Nic nie płacie, Biedronka wszystko anuluje a potem td zwraca pieniądze. Zwracają nawet za zeszły rok, napiszcie do Biedronki z prośbą o zwrot wpłaconych pieniędzy.
Dziś podjechałem do Biedronki dosłownie na 10 minut ciemno lało jak z cebra pierwszy raz w tym miejscu przychodzę po 10 minutach i wezwanie do zapłaty 90 zł podchodzi do mnie gość z innego auta i mówi że zaczaił się na mnie bo rejestracja z Mikołowa a to w Tychach było to kasujemy mówi że czekał pół godziny i kontroler czyhał na inne numeru rejestracyjne co mam zrobić pomóżcie
pisać skargę i zgłoszenie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów - prosze podac maila to wyślę wzór takiej skargi. prosze czytać te opinie tu na stronie można cos się dowiedzieć jak nas traktują i pisac reklamację do nich ale niech pani nie podaje danych osobowych bo oni na to czekają jest grupa na FB niech Pani poczyta wcześniejsze opinie tu na stronie to Pani znajdzie link. Niech Pani zgłasza gdzie się da do rzecznika konsumentów też może jak nas będzzie więcej poszkodowanych zgłaszających to w końcu ktoś sie za nich zabierze
Proszę o wysłanie wzoru o odwołanie zapłacenia 90zl firmie td system kares4@wp.pl Dziękuje
Witam, również proszę o przesłanie wniosków do UOKiK i RODO ((usunięte przez administratora). Z góry serdecznie dziękuję za każdą pomoc.
Wyjasnienie Musicie Państwo pamiętać że parkując na terenie Biedronki Gdzie mamy parkomat Obowiązuje nas wybranie tak zwanego darmowego biletu który przysługuje nam na przykład na półtorej godziny 90 minut jeśli nie wybiorą państwo takiego biletu to choćbyście stali państwo 5 minut czy dwie minuty jesteśmy zobowiązani wypisać wezwanie do zapłaty ponieważ nie przestrzegają państwo regulaminu . Pragnę też poinformować państwa iż mogą się państwo anulować wezwanie pisząc maila z paragonem sklepu Biedronka oczywiscie zgodnie z godzinami wystawienia mandatu. w danych godzinach których byliście w sklepie Biedronka taki paragon wysyłacie państwo na adres mailowy biuro@tdsystem.pl
Dzień dobry. Proszę nie wprowadzać w błąd oszukanych klientów Biedronki. Miałem przykrą przyjemność otrzymania wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej. Na parking sklepu wjechałem ok. godz. 14:30, przez pośpiech i przeoczenie nie pobrałem bileciku, wezwanie zostało wystawione o godz. 14:31 (parkingowy wyraźnie polował na frajerów), paragon z kasy mam z godz. 14:35. Reklamację złożyłem w tym samym dniu na adres reklamacjelubelskie@tdsystem.com.pl. Pomimo tego, że do złożonej reklamacji dołączyłem kopię paragonu, odpowiedź otrzymałem odmowną, taką jak wszyscy skarżący się. Reklamacji nikt nie rozpatruje tylko jest wysyłana standardowa odpowiedź na zasadzie kopiuj-wklej. SZANOWNI POSZKODOWANI NIE WIEŻCIE Z ZAPEWNIENIA TEJ PANI. PISZCIE SKARGI DO UOKiK
Dzień dobry. Jestem również poszkodowanym, bardzo proszę o wzór skargi na adres jacekwalczyk@interia.pl Z góry dziękuję.
Biedronka jest tak samo oszustem ja TDSystem gdyż godzi się na takie praktyki jakie stosuje ich zarządca a to takiej firmie międzynarodowej nie przystoi. Prędzej czy później jakiś organ władczy się tym zajmie a taki styl odpowiedzi na reklamacje i brak interwencji u swojego kontrahenta - TDSystem równiez godzi w zbiorowy interes konsumentów. Prosze niech Biedronka przedstawi czy wogóle wie jak TDSystem oznakowuje Parkingi? - czy robili wizje ich oznakowania? czy osoba pracownik który z automatu odpisuje na maile ma pojęcie jak są oznakowane parkingi przy konkretnych biedronkach - napewno nie bo od tego sa inne osoby do tego pewnie wyznaczone. Jak się mamy zapoznać z regulaminem przed wjazdem na parking? chyba możemy się decydować lub nie na wjazd ale tu jest pułapka bo nie damy rady zapoznać sie z regulaminem przed wjazdem gdyż musielibyśmy blokować wjazd a tego też regulamin zabrania i jest za to opłata dodatkowa - więc regulaminu władze Biedronki nie czytały lub perfidnie zgodziły się na jego treść by wprowadzać za pomocą TDSystem swoich klientów w błąd ! Jest jeszcze wiele ale .... ale te zostawię dla siebie na odpowiedni czas. Póki co czekam na konkretną odpowiedź od Biedronki od połowy listopada i ciekawe kiedy i czy odpiszą - brak argumentów? Piszcie te skargi gdzie sie da i do Biedrionki też ba ich fanpage również prosze piszmy co o tym myślimy niech będzie wiadomo jakie szwindle stosują by pozbyć sie klientów.
jeszcze zapomniałam zapytać Cię Amelio jakie jest stanowisko biedronki w stosunku do ludzi którzy pobrali bilet mieli go za szybą a mimo to reklamacja odrzucona i przez TDSystem i przez Biedronkę? Jeżeli Biedronka tego nie zmieni w najbliższym czasie też skargi do UOKiK na takie traktowanie klientów będą zgłaszane. Czy Biedronka musi w ten sposób traktować Klientów? rozwiązań ludzkiego traktowania klientów jest wiele. Jak widać ten sposób zarządzania parkingami jest niedopuszczalny i żenujący - pora to zmienić chyba że Biedronka chce tracić klientów to w tym wypadku jej się to udaje. Brawo
cytuje: "mogą się państwo anulować" To może niech Pani się anuluje się z tej firmy, lub nauczy poprawnie pisać. Ja miałem bilet paragon i tak nie zostało nic anulowane.
Przecież Wy wszystkie reklamacje odrzucacie. Wysłałam Wam paragon i bilet parkingowy , który spadł z deski rozdzielczej i reklamacje odrzuciliscie! Po co tak pisać ? Czy coś się nagle zmienilo ???
Stek bzdur i kłamstw. Wysłałam paragon jako dowód na to, ze robiłam zakupy w bbiedronce, dostałam odpowiedź że macie to gdzieś. Proszę poczytać wszystkie opinie i nie wprowadzać ludzi w błąd bo na tym forum chyba jednej osobie anulowano wezwanie. Chyba, że to była opinia napisana przez pracownika td system. Nie robię zakupów w Biedronce.
TYLU POSZKODOWANYCH,A NIE LICZNI,MOŻE GARSTKA KTÓRYM ANULOWANO!WIĘC O CZYM TU MOWA?
DOKŁADNIE!JA TEŻ WYSŁAŁAM PARAGON Z BIEDRONKI,ZAKUPY MOJE TRWAŁY 7 MINUT I FIRMA TD SYSTEM ODRZUCIŁA REKLAMACJĘ!
Z calym szacunkiem jestem też człowiekiem i mam prawo zrobić błąd ortograficzny co nie znaczy że jestem zła i chce dla was źle.cytuje miało być wpisane mogą państwo anulować wezwanie.
@Aga84 zrobiłem tak jak Pani napisała i dostałem 7 dni na zapłatę. Wysłałem paragon i Wasz blankiet o zapłacie. Rożnica w czasie 3min.Parking Biedronka w Cieszynie ul Kolejowa. Tak, że wprowadza Pani w błąd. Niestety taka jesteście firmą.
Ogarnij się, cytuję : "mogą Państwo anulować wezwanie" ? KPISZ SOBIE Z LUDZI? Każda reklamacja nawet ta z wybranym biletem jest rozpatrywana negatywnie i poprzez kopiuj-wklej. Może jedna na tysiąc zostaje rozpatrzona pozytywnie. WIĘC nie kompromituj się, bo UOKiK da dobie z TDSystem radę, tak jak dał sobie z innymi tego typu pseudo-mafiami.
Niestety, to nie działa. Dzisiaj dostałam odpowiedź odmowną na moją reklamację,a w załączniku przedstawiłam paragon. Różnica czasowa między wezwaniem do zapłaty a paragonem niecałe 5 min. To były szybkie zakupy. Uważam, że parkingowy specjalnie obserwuje osoby, które nie zauważyły tablic o płatnym parkowaniu.
napisałem do was dołączyłem paragon .....odp. reklamacja bez zasadna cokolwiek to oznacza
poszło
witam, wszystko sie zgadza ja ciągle pisze odwołania,a ciągnie się to od lipca i za każdym razem nie uznają reklamacji. Faktycznie jest to na zasadzie kopiuj wklej i tak sie powtarza mniej więcej co miesiąc, Byłam u Powiatowego Rzecznika Konsumentów napisał pismo i tym razem przysłali wersję papierową o odmowie reklamacji .Nwm jaki znależć na nich sposób,musiałaby być duża grupa poszkodowanych ludzi to może by coś ruszyło, a tak to się z każdym z nas ,,bujają,,
u mnie też tak samo odbijanie piłeczki że im sie tak chce i że się nie boją sprawiedliwości ? makabra jakaś
Ludzie czym się przejmujecie? Czas tracicie na jakieś odwołania. Napisało tu parę osób jak to wygląda. Pisze wyraźnie parking darmowy dla klientów biedronki. Robię zakupy chowam paragon i w razie potrzeby trzymam go na dowód. A jakieś tam bilety kary..... Kochani wierzycie we wszystko co Wam się powie. Kiedyś taki był co każdemu 100 milionów obiecał jak będzie prezydentem.... Szczerze ten Td system to niezły wałek jest siedzą cicho i kasę trzepia od biednych wystraszonych klientów co uwieżyli że karteczki z napisem wezwanie do zapłaty to jest mandat i cza go szybko zapłacić bo tero chcą ino 90 zł potem to będzie 150 a może i więcej..... LUDZIE NIE BĄDŹCIE NAIWNI!!!!!
wysłane
masz wzor pisma, pod ktora biedronka cie dopadli
Ja już od pół roku proszę ich o konfrontację w sądzie i doprosic się nie umię. Napisałem że nie zapłacę bo mam swoje racje które to przed sądem przedstawię. Dziwna firma
skoro nie chce Pani Amelio źle to może wytłumaczy Pani czemu w razie odmowy anulowania opłaty Biedronka każe przesłać do siebie wezwanie i paragon a potem metodą kopiuj wklej odpisuje to samo co tdsystem ? na zadane pytania nie odpowiada a nadal wysyła gotową odpowiedź. To jest pomoc ? czy komuś tak naprawdę anulowano wezwanie ? czy komuś Biedronka pomogla w tej sprawie ?nie sądzę - skoro Biedronka nie potrafi zapanować nad swoim podwykonawcą czy zarządcą to niech się przyjrzy jego poczynaniom i nie robi ze swoich klientów źródła dochodów swego zarządcy parkingowego. Psujecie sobie markę i tracicie klientów i o to wam Biedronko chodzi? Pani Amelio, Pani pracuje w Biedronce czy w TD System bo trochę ma Pani te odpowiedzi pomieszane - w nicku ma Pani Amelia TDSystem a odpisuje Pani jakby była pracownikiem Biedronki ;-(
Witam Pani Amelio kłamie Pani ponieważ moja znajoma Wioleta Grzegorczyk adres(usunięte przez administratora)z którą pisze Pani maile miała taką sytuację i nie uznaliście reklamacji a miała paragon z biedronki i bliet parkingowy, a jedynym problemem było to że miała parę metrów bo przez cały parking do Biedry przy parkomacie kolejka a jak wraca do samochodu z biletem to cieć już fotografuje i wypisuje mandat - przecież to chore jest. Jeżeli to prawda że anulujecie to bardzo proszę to zrobić i nie robić scen bo na pewno ona tego nie popuści. Zrozumiał bym gdyby ktoś stał więcej niż godzinę czy tam półtorej w sensie przekroczył czas darmowego postoju no to ok ale podpierać się takimi tekstami że ktoś nie dopełnił paragrafu tego punkt taki podpunkt taki skoro wysłała Wam skany paragonu z biedronki i Waszego biletu i z tego co wiem ile tam była 15 - 20 minut???
Andrzej debiloo-nie podawaj im żadnych danych !!!!! Podałeś dane personalne,i adrs email wiążący ta osobę.....Brak rozumu czy co ? Kolejna sprawa-czytajcie dokładnie to co piszą przedmócy w starszych( pierwszych ) postach. Mi mandat anulowali,ale osobiście miałem im tego mimo wszytsko nie płacić,w razie niepowodzenia. Ktoś już słusznie zauważył,że na tablicach td system jest logo Biedry- więc to ich wspólny biznes. Taki wniosek można wysnuć-Dlatego biedra też reklamacje odrzuca. Ja skonczyłem z zakupami w biedronce,w któej dostałem " wezwanie do sfrajeżenia się" i teraz robie zakupy w biedrze w której jeszcze nie ma parkometrów td system. Będą- to i tam zakupy się skonczą. Czytaliście regulamin ? Wjechanie na ich ( td system ) parking jest zawarciem z nimi umowy. Kurła jakiej ? ! Podpisywaliście coś ? nie ?! to zacznijcie myślieć jak piszecie prośby o anulowanie;) Kolejna sprawa- na przykładzie Oświęcimia- Biedra na Konipnickiej- wjeazd od Konara...brak z tej strony informacji że parking jest pod nadzorem firmy zewnętrznej,brak rozdzielenia i informacji który parking jest McDonalda a który złodziejski.....Każdy argument jest istotny i warty napisania-włączać myślenie ludzie !!!
We wtorek byłam w biedro i też dostałam mandat byłam z dziecmi zrobiłam zakupy za prawie200 zł przed wejsciem nie kupiłam bileciku ale jak wchodziłam do biedro spotkałam koleżankę ktora mnie o tym poinformowała szybko sie wrociłam i wzięłam bilet kiedy skończyłam zakupy mandat miałam za wycieraczką poprostu szuksłam go ale nigdzie go nie było myślałam ze tego człowieka zmieszam z błotem .Mam paragon i bilet mogą mi skoczyć ale gdzieś to trzeba zglosić to jest karygodne i wielkie (usunięte przez administratora) na wszystkich ludziach .A ten pajac nie ma prawa robić foto mojego samochodu to.jest karalne
Witam, zgadzam się z Pana/ą opinią, faktycznie reklamacji nie uznawają, mimo że posiadam bilet, paragon z Biedronki, i wszystko było przesłane w reklamacji, nic sobie nie robią z naszych odwołań.
Jeżeli wysłałem do was bilet paragon i wezwanie to macie jakiś problem z anulowaniem wysłałem listem poleconym może wam należało by wysłać bardzo mocne binokle.
Musi Pani wiedzieć,że pomimo że mam prawidłowo pobrany bilet,paragon za 500zł i wezwanie do zapłaty ''opłaty dodatkowej'' ,wszystko w tej kolejności z datami,godzinami oraz miałem prawo do darmowego postoju jeszcze ponad 30minut,to opłata nie została anulowana bo nie było biletu za szybą.Może to z powodu iż nie byłem zbyt miły i nazwałem was ''po imieniu''.Sprawa jest w toku i na pewno tych 90zł bez nakazu sądowego nie zobaczycie.Proszę nie wprowadzać też ludzi w błąd i nie zastraszać również na tym forum.
Co miesiąc Pani (Pana) firma (chyba jest Pani jej prezesem albo żoną prezesa) dla której się tak Pani udziela i chyba jej los bardzo leży Pani (Panu) na sercu, próbuje co miesiąc wyszarpać pieniądze od (średnio) ok. 6000 kierowców.Głównie klientów Biedronki, ale również innych sieci.W 99% te wezwania są bezpodstawne.Czasem mają podstawę prawną,ale w większości przypadków łatwą do obalenia przed sądem.Łatwo policzyć,że gdyby wszyscy zapłacili 90 zł to daje to fajną sumkę miesięcznie ponad 0,5 mln złotych (540 tys.).Jest się o co bić...To,że się Pani (Pan) tu udziela to tylko świadczy,że grunt zaczyna się palić pod stopami.W myśl zasady "uderz w stół a nożyce się odezwą".Niedługo może dużo większe media niż dotychczas zabiorą się za ten temat oraz w końcu może odpowiednie służby i ten szemrany biznes zostanie w końcu ukrócony.Mam nadzieję, że w końcu ustawicie zapory i parkomat przy wjeździe na parking tak jak to jest na uczciwych parkingach i w galeriach handlowych.Regulaminy nie będą posiadały wad naruszających prawa konsumentów z niedozwolonymi klauzulami i niejasnościami.Wtedy może zarobicie uczciwie 5 tys. na miesiąc,czego wam życzę i do czego będę dążyć tak jak wielu(e) innych. P.S. Cytat ze strony TD System (ostatnie cztery słowa to jakaś kpina:)): "CEL I ZASADA DZIAŁANIA Główny cel naszego działania to zapewnienie dostępności miejsc parkingowych przeznaczonych dla klientów obiektów usługowo-handlowych. W praktyce ww. miejsca parkingowe są wykorzystywane do bezprawnego parkowania pojazdów przez osoby nie będące klientami danego obiektu. Powoduje to niedostępność miejsc postojowych dla konsumentów, którzy w tym czasie chcą dokonać zakupów. Za pomocą systemu TDS control możesz uzyskać rotację pojazdów na parkingu, a tym samym wpłynie to na wzrost liczby twoich klientów."
Dzień dobry, Również poproszę o wysłanie wzoru skargi. Mój mail ebat.dom@gmail.com. Dziękuję!
poszło pisz i nie płać nie masz za co!
Nadzieja, skomentuj opinię Amelii, jesteś taka za klientami a przeciwko TDS
Kobieto Klient nie musi o niczym pamiętać. Jak chcecie wprowadzić bileciki na parkingu sklepu, to w zębach przynosisz kierowcy bilecik, żeby sobie za szybkę włożył. A złodziejskie praktyki szemranej firmy będą miały swój finał w sądzie.
zrobiłem tak jak napisałaś i dostałem e-mail zwrotny, że nie ma możliwości anulowania wezwania i decyzja ostateczna. To jak to w końcu jest??
do EMKA jak TDSystem Ci nie anulował to pisz zaraz do bok@biedronka.eu Wyślij im odmowną odpowiedź TDSystemu załącz co masz skan paragonu biletu i czekaj cierpliwie. BOK anuluje a jeżeli nie to napisz do Rzecznika Klienta JEronimo Martins i napewno będzie anulowane Zapraszam na grupę na fejsie Poszkodowani przez TDSystem .... Powodzenia
Amelio z Td systemu (usunięte przez administratora) blondynko piszesz używając słowa mandat. Od kiedy możecie karać za mandatami. Puknij się poniżej fryzury
W takim razie czemu mąż gdy wysłm zdjęcie paragonu i opis sytauacji . Wraz z uwagą, że regulamin jest w niewidocznym miejscu . Dostał odmowę? / Czemu Państwo celowo wprowadzają ludzi w błąd i regulamin jest specjalnie w złym miejscu?
Ile czasu mam na pobranie biletu? Dostałem mandacik w czasie, którym pobierałem bilet. Nie potrafią tego zrozumieć. Ta firma to (usunięte przez administratora) zbieranina wyłudzaczy i (usunięte przez administratora)
zapraszam na grupę na facebooku - tak poczytasz że da się wygrać https://www.facebook.com/groups/575413156592219/?ref=group_header NIc nie płać prześlij odmowę z TDSystem wraz z dokumentami paragon wezwanie bilet do bok@biedronka.eu i czekaj na nulowanie. Na grupie jest to wszystko opisane jak postępować. Powodzenia
korona nie zalawila jeszcze trolli z tds? kto ci kaze naganiac ludzi do facebookow itd. masz instrukcje z tds, zeby ludzie pisali do Pana Boga, a ci co sie przestrasza, beda placili. a tds i ty trollu zyjecie z tego, bo z jakiej innej pracy? Stoj w masce przed biedronka i ostrzegaj ludzi.
@nadie a Ty czego się boisz dlaczego nie maja pisać? Maja prawo się bronić. i Ty im tego nie zabronisz
Ja też właśnie dostałam odmowę reklamacji i nie wiem co zrobić jak nazłosc podałam swój adres na kopercie
Własnie jestesmy tez ludzmi mozemy cos przeoczyc ,wiec niech to działa w dwie strony .Jakim trzeba byc człowiekiem zeby tam pracowac i tak (usunięte przez administratora)ludzi ,ale wszystko do czasu
TD System to porządna zarządzająca parkingami na najwyższym poziomie. Jeżeli ktoś ma problem z parkingami, które są obsługujące przez TD System to proszę na nich nie parkować, będzie więcej miejsca dla nas - klientów.
To napiszcie na nich wyraźnie ze są wasze i napiszcie wyraźnie że kasujecie 90zł to nie będziemy parkować a nie wprowadzajcie ludzi w błąd żeby postępem okraść klienta Biedronki.
Dokładnie nawet nie potrafi taka firma oznakować wyrażnie parkingów - ciekawe czy sami potrafilibyście taki drobny mak przeczytać -dziwie się Biedronce że takiego zarządcę toleruje a sama od jakiegoś czasu staje na wysokości zadania i te śmieszne wezwania do opłaty dodatkowej anuluje - tylko co Biedronka ma z tego? stratę klientów jedynie. Żenująco niski poziom oznakowania na tych parkingach ale wiadomo po co
proszę oznakować właściwie te parking żeby każdy był poinformowany przed wjazdem a nie po wjeżdzie i nie takim drobną czcionką nie mówiąc o tym, że na wielu parkingach TDSystemu tablice są tyłem do wjazdu
Piszesz ze jestez porzadny? pracujesz w tej firmie musisz sie chwalic. Atakujesz z ukrycia a wyjdz na parking ubierz kamizelke reprezentujaca te firme ,.Brak godnosci .Ludzie sa tylko ludzmi moze sie zapomniec ,pomylic ale miejsca na sprostowanie nie ma ,to jest nie ludzkie podejscie ,i masz czelnosc pisac ze to ludzie na najwyzszym poziomie ,ZAŁOSNE
(usunięte przez administratora)
twoje zajecie jest znane od dawna, ty pracowniku
Myślałem, że APCOA Parking jest chorą firmą, ale czytając opinie o TD System zmieniłem zdanie.
APCOA to jeszcze w miarę przynajmniej na wjeżdzie jest wyrażnie napisane pobierz bilet i bilecik narysowany a TDSystem i ATpark to jakaś porażka 0 regulamin maczkiem pisany bo co szkoda na większą tablice kasy wydać? Kiedy w końcu ktoś tymi nieuczciwymi firmami się zajmie, liczę na UOKIK że dobierze się im do skóry
Td system to jest typowo złodziejska firma skończy jak Amber Gold i Getback a właściciel powinien szukać miejsca w wiezieniu ale zanim tam trafi jeszcze się na biednych ludzi wzbogaci.
Niby wszystko jest oznakowane, a i tak są komplikacje. Przynajmniej jak człowiek ma paragon to wezwanie jest anulowane. Nie to co z TDS.
UOKiK wiele razy sprawdzał te firmy i nie znalazł nieprawidłowości, bo wszystko jest zgodnie z prawem.
zgadzam się z Tobą tylko powiedz czemu jest w tym naszy, kraju przyzwolenie na działanie takich firm? Mało jeszcze muszą kludzi naciągnąć na bilecik? Przecież te ich nieuczciwości były zgłaszane na Policje Prokurature do UOKIK i co jedynie UOKIK od września ubiegłego roku prowadzi sprawę właśnie o naruszanie interesów konsumentów - mam nadzieję że w końcu ta instytucja zrobi z nimi porządek
Amber Gold też się rozwijał. Jeśli by było wszystko w porządku, to ich konkurencja też by stosowała ich praktyki. Przyzwolenie takich instytucji jak UKOiK i przymykanie oczu na ich działalność pozwala im jeszcze oszukiwać ludzi. Zajmą się nimi, jeśli wyjdzie to na jaw, ale to by musiało trafić do TV i być głośno o nich. Do tego czasu ich nie ruszą.
UOKiK już kilka lat temu sprawdzało takie firmy jak TD System i coś nie wyszło. Dopiero nie dawno znowu nagłośniono sprawę.
Dlatego, że instytucje te nie działają. Dopóki nie zrobi się głośno, to się nie ruszą. Chyba że komuś głowa miałaby spaść albo miał ktoś w tym interes. Na razie nikomu to nie grozi wiec TD system może spokojnie się rozwijać. Beda dążyć do umorzenia kto miał kiedykolwiek sprawę w sądzie ten wie jak to działa.
Tak właśnie Dopiero jak nagle zaczęły spływać hurtowe skargi do UOKiK podjęli działania od września prowadzą sprawę o naruszanie zbiorowych interesów przez tds Czyli w grupach siła pojedyncze skargi nic nie dawały nawet rzecznicy Ci którym się chciało zgłaszali swoje spostrzeżenia i nic to nie dawało do czasu jak zaczęły pojawiać się artykuły zgłoszenia do UOKiK Ciekawe kiedy ogłasza wynik w sprawie tds
Ludzie z każdego miasta, gdzie jest taki parking powinni zebrać podpisy i wysłać je do placówki, które takie parkingi wynajmuje oraz do UOKiK.
Osobiście (nawet), jakby trzeba było wziąć ten bilet, włożyć do samochodu i tak jak jest dotychczas to mi nie przeszkadza, ponieważ z jednej strony faktycznie jest więcej miejsca na parkingu. Tylko wysokość wezwania do zapłaty (70, 75, 90, 95 czy 120 PLN) to trochę przesada?! Takie 20-30 PLN w zupełności by wystarczyło, maksymalnie 40 PLN. Tak samo z anulowaniem wezwania za okazaniem paragonu pracownikowi. Jest jedno (ale). Taki pracownik może wziąć łapówkę. Powie, że anuluje wezwanie za 10 PLN jak przyniesiesz mu paragon. Klient idzie po pierwszy lepszy paragon, który jest zgodny z godziną wystawienia wezwania i anuluje. Firma nic nie zarobi i tyle z tego. Nawet jakby miał udowodnić jakoś ten paragon, przesyłając jego zdjęcie do firmy to i tak po cichu może wziąć jakąś opłatę. W takim wypadku firma nie miała by racji bytu. Szlabany spowodują korek na ulicy, a i tak ktoś musi być od obsługi, serwisu itp. Jeden ze sklepów w moim mieście chciał postawić szlaban to dowiedziałem się, że całkowity koszt to 50,000 PLN. Jest jeden słuszny system parkingowy, stosowany rzadko na parkingach marketów. Jest od 1 do maksymalnie 3 Kontrolerów (zależnie od wielkości parkingu). Każdy z nich podchodzi do parkującego pojazdu i pyta, czy osoby, które przyjechały są klientami danego sklepu czy nie. Jeżeli tak to np. godzina jest za darmo i wkłada bilet za szybę. Jeżeli nie to opłata za godzinę wynosi 2-3 PLN i również wkłada bilet. Jeżeli ktoś się spóźni musi opłacić kolejną/kolejne godziny. Nawet w takim wypadku może być szlaban. Zawsze jest jakiś Kontroler, który pomoże w jego obsłudze.
Zgadza się teraz UOKiK coś jednak znalazł bo przesłane skargi dały argumenty by przyjrzeć się dokładnie funkcjonowaniu tej firemki Być może to wina ludzi też bo ilu z tych co tu piszą wysłało skargi ? Gdyby kazdy wysyłał i nie płacił a nasze organy sprawiedliwości sprawdzily w praktyce jak to wygląda to firm takich jak tds czy ATPark czy inne by nie było poszły by z torbami
Powinni zlikwidować takie firmy, albo wprowadzić zakaz stosowania takich praktyk. Jak chcą porządku na parkingu to niech zrobią tak jak pisałem w ostatnich zdaniach powyżej w komentarzu, gdzie Kontrolerzy zbierają opłaty i pytają czy są klientami. Taki system jest w pobliskim u mnie mieście i też na parkingu jest dużo miejsca, a jak ktoś idzie na miasto to płaci za godzinę 2 złote i tyle.
Szlabany nie spowodują korka - bo szlabany mają być na terenie parkingu Biedry tak ustawione żeby korka nie powdować, czyli tzreba z własnego terenu wysupłać zatokę, jeśli się chce kroić klientów za płatne parkowanie. I tak to powinno wyglądać jak w dużych centrach bramki i kolejka jest na terenie parkingu, nie podoba się to trudno a za korki oczywiście kara dla biedry i za próby tamowania ruchu na drogach publicznych Mandaty wkładane za szybe są (usunięte przez administratora) warte , tak samo jak te chłopki, które nie są w stanie pokazać ci zdjęcia na mocy którego wystawiają mandat. Takie rzeczy wrzuca się do kosza a firmę TD się (usunięte przez administratora) po prostu - albo się nauczą działać zgodnie z prawem albo bye bye. Danymi z Cepik mogą sobie straszyć ile chcą. Mogą Wam skoczyć i każdemu z osobna.
Black to się jeszcze okaże, czy wszystko ok. Czekamy, aż dostaną karę za źle oznakowane parkingi.
Słabe mamy państwo. Tego typu firmy nie powinny mieć racji istnienia. Zorganizowane wyłudzenia.
taka firma kogucik naciągacze i darmozjady niech sie porządnej roboty chwycą a nie żerować na innych
Tak samo patologiczna firma jak APCOA, ATPark itp.
Здравствуйте.2021-03-02 15:34 контролёр :037. Я подъехал на стоянку магазина " бедренка" обратил внимание на знак поковки,прочёл и из прочитанного понял что клиентам магазина стоянка в течении определенного времени бесплатна.я приехал совсем не давно из Украины ,стараюсь максимально соблюдать все правила и законы польши.у меня дома знак бесплатной парковки означает что не чего делать ни надо,просто оставляешь машину и всё.мне не кто ни объяснил что в Польше даже когда бесплатная парковка то надо брать талончик в паркомате,и даже находящийся рядом парковщик(037)не объяснил хотя видимо что я иностранец и плохо говорю на польском.я законопослушный человек,прошу снять с меня штраф за порковку,обещаю впреть выполнять все требования и указания.я нарушил потому что плохо ещё понемаю язык и на вывески не разказано как правильно вести себя на парковки и что талончик надо обязательно брать.спасибо.
Если вы являетесь гражданином другой страны, кроме Польши, для вас нет штрафных санкций. Только не плати. Ничего не делай с этим.
Sytuacja na parkingu. Wychodzę z samochodu, idę do apteki (na placu parkingowym, za winklem, 2 metry od parkometru), patrzę na drzwi od apteki, wracam do samochodu (po 1 minucie) i bach, mandacik. Podchodzę do gościa i mówie, że taka i taka sytuacja, a on, że ciężko będzie mi to zareklamować. PS. Parkometr nie działał przez ostatni rok chyba, po setnym razie sprawdzenia, czy moze dziala, 101 raz tego nie zrobiłem. brak słów, pogarda.
w Tarnowie okolo 17 przy biedronce parkingowy w ciemnym ubraniu bez wizytowki kamizelki odblaskowej wkladal wezwania mimo iz czasowo niedzialal parkometr. stal w ciemnosci parkingowy i czychal. jak zapytano go co robi to odpowiedzial płacz i płac i uciekal tak jak by sie czegos bal albo i był w dziwnym stanie dziwnie sie zachowywał
No ja dzisiaj w Aldi na 1000 leciu robiłem zakupy. Maszynka nie działała to wszedłem zrobiłem zakupy (paragon mam) wychodzą że sklepu mac 15 minut mnie nie było i co ? I karteczka że do 7 dni 90 zeta. Potem znajomi mi powiedzieli że maszynka może działała ale że naciskałem klawisze przez rękaw bo koronawirus to mogły dlatego nie reagować. Napisałem do ALDI reklamacje, paragon ze sklepu mam. Tu mamy nie dotykać guzików w tramwajach i sygnalizacji lacic tylko korta a tu ALDI przed wejściem do sklepu spożywczego nakazuje poczestowac się koronawirusem bo jak nie to 90 zeta . SKANDAL !!!!!
NIE PŁAC NIC pisz odwołanie zaraz do TDSystemi Aldi Jak masz paragon to niech CI udowodnią że parkomat był czynny - przecież zakupy zrobiłeś - a teraz pewnie na to kontrolerzy liczą, bo ludzi masa. Ja byłam w ALdi w Dąbrowie G w poniedziałek i tez był parkomat nieczzynny robiłam zdjęcie i w sklepie zapytałam czy wiedzą o niecznnym parkomacie - wiedzieli i podobno złosili - więc może też tak było u Ciebie Tak zy inaczej nie płac pisz odwołanie Zapraszam na grupę na facebooku Pisz skargę na TDSystem do UOKIK - wzór podeślę jak podasz maila POwodzenia nie daj się oszukać
Mógłbym prosić o wzór. Mnie to spotkało w Rybniku mam paragon 2 minuty spóźnienia... maja monitoring mogliby sprawdzić ze byłem w sklepie 10 min.. szok (usunięte przez administratora) tajsony@wp.pl
Czy mogłabym też prosić o wzór skargi na e-mail (usunięte przez administratora) od razu dziękuję
Dzień dobry .Prosze o informacje ,porade .Dzis orzymałam ostateczne wezwanie przedsadowe do zapłaty z kancelari adwokackiej ,któa jest pełnomocnikiem firmyTD system.Szczerze mam dylemat płacić , czy iśc do sadu .Ma ktoś doświadczenie ???
Droga Pani zapraszam na grupę https://www.facebook.com/groups/575413156592219 poszkodowani przez TDSystem zarządcę parkingów Biedronka tam jest wiele osób w Pani sytuacji. Powiem tak - ja miałam tylko paragon z zakupów a mimo to bo bojach z TDSystem Biedronką w końcu po 5 miesiącach mi anulowalo. Jeżeli Pani poda maila to mogę do Pani napisać na priv. JEżeli Pani miała bilet to tym bardziej nie płacić To jest jedynie sugestia nie przymus. Niech Pani wejdzie na Facebook na tą stronę którą podałam wyżej
To że biedronka anuluje niektóre wezwania nie oznacza że firma je anuluje. Mi anulowali przesłałam maila, do td system poinformowali mnie ze to przedsądowe wezwanie nie zostało anulowane bo umowa na to nie pozwala więc w dalszym ciągu mogą rozpocząć windykacje.
Danuta mam tą samą sytuację. poinformowano mnie, że umowa którą mają nie pozwala na anulowanie przedsądowych wezwań
elizabetha ja płacę, bo później zapłacę jeszcze koszty e-sądu, więc dziękuję ze 180 zrobi się 400 lub więcej
Danuta no właśnie jestem w takiej sytuacji, że biedronka anulowała mi przedsądowe wezwanie do zapłaty. Zadzwoniłam do firmy td system aby potwierdziło, że sprawa zakończona. Ku mojemu zdziwieniu td system system poinformowano mnie, że ich umowa między biedronką nie zapewnia anulowań i postępowanie nadal trwa. po czym zadzwoniłam na BOK biedronka i poproszono o napisanie maila i czekanie na odpowiedz. O co chodzi????
proszę przeczytać oświadczenie firmy, które pojawiło się na stronie http://tdsystem.com.pl/oswiadczenie jasno piszą, że do końca września 2020 nie ma możliwości anulowania wezwań, dlatego firma żadnych wezwań przedsądowych nie anuluje a biedronka wprowadza ludzi w błąd.
od początku mnie zastanawia jaka jest rola Biedronki w tym całym procederze? Mnie też Biedronka mówiła, że nie ma szansy na anulowanie i po walce z obydwoma firmami miałam anulowane bo parking był źle oznakowany, dopiero na fanpage Biedronki ktoś z ich pracowników się zainteresował problemem i w końcu doprowadziłam do tego że z parkingu zniknęła tablica wprowadzająca w błąd. Ale dziwiło mnie że obie firmy zrzucały na siebie winę.
proszę skontaktować się z Rzecznkiem Klienta Biedronki, nie wiem co sie ostatnio dzieje ale do tej pory TDSystem pisał, że anuluje na wniosek Biedronki, skoro więc Biedronka anulowała to to samo powinien zrobić TDSytem - warto by to wyjaśnić w Bieronką skoro przekazłą Pani informację, że anulowała opłatę a firma parkingowa tłumaczy to inaczej ;-(
Dzwoniłam na BOK i prosili o ponowne napisanie maila. Potem dzwoniłam do TD i odpowiedzieli, że są w trakcie wyjaśniania tej sytuacji, bo anulacji nie ma.
Ciesz się ze to tylko przedsądowe. Mi dzis przyszedl wyrok z e-sądu. Zamiast prezentu dla żony zapłacę karę. WTF
proszę link (usunięte przez administratora) Pisz odwołanie do bok@biedronka.eu a gdy nie anulują to do Rzecznika Klienta Biedronki Powodzenia
Prośba o wrzucenie wyroku z e-sądu z zamazanymi danymi na grupę na fb poszkodowani przed td system
(usunięte przez administratora) odwołuj się od tego nakazu bo taki nakaz jest wydawany jedynie w oparciu o opis sytuacji a nie dowody. Jeżęli się odwołasz to sprawę będzie prowadzić sąd przypisany Twojemu miejscu zamieszkania - jak masz dobre argumenty to wygrasz - tam ffirma tDSytem musi w sądzie przedstawić dowody na to, że tam parkowałeś, a czy oni mają takie dowody? mają napewno zdjęcie twojego auta ale Twoje ? wątpię - poczytaj o tych e-sądach, wszędzie piszą, że jest tam dużo nadużyć ze strony osób które żadają swoich roszczeń - nie zawsze warto podddawać się - zrób jak uważasza - napisz też i prześlij ten wyrok do bok@biedronka.eu lub dzwoń na infolinię Rzecznika Klienta Biedronki - telefon znajdziesz w necie i na grupie. Przemyśl dobrze zanim zapłacisz.
To oświadczenie td system moze sobie głęboko wsadzić. a ty kasiu- trollu z tej złodziejskiej firmy nie próbuj zastraszać ludzi
Czytam Wasze wpisy i tak szczerze mówiąc zastanawiam się, czy otrzymaliście może nakaz zapłaty, gdzie powodem jest firma TD System? Skąd się wzięły te nagłe nakazy zapłaty? Proszę o wyjaśnienie bo czuję się lekko zdezorientowany.
o to że chcą żebyś się wystraszyła i zapłaciła rób jak uważasz z tego co wiem to Biedronka ma masę tych zgłoszeń o anulowania coś musieli pozmieniać w umowie między TDS a Biedronką bo nagle Biedronka anuluje na podstawie paragonu i chwała Jej za to. Z drugiej strony takie traktowanie klientów że jednym się anuluje a Ci co mają stare wezwania nie bo nagle TDS zmienia zasady to jest niedopuszczalne i godzi w interes konsumentów i zakłóca stosunki międzyludzkie i społeczne. POwinniście to zgłaszać do UOKIK i na policję. Tak naprawdę nie mają podstaw prawnych by te wezwania wystawiać - nie mówiąc o nakazach z e-sądów. Zważcie na to, że e-sąd wydaje wyroki na podstawie opisu sprawy - ta firma nie musi tam nic udawadniać, wystarczy ż napisze że mają dług u kogoś i e-sąd tego nie sprawdza nic nie sprawdza - dlatego jak już taki nakaz z e-sądu dostaniecie - oby nie - to sprawdzcie czy nie jest fałszywy. Poczytajcie jak dużo było przekrętów i nieprawidłowości jeśli chodzi o sprawy w e-sądzie Piszcie zawsze do Biedronki - jeżeli już chcecie to TDSystem to nie podawajcie swoich danych bo oni mogą to wykorzystać przeciw Wam.
pisać można co się chce na razie takiego nakazu nikt nie widział - na grupie poszkodowanych jest jakiś taki nakaz ale wygląda na fałszywkę - warto założyć darmowe konto e e-sądzie można wtedy sprawdzić czy ktoś nas podał do e-sądu czy nie. Warto zapytać gdzie się da są darmowe porady prawników i dopiero podjąć decyzje czy płacić.
Po co robisz złudne nadzieję i wprowadzasz ludzi w błąd że nakazy są fałszywe. Niby po co firma miałaby je wysłać? Przecież to przestępstwo a taka czy inna firma nie może sobie na to pozwolić. Jak wszystko jest czarne to też powiesz ze białe?
Strachy na Lachy to ich oświadczenie. Na Mikołaja znalazłem za wycieraczką wezwanie do zapłaty dodatkowej..... Jestem przedstawicielem handlowym poruszam się samochodem służbowym i przed dokonaniem zapłaty postanowiłem poinformować pracodawcę w tym kadrową jak i później dział prawny firmy. Kadrowa kazała mi tego nie płacić bo nie ma ku temu PODSTAWY PRAWNEJ. Wytłumaczyła że ukarany może zostać tylko kierowca pojazdu nie właściciel!!! (dla myślących wiecie o co chodzi :)) A po drugie na jakiej podstawie prawnej właściciel bądź firma ma podać dane osobowe kierującego pojazdem???????
Temat -rzeka... Opłata PARKINGOWA. Mam potwierdzenie anulowania opłaty a nie zwracają pieniędzy. Ja im nie odpuszczę i i doprowadze do skutecznego rozwiązania.
Na grupie na fb poszkodowani przez td system jest wyrok sądowy. Klient przegrał więc nie mówcie, że działają bezprawnie.
Klient przegrał bo nie uzupełnił jakichś braków o które sąd poprosił pisze też że sąd odstąpił od przesłuchania świadków, nie wiem dlaczego? Może po prostu sąd nie mógł wydać innego wyroku skoro pozywający nie uzupełnił tych braków? Piszcie mimo wszystko do Biedronki do Ich Rzecznika Klienta https://biurorzecznika.jeronimomartins.com/ i dzwońcie do nich jak najszbyciej zeby wyjaśnić sprawę
Kto dziś dostał prezent Mikołajkowy w postaci wyroku z e-sądu na ponad 300 PL na rzecz td system. Przedsądowe wyrzuciłem do kosza, tak jak większość radziła. Sprawa z lutego 2020. Co radzicie? Piszą o wpisie do KRD i o odsetkach.
odwołaj się do e sądu że nie zgadzasz się z wyrokiem (to jest wyrok zaoczny ) masz na to tylko 14 dni później musisz bulić wtedy e sąd przesyła akta do właściwego sądu względem twojego adresu zameldowania.Wtedy to firma musi udowodnić ci winę pewnie mają jakieś zdjęcia samochodu nie szkodź samochód nie popełnia wykroczę zaprzeczaj nigdy cie tam nie było pożyczyłeś samochód nie wiesz komu ,kolega z Ukrainy nie wiesz jak się nazywa
Czyli mam z siebie durnia robić? 14 dni na odwołanie to wiem. Jakie podać argumenty? Następna rozprawa ze mną? Jest tu jakoloś prawnik? Nie placilam 180 tak jak radzili a teraz mam się włóczyć po sądach? Cholera, ale pomoc.
Po ilości osób które wystawiły opinie stwierdzam, że w Polsce mieszkają śle.. ludzie. Jak zdaliscie prawo jazdy skoro nawet znaków nie znacie. Na wjezdzie jest znak parking płatny. Strach wyjechać na ulicę, bo jeździcie na pamięć. Opamiętajcie się bo moze dojść do tragedii.
nie zgadzasz się z wyrokiem i prosisz o przeprowadzenie rozprawy( nie ma potrzeby podawania uzasadnienia NA TYM ETAPIE)e sąd przesyła akta do właściwego względem ciebie sądu rejonowego i czekasz aż kancelaria uzupełni dokumenty wtedy dostajesz pozew z sądu i na niego musisz odpowiedzieć jedyny dowód jaki mają to zdjęcie samochodu bez kierowcy wiec idziesz w zaparte ze pożyczyłeś samochód nie pamiętasz komu to oni muszą ci udowodnić że to ty tam byleś no chyba że pisałem odwołanie do nich i się przyznałeś to właściwie po tobie podejrzewam że mają coś na ciebie bo zazwyczaj nie chodzą do sądu Polecam abyś wziął prawnika i dał mu pełnomocnictwa do reprezentowania ciebie w przypadku twojej wygranej to strona przegrana pokrywa koszty pełnomocnika według stawki
TO Ty chyba widziałaś taki znak przy jednej Biedronce czy Lidlu wierz że na wielu jest znak parking bezpłatny a tych drobnych maczkiem liter łatwo się nie czyta - dlaczego nie wisi wielki napis pobierz bilet zanim pojdziesz na zakupy? NIe mówię już o lokalizacjach tych ich parkomatów nie przy wejściu w wielu przypadkach a w połowie parkingu żeby ich kontroler miał czas napstrykać zdjęć i wydrukować opłat oby Cię Twoja pewność nie zaskoczyła taką opłątą za wycieraczką
No właśnie, jak tam zawsze radzę żeby się do Rzecznika Klienta Biedronki odwoływać bo dopóki takich firm ktoś nie przywoła do porządku to robią co chcą, wg mnie sądy powinny wszystkie te ich wezwania odrzucać i orzekać na korzyść klienta ale jak będzie to nie wiem Napewno w sytuacji wezwania z e-sądu ja odwołałabym się do sądu tak jak radzi Marta Ale nie możecie brać wszystkiego za 100% pewne przecież to są rady a każdy musi sam podjąć decyzję - nikt tu nikogo nie zmusza tylko sugeruje
(usunięte przez administratora) Marta chyba ma rację żeby się odwołać zrób jak chcesz - jest wyrok sądu w podobnej sprawie - wyrok na korzyść właściciela pojazdu, to że ktoś jest właścicielem nie musi być użytkownikiem parkingu , a skoro właściciel nie korzystał z parkingu .....
Takie długi sprzedaje się do firm windykacyjnych a wtedy nie ma zmiłuj. (usunięte przez administratora) dopadnie każdego.
tylko że tak czy inaczej to bezprawne działanie tylko że prawo mamy do kitu że broni takie nieuczciwe firmy - bo ile razy jeszcze tu będziemy isać i ja i inni że wszystko były ok gdyby normalnie uczciwie działali. Regulamin i oznakowanie mają żenujące a zasady pracy kontrolerów pożal się Boże. Żeby czyhac na kierowców ? Zobaczcie że takie same zasady mają w firmie ATPark a tam w zarzadzie jest ten sam człowiek co w TDS - przypadek? Co do Biedronki to druga strona medalu - co ona zyskuje ? traci klientów, dobrze że dzięki szumowaniu niektórych z poszkodowanych zaczęła iść na ręke i anuluje te śmieszne wezwania do opłaty.
A co to da, że szumu się narobi. Zapłacić będzie trzeba i tak. Tylko różnica czy mniej czy więcej.
no jakoś przez robienie szumu wielu ludziom, w tym mnie - anulowali zarówno Biedronka jak i nawet TDSystem niech każdy robi co chce, ja dzięki opiniom na tej stronie i na grupie poszkodowanych na fejsie nie płaciłam bo ta ich opłata była niesłusznie wystawiona więc musiała być anulowana
Pod Biedronką do której jeżdżę, parkomat był zepsuty przez ostatnie 3 miesiące, aż tu nagle naprawili i posypały się mandaty dla większości parkujących. Mój znajomy dostał mandat zanim zdążył przynieść bilet do samochodu. Ale przemądrzały pan Wzrokowiec i tak powie że ludzie nie patrzą na znaki.
piszcie odwołania nie może tak być do Biedronki i zgłaszajcie to gdzie się da do UOKIK do Policji Prokuratury Biedronka anulue poprzez BOK Biuro obslugi Klienta lub przez Rzecznika Klieta Biedronki Prose poczytać opinie tu na stronie i na stronie poszkodowanych przez TDSystem na facebooku
Tak Biedronka anulowała przedsądowe po czym wysłałem to do Kancelarii a oni odpisali, że Biedronka nie jest stroną i nie ma upoważnienia do anulacji. Do tego to oświadczenie na stronie td system. Myślę, że maja jakiś konflikt i wcześniej czy później będzie trzeba to zapłacić.
To zobacz co się teraz dzieje, że mimo anulacji sprawy kierowane są e-sądów. Co policja zrobi, nic. Szkoda czasu i nerwów.
UWAGA!!! Na stronie poszkodowani przez td system pojawiło się oświadczenie z Inspekcji Handlowej, że anulacje przedsądowych wezwań przez Biedronkę są bezpodstawne i nie mogą tego robić. Także wszystkie osoby, które je uzyskały nadal są dłużnikami wobec firmy td system,
to, że tak napisała inspekcja nie znaczy, że tak jest - proszę trzymać swoje anulowania od Biedronki - nie wydaje się żeby Biedronka wprowadzała w błąd a sama wycięta z kontekstu opinia Inspektora Handlowego może nie mieć odzwierciedlenia w rzeczywistości. Przeciez większość Rzeczników Konsumenta rok temu i nawet teraz nadal trzyma stronę TDS bo nawet nime chcą się fatygować by te parkingi pooglądać jak są oznakowane - a wiele z nich jest oznakowana żle czego dowodem jest wszczęste we wrześniu postępowanie UOKIK o naruszanie interesów konsumentów
A jakim oświadczeniu mowa?
WrZucisz wezwanie z e-sądu zakazując swoje dane najlepiej na grupę na fb (usunięte przez administratora) prze ta system ?
napewno jakieś zmiany są w umowie obu firm tak wynika z oświadczenia na stronie TDSystem Tylko czemu Biedronka na to sie zgodziła i jeszcze wprowadza w błąd (nawet kłamie?) pisząc ludziom że maja anulowane a kancelaria tego nie uznaje? JUż nie wiem co radzić ;-( a dzwoniłaś do Biedronki? co oni na to? jest to strasznie przykre w dodatku to nie fair bo dlaczego nie ustalili takie akurat daty dla wezwań których nie anulują i które anulują?
właśnie zgłosiłam problem do Biura Rzecznika że są posądzani o wprowadzanie klientów w błąd a ich anulacje kancelaria nie uznaje - mają wyjaśnić problem - po prostu dzwońcie i pytajcie - bo wg mnie coś tu nie gra
Mi tak samo biedronka anulowała a TD system ze wzywa do e-sadu !!! (usunięte przez administratora) NA KÓŁKACH
zadzwoń proszę do Biura Rzecznika Biedronki niech to wyjaśnią - oświadczenie jest na stronie TDSystem ale nawet nie podpisane - dowiedź się w Biedronce jak jest naprawdę bo skoro Biedronka anuluje to chyba wie co robi - a może ta kancelaria jest niedoinformowana i mam nadzieję że uda Ci się potwierdzić i uznać anulowanie przez tą kancelarię
dzwoń do Biura Rzecznika KLienta Biedronki przecież skoro oni Ci anulowali to chyba wiedzą co robią i kancelaria powinna to uznać
Oczywiście standardowo spotkało mnie to co was. Napisałam do biedronki ale opłaciłam mandat co by nie mieć problemów. Mandat anulowany. TD System bo prośbie wysłania potwierdzenia przelewu milczy. Nie mogę się nawet dowiedzieć ile mają czasu na zwrot. Co do nich dzwonie to albo nie mają czasu albo nie ma osoby zajmującej się zwrotami. Ja miałam 7 dni a oni sobie robią co chcą..
napisz im , zadzwoń że składasz zawiadomienie do Prokuratury, pisz do UOKiK jak chcesz podaj maila to wyśle wzór walcz o swoje ;-)
ale się uśmiałam .....czyli wg Ciebie ja namawiam podżegam ... zgłoś to zgłoś .... a firma taka jak TDSystem nie wprowadza w błąd i straszy swoim śmiesznym regulaminem, oraz w sposób nieprofesjonalny, zły oznakowuje parkingi, i mimo, że ludzie mają bileciki dostają wezwania do zapłaty - to zdaniem Twoim Prawniku jest uczciwa i gra fair ? Mylisz się i zobaczymy kto będzie miał rację....
Prawnik, idź się doucz. Działalność pseudo firmy na granicy prawa, a w obecnym stanie epidemii nosząca znamiona przestępstwa. Pewnie takich jak ty mają prawników w TD.
I jeszcze jedno:nie strasz, my wiemy z kim mamy do czynienia.
Odwołałam się od wystawionego wezwania do zapłaty za brak biletu parkingowego który miałam i był w samochodzie. Otrzymałam odpowiedź, że moja reklamacja nie została uznana. Oczywiście nie zamierzam płacić skoro posiadam zarówno bilet jak i paragon za zakupy w sklepie Biedronka. Jak dla mnie takie postępowania są na granicy prawa. Oczywiście jak ktoś ma podobnie to dajcie znać, będziemy walczyć wspólnie
Też dostałem kwit wzywający do zapłaty. Poprosiłem o fotografie które są rzekomo dowodem w sprawie no i Janosik anulował opłatę. Na marginesie dodam że parkowałem poza parkingiem ALDI w Oświęcimiu gdzie jakiś ćwierćmózgowiec z Td włożył mi za wycieraczkę wezwanie.
Witam, Dokładnie miałam ten sam problem co pani, czy da się coś z tym zrobić? Mimo paragonu w biedronce i biletu z parkingu wiadomość była jednoznaczna, trzeba zapłacić mandat i koniec.
Nic nie płać zwłaszcza jak miałaś pobrany bilet - prześlij odmowną odpowiedż TDSystem na maila(usunięte przez administratora) i zobaczysz że anulują. Wyślij też opisną swoją sytuację jako skargę do UOKiK - który prowadzi sprawę w kwestii opłat i oznakowania parkingów/ Podaj maila to wyślę Ci wzór. Zapraszam na grupę na FB gdzie dowiesz sie że nie jesteś jedyna w tej sytuacji Powodzenia
Nadzieja tak doradzałaś i co teraz dostajemy przedsądowe wezwania do zapłaty, z 90 pln zrobiło się 189 pln.
Dlatego dzwoniłam do td system i tak jak pisali w oświadczeniu, przedsądowych wezwań nie anulują, bo nie mają takiego obowiązku i poinformowali ich o tym. Czyli Biedronka robi nas na szaro, albo odpowiada automat i wprowadza ludzi w błąd.
Widocznie można skoro to prywatny parking. Tylko czekac aż przyjdzie cos więcej.
Dzis odebrałam list i ku mojemu zdziwieniu ukazał się wyrok z e-sądu na kwotę 300 parę zlotych. Moje pytanie brzmi kto jeszcze dostał? Jeżeli tak to kiedy otrzymaliscie przedsądowe wezwanie? Czy to możliwe że wyrok zasadzony bez naszego udziału?
odwołaj się od wyroku masz na to 14 dni wystarczy napisać ze się nie zgadzasz z wyrokiem nie musisz nawet tego uzasadnić e sąd przesyła papiery do sądu właściwego względem twojego zameldowania i teraz najlepsza sprawa to oni muszą ci udowodnić twoją winę pewnie mają tylko zdjęcie samochodu a to oznacza że wystarczy powiedzieć w sądzie że cie tam nie było komuś pożyczyłaś samochód nie pamiętasz komu zakwestionuj oznaczenia parkingu nieczytelna tablica z regulaminem niech przedstawią umowę miedzy sklepem a firmom itp. może przesłać mi skan tego pozwu dzikus47@wp.pl
Agnieszko prośba o wrzucenie wyroku e-sądu z zamazanymi danymi ma grupę na fb poszkodowani przez td system
Witam nawet osobą niepełnosprawnym nie dopuszczają stojącym na kopercie z wystawioną kartą
pisze, że miał ale przecież to dla nich zarobek nawet na niepełnosprawnych bo oni sumienia ani za grosz empati nie mają liczy sie kasa kasa kasa
Pisz odwołanie do nich i do bok@biedronka.eu - gdyby nie było dlugo odpowiedzi pisz do Rzecznika Klienta Biedronki, jak miałes bilet i paragon to im skany wysyłaj i niech anulują bo to karygodne
Walczę z hienami co w krzakach siedzą i tylko czychają na podkniecie. Mam pytanie a skąd niby oni mieli by dostać moje dane osobowe ???
mogą dostać nasze dane z CEPIK jak dobrze udokumentują - zadzwoń a sie zdziwisz - kwestia tego czy chce im sie wydawać pieniądze na uzyskanie naszych danych
Też tak myślałem . A mi po roku przyszło na adres domowy przedsądowne wezwanie do zapłaty powiększone o korespondencję oraz ustalenie właściciela w cepik za 30 zł i 40 groszy .a co by było śmieszne oprócz danych i adresu na wezwaniu widniał też mój PESEL .
dlaczego nie mialem wezwania za wycieraczka tylko po ponad roku dostaje jakies pseudo ostateczne wezwanie zadnej mozliwosci na odwolanie reklamacje cos chyba nie tak jest
może tak specjalnie wkładają albo nie zauważyłeś bo tak niechlujnie je umieścił ich pracownik odwołuj się do Rzecznika Klienta Biedronki znajdziesz w google poczytaj ile tu jest negatywnych opini i opis przypadków a nagle teraz wysyłają masę tych wezwań przedądowych To nie mogli poprosić o zapłatę w normalnym trybie tylko straszą ludzi a zasady na jakich działają graniczą z hamstwem i nieuczciwością to tak jeszcze ładnie napisane
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TD System Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TD System Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TD System Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 2 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TD System Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w TD System Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.