Opinie o TD System Sp. z o.o. w Bielsko-Biała

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy TD System Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie TD System Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi zarządzania urządzeniami IT

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TD System Sp. z o.o. w Bielsko-Biała

Magda

Ludzie to znowu ja ???? jest nas tutaj spora ilość a posty na stronie biedronki komentuje nie wiele osób . W kupie siła ???? To nasza jedyna broń ! Wystarczy wpisać na fejsbuku biedronka odnalezc posty z porzednich dni np pod majonezem winiary , otworzyc komentarze i dodawac kolejne ! Wklejac im tam nr zgłoszeń jakie zostaly odrzucone przez biedronke. Pisać kolejne wiadomosci do biedronki a ci , którzy jeszcze nie napisali - niech to zrobią na bok@biedronka.eu Jest też grupa na fb pod nazwą Poszkodowani przez Td System zarządcę parkingu Biedronki Do dzieła ???? Mam wrazenie, że Biedronka jest co raz chetniejsza do dialogu na swoim fun page????

nadzieja
@Magda

no właśnie tu dużo nas a komentarzy na Biedronkowej stronie malutko - taki komentarz nic nas nie kosztuje - no troszkę czasu - ale warto bo jak więcej nas będzie to musza w końccu i oni przyjrzeć się praktykom TDSystem i muszą w końcu zmienić podejście do klientów którzy mmieli bilety i mimo to mają wezwania ale i tez ych którzy byli wporwadzeni w błąd bo postawili dwie odmiennej treści tablie. Jest dużo więcej zastrzerzeń a tu nie będę oisać bo przeczytają i za dużo będą wiedzeć Wiem że święta ale znajdzcie chwilę by napisać na Biedronkowej Fanpage co sądzimy o ich zarządcy parkingowym TD System i o samej Biedronce która się wypina na nas

RUDAJOLASKA
@Magda

OCZYWIŚCIE ŻE W NAS SIŁA I JAK NIE MY TO KTO MA ZADZIAŁAĆ W KWESTII POSZKODOWANYCH!KAŻDY CZYTA WIĘC I NIECH COŚ SKROBNIE!

Magda

proszę bardzo ;-) koniecznie proszę podać do UOKiK dane osobowe bo inaczej nie przyjmą skargi, proszę wysłać do UOKiK Warszawa - jak dzwoniłam do nich tak mi powiedziano - dlatego, iz nie wiadomo która delagatura lub główny UOKiK będzie to rozpatrywać i się tym zajmować - skargi podobno spływają i zajmą się nimiProsze dolączyć co Pani ma ksera skany paagonów biletów i korespondencji jak się da to zdjęcia np żle oznkowanego parkingu, proszę dopisać że regulamin jest niejasny i nieprecyjny bo tak jest, ***************************** Treść skargi Niniejszym składam skargę na bezprawne praktyki stosowane przez TD System sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku Białej przy ul. Kwiatowej 11. W/w spółka w sposób bezprawny i niezgodny z przepisami kodeksu cywilnego oraz Ustawy o ochronie praw konsumentów nakłada opłaty i zarządza parkingami, które znajdują się w obrębie sklepów Bierdonka, Lidl, Aldi na terenie całego kraju. W/w spółka pobiera bowiem opłaty dodatkowe w wysokości 70, 90 , 150 zł, od klientów sklepów w/w sieci. Proceder działalności pracowników w/w spółki wygląda w ten sposób, iż zarządca parkingu typuje osoby, które nie pobrały tzw. biletu uprawniającego do darmowego postoju, wykonuje zdjęcia pojazdu oraz obciąża go wyżej wskazaną opłatą. Reklamacje na tego typu działania nie są uwzględniane, albowiem TD system zależy jedynie na jak największych przychodach firmy, która stosuje te nielegalne praktyki. Z opisaną praktyką w/w firmy miałem możliwość się zapoznać robiąc zakupy w sklepie ________w _____________ przy ul.______________ ( wskazać adres , miejscowość i nazwę sklepu) w dniu _________ Wskazać przy tym należy, iż informacja o zasadach korzystania z parkingu, w tym o poborze i wysokości opłat jest umieszczona w miejscu niewidocznym, niedostępnym dla każdej osoby korzystającej tak, aby można było się z nią z łatwością zapoznać, a w szczególności po zmroku oraz gdy korzystający z parkingu nie wjeżdża na parking od strony głównej. Poza tym zasady korzystania z parkingu wprowadzają w błąd konsumenta i są niezrozumiałe, albowiem na jednej z tablic widnieje zapis, że klienci sklepu parkują bezpłatnie, a na kolejnej, iż zmuszeni są pobrać bilet (sic!). Nadto regulamin TD System sp.z o.o zwiera tzw. klauzule niedozwolone. Stosownie bowiem do przepisów kodeksu cywilnego, postanowienia umowy zawieranej z konsumentem nieuzgodnione indywidualnie nie wiążą go, jeżeli kształtują jego prawa i obowiązki w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami, rażąco naruszając jego interesy (art. 385 (1) k.c.). Nie może przy tym umknąć fakt, iż pracownicy TD System sp. z o.o. postępują przy tym bezprawnie, albowiem czyhają jedynie na błąd klienta, który de facto nie zwierał umowy najmu miejsca parkingowego. Nie informują o obowiązku poboru biletu, ponieważ rozliczani są z wystawionych wezwań do zapłaty. Na marginesie do ustalenia pozostaje również fakt, jak w/w firma dokonuje księgowania w/w należności, albowiem po dokonaniu zapłaty opłaty dodatkowej, konsument nie otrzymuje ani paragonu ani faktury VAT. Powyższe okoliczności powinny być również zbadane przez Urząd Skarbowy w Bielsku Białej oraz Regionalną Izbę Obrachunkową. Podobnie jak fakt zatrudniania pracowników parkingu na podstawie umowy zlecenia a nie umowy o pracę, powinien być skontrolowany przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych. W tym stanie rzeczy praktyki stosowane przez TD System sp. zo.o. nie są działaniem zgodnym z prawem i tym samym nie korzystają z ochrony. Ponadto wątpliwości budzi wykonywanie zdjęć pojazdów, a w niektórych przypadkach nawet uszkodzenie pojazdów przez parkingowych. Właściciel pojazdu nie wie kto i w jakim celu wykonuje zdjęcia jego pojazdu oraz nie został o tym fakcie uprzedzony. Powyższe stoi w rażącej sprzeczności z Dyrektywami Europejskimi dotyczącymi ochrony danych osobowych i RODO. Konkludując, proceder TD System sp. z o.o. jest bezprawny, sprzeczny z zasadami współżycia społecznego, dlatego proszę o podjęcie odpowiednich środków prawem przewidzianym w stosunku do firmy dokonującej nadużyć, albowiem działanie TD System sp. z o.o. narusza przepisy prawa i zbiorowe interesy konsumentów, z kolei regulamin parkingów zawiera niedozwolone postanowienia umowne"

1
Magda

Utworzyłam na fejsbuku grupę Poszkodowani przez Td System zarządcę parkingu Biedronki Proszę o dodawanie się do grupy . Moze jako grupa scalona w calosc coś zdzialamy w biedronce Poniżej link https://m.facebook.com/groups/575413156592219?_rdr

RUDAJOLASKA
@Magda

IM WIĘCEJ NAS TYM LEPIEJ!WYOBRAŻCIE SOBIE JAKIE ŻNIWO MAJĄ TERAZ PRZED ŚWIĘTAMI NA TAKICH MANDATACH,KIEDY LUDZIE SĄ ZABIEGANI,ROZTARGNIENI

Magda
@RUDAJOLASKA

Ludzie dodawajcie się do grupy i wymieniamy się info . Zostawiajcie też komentarze gdzie się da np tu Jeronimo Martins Polska S.A. Biuro Główne Dolna 3, 00-773 Warszawa 22 275 10 00 (usunięte przez administratora)

makrela
@Magda

jednak wzór pisma do uokik by się przydał

nadzieja
@makrela

podaj maila to wyślę wzór lub szukaj tu w opiniach gdzieś był ;-)

nadzieja
@Magda

o tak i pytania można tam zadawać tylko krótkie - trochę im ich zadałam ciekawe czy i co łaskawie odpiszą. albo napiszą że ich nękam haha

MZ

19.12.2019 Biedronka Nowotarska Zakopane to zgroza i rozbój w biały dzień. Bilet z wydruku 15:10.01 a mandat 15:12 CHYBA SIĘ COŚ KOMUŚ TU POMIESZAŁO!!!!!!!! Jak można z tym walczyć??? 15:45 dzwoniłam do firmy TD System w Bielsku- Biała ale już nikt nie odbierał a pracują do 16:00 Nie zostawię tak tego!!!! -pozdrawiam URUCHOMIONA NA MAXA

K
@MZ

No niestety nic się nie wskóra, td system i biedronka odrzucą reklamację argumentując:"W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że warunkiem skorzystania z bezpłatnego parkingu jest umieszczenie biletu w widocznym miejscu niezwłocznie po zaparkowaniu samochodu."

Magda
@MZ

Chyba trzeba już z biletem przyjechać ...

wojt
@MZ

bo celowo mają ustawioną inną godzinę w drukarce do wezwań do zaplaty

RUDAJOLASKA
@MZ

NAPISZ SKARGĘ DO UOKIK

nadzieja
@K

a w jednym z punktów regulaminu piszą że nie można blokować wjazdu bo też dadzą oplatę dodatkową to jak czytać przed wjazdem żeby się z regulaminem zapoznac - jaja sobie robią. dobrze jakby Ci szczęściarze którym sie udalo podali co tam napisali :-) może by i nam anulowali;-)

Nadzieja
@K

pisac skargi do UOKiK i gdzie się da przciez nie może być bezprawie - ktoś ten regulamin podpisał i ze strony Biedronki też go pewnie czytali - a może nie ? napewno dobrze to razem obmyślili bo inaczej co by Biedronce zależało klientom pomóc? skoro u nich faktycznie robiła zakupy i to nie dłużej niż darmowy przez nich resztą ustalony czas? to wszystko jest podejrzane - napisłam na ich stronie co myślę - piszmy też to może się zastanowi kierownictwo czy ich zarząd i zacznie traktować ludzi jak ludzi a nie maszynki do nabijania kasy firmie parkingowej i kto wie jeszcze komu

logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Poprobi

U mnie sytuacja podobna, jak u większości. Zrobiłem zakupy (mam paragon) i dostałem "mandat". Fakt faktem, że nie pobrałem biletu, ale uważam, że reklamacja powinna zostać uznana... Zamiast tego dostałem: Dzień dobry, w związku z prośbą o anulowanie wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej nr 1213124, informujemy, że zgodnie z zamieszczonym na parkingu Regulaminem Parkingu Niestrzeżonego nie anulujemy powyższego wezwania. Z przykrością stwierdzamy, że nie został wypełniony punkt 4.1 i 4.4 Regulaminu, który zobowiązuje Użytkownika pojazdu po wjeździe na parking do pobrania biletu parkingowego i umieszczenia go w widocznym miejscu za przednią szybą wewnątrz pojazdu w celu możliwości skontrolowania czasu parkowania. Wobec powyższego należna do zapłaty pozostaje opłata dodatkowa w kwocie 90,00 zł na numer rachunku bankowego Zarządcy Spółki TD System Sp. z o.o. 97 1050 1070 1000 0090 3135 2728 wpłatę należy dokonać w terminie 7 dni od otrzymania odpowiedzi reklamacyjnej. W tytule należy wpisać numer rejestracyjny pojazdu i numer wezwania. Decyzja reklamacyjna jest ostateczna. W przypadku nieuiszczenia opłaty dodatkowej może zostać wszczęte postępowanie sądowe a w razie dalszego braku zapłaty, także postępowanie egzekucyjne. Bezpłatne parkowanie przysługuje tylko po pobraniu biletu parkingowego i pozostawieniu go w widocznym miejscu za przednią szybą w samochodzie. Parking jest prawidłowo oznaczony za pomocą znaków drogowych oraz tablic informacyjnych.

nadzieja
@Poprobi

proszę zgłoić pismem poleconym do Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji wzór wyślę po podaniu maila

nadzieja
@nadzieja

wysłane na podany mail piszmy

nadzieja
@Poprobi

proszę sprawdzić czy doszło bo info że mail nie właściwy ale usunęlam odstęp po cyferkach i poszło oby przeszło dobrze

Poprobi
@nadzieja

Jeśli można, to proszę o wzór na maddziad @wp.pl Dzięki.

Ania
@nadzieja

Czy mogę też prosić wzór bo dziś dostałam odpowiedź z TD ta co wszyscy i chce pisać do UOKIK. Bardzo proszę na maila annaglowa@onet.pl. dzi3kuje

Kkkk
@nadzieja

Ja tez poprosze wzor pisma na maila kamilcz@o2.pl

nadzieja
@Ania

wysłane

nadzieja
@Kkkk

wysłane

Paulina

wysłane

Anna

i o RODO tez poprosze

nadzieja
@Poprobi

poszło

wojt
@Poprobi

wezwanie numer już ponad milion dwieście tysięcy, wystarczy to tylko przemnozyć razy 45zł bo liczę że połowa klientów tych mądrzejszych nie zapłaci to wychodzi 54 miliony złotych, więc kto ich ruszy jak mogą sobie każdego urzedasa i sędziego kupić za parę setek tys zł i być nie do ruszenia i mieć św pokój.

RUDAJOLASKA
@Poprobi

MNIE JUŻ TA FIRMA ZACZYNA STRASZYĆ SĄDEM I PODOBNĄ DOSTAŁAM ODPOWIEDŻ.NA RAZIE CZEKAM NA ODPOWIEDŻ Z UOKIK I ZOBACZYMY CO DALEJ! CHYBA TRZEBA BĘDZIE ZACZĄĆ DZIAŁAĆ W POZWIE GRUPOWYM,BO TA FIRMA ZASTRASZA WSZYSTKICH I NIE PRZYJMUJE ŻADNYCH REKLAMACJI!

nadzieja

mowisz i masz wysłane ;-)

nadzieja

wysłane proszę bardzo

Anna
@RUDAJOLASKA

To zrobmy ten pozew zbiorowy w koncu!!

Krosno
@nadzieja

czy ja też mógłbym dostać wzór takiego pisma? niestety odpowiedź na moją reklamacje nie odbiega od tego co zostało umieszczone w poście . wojtas66-84@02.pl . Z góry dziękuje.

Paulina
@Krosno

wysłałam wzor do UOKIK

kk
@Poprobi

Ja mam identyczną sytuację. To że tdsystem odrzuca reklamacje mnie nie dziwi, ale to że biedronka wypina się na klientów. Pierwszy raz dostałem taką odpowiedź z biedronki: W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka i za przekazanie uwag na temat funkcjonowania naszego sklepu. W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, iż wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania parkingu oraz opłat parkingowych należy kierować bezpośrednio do firmy zarządzającej parkingiem – w przypadku jej odrzucenia prosimy o ponowny kontakt z nami oraz przekazanie dokumentacji związanej z reklamacją (w tym m.in. kopii mandatu, paragonu z zakupów i biletu parkingowego) oraz numeru karty Moja Biedronka (w przypadku jej posiadania). Jednocześnie wyjaśniamy, że celem wprowadzenia parkingów z gwarantowanym okresem darmowego parkowania jest zapewnienie możliwości postoju naszym zmotoryzowanym klientom w lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu i niewielkiej liczbie ogólnodostępnych miejsc postojowych. Decyzja o wprowadzeniu parkingu z gwarantowanym okresem darmowego parkowania wynika najczęściej z obserwacji samych klientów, zgłaszających uwagi dotyczące braku miejsca do parkowania. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy do Biura Obsługi Klienta. ale drugą odpowiedź już jest taka że mają klienta głęboko gdzieś : W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka. Zapewniamy, że każdy sygnał ze strony naszych Klientów, dotyczący funkcjonowania sklepów Biedronka jest dla nas bardzo ważny i dokładnie analizowany przez kierownictwo firmy. W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że warunkiem skorzystania z bezpłatnego parkingu jest umieszczenie biletu w widocznym miejscu niezwłocznie po zaparkowaniu samochodu. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy do Biura Obsługi Klienta.

Magda
@nadzieja

Uprzejmie proszę o wysłanie wniosku na adres magdakadziolka10@wp.pl Z góry dziękuję!

Asia
@nadzieja

Mogę również prosić o podesłania pisma ? Mój mail: asma1@onet.pl

Magda

Męczyć biedronke do skutku !

k
@Magda

dokładnie, warto dodawać komentarze na ich facebooku, niech to dotrze do jak największej liczby osób

Magda
@k

Ponoc bieda w końcu mięknie

Magda
@k

Właśnie dodałam komentarz na stronie biedronki na fb pod ich postem zapraszam do komentowania

Paulina

W dniu dzisiejszym ok. godziny 18:30 - 18:50 wysyłałam do Państwa maile ze wzorem skargi, który udostępniła jedna z forumowiczek. Jeżeli mail do Państwa nie dotarł (nie ma go także w spamie), proszę o pozostawienie adresu mailowego pod tym postem.

3
Poszkodowana
@Paulina

Dziekuje za wzor skargi, wypelnilam i wyslalam. Dostalam odpowiedz, zeby wyslac ja listem poleconym jesli chce otrzymac odpowiedz. Dodatkowo nie robie zakupow w tym sklepie. Ludzie zmiencie miejsce zakupow, w dzisiejszych czasach mamy naprawde ogromny wybor.

2
Anna
@Paulina

Dziękuję za wzór!

pawel123
@Paulina

Również dziękuję!

wachu
@Paulina

(usunięte przez administratora) Dzień dobry, bardzo proszę o przesłanie wzoru skargi. u mnie był bilet parkingowy który spadł na siedzenie, paragon z biedronki i potwierdzenie zapłaty a mimo to mandat nie został anulowany. Bilet kupiony 0 14,57 a mandat o 15......

nadzieja
@wachu

wysyłam wzór na podanego maila

Paulina

wysłane

bea
@Paulina

Witam taka sama sytuacja. Bilet jest, paragon jest i wezwanie do zapłaty także :( (usunięte przez administratora) Chyba trzeba to nagłośnić tak nie może być !!! bea.paw@aol.com. Dziękuję z góry za pomoc

sara
@Paulina

bardzo proszę o wzór. szromu@wp.pl

Paulina
@sara

poszło

Anna
@nadzieja

Prosze o wzor skargi na ania.firek@wp.pl

Paulina
@Anna

wysłane

anna
@Paulina

Dziękuję:))

Magda
@Paulina

Uprzejmie proszę o przesłanie wzoru skargi na adres mailowy magdakadziolka10@wp.pl Z góry dziękuję!

wojt
@Poszkodowana

Dokładnie ja robię w Lidlu, tygodniowo Bidrunka ma mniej o około 250zł ode mnie, rocznie około 12tys zł, więc żeby chociaż połowa ukaranych wezwaniem do zapłaty zaprzestała robienia zakupów w Biedrze to odczują to napewno. Wczoraj pisała do mnie kobieta i ma wezwanie sprzed kilku dni z numerem już ponad: 1 300 000.

Klientka Biedronki

Dostała dzisiaj dwie wiadomości, jedna od td system- kolejna odmowa opłaty oraz od powiatowego rzecznika konsumentów, który podją decyzje o powiadomieniu UOKIK. ( Skargę sama już tam czesniej wysłałam). Przedmiotem ich powiadomienia jest treść regulaminu a szczególnie wyskość oplat. W przypadku uprawdopodobnienia naruszenia zbiorowych interesów prezes UOKiK może nałożyć kary i zażądać zwrotu pobranych opłat. Co do udostępnienia danych osobowych , to minister ma prawo je udostepnic jeżeli wykaza swój interes prawny ale w praktyce trudno będzie im udowodnić że parkował tam właśnie właściciel pojazdu.Tak czy inaczej wątpliwie uczciwą działalnośc tdsydtem , UOKiK już bada. Mam nadzieję że fiskus też ich skontroluje.

Anna

adres tej firmy to TD System sp. z o.o. ul. Cieszyńska 313 43-300 Bielsko-Biała , nie Kwiatowa jak byłow jednym z wzorów wniosku

nadzieja

wysyłam wzór skargi do UOKiK

makrela
@nadzieja

proszo wzór skargi

Magda

Miałam ważny bilet , który spadł z deski rozdzielczej - reklamacja odrzucona , napisałam do bok@biedronka.eu -czekam na reakcję . Dzien dobry Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy z zarządcą parkingu TD system przy biedronce we Wroclawiu ,ul.Gagarina Mimo , ze wyjasnilam ze ważny bilet za parkowanie posiadalam ale spadł z deski rozdzielczej - Td system nie chce anulować mojego mandatu . W mojej opinii taka praktyka jest najzwyczajniej w świecie nieuczciwa i niedopuszczalna. Jest to również sprzeczne z zasadami współżycia społecznego. Brak reakcji z Państwa strony działa negatywnie na Wasz wizerunek. Jestem stałym klientem i mam nadzieję , że ta absurdalna sprawa tego nie zmieni. Wydaje mi się , że Biedronka wprowadziła platne parkowanie po to, aby wyeliminowac parkowanie przez osoby naduzywajace tego parkingu , które nawet nie robiły zakupów a nie po to , żeby prowadzić zaciekłą walkę ze swoimi stałymi klientami. Ponizej opis sytuacji wraz ze zdjęciami . Mam 7 dni na ureulowanie mandatu , po tym terminie kwota do zapłaty wzrośnie z 90 na 150 zł

RUDAJOLASKA

LUDZISKA JEST TU MASA NAS POSZKODOWANYCH I SĄDZĘ, ŻE JEST WIĘCEJ,KTÓRZY NIE WIEDZĄ O TYM FORUM,A CHĘTNIE BY SIĘ PRZYŁĄCZYLI DO POZWU ZBIOROWEGO.ZADZIAŁAJMY JAKOŚ!

nadzieja

Proponuję żeby pisać im w odpowiedziach na ich odmowy uznania reklamacji na samym początku takie zdanie lub "uchylam się od skutków oświadczenia woli pod wpływem błędu, w który wprowadziła mnie Biedronka". Potem możecie pisać swoje argumenty za tym by reklamację uznali i odstąpili od wpłaty opłaty dodatkowej. Ja nie mam zamiaru zasilać ich kasy nieuczciwymi działaniami!

wojt

Dzisiaj napisałem zgłoszenie z obszernym wyjaśnieniem do programu Uwaga Tvn, może zajmą się ta sprawą. ale tak jak UOKiK napewno potrzebują więcej takich jak moje zgłoszeń. Proszę piszcie i wysyłajcie to samo do nich z tekstem, którym wysyłacie do UOKiK i do GiODO. Jest jeszcze program: Interwencja, Państwo w Państwie inne interwencyjne, TRZEBA TO NAGŁOŚNIĆ WSZĘDZIE GDZIE SIĘ DA.

Anna
@wojt

Ja sie chetnie podpisze zarowno pod tekstem do tvn jak i do wszystkuego co moze spowodowac likwidację tej nieuczciwej firmy , zrobmy zbiorowe pisma , ja nie mam czasu chodzic za tym a chetnie dolacze do wnioskowiczów

anonim

(usunięte przez administratora)

Paulina

wysłane

holiza
@Paulina

Czy też mogę prosić wzór pisma ? holiza@op.pl

Paulina
@holiza

wysłane

K-Pax

A w Oświęcimiu to dopiero granda. Przy rondzie na ul. Konopnickiej 2, sąsiadują ze sobą bezpośrednio McDonald i Biedronka. Wokół nich jest parking i nie wiadomo, która część należy do McDonalda a która do Biedronki. Nie ma żadnego rozgraniczenia, żadnych znaków czy nawet namalowanych linii rozdzielających. Klient nie wie na jakim parkingu się znajduje, bo np. parking wzdłuż ściany Biedronki (od strony Drive-In) należy prawdopodobnie jednak do McDonalda, a nie do Biedronki. Będąc w podróży zaparkowałem na krótko przed McDonaldem - jak najbliżej wejścia do restauracji i poszedłem tam na pół godziny z dziećmi. Po powrocie wezwanie TdSystem za szybą auta, bo ponoć stałem na parkingu Biedronki... Zacząłem szukać jakiejś tablicy informacyjnej i znalazłem - kilka metrów dalej, na słupie, Taką tablicę klienci McDonalda (nie miejscowi - tak jak ja) prawdopodobnie nie zobaczą lub przeoczą. Ludzie, czy ja jestem taki głupi, żeby nie wziąć darmowego biletu? Dlaczego nie miałbym tego zrobić? Może bym tam nie zaparkował, albo może i zrobił jakieś zakupy w Biedronce.. To jest czyhanie na wpadki kierowców a nie uczciwa działalność gospodarcza !

zxc
@K-Pax

Tez sie tak złapałem. Dosłownie w identyczny sposób. Poszukaj posty niżej i się odwołaj. U mnie działało

Nowy
@K-Pax

Mam taką samą sytuację w Oświęcimiu. Jak się zakinczyla twoja sprawa? Zapłaciłem? Anulowali?

nadzieja
@zxc

anulowali CI opłatę dodatkową ? piszesz, że u Ciebie zadziałało? Miałeś bilet ? proszę o info żebyśmy wszyscy tu wiedzieli czy zaczynają anulować i uznawać reklamacje:-)

wojt
@zxc

Jesteś chyba jedynym u kogo zadziałało. NAPISZ tutaj lub wklej tekst reklamacji-odwołania i odpowiedź TD.

dickjack

Z tego co tu wszyscy piszą...WYNIKA JEDNO....szczególnie pod BIEDRONKA ...PARKINGI sa płatne i niech obie firmy nie robia wody z mózgu klientom!!! Podjeżdzasz pod biedronke i MASZ ZAPŁACIĆ za parkowanie. Tak to na DZIEŃ DZISIEJSZY WYGLADA.. pARKINGI POD BIEDRONKAMI SA W WIEKSZOŚCI NIEWIELKIE! Co bedzie jak kilenci beda podjeżdzac pod biedronke i beda wykorzystywac swoje prawa czyli 90 min. bezpłatnego parkowania w pełni (zamiast kilkunastu minut dotychczas) ?????? ZROBIMY WAS MADRALE W BAMBUKO TAK JAK WY ROBICIE SWOICH KLIENTÓW jako OSZUSTÓW! (którzy nie wzięli papierka na zakupy!!!!) A bilet bedziemy przyklejac na szybie taśma samoprzylepną!!!!

wojt

Ja nie zapłaciłem i nie zamierzam płacić. A pozew zbiorowy może nic nie dać, bo mnie UOKiK odpisał że wysokość kary 90zł nie jest wysoka, a że przygląda się metodzie rozpatrywania reklamacji, która we wszystkich wygląda jaskby była zrobiona przez kopiuj-wklej.

DICKJACK

To co robi Biedronka wspólnie ze swoim partnerem czyli TD system jest zwyczajnym, przebiegłym (usunięte przez administratora)WŁASNYCH klientów i wyłudzaniem dodatkowych opłat! W dobie powszechnego monitoringu wszelkich placów, ulic, parkingów itp. JAKIM PROBLEMEM JEST DLA TYCH DWÓCH BRATNICH FIRM wyłapanie FAŁSZYWYCH KLIENTÓW, którzy wykorzystuja parking przysklepowy dla parkowania w innych celach niż zrobienie zakupów!!!???? pytam sie jaki to problem dla państwa PAŃSTWO BIEDRONKA I panstwo td system????? robicie SWOICH klientów normalnie w "WAŁA" !!!! Przyjeżdzam do sklepu biedronka autem najczęściej po drodze z pracy, i chę zrobić w miarę szybkie zakupy! Czas jaki mi to zajmuje jest to max 20-30 min...i byłby krótszy gdyby nie BEZNADZIEJNA POLITYKA WEDRUJĄCYCH KASJERÓW I KASJEREK, którzy nie czekaja na klienta tylko błyskawicznie opuszczaja stanowisko pracy (NA POLECENIE JAKIEGOS SZEFA LUB SZEFA SZEFÓW) gdy akurat nikt nie podchodzi, udając sie na zaplecze. My kienci traimy często swój czas, bywa że i 10 min w oczekiwaniu na zapłacenie za zakupy!!! ZBLIŻA SIĘ KONIEC BIEDRONKI i nie pomoże Wam robienie cyrków poprzez biznesowe układy z jakimiś szemranymi firmami od pobierania opłat. ZAPŁACĘ KARĘ ..NAWET WYŻSZĄ ALE PO SĄDOWYM WYROKU. ŻEGNAJ BIEDRONKO!!!!

Jan
@DICKJACK

Wlasnie dobrze Pan napisal,mozna przeciez nie robic zakupow w Biedronce.Dlaczego nikt nie wspomina o innych sklepach? Aldi,Kaufland,Netto...sklep robi parkomat tylko dlatego,ze parking jest oblegany do innych celow niz zakupy a klienci nie maja gdzie zaparkowac.Codziennie slysze ,ze wreszcie odkad Pan tu jest mamy porzadek.Powtarzam po raz setny...ze firma powinna uwzgledniac reklamacje od ludzi,ktorzy pobrali bilet ale wzieli go ze soba,zsunal sie itd.Niech wreszcie sad sie tym zajmie I bedzie wszystko jasne.

arek
@Jan

bo jak widać tylko przy Biedronkach takie cyrki !!!!!!!!

Jan
@arek

A w innych sklepach anuluja?

anna
@DICKJACK

Czy ktoś jest chętny na POZEW ZBIOROWY? tylko tak możemy wygrać i spowodować że ta "firma" odda wszystkim (usunięte przez administratora)pieniądze i zrekompensować nerwy.

Jan

Polecam prace w tej firmie. Pracuje jako kontoler i nie zdarzaja mi sie klotnie lub inne nieprzyjemne sytucje.Jesli sie pracuje uczciwie i nie"poluje"na kierowcow praca jest dla obu stron pozytwna.Codziennie slysze podziekowania,ze wreszcie jest porzadek na parkingu.Nie jest prawda ze firma placi za ilosc wystwionych wezwan.Przykre jest,ze Panstwo spotkali takich kontrolerow ktorzy" ida po trupach" do celu.Dla osob chcacych pracowac jak najbardziej polecam lecz nie ma dodatkow do paliwa.Umowa o prace jest,wyngrodzenie na czas.

Jan

@wojt na nikim nie zeruje,oznakowania sa przy wjezdzie na parking I tablice w kazdym mozliwym punkcie(pod latarniami,na scianie sklepu)wiadomo ,ze odruchowo ludzie dzialaja I z praktyki widze ze chodzi o niezrozumienie ,ze skoro wjezdzam na parking na zakupy to mam bezplatnie parkowanie.Zgadza sie o ile pobierze sie darmowy bilet. Na kazdej kontroli zanim podejde do wystawiania upomnien informuje ludzi ze zaraz bedzie kontrola,prosze pobrac bilet..1 na 5 olewa to.Ja tez jezdze na zakupy do sklepow gdzie sa parkomaty I wierz mi odkad tu pracuje zawsze pobieram bilet

Jan
@Jan

To jest pan chyba jedynym takim kontrolerem w Polsce, sadzac po komentarzach i artykulach. Ponad 140 tys wezwan i sa to dane z tego lata...

troll
@Jan

Ty Trolu z tds, kontrolerzy tam pracujący nie poslugują się komputerem. W przeciwnym wypadku pracowaliby gdzie indziej. A jaki troll jest dbający o interesy zwykłych ludzi, a jakiż on wyrozumiały. To dlaczego, jak ludzie wyjaśniają, to ni uwzgledniacie ich wytlumaczenia, tylko starszycie sadem. to wasza prawdziwa twarz

1
wojt
@Jan

(usunięte przez administratora) UOKiK już przygląda się tym oznaczeniom, zapisom w regulaminie i negatywnemu rozpatrywaniu rejlamacji za pomocą tekstu kopiuj wklej, więc nie znasz ani dnia ani godziny kiedy UOKiK DOWALI karę dla TDSystem, a ty stracisz tą wspaniałą pracę. I jeszcze jedno nie masz prawa do fotografowania pojazdów i przekazywania zdjęć i nr rejestracyjnych bez zgody ich właścicieli, więc uważaj, bo ni z tąd ni z owąd możesz zostać oskarżony o działania niezgodne z prawem. Więc dzięki tej wspaniałej pracy możesz mieć mnóstwo problemów z prawem itp.

wojt
@Jan

Poza tym każde wystawienie wezwania do zapłaty przez Cb jest powinno być traktowane jako potencjalne działanie ma szkodę Biedronki, bo prawdopodobnie co 2ga osoba, którą otrzyma takie wezwanie nie zapłaci je i tym samym zaprzestaje robienia zakupów w Biedronce.

Jan
@wojt

Biedronka chyba sobie robi jaja z klientow bo z tego co slysze od ludzi,kasjerki tlumacza ze to parking Td system a jednak prawda jest inna.Td system dzierzawi teren od biedronki.Dlaczego piszecie ciagle o biedronce,przeciez kontrole robie takze w Aldi,tam jakos sklep zadbal o informacje czyli przez 3 mc upomnienia,glosza przez megafony w sklepie.Ciekawi mnie jak rozstrzygnie sie ta sprawa ,ale na tyle wezwan jednak malo ludzi ktorzy zglaszaja sprawy wyzej.W kauflandzie czy netto tez jest parkomat..tam wezwanie kosztuje 95 zl dodam,iz dziala inna firma.Na loniec dodam,zgadza sie jestem widac jednym z nielicznych kontrolerow ktory powiedzial cos na temat tej pracy I podchodzi uczciwie do pracy.Wystarczy wziasc bilet z parkomatu czy to az tak wiele

1
Jan
@Jan

140 tys wezwan I 65 tematow na tym poratlu,jest program uwaga itd mozna zglosic sprawe I z czasem sie wyjasni ...nie bronie firmy to tylko praca .Czesto mam tak,ze stoje pod parkomatem I mowie,prosze wziasc bilet ludzie machaja reka I ida na zakupy..czy to nie jest troche z wlasnej wygody? Ale co tu pisac skoro kontrolerzy sa jak malpy

Jan
@Jan

Tak jak napisalem wyzej, to znaczy ze jest pan jedynym takim kontrolerem w Polsce. W moim przypadku i na podstawie tego co pisza inni poszkodowani, kontroler byl nieoznakowany i czail sie az wejde do sklepu, a 10 minut pozniej znalazlem wezwanie. A co z tymi ludzmi, ktorzy pobrali bilet a kotroler zrobili zdjecie tak zeby go nie bylo widac? a co maja powiedziec ludzie, ktorzy szli przez caly parking po bilet a w tym czasie pan kontroler pstrykal zdjecia? Firemka niezle sie zabezpieczyla bo kontroler nie moze anulowac wezwania jak juz je wystawi. Sprawa zostala zgloszona tam, gdzie trzeba wiec o to sie nie martwie. Zakupow w biedronce juz nie robie tak jak i cala moja rodzinca i tyle w temacie.

Jan
@Jan

Dlatego uwazam,ze firma powinna zostac zbadana pod wzgledem prawnym,wiele sie wtedy wyjasni.A tacy kontrolerzy powinni zostac zwolnieni,firma wlasnie poprzez zatrudnianie takich ludzi jest uwazana za dno.Ja zanim zaczne kontrole stoje pod parkomatem I informuje o pobraniu biletu,patrze dokladnie czy ktos nie stoi pod parkomatem jak wystawiam wezwanie.

Stała klientka
@wojt

Nigdy w życiu nie pójdę do biedronki Pozdrawiam jej właścicieli

...
@Jan

proponuję by przed naskrobaniem czegoś na klawiaturze zajrzeć do słownika.

wojy
@Jan

do Uwagi zgłosiłem temat. Wy zglaszajcie również i do Uwagi i do innych programów jak np: Państwo w państwie, Interwencja itp

Nadzieja

nie może być tak że firma z kapitałem 5,000 zł robi nas w bambuko przy zgodzie na takie działanie Biedronki ciekawe że firma działa zaledwie od 2017 tu znaleść można info o zarządzieTD System (usunięte przez administratora) ciekawe jak się z nimi kontaktowac bo chciałabym uslyszeć czy wiedzą że ich wspaniały pomysł na parkingi to naciąganie ludzi i złodziejstwo w białych rękawiczkach i przed sprawiedliwośicią nie uciekną a wcześniej czy póżniej zapłacą za swoje przekręty

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

nadzieja

wysłałam prosze sptawdzić czy Pani dostała bo miałam info ze mail nie dobry ale po usunięciu odstępu między cyfrą a imieniem poszło bez problemu

Zostaw merytoryczną opinię o TD System Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TD System Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy TD System Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TD System Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 2 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TD System Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w TD System Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

TD System Sp. z o.o.
1.2/5 Na podstawie 144 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kwiatowa 11
    43-300 Bielsko-Biała
  • NIP: 5472183909 REGON: 368257113 KRS: 0000694902
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TD System Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii