Maszonski logistic
3 41 6 1

Opinie o Maszonski logistic

Filtruj opinie po kryteriach:

Wiktor
 Opinia

Firma potrzebuje może pracowników? Jakieś podpowiedzi o rekrutacji?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Tablet
 Opinia

Transcargo olesnica płaca 280 dzień bez kilometra bez proszenia się Systemy 2/1’. 3 /1 ‚ 4/1 i uwaga 2/2 tyg to chyba jedyna firma co am takie systemy i uwaga wszystko terminowo polecam ,poprzednio w Szoszonach niegdyś mie miałem pewności ile i kiedy będę w domu to się naprawdę ceni ze tu mam w zeszycie zapisane na 2 mce do przodu kiedy będę na grillu o wodzie ;)

Pomocna?
TakNie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
K
 Opinia
@Tablet 06.04.2019 22:23

To placa bardzo malo

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Załamana Żona
 Opinia

Witam. Koledzy Maszonscy na niemieckiej umowie macie już wypłatę? Do 15 stego miała być na koncie. Dzisiaj dalej cisza.... tylko info że Dyrektor na urlopie. Co się dzieje może ktoś coś wie?

Pomocna?
Tak8Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Roman
Nazwa działu: Transport/Spedycja
 Opinia
@Załamana Żona 18.02.2019 09:46

Tak to zwykle ...je niech mąż poszuka lepiej gdzie indziej pracy. ML największy dziad trans w lubuskiem

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Kierowca
Nazwa działu: Transport/Spedycja
 Opinia

Wynagrodzenie kierowcy na dobrym poziomie. Niestety niższe niż to które obiecują przy zatrudnieniu. W ostatnich miesiącach znaczne pogorszenie jeśli chodzi i ilość załadunków i rozładunków. Jest więcej pracy do wykonania przez co mniej jazdy co wiąże się z niższym wynagrodzeniem. Potwierdzam kierowca w tej firmie czuje się jak intruz. Poza kilkoma wyjątkami większość pracowników biurowych odnosi się w stosunku do kierowców nieuprzejmie lub ignorancko. Dział techniczny podobnie, chociaż liderem nieuprzejmości jest pracownik myjni. Obciążenia do wynagrodzeń niestety są faktem. Nie dowiesz się przez telefon za co a na firmie też nie chcą o tym rozmawiać. Największym minusem dla mnie są dojazdy busem do auta. O ile zaakceptować można dojazd 4h do Hannoveru to już notoryczne zjazdy i powroty busem do Kolonii już nie. Firma posiada nowoczesny tabor. Jest liderem logistyki ale w odniesieniu do klientów a nie pracowników. Rotacja wśród kierowców i pracowników biura ogromną. Z zewnątrz wspaniala firma, taki kolorowy i słodki cukiereczek jednak od środka przegniłe jabłko.

Pomocna?
Tak21Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
GORGIO Armanii
 Opinia

Pracowałem jako kierowca , nie wytrzymałem nerwowo , po 6 tygodniach wyrzuciłem się sam . Rozmowa rekrutacyjna odbyła się przez telefon , pani obiecała 11,5 tys pln za 4 tygodnie na 1 , nigdy tych pieniędzy nie zobaczyłem . Mydlenie oczu przez telefon sprawiło , że pojechałem do firmy 300 km , jak tylko tam wszedłem już nie było ani miło ani kulturalnie , nieszlo już nic się dowiedzieć , żadnych warunków pracy nikt nie przestawił , tylko kazali mi biegać z piętra na piętro i na drugą stronę ulicy . W biurze najczęstszym słyszanym słowem było : nie mam czasu i nie teraz proszę czekać ! Panie w biurze od rozliczeń i łącznie z kadrową traktowały mnie jak intruza ( co tu chce ) . Ale Ok - pojechałem w trasę ( mimo wszystko się nie zniechęciłem . Praca - pauzy tylko pod rampą , samemu trzeba ładować i dzięki pomysłowości spedycji jazda do 23 , i pauza w krzakach bo o tych godzinach przecież wiadomo , że nie ma miejsc na parkingu . Rano 3 rozładunki np centrum w Düsseldorfie . Po 9 godzinach budzi cię spedytor z mordą jedz przecież kur..... wykręciłeś już 9 . Mobing , stres na porządku dziennym , Ukraińców traktują jak psy . W biurze traktują kierowców jak intruzów , małolaty tam pracujące potrafią cię (usunięte przez administratora) , że przeszkadzasz w plotach i piciu kawy . Zachowują się jak by pozjadali wszystkie rozumy a nie mają zielonego pojęcia o życiu i pracy . Dla mnie jest to jaskinia zła w której z pewnością żądzą tajemnicze ciemne moce ! Panowie kierowcy odradzam

Pomocna?
Tak23Nie
1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
gregorswen-78
 Opinia
@GORGIO Armanii 14.02.2019 08:56

Kolego gdybym mógł to powiedziałeś całą prawde o Maszońskim!!! Proponuję się zebrać do kupy i założyć fundację ratowania dobrego imienia kierowców... Po tym co tam doświadczyliśmy ma to rację bytu...

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
gregorswen-78
 Opinia
@GORGIO Armanii 14.02.2019 08:56

Jedyne serdeczne podziękowania dla Pana z warsztatu, od którego firma mogła by się dużo nauczyć...

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Roman
 Opinia

Pracowałem tam 4 lata, nie byłem obciążony ale widziałem co się dzieje. Jeszcze z 2 lata temu było całkiem ok ale z coraz większą ilością przyjmowanych szoszonów sytuacja zmieniła się na niekorzyść polskich kierowców, gorsza robota, budowlanka i to po kilka punktów. Nie polecam tej firmy wśród pracowników biurowych praktycznie brak osób przychylnych kierowcy, generalnie kierowca w tej firmie jest złem koniecznym. Spedycja to w ogóle odrębny rozdział, to twór, który ma za nic życie prywatne szofera, zwszaszcza przed zjazdem do domu, zawsze robota w drugim kierunku. Pan MM kiedyś jeszcze rzucił okiem w niedzielę i zapytał jak to szef jak leci ale od dłuższego czasu to już tylko historia, cyfry na koncie się zgadzają reszta jest nie istotna, zawsze możesz odejść, oczywiście bez żalu z ich strony. Wracając do obciążeń np. Viniete na Holandię to dochodzi do takiego absurdu że jak kier. sobie wykupił, (Spedycja nie kupi) a nie wjechał no bo czasu zabrakło to był za to obciążony. Wypłata nigdy się nie zgadzała zawsze jakieś tam grosze brakowały.

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
greg
 Opinia

obciążenia nie wiadomo za co totalna dezinformacja nikt ci nic nie powie .pracuje na niemieckiej umowie zabrali po około 400 euro wszystkim kierowca nie mówiąc dosłownie nic i na dodatek nie odbierają telefonów kradną urlop.

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
sz
 Opinia
@greg 20.01.2019 08:25

Jak kradna urlop ? Jak mozna ukrasc urlop ? Nierozumiem. Mozesz to wytlumaczyc ?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Mokka
Nazwa działu: Transport/Spedycja
 Opinia
@greg 20.01.2019 08:25

Jak macie niemieckie umowy to idźcie do sądu. Przy walce o swoje nie ma co się bać skierowania sprawy do sądu na po niemieckich newsach to jeszcze można ich oskarzyc, że przez ich (usunięte przez administratora)czujesz się nie doceniony i niechcian itp. i myk w kieszeni odszkodowanie z 100tys. Euro

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Prezes kibla
 Opinia

W Polsce to nie sa firmy transportowe tylko mafie transportowe(usunięte przez administratora) itp.to motto psudo-transportu

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
zgadzam sie
 Opinia

Ludzie nie szczypcie sie z nimi kiedy szukaja sposobu na obciazenia. Najpierw chorobowe pozniej wypowiedzenia. Nie ma co pracowac bedac chorym bo tu raczej zdrowych ludzi nie ma. I proces na (usunięte przez administratora)za wszystkie nadgodziny i cala reszte. Od tego sa sady i prawo. Nie bujcie sie nic zlego nie zrobiliscie. Jestesmy kierowcami

Pomocna?
Tak11Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Nie powiem
 Opinia

Zgadza sie. Firma lipna. Jak dasz im dlon biora xala reke. Zamiast na socjalach czy bazach to wyjmujesz karte kiedy Twoi koledzy z firmy spia w lozeczku w hotelu. Powroty i dojazdy busami po 10 godzin i zrobisz wpis manualny to nie dostarczysz ladunku i was obciaza. O kant (usunięte przez administratora) taka firma. Do sadu i po zalegle pieniadze proponuje wystosowac pozew. Za dojazdy i cala reszte niech placa wtedy to moze sie odlucza czlowieka tak traktowac

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
z daleka
 Opinia

Tam jest kilometrowka 30 g km to jest kryminal.Te kwoty podawane na ogloszeniach to bajki

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Rambo
 Opinia

(usunięte przez administratora) i smierdzi w autach po ukraincach jak oni miesiacami tam siedza.Mozna syfa wylapac.

Pomocna?
Tak9Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
nie warte
 Opinia

Na e-transporcie maszon wyczyscil wszystkie wpisy kierowcow to daje do zrozumienia co to za firma

Pomocna?
Tak15Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
nie warte
 Opinia

U maszona na niemieckiej umowie zarobisz najnizsza krajowa szwaba to jest (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
byly
 Opinia

U maszona na umowie niemieckiej zarobisz to samo co na polsce czyli tyle ile im pasi.To jest chwyt marketingowy maszona zeby cyganic kierowcow.

Pomocna?
Tak11Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
byly
 Opinia

Nie podpisywac zadnych kwitow na obciazenia bo sraci.......pod siebie zrobic zdjecia i zawiadomic PIP lub miec wysran.....na nich i do domcu.W Polsce sie nie znajdzie uczciwych pracodawcow a w ogloszeniu o prace to mozna cuda pisac

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
byly
 Opinia

Maszonski jak zawsze w ogloszeniach o prace mydli oczy i pieknie wyglada przyjecie do pracy.Kasa sie nie zgadza a jak sie zwalniasz to prawie goly wychodzisz.Wiecznie wisza ogloszenia o prace a raczej tyr...wiekszosc t ukraina a z tymi niemcami to nowy pomysl maszonskiego na walk......na kierowcach

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
czapa
 Opinia

Witajcie czy moge uzyskac opinie na temat pracy Maszonski umowa niemiecka.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
wysra....
 Opinia

Nie podajecie firmy do PIP lub Sadu Pracy tylko marudzicie a oni z was sie smieja.Troche wysilku i cierpliwosci i mozna wszystko wywalczyc.Ale z was dup.....wiec niech was wal.....

Pomocna?
Tak11Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
wysra....
 Opinia

(usunięte przez administratora)Nie ma co pracowac w sektorze prywatnym bo ta mazna sie dorobic tylko trumny.Okradani.....nie stosowanie sie do Kodeksu Pracy itp. dajcie sobie luz bo w Polsce to band....a nie pracodawcy jedynie panstwowe firmy lub mundurowka.Maszonski niedlugo bedzie sie oglaszal ze placi za tyre 100000 zlotych a i tak placa jak im pasi czyli okradan....czlowiek jest na kazdym kroku.Olejci.....ten sy.....transportowy bo wszedzie jest tak samo.A u niego z kilometra plocone PIP lub Sadu podac.Jak wszedzie ukraincow teraz dymaj......bo Polak sie przekonal co za zlodzi.....

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Robert złotousty
 Opinia

Witam, mogę się wypowiedzieć jako były kierowca Szoszoński Logistic. Opinie nigdy nie biorą się z nieba a w każdej plotce jest ziarno prawdy. Przyjmując się do firmy miałem obiecane zjazdy i wyjazdy z bazy zawsze autem ciężarowym z racji tego, że wybrałem system pracy 4/1. Nigdy tej wygody nie doświadczyłem. Co do powrotów na bazę to zdarzały się zjazdy z różnych zakątków Niemiec, autohof Frechen to norma. Powroty busami z osobami które mają aspiracje kierowców rajdowych to igranie z życiem. Przez rok czasu zdarzały się obciążenia lecz nigdy nie było wiadomo za co dokładnie i nigdy nie szło uzyskać takiej informacji. Stawka kilometrowa jeszcze się dziwie, ze nikt nie zrobił z tym porządku. Ukraińcy (Amerykanie) są traktowani lepiej z tego względu, że wyrażają mniej szkód. Najnowsze doniesienia z firmy to takie, że chłopaki którzy pracują w Niemieckim oddziale Szoszoński Logistic zostali obciążeni lub najzwyczajniej w świecie zabrano im 400€ z wypłaty lecz nikt nie poinformował za co. Niekompetencja, (usunięte przez administratora) kłamanie w żywe oczy to chyba trzy słowa najlepiej opisujące Szoszoński Logistic. Naprawdę nie polecam pracy tam nikomu z pominięciem włazidupów i podpierdalaczy bo takich tam nie brakuje. Nie raz byłem świadkiem jak w busie jeden z drugim wyrażał obrzydliwe opinie o kierownictwie firmy, a na drugi dzień przyjechał się rozliczyć i klepał po plecach i chwalił szefa jaka to wspaniała firma i jakiego mam zajebistego szefa. LUDZIE OGARNIJCIE SIĘ!!!!!

Pomocna?
Tak17Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Rysio
 Opinia
@Robert złotousty 17.12.2018 21:22

Co do tych 400 euro to prawda, księgowa wali w kulki że niema czasu sprawdzić i każe kontaktować się później, a później nie odbiera telefonu

Pomocna?
Tak13Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Tobi King
 Opinia

Zgadzam się z przed mówcmi, dziady, jakich mało! Blyrwa od rekrutacji to na sprzątaczkę się nadaje! Zero wiedzy o transporcie! Chamskie odzywki! To do soszonow zachowaj! No i szoszony jeżdżąc i co raz więcej! Więc mówi samo za siebie! Teraz pracuje w firmie która nie zatrudnia banderowców! Idealnie nie jest ale kasa na czas i szef sam były kierowca zna temat!

Pomocna?
Tak11Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Marcin
 Opinia

Czesc. Widze wiele komentarzy osob niezadowolonych jak i zadowolonych. Moge wam powiedziec jak wyglada praca kierowcy z mojej strony chociaz dopiero niedlugo beda 3 miesiace jak tutaj pracuje. Slyszalem wiele narzekan ale poznalem tez kierowcow ktorzy sa zadowoleni. Mimo wszystko przedzial w jakim pracuja ludzie czy zadowoleni czy tez mniej to okolo 5 do ponad 10 lat. Narzekanie , ze zjazdy busami bo kiedys bylo ciezarowkami. Jak dla mnie to nie minus tymbardziej, ze bus jest nie przerobiony z blaszaka tylko sa to bardzo wygodne busy pod przewoz osob. Busem nie kieruja kierowcy z ciezarowek to rowniez pracownicy firmy ale jezdza tylko busami. Jak widzicie dla innych minusy, a dla mnie juz plus. Narzekania na Ukraine. Jak do tego czasu kazdy kogo spotkalem z firmy i pochodzi z Ukrainy jest wporzadku. Prowadzi mnie chlopak z Ukrainy i musze powiedziec , ze on ciezko pracuje i bardzo fajnie uklada dla mnie prace. Czas w domu to az ponad pelny tydzien w systemie z tygodniem w domu bo zjazdy sa w piatek , a wyjazdy w niedziele. Dla mnie extra gdyz w dawnej firmie w domu bywalem w sobote o 1 w nocy , a wyjazdy byly we wtorki okolo 22. Pozniej sie to zmienilo na srody. I to tez bylo 3/1 wiec widac roznice. Auto mam swoje, jak narazie zaden skoczek nie narozrabial. Pieniadze bardzo okey, firma co wam obieca to wam zaplaci. Na minus czas czekania na reszte po podstawie az do 25 dnia miesiaca chyba maximum. Ja mialem jakos do 20. Slyszalem opowiesci o obciazeniach jak tez o kierowcy ktory przetarl przewody pneumatyczne o ziemie bo nie zauwazyl ze szoruja po ziemi i zablokowal hamulce przyczepy. Firma go obciazyla 250 zlotych za opony i ten sie zwolnil. Pozdrawiam kolego z parkowki od histori. Nie wiem moim zdaniem to jesli o to chodzi i zdarl opony to doskonale kazdy z was wie jak takie opony wygladaja-smietnik. Ile kosztuje opona ? A w przyczepach sa dwie oski z blizniakami ale okey 250 zl. Ja bym policzyl za komplet opon. Parkowki jak kto lubi ale firma naciska zeby stawac na autohofach. Wiec jak dla mnie kolejny plus. Wiecie autohof to autohof mozna sie umyc i zjesc za free jak ludzie i bezpieczniej. Swiatek piatek czy niedziela do kogo z dzialu nie zadzwonie jakiego kolwiek to odbieraja telefony. Potrzeba przelew gotowki, jest niedziela mimo to odebrane. Pytanie do dzialu technicznego odebrane, spedycja ten to juz po sygnale odbiera. Kazdy robi robote. Ja jestem kierowca i wykonuje swoja, gdybym byl leniem to bym kierowca nie zostal. Sa tez i ludzie co niszcza sprzet oczywiscie zdaza sie nawet najlepszym. Chcieliscie mojego zdania, firma na 5 plus. Ile ludzi tyle charakterow i nie dogodzi sie kazdemu ale dla mnie jest warta polecenia innym kierowca. Opinia o tandemie: Jezdzilem poprzednio u innego pracodawcy kon plus naczepa, tutaj wsiadlem na tandem i bardzo duzy plus dla tandemu. Nieporownywalny komfort. Auta tez nie w najbiedniejszych wersjach. Ja mam robura euro 6, na pneumatyce caly, najwieksza kabina i oczywiscie plaska podloga, doswietlanie zakretow i nawet airbagi ma no i automat :) wiec to nie sa tgle w budzie do robienia 100 km dziennie tylko fajne dla kierowcy miedzynarodowego ciezarowki. Przyczepy to przelotowki czyli nie trzeba rozpinac tylko opuszcza sie blache i juz :) Sami ocencie . Wedlug mnie to bardzo dobry pracodawca. Co jest dla mnie tez wazne tutaj czyste tacho i jazda zgodna z czasem pracy kierowcy. Weekendy wykrecam same 45

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Marcin
 Opinia
@Marcin 30.11.2018 19:50

W sobote o godzinie 1 np 01.10.2018 a powrot byl 04.10.2018 po 22 dla jasnosci. Nie to co jest u Pana Maszonskiego

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Bart
 Opinia

(usunięte przez administratora) aż ciężko uwierzyć, że przy braku kierowców można mieć takie 'standardy'. Nie polecam, nie podpisywać żadnych kwitów, za wszystko potem obciążają + głupia robota jak kierowca DHL.

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
byly kierowca
 Opinia

W Polsce nie ma uczciwych pracodawcow juz sama kilometrowka mowi.Nie ma w Kodeksie Pracy o delegowanym pracowniku zadnej kilometrowki czy frachtow to wymyslone przez tzw.przewoznikow.Smutne ze Polak traktuje drugiego Polaka jak niewol.......W tym zawodzie nie bylo i nie bedzie uczciwosci wiec lepiej macac swin.....niz w tym pracowac.

Pomocna?
Tak12Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Elk pany
 Opinia

Zadzwonilem dzis do dzialu rekrutacji chcac wypytac o wszystkie szczegoly wynagrodzenia. Osoba (kompetenta) miala rozwiac moje wątpliwości dot. zatrudnienia. Ok 1800zl podstawy i 30gr od km. Haha dodatkowe pytania z mojej strony wprawialy osobe (kompetentną) w zaklopotanie i nie potrafila odpowiedziec na proste pytania typu: roznicy w wynagrodzeniu pomiedzy systemem 3/1 , 4/1, obciążenia kierowcow (info z opinii) odnosnie szkod nie z winy kierowcy, zabezpieczen firmy w stosunku do kierowcow (chodzilo o stosowanie pokrycia szkod w postaci weksli itp), pytanie o zaladunki i rozladunki czy sa tylem, dolem, gora (przewaznie) i czy kierowca jest rowniez magazynierem - telefon sie rozlaczyl. Kobieto jesli nie podoba ci sie stanowisko ktore zajmujesz i nie potrafisz na spokojnie wyjasnic podstawowych pytan to idz do warzywniaka przerzucac worki z ziemniakami.

Pomocna?
Tak19Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Tonik
 Opinia

Szkoda, że nie zauważyłeś w jakiej dobrej firmie pracujesz o ile tu pracujesz!

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
oaza
 Opinia

(usunięte przez administratora)obciążenia i traktowanie kierowcy jak śmiecia

Pomocna?
Tak12Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Izabela
 Opinia
@oaza 21.10.2018 00:46

Dlaczego uważasz, że w tej firmie nie traktuje się dobrze pracownika? Twoja opinia jest bardzo krótka i opiera się na hasłach. Może warto rozwinąć swoją wypowiedź i uzupełnić ją o odpowiednie argumenty?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Izabela
 Opinia

@Waldi, a jakie stanowisko Cię interesuje w Maszonski logistic? Jakie warunki byłyby dla Ciebie satysfakcjonujące? Jakie widzicie plusy i minusy pracy w tej firmie? Czy pracownikom Maszonski logistic przysługują jakieś dodatkowe benefity socjalne?

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Waldi
 Opinia

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Zostaw opinię o Maszonski logistic - Sulęcin

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Maszonski logistic

Nie bądź obojętny na problemy w firmie!

Jeśli potrzebujesz wsparcia i chcesz ostrzec innych użytkowników o sytuacji dotyczącej mobbingu w firmie, skontaktuj się z nami pod adresem zgloszenie@gowork.pl
Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz możliwość bezpłatnego spotkania z Panią Joanną, która jako ekspert doradzi Ci co możesz zrobić, jako osoba pokrzywdzona.

*Zgłoszenie wiążę się z dostarczeniem dowodów oraz kontaktem z mediami.