Byłem pracownikiem PKE w serwisie. Narzekało się na wiele rzeczy pracując tam... na organizację wewnętrzną, na atmosferę w niektórych oddziałach... na wyjazdy... ale to wszystko sprawiło, że nabrałem dużego doświadczenia w branży. Tutaj trzebabyło być uniwersalnym żołnierzem. Serwisant i jego zakres obowiazkow w tej firmie jest słabo dostrzegany przez ,,górę". Serwisant jest człowiekiem orkiestrą: kiedy ogarniałeś swoją robotę na miejscu, co chwilę wysyłano Cię na wsparcie do innych oddziałów, żeby za chwilę wylądować na jakichś uruchomieniach - gdzie budowa jest nie dopilnowana, a na miejscu okazuje się, że znów zamiast uruchamiać dany system, to bawisz się jeszcze w instalatora za podwykonawcę, który miał to wykonać. Było kilka fajnych i kompetentnych osób i jak się dobrze żyło z nimi , to można było się w tym poruszać, aby być na powierzchni. Nauczyło mnie to wiele i z tego doświadczenia korzystam u obecnego pracodawcy, za co jestem w duzo wiekszym stopniu doceniany. Czy wróciłbym do PKE ? Może tak, ale już na innych warunkach, z inną wiedzą i dużo bogatszym doświadczeniem...
Jak kryzys wpływa na sytuację w firmie, czy są stacja dotknęła również przeciwników firmy.
Dzień dobry, szukam informacji/opinii na temat pracy na stanowisku technik serwisu / inżynier serwisu w firmie PKE Polska Sp. z o. o. szczególnie jeśli chodzi o oddział w Krakowie Chodzi mi przede wszystkim o warunki pracy i obszar działania Z góry dziękuję za wszelkie informacje
Czy PKE Polska Sp. z o.o. narzuca terminy urlopów wypoczynkowych?
Nie narzuca, ale terminy nie mogą kolidować z bieżącą działalnością firmy. Kalendarz urlopowy jest układany pod pracownika.
A są jakieś szkolenia rozwojowe? Dla wielu osób możliwość awansu ma znaczącą rolę podczas rekrutacji. Interesuje mnie też, czy pracodawca zapewnia jakieś benefity pozapłacowe.