec3@wp.pl Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
sonia
@Rada

proszę o wzór skargi na maila soniabuzalska@wp.pl

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Callina
@Rada

Poproszę o wzór skargi callina1@o2.pl

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Callina
@Nik

Bardzo proszę o treść skargi callina1@o2.pl

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
aga

Proszę o treść skargi agnieszka.kasandra@interia.pl

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
do administratora

Dlaczego wyrzucane są opinie internautów. Było ich 207 teraz widzę 195. Rozumiem, ze były "niewygodne"

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
robinhood

UWAGA!!! - skuteczny sposób na tych którzy próbują - od was Dobrzy Ludzie wyłudzić kasę! https://finanse.wp.pl/90-zlotych-mandatu-za-parkowanie-pod-sklepem-aldi-blad-ludzki-6411621912757889a

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Odp.
@robinhood

Jak pan Krzysztof mam ważny bilet parkingowy, też był w samochodzie ale nie pomyślałam o policji. To jeszcze przede mną. Reklamacji spółka mi nie uznala. Napisałam skargę do zarządu Biedronki i czekam na odpowiedź oraz oczywiście skargę do UOKiK. Jak Biedronka nie pomoże , napiszę do GIODO. Proponowali mi uprzednio wezwac spółkę do udostępnienia zdjęć samochodu i zaprzestania przetwarzania moimi danymi oraz poinformowania mnie o tym.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Mario

Jeżeli ktoś posiada to proszę o wzór zgłoszenia do UOKiK Proszę wszystkich poszkodowanych o zgłaszanie sprawy we wszystkich instytucjach.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Odp.
@Mario

Proszę o adres mail, to prześlę moją skargę

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Hubi
@Odp.

Witam podeslij proszę wzór skargi Pozdrawiam

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
tiur333@wp.pl

Witam poproszę o wzór na adres tiur333@wp.pl Pozdrawiam i dziękuję

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
nico
@Odp.

poproszę wzór skargi

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
nico
@nico

marwa1963@onet.eu

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
hiphopowiec3
@Odp.

Witam. Proszę o wzór skargi. Mój adres to: hiphopowiec3@wp.pl Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Nowaczek1986
@Odp.

nowaczek1986@poczta.onet.pl Poproszę

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Poirytowany

Bardzo proszę o przesłanie treści skargi. Mój email: lavanor@poczta.onet.pl Dzięki!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Piotrek
Nazwa działu: Handlowy

Witam! Czy również mogę prosić o treść o treść skargi? Mam tylko pytanie czy to wszystko nie za późno jeśli wezwanie zostało wystawione 20.07.2019, jedyne ci zrobiłem to bezskutecznie reklamowałem sprawę do operatora? mój mail: piomioncek@interia.pl

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Jonn
@Piotrek

Witam czy moge prosic tresc skargi i mejla do tdsystem muj mej to andrzejg.78@interia.pl Robilem zakupy w biedronce w zakopanym na ul Józefa Piłsudskiego 20A gdzie jest parking darmowy na 90 min zakupow I nie wzielem biletu i nie wstawilem za szybe samochodu Mam jedynie dowud zakupów z biedronki

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
hiphopowiec3

Witam. Czy mogę prosić o wzór skargi ? Mój adres to: hiphopowiec3@wp.pl Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Nowaczek1986

Witam. Również proszę o wzór skargi. Nowaczek1986@poczta.onet.pl

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
nowaczek1986

Koresponduję z nimi ale nie chcą anulować mi opłaty dodatkowej. Powoływałem się na SN z dnia 5 lipca ble ble ble oraz o 14 dniowym czasie odpowiedzi, proszę o wzór skargi nowaczek1986@poczta.onet.ol

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
nowaczek1986
@nowaczek1986

poprawiam błąd w adresie email nowaczek1986@poczta.onet.pl

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Kamikoner

Prosze o tresc Skargi na kamikoner@gmail.com

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Paweł

Witam serdecznie. W te wakacje padłem ofiarą pod biedronką w Zakopanem i odesłali wiadomość że będę musiał zapłacić jak bo nie było biletu. Bilet przypadkiem wzięła żona. Na wiadomość wysłałem zdjęcie z biletem i różnicą czasową. Proszę o treści skargi.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Viola

Witam, Wczoraj przyleciałam wraz z partnerem do Polski. Pierwszy raz od kilku lat. Biedronki jako że była po drodze żeby zrobić drobne zakupy. Po 20 min znaleźliśmy bilet za szybą. Pomyślałam że to jakiś żart,przecież korzystałam z parkingu aby zrobić zakupy w sklepie do którego należy parking. Nie wiem teraz jak to rozwiązać. Nasze zakupy nie kosztowały tyle co ten bilet. Dodam że nie widziałam przed sklepem parkometru, ani informacji że należy takowy bilet pobrać. Proszę o pomoc violakamara@gmail.com Dziękuję i pozdrawiam.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Marta

Witam też padłam ofiarą tej firmy bardzo prosiłabym o wzór skargi marciakkol@gmail.com. Pozdrawiam serdecznie.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
artur
Nazwa działu: Finanse

okropna firma. zło-dzie-je

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Frost

Poproszę o wzór skargi do uokiku w sprawie otrzymania mandatu podczas robienia zakupów w biedronce.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Frost
@Frost

Na maila Majsak.p@gmail.com

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Paulina 0902

Dostałam dzisiaj maila i informacja o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez TD system!! ???????????? U mnie wygląda to tak : 05.06.2019 nie pobrałem biletu i dostałam wezwanie do zapłaty. Tego samego dnia złożyłam reklamację. Poinformowali mnie, że rozpatrzą do 14 dni roboczych. Odpowiedź negatywną dostałam dopiero 08.08 czyli wczoraj. Jeszcze raz napisałam do nich powołując się na art 8 ust 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, który mówi o tym, że reklamacja ma być rozpatrzona w terminie 14 dni. Powołałam się też na wyrok SN z 5 lipca 2012 roku który wskazuje, że nierozpatrzenie w ciągu 14 dni reklamacji jest równoznaczne z uznaniem jej na korzyść reklamujacego. Dziś dostałam odpowiedź, że anuluja wezwanie! Może komuś przyda się to przyda ???? Powodzenia! ????

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Piotrek
@Paulina 0902

Paulina dziwne to co piszesz ,ponieważ ja zrobilem identycznie i do tej pory -a minął już tydzień -nie otrzymałem żadnej odpowiedzi żeby moja reklamacja była rozpatrzona pozytywnie ale oczywiście uspokajasz mnie tym że skoro jedną osobę potraktowali fair bo minął im termin to liczę że nie mam się co martwić prawda skoro u mnie sytuacja jest identyczna.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Tak trzymać!
@Paulina 0902

Nasze wspólne działania zaczynają "cywilizować " Spółkę. Trzeba też trzeci egzemplarz skargi wysyłać do zarządu Biedronki z informacją, że finalnie cała korespondencja trafi do prasy.

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Paulina 0902
@Piotrek

Piotrek, być może Twoja reklamacja rozpatrywana jest w innym regionie i stąd ta zwloka? Ja na pierwszą odpowiedź czekałam 2 mce ???? Moja sprawa rozpatrywana była przez podkarpackie reklamacje. Chyba mają to podzielone.. Trzeba walczyć o swoje, trzymam kciuki!

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
MiX
@Paulina 0902

Dobrze, że się udało. Jednak jest to dowód na niekompetencję obsługi prawnej w rzeczonej firmie, co to jest atutem w przedmiotowwych postępowaniach przeciwko temu podmiotowi . Ta ustawa została uchylona w 2014 roku.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
nik@
Nazwa działu: Marketing

W Jastrzębiu - Zdroju przy Aldi też jest parkomat. Wróciłam z wakacji, podjechałam do marketu i Bogu Ducha winna poszłam na zakupy. Szoku doznałam, kiedy dojechałam do domu i dopiero zauważyłam papier za wycieraczką - 90zł za nieopłacenie parkingu. Bywam w Niemczech w Aldim i innych marketach i tam nigdzie nie widziałam parkomatów. Do godziny można parkować, oczywiście mając zegar parkingowy. Tylko u nas w Polsce może tak być. Też się nie zgadzam, że robią zdjęcia samochodu, a potem po opłacie mają moje dane. Gdzie te RODO?

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Justyna

Banda naciagaczy! Firma ta, zatrudnia ludzi... Których poziom inteligencji jest mniejszy od rozmiaru ich obuwia!!! Miałam nieprzyjemna sytuację pod Aldim w Choszcznie (Zachodniopomorskie). Pan, który mnie zwyzywal, chciał być Bohaterem parkingu... Okazał się zwykłym Prostakiem. Taki młody, a taki ograniczony. No cóż, firma bez poziomu to czego można wymagać od pracowników? Na pewno więcej zakupów już tam nie zrobię a i z wielką przyjemnością spotkam tego Pana ponownie, po jego pracy, by rozmowić się z nim o kulturze!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
MiX

Skoro TD System tak lubi sobie pogrywać, proponuję: 1. Przyjechać samochodem na parking Biedronki. 2. Pobrać bilet upoważniający do postoju przez 90 minut za darmo. 3. Zgodnie z regulaminem dopilnować by ten znalazł się za przednią szybą. 4. Pójść w cholerę gdzieś na 90 minut (byle nie do Biedronki). 4.a. Nie zapomnieć wrócić przed upływem 90 minut. Całą operację można powtórzyć wielokrotnie

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
robinhood
@MiX

świetne!...a moja mała poprawka to: 1. forma Flash mob - jednocześnie ok 100 samochodów zajmuje parking 2. idziemy "na zakupy" - każdy kupuje paczkę zapałek(lub coś innego najtańszego co można kupić w tym przybytku) 3. pięknie zajmujemy kolejki do(zazwyczaj) dwóch otwartych kas. 4. Każdy kupujący płaci kartą albo odliczoną gotówką - w postaci bilonu po jednym groszu ...myślę że jest szansa na coś takiego, i tu widzę jako naturalnego przywódcę - Sz.P. Karola! https://echodnia.eu/swietokrzyskie/golonka-vs-biedronka-gwiazda-kabaretu-skeczow-meczacych-idzie-na-wojne-z-wielka-siecia-marketow/ar/c1-14328047

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
UOKIK

Podobna sprawa "Brak terminowej zapłaty za parking skutkował obciążaniem konsumenta kosztami windykacji w wysokości 150 zł. UOKiK zakwestionował wysokość i sposób obliczania opłaty stosowanej przez spółkę Europark Warszawska spółka Europark jest właścicielem sieci płatnych niestrzeżonych parkingów w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Sopocie, Łodzi i Lublinie. Do UOKiK wpływały skargi konsumentów dotyczące m.in. wprowadzającego w błąd oznakowania parkingów i stosowania nieuzasadnionych opłat windykacyjnych. Postępowanie wszczęte przez UOKiK wykazało, że konsumenci, którzy zostawili samochód na parkingu Europark bez wykupienia biletu znajdywali za wycieraczką wezwanie do uiszczenia w ciągu dwóch tygodni opłaty dodatkowej. Jeżeli należność za parking nie została uregulowana we wskazanym terminie właściciel auta otrzymywał wezwanie do zapłaty pocztą wraz z żądaniem uregulowania dodatkowo kosztów windykacji w wysokości 150 zł, jako opłaty administracyjnej. Urząd zakwestionował wysokość i sposób obliczania tej opłaty. Zgodnie z prawem opłaty windykacyjne powinny jedynie rekompensować przedsiębiorcy wydatki ponoszone w związku z odzyskaniem należności. W opinii UOKiK opłata w wysokości 150 zł nie była związana z kosztami windykacji i znacznie je przewyższała. W konsekwencji mogła być ona dla przedsiębiorcy bezprawnym źródłem zarobku, kosztem konsumenta. Za naruszanie zbiorowych interesów konsumentów na spółkę Europark została nałożona kara pieniężna w wysokości 13 562 zł. Cieszy fakt, że przedsiębiorca zaprzestał stosowania nieuczciwych praktyk. Urząd nie po raz pierwszy kwestionuje praktyki spółki Europark. W roku 2011 wydana została decyzja stwierdzająca, że spółka wprowadzała konsumentów w błąd. Pomoc dla konsumentów Bezpłatną pomoc w dochodzeniu swoich praw konsumenci uzyskają u powiatowych lub miejskich rzeczników konsumentów w urzędach miejskich lub starostwach powiatowych albo pod numerem telefonu 800 007 707 czynnym od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00. Ponadto, konsumenci mogą skorzystać z bezpłatnej porady w oddziałach terenowych Federacji Konsumentów a także pod adresem poczty elektronicznej porady@dlakonsumentow.pl obsługiwanym przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Dodatkowe informacje dla mediów: Małgorzata Cieloch, Rzecznik prasowy UOKiK pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa Tel. 22 827 28 92, 55 60 106, 55 60 314 Faks 22 826 11 86 E-mail: malgorzata.cieloch@uokik.gov.pl"

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
UOKIK

Piszcie wszyscy Państwo masowo skargi do UOKIK, bo jak Spólka zbierze wierzytelności i sprzeda firmie windykacyjnej, będzie jak w przypadku tej sprawy, w której interweniował w końcu UOKIK. Sprawę wygrali, ale zdrowia tym ludziom nikt nie odda.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
UOKIK w innej sprawie

"Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował wczoraj o decyzji (nr RWR 2/2019) nałożonej na firmę windykacyjną One Debt Partners. Kupiła ona wierzytelności od spółki PGT. Marek Niechciał, prezes urzędu, stwierdził, że doszło do naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Zobowiązał więc firmę do usunięcia ich skutków."Spółka musi wycofać z sądów wszystkie powództwa w sprawach długów powstałych w wyniku umów z PGT, a także wystąpić do komorników o umorzenie wszystkich takich postępowań egzekucyjnych. Ma na to 3 miesiące od wydania decyzji UOKiK. Ponadto musi się powstrzymać przed wszczynaniem nowych postępowań egzekucyjnych do czasu ostatecznego wyroku sądu w sprawie decyzji wobec PGT" - wskazuje urząd. Zobowiązaniu nadano rygor natychmiastowej wykonalności, więc ewentualne odwołanie się przedsiębiorcy od decyzji nie zmienia faktu, że musi ją wykonać." A może nasze działania zakończą się jak w powyzszej sprawie

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Monika gol
Nazwa działu: IT

Poproszę wzór pozwu na golygowska@tlen.pl

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Romek 1960 T

Bilety za parkowanie i owszem ,tylko ja jadę na zakupy a nie żebym uprawiał tor przeszkód z automatu z biletem na drugi koniec parkingu. Jeżeli jest osoba która potrafi robić zdjęcia i psuć pióra od wycieraczek to mogłaby sprawdzić bilet przy wyjeździe z parkingu bo na parkingach gdzie dba się o klienta automat z biletami stoi przy wjeździe a nie gdzieś w zakamarkach albo jest osoba z identyfikatorem a nie jakiś tajniak bez wychowania. Biedronka Aleje Zagłębia w Dąbrowie Górniczej automat ustawiony jest przy wejściu do sklepu. Jaki jest sens biegania w drugi koniec parkingu żeby włożyć bilet za szybę???????. Robiąc zakupy 03/08/2019 dowiedziałem się że mam zapłacić 90 zł. dopiero po otwarciu maski w poniedziałek jak dolewałem płynu do spryskiwaczy, a zakupy robiłem nie więcej jak 15 minut. Pytam od czego jest monitoring przy tym sklepie i gzie są służby które powinny interweniować w takich sytuacjach.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Super argumenty
@Romek 1960 T

Wspaniale argumenty na skargę do UOKiK, adres mail jest na ich stronie

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
JacekDze
Nazwa działu: Handlowy

A pytanie mam innej treści czy ktoś im w ogóle zapłacił? Albo inaczej czy ktoś nie zapłacił i miał z tego jakieś rzekome konsekwencje?

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Andrzej

Ściągacze

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Łukasz

Witam, czy również mógłbym prosić o wzór skargi. (usunięte przez administratora) Pozdrawiam,

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
konsument

TD System ma "wtykę" w biedronce, dlatego z nimi działają już kilka dobrych lat, a kiedyś montowali dla nich też szlabany które były awaryjne.... przypadek? nie sądzę

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
robinhood

może ktoś założy jakiś profil na FB -gdzie będzie można dokładać lokalizacje marketów które obsługuje ta "firma", żeby uchronić następnych klientów przed tą "promocją"?

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Aaa

Skladalem reklamacje poniewaz posiadalem bilet pobrany w parkomacie i byl umieszczony za szyba. Niestety najprawdopodobniej gdy zamykalem drzwi bilet spadl. Oczywiscie reklamacja odrzucona. Zaowazylem ze do wszystkich osob ktore skladaja reklamacje wysylana jest ta sama formulka i domniemam ze to jakis automat odpisuje lub obsluga nawet nie czyta powodow reklamacji tylko odpisuje na zasadzie kopiuj/wklej. Ja napewno tej kary nie oplace. Czy jest ktos kto nie oplacil kary i spotkal sie jakimikolwiek konsekwencjami?

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Emeryt
@Aaa

Nie zapłaciłem. Kazałem oddać sprawę do sądu. Jestem z Tarnowa

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Korn
@Emeryt

Czy przyszło upomnienie o zapłacie ?

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
ed
@Aaa

Warszawska kancelaria prawnicza odniosła się do sprawy w artykule "90 złotych za brak biletu na parkingu Biedronki Jarosław". "Określone zasady korzystana z parkingu muszą być jednoznaczne i niewprowadzające w błąd. Regulamin nie może zawierać tzw. klauzul niedozwolonych. Stosowne do przepisów kodeksu cywilnego, postanowienia umowy zawieranej z konsumentem nieuzgodnione indywidualnie nie wiążą go, jeżeli kształtują jego prawa i obowiązki w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami, rażąco naruszając jego interesy (art. 3851 k.c.). Jeżeli wjeżdżając na parking mogliśmy z łatwością zauważyć tablicę z informacją o tym, że jest on płatny, chcąc z niego skorzystać, godzimy się na wprowadzone w regulaminie zasady i powinniśmy ich przestrzegać. W takim wypadku korzystamy bowiem z cudzej nieruchomości. Jednak nie w każdej sytuacji naliczona opłata będzie zgodna z prawem, a my jesteśmy z góry skazani na porażkę. To, czy zostaliśmy słusznie obciążeni opłatą czy też nie, będzie zależało od okoliczności naszego konkretnego przypadku. Ponadto, nie zawsze postępowanie ścisłe według „litery regulaminu” oraz czyhanie na błąd klienta, będzie działaniem zgodnym z prawem i korzystającym z ochrony. Działanie sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami lub nadużywanie przysługującego prawa może bowiem zostać uznane za bezprawne i nie będzie korzystać z ochrony, co jednak będzie zależało od konkretnego przypadku. W tym przypadku sposób pobierania opłat dodatkowych może faktycznie budzić kontrowersje oraz poddawać w wątpliwość, czy aby działanie jest zgodne z prawem. Wątpliwości budzić może wykonywanie zdjęć pojazdów. Rodzą się pytania, kto, w jakim celu je wykonuje, kiedy się to odbywa, czy osoby korzystające z parkingu zostały o tym uprzedzone i poinformowane oraz w jaki sposób wykorzystywane są te zdjęcia. Może się bowiem okazać, że takie działanie jest bezprawne oraz nie powinno mieć miejsca". Dowód zdobyty nielegalnie w postaci zdjęcia, jest wątpliwym dowodem. Ciekawe kto w takim wypadku będzie odpowiadał za wykonanie zdjęć - Spółka, czy parkingowy, bo przecież powinien odmówić robienia zdjęć bez czyjejś zgody.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Korn

Daj znac co z tego wyjdzie, bo też nie zapłaciłem i jestem ciekaw co dalej

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Dorott602
@Aaa

Miałam podobną sytuację na parkingu w Zakopanem, bilet parkingowy nie był widoczny dla kontrolującego bo sfrunął z podszybia ale paragon wskazywał,że zakupy robione były po otrzymaniu biletu z parkomatu.Reklamacja została odrzucona. Pozostała droga do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta.Im więcej osób zgłosi tym większa szansa na powodzenie/ porady@dlakonsumentow.pl/ Nie zapłaciłam.Uważam,że kara nieadekwatna do winy.Kontrolujący czyha na ,,wpadki" klientów BIEDRONKI Zakopane ul.Jagiellońska.Może warto zbiorowo wziąć się za takie praktyki?

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Emeryt
@Korn

Nie czekaj na innych tylko złóż skargę do Federacji Konsumenta. Jasne?

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Riki
@Korn

Hej no i co wyszło?

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Riki
@Aaa

I jak się sprawa potoczyły?

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Zostaw opinię o TD System Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

TD System Sp. z o.o.