w tsl jest fajna praca. aje płacą za mało. 0,37 za km to się dostaje jadąc solówką bez adr z garkami do supermarkietu. jak tak dalej to nawet ukraincy wyśmieją kogucika
dodaj jeszcze ze pracujesz na wlasnej dzialalnosci i koszty ZUS sa po twojej stronie i odlicz jeszcze sobie 1239zł+podatek+ksiegowa nastawili sie na ukraincow im daja 20gr za km to tak jakby dwa razy mniej niz tobie UA jezdzi tez w systemie 3/1 tylko ty 3tyg w aucie i 1tydzien w domu a UA 3mies w aucie i 1tydzien w domu kto jest lepszy?
po odliczeniu zus i podatku zostalo mi 2458zł na zycie i rodzine za 22 dni w budzie czy to dobrze? na ADR sami sobie odpowiedzcie dodam ze duzych kolejek nie bylo zdazały sie wieksze ta firma buduje majatek na kierowcach bo jezdzimy prawie za miske ryzu
Trzeba się szanować a nie nabijać kase wieśniakom(mieszkanic wsi trudniący się rolnictwem)
Umowa o pracę dobra, podstawa na konto określonego dnia jak sobie ustalicie w umowie z szefem. Co do kontaktu spedytor-kierowca to zależy na kogo trafisz, raz lepsi są, raz gorsze.
"Podstawa na konto"umowa o pracę "Jak sobie ustalicie z szefem?"czy bnapewno podpisołeś właściwy dokument?raz lepsi raz gorsze?możesz to rozwinąć.
pracowałem w TSL 7 lat na przerzutach. zaczynałem w energogazie. uważam że TSL jest jdealną firmą dla początkujących kierowców.jak jest awaria czy baniak dzwonisz do opiekuna i czekasz na pomoc.wszystko załatwią za ciebie.z kasą rozliczają się uczciwie. pisze o przerzutach.słyszałem że na dystrybucji bywa różnie .nie wiem gdzie leży wina .znam kierowców co jeżdżą pare lat na dystrybucji i sobie chwalą i takich co co jeżdżą miesiąc i narobili sobie braków gazu
pracowałem w TSL 7 lat na przerzutach. zaczynałem w energogazie. uważam że TSL jest jdealną firmą dla początkujących kierowców.jak jest awaria czy baniak dzwonisz do opiekuna i czekasz na pomoc.wszystko załatwią za ciebie.z kasą rozliczają się uczciwie. pisze o przerzutach.słyszałem że na dystrybucji bywa różnie .nie wiem gdzie leży wina .znam kierowców co jeżdżą pare lat na dystrybucji i sobie chwalą i takich co co jeżdżą miesiąc i narobili sobie braków gazu
pracowałem w TSL 7 lat na przerzutach. zaczynałem w energogazie. uważam że TSL jest jdealną firmą dla początkujących kierowców.jak jest awaria czy baniak dzwonisz do opiekuna i czekasz na pomoc.wszystko załatwią za ciebie.z kasą rozliczają się uczciwie. pisze o przerzutach.słyszałem że na dystrybucji bywa różnie .nie wiem gdzie leży wina .znam kierowców co jeżdżą pare lat na dystrybucji i sobie chwalą i takich co co jeżdżą miesiąc i narobili sobie braków gazu
pracowałem w TSL 7 lat na przerzutach. zaczynałem w energogazie. uważam że TSL jest jdealną firmą dla początkujących kierowców.jak jest awaria czy baniak dzwonisz do opiekuna i czekasz na pomoc.wszystko załatwią za ciebie.z kasą rozliczają się uczciwie. pisze o przerzutach.słyszałem że na dystrybucji bywa różnie .nie wiem gdzie leży wina .znam kierowców co jeżdżą pare lat na dystrybucji i sobie chwalą i takich co co jeżdżą miesiąc i narobili sobie braków gazu
Mam zamiar aplikować i liczyłem na opinie od pracowników. Tak skrajnie różne macie zdanie, że nie wiem co myśleć.
pracowałem w tej firmie jako kierowca na przerzutach ,rozliczyli się co do złotówki ,jedyna wada to mogli by lepiej płacić, no i kolejki na rozlewniach /50-60 godzin czekania na rozładunek /
Praca warta polecenia zarówno w kwestii warunków sprzętowych i finansowych. Przestroga dla młodych kierowców świeżo po prawku. Tutaj w Tsl mieliśmy pana Wojtka który mawiał - lepiej 20 minut później niż 20 lat za wcześnie. Nie szarżujcie.
Na spedytorze zarobisz dobrze, ale obowiązków też jest masa, ale na rozmowie Ci o nich mówią więc wiesz dobrze na co się piszesz :-D
Znamy swoje słabe i mocne strony. Tych drugich jest zdecydowanie więcej - nie chodzi tu o samą pracę, ale też zachowanie (kulturalne i konkretne) szefa do nas.
Większość ludzi co jeździ to kierowcy z wieloletnim doświadczeniem zdobywaniem zarówno w Polsce jak i zagranicą. Ja jeździłem we Francji i Niemczech przez 10 lat plus Polska 3. 13 lat jazdy to naprawdę spoko. Co do kasy to jest przyzwoicie.
Sporo chłopaków zarabia już bardzo dobre pieniądze, naaaprawdę dobre w branży tranpsortowej. Na początku szkolenia, potem okres próbny - tzw. wprowadzanka, potem Ty decydujesz czy praca Ci pasuje, chyba że w poprzednim etapie sobie nie radzisz.
Nie ma co narzekać na kasę, bo powodów po prostu nie ma. Nie mówię od razu że jestem jakiś niewiadomo jak bogaty, ale jakoś sobie radzę i mam na życie dla siebie i rodziny. Jedyny problem to jest to, że rzadko bywam w domu... No ale wiedziałem na co się piszę...
Na tle innych wyglądają solidnie. Płacą na tyle dobrze, że ludzie przeskakują z okolicznych firm do TSL. Ja staram się tam dostać i czekam na swoją szansę.
Wypłacalni, dobre podejście do pracowników. Pamiętajcie o jednej rzeczy - wasz ciągnik, to wasza wizytówka, nie róbcie chlewu u siebie bo i szefowi wstyd ;(
Zmiany od wynagrodzenia od początku roku były. Sporo więcej coś koło 20-25%. Zostajesz dłużej masz kasę, taka zawsze w każdej firmie była zasada i tu w tsl podobnie.
Ustawisz w umowie 38 to masz 30-8 praca-odpoczynek, nie jeżdże teraz w tsl, ale planuję wrócić.
Jeździć można, warunki dobre i ogólnie jest ok
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TSL Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TSL Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TSL Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 7 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TSL Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w TSL Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.