Stalo hurtownia stali. Osobom, które przepracowały cały miesiąc (usunięte przez administratora)wypłacał tylko to co na umowie a reszty nie było mowa o osobach które się zwolniły lub były zwolnione. Było pare takich osób. Odradzam pracę u tych (usunięte przez administratora)
@(nie)Doświadczony, piszesz, że nie masz doświadczenia w tego typu pracy. Co skłoniło Cię więc, aby rozpocząć swoje poszukiwania właśnie w firmie Stalko Przybysz i Wspólnicy? Jestem ciekawa, jakie warunki zaoferowane przez pracodawcę byłyby dla Ciebie OK.
Stalo hurtownia stali. Osobom, które przepracowały cały miesiąc (usunięte przez administratora)wypłacał tylko to co na umowie a reszty nie było mowa o osobach które się zwolniły lub były zwolnione. Było pare takich osób. Odradzam pracę u tych (usunięte przez administratora)
Nie narzekam tylko piszę jakie warunki panują w stalko to znaczy że mam założyć firmę i pracowników (usunięte przez administratora) i kazać szrotem jeździć tak jak robi stalko
Ja nie piszę o zniszczonym taborze tylko zaniedbanym przez stalko niesprawne układ hamulcowy opony zużyte że druty widać przejedź się do Elbląga i zobacz tabor co browar obsługuje
Tu akurat przestrzegano przed pracą jako spedytor a ja właśnie w tej sprawie. Piszą w ofercie, że jest to opcja kraj – międzynarodówka. Czemu nie ma jednej wyrobionej specjalizacji? Chodzi mi o to czy dana osoba może prosić jedynie o pracę przy międzynarodówce? Będą z tego większe pieniądze?
Ile zarabia kierowca autobusu w Stalko? Na przykład jeżdżąc liniami typu W ale nie tylko
Tabor słaby? A co powiecie o samej pracy na spedycji? Jakoś od dwóch tygodni wiszą oferty na różne lokalizacje. pisząc wprost potrzebuje się dowiedzieć jakie teraz są zarobki, możecie je określić? Jakie transporty teraz częściej się ogarnia? Kraj czy raczej międzynarodówka?
Jakie warunki zatrudnienia proponują w firmie Stalko Przybysz i Wspólnicy Sp. j.? Czy można liczyć na pełen etat?
Jakoś na infolinię nie widzę właśnie ogłoszeń, wiadomo kiedy do niej były jakieś nabory w takiej sytuacji? zastanawia mnie ta opinia od jednej Pani po prostu, brakuje ludzi do obsługi? widzę za to na takiej stronie, że na 10 miast szukają teraz ludzi na spedycje, z czego wynika takie zapotrzebowanie? to rozwój skoro tak równocześnie szukają?
Próbowałam się dodzwonić na ich infolinię. Za minutę pobrało mi ponad 5 złotych, wszystko tylko po to, żeby wysłuchać komunikatu, że nikogo nie ma na linii i mam jeszcze czekać. Czy oni nie mają wstydu?! Koszt jak na 0-700, opłaty dwa razy większe niż deklarowane. Podam Wam do UOKiK-u. Ciśnie się na usta jedno słowo, ale admin usunie. W każdym razie życzę wam, żeby to wszystko do was wróciło milion razy mocniej.
@(nie)Doświadczony, piszesz, że nie masz doświadczenia w tego typu pracy. Co skłoniło Cię więc, aby rozpocząć swoje poszukiwania właśnie w firmie Stalko Przybysz i Wspólnicy? Jestem ciekawa, jakie warunki zaoferowane przez pracodawcę byłyby dla Ciebie OK.
Skłoniło mnie to że przez wiele lat jeździłem jako pasażer liniami A, S , J , W , Jestem z Wołomina a więc mam bardzo blisko , Mógłbym zacząć prace w MZA za 4700 brutto tylko że to duża korporacja a jednak wydaje mi się że lepiej pracuje się w takich lokalnych firmach , obecnie mam zarobki 2500zł netto za 8 godzin pracy i oczywiście nie chciał bym zarabiać gorzej , tylko we wszystkich ogłoszeniach o pracę w firmie Stalko w wymaganiach jest doświadczenie a wiem o dużych brakach wśród kierowców wiec byłbym Ciekawy czy takie zatrudnienie można uzyskać.
@(nie)Doświadczony, myślę, że zawsze warto spróbować złożyć swoje CV - a nuż się uda? Często firmy robią wyjątki jeśli chodzi o niektóre elementy wymagań, jakie pierwotnie wpisane są w ogłoszeniu o pracę. Daj znać, czy zdecydujesz się aplikować do pracy w Stalko Przybysz i Wspólnicy!
No wiesz, z piec lat temu może trochę inaczej w tej naszej polskiej logistyce się układało? Fakt faktem szukają teraz koordynatora ds. floty. Zauważyliście, że doświadczenie nie jest wymagane? To w zasadzie od jakiej podstawy się zaczyna? Z zakresu obowiązków wynikają szkolenia, a czy przysługują także?
Cześć, co jaki czas teraz serwisuje lub zmienia się pojazdy? Były jakieś opinie gdzie ludzie pisali o tym, że tabor to złom. Nie wiem jak w praktyce on wygląda, może ktoś potwierdzi lub się odniesie? Można liczyć na zmianę autobusu na prośbę czy raczej zostajesz z tym samym już na zawsze?
Witam jakie warunki panują na stanowisku kierowca autobusu?
Kurs Warszawa dworzec Zachodni do Mrągowa dnia 20.06.29r o godzinie 11:45. Po prostu tragedia, duszno, klimatyzacja niedziałająca, bałagan zostawiony po innym kursie (papierki, puste puszki i butelki po napojach i śmierdzi) kierowca robiąc postój nie mówi nic o tym, po prostu wychodzi a jak pada pytanie czy można iść do łazienki to mówi "już jedziemy dopale" nawet nie można iść do toalety... Tragedia po prostu. Autobus przeładowany ludźmi. Ja kupiłem bilet internetowi i o mało co zostałbym na dworcu bo wpuszcza ludzi, którzy kupują bilety. Po prostu śmiech w XXI wieku
Pracowałem w Stalko od stycznia do końca września 2022 jako spedytor międzynarodowy. Praca sama w sobie w porządku, to na co się umówiliśmy. Wiadomo, każda firma ma swoją specyfikę, procedury, jedynie co to współpraca z backofficem była taka sobie, poza tym bez większych zastrzeżeń. Problem pojawił się pod koniec sierpnia, gdy poinformowałem przełożonego o swoim planowanym odejściu. Byłem bardzo elastyczny, mogłem odejść z dnia na dzień albo i zostać ze 3 miesiące. Dogadaliśmy się na okres wypowiedzienia do końca września, Tu w ramach wyjaśnienia muszę powiedzieć, że wypłata spedytora polega na niewielkiej podstawie + premia od wypracowanej marży. Premia w papierach wpisana jako uznaniowa (tu mój błąd, będę wiedział na przyszłość), ale liczona dobrze znaną formułą, normalnie z % od wypracowanego przez miesiąc wyniku. (usunięte przez administratora). Dopytałem przełożonego, (usunięte przez administratora) czy normalnie zostanie mi wypłacona premia (praca za samą podstawę jest kompletnie nieopłacalna), zapewnił, że tak. Uwierzyłem, i do końca okresu wypowiedzienia dawałem z siebie wszystko i generowałem dla Stalko marżę. Nie było zastrzeżeń co do mojej pracy i ostatniego dnia kulturalnie się pożegnaliśmy, wszystko było okej. (usunięte przez administratora) myślałem że rozstajemy się w dobrych stosunkach. Radzę się zastanowić przed podjęciem pracy tam jako spedytor.
Jako kierowca też odradzam tam pracę tak samo (usunięte przez administratora) jak się zwalniasz płaci tylko to co na papierze tabor złom a szczególnie w Elblągu na browarze
Linia regularna 6. Podróż z W-wy Centrum do Jabłonny 1 godz. Wg rozkładu czas przejazdu 35 min. Komunikacją miejską pewnie byłoby szybciej. Kiedyś linie prywatne były konkurencyjne. Teraz zanikają i nie ma co się dziwić, biorąc pod uwagę powyższe.
Linia tragedia połączenie warszawa Kołobrzeg to losowość czy autobus w ogóle przyjedzie. Największy (usunięte przez administratora) linia w Polsce nie polecam nikomu Omijać
Tragedia !! Czekam na dworcu w Płocku. Na chwilę obecną półtorej godziny opóźnienia. Żadnej informacji na e-podróżnik.pl. Na stronie nie można zwrócić biletu, dzwonię do przewoźnika na infolinie i za i formacje o spóźnieniu płace 2,75 zł/min ??!!! Po co biorą numer telefonu przy kupowaniu biletu ??!! Nie łaska poinformować ? Żenada. Nie polecam.
Najgorsza linia autobusowa jaka istnieje! Nie szanują ludzi i ich czasu. Autobus przyjezdza jak chce i kiedy chce. 10 min oczekiwania na odjazd - kierowca zjeżdża do bazy i nie zabiera pasażerów, a planowy o tej godzinie odjazd nie odbywa się, kolejny autobus nie zjechał w ogóle na przystanek, następny autobus planowo za pół godziny przyjezdza (oczywiście) spóźniony.. Sytuacja powtarza się notorycznie w linii Wołomin-Warszawa.. jeszcze trzeba płacić za to g#wno taką samą kwotę bez względu, czy przejeżdża się całą trasę, czy jeden przystanek. Żenada
Korzystam z Waszych usług,dowozu do pracy na linii w Wołomin warszawa.2 maja przyjechał busik na przystanku w Zielonce ok.8 osób.Bus załadowany.Wszystkie miejsca zajęte,kierowca zabrał wszystkich i staliśmy jak sardynki w konserwie.Tak przeładowany bus zabierał jeszcze po drodze kolejne osoby.Placimy za dojazd do pracy w godziwych warunkach,a w dobie pandemii to po prostu niedopuszczalne.Jesli nie puszczacie autobusu to takie busy powinny podjechać 2.
A ja nie narzekam, firma stabilna znana od lat na rynku, fajna ekipa. Kasa na czas
Wasze opinie nieco się różnią i szczerze mówiąc już sam nie wiem, jak mam oceniać pracę w firmie Stalko Przybysz i Wspólnicy. Czy jest to godne polecenia miejsce pracy patrząc na warunki zatrudnienia? Liczę na rzetelne informacje.
pracowałem kiedy jako kierowca autobusu,na szczęście kiedyś,autobusy złom,dziwne że ITD tym się nie zainteresuje,szefowie no cóż- coś strasznego
Czy stanowisko pH do detalu ma sens, warto składać cv. ?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Stalko Przybysz i Wspólnicy Sp. j.?
Zobacz opinie na temat firmy Stalko Przybysz i Wspólnicy Sp. j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Stalko Przybysz i Wspólnicy Sp. j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!