Opinie o TD System Sp. z o.o. w Bielsko-Biała

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy TD System Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie TD System Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi zarządzania urządzeniami IT

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TD System Sp. z o.o. w Bielsko-Biała

anonim

(usunięte przez administratora)

nadzieja

z dnia na dzień nas przybywa zapraszamy na grupę poszkodowanych działamy i już są efekty w postaci anulowanych opłat. Być może są też szanse na odzyskanie wpłaconych pieniędzy tak, że jeśli znacie osoby, które przestraszyly sie i wpłaciły - zapraszamy również na grupę na facebooku POSZKODOWANI PRZEZ TDSYSTM ZARZĄDCE PARKINGU BIEDRONKA

nadzieja

zauważam, że te posądzenia o trolowanie pochodzą z opinii pod zakładką "dział handlowy ;-) to może ta sama osoba pisze a udaje że jest ich trzech haha szkoda zdrowia

RUDAJOLASKA
@nadzieja

TAK NADZIEJA,TO JEST TA SAMA OSOBA,TYLKO ZMIENIA NICK.ZAUWAŻ JAK ZROBIŁO SIĘ GORĄCO NA TEMAT FIRMY TD SYSTEM I NASZA GRUPA ZACZĘŁA TO NAGŁAŚNIAĆ,WTEDY USILNIE KTOŚ PRÓBUJE WYBARWIĆ TA FIRMĘ I PODPOWIADA POSZKODOWANYM, ABY WYRZUCALI WEZWANIA.JEŚLI KTOŚ DOSTAŁ BEZPODSTAWNIE TAKI KWITEK,TO DLACZEGO MA GO WYRZUCAĆ,ŻEBY PÓŻNIEJ Z TEGO TYTUŁU MIEĆ PROBLEMY I PRZED SĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY.NASZA GRUPA NA PEWNO NIE ZAPRZESTANIE NAGŁAŚNIANIA TEJ SPRAWY Z PARKINGAMI,DOPÓKI KTOŚ NIE ZROBI Z TYM PORZĄDKU I DOPÓKI PARKINGI NIE ZOSTANĄ DOBRZE OZNAKOWANE,U MNIE TAM GDZIE DOSTAŁAM WEZWANIE DALEJ JEST ZŁE OZNAKOWANIE PARKINGU,KTÓRE JEST ODWRÓCONE DLA KIEROWCÓW I KLIENTÓW BIEDRONKI

Nadzieja
@RUDAJOLASKA

Dokładnie czekamy na rozwój wydarzeń co ustali UOKiK oraz inne organy sprawiedliwości Poszkodowanych niestety przybywa ale i też cis ruszyło w kwestii zwrotów wpłaconych opłat Sprawiedliwość musi wygrać ja to wiem bom Nadzieja ????

misiapysia

Tablice o opłatach nieczytelne, w złych miejscach,schowane. A sposób nakładania opłaty dodatkowej to cyrk na kółkach.Pojawia się jak duch i znika.

nadzieja
@misiapysia

tak jest właśnie i oni czuja się bezkarni wszystko ma swoje granice - kwestia czasu jak uokik i inne organy zaczną sprawdzać ich oszukańcze działania i prawda wyjdzie na jaw a sprawiedliwości stanie się za dosc Zapraszam na grupe poszkodowanych na FB https://www.facebook.com/groups/575413156592219/?ref=group_header

misiapysia
@nadzieja

A dlaczego nie ma szlabanu przy wjeździe i o obok parkometru? Wtedy wszystko byłoby wiadome co robić i jak .Dużo parkingów w Rzeszowie ma taką zasadę /oczywiscie np. 60 min bezpłatne/ i to działa,bo wiem co mam robić .Ciemno robi się dość szybko, parkometr przyklejony z boku przy sklepie.,wcale go nie widać .Ostatnio usłyszałam w TV,ze biedrona powołała swojego rzecznika / jakaś kobitka/ ,która ma służyć konsumentom.Podali jakiś mail, trzeba by poszukać .Wysłałam skany biletu parkingowego,paragonu i tego wezwania.Na razie czekam.Mam tylko drugiego maila,ze to otrzymali,ale to wysyła automat.Moze pójdę jeszcze na policję i to zgłoszę,,ale oni działają jak ten żółw co uciekł z z ZOO.

Łukasz

Prezes UOKiK przygląda się zasadom działania parkingów przy sklepach Biedronka i Aldi. Ze skarg konsumentów wynika, że brakuje rzetelnej informacji o zasadach korzystania z parkingu, w wyniku czego jego zarządca nalicza wysokie opłaty wynoszące 150 zł lub 90 zł. Zarządca parkingu nie uznaje również reklamacji konsumentów, którzy są w stanie udowodnić posiadanie biletu parkingowego. Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2019 roku dotarło ponad sto sygnałów od konsumentów, dotyczących parkingów przy sklepach Biedronka i Aldi. O nieprawidłowościach i negatywnych doświadczeniach klientów sklepów informowali również rzecznicy konsumentów. Parkingami tymi zarządza między innymi spółka TD System. Klienci zwracają uwagę na niejasne zasady korzystania z parkingu, złe oznakowanie a także skarżą się na to, że firma odmawia uznania reklamacji. - Choć pierwsze 60 lub 90 minut parkowania (w zależności od lokalizacji parkingu) dla klientów sklepu jest bezpłatne, aby z tego skorzystać, trzeba pobrać bilet parkingowy z parkomatu i umieścić go za przednią szybą samochodu w dobrze widocznym miejscu. Jeśli klient sklepu tego nie zrobi, zarządca parkingu nalicza opłatę w wysokości 150 zł albo 90 zł - informuje UOKiK. - Ze skarg konsumentów wynika, że parkingi są niewłaściwie oznakowane, przez co konsumenci nie wiedzą, że należy pobrać bilet. Często zdarza się też, że konsumenci drukują bilet, ale nie umieszczają go we wskazanym miejscu – na przykład zabierają go ze sobą. Ich reklamacja jest później rozpatrywana negatywnie, mimo że przesyłają firmie bilet i paragon ze sklepu. Firma jest nieugięta również w sytuacjach, gdy konsument zostawił bilet w samochodzie, ale ten przy zamykaniu drzwi zsunął się z deski rozdzielczej na podłogę. Zdarza się również, że zanim zdążą pobrać bilet i wrócić z nim do samochodu, obsługa parkingu wystawia wezwanie do zapłaty - tłumaczy UOKiK. - Konsument nie może być wprowadzani w błąd. Absolutnie niedopuszczalna jest sytuacja, gdy parking jest źle oznakowany i korzystający nie wie, czego się od niego wymaga. Oczekiwanie w takich sytuacjach płatności, zwłaszcza w dużej wysokości, jest nieprzyzwoite. Podstawowym prawem konsumenta jest prawo do informacji. W postępowaniu zweryfikujemy pod tym kątem regulaminy i praktyki zarządcy parkingów przy sklepach Biedronka i Aldi – mówi Tomasz Chróstny, prezes UOKiK. Prezes Urzędu przygląda się działaniom firmy TD System i analizuje, czy nie naruszają one zbiorowych interesów konsumentów, co dałoby podstawy do wszczęcia postępowania właściwego. Na razie postępowanie wyjaśniające prowadzone jest w sprawie, a nie przeciwko konkretnemu przedsiębiorcy. Nie wykluczamy kolejnych działań dotyczących także parkingów przy innych sieciach. (usunięte przez administratora)

RUDAJOLASKA
@Łukasz

MIEJMY NADZIEJĘ, IŻ JESZCZE PROKURATURA SIĘ TYM ZAJMIE I W KOŃCU FIRMA TD SYSTEM ODPOWIE ZA OSZUKAŃCZE PRAKTYKI WZGLĘDEM KLIENTÓW I KONSUMENTÓW

Łukasz
@RUDAJOLASKA

Niech się nimi zajmą i wszystkim poszkodowanym którzy zapłacili zostały zwrócone pieniądze.

RUDAJOLASKA
@Łukasz

DOKŁADNIE! ZOBACZ ILE OSÓB NAWET NIE WIE JAK Z TYM WALCZYĆ, JAK SIĘ ODWOŁAĆ OD TEGO WEZWANIA,CHOĆBY STARSZE OSOBY.DLATEGO MIEJMY NADZIEJĘ, IŻ W KOŃCU KTOŚ ODPOWIE ZA TE ZŁODZIEJSKIE PRAKTYKI I JESZCZE BĘDZIE MUSIAŁ ODDAĆ PIENIĄDZE LUDZIOM KTÓRZY ZAPŁACILI.SZKODA TYLKO, ŻE TAKIE DUŻE SIECI JAK CHOĆBY BIEDRONKA,NIC Z TYM NIE ZROBIŁY I NIE UKRÓCIŁY TAKICH PRAKTYK FIRMIE, KTÓRA ZARZĄDZAŁA ICH PARKINGAMI,A KLIENCI ZOSTALI W TAKI SPOSÓB POTRAKTOWANI I NIE KTÓRZY STRACILI SPORO NERWÓW I CZASU NA WALKĘ O ANULACJĘ! CZEKAM JESZCZE NA TO ŻE MOŻE SIĘ ZA NICH WEŻMIE PROKURATURA

jan
@RUDAJOLASKA

TROLLE ZNOWU WROCILY PO WEEKENDZIE DO PRACY. ALE TROLLOWI NIE PRZEJDZIE PRZEZ GARDLO, ZEBY WYRZUCAC TE KARTECZKI I Z NIKIM SIE NIE KONTAKTOWAC. jak podpuszcza, zeby sie zajela prokuratura itd. dzialalnosc tds jest zgodna z prawem i ty trollu doskonale o tym wiesz. Prokuratura sciga wykroczenia, przestepstwa itd. Jeszcze raz. Jedyna rada to te karteczki ignorowac. Oczywisci nie placic i sie z nikim nie kontaktowac. Co ty na to trollu?

8
Nadzieja
@jan

Panie Janie niech Pan już przestanie- UOKIK zrobi porządek i prokuratury też ;-) sprawiedliwości musi się stać zadość ;-)

Nadzieja
@Łukasz

w końcu super ;-)

RUDAJOLASKA
@jan

OUKiK przyjrzy się działaniom firmy TD System i przeanalizuje, czy nie naruszają one zbiorowych interesów konsumentów, co dałoby podstawy do wszczęcia postępowania właściwego. Na razie postępowanie wyjaśniające prowadzone jest w sprawie, a nie przeciwko konkretnemu przedsiębiorcy. JUŻ NIEBAWEM SKOŃCZY SIĘ NARUSZANIE PRAW KONSUMENTA,PO ZA TYM, PROSZĘ POCZYTAĆ KODEKS CYWILNY TO BĘDZIE PAN WIEDZIAŁ, ŻE SĄ PARAGRAFY NA FIRMĘ TD SYSTEM.MAŁO INTELIGENTNE SĄ PANA ODPOWIEDZI,JAK RÓWNIEŻ WIEDZA NA TEN TEMAT.

jan
@RUDAJOLASKA

ty trollu z tdsu, piszesz o kulturze, a mnie uwlaczasz brakiem inteligencji itd. trollu napisz w koncu: wyrzucac te karteczki, nie placic i z nikim sie nie kontaktowac. wtedy uwierze, ze nie jestes trollem. odpiwiedzi sie moge spodziewac jutro po 10-tej, bo trolle wtedy zaczynaja prace

7
nadzieja
@jan

Człowieku czytaj ze zrozumieniem i wyciągaj wnioski Rudajolaska nie jest trollem - Pan na takiego wygląda a może Pan jest byłym pracownikiem TDSystem i coś Pana gryzie? sumienie? JUż Pan czytal UOKIK się zajął sprawą więc czekamy na finał i będzie żegnaj z parkingów TDSie

nadzieja
@Łukasz

pełno dziś takich artykułów nareszcie się dobiorą oszustom do skóry

RUDAJOLASKA
@jan

SZKODA MI PANA I TEGO CO PAN PISZE. NAPRAWDĘ SZKODA MOJEGO CENNEGO CZASU NA ODPISYWANIE NA PANA MAŁO SKŁADNE ODPOWIEDZI I (usunięte przez administratora) KTÓRE PAN WYPISUJE.CZEKAM Z UTĘSKNIENIEM, AŻ FIRMA TD SYSTEM ODPOWIE ZA OSZUKAŃCZE PRAKTYKI ,ODPOWIEDZĄ ZA TO I SKOŃCZY SIĘ OKRADANIE LUDZI.NA PEWNO OSOBY POSZKODOWANE TAK TEGO NIE ZOSTAWIĄ,ŻEBY FIRMA KTÓRA W TEN SPOSÓB POSTĘPOWAŁA ISTNIAŁA NA RYNKU.

jan
@nadzieja

nadziejo, napisz, zeby te karteczki wyrzucac, nie placic i z nikim sie nie kontaktowac. Wtedy uwierze, ze nie trollujesz. Ale to ci nie przechodzi przez gardlo. Zalezy ci na tym, zeby ludzie sie wystraszali niby jakichs tam konsekwencji. Ale tds wie, ze jesliby zaczelo chodzic po sadach, to dni jej beda policzone. a tak zeruje tylko na strachu, podsycanym przez takich trolli jak ty i nadzieja. A o tds to ty lepiej wiesz ode mnie, jesli uwazasz, ze jestem bylym pracownikiem to moja rada powinna byc najlepsza - nie placic i wyrzucac te karteczki. I nie pisz mnie pan, bo pewnie jestem od Pani mlodszy.

4
jan
@RUDAJOLASKA

NO WLASNIE, SZKODA TWOJEGO TROLLOWSKIEGO CZASU. ANI SIE NIE ZAJAKNIESZ, ZEBY KARTECZKI IGNOROWAC, WYRZUCAC I Z NIKIM SIE NIE KONTAKTOWAC. FIRMA TDS BEDZIE DZIALALA DALEJ, BO DZIALA ZGODNIE Z PRAWEM. JAK DLUGO BEDZIE DZIALALA, TAK DLUGO TACY TROLLE JAK TY BEDA MIESZALY LUDZIOM W GLOWIE. JESLI ZALEZY CI NA TYM, ZEBY FIRMA TDS PRZESTALA DZIALAC - O TYM STALE PISZESZ, KARTECZKI NALEZY WYRZUCAC, NIGDZIE NIE PISAC I DZWONIC. A JAK LUDZIE NIE BEDA PLACIC, FIRMA TDS SAMA ZAKONCZY DZIALALNOSC BEZ SADU I PROKURATURY. A TROLLE JAK TY PRZENIOSA SIE W INNE MIEJSCE

2
tajnos agentos
@jan

musieli Ci zaleść za skórę gorzej niż wielu z nas - tak naprawdę nie wiadomo co lepiej robić czy lekceważyć wezwania czy pisać odwołania. Ważne żeby ludzie mimo wszystko nie płacili !!!

Anna

Czy ktoś z tu piszących orientował sie może /pytał znajomego prawnika np. czy sytuacja że anulują jednym a innym nie za doskładnie taką sama sytuację (jest paragon brak biletu) , powoduje z automatu że są na przegranej gdyby sprawa naprawde trafiła do sądu? ja dziś dzwoniłam do różnych instytucji z tym pytaniem tj. do rzecznika , dyżurnych konsultantów , nawet do samej biedronki gdzie (usunięte przez administratora) na infolini mnie niemal poobrażał , i nikt nie udzielił mi odpowiedzi bo nikt nie wie...

RUDAJOLASKA
@Anna

28.12.2019 MASZ WYJAŚNIENIE OD TD SYSTEM I WSZYSTKO JASNE! Wyjasnienie Musicie Państwo pamiętać że parkując na terenie Biedronki Gdzie mamy parkomat Obowiązuje nas wybranie tak zwanego darmowego biletu który przysługuje nam na przykład na półtorej godziny 90 minut jeśli nie wybiorą państwo takiego biletu to choćbyście stali państwo 5 minut czy dwie minuty jesteśmy zobowiązani wypisać wezwanie do zapłaty ponieważ nie przestrzegają państwo regulaminu . Pragnę też poinformować państwa iż mogą się państwo anulować wezwanie pisząc maila z paragonem sklepu Biedronka oczywiscie zgodnie z godzinami wystawienia mandatu. w danych godzinach których byliście w sklepie Biedronka taki paragon wysyłacie państwo na adres mailowy biuro@tdsystem.pl

1
RUDAJOLASKA
@Anna

JAK JESTEŚ NA NASZEJ STONIE NA FB TO POCZYTAJ OPINIE RZECZNIKÓW,PRAWNIKÓW I SĄDÓW

Lukas
@RUDAJOLASKA

@Anna Pisze Pani o waszym regulaminie ale w praktyce oznakowanie parkingow, ktorych firma TDSystem obsluguje jest nie czytelne. Ja otrzymalem takowy mandat za to ze w poznych godzinach wieczornych po d biedronka ktorej parking jest nie oswietlony a rzekomy parkomat jest postawiony z boku budynku i wieczorem nie ma mozliwosci go dostrzezenia no chyba ze komus sie nudzi i obchodzi budynek. Regulamin jest tez oczywiscie z boku budynku i zeby go przeczytac wieczorem trzeba przyjsc z latarka otrzymuje mandat a podczas opsania Panstwu sytuacji, ze parkomat jest niewidoczny dosraje standardowe odrzucenie. Moze nalezy poprawic oznaczenie parkingow albo zalozenie szlabanow na wjedzie i nie bedzie takich problemow.

RUDAJOLASKA
@Lukas

PRZEPRASZAM ALE JA NIE PRACUJĘ DLA FIRMY TD SYSTEM

RUDAJOLASKA

WYBACZAM :)))

Anna
@RUDAJOLASKA

Bzdura, kazdy pisze co innego , kazda kazde pismo inne , jednym anuluja innym nie za taka sama sytuacje, opinie jakich prawnikow?ja tam nie widzialam opinii prawnika, chociaz jesten od samego poczatku razem z administratorem

RUDAJOLASKA
@Anna

BYŁY WKLEJANE OPINIE PRAWNIKÓW,A NIE WIEM GDZIE JESTEŚ OD POCZĄTKU Z ADMINISTRATOREM,TU CZY NA POSZKODOWANI? A PO CO TA AGRESJA?

Nadzieja
@Anna

Mnie mówił prawnik że to straszak nie mają podstaw prawnych by iść do sądu

nadzieja
@Lukas

te panie nie są z tdsystem nic nie odpowiedzą o regulaminie takie uwagi zgłaszaj prosze do UOKIK i Policji bo masz rację i my tak samo sądzimy zapraszamy na grupę Poszkodowani przez TDSystem - jak wspomniała Pani wcześniej ;-) pisz na bok@biedronka,eu załącz im też anulowane odpowiedzi z TDSystem i paragon oraz bilet - jeżeli masz bilet to musza anulować choć to loteria jedni mają anulowane inni czekają kilka miesięcy. Może testują cierpliwość klientów? tego nie wiemy/ NIE PŁAĆ bo potem nie odzyskasz tej bezprawnej wpłaty - zrób jak uważasz

nadzieja
@Anna

była opinia prawnika na grupie - tu chyba też ale mogli usunąć - wklejałam tą opinie na 100 procent trzeba poszukać ;)

Anna
@RUDAJOLASKA

Agresje tp zostaw moze tds i biedronce ,to ze ktos stawia wykrzyknik celem podkreslenia wypowiedzi to jeszcze nie agresja. Tak, jestem od Samego Poczatku i tu i na fb oznaczona jako wpolorganizator strony , i nie wid,ialam ram podpisanego zadnego prawnika pod niczym, wiec nue opowiadaj ludziom bzdur, byly tam tylko luzne dywagacje oraz opinie zasiegnuete i prawnikow skrajnie rozniace sie od siebie trescią

nadzieja
@Anna

Rudajolaska ma rację była opinia prawnika - jednak nie była podpisana bo to była opinia na moje pytanie co sadzi o sytuacji i praktyki jakie stosuje tdsystem z przedsądowymi wezwaniami ostatecznymi do zapłaty. Wg prawnika nie mają podstaw prawnych by iść z tym o sądu - tylko straszą tą kancelarią i tą czerwoną pieczątką na początku wezwania - mogę Pani wysłać maila od prawnika społecznika - co już nie raz pomógł ludziom w różnych sprawach. Pozdrawiam i prosze nie tracic energii i nie złościć się - każdy tu ma lub miał ten sam problem i myślę że jeden drugiemu cjhce pomóc a złości nie są dobrym doradcą;-)

Nadzieja
@Anna

Mnie znajomy prawnik napisał że nie mają podstaw iść do sądu tak naprawdę dlatego próbują straszyć już wezwaniami ostatecznymi przedsadowymi Nie wemi czy są tak głupi czy udają bo wynajmować kancelarie adwokacka która wysyła wezwania ludziom którzy opłatę wnieśli i tym którym wstrzymali termin płatności do czasu odpowiedzi na zgłoszenie reklamacji zakrawa na kline Na odwołania od tych decyzji piszą że mieli problemy z serwerem ? Haha ale wpływy w banku rosły i nagle po kilku miesiącach ludzi straszą sądem i BIKiem? Napiszcie im w reklamacjach że: odstępujecie od oświadczenia woli pod wpływem błędu Może jeszcze poznam opinie prawnika bo mam się wybrać niebawem to Wam napisze

misiapysia
@nadzieja

Mam paragon z biedrony i bilet z parkomatu/spadł z deski w aucie/ i mam oczywiscie wezwanie do opłaty.Czekałam na parkingu pod sklepem aby to pokazać,ale duch gdzies zniknąl. Napisałam maila do nich i opisałam sytuację. Odpowiedzieli i nadali nr mojej reklamacji/ oczekiwanie na odpowiedż to 14 dni a nawet więcej/ bo mają dużo zgłoszeń tak napisali/ Nie wysłałam skanów bo nie mam takiej mozliwosci w domu/.Napisali,ze zapłata zostaje wstrzymana.Nikt osobowo nie podpisał maila od nich.Co robić? Czekać na odpowiedż od nich czy dosłać na ich adres kopie paragonu i biletu parkingowego.Jak myślisz? Pozdrawiam.

nadzieja
@misiapysia

jak masz paragon i BILET to masz spoko wygraną sprawę choć pewnie będą Cie odwlekać jak większość z nas i uzbrój sie w cieerpliwość. Ja bym im dosłała te dokumenty do tego ich nr reklamacji. Może być, że Ci anulują szybko ale tego nikt nie wie. Zapraszam na grupe na FB https://www.facebook.com/groups/575413156592219/?ref=group_header poszkodowanych przez tego oszusta

misiapysia
@nadzieja

Źle Ci napisałam,przepraszam.Nie nadali zadnego numeru reklamacji,tylko mail,ze przyjęta i mam czekać. Jeżeli tak to nie wiem czy to połączą,nie podalam adresu, ale podpisałam się imieniem i nazwiskiem pod moim mailem.Jest tylko nr tego wezwania do opłaty, na który sie powołałam, napisałam tez nr biletu parkingowego bo taki jest .Nie wyślę orginałów,może skany. Znalazłam Was na FB,ale czekam na decyzję admina.Jestem z Rzeszowa.Tu też i w innych miastach są cyrki z tym TD/ wcześniej tego nie znałam/. Ki diabeł mnie podkusił pójść do biedrony ? byłam w pobliżu i poszłam.Pozdrawiam

Nadzieja
@misiapysia

ORYGINAŁY ZOSTAW SOBIE !!! do TDSystem na maila doślj im skany dokumentów które masz i nie płać - nie mają prawa żądać opłaty zwłaszcza jak masz bilet ! na grupie czytaj posty dowiesz się co trzeba i jak to wygląda i cierpliwość musisz mieć ;-) poi co pewnie Ci napisali że termin płatności wstrzymany do momentu rozpatrzenia reklamacji !

Nadzieja

noo bingo Panie Janie biletu nie dostałam...... bo się go pobiera a nie dostaje ale ja o tym nie wiedziałam i go nie miałam Za to miałam i mam waleczne serducho i mimo, iż miałam tylko PARAGON to mam anulowane z powodu błędnie oznakowanego parkingu widać Pan nie poczytał jeszce wszystkich tu wpisów Wyszło na to, że Pan Jan nawet nie wie o co chodzi w tych biletach i sam sobie odpowiada kto tu troluje aj aj nie tędy droga PanieJanie Powiedz Pan swoim z TDS że prędzej czy później sprawiedliwości stanie się zadość oj tak

jan
@Nadzieja

nadziejo, masz racje z tym moim trollowaniem dla tdsu. To ja radze, wyrzucac te karteczki i niczym sie nie przejmowac

logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Wsparcia Uslug IT/ IT Service Desk Specialis
Zielona Góra
LUG Light Factory Sp. z o. o.
(2087 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
barbara2910

20.lutego 2020r nieświadomie nie pobrałam biletu parkingowego,wróciłam do domu i za wycieraczką znalazłam wezwanie do wniesienia Opłaty Parkingowej w Aldi Chorzów.Na zakupach byłam dosłownie 10 minut.Do zapłacenia 90,00 zł.Rozbój w biały dzień.

Nadzieja
@barbara2910

pisz odwołanie z tego co wiem Aldi dużo łaskawiej podchodzi do klientów niż Biedronka zapraszam na grupę na fejsie (usunięte przez administratora)

anonim

(usunięte przez administratora)

Michaś

Sranie w banie. I tak i tak nic nam zrobić nie mogą. Mi już rok minął.... czekam i czekam i pytaniem mam do ludzi z Td system czy się doczekam wezwania do sądu? A może komornik mnie odwiedzi? Zapraszam serdecznie. Skrzynkę pocztową sprawdzam podekscytowany i codziennie rozczarowanie.

Egoista
@Michaś

Koniec z zakupami w stonce! I do widzenia

Nadzieja

mam to samo ale wg mnie to za mało nam odpowiedzieli - skąd by nagle od wszystkich brali dane z CEPIK ? poszliby z torbami? skąd np maja nasze pesele? nie mają - trzeba ich zglosić do GUIDO i wg mnie powinni dokładnie napisać co jaki samochód nr rejestr itp a kopie zdjęć też powinni przesłać tak sądzę - trzreba zaciągnąć języka w GIODO

Lukasz

Dostalem.od nich mandat w galerii renova w Warszawie ktorej jestem klientem wiele lat i zwyczajnje sie zagapilem.i nie zauwazylem ich nowosci a przyjechalem w celu zakupienia sobie jedzenia w bobby burgerze na potwierdzenie mam paragon zakupu oraz potwierdzenie platnosci karta nie bylo mnie doslownie 15 min a mimo to nie anulowali mojego mandatu i odrzucili reklamacje. Co mam zrobic przeciez ta.ich nowosc wprowadzona zostala pod tak zwana oslona nocy a nie 5 lat wczesniej co bym wtedy zrozumial.ze musze placic. Doradzcie czy mam ich olac czy zaplacic

nadzieja
@Lukasz

ja bym nie płaciła - najpierw spróbuj napisać do tej galerii i bobby burgera - w przypadku parkingów pod Biedronkami i innymi marketami ALdi Kaufland Lidl - jeżeli TDSystem odrzuca reklamacje trzeba pisać do Biedronki i na wniosek Biedronki (Aldi itp) TDSystem anuluję ale trwa to czasem kilka miesięcy - być może BObby Burger zainterweniuje w Twoje sprawie albo galeria ale skoro masz paragon z Body Burgera to dzwoń do ich i pisz niech CI pomogą i sprawę wyjaśnią powodzenia w anulowaniu. Poszukaj tu w postach była opinia niejakiej Pani Amelii TDSystem - o ileto rzeczywiście pracownikTDSystem- ona pisała żejak klient przedstawi paragon to anulują - ale jak wiemy chyba nikt tak nie miał. Dopiero po wnioku Biedronki niektórym anulowali

jan
@nadzieja

nadziejo, ty trollu z TDS (drugi (usunięte przez administratora) to rudajolska) napisz, ze powinien wyrzucic ten bilet i o nim zapomniec. ale ty kombinujesz, zeby sie skrarzyc do rzecznikow itd. Co ciebie to tak interesuje, ze calymi dniami siedzisz na forum, to jest dowod ze zajmujesz sie trollowaniem w imieniu tDS

tajnos agentos
@jan

trochę mniej agresji i obrażania bo to karalne a kim Ty jesteś znawco wielki ? od siedmiu boleści - może tym kontrolerem za 1200

RUDAJOLASKA
@tajnos agentos

NO CZYTAJĄC CO I JAK TEN PAN PISZE,TO WIDAĆ, ŻE MA CHYBA ZE SOBA PROBLEM.ANONIMOWY TO WYDAJE MU SIĘ ,ŻE WSZYSTKO MOŻE I WSZYSTKICH MOŻE OBRAŻAĆ.TROCHĘ KULTURY PRZYDAŁO BY SIĘ NAUCZYĆ,BO DO DŻENTELMENÓW TO PAN NIE NALEŻY!

jan
@RUDAJOLASKA

(usunięte przez administratora) Ze Pracujesz dla tds, i nie wiadomo czy za darmo, czy za pieniadze piszesz na forum, ze trzeba cos z tym zrobic itd. Ty trollu, wiesz, ze taka firma dziala zgodnie z prawem. Ale jej bileciki nalez wyrzucac do kosza. Ani razu nie napisalas tego, zeby te bileciki ignorowac i nie kontaktowac sie z TDS. Js ak to napiszesz na forum to uwierze, ze nie dzialasz dla Tds

RUDAJOLASKA
@jan

A KTOŚ MI ZABRONI PISAĆ CAPSLOKIEM? JA JUŻ MAM ANULOWANE WEZWANIE,WIĘC TERAZ NA CIEBIE KOLEJ I NA TWOJĄ POMOC POSZKODOWANYM,BO WIDZĘ WIEDZA U CIEBIE ODNOŚNIE PARKINGÓW WIELKA,A I KULTURA NA WYSOKIM POZIOMIE.A SKĄD WIESZ CO MY DALEJ ZE SPRAWĄ PARKINGÓW ROBIMY? KAŻDY Z WEZWANIEM ZROBI CO BĘDZIE UWAŻAŁ ZA STOSOWNE,A SĄDZĘ, ŻE TWOJE RADY,TO ZATRZYMAJ DLA SIEBIE,BO NIE SĄDZĘ ŻEBYŚ KOMUKOLWIEK POMÓGŁ I ŻE KTOKOLWIEK CHCIAŁBY TWOJEJ RADY I POMOCY!

oj
@RUDAJOLASKA

rudalasko, czerpiesz wiedzę o wysokiej kulturze z filmu Rejs. A ze jestes trollem z tds to juz jestem pewien na 100%. Dwa malzenstwa z Bielska zalożyły start-up i wala w rogi ludzi Bogu ducha winnych. Napisz, zeby kazdy wyrzucal te karteczki i broń Boże nie placil. Z nikim sie nie kontaktowal i nie zebral o anulowanie, to uwierze ze nie trolujesz. Uderz w stoł a nozyce sie odezwa. Zaden szanujacy sie czlowiek nie siedziałby całymi dniami, żeby wypisywac na forum, jaka to zal firma tds itd, Jaka strategie sobie wymysliliscie. A jak jest prawda to ty sama wiesz

tajnos agentos
@RUDAJOLASKA

dokladnie na to wygląda niektórzy myślą że w sieci to wszystko mogą i wrzask podnosić - a tak nie jest bo kultura i szacunek do drugiego powinien byc na pierwszym miejscu. Mało widac sobą prezentuje nie ma sensu z takimi osobami wogóle polemizować:-)

tajnos agentos
@jan

Panie Janie idż człowieku po rozum do głowy i nie ubliżaj ani RUDOJOLASKA ani innym - sam jesteś może związany z tą firmą - a czy masz pewność, że po wyrzuceniu masz 100% pewne że Ci nic nie przyślą? Ta firma działa nieuczciwie i nie wiadomo czego sie po niej spodziewac lepiej mieć anulowaną opłatę i już. Każdy ma prawo wyboru i tyle - jedni wyrzucą a inni będą walczyć o anulowanie - ważne żeby złodziejskiej firmie nie płacić bo oni z tym do sądu wg mnie nie odważą się iść

Nadzieja
@RUDAJOLASKA

nie no ręce opadają nic ten Pan hmm Jan nie robi a taką ma wiedzę o o firmie to powinien zgłosic gdzie trzeba a takie czcze pisanie szkoda chyba wogóle z taką osobą podejmować dialog.... pozdrawiam

Nadzieja
@oj

a widzę następny podobny mędrzec jak Pan Jan - ludzie jak macie wiedzę o takich sprawach to zgłoście to kurde do prokuratury, policji nie wiem - Ty masz wiedzę człowieku to pomóc poszkodowanym zakończyć nieuczciwe działania i (usunięte przez administratora) co zrobiłeś w tej sprawie? My na grupie działamy i już są efekty w postaci anulowań, jest ich niewiele ale zauważ że jak nie było naszej grupy to nic a nic nie anulowali więc nie mądrz się tylko powiedz co od siebie wniosłeś do sprawy zakończenia dziłania przez dziwną firmę TDS

jan
@Nadzieja

nadziejo, firma tds działa jak najbardziej uczciwie. jest zarestrowana ma zarzad, statut itd. Zawiadamanie prokuratury może byc wykroczeniem . jedyna rda dla ludzi, wyrzucac te karteczki i z nikim się nie kontaktowac. oczywiscie nie placic.(usunięte przez administratora)

jan
@tajnos agentos

trolle z tdsu uzywacie dwoch sformułowań, piszecie o ublizaniu i o kulturze. W czym ci tobie ublizam, lub jestem niekulturalny? A jeli trolowanie dla tds jest dla was obelzywe to obrazacie sami siebie

3
nadzieja
@jan

zawiadomienie prokuratury nie jest wykroczeniem i kto tu wygląda na TDS?

jan
@nadzieja

ty trollu, wstydzisz sie firmy dla której trollujesz? A ja jestem z tds? Jesli tak sadziesz, to ja radze wyrzucac te karteczki, nie placic i ie kontaktowac sie z tds w zaden sposob. Co ty na to? A o sobie Ty sama wiesz kim jestes (z rudajola i tym niby romananomim) Podaj mnie do prokuratury bo jestem z tds i to zawiadomienie nie jest karalne

5
RUDAJOLASKA
@jan

CZŁOWIEKU! O CO TY WALCZYSZ? POCZYTAJ CO PISZESZ ,SAM SOBIE ZAPRZECZASZ W NIEKTÓRYCH WIADOMOŚCIACH KTÓRE PISZESZ. KAŻDY MA PRAWO ZŁOŻYĆ ZAWIADOMIENIE DO PROKURATURY I NA TAKIE PRAKTYKI PARKINGOWE TEŻ SĄ PARAGRAFY.

RUDAJOLASKA
@jan

firma tds działa jak najbardziej uczciwie. jest zarestrowana ma zarzad, statut itd. Zawiadamanie prokuratury może byc wykroczeniem . JEŚLI TAK PAN ZACHWALA UCZCIWOŚĆ FIRMY TD SYSTEM,TO DLACZEGO JEST TYLU POSZKODOWANYCH WALCZĄCYCH O PRAWA KONSUMENTA? WIDAĆ PO TYM CO PAN NAPISAŁ, ŻE JEST PAN Z TD SYSTEM! PO ZA TYM ,CZY FIRMA JEST ZAREJESTROWANA,CZY MA ZARZĄD ITD TEŻ TAKĄ FIRMĘ MOŻNA ZGŁOSIĆ DO PROKURATURY ZA NIEUCZCIWE PRAKTYKI.

jan
@RUDAJOLASKA

rudajolu, jeszcze raz powtarzam, doradzaj, zeby z firma tds walczyc wyrzucajac te karteczki, nie placic i nie kontaktowac sie z tds. A ty trollu tds jak uwazasz, ze tds dziala nieuczciwie, to po co dla niej trollujesz. Ktos was nauczyl regulek o kulturze, uczciwosci pomocy itd, ale to tylko trollowskie chwyty podawane na trollowskich szkoleniach. Jeszcze raz, wyrzucac karteczki i z nikim sie nie kontakowac

2
RUDAJOLASKA
@jan

KRYTYKUJ MNIE KIEDY BĘDZIESZ NA MOIM POZIOMIE.PÓKI CO MOŻESZ PODZIWIAĆ!

iza
@Lukasz

Na renovej w Warszawie jest inna firma nie td system.

jan
@RUDAJOLASKA

ja ciebie nie krytykuje tylko widze, ze trollujesz dla tds. Zadna praca nie hanbi, ty akurat wybralas trollowanie. Twojego poziomu nigdy nie osiagne bo nigdy nie bede trollowal. Nie bede tez ludziom mieszal w glowach, ze trzeba cos z tym zrobic itd. Napisz, zeby ludzie ignorowali i wyrzucali te karteczki, ale to ci nie przejdzie przez gardlo. A O MOJEJ KULTURZE, co Ty możesz wiedziec? A trolla wyczuwam bezblednie na...kilometr.

5
nadzieja

a ja myślałam że Pan Jan pracuje 24 na dobę ;)

nadzieja

a ja myślałam że Pan Jan pracuje 24 na dobę ;)

nadzieja
@RUDAJOLASKA

właśnie dzięki Tobie wielu ludziom anulowano bo mówisz jak postępować ze swojej autopsji a co Pan Jan zrobił ? Ja na przykład w ciągu 10 minut ostrzegłam 7 osób bo nie wiedziały że bilety pobrać trzeba jakby tak każdy ostrzegł 10 osób to ile mniej by zarobili ;-))) powtórze to jutro na parkingu bo przecież piąteczek to ludzie będą lecieć do Biedronki na zakupy trzeba uszczuplić trochę kasy pseudozarządcy tds

RUDAJOLASKA

PANIE JANIE!CHYBA WZROK KIEPSKI BO NIE RUDAJOLA?:)))) A BYWAM POD BIEDRONKĄ, ABY SPRAWDZIĆ OZNAKOWANIA PARKINGU CZY SA PRAWIDŁOWE I NA TEN MOMENT DALEJ SĄ ŻLE OZNAKOWANE. A CO DO WEZWAŃ, JEŚLI MA PAN OCHOTĘ WYRZUCAĆ ,TO NIECH PAN WYRZUCA,JA WALCZĘ O UCZCIWE PRAKTYKI FIRMY TD SYSTEM WZGLĘDEM KLIENTÓW I KONSUMENTÓW

nadzieja

radzic Pan Jan może tylko co Pan Jan zrobil by te ich nieucziwe praktyki zakończyć ? gdzieś zgłaszał Pan te oszustwa to my tak:-))

nadzieja
@jan

sam napisz

Md

Na ul. Łokietka 136 w Krakowie ktoś rozwalił biletomat i nie było do chyba że 2 miesiące, kiedy go w końcu naprawili o 7 rano, posypały się mandaty,bo nawet nie raczyli poinformować pracowników biedronkio tym. Zrobili to specjalnie, bo wiedzieli że ludzie przyzwyczaili się,że biletomatu nie ma. Kwestia czasu jest aż ktoś go obleje benzyna i podpali.(usunięte przez administratora) Sama dostałam od nich mandat,napisałam pismo do rzecznika, biedronki i do td system

nadzieja
@Md

https://www.facebook.com/groups/575413156592219/?ref=group_header na tej grupie na FB wymieniamy sie doświadczeniami w sprawie tej oszukańczej firmy TDS i Biedronki zapraszam

Nadzieja

coś się dzieje dziś ok 6-7 osób dostało maile z TDS i Biedronki z anulowaniami tak, że warto sie wspierać i wymieniac doświadczeniami - dziwne, jak to anulują - bo nadal wygląda to na jakąś loterię - ciekawe o co w tym wszystkim chodzi

balbina

dzien dobry, sprawe zglosilam do rzecznika spraw konsumentow. zostalo wystosowane pismo do td system przez dyrektora rzecznika i nie mam zamiaru nic placic.

RUDAJOLASKA
@balbina

SUPER! KAŻDY Z NAS POSZKODOWANYCH I WALCZĄCYCH Z TD SYSTEM ,JAK I Z BIEDRONKĄ NIE ZAMIERZA PŁACIĆ.

Anna
@balbina

Bardzo proszę o wzór takiego pisma jeśli można , mam na myśli wzór do rzecznika nie do uoik który juz wysłałam i nic to nie dało , ja byłam osobiście u rzecznika w Krakowie , ale nic kompletnie mi nie pomógł , widać to zależy od osoby która tam wysiaduje...

RUDAJOLASKA
@Anna

DOKŁADNIE!RÓŻNIE CI RZECZNICY DO TEGO PODCHODZĄ.ALE PO TO SA ABY POMAGAĆ KONSUMENTOM

balbina
@Anna

jestem z lublina, napisalam mail do rzecznika i pani mi bardzo pomogla, napisala co robic i czego nie robic, zeby nie placic, pismo napisala w moim imieniu i nnych osob z lublina i zostalo wyslane. urzedowe pismo a zwykle od szaraka sie rozni. pismo zostalo napisane przez urzad miasta, powolane jest na kilka paragrafow ustawy o ochronie konsumentow.prosze o adres to opisze jak to wygladalo.

2
Marcin
@balbina

Mi po pisanie od rzecznika i tak karza zapłacić teraz 150zl bo po 7dniach od wezwania kwota wzrasta z 90do - 150

Kika
@Marcin

Ja dziś dostałam pismo z kancelarii prawniczej. Kwota , którą mam zapłacić to 180 zł, plus koszt korespondencji. Problem jest taki, że zapłaciłam ale 20 dni po upływie wezwania ( jeszcze we wrześniu ubiegłego roku). W wezwaniu w ogóle ten przelew nie został uwzględniony. To jakiś koszmar z tą firmą...

balbina

wyslane

Nadzieja
@Anna

bo w większości rzecznicy nic poza schemat nie potrafią wydedukować, mnie też nie pomogli bo nie miałam biletu a mimo uporowi udowodniłam tds i biedrze że parking do bani oznakowany i przyznali rację ;-) walczcie nie ma co się poddawać - te machlojki już mam nadzieję niedlugo się skończą jak się im prokurator i nik dobierze do siedzeń suegeruję pisać o swoich sprawach z parkingami na fanpage biedronki - przez to opinia o nich też idzie w eter -szkoda TDSystem ma cienką strone na Facebooku ale co się dziwić jak firma wiemy jaka. Gdzie jest Pani Amelia TDSytstm? NIe omieszkała poinformować dlaczego TDS nagle wysyła nieuzasadnione i bezprawne wezwania przedsądowe nawet tym, któzry się wystraszyli lub chcieli mieć spokoój i zapłacili Wam 90 zł a teraz ponownie ich straszycie śmiesznym wezwaniem przedsądowym? no żenada na całego, i że takie firmy mają rację bytu w naszej rzeczywistości? no to się musi skończyć dość wyłudzania kasy

Nadzieja
@Kika

ni daj się pisz odwołanie do TDS do kancelari i biedry

1
balbina
@Nadzieja

brawo. jestem tego samego zdania. jestem po konsultacjach prawniczych i urzedowych, td nie wygra. prosze nie placic.

Kika
@balbina

Ja również poproszę;)

marko
@Nadzieja

@nadzieja W jakim mieście masz udowodnione złe oznakowanie tego parkingu? Jak to udowodniłaś? Ja mam też zastrzezenia odnośnie oznakowania parkingu w Cieszynie w przy Biedronce ul Kolejowej.

1
Marffi
@balbina

Proszę o przesłanie tego pisma żeby móc wykorzystać również w innych okręgach: marrfi@buziaczek.pl

Marffi
@Marffi

Przepraszam błąd w mailu, poprawny to marffi@buziaczek.pl

balbina

wysłany e-mail

balbina
@Marffi

poszło

nadzieja
@marko

Dąbrowa Górnicza Aleja Zagłębia Dąbrowskiego chodź ns gtupę poszkodowani przez td systemna fejsie

tajnos agentos
@balbina

poproszę mimo że mi anulowali jednak rozważam zgłosić do organów ścigania potrzebne mi paragrafy - dziękuję

Anna
@balbina

Czy miała pani bilet czy tylko paragon?

balbina
@Anna

tylko paragon

nadzieja
@marko

Dąbrowa Górnicza, ALeja Zagłębia Dąbrowskiego

www.alternatywy@wp.pl
@balbina

witam mam prośbę czy mogę prosić o wzór pisma o anulowaniu mandatu bo mnie dopadli w Jastrzębiu Zdroju przy Aldiku

zuz92

nie polecam

Xx

(usunięte przez administratora) W cywylizowanych państwach jest to prawnie karane. Pozostaje miec nadzieję, że to co sie daje to sie potem zwraca. "nosił wilk razy kilka..."

Ololo

Typowe naciąganie. Jak taka firma jak Biedronka może pozwolic sobie na współpracę z taką fimrą? To jak handel garnkami - szukanie frajera byle by przywalić "karę". Uczciwi ludzie po całym dniu pracy idą zrobic zakupy a po powrocie zonk - jakaś opłata. Człowiek nie jest żadnym kombinatorem, idzie na zakupy a tam jakiś cieć poluje na osoby ktore sie zagapily i nie pobrały jakiegos bileciku. Skandal

nadzieja
@Ololo

najgorsze jest to, że już na samym wstępie rzecznik trzyma się tego że w regulaminie napisane trzeba pobrać bilet i wsadzić w widoczne miejsce za szybę... dopiero jak przedstawisz masę argumentów i zaczyna sie ten sam rzecznik zastanawiać, że jednak coś tu nie gra. Tak czy inaczej musi wygrać sprawiedliwość i co a tym idzie my poszkodowani .... damy radę ;-)

wojt

Napewno nie anulują wszystkich, to proste, bo wtedy TD nie zarabiłby milionów, bo wg mnie bardzo niewielu jest takich którzy tam parkują i nie idą na zakupy do biedronki. Tłumaczą się że jest cel tych parkingów to wyeliminowanie parkujących tam osób nie na czas zakupów tylko w innym celu i zajmujących miejsca dla klientów Biedronki, a kasują w 99% właśnie tych robiących tam zakupy i to wg mnie nadaje się do tv, a może nawet do prokuratury, ale musiałby się zająć tym dobry prawnik.

Solidny
@Ololo

Słuchajcie to jest bardzo dobrze przemyślany temat z ich strony. Stawiają Nas w takiej sytuacji że to my musimy pisać prosić się a przede wszystkim marnować Nasz cenny czas (najlepszym tego dowodem jest pisanie na tej stronie) Dlaczego to ja mam udowadniać że jestem niewinny. Po pierwsze to Oni muszą mi przedstawić co do mnie mają i dać szansę na ustosunkowanie się do danej sytuacji. Pamiętajmy że karteczką za wycieraczką to możemy sobie..... Według tego to listonosz też może korespondencję zostawi mi za wycieraczką?? Ludzie nie pisać nie przyjmować kary na jaką nie zasłuzyliscie. Tak jak Oni traktują Nasze (Wasze) reklamacje tak my traktujemy ich wezwanie do...........

RUDAJOLASKA
@nadzieja

MUSIMY WALCZYĆ Z TD SYSTEM,A PRZEDE WSZYSTKIM Z BIEDRONKĄ KTÓRA POTRAKTOWAŁA TAK SWOICH KLIENTÓW!

1
Anna
@wojt

no alenie mogą jednym anulować a innym nie dlatego trzeba się na to powoływać! uważam że chyba nie ma się czego obawiać , gdyby doszło do jakiegoś sądu to jest dowód niezbity

nadzieja
@RUDAJOLASKA

tak jak piszesz;-) walczymy i wygramy

RUDAJOLASKA
@nadzieja

NIE MOŻNA SIĘ PODDAWAĆ,BO SĄ POSZKODOWANI KLIENCI,NIE TYLKO PRZEZ TD SYSTEM,ALE I PRZEZ BIEDRONKĘ.

wojt
@Anna

nie słyszałem żeby ktoś został pozwany do sądu o niezaplatę tych 90 czy 150zł Ja po odrzuceniu reklamacji, czekam na ich ruch.

Przemo
@wojt

Im się to po prostu nie opłaca. Znaczna część otrzymujących wezwanie dokonuje zapłaty dla świętego spokoju. Istnieją przepisy dot. RODO. Kto normalny zgodzi się na pozyskanie i przetwarzanie ich danych przez jakąś śmieciową firmę typu TD System. To nie jest legalne, jeśli parking jest prywatny (oni są dzierżawcą) a chcą Ciebie ukarać to niech dzwonią po służby mundurowe aby dopuścić się odholowania pojazdu z ich posesji. Na żadne mandaciki czy pozyskiwanie moich danych nie mają prawa (jak domniemam). Olać ich.

Solidny
@Przemo

Dane mogą pozyskać. Tylko po co mają iść do sądu płacić za założenie sprawy, opłacić adwokata itp. Kompetentna osoba w minute wymyśli 10 prostych sposobów na wygranie przed sądem. Np: Tak to mój samochód był zaparkowany przed biedą lecz w tym dniu ja nie korzystałem z niego tylko mój wujek który przyjechał w odwiedziny do mnie a na stałe mieszka w Honolulu. Z tego co wiem TD system nie chodzi do sądów. Prawda Szanowni państwo jest taka, że niech połowa tych śmiesznych wezwań zostanie zapłacona to i tak w skali kraju są ogromne pieniądze a ta połowa co olała to NIC im nie zrobią... Obawiam się że tych placących może być dużo więcej przykładowo 8 na 10 zapłaci bo Polak chce mieć głowę spokojną i to jest bardzo smutne a zarezem denerwujące w jaki sposób grabi się społeczeństwo. Cały czas stanowczo twierdzę żeby ignorować karteczkę na szybie nie pisać do nich bo nie ma to nic z tego dobrego nie wyjdzie. Oni są nastawieni na minimum kosztów za to maksymalnie i po dobroci na ściąganie kasy od tych co się boją.

Solidny
@Przemo

Dziwicie się ludzie, że żadna instytucja się za nich nie bierze? Dlatego że Oni po za karteczką i odpisywanie @ nic innego nie robią!!! Dlatego nikt ich nie ukruci. Ich STRATEGIA jest czysto psychologiczna, zasiać w głowie konsumenta strach i czekać aż pęknie i zapłaci.

nadzieja
@Solidny

a to już podchodzi pod (usunięte przez administratora) i naciąganie a to jest karalne tylko trzeba trafić na takiego kogoś kto będzie tak to rozumiał i zechce wszcząć postępowanie

anonim

(usunięte przez administratora)

RUDAJOLASKA

PO PROSTU TO SIĘ W GŁOWIE NIE MIEŚCI, JAK TA FIRMA NA KAŻDYM KROKU (usunięte przez administratora)JEST CORAZ WIĘCEJ LUDZI POSZKODOWANYCH,WIĘC MIEJMY NADZIEJĘ, IŻ W KOŃCU JAKIEŚ SŁUŻBY SIĘ ZA NICH WEZMĄ.NIE MOŻE BYĆ TAK, ŻE LUDZIE ROBIĄC ZAKUPY W SKLEPIE MAJĄ SIĘ STRESOWAĆ,BO JAKAŚ FIRMA ZNALAZŁA SOBIE SPOSÓB NA ZARABIANIE KASY I TO NIE MAŁEJ,BO PRZECIEŻ WSZYSCY WIEMY I WIDZIMY JAK DUŻO OSÓB DO SIECI NP BIEDRONKA PRZYJEŻDŻA.

Nadzieja

Która to Biedronka w Dąbrowie Górniczej? Na Alei Zagłębia Dąbrowskiego czy na innej ulicy Jeżeli na Alei Zagłębia Dąbrowskiego to podaj maila napisze Ciebie bo ja znam temat tamtej Biedronki

jan
@RUDAJOLASKA

rudjolasko jestes na forum od miesiecy i tak naprawde nie wiadomo czym się na tym forum zajmujesz. Jestes wynajeta z tds i piszesz ze ludzie placa i sie uzalasz. Ani jednego slowa, ze ludzie powinni olewac te karteczki, wyrzucac do kosza bo sa za male do podcierania. Po prostu wyrzucac jak sie wyrzuca smieci. Wtedy nie bedziesz sie uzalala, ze ktos kogos (usunięte przez administratora) Ale wtedy stracisz prace trollu

nadzieja
@jan

No nie jak możesz Rudojolaska tu się udziela i na grupie poszkodowanych radzi co może a Ty ją posądzasz Panie że jest z TDSystem? może ty Jesteś? skoro chcemy być uczciwi to też żadamy uczciwości i na to każdy liczy widząc to bezprawne wezwanie do zapłaty które ja też sądze mogłam wywalić do kosza spalić a miałabym wiecej czasu i zdrowia, które straciłam walcząc do września do stycznia z TDSysem i Biedronką - a z drugiej strony? skoro taki CEPIK podaje nasze dane na uzasadnienie mocno niepewnej reputacji firmie to czy nie myślisz że po długim czasie oni sie bezczzelnie nie upomną o większą kwotę? ja sama nie wierzę ze do sądu mogą iść bo ich sąd wyśmieje - choć znając życie nie wiemy jakiego sędziego spotkamy - więc lepiej mieć to anulowane - i prosze nie bluźnij czlowieku na Rudolajaskę bo ona wygrała i ma anuloiwane tak samo jak ja mimo że miałyśmy tylko paragony - zyczę tego samego wszystkich i wiesz co co Ty zrobiłeś ? żeby pomóc ludziom w podobnej sytuacji? ja pomagam jak moge to samo kilka osób więć nie wiesz to nie posądzaj i nie bluźnij prosze Zapraszam na grupę choć może nie ma sensu bo dołączysz a nic nie zrobisz tylko będziesz się czepiać!

nadzieja

tak jak widze na grupie jest dość dużo najwięcej ludzi z Krakowa - możecie sie zebrać i robić pozew ja się z chęcią dołączę - ale nic nie da chęć trzeba działać szukać info dowiadywać się - samo nie przyjdzie a sama wiesz jak ludzie działają kilku coś robi reszta obseruje albo ma żale do tych co coś próbują lub robią - ja już też mam dość czasem bo mogłąbym to olać i już nic nie robić bo mam anulowane ale jak prosze o zdjęcia złego oznakowania, o podanie osób które mialy bilety, które miały paragony żeby opisały dokładnie sytuacje i wysyłały do UOKIK to ciekawe ile to zrobi? niewiele i potem się dziwimy że (usunięte przez administratora) kradną (usunięte przez administratora) my płaczemy i zamiast sie wspólnie zebrać i doprowadzić do finału i zakończenia działania tej firmy to jedni drugim skaczemy do oczu i to tym którzy dzielą się doświadczeniem czy chcą coś doradzić. Dziękuję !

RUDAJOLASKA
@nadzieja

NADZIEJA! SZKODA CZASU NA TAKI POZIOM ROZMOWY.MI ANULOWALI ,TOBIE RÓWNIEŻ I WSZYSTKIM OSOBOM, KTÓRE WALCZYŁY WYTRWALE,NAJGORZEJ JAK NIC SIĘ NIE ROBI I MA SIĘ ŻALE DO WSZYSTKICH I O WSZYSTKO.POMIMO, ŻE NADAL POMAGAMY POSZKODOWANYM TO WŁASNIE SPOTYKAMY SIĘ Z TAKIMI JANAMI CO ZA GROSZ KULTURY NIE MAJĄ.DLATEGO MOŻE LEPIEJ SIĘ WYPIĄĆ NA RESZTĘ I NIECH SOBIE RADZĄ SAMI,BO Z TAKIMI LUDŻMI TO SZKODA WALCZYĆ I IM POMAGAĆ!

jan
@nadzieja

nadzieja, ty tez jestes trollem z tds i tez piszesz, zeby walczyc o anulowanie. Ale tak dobrze poinformowana osoba wie, ze tds nie anuluje nawet oczywistych spraw. Nie ma wiec sensu pisac do tds, bo oni odpowiadaja wszystkim to samo. a rudejlasce nie wierze na slowo. to jest (usunięte przez administratora) A Ty skrzykuj sie z tds-em. Dzwon do nich i skladaj relacje na forum ile wydali wezwań, ilu ludziom anulowali, ile ludzi zaplacilo, ile zalozyli spraw sadowych i jaki ich jest wynik. Wtedy bedziesz pozyteczna, ew. trolluj dalej

RUDAJOLASKA
@jan

TO JAK SIĘ SZANOWNY PANIE SFRUSTROWANY DOWIESZ CZYM SIĘ ZAJMUJĘ,TO DOPIERO OCENIAJ,KULTURY BY SIĘ TROCHĘ PRZYDAŁO!

RUDAJOLASKA

TU NIE MA DZIWNYCH OSÓB,TU SĄ RÓWNIEŻ OSOBY KTÓRE WALCZĄ NA STRONIE POSZKODOWANYCH I COŚ W TYM TEMACIE ZROBIŁY I DLA SIEBIE I DLA INNYCH.JAKOŚ NIE ZAUWAŻYŁAM ,ŻEBY WIĘKSZOŚĆ KTÓRYM ANULOWALI WEZWANIA PODLIZYWAŁA SIĘ BIEDRONCE,RACZEJ BYŁY TO OSTRE KOMENTARZE CZY MAILE I POMIMO, ŻE NIEKTÓRYM ANULOWALI WEZWANIA, DALEJ TE OSOBY WALCZĄ Z RESZTĄ,ALE NIEKTÓRZY NIE POTRAFIĄ TEGO DOCENIĆ,TYLKO ZIEJĄ AGRESJĄ,WIĘC ŻYCZĘ POWODZENIA W WALCE,ALE Z TAKIM PODEJŚCIEM I SZACUNKIEM DO DRUGIEJ OSOBY TO BĘDZIE TO ZAPEWNE JESZCZE TRWAŁO

RUDAJOLASKA

A PO CO MI TO?

anna
@RUDAJOLASKA

największym AGRESOREM jak dotąd jesteś TY , tylko ty wszystkich punktujesz , opowiadasz bzdety i jedyne co robisz to rozsyłasz wzory które wszyscy już dawno mają i siejesz zamęt i skłucasz ludzi ku uciesze tds którzy to czytają , więc lepiej zamilknij , a jeśli naprawdę chcesz coś zrobić opr pisania o niczym to zapraszam do Krakowa - napiszemy wspólnie pozew zbiorowy - ty pozbierasz podpisy w swoim mieście ja w swoim- ci ty na to..????

anna
@RUDAJOLASKA

Żenada , kobieto opóśc już ta stronę bo siejesz zamęt , i idź na kawkę z " nadzieją" którą dobrze znamy ze strony fb i poobgadujcie sobie resztę - a kawkę kupcie w biedronce- za to że wam anulolowali a innym nie ...o dziwo...i nie pisz już do mnie personalnie : NIE ŻYCZĘ SOBIE

RUDAJOLASKA
@anna

NIE DZIWIĘ SIĘ ŻE CIĘ WYWALILI Z GRUPY POSZKODOWANYCH!

RUDAJOLASKA
@anna

TROCHĘ KULTURY,BO DALEKO NIE ZAJDZIESZ! SZKODA MI NA CIEBIE CENNEGO CZASU! SFRUSTROWANA KOBIETO!

RUDAJOLASKA
@anna

TYLKO JAK TO JEST, ŻE MI ANULOWANO WEZWANIE,A TOBIE NIE?CHYBA COŚ O TYM ŚWIADCZY! WYBACZ, ALE NIE MA Z KIM NAPRAWDĘ PISAĆ,POZIOM TWOJEJ KULTURY I AGRESJI JEST JAKI JEST!

nadzieja
@RUDAJOLASKA

dokładnie szkoda czasu na czcze pisanie - masz rację - tak nam się udało i tylko my wiemy ile to nas kosztowało zdrowia nerwów i czasu - każdy tu ma skończone 18 lat więc nasze pomocne rady jak widać nie są dla niektórych mile widziane.

nadzieja
@jan

czytaj Pan ze zrozumieniem a na Ty to nie pamiętam, że kiedykolwiek przeszliśmy więc ? TDSystem anuluje opłaty na wniosek Biedronki ale żeby Biedronka wysłała wniosek do TDSystem, TDSystem musi anulować reklamację - takie przepychanie się z TDSystemm i Biedronką trwa niestety. W dodatku nikt nie wie dlaczego jednym anulują innym nie - jeżeli tego Pan jeszcze nie odkrył to nie ma sensu wogóle z Panem konwersować, trochę szacunku do innych by się należało

nadzieja
@jan

ja już nic nie muszę - ja ewentualnie mogę i chcę pomóc bo walczyłam od września ub roku do stycznia br. Więc zanim kogoś nazwiesz trolem to się zastanów czy sam nim nie jesteś I już pisałam, TDS nie anuluje jeżeli reklamację wysyła klient Biedronki, TDS anuluje na wniosek Biedronki - ale żeby do tego doszlo najpierw faktycznie TDS reklamację odrzuca - potem po kilku mailach z Biedronką w końcu TDS niektórym osobom anuluje. Więc nie pisz jak nie wiesz - wystarczy poczytać nie tylko tu na stronie ale także na necie jest pełno artykułów na ten temat Poszukaj tu na stronie postu Pani AMELI TDSystem ona jest z TDSystem może Ci odpowie? Bez odpisu!

nadzieja
@RUDAJOLASKA

taka prawda że jakby nie ubliżała kilku osobom to by w grupie była, a pisanie ciągle o pozwie i nic nie robienie tu nie pomoże

nadzieja
@RUDAJOLASKA

agresja wyładowana nie na właściwą osobę - dobrze wiemy że agresja nie zawsze przynosi oczekiwany efekt

nadzieja
@anna

droga pani Anno nie tyko nam anulowali więc ja też sobie nie życzę opryskliwych uwag i ja jeszcze chciałam Panią wspierać, pomagać i non stop pretensje że opinia prawnika do kitu bo nie ma pieczątek itp - ciekawe czy pani była już u prawnika skoro to takie proste - po co korzystać z doświadczeń innych jak się samemu najlepiej wie.

nadzieja
@RUDAJOLASKA

kultura to podstawa !

RUDAJOLASKA
@nadzieja

DLATEGO ZOSTAŁA TA PANI PRZEZ ADMINISTRATORA WYRZUCONA Z GRUPY! SĄ JAKIEŚ ZASADY KULTURY I POSZANOWANIA DRUGIEGO CZŁOWIEKA,ALE JAK KTOŚ ZIEJE AGRESJĄ,TO TRZEBA TO PRZEMILCZEĆ I ZOSTAWIĆ TEN TEMAT.DZIWNE, ŻE OSOBY KTÓRE WALCZYŁY I MIAŁY KULTURĘ,ZOSTAŁY IM ANULOWANE WEZWANIA.JAKOŚ NIE WIDZĘ, ABY TA PANI COKOLWIEK WRZUCAŁA CZY SIĘ UDZIELAŁA,A NAJWIĘCEJ MA DO POWIEDZENIA,A NIC NIE ROBI!

nadzieja
@jan

Czemu więc nie pisał Pan wielkimi literami żeby WYWALIĆ do kosza te wezwania a teraz pretensje do całego świata - każdy robi jak uważa a może właśnie jesteś Pan podstawiony przez Operatora parkingów bo się gorąco zaczyna robić? nie ma sensu tracic miejsca na dyskusje z kimś kto nie ma za grosz kultury i myśli że agresją coś zdziała

nadzieja

a wysłałaś takie zgłoszenie do UODO? ja czekam na odp z TDSystem jak sie mają moje dane a mają na to 30 dni inaczej będzie kara i oczywiście zgłoszenie do UODO tym bardziej że nie wiem czy te zdjęcia aut robią zgodnie z prawem

nadzieja
@RUDAJOLASKA

dokładnie tak jest, każdy jest człowiekiem i każdemu należy się szacunek a nie że można tak jechać po kimś kto chce się dzielić pomocą

nadzieja

nie za pozew z grupy wywalają tylko za agresywne wpisy na tych którym się udało anulowac bo mieli trochę szczęścia i walczyli jak lwy i lwice

anonim

(usunięte przez administratora)

nadzieja

jeżeli komuś się ubliża i krzyczy i ma pretensje do Bogu ducha winnych osób tylko dlatego że im anulowali a Pani nie to nie ma się co dziwić, bo krzykiem nie zawsze można osiągnąć cel. Może trzeba jechać do Bielska i tam nakrzyczeć na tego Prezesa jednego i drugiego a nie na tak samo jak Pani poszkodowanych, ja mogę pomagać nie muszę - jak Pani ma genialny sposób na anulowanie to dlaczego Pani go nie wykorzysta?

anna

LUDZISKA , IGNORUJCIE TĄ "RUDA LASKA" CZY CZY COŚ TAM i nie odpisujcie jej , MYŚLĘ ŻE JEST TO OSOBA PODSTAWIONA DO PODBURZANIA RESZTY ŻEBY NIE DOSZŁO DO KONKRETNYCH DZIAŁAŃ

Rafał

Naj większa jeśli chodzi o (usunięte przez administratora) firma sciagająca należności za parkowanie .wydrukowane wezwania do zapłaty nie posiadają numeru kontaktowego tylko zapłać.zgłaszam to nik.

RUDAJOLASKA
@Rafał

A W JAKI SPOSÓB TO ROBIĄ! TO SIĘ W GŁOWIE NIE MIEŚCI!

anonim

(usunięte przez administratora)

nadzieja

poszło ;-)

Anna

Mnie odpowiedziała "pani Zielonka" a jakże , że : Uprzejmie informuję, że dane osobowe Klienta Parkingu, są przetwarzane bez zgody osoby której dane dotyczą, w celu dochodzenia i wyegzekwowania należnej Administratorowi danych Opłaty Dodatkowej zgodnie z treścią art. 6 ust 1 lit. b oraz f RODO. --- Z poważaniem Best regards Daria Zielonka Dział obsługi klienta Customer Service Office i tyle w temacie rodo ....ona prawdopodobnie w ogóle nie wie co do niej ludzie piszą i czego chcą , a pani to chyba jedyna pracownica tej firmy , w jednej osobie jest infolinią , zarządem i inspektorem rodo ha ha ha

Asia

Prosze o taki wzor, właśnie dzisiaj dostalam do zapłaty w Zakopanem kolo Biedronki dodatkkwa oplate. Bylam w szoku gdyz u nas na północy nie ma platnych parkingow. Dzwonilam do tej firmy o wyjaśnienia i oczywiscie pani Zielonka poinformowała mnie ze w ciągu 7 dni zlozyć reklamację.

nadzieja
@Anna

Czy to jest odpowiedź na to pismo którego wzór wysyłałam na maile? tam pytaliśmy o więcej niż tylko to - jak tak to czekam aż mi przyślą a do tego powinni nam dać kopię tych zdjęć które robili naszym pojazdom przecież pytaliśmy o więcej w piśmie do inspektora rodo

Misia09

@Nadzieja poproszę o wzór do inspektora pl-0117451@wp.pl

Anna
@nadzieja

Tak , odpowiedz na to pismo , od "p. Zielonki Darii" z tds , odpisał mi też uoik że dziękują za sugestie itp. bla bla bla , ale nie zajmują się takimi sprawami i dołączyli listę numerów tel do rzeczników i biur konsumenckich

Nadzieja

poszlo

Nadzieja

poszło

Nadzieja
@Anna

no to jak z rzecznikami na kogo trafisz - sama wiesz i ja też - co do UOKIk Jeżli będą mieli dowody że parkingi źle oznakowane również zajmą się tym - a to wiąże się z tym, że miałyśmy paragony a nie bilety bo nie wiedziałyśmy o tych biletach bo nas w błąd wprowadzono przez złe oznakowanie - czy nie tak? Jak tak wyjaśniłam Pani w UOKiK zmieniła podejście i czeka na dowody złego oznakowania - zbiorę zdjęcia i wyślę jako dowód próby oszustwa - jak masz zdjęćia Twojej biedronki to wyślij mi proszę ;-) i walcz dalej nie ma poddawania się - przecież Pani AMELIA tu na stronie napisała, żę jeżeli ktoś przedstawi paragon reklamacja będzie uznana a opłata anulowana!!!! Napisz tak do Biedronki i TDSystem - nie poddawaj się

RUDAJOLASKA
@Nadzieja

PODDANIE SIĘ ,OZNACZA GODZENIE SIĘ NA TAKIE TRAKTOWANIE I OSZUKIWANIE KLIENTÓW,PRZECIEŻ TO NIE JEST PARĘ OSÓB,TYLKO CORAZ WIĘCEJ POSZKODOWANYCH I CORAZ WIĘCEJ ICH PRZYBYWA.GDYBY TD SYSTEM CZY BIEDRONKA ZAUWAŻYŁY ,ŻE TE PARKINGI ŻLE FUNKCJONUJĄ,CZY SĄ ŻLE OZNAKOWANE,TO COŚ BY Z TYM W KOŃCU ZROBILI,A TU NIESTETY POMIMO NASZYCH SUGESTII PARKINGI DALEJ SĄ ŻLE OZNAKOWANE,WIĘC O CZYMŚ TO ŚWIADCZY?

wodnik

Wykupiony bilet podczas zamykania drzwi podmuch zsunął go na podłogę i 90 do zapłaty proszę o wzór j.palt@neostrada.pl

Nadzieja

Proszę Was poszkodowanych o zdjęcia źle oznakowanych parkingów oraz zdjęcia parkomatów (gdzie są postawione - jeżeli nie są przy wejściu) oraz zdjęcia regulaminu - który wg mnie nie jest czytelny bez lupy. Proszę takżę o zdjęćia tych tablic, które wprowadzają w błąd - gdzie nic nie pisze o pobieraniu biletu! są takie na wielu parkingach często z logiem Biedronki! Proszę zróbcie takie zdjęcia parkingów przy Biedronkach gdzie dostaliście wezwania, dopiszcie koniecznie adres "Waszej" Biedronki (miasto i ulicę) i prześlijcie na mail lucna@vp.pl - potrzebne do pisma aby udowodnić, że dużo PARKINGÓW TDSYSTEM NIE JEST PRAWIDLOWO OZNAKOWANA !

balbina

Dzień dobry. informujemy, że na wniosek sieci Biedronka anulujemy wezwanie do wniesienia opłaty dodatkowej nr 144...... Jednak prosimy o przestrzeganie Regulaminu Parkingu Niestrzeżonego, w którym punkt 4.1 i 4.4 zobowiązuje Użytkownika pojazdu po wjeździe na parking do pobrania biletu parkingowego i umieszczenia go w widocznym miejscu za przednią szybą wewnątrz pojazdu w celu możliwości skontrolowania czasu parkowania. W przypadku braku ważnego biletu parkingowego kolejne wezwanie do zapłaty nie zostanie anulowane. Bezpłatne parkowanie przysługuje tylko po pobraniu biletu parkingowego i pozostawieniu go w widocznym miejscu za przednią szybą w samochodzie. Z poważaniem Best regards Anna Mateja Biuro obsługi klienta Customer Service

RUDAJOLASKA
@balbina

CZYLI CO? RZECZNIK POMÓGŁ I CI ANULOWANO?

balbina
@RUDAJOLASKA

rzecznik nie dostal zadnej odpowiedzi, bo jestem w kontakcie z pania. jednak mysle ze pismo td system na pewno dostalo. poza tym ja wyslalam skan pisma rzecznika do biedronki- i w e-mailu od td system jest ...."na wniosek sieci biedronka anulujemy wezwnie...."

Zostaw merytoryczną opinię o TD System Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TD System Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy TD System Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TD System Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 2 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TD System Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w TD System Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

TD System Sp. z o.o.
1.2/5 Na podstawie 144 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kwiatowa 11
    43-300 Bielsko-Biała
  • NIP: 5472183909 REGON: 368257113 KRS: 0000694902
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TD System Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii