Opinie o TD System Sp. z o.o. w Bielsko-Biała

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy TD System Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie TD System Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi zarządzania urządzeniami IT

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TD System Sp. z o.o. w Bielsko-Biała

OSA

W tej Biedronce robię zakupy od momentu jej otwarcia. Jakim cudem miałam wiedzieć, że nastąpiła jakaś zmiana, zwłaszcza 4 dni przed Świętami Bożego Narodzenia. Jakim prawem jakieś TD System wybiórczo wciska się na parkingi Biedronek. Pobieranie biletów parkingowych!!! Jakaś kpina. Za brak pobranego biletu 100 zł mandatu. Kto zezwolił? ! Nigdy więcej w Opolu, przy ulicy Oleskiej nie zrobię zakupów. Trzeba być hieną cmentarną by czynić pułapki na ludzi w taki sposób i w świątecznym czasie. Oddaję sprawę do prokuratury. Zapraszam do współpracy poszkodowanych (usunięte przez administratora).

RUDAJOLASKA
@OSA

ZAPRASZAMY DO NASZEJ GRUPY NA FB POSZKODOWANI PRZEZ TD SYSTEM

Anna
@OSA

3/4 osoby napisały że im anulowano nawet bez biletu , zamieściły pisma na stronie fb , ja się powołałam pisząc kolejne pismo do nich na te anulacje , zróbmy tak wszyscy i prośba do wszystkim osób którym anulowali o zamieszczenie takiej odpowiedzi dla innych

Przemo
@OSA

Dołączam się, też Biedronka, Opole ul. Oleska. Mail. do kontaktu (usunięte przez administratora)

dis

Apel do wszystkich.Nie korzystajcie z Biedronek przy których są płatne parkingi od wyłudzaczy z TDSystem Sp.z o.o.. Firma ta wraz z Biedronką żeruje na nieświadomych klientach którzy nie pobrali lub pobrali bilet ale nie wystawili go w szybie.Pobieranie opłat tylko za niewystawienie w szybie biletu jest nielegalne jeśli klient ma bilet i udowodni, że nie przekroczył darmowego czasu postoju.Jeżeli nie uznają takich reklamacji to nie płaćcie im żadnych pieniędzy.

Radek
@dis

A ja radzę nie robić zakupów w żadnej z biedronek. Skoro zarządzający biedronkami tak traktuje klientów, to nie zasługuje na szacunek z naszej strony. Jak można karać ludzi, którzy Cię docenili i przyjechali zrobić u Ciebie zakupy. W głowie mi się to nie mieści.

Radek
@Radek

Napisałem co myślę o Biedronce do BOK i otrzymałem odpowiedź, chyba gotowa formułkę. Treść poniżej: Szanowny Panie W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka i za przekazanie uwag na temat funkcjonowania naszego sklepu. W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, iż wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania parkingu oraz opłat parkingowych należy kierować bezpośrednio do firmy zarządzającej parkingiem – w przypadku jej odrzucenia prosimy o ponowny kontakt z nami oraz przekazanie dokumentacji związanej z reklamacją (w tym m.in. kopii mandatu, paragonu z zakupów i biletu parkingowego) oraz numeru karty Moja Biedronka (w przypadku jej posiadania). Jednocześnie wyjaśniamy, że celem wprowadzenia parkingów z gwarantowanym okresem darmowego parkowania jest zapewnienie możliwości postoju naszym zmotoryzowanym klientom w lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu i niewielkiej liczbie ogólnodostępnych miejsc postojowych. Decyzja o wprowadzeniu parkingu z gwarantowanym okresem darmowego parkowania wynika najczęściej z obserwacji samych klientów, zgłaszających uwagi dotyczące braku miejsca do parkowania. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy do Biura Obsługi Klienta. -- Z poważaniem Biuro Obsługi Klienta Jeronimo Martins Polska S.A.

nadzieja
@dis

wiemy i tak robimy omijamy te sklepy szerokim łukiem. nie mamy zamiaru nic placić bo sobie jakaś firma wymyśliła regulamin i mysli ze wszystko może i wystraszy ludzi wpisem do rejestru dłużników i postępowaniem sądowym czy komornikiem - niedoczekanie - działacie bezzprawnie albo na kruchej krawędzi - niedoczekanie żebyśmy coś płacili a Biedronka jak widać nie lepsza,albo sie mylę może taka biedna, bo to nie ich parking.... biedaczyska.

anonim

(usunięte przez administratora)

Anna

A ja się zastanawiam jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji? 14 dni czy dłużej? Może tym co przyjeli minęło 14 dni i musieli przyjąć, a reszcie odrzucili?

Radek

Zlodziejska, działająca na granicy prawa firma, która działa na niekorzyść własnych klientów. Wlepia mandaty klientom sklepów, które wynajmują ja aby walczyć z parkujacymi na dziko samochodami. W ten sposób osiągają korzyści majątkowe, nie przejmując się że sklepy tracą klientów.

1
RUDAJOLASKA
@Radek

ALE BIEDRONCE POWINNO ZALEŻEĆ ABY POMÓC KLIENTOM I ABY TYCH KLIENTÓW NIE TRACIĆ!

logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Anna

Ludzie , jest strona na fb "Poszkodowani przez tdsystem .." my tam naprawdę działamy a nie tylko popłakujemy sobie nawzajem o sytuacjach , zapiszcie się do grupy , piszemy wnioski zbiorowe , wysyłamy itp. , samo jękolenie o swoich sytuacjach tutaj nic wam nie zmieni , a tam możemy zdziałać coś naprawdę razem , zapraszam

wojt
@Anna

Ja np nie mam konta na fb, po kilkunastu latach zostało usunięte przez nowe skrypty wyłapujące, bo zmieniły się ich standardy, a powód: prowadzenie komercji (sprzedaży produktów) na profilu.

wojt
@Anna

dopuki miałem konto, udzielałem się tam, tak samo molestowałem Biedronkę przez komentarze i Messenger, ale niestety z Nowy Rokiem konto usunięte. I nie wiem czy do tego usunięcia konta nafb nie przyczyniło się czasem też zgłaszanie moich komów jako spam przez Biedrę.

RUDAJOLASKA
@Anna

OBY NAS TAM WIĘCEJ BYŁO I WALCZYŁO O TRAKTOWANIE KLIENTA Z GODNOŚCIĄ,A NIE ROBIĘ ZAKUPY W BIEDRONCE I JESZCZE DOSTAJĘ MANDAT!(usunięte przez administratora)

Wieslaw

Przesyłam moje zadanie o anulowanie płatności jak również odpowiedz TD system Dzień dobry, w związku z prośbą o anulowanie wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej nr  ‪1245896‬, informujemy, że jednorazowo anulujemy to wezwanie. Jednak prosimy o przestrzeganie Regulaminu Parkingu Niestrzeżonego, w którym punkt 4.1 i 4.4 zobowiązuje Użytkownika pojazdu po wjeździe na parking do pobrania biletu parkingowego i umieszczenia go w widocznym miejscu za przednią szybą wewnątrz pojazdu w celu możliwości skontrolowania czasu parkowania. W przypadku braku ważnego biletu parkingowego kolejne wezwanie do zapłaty nie zostanie anulowane. Bezpłatne parkowanie przysługuje tylko po pobraniu biletu parkingowego i pozostawieniu go w widocznym miejscu za przednią szybą w pojeździe. Z poważaniem Best regards Anna Mateja Biuro obsługi klienta Customer Service TD System sp. z o.o. ‪ul. Cieszyńska 313 43-300 Bielsko-Biała‬ TD SYSTEM Sp. z o.o. z s. w 43-300 Bielsko-Biała, ‪ul. Cieszyńska 313‬, działająca pod numerem NIP ‪547-218-39-09‬, REGON ‪36825711300000‬, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS ‪0000694902‬. Klauzula RODO. . W dniu 26.12.2019 o 13:09, Wieslaw pisze: Kategorycznie żądam anulowania wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej J o numerze ‪1245896‬ wystawionej na samochód osobowy marki Toyota o numerze rejestracyjnym RZ0148R wystawionej na parkingu sklepu Biedronka w Rzeszowie przy ulicy Hetmańskiej dnia 20.12.2019r o godz 16.48 przez kontrolera nr 52 Żądanie swoje uzasadniam tym,że kierowca skoncentrowany jest na zachowaniu szczególnej ostrożności na wjeźdźie na teren parkingu jak również skupiony jest na obserwowaniu przechodniów przechodzących wzdłuż chodnika. Jak widać na załączonych zdjęciach tablice rgulaminów są nieoświetlone i nieczytelne po zmroku. Pobranie biletu na 90 min. nieodpłatnego parkowania na czas zakupów nie jest problemem, jeśli ktoś ma o tym wiedzę. Natomiast polowanie na nieświadomych klientów,którzy nie mają o tym wiedzy to co innego i na to nie ma zgody. To powinna być akcja informacyjna ze strony sieci handlowej lub szlaban przy wjeźdźie. W załączniku dołączam zdjęcia terenu parkingu i tablic regulaminów jak również rachunki zakupów w Biedronce i wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej Adres zwrotny e-mail kares4@wp.pl

wojt
@Wieslaw

Wszystko fajnie, ale dziwny jest jeden fakt, dodam że bardzo ważny, mianowicie nr wezwania masz 1245896‬ z grudnia 2019 roku i jest niższy od mojego 13515... z września 2019 roku. Wystawiony jest trzy miesiące później niż mój, a ma niższy numer o ponad 100 tysięcy. Przypadek? Nie sądzę, no chyba że zmyśliłeś sobie tą całą sytuację, lub zmyśliłeś nr wezwania?

tajnos agentos

z prywatnego maila taka sytuacja Witam, krótka relacja z zapowiedzianej akcji bezpłatnego ostrzegania kierowcow i informowania o koniecznosci pobierania biletów. No więc podjechałem pod Biedronkę, postałem 2 godziny, rozdawałem ulotki, ostrzegłem ok 70 kierowców. 27 osób podziękowało za ostrzeżenie bo nie mieli pojęcia o sytuacji na parkingu. Tym to sposobem skroiłem TD System na 2500 zł, których ludziom nie ukradli. Od razu się lepiej poczułem. Akcję na pewno jeszcze kilka razy powtórzę. Słuchajcie ludzie, zamiast płakać na forach to zróbcie to samo co ja. Oczywiście zgłaszajcie tych łajdaków z TDS do wszystkich możliwych urzędów. Może ktoś się weźmie za (usunięte przez administratora) paru cwaniaczkom co pewnie skończyli prawo i teraz sprzedają swoje usługi jak tania dz... w TDS. Nie spotkałem się z jakąś nieżyczliwością, kierowcy mili, część już kiedyś karę zapłaciła więc była pod wrażeniem, że ktoś coś w temacie robi. Sporo czeskich kierowców tam się przewija, oni dopiero dziękowali. Krótka informacja o konieczności wzięcia biletu parkingowego to żaden wstyd. Niestety parkingowa .......z TDS dopadła kilku którzy mi umknęli, nie ostrzegłem ich i przyszli do mnie na skargę co mają robić. Jeden facet z Hondy czekał ze mną żeby ''''''''''' ...... (kontrolerowi) ....ale ten gdzieś się schował i cicho siedział jak zobaczył że go ludzie namierzają. Takimi to metodami TD System bohatersko zarabia pieniądze na nieświadomych kierowcach. Podobno kiedyś był szlaban na wjeździe na ten parking ale widocznie za mało ludzi było do obrabowania i go zdemontowali. Jeżeli ktoś chce mojego maila wklejać na wszelkie fora o naciąganiu klientów to jak najbardziej. Pozdrawiam" nie wiem na którym parkigu to bylo ale to trzeba zapytać TDSystem bo napewno wezwań z tego parkingu będzie dużo dużo mniej;-)

tajnos agentos

to nie moja akcja - to super akcja jednego z poszkodowanych w Biedronce w Cieszynie ja też planuję to pod swoją biedronką w najbliższej przyszłości ;-)

RUDAJOLASKA
@tajnos agentos

WIEM ŻE NIE TWOJA:)

tajnos agentos
@RUDAJOLASKA

ja dopiero zrobię podobną akcje już niedługo ;-)

Dawid
 Pytanie

Można taki wzór skargi dawidas7@o2.pl

nadzieja
@Dawid

poszło

J.
@nadzieja

Witam, również proszę o przesłanie wniosków do UOKiK i RODO mój adres Joannapl1@interia.pl

nadzieja
@J.

poszło

Anna

3/4 osoby napisały że im anulowano nawet bez biletu , zamieściły pisma na stronie fb , ja się powołałam pisząc kolejne pismo do nich na te anulacje , zróbmy tak wszyscy i prośba do wszystkim osób którym anulowali o zamieszczenie takiej odpowiedzi dla innych •

anonim

(usunięte przez administratora)

wojt

a może ta cała (usunięte przez administratora)po podstawiony słup z td? na 99, 9%, tak. Ale już niedługo potrwa to odrzucanie reklamacji przez kopiuj wklej, bo UOKiK ma już td pod lupą, wie to tylko kwestia czasu. Piszmy i wysyłajmy nadal skargi na rozpatrywanie reklamacji do UOKiK, bo musi to być masowa szkodliwość czynu zabronionego żeby UOKiK zajął się tym.

nadzieja
@wojt

tak piszmy dalej i na stronie Biedronki również niech ich fanpage będzie zarzucony naszymi odczuciami - Biedronka rzekomo zadbała o dobro klientów którym przeszkadzał brak wolnych miejsc parkingowych kosztem tych którzy również chcieli zrobić zakupy i zostawić u nich kasę ale wpadli w pułapkę nieuczciwego zarządcy,który tak wymyślił regulamin i sposób zarządzania by tablice były nieczytelne oznakowanie budziło zastrzeżenia i było wprost złe, a regulamin był ledwo widoczny z samochodu, parkomaty były często popsute lub trzeba ich szukać. Gdyby Biedra chciała dbać o klientów to po porostu postawiłaby szlabany i już - ale wtedy sami wiecie kasy by nie można trzepać od nas. Nie wiem tylko co na tym ma zyskać Biedronka? mniejsze wpływy ją zadowolą? tak nagle che tracić klientów? dziwne to oj dziwne

nadzieja

mi ciągle odpisuje Pani Daria .... może fakt napisać do miłej Amelii ?

Basia

A mi anulowali- napisałam, że było ciemno, nie widziałam tablic, nie znam tego parkingu, nie miałam biletu, dołączyłam paragon z B

wojt
@Basia

jakiś dokument potwierdzając ten fakt oczywiście masz i go tutaj przedstawisz, bo nie wierzymy w opinie ludzi słupów podsyłanych z (usunięte przez administratora) zachęcającyh do składania reklamacji i tym samym do potwierdzenia otrzymania wezwania, bo bez reklamacji nie jesteście nic w stanie z tym zrobić, jesteście bezradni, liczycie tylko na wpłaty od ludzi nieoczytanych i przestaszonych, którzy myślą że wezwanie za wycieraczką jest mandatem takim jak z SM, lub z Policji, nic bardziej mylnego, wezwanie jest jak ulotka reklamowa wyłożona za wycieraczkę, którą po paru ruchach piórem wycieraczki odlatuje sobie w nieznane.

Solidny
@Basia

Super Basiu cieszę się że Tobie (jako jednej z nielicznych) udało dojść się do sprawiedliwości. Myślę jednak, że nikogo nie przekonasz że nagle warto napisać i poprosić o łaskę. Ku przestrodze dla innych uważam, że jest to bezcelowe a szanse na powtórzenie twojego sukcesu marne... Wszystkiego dobrego Basiu.

Basia
@wojt

Oczywiście że mam, przedstawiać nie muszę, napisałam krótkiego maila, że nie miałam biletu bo... ale mam paragon ze rzeczywiście zrobiłam w tym czasie zakupy. Dostałam odpowiedź ze jednorazowo anulują ale zeby pamietac o bilecie na przyszłosc. Prosicie o wzór co napisać to się podzieliłam swoim przypadkiem, bo mi się udało

1
Basia

Nie podoba mi się twój ton, napisałam grzecznie, nikogo do niczego nie zachęcałam, na tej stronie 3 osoby juz napisały, ze da się anulować. Czytałes? Ty dalej swoje, ze ja cos muszę przedstawiac, udowadniac, odpisując w twoim stylu- jakis regulamin, cos podpisałam? Kogo namawiałam do pisania reklamacji? Chciałam pomóc, bo ja tez szukałam wsparcia jak dostałam wezwanie, byłam pewna, ze nie anulują, a jednak się udało. Ale byłam uczciwa,napisałam jasno,ze biletu nie miałam. Jak zwykle okazuje się, ze nie warto pomagac bo oplują Ja znikam, ciesze sie, ze mi sie udało, a kazdy zrobi jak uwaza

Anna
@Basia

Nie wierzę , a jeśli to prawda , to proszę pomóc pozostałym osobom i przedstawić korespondencję abśmy mogli się powołać

Anna
@Basia

Wszyscy tak piszemy i tylko Tobie anulowano.....hm?

Anna
@Basia

Te osoby pisały że Biedronka pomogła w interwencj a nie tdsystem , ale ponawiam prośbę: jeśli możesz pomóc pozostałym to to zrób , tamte osoby zamieściły korespondencję z biedrą na fb , a ty po co to piszesz skoro nie chcesz nikomu pomóc? po co tu zatem jestes??

wojt
@Basia

co ci się nie podoba, ton? serio? Mam wyłączone dźwięki podczas pisania, SŁUPIE z tds buahahaha

Basia
@Anna

Odpowiedz mi w jaki sposób konkretnie miałabym pomoc ? Czy to jest forum gdzie maja się wypowiadać tylko ci co im nie anulowali? Napisałam, byłam w takiej samej sytuacji, czytałam fora biedronki i inne, ze nie anulują, ale zdecydowałam ze spróbuje, napisałam 2 zdania, anulowali, chciałam się podzielić informacja ze jednak zdarza się ze anulują, jaki inny cel mogę mieć? Każdy robi jak uwaza, wg mnie Biedronka jednak na nich nacisnęła i zaczeli anulować Dzień dobry, Dostałam wezwanie do zapłaty za parkowanie nr 12,,,,,,,,,,, Informuje ze w tym czasie robiłam w sklepie Biedronki zakupy, przesyłam paragon jako dowód, byłam w obcym mieście, nie znam tego parkingu, nie było szlabanu przed wjazdem, było ciemno, nie widziałam tablic o konieczności pobrania biletu. W związku z tym proszę o anulowanie biletu Dostałam 1 odpowiedz ze termin na odpowiedz się wydłuży bo jest duzo spraw, 2 była ze w związku z prośbą o anulowanie wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej nr ,,,,,,,, informujemy, że jednorazowo anulujemy to wezwanie. Jednak prosimy o przestrzeganie Regulaminu Parkingu Niestrzeżonego, w którym punkt 4.1 i 4.4 zobowiązuje Użytkownika pojazdu do pobrania biletu i umieszczenia go za szyba.W przypadku braku ważnego biletu parkingowego kolejne wezwanie do zapłaty nie zostanie anulowane. Bezpłatne parkowanie przysługuje tylko po pobraniu biletu parkingowego i pozostawieniu go w widocznym miejscu za przednią szyba.

Basia
@wojt

Ty masz wyłączone myślenie a nie dźwięki Więcej czytaj (ze zrozumieniem najlepiej) mniej pisz

RUDAJOLASKA
@wojt

MAMY GRUPĘ NA FB POSZKODOWANI PRZE TD SYSTEM I TAM JUŻ 3 OSOBY SĄ KTÓRYM ANULOWANO REKLAMACJE,WIĘC NIEKTÓRYM DA SIĘ ANULOWAĆ!A INNYM NIESTETY NIE,CHOC PRZYPADKI SĄ TAKIE SAME!

RUDAJOLASKA
@Basia

WIĘKSZOŚĆ Z NAS JEST UCZCIWYCH I PISZE PRAWDĘ JAK BYŁO?ALE FIRMA TD SYSTEM ,WYBIERA SOBIE OSOBY KTÓRYM ANULUJE,ALBO NIE,WIĘC NIE JEST TO UCZCIWE!ALE BĘDZIEMY MIELI DOWODY W SĄDZIE, NA TO JAK SIĘ JEDNYM ANULUJE,A INNYM NIE,POMIMO ŻE WIELE OSÓB MIAŁO PODOBNA SYTUACJĘ.TRZEBA MIEĆ TROCHĘ EMPATII,ALE FIRMIE TD SYSTEM JAK I BIEDRONCE ZABRAKŁO!

Joanna
@Basia

Nie wierzę!!!! Ja miałam bilet i paragon i też parkingu nie znałam bo przyjechałam na wczasy do biedronki po zakupy aż 700 km od rodzinnego domu i nie anulowali mi wezwania. Nonsens u mnie w biedronkach nie ma takich parkingów!

Amelia Td system sp z.o.o
@Basia

Cieszymy się że doszliśmy do porozumienia i pani pomogliśmy.

nadzieja
@Amelia Td system sp z.o.o

Inni też czekają na to że TDSystem wraz z Biedronką zmienią zasady i wszystkich poszkodowanych którym zdarzyło się to raz pierwszy raz będą traktować tak samo. Ja czekam jeszcze trochę na maila wysłanego 3 grudnia i od Biedronki i mam nadzieję, że odpowiedź będzie dla mnie satysfakcjonująca. W innym razie będzie trzeba podjąć właściwe kroki bo nie może taki proceder dalej trwać. Liczę i pewnie wszyscy poszkodowani, ze obie firmy pokażą swoje dobre strony.

anonim

(usunięte przez administratora)

wojt

Uważam że na tym etapie nie ma sensu tego robić, wg mnie lepiej pozostawić tak jak jest i czekać na ich ruch o ile jakikolwiek zrobią.

Nadzieja
@wojt

Poczekam jak nie będzie, poprawy w a umieraniu reklamacji składam zawiadomienie Wiem że już sprawa została zgłoszona toni ja się dołączę ale jeszcze czekam

jb
@wojt

Wg mnie lepiej pisać do prokuratury, "na tym etapie" tzn? Sprawa ciągnie się od wielu miesięcy, może nawet rok lub dłużej, a żadnej poprawy sytuacji nie ma... Firma jak działała tak działa, bez skrupułów nadal (usunięte przez administratora) i straszy niewinnych ludzi. Pisać.

nadzieja
@jb

tak własnie to się dzieje chyba nawet od 2016 napewno w 2018 się nasiliło sami wiemy ile jest artykułów w necie i nikt nic z tym dotąd nie zrobił, UOKIK w końcu zacznie działać ... dopiero bo zgłoszeń było za mało? to teraz mają za dużo i niech robią swoje nie może być takich firm które zastraszaniem i zasłanianiem się bezprawnie prawem ograbiają ludzi!

Solidny
 Pytanie

Witam kolego. A ja właśnie bym to zostawił i olał ich bo nic Ci zrobić nie mogą. Zostaw sobie ten bilet, paragon na wszelki wypadek i zapomnij o sprawie. Nic złego nie zrobiłeś to i krzywda Cię nie spotka. Ja ponad rok już mam od pierwszego wezwania na wycieraczce i nikt się ze mną nie kontaktował. Zaznaczam że nie pisałem reklamacji.

Marcin

Mi niestety nie uznali reklamacji pomimo że bilet miałem tylko spadł na podłogę jak zamknąłem drzwi. Wysłałem skany biletu i nic. Mam zapłacić bo w regulaminie jest napisane że ma być widoczny. Decyzja ostateczna jak to napisali. Jednym anulowali pomimo braku biletu, a ja mam zapłacić. To od czego to zależy? Od humoru rozpatrującego? Na pewno nie zostawię tego tak.

xyz

Szanowni Państwo, Anulowanie opłaty jest możliwe! Należy męczyć Biuro Obsługi Klienta Biedronki ;) Szczegółowe informacje w Facebookowej grupie: https://www.facebook.com/groups/575413156592219/ POWODZENIA!!!!!

Solidny

A co Pani Amelia z td system na to że dobrze wiem i coraz więcej osób jest tego świadoma że ignorując wezwanie do zapłaty dodatkowej i nie składając żadnej reklamacji - nie potraficie wyegzekwować zapłaty??? (usunięte przez administratora)

Gruby86
@Solidny

Dzięki za dobitnie przedstawienie całego tego procederu. Już praktycznie mam napisaną reklamację wraz z załącznikami (paragon-karta placony plus bilecik). Nie będę pisał plaszczył się prosił skoro wcale nie czuję się winy. Przecież niczego złego nie zrobiłem byłem na zakupach. Teraz z całą pewnością były to ostatnie zakupy w Biedronce sklepie który nie dba o swoich klientów. Jeszcze raz dziękuję Solidny za uzmysłowienie moich praw.

nadzieja
@Gruby86

piszmy na stronie Biedronki jak nas robia w bambuko i olewają klientów - adios Biedronka dopóki nie zmienisz zasad traktowania klientów ja co prawda miejąc nadzieję że reklamację uznają na podstawie paragonu Biedronki z zakupy wysłałam ją i do tej pory boksujemy się mailami a z Biedronką również ale przez fanpage bo przecież z maila do kontaktu nie odpowiadają na moje pytania - odpowiedź od nich była taka jak tdsystem że nie dopełniono 2 pkt regulaminu, ale że odstąpiłam od tej umowy to nie biorą tego do siebie więc pisać będziemy tak sobie w nieskończoność aż im się znudzi

Anna

Ja dzisiaj wysłałam skargę , ale wcześniej zadzwoniłam i powiedziano mi że urząd nie pośredniczy między sporami i nic z tym nie zrobią..ale pisać zawsze mogę i mi odpowiedzą. Natomiast w okienku "rzecznika konsumenta " biura w urzędzie miasta krk gzie udałam się po pomoc , jakiś pachołek prawie nakrzyczał na mnie , że cała racja jest po stronie tych drani i że maja prawo stawiać sobie regulaminy jakie im się podoba i egzekwować brak biletu pomimo paragonu , po czym sam się zapędził w kozi róg na moje kontrarumenty , ludzie , niestety żyjemy w państwie bezprawia , zawsze tak było , jest i będzie w tym kraju :( a swoją drogą jeszcze nigdy rzecznik konsumenta mi w niczym nie pomógł chociaż ze 2 razy zakładałam sprawy np. o odszkodowanie kiedy ubezpieczyciel nie chciał wypłacić należnego. Ale piszmy , piszmy wszyscy , w "kupie" siła

nadzieja
@Anna

niestety mnie też Pani Rzecznik w moim przypadku jednak bardzo miła i spokojna w przeciwieństwie do tego co Panią spotkało - również na początku trzymała ich stronę że mają prawo i tak moga robić - jednak po dłuższej rozmowie i równiez informacji o np dwóch tablicach o różnych treściach po dwóch stronach i o tym że parkomat jest w mało widocznym miejscu w dodatku trzeba do niego iść kawałek drogi (np dla 20latka czy 30 latka iść choćby 30 m w jedną stronę i spowrotem do auta z biletem to mało - dla osoby chorej bo i takie sa przeciez klientami i dla starszych to jest jak by nie było utrudnienie. Jeszcze rozmawialyśmy o kilku sprzecznościach w regulaminie wtedy Pani Rzecznik przyznała rację ale też nie chciała poradzić czy płacić czy nie. TO mnie nie dziwi bo nie chce brać odpowiedzialności - ale początkowo też trzymała ich strone. Zastanawiam się czy tego nie zgłosić do Prokuratury bo to jest ewidentne wyłudzanie i jak sami wiecie że te ich działania nie są uczciwe oj nie. Czekam aż w końcu ktoś tu z poszkodowanych poda wzory również pism skarg do Urzędu Skarbowego I innych instytucji oprocz UOKiK, ale chyba sie nie doczekam. Napisze jeszcze też do mediów - jak na razie Pani Anita Gargas nie odpisała nic ale może ona prowadzi trochę inne tematy zobaczymy. Piszmy wszyscy choćby tylko do UOKiK i Rzeczników Praw Konsumentów niech nas będzie dużo to może w końcu się zabiorą za (usunięte przez administratora) TD System.

Ola
@nadzieja

Może warto do Interwencji do Polsatu żeby nagłośnić całą sprawę...

Magda

Dziś po 3 tyg . szarpaniny z biedronka na ich stronie fejsbukowej - otrzymalam inf . Z td system , że anulowano wezw do zapłaty na wniosek biedronki . Miałam bilet , który spadł z deski rozdzielczej , paragon i odrzucona reklamacje z td system . Na moje pismo na bok@biedronka.eu biedronka początkowo odpisała , że mam wyjaśniać z TD system . Po moich upierdliwych komentarzach na fejsbuku wyraziła chec pomocy . Także piszcie do biedronki do skutku. Pozdrawiam

Amelia Td system sp z.o.o
@Magda

Proszę mi powiedzieć gdzie to miało miejsce w jakim mieście i na jakiej ulicy

Lppk
@Amelia Td system sp z.o.o

Pani Amelio po co to Pani wiedzieć

Lal
@Magda

Super to jednak może jest nadzieja na zmianę ich praktyk

Zamyślony

Czesc wam nie wiem jak to mozliwe ale dostałem wezwanie sądowe wiec moglem zapłacic i mial bym.spokoj

Solidny
@Zamyślony

Coś kolego ściemniasz..... Przed wniesieniem sprawy na drogę sądową każdy racjonalny podmiot kieruje takowe wezwanie do zapłaty a nie od razu do sądu. Z doświadczenia wiem że Wysoki Sąd zjebałby Td system że nie wyczerpali wszystkich możliwych sposobów na wyegzekwowanie należności od delikwenta tylko od razu polecili do sądu! Ty jeszcze dolałbyś oliwy do ognia twierdząc że jakbyś wiedział to byś zapłacił a nie po sądach się włóczył. TAKŻE ŚMIERDZISZ KOLEGO NA ODLEGŁOŚĆ JEDNOSTRONNOSCIA W TEJ KWESTI. PODKREŚLAM JESZCZE RAZ TD system nic od nikogo nie ściągnie bo nie posiada do tego odpowiednich narzędzi prawnych. Jak mogę radzić to nie widzę najmniejszego sensu z tą firmą wchodzić w jaki kolwiek dialog (PISANIE REKLAMACJI JEST ZBĘDNE I DO NICZEGO NIE PROWADZI!!!) POLACY SZKODA CZASU, NERWÓW..... Podtrzymuje (z pewnego źródła) że TD system to LIPA.

Miejscowy
@Solidny

A jak wytłumaczysz fakt,że nasze dane mogą sciągnąć z CEPIK za około 30 zł ? Mają rejestrację,samochód......a cepik za pieniądze może im to udostępnić. Ale też mi się wydaje ,że firma liczy na naiwnych. Dziwnę że tylko jedna osoba gdzieś wyżej napisałą że upomnieli się po około roku i jakieś kolejne wezwanie przysłali. Jest ktos z Was tutaj,który miał komorniczo,przez firmę windykatorską lub sądownie sicągnięte pienięadzę za ten kawałek makulatury pod wycieraczką ?

Ekstra gość
@Miejscowy

Oczywiście że mogą wystąpić o udostępnienie danych właściciela pojazdu. Każdy z Nas może tylko Pamiętajcie, że trzeba to uzasadnić. Drodzy forumowicze. Jeżeli wyjeżdżając na parking zawieram z nimi umowę to równie dobrze mogę od tej umowy odstąpić. Czyli wyjechałem na parking, poszedłem zapoznać się z regulaminem parkingu (w tym czasie dzielny skrupulatny kontroler czyni swoją powinność), wracając znajduje karteczkę z wezwaniem lecz ignoruje ten fakt gdyż odstepuje od umowy po zapoznaniu się z regulaminem. KONIEC Temat nie do obalenia. Zresztą zauważyłem że na parkingach dużych CH gdzie są szlabany pobierając bilet jest informacja że 15 minut jest bezpłatne a pod biedą zero jakiej kolwiek tolerancji. Ta firma to wałek bo to wszystko się nie trzyma(usunięte przez administratora).

LuPPa
@Ekstra gość

napisałam im że odstępuję od umowy i nadal podtrzymują stanowisko i nie anulują ;-( (usunięte przez administratora)

RUDAJOLASKA

CZYŻBY?ZOBACZYMY CZY CI PODEŚLE TO WEZWANIE?

RUDAJOLASKA

DZISIAJ W LUBLINIE NA JANA PAWŁA 2,BYŁAM W PEPCO,BYŁAM ZMUSZONA POBRAĆ KWITEK,BO PRZECIEŻ JUŻ DOSTAŁAM MANDAT I ZOSTAŁAM POTRAKTOWANA PRZEZ FIRMĘ TD SYSTEM,JAK I BIEDRONKĘ NIE LUDŻKO!JAK I WIĘKSZOŚĆ KLIENTÓW KTÓRZY DOSTALI MANDATY ROBIĄC W BIEDRONCE ZAKUPY.JEŚLI TAK SKRUPULATNIE PISZECIE PAŃSTWO MANDATY,TO I WEŻCIE SIĘ ZA TO ABY TE PARKOMATY BYŁY SPRAWNE,A NIE KLIENCI MAJĄ LATAĆ OD JEDNEGO DO DRUGIEGO PARKOMATU!

wojt
@RUDAJOLASKA

to nie jest mandat tylko to jest wezwanie i to nieprawidłowo dostarczone do adresata, wyrzucić w kosz nie płacić, zaprzestać też zakupów w Biedrze (tak jak większość klientów, których TD chciało. naciągnąć na raka dodatkowa opłatę za darmowy parking)

Zostaw merytoryczną opinię o TD System Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TD System Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy TD System Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TD System Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 2 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TD System Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w TD System Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

TD System Sp. z o.o.
1.2/5 Na podstawie 144 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kwiatowa 11
    43-300 Bielsko-Biała
  • NIP: 5472183909 REGON: 368257113 KRS: 0000694902
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TD System Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii