Jaki jest styl zarządzania kadrą w TD System Sp. z o.o.?
Witam państwa właśnie przeglądam wpisy na forum i właśnie zaciekawiły mnie wpisy nie jakiej/jakiego Nadzieja powiem tak śmiać mi się chce jak widzę nie które wpisy i ta cała nadzieja to powiem tak proszę skontaktować się z firmą która zajmuje się ochroną parkingów o dokładny regulamin parkingu bo dla mnie to jest śmieszne a dlatego ze jak widzę wpis Pracownik parkingu tylko czeka aby parkomat nie działał i w tedy wpada i daje mandaty zwłaszcza ze teraz jest pandemia. Jeżeli kiedykolwiek jakiś pracownik by tak zrobił jak pisze to Nadzieja na portalach to od razu trzeba zgłosić to do firmy która zajmuje się ochroną obiektu a oni od razu wyciągną z tego wszelkie konsekwencje. A jeżeli chodzi o WIRUS to panowie co pilnują danego obiektu tez maja swoje rodziny więc jeżeli ktoś mówi a pandemia panuje to tylko czekają na tych co biletu nie wezmą to tak nie jest ..... Więc Drodzy Państwo powiem tak nie czytajmy jakiegoś (usunięte przez administratora) co tu piszą bo to jest tylko pranie mózgu drugiemu a zwłaszcza ze faktycznie są takie osoby które faktycznie nie wiedzą co zrobić jak zauważą takie wezwanie do zapłaty . Drodzy mili ja powiem tak !!!!!!!!! Proszę wziąć sobie paragon z danych zakupów Jeżeli jest bilet parkingowy to też trzeba sobie dołączyć i wezwanie do wniesienia opłaty dodatkowej jeżeli wszystko jest w tedy trzeba wysłać E-mail do firmy która się tym zajmuje. Jeżeli była by odpowiedz negatywna to w tedy trzeba jeszcze raz wysłać e -mail Drodzy państwo nie ma co słuchać CO Piszą tu co nie którzy ze by nie płacić żeby czekać a potem proszę przychodzi dodatkowe 150 zl do płacenia tak jak mojej znajomej bo poczytała (usunięte przez administratora) wpisów jakiejś/jakiegoś NADZIEJI
Moje zakupy w sklepie biedronka trwaly zaledwie parę minut. Po przyjsciu kwit za szybą z wezwaniem do zaplaty za brak biletu parkingowego. W ciagu 3-4 min ktos zdazyl wybiec pewnie zza krzakow spisac note i numer rejestracyjny i wlozyc za szybe papier. Po przyjsciu cisza, nikogo na parkingu nie ma, osoba kontrolujaca zniknela. Wyslana reklamacja do td system ze zdjeciem paragonu z zakupow odrzucona. Nie interesuje ich fakt ze po zmroku nie widac tablic informacyjnych a z latarka nikt biegac po parkingu nie bedzie. Ci ludzie sa niepowazni.
pisać skargę i zgłoszenie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów (usunięte przez administratora) prosze czytać te opinie tu na stronie można cos się dowiedzieć jak nas traktują i pisac reklamację do nich ale niech pani nie podaje danych osobowych bo oni na to czekają jest grupa na FB niech Pani poczyta wcześniejsze opinie tu na stronie to Pani znajdzie link. Niech Pani zgłasza gdzie się da do rzecznika konsumentów też może jak nas będzzie więcej poszkodowanych zgłaszających to w końcu ktoś sie za nich zabierze
Podjechalem pod Biedronke w Tarnowie pobralem bilet z parkomatu położyłem na przedniej szybie i przy zamykaniu drzwi wiatr zdmuchnal bilet na podłogę samochodu-Oczywiście dostałem mandat 90 zl .Zaraz po powrocie zadzwoniłem do TD SYSTEM i powiedziałem jaka była sytuacja .Pani z którą rozmawiałem kazała zrobić zdjęcie i wysłać do firmy .Zrobiłem zdjęcia, wysłałem i po 3,5 tygodnia przyszła odpowiedź-REKLAMACJA NIE UZNANA -7 DNI NA ZAPLACENIE . Tego nie mogę zrozumieć-na czym polega ta ich reklamacja kiedy pobralem bilet z parkomatu godzina się zgadza wszystko się zgadza a mandat do zapłacenia!!!!!!
prześlij odmowną odpowiedź mailem na bok@biedronka.eu dołącz skany biletu paragonu co masz i czekaj zapraszam na grupę poszkodowanych na facebooku https://www.facebook.com/groups/575413156592219/?ref=group_header Nie daj się - jak można w dobie koronovira jeszcze pobierać opłaty - zarazki się panoszą a oni jeszcze chcą opłat? bo chyba nie ma płynu do dezynfekcji tych przycisków na parkomacie !
Czyżby Nadzieja dostała przymusowe wolne??? Wiedziałem że to osoba która napędza koniunkturę dla Tds
Dziękuje w imieniu swoim i moich znajomych firmie, która skutecznie uświadomiła nam, żeby NIGDY nie kupować w biedronce i innych marketach. Dzięki wam od teraz małe sklepiki osiedlowe maja nowych klientów. Nikt nas nie (usunięte przez administratora) nie okrada. Mamy świeże POLSKIE produkty bez "promocji" z prawdziwą datą ważności i bez kolejek. Nawiasem mówiąc opłata została anulowana, ale niesmak jaki pozostał spowodował, że i tak nie będziemy kupować w biedronce i innych marketach, których właścicielem jest obcokrajowiec, który w tak bezczelny sposób "zarabia" na klientach.
Poproszę o wzór skargi, e-mail ktm_race@op.pl Czy ktoś to płaci? Byłem klientem sklepu i mam zapłacić 90zl
Ja nie zapłaciłem i Tobie też tak radzę. Już wcześniej pisałem i argumentowałem dlaczego. Rok już minął od mojego pierwszego wezwania i nic mi nie przyszło. Płacą Ci co się boją nie znają przysługujących praw. Schowaj wezwanie i paragon na wszelki wypadek nie pisz żadnych reklamacji.
Już jedno odwołanie napisałem i odrzucili, dali termin 7 dni. Myślałem żeby kolejny raz się odwołać
Lepiej pisz mi w jednej z reklamacji odpisali że termin na reklamacje miną i nie ma podstaw do odrzucenia opłaty. Tak, że wybór należy do Ciebie.
To ile tych reklamacji pisałeś? Widzisz kolego ja nic nie pisałem ani nikomu nie płaciłem i czekam z niecierpliwością aż firma Td system przyśle mi wezwanie do sądu a tam jak powiedział mój adwokat zniszymy ich. (wywalczy dla mnie odszkodowanie)
raczej .....nie doczekasz się bo wiedzą, że nie mają szans - wygląda na to, że swoimi działaniami wpływają psychlogicznie na złapanych na wezwanie to wygląda jak próba łapania na wezwanie lub na bilecik ;-) A jeszcze jak mialeś ten bilet pobrany to nie mają szans
Mam takiego prawnika który potrafił za zadość uczynienie od banku PKO BP doprowadzić do ugody na 1000 zł netto tylko za to że wysyłali korespondencję na numer sąsiada. Powiedział mi i już o tym pisałem że jest kilkadziesiąt prostych sposobów na wygranie z nimi. Dodał również że nie wieży żeby na podstawie tego świstka zakładali sprawę gdyż sąd mógłby pojechać po nich po całości co wiąże się z dość dużym odszkodowaniem przy dobrej argumentacji i przedstawieniu całej sprawy. Także LUDZIE drodzy nie przejmujcie się bo są większe zmartwienia w obecnych czasach.
Witam, jeśli ktoś może poproszę o wzór skargi do Uoikk. Adres kotaska88@interia.pl. Tez odrzucono mi reklamacje. Biletu nie pobrałam ale wysłałam im paragon, bilet pobrany po wyjściu ze sklepu i bilet potwierdzający ze chwile przed dostaniem mandatu parkowałam w strefie płatnej na innej ulicy. To potwierdzali ze nie stałam pod sklepem dłużej niż 1 godzinę. Niestety taka jest praktyka ze kontroler czeka w aucie pod sklepem i czai się na klientów. Chciałam z kimś porozmawiać gdy dostałam „mandat” niestety pan rozpłynął się w powietrzu a pracownicy Biedronki mówią ze nie są właścicielami biedronki. A wiecie ile firma ma czasu na rozpatrzenie reklamacji? 14 czy 30 dni? Ja dostałam odpowiedz po 27 dniach. Oczywiście reklamacje odrzucili. Ta firma to zło! Czy ktoś w ogóle zapłacił? Albo dostał wezwanie do sądu ? Pozdrawiam wszystkich pokrzywdzonych
Na jaki adres mailowy kierować reklamacje??
masz maila podanego na wezwaniu do zapłaty - jakby Ci nie uznali to potem pisz na bok@biedronka.eu lub do Aldi bo nie wiem gdzie Cie złapali z wezwaniem
Złodziejskie działania TD System
Nie płacić!!!!. Nie wyrzucać rachunku za zakupy w biedronce!!.Zgłaszać Sprawę na Policję o próbę wyłudzania.Teraz każdy Sąd ma stać po stronie Osoby pokrzywdzonej, a nie po stronie złodzieji !!!.Nie bać sie i opisywać każdą próbę wyłudzania pieniędzy. Dobry materiał do programu "ALARM" Pisać email do TVP alarm@tvp.pl
Popieram. Sprawę trzeba nagłośnić w mediach, wtedy organy ścigania szybko się tym zajmą. Niestety rzecznik konsumenta ma niewielkie możliwości, jakieś negocjacje itp. A tu trzeba radykalnego działania.
Czy zdarzają się nadgodziny w TD System Sp. z o.o.?
link jest prawidłowy, kto jak nie Ty wie o tym najlepiej. Widzisz jak to jest, prawda kiedyś wychodzi. Pies z kulawą nogą by tego linku nie znał. A jednak się zdradzilaś, i to sama
Ja zrobiłem zakupu w Aldi w Dąbrowie Górniczej 13 w piątek - kontroler wsadził "mandat" na końcu wycieraczki po stronie pasażera abym tego nie zobaczył. Stałem z pół godziny robiłem zakupy. Zorientowałem się w czasie jazdy. Nie wpadłem na to że paczkomat może być biletomatem. Do tego sklepu już nie pojadę. (usunięte przez administratora) w biały dzień - parking nie służy do parkowania tylko do łapania osób które zapomniały biletu w dobie Epidemii. Jak to jest legalne w Państwie Prawa - chyba do Premiera napiszę że powstała (usunięte przez administratora) parkingowa.
Napisz reklamację do BOK Biedronki plus zdjęcie paragonu z zakupów, anulują Ci to na pewno. Z mafią TD nie kontaktuj się, nie warto. Ale warto powiadomić odpowiedni resort władzy o skali działalności tych szkodników, już są na to paragrafy. W obecnym czasie ludzi łatwo zastraszyć i płacą hienom cmentarnym haracze.
Witam Niestety w Lutym to samo Mnie spotkało na parkingu Biedronki na ulicy Lokietka w Krakowie. Niestety zapomniałem o bilecie ale Mam paragon z zakupów.Robiłem je tam setki razy i zawsze było ok.No ale przytrafil sie niestety bilecik za szyba za 90 zl.Pisalem odwolanie i po miesiacu niestety tego nie uznaja i Mam zapłacic 90 zl bo jak nie to bedzie drozej potem komornik sa i ...na koncu więzienie.Stanę chuba sie przestępcą z (usunięte przez administratora) TD systemu. Dobrzy ludzie dajcie Mi tego maila do rzecznika praw konsumenta.Na razie dzwonilem tam ale nikt nie odbiera.Pewnie są inne priorytety. Mój email to ks.kris@Interia.pl dszieki za pomc Chris
najpierw musisz napisać niestety do tej nieuczciwej firmy żeby Ci anulowali - masz maila na wezwaniu. Jak odrzucą musisz pisac na (usunięte przez administratora)- jak bok odrzuci dopiero do Rzecznika Klienta Jeronimo Martins Pisz gdzie się da i do UOKiK oczywiście też. NIe płać dużo ludi miało tylko paragon i im po walce anulowali - powodzenia
(usunięte przez administratora)
przesyłaj odmowną odpowiedź do bok@biedroka.eu dołącz skan biletu wezwania paragon co masz - powinni Ci anulować jeżeli ni eto wysyłaj do Rzecznika Klienta Jeronimo Martins - zapraszam po szczegóły na grupe na facebooku napiszę CI na mailu - mimałaś bilet masz gwarancję anulowania ja Ci to piszę - anulowali nawet tylko na postawie paragonu. NIC NIE PŁAĆ !!!
Niesamowite, pierwszą odpowiedzią ze strony Biedronki było przedstawienie warunków darmowego parkingu, ale kolejna prośba o interwencję zakończyła się sukcesem - wezwanie do zapłaty anulowane. Życzę wytrwałości
BRAWO i gratulacje;-) trzeba walczyć do skutku No... piszemy tu że jak się chce to Biedronka potrafi - tylko czemu to Biedronka musi interweniować - czy TDS jest nietykalny?
Witam!!! Mam pytanie jaki czas ma firma na odpowiedż reklamacyjną ?
Celowo nie stawiają szlabanow żeby klienci wjechali na parking i nie byli swiadomi ze jest płatny. Reklamacji oczywiście nieuznaja.
A JAK SĄ OZNACZONE PARKINGI,TAK ŻEBY KLIENT NIE MÓGŁ ICH ZOBACZYĆ,WSZYSTKO TO JEST CELOWE,PO ZA TYM JEŚLI MAM 90 MINUT DARMOWEGO PARKOWANIA ,TO NIE POWINNAM POBIERAĆ ŻADNEGO KWITKA,DOWODEM POWINIEN BYĆ PARAGON.DO CZEGO TO DOSZŁO ŻE ROBIĄC ZAKUPY MAMY JESZCZE MYŚLEC O TYM ABY POBRAĆ KWITEK I GO JESZCZE WŁOŻYĆ ZA SZYBĘ.CHORE!
znowu trollowskie, pisz.. , oni to lub oni tamto...itd. Wyrzucac i z nikim sie kontaktowac. Zapomniec o sprawie. Prawdopodobnie kilkadziesiat tysięcy ludzi tak robi i ruda.... jako (usunięte przez administratora) tds to wie. Placacy sa ludzie wystraszeni i na tym zeruje tds
ruda.. i nadxieja to trolle, lewa reka pisza, zeby sie odwoiyawc, a prawa z tds, ze reklaacja nie zostala uznana. ignoruj te karteczki, nie pisz i nie kontaktuj sie.
WŁAŚNIE DZIĘKI TEMU ,ŻE NIE WYRZUCALIŚMY TYCH KARTECZEK I TEGO NIE IGNOROWALIŚMY,NASZA GRUPA DOPROWADZIŁA DO TEGO ŻE ZAJĄŁ SIĘ TYM UOKIK I POWSTAŁ RZECZNIK KONSUMENTA BIEDRONKI.DLACZEGO LUDZIE MAJĄ NIE PISAĆ I NIE KONTAKTOWAĆ SIĘ,BO CO? ZA DUŻO MACIE PRACY W TD SYSTEM ODNOŚNIE REKLAMACJI? NASZA GRUPA ROŚNIE, WIĘC NA PEWNO NIE ZAPRZESTANIE WYRZUCAĆ TYCH KARTECZEK I WALCZYĆ O PRAWIDŁOWE FUNKCJONOWANIE TAKICH PARKINGÓW I PRAWA KONSUMENTA,KTÓRE SĄ ŁAMANE.BĘDZIEMY TO NAGŁAŚNIAĆ DOPÓKI TA FIRMA NIE PONIESIE KONSEKWENCJI!
Panie z anonim z działu Finanse proszę pisać najpierw reklamacje do Biedronki i td system jeśli nie uznają to do Rzecznika klienta Biedronki. To działa jeśli bedzie wyrzucać kartki nie będzie podstaw do uznania reklamacji
no właśnie to idz na taki parking i ostrzec ludzi a nie troluj w necie zacznij działać bo ja już to zrobiłam i są efekty
ALE TO WIDAĆ, ŻE TO TA SAMA OSOBA PISZE,TYLKO NICK ZMIENIA.GŁOŚNO SIĘ ZROBIŁO,A JESZCZE SĄ TAKIE OSOBY ,KTÓRE WALCZĄ Z TAKIMI PRAKTYKAMI I NAGŁAŚNIAJĄ TO I SĄ NIE WYGODNE,BO INTERES SIĘ NIE KRĘCI.MIEJMY NADZIEJĘ ,IŻ OPRÓCZ UOKIK JESZCZE INNE INSTYTUCJE SIĘ ZA TO WEZMĄ,NA CO CZEKAMY!
NO JAKOŚ NIE WIDAĆ,ABY COŚ ANONIM,JAN ITP ROBILI COŚ W TYM KIERUNKU,NAJŁATWIEJ PODPOWIEDZIEĆ NIC NIE ROBIĆ,WYRZUCAĆ A TAKIE FIRMY POTEM OKRADAJĄ KLIENTÓW BIEDRONKI CZY ALDI. BYŁAM POSZKODOWANĄ I NA PEWNO NIE POZWOLĘ NA TO, ABY TAKIE FIRMY DZIAŁAŁY I W TAKI SPOSÓB OKRADAŁY LUDZI,BO SĄ TO OSZUKAŃCZE PRAKTYKI
dostałam odpowiedź o przetwarzaniu moich danych to kpina że odpisują znów wszystkim to samo. KTO CHCE WZÓR SKARGI NA TAKĄ ODPOWIEDŻ to proszę podać maila wyślę Dzień dobry. W odpowiedzi na wniosek o przekazanie informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych informuję, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest TD SYSTEM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000694902, NIP: 5472183909, REGON: 368257113, adres wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Cieszyńska 313, 43-300 Bielsko-Biała. 2. Państwa dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – tj. umowa najmu miejsca parkingowego przy obiekcie handlowym zarządzanym przez Administratora. 3. Umowa najmu miejsca parkingowego przy obiekcie handlowym zarządzanym przez Administratora została zawarta zgodnie z Regulaminem, który jest na stałe dostępny na parkingu. Umowa najmu miejsca parkingowego zostaje zawarta z chwilą wjazdu na parking. 4. Przetwarzanie Państwa danych osobowych nie odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), a wyłącznie na podstawie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj. umowy najmu miejsca parkingowego przy obiekcie handlowym zarządzanym przez Administratora zgodnie z regulaminem dostępnym na tym parkingu. 5. Kategorie danych osobowych przetwarzane przez Administrator to: a) numer rejestracyjny pojazdu, b) imiona i nazwisko właścicieli pojazdu, c) nazwa właściciela pojazdu, d) adres zamieszkania właścicieli pojazdu, e) adres siedziby właściciela pojazdu, f) numer PESEL właścicieli pojazdu, g) numer REGON właściciela pojazdu. 6. Celem przetwarzania danych osobowych właścicieli pojazdów jest dochodzenie przez Administratora opłaty dodatkowej i opłaty parkomatowej w związku z nieprzestrzeganiem postanowień regulaminu parkingu przy obiektach handlowym zarządzanych przez Administratora. 7. Dane osobowe właściciela pojazdu, który narusza Regulamin obiektu handlowego zarządzanego przez Administratora, są pozyskiwane z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK), na podstawie wniosku Administratora zawierającego potwierdzenie naruszenia postanowień Regulaminu parkingu przy obiekcie handlowym zarządzanym przez Administratora oraz zdjęcia pojazdu potwierdzające naruszenie. 8. Państwa dane osobowe będą przetwarzane, tak długo jak jest do niezbędne w celu wyegzekwowania przez Administratora opłaty dodatkowej i opłaty parkomatowej w związku z nieprzestrzeganiem postanowień Regulaminu parkingu przy obiekcie handlowym zarządzanych przez Administratora. Po wyegzekwowaniu wszelkich należności, dane osobowe są usuwane. 9. Państwa dane osobowe są przekazywane do podmiotu świadczącego usługi prawne (kancelaria adwokacka) w celu dochodzenie przez Administratora opłaty dodatkowej i opłaty parkomatowej w związku z nieprzestrzeganiem postanowień Regulaminu parkingu przy obiektach handlowym zarządzanych przez Administratora. 10. W stosunku do Państwa danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje. 11. Kontroler wykonał zdjęcia Państwa pojazdu w związku z wykonywaniem czynności zarządczych, na parkingu przy obiekcie handlowym zarządzanym przez Administratora, zgodnie z Regulaminem, który jest na stałe dostępny na parkingu. Żadne dane nie będą Państwu udostępniane. Z poważaniem Best regards K.... Ł.... TD System sp. z o.o. ul. Cieszyńska 313 43-300 Bielsko-Biała
Bezduszna firma. Nie uwzględnia reklamacji.
a skąd pewność że taka firma która niewłaściwie wykonuje swoje obowiązki jako operator parkingów nagle nie wpadnie na jakiś pomysł występowania do CEPIKU o dane kierowców pojazdów bo mają zdjęcia? i potem sprzeda niby swoje wierzytelności do jakiejś kancelarii - juz tak próbowała robić wysyłając bezpodstawne wezwania do zaplaty nazywając je przedsądowymi - tyle że nie miały one żadnych podstaw prawnych i tu sie przeliczyli bo mam nadzieje nikt nie wpłacił tak że Panie anonim chyba lepiej w takich niejasnych sprawach mieć papierek na anulowanie I nie obrażaj tu ludzi którzy walczą o swoje prawa z tą firmą bo chyba niejaki Pan Jan i Ty anonimie jesteście może z tej Firmy wynajęci podobnie jak Ci kontrolerzy którzy w krzakach sie muszą czaić by wyrobić jakąs pewnie normę bo gdyby robili to uczciwie nie musieliby czaić się i ścigać z klientami marketów żeby wlepić wezwanie zanim klient przeczyta ten niejasny drobnym makiem napisany regulamin i zanim bilet zdąży się pobrać;-((( wrr
fakt ze tego czy mają zdjęcia nie wiemy do końca tak twierdzą może to kolejna ściema - bo nawet nie chcą ich kopii przesłać a powinni - to tu cos tez nie gra
MAMY WYRZUCAĆ,NIE PISAĆ,NIE DŻWONIĆ,BO FIRMA TD SYSTEM JUŻ MA DOŚĆ,BO POSZKODOWANYCH NON STOP PRZYBYWA I BĘDZIE PRZYBYWAĆ.GŁOŚNO SIĘ ZROBIŁO, TO ZNALAZŁ SIĘ DORADCA PAN JAN,ANONIM, POZIOM,PODEJRZEWAM, ŻE TO TA SAMA OSOBA,KTÓRA USILNIE PRÓBUJE WYBIELIĆ FIRMĘ TD SYSTEM,ALE TO SIĘ NIESTETY NIE UDA,BO POSZKODOWANYCH PRZYBYWA I DALEJ BĘDĄ SZUMIEĆ W KWESTII PARKINGÓW,DOPÓKI NIKT NIE ZROBI Z TYM PORZĄDKU I NIE BĘDZIE OKRADANIA KLIENTÓW I KONSUMENTÓW,TYLKO DLATEGO ŻE NIE POBRALI 90 MINUTOWEGO KWITKA NA DARMOWE PARKOWANIE.
nie "bezduszna", tylko już "bezszans"....firma ta właśnie jest w trakcie swojego "stalingradu" i teraz będzie się już tylko wycofywać jak Niemcy od 43r. :) i za to wielkie dzięki - Wielkiemu Dobremu Panu Bogu!! :))
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TD System Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TD System Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TD System Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 2 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TD System Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w TD System Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.