Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Telekom Usługi Sp. z o.o.?
Nie ma szans. szczególnie w dziale inwestycji dyrektor Sławomir nie dba o pozytywną atmosferę. Najlepiej o tym świadczy usuwanie komentarzy na temat pracy w tym dziale.
Proszę o kontakt z działem HR. Chętnie wyjaśnimy zaistniałą sytuację. mail: hr_poland@solutions30.com ,tel: 512 810 831
Czy w firmie Telekom Usługi Sp. z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?
Tak, prowadzimy regularne szkolenia dla pracowników. Są to szkolenia zarówno wewnętrzne (wynikające w firmowych procedur, wymagań klientów czy rozwoju naszej działalności), jak i zewnętrzne (podnoszące ogólne kompetencje pracowników). Niektórzy pracownicy uczestniczą w kursach językowych. Jako część grupy Solutions30 korzystamy z Centrum Szkoleniowego w Siedlcach, dzięki któremu nasi pracownicy na bieżąco szkoleni są z najnowszych technologii. Oprócz tego prowadzimy oczywiście wszystkie szkolenia, do których obliguje nas polskie prawo.
Jaki jest wkład kierownictwa Telekom Usługi Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Aplikowałem - nie polecam. W trakcie skromnej rozmowy wstępnej nie usłyszałem zdania o firmie, stanowisku ani obowiązkach. Jasne, to wszystko jest w ogłoszeniu, ale rozmowa to rozmowa - nie odpytka pod tablicą w szkole podstawowej. "Uśmiechu" po drugiej stronie telefonu zero. Jakby ktoś zmusił Panią Rozmówczynię do "konwersacji", o czym z subtelnością gradu wielkości piłeczek tenisowych dawała znać komentarzami, że kandydatów zgłosiło się wielu, i w sumie prawie domyka proces (...to czemu do mnie dzwonicie?), co nie powinno mieć miejsca przy dzisiejszym poziomie standardów w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Kontakt z rekrutacją przypominał zderzenie czołowe z przestarzałym modelem stosunku pracodawcy do kandydata. Normalnie nie wystawiam opinii. Tym razem również machnąłbym ręką - każdy ma gorszy dzień, jesteśmy tylko ludźmi. Minął jednak deadline wyznaczony przez Panią Rekruterkę, a nie dostałem minimum w postaci obiecanej informacji zwrotnej. Szanowni Państwo, brak feedbacku nie jest równoznaczny z odrzuceniem kandydatury. Jeżeli jest równoznaczny z czymkolwiek, to z brakiem kultury i profesjonalizmu. Proszę poczytać o Candidate Experience. Życzę Państwu dobrze, jednak popracujcie nad lepszymi praktykami.
Dziękujemy za podzielenie się opinią i przepraszamy za brak informacji zwrotnej w terminie. Proszę o przekazanie na adres hr_poland@solutions30.com informacji o dacie i stanowisku, na które Pan aplikował. Będziemy mogli wewnętrznie wyjaśnić sytuację. Dbamy o standardy prowadzonych procesów rekrutacyjnych i sprawną komunikację z kandydatami, dlatego zależy nam na tym, żeby zidentyfikować ten konkretny przypadek.
Nie chcę się wyzłośliwiać - zresztą tego nie robię, co proszę mieć na względzie, ale absolutnie nie rozumiem, dlaczego ja - osoba z zewnątrz - mam wykonywać pracę za Waszych Rekruterów? Czy nie odpowiedzieliście aż tylu kandydatom, że nie wiecie, komu zalegacie z informacją zwrotną? Naprawdę, proszę poświęcić czas, za który w przeciwieństwie do mnie macie Państwo przez Telekom płacone, zidentyfikować problem osobiście, oraz - ewentualnie - udzielić informacji zwrotnej; nie mnie, ale wszystkim kandydatom, którzy jej nie otrzymali na czas lub wcale. Albo... najwyższa pora zacząć rejestrować feedback. Wyjdzie to na dobre i rekrutacji, i osobom aplikującym na Państwa ogłoszenia. To prawdopodobnie mój ostatni komentarz w sprawie rekrutacji do Telekom, jak i (mam nadzieję) mój ostatni komentarz na tym portalu. Nie zamierzam więcej zabierać głosu. Pogodziłem się z brakiem "zwrotki". Telekom życzę poprawy kondycji działu HR. Wszystkiego dobrego.
Czy w Telekom Usługi Sp. z o.o. odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Tak, wspieramy awansowanie pracowników oraz włączamy osoby zainteresowane innymi stanowiskami w ramach organizacji w proces rekrutacji. Informujemy też wszystkich pracowników o nowych stanowiskach i nowych rekrutacjach.
W jakich miastach posiadacie centra dyspozytorskie?
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Telekom Usługi Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Staramy się zamknąć rekrutację w 2-3 etapach (rozmowa telefoniczna i 1 lub max. 2 spotkania). Na podjęcie decyzji dajemy sobie ok. 2 tygodnie od ostatniej rozmowy. Dbamy o przekazywanie informacji zwrotnej bez względu na wynik rozmowy.
Czy kierownik projektu otrzymuje do użytku służbowego samochód? Jeżeli tak, to jakie to samochody? Pojawiły się informacje, że Telekom jeździ dość starymi samochodami...
Witam, Odpowiadając na zadane pytanie: -tak Kierownik Projektu otrzymuje samochód służbowy -to nie jest prawda że Telekom jeździ dość starymi samochodami , W ostatnim czasie cała flota jest sukcesywnie wymieniana i są to nowe auta .
Ponad 10 letnie to jak na służbowy samochód kierownika, to chyba na wszystkie standardy jest staroć
Ojej, to to idzie pomylić z kursantem w L'ce.xd To może z czasem i za to się wezmą. ;) A są jeszcze jakieś inne tego typu mankamenty jeśli chodzi o tego typu standardy czy te pandy to najgorsza sprawa tutaj?
Czy zdarzają się nadgodziny w Telekom Usługi Sp. z o.o.?
Witam, Wynagrodzenie za nadgodziny pracownik otrzymuje razem z pensją za miesiąc ,w którym nadgodziny zostały wypracowane . Wypłacamy również dodatek za nadgodziny który przysługuje zgodnie z Kodeksem Pracy .
Prowadzona jest ciągle rekrutacja do Telekom Usługi S.A.. Czy polecilibyście firmę jako pracodawcę? Dużo umieszczają ogłoszeń na GoWork.pl, ostatnie dodali 13 lipca.
Witam serdecznie, Ciągła rekrutacja jest powodem bardzo szybkiego i dynamicznego rozwoju w naszej firmie . Zapraszamy do kontaktu chętnie odpowiemy na wszystkie pytania . Dział HR : 512 810 831