Opinie o bankmillennium.pl - Bank Millennium S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Bank Millennium S.A.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Bank Millennium S.A. o rekrutacji.


Branże: Doradcy kredytowi
Doradcy kredytowi Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Bank Millennium S.A. w Warszawa

Były pracownik WR
Były pracownik

Praca jak w każdym banku, może jest trochę gorsza niż w innych.. Dużo do ogarnięcia obowiązków na jedna głowę. Dziwne przeliczniki produktów. Spore rotacje pracowników w regionie. Premie no są.. nie należą do najlepszych niestety. System premiowy dla mnie nie do ogarnięcia bardzo nie jasny. Moja opinia już jak byłego pracownika nie jest negatywna ani pozytywna odnośnie pracy w BM.

Były pracownik
Były pracownik

Wiem, że to będzie tylko opinia w internecie, ale naprawdę odradzam pracę. Minusy: - nastawienie prawie całkowicie na sprzedaż, ustalanie targetów czasami niemożliwych do osiągnięcia - sposób premiowania, czyli prawie zawsze znajdzie się powód by bardzo uciąć lub wyzerować premię (nie raz można było usłyszeć, że ktoś zrealizował sprzedaż na 400k i nie dostał za to premii) - elastyczny grafik - niby zaleta, ale chodzi o to, że to pracownik ma być elastyczny, a nie bank - częste awarie lub niedostępności systemów (gdzie czasami naprawy trwały parę miesięcy) - współpraca z innymi działami, czyli jej brak (często jak próbowaliśmy się czegoś dla klienta dowiedzieć jedyną odpowiedzią było "złóż reklamację", nawet jak wszyscy, też pracownicy, podejrzewali, że błąd leży po stronie technicznej banku) - praca dosłownie taśmowa, jest telefon za telefonem, jak trzeba było napisać maila w sprawie klienta można to było to zrobić po połączeniu (to obniżało efektywność, co mogło zerować premię) albo trzymać klienta na linii by tę efektywność jednak wyrobić (dlatego klienci często czekają na holdzie) Plusy - nie zwalniali, nawet w czasie pandemii (jest źle, ale stabilnie)

123
Były pracownik
@Były pracownik

Prawda tak jest. Portugalia to kraj oasterski. ZARZAD portugalczycy którym się się wydaje że pracownicy to owce i można je popędzac byle kijem aby pracowali.

aaa
Były pracownik
@123

Portugalczykom to koło 4 liter lata dopóki im na konto konkretna kasa wpływa. Akurat poganiacze to kochani Polacy. Jedna drugą w łyżce wody by utopiła. Tak swoją drogą jak czytam te komentarze i jeszcze dojdzie konieczność dogadania się z frankowiczami to dni Millenium w Polsce są policzone...

123
Pracownik
@aaa

I niech zamkną ten bank w końcu. Jakość obsługi niska , zarząd w tym banku nie rozumie ze Jakość to nie formułki ze skryptu tajrmniczego klienta ale dzialajacy bankomat, kompetentny i zangazowany pracownik, itp. Satysfakcja z pracy niska. Oddziały są wizytówką tego banku , a w nich w większości zdemotywowani pracownicy. Kiedy dowiadują się o tym , że ktoś się stamtąd zwalnia to zazdroszczą.

aaa
Były pracownik
 Pytanie
@123

Postaw się w roli takiego członka Zarządu. Miliony wpływają na konto, za nic nie odpowiadasz bo cele wytycza Centrala w Portugalii a od roboty i poganiania masz ludzi niżej. Interesowałbyś się zepsutym bankomatem czy rotacją pracowników? Po co komu zaangażowany pracownik jeszcze coś wynajdzie.. On ma sprzedawać a nie myśleć.... Panie punkt widzenia zależy od punktu siedzenia

Benefit
Pracownik
@aaa

Jak nie wiecie dlaczego nie ma jeszcze uzgodnionych benefitow ze związkami zawodowymi, dlaczego w centrali pracuje się 8:30h z wyimaginowaną przerwą na lunch mimo że KP masz zagwarantowane na to 20 minut, biura i oddzialy wyglądają jak jeden (usunięte przez administratora) a managerowie traktują ludzi jak pionki to zastanówcie się kto jest prezesem. Jeżeli chodzi o sprawy pracownicze to ten człowiek metalnie jeszcze tkwi w latach 90-tych.

juz były pracownik
Były pracownik
@123

oni wolą ładowac hajs w reklamy w TV niż w pracowników...

Były pracownik
Były pracownik

Szkoda strzępić języka i tak nic się nie zmieni.

juz były pracownik
Były pracownik
@Były pracownik

chyba ze juz naprawde nie bedą mieli kogo zatrudniać i w koncu zaczną doceniać pracowników..., wiem ze to marzenia ścietej głowy xD ale ten bank to dno i wodorosty :)

Wykorzystywanie pracowników
Pracownik

Niestety ale ta praca to tragedia. W oddziale zawsze jest mniej pracowników niż potrzeba ...w myśl zasady żeby 1 osobę eksploatować na 180%. W związku z powyższym dochodzi do sytuacji że pracownik obsługując klienta za klientem (1 odchodzi , czeka juz 5 kolejnych ) wstrzymując siku bo klienci zaczną krzyczeć że czemu tylko tyle obsługi i co to za bank , z zacinającym się komputerem , bez żadnego szkolenia w większości spraw z którymi przychodzi klient (uczysz się na żywioł a potem obrywasz od klienta że jesteś nieudacznikiem ) , stosując procedury co do których jak nie masz pewności to nawet kierownik nie wie , jednocześnie musisz gadać wg formułek tajemniczego klienta czyli 5 osób czeka w kolejce a Ty nie możesz w minutę przedstawić warunków konta tylko musisz gadać i gadać wg ustalonych wielkich formułek , w tym czasie musisz przejść szkolenia , wysłać dokumenty ,zamówić kuriera , zrobić odwozke ,zamówić gotówkę ,rozliczyc bankomat , zamówić dokumenty , rozliczy karty ,koperty ,Oks.... Milion spraw... A na końcu jak już padnięty , zwyzywany prze klientów , zamieszany jak drops będziesz kończył dzień to usłyszysz od kiero i regionalnego że się obijales bo nie masz sprzedaży ...... Dziękuję ... Kurtyna.

Krysia
Były pracownik
@Wykorzystywanie pracowników

Potwierdzam, tak jest -też w dbb na Żaryna

Były
Pracownik
@Wykorzystywanie pracowników

Wszystko się zgadza w 100%

Pracownik
Pracownik
@Wykorzystywanie pracowników

Lipa, że takie różnice są w zależności od placówki.

Sara
Pracownik
@Wykorzystywanie pracowników

To prawda. Etaty są ucinane, pensje stoją w miejscu i są niewspółmierne do wykonywanych obowiązków, których jest wciąż więcej i więcej. Dla Dyrektorów Regionalnych jestes tylko tabelką z wynikami...a nawet najlepsi są niedoceniani. Ucięli wszystkie benefity. Pracuje się koszmarnie.

Pracownik
Pracownik
@Sara

Pensje nie stoją w miejscu. Nie wiem jak w innych działach, ale dla pracowników oddziałów został wprowadzony od tego roku program podwyżek uzależnionych od stażu pracy, co biorąc pod uwagę dotychczasową sytuację z wynagrodzeniami uważam za rewolucję...

Ehh
Pracownik
@Pracownik

Co nie zmienia faktu że te wynagrodzenia nawet po podwyżkach są niewspółmierne do wykonywanej pracy i obowiązków

Pracownik
Pracownik
@Ehh

Czy ja wiem. Wiadomo, że zawsze mogłoby być więcej, ale to 4900-5200 brutto, dla pracownika z 3letnim stazem nie jest tragiczne. Jeśli do tego dochodzą premie (moj oddzial ma akurat co miesiąc i to do 3500zl brutto sie zdarzaja jak wykrecisz dobry wynik) to juz w ogóle wygląda to uważam bardzo dobrze. Jak to się mówi wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ;)

Mamusia
Pracownik
@Pracownik

To chyba nie dla wszystkich ...

Chyba nie sądzę
Pracownik
@Pracownik

Napisz proszę, że te 3500tys brutto premii to do podziału na cały zespół. Nawet jeśli plan jest wykonany na 150% a do tego dołożymy mnożnik za digitalizację to wychodzi niecałe 1900pln. Jeśli robisz 4 hipoteki miesięcznie to faktycznie wyjdzie Ci 3500pln na osobę ale pracuję tu za długo żeby wierzyć w takie cuda. A nawet jeśli taki cud ma miejsce, to jeden oddział wiosny nie czyni.

Pracownik
Pracownik
@Chyba nie sądzę

Pracuje w oddziale z 6 etatami plus kierownik. Robimy przeważnie bo 3-4 kosze na 100-120%, więc do podziału mamy 6000-9000zl. Mam przeważnie ok. 30% udzialu w premii plus hipo lub lead, także czasem tak wychodzi. Nie zawsze oczywiście, ale mniej więcej tak to wygląda. Oczywiście kwoty brutto podaję, tak jak pisałem.

juz były pracownik
Były pracownik
@Wykorzystywanie pracowników

potwierdzam! to wszystko TRUE STORY! :D nie dość, ze obrywasz od klientka to na koniec od kierownika, który potwierdza ze jestes nieudacznikiem :D chcą zeby robić wszystko najlepiej za 2000zł :D

Opiekun Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

obrzydliwe, naprawdę obrzydliwe podejście do osoby która się rekrutuje tylko dlatego, że nie ma zrobionych studiów (o których w ofercie pracy nawet nie wspomniano że są wymagane, co dziwne, w pierwszym etapie rekrutacji Pani również o tym nie wspomniała, a wręcz była zachwycona moim dotychczasowym doświadczeniem). Szanowna pani Dyrektor banku do którego aplikowałam nie była w żadnym stopniu przygotowana do rozmowy, nie miała mojego CV a pytania wymyślała patrząc się w okno i mrucząc "hmmmm o co by tu jeszcze zapytać..." Niemalże po każdej mojej odpowiedzi kpiąco się uśmiechała i traktowała tak, żebym się czuła gorsza przez brak tego durnego papierka który z pewnością świetnie uzupełniłby jej młody, pełen werwy zespół uśmiechniętych ludzi w tym oddziale. nie omieszkała ciągle wspominać o moich poprzednikach których miała na rozmowie i jacy świetni ludzie to byli. zasugerowała, że to dziwne, że mówię że lubię się uczyć skoro nie mam studiów, że jej się to GRYZIE. na moje stwierdzenie że brak studiów nie tworzy znaku równości z brakiem chęci do nauki, pani poczęstowała mnie tym samym dobrze mi już znanym obrzydliwym kpiącym uśmiechem. z chęcią bym owa panią wymieniła tutaj z nazwiska, ale ja, w przeciwieństwie do niej, mam trochę więcej kultury osobistej i nie zrobię tego, ale polecę wam omijać oddziały tego banku jak najszerszym łukiem.

Pytania

czy mam studia i czy zamierzam je robić; ile chce zarabiać; i polecenia zareklamowania się

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy International Trade Specialist with Polish
Katowice
Veo Worldwide Services
(403 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Michał Warszawa
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy ktoś mógłby mi napisać jaka jest realna stawka dla doradcy klienta prestige w Warszawie? Mam rozmowę i nie wiem jaką stawkę mogę zaproponować żeby nie przesadzić :)

Hahaha
Były pracownik
@Michał Warszawa

2,500 na rękę

Michał Warszawa
Kandydat
@Hahaha

Mało wiarygodna wydaje mi się Twoja opinia, ponieważ już na etapie rozmowy telefonicznej zaproponowano mi wyższą kwotę podstawy. W moim pytaniu chodziło mi o kwotę całościową tj. podstawa + premie - jaka jest realna kwota do wypłaty.

Pracownik
Pracownik
@Michał Warszawa

Haha, nie znam doradcy prestige, który by zgodził się pracować za taką stawkę. Obstawiam w Warszawie w zależności od doświadczenia 6000-9000 brutto podstawy. Po cholere się wypowiadasz z takimi kwotami, jak 2500 netto dostaje z ulicy opiekun klienta w oddziale bez doświadczenia.

Michał Warszawa
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

podstawa podana telefonicznie mieści się w Twoich widełkach, natomiast nie chcieli nic powiedzieć odnośnie ewentualnych premii a ma paść pytanie ile ogólnie chciałbym zarabiać... jesteś w stanie wypowiedzieć się na ten temat? premie w okolicach 2-3000 brutto są realne?

Wrocław
Kandydat

Na forum pojawia sie trochę dziwnych opinii a tym samym dziwnych Bytów: 1) Wynagrodzenie zasadnicze - w Santanderze jak zaczynamy dostaniemy o 400 zł mniej (sprzedaż na słuchawce). Sprawdźcie jak to wygląda. W Santanderze tez szukają. Zaczniecie od 3200. A tam jeśli nie sprzedacie w trakcie rekrutacji kredytu na Teamsie waszemu przyszłemu przełożonemu to raczej nie będzie tam miejsca dla was. W Millennium takich case'ów nie było. 2) Wynagrodzenie jest do końca miesiąca zgodnie z umową, natomiast nie było sytuacji żeby przez ostatnie 2 miesiące przelew nie przyszedł do 27KM. 3) Sprzedaż - jest na to nastawienie jeśli jesteście w zespole sprzedażowym, ale jest wsparcie w tym zakresie (tak, jest), dodatkowo jak dobrze gadacie jakościowo to premia ok 3000 zł jest możliwa i osiągalna. Ludzie taka mają, a nawet wyższa. Także nie taki diabeł straszny, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

Lol śnisz dziecko
Były pracownik
 Pytanie
@Wrocław

1 w milenium takie case’y były są i będą, tak tez wyglądała moja rozmowa tylko twarzą w twarz 2 to ze przychodzi wynagrodzenie to jest… zgodne z prawem? I tyle? Jest to niesamowicie NISKIE wynagrodzenie 3 nacisk na sprzedaż to jedno, traktowanie pracowników jak wrogów przez kadrę zarządzająca jak to jest w milenium to co innego. Proponuje poczytać opinie niżej bo chyba ktoś nie załapał. Nie ma żadnych ale to żadnych benefitów w tej firmie. Atmosfera jest tragiczna a rotacja jak w drzwiach obrotowych. Pozdrówka dla tych co odeszli :)

Zainteresowany
Inne
 Pytanie

Czy coś Wam wiadomo dlaczego tyle oddziałów w woj. łódzkim zostaje zamkniętych ?

Pracownik
Pracownik
@Zainteresowany

Ludzie się zwalniają . W Poznaniu to samo ...

Pracownik
Pracownik
@Zainteresowany

Z tego co ja wiem to zamykane były jedynie tę oddziały, kryte dublowały się z oddziałami exEB. To chyba zrozumiałe.

Marynarz
Były pracownik
 Pytanie

Około 3 lata temu miałem nieszczęście pracować przez 2 miesiące na infolinii. Jaki to jest pracodawca to chyba nie muszę za bardzo pisać, wystarczy poczytać poniższe wpisy jednak jeden fakt mnie zaintrygował. Jestem obecnie marynarzem i pracując na statku gdy rozmawiałem z kucharzem i wspomniałem że kiedyś pracowałem w banku ten mi powiedział że podobno bank millenium jest takim miejscem gdzie bardzo źle ludzi traktują i pracownicy się ciągle zmieniają. Uwierzycie? Ten pracodawca jest tak zły że wiadomości o tym docierają aż za morze XD. Ze swojej strony oczywiście nie polecam pracy w millenium nawet jako dorywczej dla studenta.

monikk
Kandydat
 Pytanie

jak to jest że Bank Millenium wiecznie szuka kandydata na stanowisko np. Analityk ds. Rozwoju Aplikacji i temu podobne? jestem z branzy IT, obserwuje Państwa profil od kilkunastu miesiecy i wiecznie szukacie ludzi na stanowiska, na które takich ludzi znaleźć jest nie trudno. Pracuję w tym to wiem.. zatem pytanie, czy na prawde państwo kogoś szukacie? czy to 'sztuczne' ogłoszenie? czy macie az takie wymogi, ze nie ma kandydatów z odpowiednimi kwalifikacjami? Będę wdzieczna za odpowiedź, bo jest to bardzo dla mnie ciekawe... Pozdrawiam

Pracownik
Pracownik
@monikk

Wynagrodzenie w stosunku do ogromu pracy jest tak nieadekwatne że ludzie non stop się zwalniają

Lola
Były pracownik
@monikk

Odpowiedz jest bardzo prosta moja droga- oni oferują grosze i fatalna kultura pracy. Chamstwo i (usunięte przez administratora)na codzień to norma. Obiecują złote góry naiwnym. Po kilku miesiącach lub TYGODNIACH ci co maja rozum odchodzą. Liczę ze wyjaśnione

monkk
Pracownik
@Lola

Dzięki :)

monkk
Pracownik
@Pracownik

Dzięki :)

steel
Pracownik

Praca na infolinii, to porażka. Praca jak na tasmie. Nie dziwię się, że szukają pracowników z całej PL na pracę zdalną. W Warszawie już nikt nie chce dla nich pracować za te warunki i małe pieniądze.

Aldona
Inne
 Pytanie

Ile zarabia ekspert hipoteczny bez doświadczenia na takim stanowisko (do tej pory sprzedaje tylko kredyty hipoteczne w detalu)?

Jol
Były pracownik
@Aldona

2600 na rękę

Niki
Pracownik
@Jol

2600 to zarabia opiekun. Nie znam stawek ale eksperci mają wolumeny kilka mln do wykonania, a za taką kasę nikt by nie pracował

Anna
Kandydat
 Pytanie

Brałam udział w rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko nie związane z bezpośrednią obsługą klienta. Do samego przebiegu spotkania nie mam zastrzeżeń. Jednak warto wskazać, że podczas tej rozmowy nie dowiedziałam się niczego na temat samej firmy, warunków pracy, benefitów etc. Jedyne co podkreślono to zachodni kapitał banku, tradycje i stabilną pozycję. Co więcej, rozmowę prowadzono tak, abym jako kandydatka wskazała, że praca w systemie home office się nie sprawdza i jest niepotrzebna. Serio ? w dzisiejszych czasach chcecie państwo uwiązać pracownika do biurka od 9-17 mając do dyspozycji wszelkie rozwiązania techniczne ? Jeżeli tak, to życzę powodzenia w rekrutacji. Młode pokolenie pokaże Państwu, że taki system pracy = brak zaufania.

Mille
Pracownik
@Anna

Tu się pracyje 8:30-17:00 w tym przerwa 30 min niewliczana do czasu pracy. Rozwiązanie bez sensu i ukryte wydłużanie czasu pracy.

Mamusia
Pracownik
 Pytanie
@Mille

A w którym zespole tak jest?

Mille
Pracownik
@Mamusia

Na pewno w centrali w Warszawie.

Mk
Kandydat
 Pytanie

Hej. Czy ktoś pracuje może na stanowisku DBE Mł. Konsultant w Zespole Wsparcia Klientów Korporacyjnych ? Jakieś opinie ? Zarobki ?

Papi
Pracownik
@Mk

Nie warto. Nigdzie w BM nie warto. Lata 90 ubiegłego wieku w podejciu do pracownika. 5 brutto nie weźmiesz. Pozdrawiam

Mk
Kandydat
 Pytanie
@Papi

Rozumiem ;( a czy coś więcej o charakterze tego stanowiska możesz mi powiedzieć?

pati
Pracownik
@Mk

słyszałam, że zespół fajny ale kiero do bani, goni wszystkich jak owce - sam nic nie robiąc

Zwolnienie
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś wie jak dostarczyć zwolnienie lekarskie. Wystarczy to by lekarz wysłał je za pomocą ezwolnienia czy trzeba ten fakt zgłaszać do kadr?

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

W piątek mam rozmowę na stanowisko opiekuna klienta w oddziale banku. Jak wygląda praca? Poza klientami w oddziale trzeba też obsługiwać jakąś infolinię? Jak z zarobkami, spodziewać się najniższej krajowej + premia?

Skakanka
Były pracownik
@Pytanie

Infolinia nie ale na pewno będzie trzeba dzwonić do klientów z ofertai kredytowymi. Codziennie musisz wysyłać maila (wróżenie z fusów) ile kredytu i na jaką kwotę i komu sprzedasz, żaden produkt nie może być na 0!!!. Jak klient nie przyjdzie musisz się tłumaczyć z braku sprzedaży. Musisz iść zgodnie z planem, jak Ci się nie uda nadrabiasz w inne dni. Datkowo masa innych obowiązków od dokumentów po bankomat.

Marta
Inne
 Pytanie

Mam zacząć w październiku 2tygodniowe szkolenie online na stanowisko opiekuna klienta. Mam kilka pytań. 1. czy przed szkoleniem podpisza ze mna juz umowe na rok czy jakas umowe na szkolenie? 2. Czy po szkoleniu jest egzamin? 3. Jesli jest egzamin i go nie zdam czy musze zapłacić jakaś kare?

Skakanka
Były pracownik
@Marta

1.Umowa jest na rok, podpisana pierwszego dnia pracy. 2.Jest egzamin 3. Nie ma Tylko radzę się zastanowić ze 100 razy czy warto się w to pakować

Korona
Pracownik

Mam pytanie , czy w Waszych oddziałach też jest cyrk z tymi maseczkami. Ja rozumiem trzeba nosić i sam noszę wchodząc czy to do sklepu czy do urzędu. Tylko chodzi mi o takie rzucanie się do tego Klienta jeszcze w drzwiach przez kierowników zastraszonych przez Dyra że nie na nosie, że nie ma, masakra jakaś w mojej miejscowości to mówią że tylko w naszym banku taki cyrk. Straszenie nas że nas obserwują na kamerach i nie daj Boże w trakcie obsługi spadnie temu Klientowi z nosa to już nie wiadomo czy czasem do zwolnienia nie jesteś. Trochę więcej zrozumienia i mniej nadgorliwości bo w sumie to już nie wiem czym sie zająć czy sprzedażą czy ta paranoiczna nagonka.

Maseczki
Pracownik
@Korona

W moim oddziale nie ma schizy na tym punkcie ..już nawet odpuszczamy klientom. .

Logan
Inne
 Pytanie

Witam. Jak wygląda proces rekrutacji na infolinię?

Xylon
Pracownik
@Logan

Biorą wszystko co się rusza ;) taki deficyt

Logan
Inne
 Pytanie
@Xylon

A jakieś szczegóły? Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna? Jakie pytania się pojawiają? :)

onA
Kandydat
 Pytanie
@Logan

Praca zdalna czy stacjonarna?

XnukX
Były pracownik
@onA

Zdalna tylko dla wybrańców.Na rozmowie mamią niebotycznymi premiami, na które w realu nie ma szans bo np. Potrafią ci zredukować premie za to że nie zaprosiles klienta do ponownego kontaktu.... Benefitow brak, socjalu nie ma,multisport za 100 zł....W efekcie pracuje się na podstawę, godziny pracy porozrzucane, nocne, w większości popołudnia, praca jak na taśmie klient za klientem, nawet chcąc iść do toalety musisz pytać o zgodę. Nie polecam nikomu

Logan
Kandydat
 Pytanie
@onA

Zdalna. Jak wygląda etap rozmowy? :)

OnA
Kandydat
@XnukX

Mają ogłoszenia, że na zdalną szukają

Trophy
Pracownik
@Logan

Już na rozmowie pokazują , że są nie słowni...

Logan
Kandydat
 Pytanie
@Trophy

Ale czego w trakcie rozmowy mogę się spodziewać? O co pytają? Mam w poniedziałek rozmowę kwalifikacyjna przez videokonferencję i potrzebuję konkretów :)

Trophy
Kandydat
@Logan

jak wyobrażam sobie pracę, czy na pewno mogę pracować zdalnie, co wiem o bankowości, co jest ważne w pracy z klientem itd.

Logan
Kandydat
@Trophy

Dziękuję

Trophy
Kandydat
@Trophy

ja czekam już tydzień na odp od nich ...

Zuo
Pracownik
@Logan

Mnie pytali o to czy wiem co to jest i jak dziala karta debetowa i kredytowa, o lokaty, na jakivh zasadach funkcjonuje limjr w koncie. Ogólnie dużo pytan było związanych stricte z bankowością. Nie kojarzę czy byly pytania dot. możliwości pracy zdalnej itd., to pojawiło się juz po zatrudnieniu.

Trophy
Kandydat
 Pytanie
@Zuo

po jakim czasie po rozmowie się odezwali?

Logan
Kandydat
@Zuo

Dziękuję ;)

Zuo
Były pracownik
@Trophy

Szybko, we wtorek rozmowa, w czwartek odpowiedź, a ponownie we wtorek pierwszy dzine pracy: ogólnie zapoznanie, szkolenie bhp i badanie medycyny pracy. Szkolenia były częściowo zdalnie, częściowo w centrali, ale wtedy byla inna sytuacja w kraju. Tak czy siak same azkolenja i szkoleniowcy na duuuzy plus ????

Her
Kandydat
@Xylon

Nie biorą wszystkich, mnie mimo doświadczenie nie wzieli...

aaa
Były pracownik
@Her

Akurat przez to pewnie nie dotałeś roboty.

Mil
Były pracownik

Nie warto nawet tracić czasu na rekrutację w tej firmie

Monu
Kandydat
 Pytanie

Do którego dnia miesiąca pracodawca przelewa wypłaty na konto pracownika?

Ehh
Pracownik
@Monu

27

Zostaw merytoryczną opinię o Bank Millennium S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bank Millennium S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Bank Millennium S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 311.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Bank Millennium S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 204, z czego 21 to opinie pozytywne, 122 to opinie negatywne, a 61 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Bank Millennium S.A.?

    Kandydaci do pracy w Bank Millennium S.A. napisali 14 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Bank Millennium S.A.
1.8/5 Na podstawie 510 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Bank Millennium S.A.
Przejdź do nowych opinii