Chcę starać się o zwrot pieniędzy za odwołany lot, ale nie wiem, jak to zrobić. Nie dostałam nawet potwierdzenia od Bluesky, że mam bilet zakupiony. Nie dostałam informacji o możliwości odprawy. Mam wrażenie, że zostałam oszukana i okradziona.
Probuję od tygodnia odzyskac pieniadze za 3 bilety LOTem do Barcelony.Wyslalam juz 2 maile i zero odpowiedzi. Z hotelami nie ma problemu i ze wzgledu na Covid 19 szybko oddaja pieniadze. Na razie brak odpowiedzi ze strony Bluesky na moje maile. Moze maja duzo takich spraw.Poczekamy i damy Wam znać.
Chciałam podziękować zespołowi Blueskytravel. W związku z obawą przed wirusem panującym w Chinach zdecydowałam zrezygnować z przelotu. Bardzo szybko otrzymałam pomoc i zwrot biletu.
Witam w jaki sposób udało Ci się odzyskać ceny za bilety. W obecnej sytuacji nie ma z nimi kontaktu . Czy to prawda że bilety są bezzwrotne?
Wspaniała obsługa, dziękuję i powodzenia życzę!
Rozmowa na poziomie, - żenującym, krótka, mało rzeczowa. Ostatecznie wycofałem się, właściciele to ściemniacy i kombinatorzy, z reszta nie zalezy im na pracownikach tylko kręcić kasę, poza tym mówili coś o dwóch umowach śmieciowej i o pracy, to jakiś "wał"
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Czy firma działa tylko internetowo czy może ma gdzieś biuro?
10/10
Dziękuję z rzetelne i w pełni profesjonalne załatwienie sprawy przez Bluesky.
Sprawnie i przejrzyście.
Zdecydowanie odradzam! Zarezerwowałam bilet, jednak na drugi dzień okazało się, iż z przyczyn losowych muszę go anulować. Po kontakcie telefonicznym pani właściwie mnie olała. Sama zweryfikowałam w Liniach lotniczych, że anulowanie rezerwacji jest możliwe bezkosztowo. Jednak biuro twierdziło uparcie, że przewoźnik nalicza jakieś opłaty paliwowe itp. Ściema grubymi nićmi szyta! Ostatecznie pomimo tego, że anulowania biletu dokonywałam na drugi dzień od rezerwacji, biuro pobrało wymyślone przez siebie opłaty. Jeszcze raz odradzam korzystania z ich usług, bo nie widać żadnej woli pomocy z ich strony. Na pewno opiszę swój przypadek na innych forach, aby przestrzec potencjalnych klientów.
Co za bzdury ktoś tu pisze?? Nie ma co czytać takich nonsensownych, niezgodnych z prawdą wpisów.
Niestety nie mogę polecić tej firmy, choć odniosłem wrażenie,że szefostwo to dobrzy ludzie. Cóż, jeśli ktoś odchodzi z firmy w momencie kiedy ma najlepsze wyniki to coś musi być na rzeczy. To co się dzieje w ciasnym mieszkaniu na R3... nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Kierownik nie mający pojęcia o zarządzaniu ludźmi ( z resztą skąd miałby je mieć - po lic. filologii serbsko chorwackiej W biurze kieruje się sympatiami i własną wygodą. Z wybranymi pracownikami ma sztamę, koleżanka bez kwalifikacji,które zdobywa 90 % absolwentów liceum.... awansowała na kasjera lotniczego, a kolega zatrudniony przez znajomości pracuje dalej mimo wielu błędów. Podejrzewam,że nawet zakup elektrycznej hulajnogi ( oczywiście przez pomyłkę ) uszedłby na sucho i pracował by dalej.Od razu zaznaczę,że jest w porządku jako człowiek... Ponadto kierownik rzuca rasistowskie i ksenofobiczne żarty na forum, które nie przystoją kadrze zarządzającej. Obgaduje pracowników w prostacki sposób. A osoby z jakiegoś powodu mu nieodpowiadające potrafi zachęcać do zwolnienia "żartami" lub tekstem do swojego przydupasa, tego nieusuwalnego... Dochodzi nawet do tego,że odbierasz telefon od klienta - Jak mogę pomóc ? I kierownik rzuca sobie pod nosem zwolnić się... Czy to jest mobbing? - zostawiam ocenie czytających. . Kiedy zwróciłem uwagę na osobności zwątpił i bronił się żartami ...Z resztą kierownik sam o sobie stwierdził,że jest zwykłym (usunięte przez administratora) a także,że awansował przypadkiem... Szkoda zdrowia na pracę w Bluskaj kiedy taka osoba zarządza :( Mogłoby być dobrze, gdyby zmienić biuro na większe z równymi boksami dla wszystkich, zamiast kasjer duży boks - konsultant nawet swobodnie się nie obróci, no i oczywiście Syla na kierownika ;) Pozdrawiam kumatych i szefostwo
Jestem zadowolony. Biorę od nich dużo biletów i wszystko ok. Jak coś potrzebuje to piszę maila i mam załatwione. XXI wiek, polecam.
Trzymać się z daleka od tej firmy!! zakupiłem bilet w jedną stronę do Bremy po zakupie na stronie jest punkt UBEZPIECZ SIĘ TYLKO ZA 5,80 PLN OD między innymi rezygnacją z lotu , wybrałem tą opcję , po paru dnach okazało się że muszę zrezygnować z lotu zwróciłem się o zwrot pieniędzy i tu zaczęły się schody konsultant wyjaśnił mi że zwrot to mimo wykupienia ubezpieczenia na stronie Blue trzeba się zwrócić do ubezpieczyciela, który stwierdził że faktycznie mam ubezpieczenie ale jest tylko ważne w wyniku czynników wyższych (śmierć ,choroba itd.) co nie było napisane na stronie wykupu wprowadzając klienta w błąd. Po dokładnym przejrzeniu polisy OKAZAŁO SIĘ ŻE BLUE SAMOWOLNIE BEZ MOJEJ WIEDZY UBEZPIECZYLI MNIE NA 7 DNI za 46,40 PLN choć zaznaczyłem jedynie wykup za 5,80 PLN przy składaniu reklamacji telefonicznej jeden z konsultantów przyznał mi rację stwierdził że to ich pomyłka i dokonany zostanie mi zwrot nadpłaconej sumy. Następnego dnia po kontakcie z innym konsultantem dowiedziałem się że muszę pisać do ubezpieczyciela o zwrot niewykorzystanego ubezpieczenia. Blue zwróciło mi za bilet 20% z adnotacją że zwrot nastąpi do 2 miesięcy Nie zgodziłem się na takie działanie zawiadomienie składam w UOKIK i jak trzeba to w sądzie przestrzegam, od takiej firmy trzeba trzymać się z daleka i lepiej nie mieć z nimi żadnego kontaktu.
Podczas rezerwacji biletu łatwo można sprawdzić warunki ubezpieczenia klikając opcję "więcej korzyści". Widoczny jest tam przejrzysty skrót warunków ubezpieczenia. Po zrealizowaniu zamówienia nasi klienci otrzymują pełne warunki ubezpieczenia wraz ze skróconą wersją w formie jednej strony. W czasie zakupu ubezpieczenia łatwo można edytować parametry ubezpieczenia przy pomocy załączonego kalendarza. Po wybraniu i zatwierdzeniu ubezpieczenia jego całkowita wartość dodaje się do podsumowania całej rezerwacji. Elementy składowe rezerwacji są cały czas widoczne po prawej stronie ekranu wraz z wyraźnym podziałem, która usługa ile kosztuje. Zrealizowane ubezpieczenie nie jest błędem, jest skutkiem wybranej przez Pana opcji na etapie wyboru elementów rezerwacji. Kwota zwrotu biletu jest zależna od warunków taryfy w jakiej został on nabyty. Warunki taryfy biletu są za każdym rezem dostępne podczas etapu rezerwacji. Jesteśmy przekonani, że dołożyliśmy wszelkich starań aby ułatwić Panu zapoznanie się z warunkami zakupionej przez Pana usługi. Obawiamy się jednak, że z Pana strony zabrakło chęci zapoznania się z tym co Pan zakupił, zarówno podczas etapu rezerwacji jak i po jej zrealizowaniu w momencie potrzymania potwierdzenia.W przypadku chęci dalszego kontaktu zapraszamy do skierowania wiadomości pod adres reklamacje@bluesky.pl
Czy jeśli ukończyłam studia na kierunku turystyka i rekreacja mam szanse starać się o miejsce w firmie?
Pracuję tu od lat i bardzo chwalę sobie relacje z ludźmi i z moimi szefami i nie myślę o zmianie pracy. Hejterzy niech się zajmą swoimi sprawami a nie wymyślają pierdoły na temat firm w których nie pracują.
Chciałbym po pierwsze napisać- odradzam tą firmę, ze względu: niejasne zasady współpracy, fikcję systemu prowizyjnego- niech pracodawca napisze co ma w regulaminie a co opowiada na rozmowach kwalifikacyjnych, czy nieprawdą jest że zalegał pracownikom premię po 5 miesięcy, ale wszystko było zgodne z prawem bo w regulaminie zastosował zapis o uznaniowej premii( w praktyce mówi o czymś innym!!!). Mijając na korytarzu ludzi którzy odchodzili można było usłyszeć- podstawy można być pewnym ale premia to jest wolna amerykanka.Proponuje tą pracę tylko i wyłącznie stażystom, bo mozna zdobyć ciekawe doświadczenie, natomiast jest mega słabym rozwiązniem dla osób szukającym stałego zatrudnienia. Dużo opinii napisanych jest na polecenie pracodawcy!!!!!. Może na dole w biurze jest stabilnie, ale nikt się nie interesuje tym co się dzieje na górze, na cżłowieka spada wszystko- istnieje bardzo wyraźna spychologia, wykorzystywanie pracowników przez starszych stażem, którzy na Ciebie zepchną to co "Trzeba ZROBIĆ" a sami zajmą się robieniem premii. Pracodawcy stosują zasadę, że porozmawiają z Tobą...i to się przeciągą..nic nie wnosi( oni doskonale wiedzą o tym), przeciagają wszystko , PROPONUJE CZYTAC NA CO SIĘ DECYDUJECIE BO JEST PROBLEM Z EGZEKWOWANIEM USTNYCH USTALEŃ zwłaszcza od Pani decydującej. Mogą sobie wypisywać tu rózne rzeczy ale proponuję czytać każdy zapis - i jest bardzo duża odpowiedzialność( jest duże ryzyko błędów ze względu na presję czasu, ale też presję innych pracowników że z uśmiechem ci dopchają inne rzeczy) i porównywalnie bardzo słabe( NIEPEWNE) korzyści.
To są kompletne brednie pisane przez osobę która nie przeszła okresu próbnego. System premiowania jest jasny i współtworzony przez pracowników. Nie ma żadnych niejasności.
Jak widać - każdy może całkowicie inne doświadczenia - nawet jeśli mówimy o pracy w tej samej firmie. Fajnie, iż według Ciebie system premiowania w Blue Sky Travel jest jasny. Może mógłbyś napisać coś więcej na jego temat? Chciałabym poznać konkrety o premiach w tej firmie.
Justyna informacje o opłacach i premiach są objęte tajemnicą w większości firm. Może poza firmą dla której Ty pracujesz?
Zgadzam się w 100% z wypowiedzią "Byłego pracownika", wszystko co opisał jest prawdą. Nikt nie jest w stanie konkretnie opisać systemu premiowego i podać konkretnych cyfr, ale na rozmowie o pracę szefowa mydli oczy fortuną jaką dostaniemy od sprzedaży... Ty sprzedajesz a pieniędzy nie widać :) I premie wysyłane są z kilkumiesięcznym opóźnieniem. Każdy kto pracował w Bluesky rozpozna, że większość tych opinii jest pisana na zamówienie szefowej ^^
A może opinie tutaj są tak rozbieżne, ponieważ niektórzy pracownicy są inaczej traktowani niż pozostali? Osoby pracujące w biurach również otrzymują premie? Może są one inaczej rozliczane w tych dwóch działach Blue Sky Travel?
Ostatnie doświadczenie z Blue Sky jest niestety zdecydowanie negatywne. Zakupiłem bilet lotniczy dla wnuka. Okazało się, że brakuje mu miesiąc do możliwości odbycia samodzielnego lotu. Pomimo wielu prób znalezienia wyjścia z tej sytuacji stanowisko Blue Sky pozostało niezmienione. Nie ma możliwości lotu dla młodego człowieka i nie ma możliwości przepisania biletu na osobę dorosłą. Efekt ? Z mojej strony wyrzucone w błoto prawie tysiąc złotych, ale firma skasowała prowizję. Bo zwrotu pieniędzy za bilet oczywiście nie mogę otrzymać. Konsultanci po drugiej stronie nie potrafią, czy nie chcą podjąć żadnego działania, aby spróbować coś zrobić w tej sprawie. Żenada i katastrofa. Jak wszystko układa się ok, nie ma problemu. W przypadku jakichkolwiek trudności zasłaniają się niemożliwością i nic nie robią. Od takiej firmy trzeba trzymać się z daleka i lepiej nie mieć z nimi żadnego kontaktu.
Pana opinia jest niezgodna z prawdą. Kupując niezwrotny bilet podał Pan w systemie rezerwacyjnym datę urodzenia dorosłej osoby, a nie datę urodzenia faktycznego pasażera, którym miało być dziecko. Linie lotnicze nie pozwalają na samodzielną podróż dzieci do pewnego wieku bez opieki dorosłego Tu leży przyczyna problemu, na który naraził się Pan poprzez własne działanie. Linie lotnicze narzucają określone przepisy i ograniczenia do każdego biletu na co nie mamy żadnego wpływu. Podjęliśmy wszelkie możliwe działania interwencyjne w tej sprawie. Zapraszam Pana do kontaktu z nami poprzez adres email: reklamacje@bluesky.pl jeśli nadal jest potrzeba rozwiania wątpliwości.
Warto zwrócić uwagę, że wszystkie pozytywne komentarze zawierają wpis typu - "świetny kontakt z szefostwem." Bzdura - widać, że te komentarze pisane są na zamówienie szefowej, a pracownicy chcą się podlizać jaki to niby świetny kontakt z nimi mają. Oficjalnie niby wszystko jest ok, ale nikt się otwarcie nie przyzna, że szefostwo wprowadza niezdrową atmosferę w pracy...
Takie opinie nie mają żadnej treści merytorycznej, to bezwartościowy hejt. Widać, że negatywne uwagi od kilku lat robi ta sama, rozgoryczona osoba, której nie przedłużono umowy, w środku nocy robi nawet 3 wpisy po rząd pod różnymi pseudonimami.
Pracuję w tej firmie od wielu lat i jednym z powodów dla których nie zmieniam pracy jest szefostwo tej firmy.
Firma pobrała opłatę transakcyjną za lot po czym otrzymałam informację, że lot się nie odbędzie, nie został mi zaproponowany żaden inny termin w odstępie 3 godzin... Ryanair zwrócił 100% za bilety, a BlueSky opłatę za pośrednictwo, mimo nie wywiązania się z usługi oczywiście przywłaszczyło. Czuję się oszukana. Kompletny brak profesjonalizmu. Zdecydowanie odradzam!!! Jak najdalej od BlueSky !!!!!
Jak przed kupnem biletu nie czyta się regulaminu ze zrozumieniem to tak jest. Dinozaury nie czytały i wyginęły...przypadek??? Nie sądzę :D
Większość pracowników tej firmy pracuje w niej od 10 lub 15 lat i to jest wystarczający dowód na to, że dobrze się tam pracuje i dobrze zarabia. Pewnie, że są lepsze i gorsze okresy ale uważam , że pozostałe opinie pochodzą od frustratów i nie są wiarygodne.
Jesteś pracownikiem tej firmy?Jak długo? Ciekawe czy odpowiesz..... Jak wielu innych pracowników zostałaś zmanipulowana....:-)
Wielokrotnie kupuję u Bluesky i wiadomo, że z zawsze z prodróżowaniem można się liczyć z frustracją ale ta firma wielkrotnie mi pomogła tak jak żadna inna
Jak przed kupnem biletu nie czyta się regulaminu ze zrozumieniem to tak jest. Dinozaury nie czytały i wyginęły...przypadek??? Nie sądzę :D
Rezerwacja biletów przez Internet zachęciła niską ceną. Po rezerwacji i zrobieniu przelewu przychodzi mail z informacją że cena wzrosła! Oczywiście twierdzenie że to wina przewoźnika. Po rezygnacji na konto nie wraca pełna kwota! Kolejny Amber Gold tylko na mniejszą skalę!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Blue Sky Travel Biuro Lotniczo-Turystyczne?
Zobacz opinie na temat firmy Blue Sky Travel Biuro Lotniczo-Turystyczne tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Blue Sky Travel Biuro Lotniczo-Turystyczne?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 6 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Blue Sky Travel Biuro Lotniczo-Turystyczne?
Kandydaci do pracy w Blue Sky Travel Biuro Lotniczo-Turystyczne napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.