Moja przygoda w tej firmie skończyła się szybko , kosztownie , z uszerbkiem na zdrowiu. Praca jest nie tyle wymagająca co poprostu nie do wykonania . Pierwsze 2 tygonie to juz 11tys km 4 tygodnie to juz bylo ponad 20 tys , Pracowałem przez 7 dni w tygodniu, . Jezeli czyta to początkujący kierowca to moze nie rozumieć . W Francji na DROGACH krajowych (nie autostradą czyli landem ) transa wydluza sie w godzinach . np.300km jedziemy 6h . Spedycja jak i sam szef nie liczą się z zdrowiem kierowcy bezpieczeństwem czy choćby z tym gdzie spicie . Firma stosuje naprawde naganne taktyki aby uchylić sie od odpowiedzialosci za Kabotaże albo za kary z hotelami . Jezeli pracujecie bądż zamierzcie rozpocząć współprace to nie wypisujcie cmr ADMAR Szef firmy szczyci sobie ze ,,zalatwił ,, pieczątki innej firmy ktora moze juz nawet nie istnieć . Jest to karalne wiezieniem dla kierowcy nie dajcie sie . Mnie pod koniec wspołpracy zbrakoło wytzymałosci psychicznej i fizycznej . Podjechalem firmowym samochodem 200km pod lotnisko i porzuciłem samochod . W duzym uproszczeniu. Panie @Pracodawca Pańskie zachowanie jest karygodne mieć czelnosc oskarżać mnie o kradziez pojadzu. gdy 5 dni wczesniej zadzwoniłes do mnie w srodku nocy i powiedziles mi ze mam jezdzic po 30 h bo nie ma obowiazku prowadzenia czasu pracy . Pytania odnosnie prysznica rowniez powinny sie tu znalesć cytat ,,PRZEPRASZAM ZE PYTAM CZY TY MUSISZ SIE TAK CZESTO MYĆ?,, Pytanie padło w środku nocy . Nikt nie ma prawa dzwonić i budzić pracownika (BO KIEROWCĄ PRZECIEZ NIE JESTEM) I MOWIC MU SORRY TAKI MAMY KLIMAT . więcej informacji i o sprawie znajdzie w pozniejszym linku do wywiadu . KAMIL CZARNECKI
Szanowny Panie Czarnecki, Dziękujemy za udostępnienie swoich spostrzeżeń dotyczących współpracy z naszą firmą. Szanujemy każdą opinię, która może przyczynić się do ulepszenia naszych usług i warunków pracy dla naszych pracowników. Jednocześnie chcielibyśmy zwrócić uwagę na pewne istotne kwestie, które uważamy za istotne w kontekście Pańskiego komentarza. Po pierwsze, pragniemy podkreślić, że relacje pracodawca-pracownik wymagają wzajemnego szacunku i zaufania. Twierdzenie o stosowaniu nieprofesjonalnych taktyk przez naszą firmę nie znajduje potwierdzenia w rzeczywistości. Nasze procedury są nastawione na to, żeby zapewnić obu stronom jak najlepszą współpracę, a bezpieczeństwo oraz dobrostan pracowników są dla nas priorytetem. Jest nam przykro, że Pańska współpraca z nami zakończyła się niezadowalająco. Jednakże, chcielibyśmy wspomnieć, że Pan również był obiektem oskarżeń o działania, które nie tylko naruszały zasady współpracy, ale również mogły zagrażać bezpieczeństwu i majątkowi naszej firmy. Groźby oraz działania wobec naszej floty oraz sprawa zgłoszona na policję są poważnymi kwestiami, które muszą być wzięte pod uwagę w kontekście Pańskiej oceny naszej firmy. Jednocześnie, chcielibyśmy podkreślić, że nasza firma kładzie nacisk na profesjonalizm i etykę w relacjach z pracownikami oraz partnerami biznesowymi. Każde oskarżenie o nieprofesjonalne zachowanie ze strony naszej firmy jest dogłębnie badane, a wszelkie działania niezgodne z naszymi standardami są odpowiednio rozpatrywane. W razie jakichkolwiek dalszych pytań lub wątpliwości, jesteśmy otwarci na dalszą dyskusję i chętni do wyjaśnienia wszelkich kwestii. Z poważaniem,
Jaki dress code obowiązuje w Supreme Logistics Sp. z o.o.?
Czy w Supreme Logistics Sp. z o.o. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Jak w Supreme Logistics Sp. z o.o. wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Czy w Supreme Logistics Sp. z o.o. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?