Opinie o Bank Millennium S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Bank Millennium S.A., jak również Klientów firmy. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Bank Millennium S.A. o rekrutacji.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Bank Millennium S.A. w Warszawa

Yogi

(usunięte przez administratora) 1. W Banku Millennium nie ma szans na rozwój i awans. 2. Za kilka lat doświadczenia w bankowości mam podstawę w wysokości płacy minimalnej i nawet jeśli wyrobię wysoką premię premię to z byle powodu nikt jej nie wypłaci. 3. W Banku Millennium nie ma stanowisk pracy: często trzeba walczyć o biurko, krzesło, myszkę czy komputer. To nie jest żart. 4. Jakichkolwiek benefitów brak. Codziennie jest się zasypywanym stosem niby to śmiesznych maili, które mają niby budować atmosferę jak np. ciekawostki o koronawirusie. A fakt, że osoby piszące te grafomańskie wypociny zarabiają 3 razy więcej od osób ciężko pracujących na rzecz tej machiny tylko bardziej irytuje. Bo może to zaskoczenie, ale pracownik chciałby zarabiać pieniądze. I na koniec bardzo się ciszę, że odchodzę. Czekam tylko na koniec wypowiedzenia. Odradzam każdemu.

Były pracownik
 Rekomendacja

Aż śmiać mi się chce jak ludzie piszą tu o stresie i mobbingu :). Pracując w sprzedaży trzeba mieć świadomość, że będzie parcie na wynik jak i stresujące sytuację z klientem. Jeśli nie macie odpowiednich umiejętności i podejścia to nie pracujecie w sprzedaży- proste. Osobiście wyniki raz wyrabiałem raz nie i (tutaj szok dla wszystkich) nie wyrzucili mnie! Teraz pracuje w firmie logistycznej zarządzając spedycją i zaopatrzeniem i uwierzcie jeśli praca w BM była dla was tak stresująca, to lepiej zacznijcie hodować jedwabniki :D. Uważam, że na okres studiów praca w sam raz, ale dla ludzi z ambicjami na pewno nie na długie lata. Pozdrawiam.

wkurzona v2
Pracownik

i znowu to samo, w umowie niby zapisane ze wypłata do 26 dnia każdego miesiąca ale oczywiście bank sobie tylnią część broni dodatkowym regulaminem, porażka totalna, pracownicy chorzy na SAMI WIECIE CO i nie mają środków do życia żeby leki kupić albo jedzenie, (usunięte przez administratora)

Anonimowy
Pracownik
 Pytanie

Jej, napisze coś od siebie, bo jak czytam niektóre komentarze, to się przysłowiowy nóż w kieszeni.. Pracuje w BM, w departamencie Mini - czyli na wyspie w galerii handlowej i zajmuje się głównie pozyskaniem nowego klienta, ew. Jakieś karty kredytowe, pożyczki i limity. Ktoś pracuje w BM i narzeka na zarobki? Zapraszam serdecznie! Rotacja jest dosyć spora, ale to nie dlatego że są (usunięte przez administratora) Kiepskie warunki. Plany są, ale do zrealizowania. Nacisk kierownictwa? Oczywiście też jest, ale jeżeli ktoś pracuje i chce pracować, to siłą rzeczy robi swoje i sprzedaje. Praca mega trudna i wyczerpująca, chociaż "z boku" Się taka nie wydaje. Rotacja jest i będzie, ponieważ faktycznie żeby dostać pracę nie trzeba mieć super studiów i doświadczenia, a nie każdy się do takiej roboty nadaje. Ludzie przychodzą i myślą "wow, pracuje w banku, ale fame", a potem zderzają się z rzeczywistością targetów oraz ogólnie sprzedawania i leżą i płaczą. Jeśli się trafi na zgrany zespół to pracuje się naprawdę dobrze. Pamietajcie, ze to WY tworzycie swój zespół. Fakt, czasem jest "walka o komputer", ponieważ są dwa na wyspie a 3 osoby na zmianie. Ja pracuje od maja i bez problemu daje się to pogodzić. Nie róbcie z siebie takich asów sprzedaży, że każda wasza rozmowa kończy się finalizacją. Gdyby tak było, to nie marudzilibyście na zarobki :)) Wypłaty są zawsze na czas 26 lub 27, a w grudniu była 23. A po drugie, to jest wypłata za przepracowany grudzień, czy w każdej innej pracy dostał/a byś ja 10 stycznia, więc nie kumam narzekania "ze brak pieniędzy na święta". Socjal na święta też był, wystarczyło złożyć zaświadczenie o zarobkach do końca października. Wracając do zarobków, zarabiam średnio 5500-6000 zł miesięcznie NETTO. Jak to możliwe? Po prostu robię swoje. Pozdrawiam

Aldona Nowy wpis
Klient
 Pytanie

Ile zarabia ekspert hipoteczny bez doświadczenia na takim stanowisko (do tej pory sprzedaje tylko kredyty hipoteczne w detalu)?

Jol Nowy wpis
Były pracownik
@Aldona

2600 na rękę

Niki Nowy wpis
Pracownik
@Jol

2600 to zarabia opiekun. Nie znam stawek ale eksperci mają wolumeny kilka mln do wykonania, a za taką kasę nikt by nie pracował

Anna
Kandydat
 Pytanie

Brałam udział w rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko nie związane z bezpośrednią obsługą klienta. Do samego przebiegu spotkania nie mam zastrzeżeń. Jednak warto wskazać, że podczas tej rozmowy nie dowiedziałam się niczego na temat samej firmy, warunków pracy, benefitów etc. Jedyne co podkreślono to zachodni kapitał banku, tradycje i stabilną pozycję. Co więcej, rozmowę prowadzono tak, abym jako kandydatka wskazała, że praca w systemie home office się nie sprawdza i jest niepotrzebna. Serio ? w dzisiejszych czasach chcecie państwo uwiązać pracownika do biurka od 9-17 mając do dyspozycji wszelkie rozwiązania techniczne ? Jeżeli tak, to życzę powodzenia w rekrutacji. Młode pokolenie pokaże Państwu, że taki system pracy = brak zaufania.

Mille
Pracownik
@Anna

Tu się pracyje 8:30-17:00 w tym przerwa 30 min niewliczana do czasu pracy. Rozwiązanie bez sensu i ukryte wydłużanie czasu pracy.

Mamusia
Pracownik
 Pytanie
@Mille

A w którym zespole tak jest?

Mille Nowy wpis
Pracownik
@Mamusia

Na pewno w centrali w Warszawie.

Wykorzystywanie pracowników
Pracownik

Niestety ale ta praca to tragedia. W oddziale zawsze jest mniej pracowników niż potrzeba ...w myśl zasady żeby 1 osobę eksploatować na 180%. W związku z powyższym dochodzi do sytuacji że pracownik obsługując klienta za klientem (1 odchodzi , czeka juz 5 kolejnych ) wstrzymując siku bo klienci zaczną krzyczeć że czemu tylko tyle obsługi i co to za bank , z zacinającym się komputerem , bez żadnego szkolenia w większości spraw z którymi przychodzi klient (uczysz się na żywioł a potem obrywasz od klienta że jesteś nieudacznikiem ) , stosując procedury co do których jak nie masz pewności to nawet kierownik nie wie , jednocześnie musisz gadać wg formułek tajemniczego klienta czyli 5 osób czeka w kolejce a Ty nie możesz w minutę przedstawić warunków konta tylko musisz gadać i gadać wg ustalonych wielkich formułek , w tym czasie musisz przejść szkolenia , wysłać dokumenty ,zamówić kuriera , zrobić odwozke ,zamówić gotówkę ,rozliczyc bankomat , zamówić dokumenty , rozliczy karty ,koperty ,Oks.... Milion spraw... A na końcu jak już padnięty , zwyzywany prze klientów , zamieszany jak drops będziesz kończył dzień to usłyszysz od kiero i regionalnego że się obijales bo nie masz sprzedaży ...... Dziękuję ... Kurtyna.

Krysia
Były pracownik
@Wykorzystywanie pracowników

Potwierdzam, tak jest -też w dbb na Żaryna

Były
Pracownik
@Wykorzystywanie pracowników

Wszystko się zgadza w 100%

Pracownik
Pracownik
@Wykorzystywanie pracowników

Lipa, że takie różnice są w zależności od placówki.

Sara
Pracownik
@Wykorzystywanie pracowników

To prawda. Etaty są ucinane, pensje stoją w miejscu i są niewspółmierne do wykonywanych obowiązków, których jest wciąż więcej i więcej. Dla Dyrektorów Regionalnych jestes tylko tabelką z wynikami...a nawet najlepsi są niedoceniani. Ucięli wszystkie benefity. Pracuje się koszmarnie.

Pracownik
Pracownik
@Sara

Pensje nie stoją w miejscu. Nie wiem jak w innych działach, ale dla pracowników oddziałów został wprowadzony od tego roku program podwyżek uzależnionych od stażu pracy, co biorąc pod uwagę dotychczasową sytuację z wynagrodzeniami uważam za rewolucję...

Ehh
Pracownik
@Pracownik

Co nie zmienia faktu że te wynagrodzenia nawet po podwyżkach są niewspółmierne do wykonywanej pracy i obowiązków

Pracownik
Pracownik
@Ehh

Czy ja wiem. Wiadomo, że zawsze mogłoby być więcej, ale to 4900-5200 brutto, dla pracownika z 3letnim stazem nie jest tragiczne. Jeśli do tego dochodzą premie (moj oddzial ma akurat co miesiąc i to do 3500zl brutto sie zdarzaja jak wykrecisz dobry wynik) to juz w ogóle wygląda to uważam bardzo dobrze. Jak to się mówi wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ;)

Mamusia
Pracownik
@Pracownik

To chyba nie dla wszystkich ...

Mk
Kandydat
 Pytanie

Hej. Czy ktoś pracuje może na stanowisku DBE Mł. Konsultant w Zespole Wsparcia Klientów Korporacyjnych ? Jakieś opinie ? Zarobki ?

Papi
Pracownik
@Mk

Nie warto. Nigdzie w BM nie warto. Lata 90 ubiegłego wieku w podejciu do pracownika. 5 brutto nie weźmiesz. Pozdrawiam

Mk
Kandydat
 Pytanie
@Papi

Rozumiem ;( a czy coś więcej o charakterze tego stanowiska możesz mi powiedzieć?

pati
Pracownik
@Mk

słyszałam, że zespół fajny ale kiero do bani, goni wszystkich jak owce - sam nic nie robiąc

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pani zrobiła krótki test. Dostałem tekst do przeczytania i miałem napisać na jego podstawie odpowiedź dla klienta. Poza tym niewiele ją interesowało. Mam wykształcenie magisterskie + drugi nieukończony kierunek ekonomiczny.

Pytania

Czy posługuję się blikiem i czy znam produkty bankowe. Czy aby mam wyższe wykształcenie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Zwolnienie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 10 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś wie jak dostarczyć zwolnienie lekarskie. Wystarczy to by lekarz wysłał je za pomocą ezwolnienia czy trzeba ten fakt zgłaszać do kadr?

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Jakie wynagrodzenie można teraz otrzymać na start w Millennium? mówimy o podstawie. Mam doświadczenie w Bankowości 2 letnie i super wyniki w sprzedaży. Proszę o informację , zastanawiam się nad aplikowaniem. Słyszałam o 6000 brutto.

ExEb
Pracownik
@Ciekawa

Ostatnio jak zatrudniałam opiekuna (styczeń) z podobnym doświadczeniem w bankowości stawka wynosila 4300. Czy da się wynegocjować tyle ile podałaś - szczerze wątpię, ale mogę się mylić

Jozek
Były pracownik
@ExEb

Mów od razu ze brutto ;) ja miałem 2.5 na rękę

Zniesmaczona
Pracownik
@Ciekawa

Kompletna bujda, a szczególnie ze zdaniem millenium 2 letnie doświadczenie to dla nich żadne i z tego tytułu ciężko o negocjacje na start. Wynagrodzenie jakie można dostać w millennium na start jest nie wiele wyższe niż połowa tej kwoty którą Pani podała czyli nie całe 4 brutto …

Lol
Były pracownik
@Ciekawa

2200-2400 na rękę w dużym mieście (świeże info)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Lol

Gdzie tak mało dają? W którym dużym mieście? W Łodzi poniżej 3800 brutto (2700zl na rękę) nie zatrudniają obecnie. A i tak jesteśmy jako kategoria 2 wśród miast (wyżej zaszeregowane są m. in. Wawa, Wroclaw).

Kanba
Klient
 Pytanie
@Pracownik

2700 na rękę ?!!! W banku??? Czy wyście (usunięte przez administratora)dlaczego zgadzacie się pracować za tak niskie stawki?

biedroneczka
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

2700? looool :D wolalbysm isc do lidla, daja wiecej i nie ma stresu LD

moj prawde
Klient
@ExEb

Podawaj kwoty netto :D a nie jakies tam rzucasz czary, mamy 2021 r , (usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
@biedroneczka

Dlatego nie każdy się nadaje do takiej pracy. Wolisz wykładać towar, pracować w weekendy i siedzieć na kasie - proszę bardzo, tacy pracownicy również są potrzebni. Albo się coś lubi albo nie. Wszystko zależy od kierownika myślę. Nie odchodzi się z firmy, tylko od szefa ;) Trzeba pamiętać, że są też premie, które dużo wnoszą. Akurat od pół roku mamy je co miesiąc, więc dochodzi w zależności od pracownika od 500zl do 2000zl netto, a wtedy uważam, że nawet przy tej najniższej stawce 2700zl podstawy wychodzi spoko kasa.

aaa
Pracownik
@Pracownik

Przy odpowiedzialności finansowej, nierealnych planach, zrytej psychice, zniszczonym wzroku i przełozonych de.. bilach. Rzeczywiście perspektywy są świetne dla świerzaków.. Dalej naganiaj do cyrku zwanego bankiem

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@aaa

A gdzie tu naganianie? Napisałem, że nie każdy nadaje się do takiej pracy i tyle. To że nie jest wymagane doświadczenie na start to nie oznacza, że każdy się tu odnajdzie. Tak samo jak w każdej innej pracy. Jeśli nie masz smykałki do sprzedaży to możesz albo się starać coś zmienić albo ciągle narzekać i finalnie zmienić robotę. Prosta sprawa.

aaa
Pracownik
@Pracownik

To napisz cechy wzorowego pracownika który się nadaje do pracy w banku...cóż HR ma chyba inne zdanie bo już od dawna przyjmują każdego jak leci.

Millenials na wypowiedzeniu
Pracownik
@aaa

Nie ma idealnych pracowników, choć millennium ideałów za niską stawkę oczekuje. Dlatego też obecnie bank musi robić łapanke, bo masa ludzi odchodzi z tego strasznego miejsca. Nie będę się dalej rozwodzil bo napisano tu już wszystko. Jeśli myślicie o pracy w tym banku - blagam dajcie sobie spokój. Jeśli już w nim jesteście - uciekajcie jak najdalej i jak najszybciej, bo mimo tego co się dzieje, bank absolutnie nie zmienił swego podejscia do pracowników.

Dawid
@Lol

To już z dodatkami pensja? I po jakim czasie osiągnie się w Banku Millennium pułap powiedzmy 4000 zł na rękę? Powiesz mi coś na ten temat? Jak jest tutaj z podwyżkami, co ma na nie wpływ?

uciekajcie stamtąd
Były pracownik
@Millenials na wypowiedzeniu

po 6 miesiacach pracy , marnej pensji , holendarnych planach sprzedażowych , mobingu, prbóie molestowania uciekłam stamtąd tak szybko jak sie tylko dało masz sprzedawać wszystko wszystkim, digitalizować staruszków, rozliczać bankomaty, odpowiadać za potężne kwoty, czytać stosy regulacji i procedur, a nawet jak to wszystko zrobisz, to dostaniesz marne grosze, a od kolejnego miesiąca wymagania tylko wzrosna nie polecam...

aaa
Pracownik
@Millenials na wypowiedzeniu

A tam nie ma. Są. Tylko trzeba im konkretnie płacić i doceniać.

Lol
Były pracownik
 Pytanie
@Dawid

Jakimi dodatkami??? W tym banku nie dają żadnych dodatków, 4000 to jest BRUTTO, na premie nie licz

Pracownik
Pracownik
@Lol

Nie wprowadzaj w błąd. Wszystko zależy od oddziału. W moim regionie od pół roku praktycznie wszystkie placówki (średnio 7-8/10) co miesiąc robią premie.

Lol
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

W wysokości? 85 netto? Wszyscy wiemy ze zaraz frankowicze zjedzą resztki tego pseudo banku, opinia millennium leci na łeb na szyje a pracując w jednym z największych miast w Polsce ludzie maja mniej niż trójkę na rękę.

Pracownik
Pracownik
@Dawid

Wszystko zależy w jakim mieście będziesz pracował, jaka placówka, jakie stanowisko ,premie są, nie jakieś to zawrotne kwoty ale są.

Hahahaha
Pracownik
 Pytanie
@Ciekawa

6000 brutto?!?!? Kto ci takich bajek naopowiadał dziecko? Połowa z tego xD jest bardziej realna. W trójmiescie podstawy są 2200-2600 na rękę lol, premia jakaś 100 zł i to czasem

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Hahahaha

To ja nie wiem na jakim stanowisku pracujesz :) Sprzątasz WC?

Heh
Pracownik
@Pracownik

Oddział w trójmiescie- wszyscy asystenci maja u nas 2400 podstawy na rękę. I nie nie sprzątamy wc, zasuwamy nim stop z klientami nawet nie ma czasu zjeść....

Łódź
Pracownik
@Heh

U nas tak samo -2450 na rękę. bieda i prlowska firma, cały oddział po cichu szuka innej roboty

Pracownik
Pracownik
@Łódź

Nie wiem w jakich miastach pracujecie .i placowka własną czy franczyza . We franczyzie na spokojnie z premia na rękę wyjdziesz 6000

Łódź
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Ile masz IQ dziecko? Nie wiesz w jakich miastach pracujemy? Koleś wyżej pisał wyraźnie ze Trójmiasto, ja mam miasto w nicku. Widać mille poziom inteligencji :D i mów prawdę, ze ostatnia premia by uzyskać taka kwotę była w 2008 roku!

Bałagan
Były pracownik
@Pracownik

Ja pracuje w Wawie i nie w oddziale, podstawa 2450 netto. Kilkuletni pracownik i brak możliwości podwyżki bo nie ma pieniedzy. Brak możliwości awansu bo nie ma gdzie. Ciągle ta sama wymówka od kilku lat.

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

W piątek mam rozmowę na stanowisko opiekuna klienta w oddziale banku. Jak wygląda praca? Poza klientami w oddziale trzeba też obsługiwać jakąś infolinię? Jak z zarobkami, spodziewać się najniższej krajowej + premia?

Skakanka
Były pracownik
@Pytanie

Infolinia nie ale na pewno będzie trzeba dzwonić do klientów z ofertai kredytowymi. Codziennie musisz wysyłać maila (wróżenie z fusów) ile kredytu i na jaką kwotę i komu sprzedasz, żaden produkt nie może być na 0!!!. Jak klient nie przyjdzie musisz się tłumaczyć z braku sprzedaży. Musisz iść zgodnie z planem, jak Ci się nie uda nadrabiasz w inne dni. Datkowo masa innych obowiązków od dokumentów po bankomat.

Marta
Klient
 Pytanie

Mam zacząć w październiku 2tygodniowe szkolenie online na stanowisko opiekuna klienta. Mam kilka pytań. 1. czy przed szkoleniem podpisza ze mna juz umowe na rok czy jakas umowe na szkolenie? 2. Czy po szkoleniu jest egzamin? 3. Jesli jest egzamin i go nie zdam czy musze zapłacić jakaś kare?

Skakanka
Były pracownik
@Marta

1.Umowa jest na rok, podpisana pierwszego dnia pracy. 2.Jest egzamin 3. Nie ma Tylko radzę się zastanowić ze 100 razy czy warto się w to pakować

Marta
Użytkownicy czekają na odpowiedź 16 dni.
Klient
 Pytanie

Mam zacząć w październiku 2tygodniowe szkolenie online na stanowisko opiekuna klienta. Mam kilka pytań. 1. czy przed szkoleniem podpisza ze mna juz umowe na rok czy jakas umowe na szkolenie? 2. Czy po szkoleniu jest egzamin? 3. Jesli jest egzamin i go nie znam czy musze zapłacić jakaś kare?

Korona
Pracownik

Mam pytanie , czy w Waszych oddziałach też jest cyrk z tymi maseczkami. Ja rozumiem trzeba nosić i sam noszę wchodząc czy to do sklepu czy do urzędu. Tylko chodzi mi o takie rzucanie się do tego Klienta jeszcze w drzwiach przez kierowników zastraszonych przez Dyra że nie na nosie, że nie ma, masakra jakaś w mojej miejscowości to mówią że tylko w naszym banku taki cyrk. Straszenie nas że nas obserwują na kamerach i nie daj Boże w trakcie obsługi spadnie temu Klientowi z nosa to już nie wiadomo czy czasem do zwolnienia nie jesteś. Trochę więcej zrozumienia i mniej nadgorliwości bo w sumie to już nie wiem czym sie zająć czy sprzedażą czy ta paranoiczna nagonka.

Maseczki
Pracownik
@Korona

W moim oddziale nie ma schizy na tym punkcie ..już nawet odpuszczamy klientom. .

Były pracownik
Były pracownik

Wiem, że to będzie tylko opinia w internecie, ale naprawdę odradzam pracę. Minusy: - nastawienie prawie całkowicie na sprzedaż, ustalanie targetów czasami niemożliwych do osiągnięcia - sposób premiowania, czyli prawie zawsze znajdzie się powód by bardzo uciąć lub wyzerować premię (nie raz można było usłyszeć, że ktoś zrealizował sprzedaż na 400k i nie dostał za to premii) - elastyczny grafik - niby zaleta, ale chodzi o to, że to pracownik ma być elastyczny, a nie bank - częste awarie lub niedostępności systemów (gdzie czasami naprawy trwały parę miesięcy) - współpraca z innymi działami, czyli jej brak (często jak próbowaliśmy się czegoś dla klienta dowiedzieć jedyną odpowiedzią było "złóż reklamację", nawet jak wszyscy, też pracownicy, podejrzewali, że błąd leży po stronie technicznej banku) - praca dosłownie taśmowa, jest telefon za telefonem, jak trzeba było napisać maila w sprawie klienta można to było to zrobić po połączeniu (to obniżało efektywność, co mogło zerować premię) albo trzymać klienta na linii by tę efektywność jednak wyrobić (dlatego klienci często czekają na holdzie) Plusy - nie zwalniali, nawet w czasie pandemii (jest źle, ale stabilnie)

123
Były pracownik
@Były pracownik

Prawda tak jest. Portugalia to kraj oasterski. ZARZAD portugalczycy którym się się wydaje że pracownicy to owce i można je popędzac byle kijem aby pracowali.

aaa
Były pracownik
@123

Portugalczykom to koło 4 liter lata dopóki im na konto konkretna kasa wpływa. Akurat poganiacze to kochani Polacy. Jedna drugą w łyżce wody by utopiła. Tak swoją drogą jak czytam te komentarze i jeszcze dojdzie konieczność dogadania się z frankowiczami to dni Millenium w Polsce są policzone...

123
Pracownik
@aaa

I niech zamkną ten bank w końcu. Jakość obsługi niska , zarząd w tym banku nie rozumie ze Jakość to nie formułki ze skryptu tajrmniczego klienta ale dzialajacy bankomat, kompetentny i zangazowany pracownik, itp. Satysfakcja z pracy niska. Oddziały są wizytówką tego banku , a w nich w większości zdemotywowani pracownicy. Kiedy dowiadują się o tym , że ktoś się stamtąd zwalnia to zazdroszczą.

aaa
Były pracownik
 Pytanie
@123

Postaw się w roli takiego członka Zarządu. Miliony wpływają na konto, za nic nie odpowiadasz bo cele wytycza Centrala w Portugalii a od roboty i poganiania masz ludzi niżej. Interesowałbyś się zepsutym bankomatem czy rotacją pracowników? Po co komu zaangażowany pracownik jeszcze coś wynajdzie.. On ma sprzedawać a nie myśleć.... Panie punkt widzenia zależy od punktu siedzenia

Benefit
Pracownik
@aaa

Jak nie wiecie dlaczego nie ma jeszcze uzgodnionych benefitow ze związkami zawodowymi, dlaczego w centrali pracuje się 8:30h z wyimaginowaną przerwą na lunch mimo że KP masz zagwarantowane na to 20 minut, biura i oddzialy wyglądają jak jeden (usunięte przez administratora) a managerowie traktują ludzi jak pionki to zastanówcie się kto jest prezesem. Jeżeli chodzi o sprawy pracownicze to ten człowiek metalnie jeszcze tkwi w latach 90-tych.

Logan
Klient
 Pytanie

Witam. Jak wygląda proces rekrutacji na infolinię?

Xylon
Pracownik
@Logan

Biorą wszystko co się rusza ;) taki deficyt

Logan
Klient
 Pytanie
@Xylon

A jakieś szczegóły? Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna? Jakie pytania się pojawiają? :)

onA
Kandydat
 Pytanie
@Logan

Praca zdalna czy stacjonarna?

XnukX
Były pracownik
@onA

Zdalna tylko dla wybrańców.Na rozmowie mamią niebotycznymi premiami, na które w realu nie ma szans bo np. Potrafią ci zredukować premie za to że nie zaprosiles klienta do ponownego kontaktu.... Benefitow brak, socjalu nie ma,multisport za 100 zł....W efekcie pracuje się na podstawę, godziny pracy porozrzucane, nocne, w większości popołudnia, praca jak na taśmie klient za klientem, nawet chcąc iść do toalety musisz pytać o zgodę. Nie polecam nikomu

Logan
Kandydat
 Pytanie
@onA

Zdalna. Jak wygląda etap rozmowy? :)

OnA
Kandydat
@XnukX

Mają ogłoszenia, że na zdalną szukają

Trophy
Pracownik
@Logan

Już na rozmowie pokazują , że są nie słowni...

Logan
Kandydat
 Pytanie
@Trophy

Ale czego w trakcie rozmowy mogę się spodziewać? O co pytają? Mam w poniedziałek rozmowę kwalifikacyjna przez videokonferencję i potrzebuję konkretów :)

Trophy
Kandydat
@Logan

jak wyobrażam sobie pracę, czy na pewno mogę pracować zdalnie, co wiem o bankowości, co jest ważne w pracy z klientem itd.

Logan
Kandydat
@Trophy

Dziękuję

Trophy
Kandydat
@Trophy

ja czekam już tydzień na odp od nich ...

Zuo
Pracownik
@Logan

Mnie pytali o to czy wiem co to jest i jak dziala karta debetowa i kredytowa, o lokaty, na jakivh zasadach funkcjonuje limjr w koncie. Ogólnie dużo pytan było związanych stricte z bankowością. Nie kojarzę czy byly pytania dot. możliwości pracy zdalnej itd., to pojawiło się juz po zatrudnieniu.

Trophy
Kandydat
 Pytanie
@Zuo

po jakim czasie po rozmowie się odezwali?

Logan
Kandydat
@Zuo

Dziękuję ;)

Zuo
Były pracownik
@Trophy

Szybko, we wtorek rozmowa, w czwartek odpowiedź, a ponownie we wtorek pierwszy dzine pracy: ogólnie zapoznanie, szkolenie bhp i badanie medycyny pracy. Szkolenia były częściowo zdalnie, częściowo w centrali, ale wtedy byla inna sytuacja w kraju. Tak czy siak same azkolenja i szkoleniowcy na duuuzy plus ????

Her
Kandydat
@Xylon

Nie biorą wszystkich, mnie mimo doświadczenie nie wzieli...

aaa
Były pracownik
@Her

Akurat przez to pewnie nie dotałeś roboty.

Mil
Były pracownik

Nie warto nawet tracić czasu na rekrutację w tej firmie

Monu
Kandydat
 Pytanie

Do którego dnia miesiąca pracodawca przelewa wypłaty na konto pracownika?

Ehh
Pracownik
@Monu

27

Były pracownik
 Rekomendacja

Aż śmiać mi się chce jak ludzie piszą tu o stresie i mobbingu :). Pracując w sprzedaży trzeba mieć świadomość, że będzie parcie na wynik jak i stresujące sytuację z klientem. Jeśli nie macie odpowiednich umiejętności i podejścia to nie pracujecie w sprzedaży- proste. Osobiście wyniki raz wyrabiałem raz nie i (tutaj szok dla wszystkich) nie wyrzucili mnie! Teraz pracuje w firmie logistycznej zarządzając spedycją i zaopatrzeniem i uwierzcie jeśli praca w BM była dla was tak stresująca, to lepiej zacznijcie hodować jedwabniki :D. Uważam, że na okres studiów praca w sam raz, ale dla ludzi z ambicjami na pewno nie na długie lata. Pozdrawiam.

Renata
@Były pracownik

Jasne jest, że praca w sprzedaży nie należy do tych najprostszych. Super, że akurat Tobie praca w Banku Millennium odpowiadała. Powiedz mi, czy nowy pracownik może tam liczyć na odpowiednie przeszkolenie przed podjęciem właściwej pracy?

Mille...
@Renata

jak sam się nie nauczysz to na nikogo nie można liczyć.Wspolpracownicy się starają ale nie mają czasu wyjsc do WC,więc na pracownia nowego też czasu nie maWsztko byle jak, a potem twoje nazwisko w raporcie.Za..taku że nie mam czasu żeby ktoś cię uczył a kierownik jest od kawy i papieroska i wiecznie zajety,bez wiedzy tłumacząc się że zapomnial

Były pracownik
@Były pracownik

Szczerze ja akurat pracowałem w kilku Bankach i takiego traktowania pracowników nigdzie nie było jak tutaj teraz zwłaszcza ze strony pewnej Pani Dyrektor dramat wszystko zgłaszane a ta Kobieta dalej pracuje Nie polecam Nikomu szkoda ludziska Waszego zdrowia na ludzi takiego pokroju i najgorsze, że wszystko to było zgłaszane :-(. Zero reakcji taka jest moja ocena subiektywna Nigdy Więcej za dużo zdrowia mnie i wielu innych moim kolegów to kosztowało!!!

Obecny pracownik
@Były pracownik

Patrząc na Twoją umiejętność złożenia zdania, nie dziwię się, że nie zagrzałeś długo miejsca w tej pracy.

@Pracownik Oddziału
@Obecny pracownik

Widzę, że mocno bronisz opinni swojego, powiedzmy byłego pracodawcy. Jest to niezwykle zaskakujące i niespotykane hmmmm. W kontekście pouczania kogokolwiek na temat składni zdań, zwróć uwagę na to co odpisałeś innemu rozmówcy w kontekście "mobbingu"... jak można się spodziewać takiego traktowania gdziekolwiek hmm... Proszę zwrócić uwagę na treść, zamiast skupiać się na detalach, jakże nie ma temat. Nikt tutaj "nie zagrał miejsca" ponieważ sam sam być może złożył wypowiedzenia :-) Wszystkiego dobrego i powodzenia gdziekolwiek pracujesz i bez HEJTU!!!

Były pracownik
@Były pracownik

"Śmiać Ci się chce" , kiedy ktoś pisze o mobbingu... A doświadczyłeś czegoś takiego, jeśli nie to nie oceniaj! Niestety od wielu osób, które miały doświadczenie z pracą w Banku Millennium słyszałem, że mają takie doświadczenie na przestrzeni ostatnich kilku lat. Jest to niedopuszczalne i powinno być karalne surowymi konsekwencjami prawnymi a już na pewno służbowymi.

Monika
@Były pracownik

ostra wypowiedź, czas na moją. Na rozmowie opis stanowiska był zupełnie inny niż realia, nie wspomnę o sytuacji w zespole, nie wspomnę o kierowniku, już w pierwszym miesiącu obowiązywały mnie plany sprzedażowe. Atmosfer do bani. Nic dobrego o tej pracy nie napiszę, już na rozmowie kwalifikacyjnej komisja rekrutacyjna (usunięte przez administratora)

panna_migotka
@Obecny pracownik

a u nas najgorsze, najbardziej mobbingujące babsko awansowali na kierownika. Jeśli chodzi o pracę w Millenium chyba nic mnie już nie zdziwi. Ludzie się bali wychodzić do łazienki czy na przerwę coś zjeść. Praca po godzinach, których nie można było odebrać w inny dzień.

Ja
@Były pracownik

niech ludzie któzy nigdy nigdzie nie pracowali dłużej niż 2miesiące nie wypowiadają się na temat pracy w banku - bo dziwacy któremu kierownik zwróci uwagę na jakąkolwiek nieprawidłowość piszą że to mobbing zamiast być rzetelnym - jak coś jest nie tak jest informacja zwrotna - a wy tu robicie widły z igły

Była pracownica
@Renata

Nie może, szkolenia są na mega niskim poziomie, liczy się papier Który masz dostarczyć do banku, a to jak przebiegają egzaminy....tak jak wspomniałam na niskim poziomie to jest

Była pracownica
@Ja

Ciekawe ile ty popracujesz tu hehe ??hmmm albo zmienisz bank

Tak po prostu mega śmiesznie
Pracownik
 Problem
@Były pracownik

Ale śmiesznie po prostu hahaha. Jeśli kogoś dotknął mobbing to pewnie nie jest mu do śmiechu. Napewno nieśmieszna to jest Twoja wypowiedź i samo zjawisko mobbingu. Mobbing w millennium to norma. W wydziale sprzedaży kierownicy mocno przeginają i wcale mobbing z ich strony nie ogranicza się tylko do presji na wynik. Pracownicy są obrażani, izolowani a nawet wyśmiewani na oczach pozostałych także jeśli robią bez problemu targety.

Bożenka
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

Nie pracujesz to co robisz na tym forum? Nie możesz się z firmą rozstać? Dziwne, można robić tyle fajnych rzeczy. Odechciało mi się aplikować do tej firmy. Musi być tu okropnie.

Ehh
Pracownik
@Były pracownik

Niestety ale ta praca to tragedia. W oddziale zawsze jest mniej pracowników niż potrzeba ...w myśl zasady żeby 1 osobę eksploatować na 180%. W związku z powyższym dochodzi do sytuacji że pracownik obsługując klienta za klientem (1 odchodzi , czeka juz 5 kolejnych ) wstrzymując siku bo klienci zaczną krzyczeć że czemu tylko tyle obsługi i co to za bank , z zacinającym się komputerem , bez żadnego szkolenia w większości spraw z którymi przychodzi klient (uczysz się na żywioł a potem obrywasz od klienta że jesteś nieudacznikiem ) , stosując procedury co do których jak nie masz pewności to nawet kierownik nie wie , jednocześnie musisz gadać wg formułek tajemniczego klienta czyli 5 osób czeka w kolejce a Ty nie możesz w minutę przedstawić warunków konta tylko musisz gadać i gadać wg ustalonych wielkich formułek , w tym czasie musisz przejść szkolenia , wysłać dokumenty ,zamówić kuriera , zrobić odwozke ,zamówić gotówkę ,rozliczyc bankomat , zamówić dokumenty , rozliczy karty ,koperty ,Oks.... Milion spraw... A na końcu jak już padnięty , zwyzywany prze klientów , zamieszany jak drops będziesz kończył dzień to usłyszysz od kiero i regionalnego że się obijales bo nie masz sprzedaży ...... Dziękuję ... Kurtyna.

Leszek
Pracownik

Dotyczy departament windykacji panie z wyklepanymi regułami nie mozna nic powiedziec uzgodnic tylko straszenie klientow i sms to jest (usunięte przez administratora) terror co robicie ogarnijcie się

Hipo-bieda
Pracownik
@Leszek

Bo Długi się spłaca " Drogi Panie" Wtedy nikt nie będzie dzwonił z windykacji

tester
Klient
 Pytanie
@Hipo-bieda

szanowny pan/pani hipo-bieda dzieki za zlote rady, choc realiow to chyba nie znasz. w moim przypadku akurat nie dzial windykacji, ale chocby reklamacji czy inne. podobna reakcja- jakbys ktos tam roboty zatrudnil z okreslonym programikiem (boty?). czlowiek mowi/opisuje swa sytuacje, a tu reakcja jak u robota na infolinii - jakby wszelka okolicznosc nie opisana w detalu w elementarzyku pracy ludzika w obsludze klienta przerastala. oczywiscie nic po mysli klienta, albo jak bylo u mnie- celowe wprowadzanie w blad by bank zyskal na czasie. to potem sa pozwy bo niejeden klient idzie potem po porade prawna... ciekawe kiedy zamiast robotyki wlaczy sie myslenie...

Lololo
Były pracownik
 Pytanie
@tester

A myślisz ze kto te normy narzucił? Jak masz pracowników którzy nie dostają premii za nie stosowanie się do „skryptu” albo co chwile „tajemniczego klienta” to tak wyglada obsługa… pracownicy są zaszczuci i nie ma żadnej normalnej rozmowy…

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda kwestia szkolenia wstępnego na infolinię czy jest ono płatne?

Zuo
Pracownik
@Kandydat

8 godzin dziennie, jak normalna praca, tyle, ze szkolenia. I wiadomo - płatne.

Ktoś
Kandydat
 Pytanie
@Zuo

Ile oplaty?

Tyty
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

A po polsku Ty umiesz? Czy nie poniemajesz

Logan
Klient

We wtorek podpisuję umowę we Wrocławiu na konsultanta telefonicznego - praca zdalna. W poniedziałek zapewniony nocleg w ramach delegacji. Zależało mi na home office, więc zobaczymy ile wytrzymam :)

Elco
Były pracownik

Potwierdzam

Trophy
Kandydat
@Logan

mi nawet żadnej odpowiedzi nie dali przez miesiąc

Jola
Były pracownik
@Trophy

To się ciesz! Ktoś nad Tobą czuwa :) nic nie straciłeś, serio!

Trophy
Kandydat
@Jola

chyba tak skoro już na etapie rekrutacji są nie słowni

Alicja

Wyjaśnisz dlaczego tak uważasz o pracy w Banku Millennium na takim stanowisku? Odniesiesz się do warunków zatrudnienia? Co Ci nie odpowiadało? Do czego masz zastrzeżenia?

Zirytowana
Klient

Jestem bardzo wkurzona bo Bank nam zablokował millenet, bo posługiwaliśmy się jednym millekodem. Teraz nie mamy dostępu do swoich pieniędzy. Problemy z tym wspólnym millenetem zaczęły się jak spłaciliśmy kredyt. Wcześniej jak korzystaliśmy z jednego millenetu nie było problemu. I dodatkowo pobrali ratę mimo spłaconego kredytu. I z wyjaśnieniem tej sytuacji też problem. Więc stracą kolejnego klienta.

No i??
Były pracownik
 Pytanie
@Zirytowana

Co z tego? Kogo to obchodzi?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Zirytowana

Czy to Banku wina, że korzystaliście Państwo z millenetu niezgodnie z przeznaczeniem? Każdy współwłaściciel konta ma swój millekod i swoje hasło. Proszę się udać do oddzialu i sprawa zostanie załatwiona. Generalnie to jest forum dotyczące pracy w Banku Millennium, a nie problemów z obsługą. Od tego jest infolinia lub oddział.

Ola z Banku Millennium
Pracownik
@Zirytowana

@Zirytowana W związku z tym, że portal GOWORK.pl to portal opiniotwórczy o pracodawcach, a ja zajmuję się sprawami związanymi z pracownikami, mogę skierować Panią w taki sposób aby błyskawicznie otrzymała Pani wsparcie - dlatego, w celu wyjaśnienia sytuacji i rozwiązania sprawy zapraszam Panią do najbliższego oddziału Banku Millennium, w którym Pracownicy pomogą rozwiązać podniesioną sprawę. Tam uzyska Pani profesjonalną obsługę i błyskawiczną pomoc. Przy tej okazji informuję, że każdy Klient Banku Millennium ma swój INDYWIDUALNY Millekod i HASŁO do logowania do systemu MILLENNET. To podstawa gwarancji jakości i bezpieczeństwa obsługi jakie oferujemy. W ten sposób dbamy o to, aby dane naszych Klientów nie dostały się w ręce osób trzecich, nawet najbliższych. W przypadku wspólnych kont, każdy współwłaściciel ma swój własny Millekod i nie może go udostępniać innym. Oprócz wspólnych produktów może mieć przecież swoje produkty indywidualne, do których nie mają i nie mogą mieć dostępu osoby trzecie. Jakość obsługi jest dla nas kluczowa, dlatego informuję, że GOWORK.pl nie jest miejscem na zgłaszanie tego typu spraw przez Klientów. Proszę wybaczyć, ale piszę to dlatego, ponieważ nie możemy skontaktować się z Panią, tak szybko jak byśmy chcieli a jedynie odczytać ten komentarz, odpisać na niego i oczekiwać na to, aż Pani go odczyta, co wydłuża czas możliwości błyskawicznego wsparcia, jakie możemy zagwarantować podczas kontaktu bezpośredniego lub telefonicznego. Proszę o kontakt z nami tak szybko jak to możliwe. Z pozdrowieniami Ola z Banku Millennium

obserwator
Klient
@Ola z Banku Millennium

Jakość obsługi jest dla nas kluczowa - uwazajcie bo uwierze. a na gowork trafilem bo chcialem zrozumiec czemu pracownicy millenium to za przeproszeniem "wredziory" w obsludze klienta. ale widze po opiniach czemu tak jest. To widok jakiegos (usunięte przez administratora) niemal. Gowork mi nie pomoze wiem, ale skierowanie sprawy do sadu lub arbitrazu chyba tak. Tak dla informacji- bank staral sie tuszowac ilosc wpadek w mojej sprawie, a proces dogadywania sie to blad za bledem ze stron pracownikow w roznych departamentach (ale rozumiem przepracowani z powodu zarzadu niemal NKWD)...Mnie by pasowalo pojsc z mailami jakie mam do kierownika kazdego dzialu i zapytac sie- czy takie sa procedury, czy takich macie pracownikow, ze nie wiedza. Ale nie bede marnowal czasu bo moze trafie na jeszcze bardziej zaszczutych ludzi- ide inaczej walczyc o swoje. A millenium zycze zeby go przejal jakis bank na poziomie, gdzie slowa Obsluga Klienta cos znaczy.

OnA
Kandydat
 Pytanie

Pracuję ktoś zdalnie na infolinii i może podzielić się info?

Dbb Żaryna
Pracownik
@OnA

Lepiej z dala od dbb, tragedia jednym słowem, premia to yeti -każdy słyszał nikt nie widział, atmosfera nieprzyjemna, postawa-minimalna krajowa, (usunięte przez administratora)taki że nie masz czasu nawet przeczytać maili. Ludzie uciekają obecnie z dbb, nawet nie mając innej roboty nagranej

TTT
Były pracownik
@Dbb Żaryna

Nie lepiej w dbe, zero szacunku do ludzi, (usunięte przez administratora) i zero przestrzeni na własne zdanie i inicjatywy, premie niskie, ale trzeba być dumnym że tam się pracuje. Dobrze, że mam to już za sobą, szkoda mi tych co tam siedzą i wierzą, że coś jeszcze zmieni się tam na lepsze.

Zostaw merytoryczną opinię o Bank Millennium S.A. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Bank Millennium S.A.
2/5 Na podstawie 419 ocen.
Bank Millennium S.A.