"Witam państwa, po rozmowie z prezesem nastąpiły ustalenia iż zostaną rozdane aneksy do umowy o pracę i każdy zdecyduje czy przystaje na warunki pracy zawarte w aneksie. Z poważaniem Adam Zygier Skarbnik." Pewnie część z Was dostala takie SMSy Co dalej? Jeśli ktoś nie zdecyduje się to do zwolnienia?
Wiedziałem że tak będzie heh Ciekawe co będzie w tych aneksach? Można się tylko domyślać...
Witam, Czy planowane są kolejne zwolnienia w LS? Straciliśmy kolejnego przewoźnika w WAW. Obawiam się że niedługo będziemy self handlingiem LOT. Ktoś coś wie? Czy mamy szukać pracy? Jak wygląda w innych portach?
Póki co nie przedłużają umowy tym którym się ona kończy. Gdyby firma zaczęła zwalniać to musili by zapłacić odprawy a na to kasy raczej nie ma. Kierownicy nic nie mówią bo twierdzą że sytacja zmienia się z dnia na dzień i że Prezesi sami nic nie widzą, choć wydaje mi się że ona już mają swój plan i powiedzą go z dnia na dzień.. Chodzą plotki że znów mamy wrócić na 80% etatu i że mają zabrać bony ale tak jak napisałam, to są tylko pogłoski
Okres ochronny to pół roku po powrocie pracownika do pracy, jeśli pracodawca zastosuje się do okresu ochronnego nie musi zwracać pieniędzy za postojowe, także spodziewajcie się czystek kadrowych w styczniu/lutym
Od listopada 4/5 etatu, dla niektórych przestój ekonomiczny. Kolejny rok 2021 bez premii, dodatków i świadczeń.
hahah śmiech na sali ;) welcome bije rekordy ilościowe obsługi cargo kosztem pracowników obsługi, otwierają rekrutację za psie pieniądze podczas gdy ruch pasażerski leży i kwiczy a ls tnie premie dodatki i świadczenia :D ciekawe jak długo będą was doić jak baranów i jak długo potrzeba żebyście przejrzeli na oczy że to zwyczajny wyzysk! niestety żyjemy w czasach gdzie wszystko da się usprawiedliwić pandemią a ciemny lud to kupi obsługa pax leży ale obsługa cargo odbiła się bardzo mocno w górę, mogliby chociaż rekrutację otworzyć i nowych ludzi poszukać aby wspomóc zmęczony personel ale nie bo to kosztowałoby ich zbyt dużo $ Low Salary And Sadness
Ludzie mają dość, część planuje odejść, część planuje L4 albo już jest na zwolnieniu. Takie postępowanie kierownictwa doprowadzi do tego, że w listopadzie nie będzie komu pracować. O grudniu i okresie świątecznym nie wspomnę. Dokąd zmierzasz LS?
Oni już dawno próbują zwinąć interes welcome rekrutuje już tylko na śmieciówki, ls pójdzie pewnie tą samą drogą, tylko dyrektorzy, kierownicy, alokatorzy będą na umowach o pracę. To wspaniałe że w końcu bez wyrzeczeń można w lsie pójść na L4... w sumie i tak premii nie stracisz bo jej nie masz xD
Wspaniały zakład, ograbi z pieniędzy nawet na L4. Wypowiadając układ zbiorowy, przyjęli zasadę wypłaty zasiłku tylko od podstawy uposażenia, co jest niezgodne z prawem.Zasłaniają się art.41 zasiłkowym. Jednak 24 czerwca 2008 r. Trybunał Konstytucyjny orzekł, że art. 41 ust. 1 ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (zwanej dalej ustawą zasiłkową) jest niezgodny z Konstytucją RP. Pomimo że dotyczy on ustalania podstawy wymiaru zasiłków, ma również wpływ na sposób ustalania podstawy wymiaru wynagrodzeń chorobowych finansowanych przez pracodawców. W myśl przepisów obowiązujących od 7 lipca 2008 r. przy ustalaniu podstawy wynagrodzenia chorobowego należy uwzględniać składniki pensji, od których odprowadzana jest składka na ubezpieczenie chorobowe, z wyłączeniem składników, co do których obowiązujące u pracodawcy przepisy płacowe albo umowy o pracę zawierają jednoznaczne postanowienia o zachowywaniu przez pracownika do nich prawa za czas niezdolności do pracy.
Najlepsze jest to, że od dłuższego czasu dział HR nie wypowiada się na tym forum :) Może kobitki też straciły premie xd
a komu by się chciało na home office pisać o zaletach firmy która płaci głodowe pensje? xD już od kilku miesięcy szukają specjalisty ds. komunikacji, propagowanie propagandy z czasem straciło już swój sens bo ludzie sami dostrzegli jak jest, było LUBIĘ SAMOLOTY, TECHNOLOGIA BEZ CZŁOWIEKA BYŁABY NICZYM a na koniec DOBRZE ŻE JESTEŚ co będzie następne? najciekawsze jest to że w przeciwieństwie do konkurencji firma od dłuższego czasu nie prowadzi większych rekrutacji, czyżby to był początek końca? xD
Pracowałem na lotnisku 21 lat. Jak nastał LS 10 lat temu odszedłem. Czytając wasze komentarze wiem, że postąpiłem słusznie. O dyrekcji, kierownictwie szkoda gadać.
Dokładnie też tak zrobiłem, a za to jak was teraz traktują podziękujcie tym zdrajcom co po cichaczu podpisywali umowy z LS.
Rekrutacja koszmar nie polecam nikomu, głupie docinki, niepotrzebne komentarze, panie z HR łącznie z panią O.N. na czele obgadywały kandydatki i kandydatów po zakończonym spotkaniu, pani ola jest bardzo arogancka jak się kogoś obsmarowywuje to należy wpierw sprawdzić czy drzwi są zamknięte i czy nikogo nie ma na korytarzu i uwagi co do wyglądu i ubioru zachować dla siebie. Powiedziały że oddzwonią z wynikiem rekrutacji jak najszybciej, dzwoniły kilka razy i raz sms ale nie odpowiedziałam, nie mam zamiaru pracować w firmie w której tak traktuje się kandydatów a co już dopiero pracowników.
zdawkowe, pytania na poziomie szkoły średniej po angielsku najbardziej interesowało ich to jak kandydaci reagują na pytania rekrutacja to masówka - nie ty to następny
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Hmm... to wsm ja też podzielę się swoją opinią o firmie, pracowałem niespełna ponad rok temu w warszawie jako tzw. psr czyli pracownik od wszystkiego na terminalu, dosłownie od wszystkiego bo do moich obowiązków należało m.in. stanie na baczność przy odprawie biznes przez 3h albo odbiór przylotów czy pomoc przy bramkach gate i choć praca nie była zła, to zwolniłem się głównie z powodu braku szacunku przełożonych i to że traktowali nas jak śmieci, oczywiście tych którzy kablowali na innych ciężko wykonujących swoje obowiązki traktowali jak należy, był podział na gorszych i lepszych - ci gorsi zasuwali po terminalu nawet po 12h (bo tyle trwała zazwyczaj zmiana) nie mając czasu nawet zjeść albo iść do toalety a ci lepsi siedzieli w kanciapie np. grając na play station/ w karty albo pisząc pracę na uczelnie itp. kultura przełożonych alokatorów zerowa – ludzie totalnie „z łapanki” młodzi załatwieni po znajomości choć zdarzało mi się pracować z naprawdę dobrymi i doświadczonymi alokatorami których było więcej Dyspozycyjność? pełna… oczywiście lepszy sort mógł pracować nawet i po 40h podczas gdy niektórzy pracownicy wyrabiali 250h/miesięcznie (norma to pełny etat) i to wszystko za jedyne 14.70zł/h umowa zlecenia (wtedy to była min. stawka godzinowa) trzeba było dokładnie liczyć godziny i mieć własną ewidencję ponieważ potrafili się pomylić nawet o 15 min na moją niekorzyść (swoją drogą bardzo często im się to zdarzało ;) )i chociaż praca sama w sobie była ok to czasami potrafiła być męcząca ze względu na atmosferę kreowaną przez pseudo przełożonych którym bardzo łatwo było zajść za skórę i podpaść, czasami wystarczyło się źle spojrzeć i trafiałeś na czarną listę… czy bym aplikował do LS gdyby mieli otwartą rekrutację? tak, o ile poprawiliby swój poziom kadry zarządzającej i szacunek do pracownika bo o ile pracownika stracić prosto to zatrudnić trudno (nawet takie proste stanowisko jak moje, trzeba czekać min. 1 miesiąc na przepustkę no i odpowiednio pracownika wdrążyć i przygotować) gdybym był bezrobotny to może bym się skusił, do niedawna w lsie panował kult starych dobrych sumiennych pracowników którzy dają się robić w konia ale z tego co widzę nawet oni się wyłamują i odchodzą bo mają dosyć ja dzisiaj pracuje dla jednej z największych polskich korporacji za uczciwą stawkę 25zł/h netto gdzie to moich zadań należy obsługa klienta i rozliczenie kasy i ani myślę wracać do LS :) mój apel dla wszystkich pracowników lsu, (usunięte przez administratora)i wykorzystanych mam jedną radę – uciekajcie bo się tylko marnujecie zmieniajcie pracę póki tylko jest czas nie dajcie się im zwieść że przez pandemię zarabiacie mniej, zarabiacie mniej aby tym wyżej żyło się lepiej a gdyby ls byłby taką super firmą handlingową to nie traciłby kontrahentów – z obsługi przez ls rezygnuje lufthansa group i przechodzą do konkurencji ciekaw jestem jak długo mój wpis pozostanie bo widzę że wpisy nieprzychylne pracodawcy są notorycznie kasowane (welcome na swojej stronie ma jeszcze większą cenzurę i wpisy działu promocji ????)
Po powrocie z przestoju jest jeszcze gorzej... kolesie z alokatorni traktują wszystkich jak zło konieczne, nic innego nie jest ważne. Premie zabrane, wszystkie dodatki też... woda tylko jakiś (usunięte przez administratora) źródlany. Maseczki to albo Uwaga- PRZECIWPYŁOWE FFFP-1 albo szyte na cargo szmatki z gumką i LOGO firmy ( to logo jest ważniejsze od filtrów) chcesz rękawiczki - warsztatowe " wampirki "... Część ludzi ma zabrane talony na posiłek regeneracyjny- podobno nie pracują fizycznie - kierowcy autobusów i busów lotniskowych ( siedzą 8h w samochodach, jedzą w nich... dobrze, że mogą wyjść do łazienki albo zrobić sobie herbatę w pokoju socjalnym ). Prośby grafikowe są ignorowane, potrzebujesz wolne jakiegoś dnia ? bądź pewny, że będziesz pracować... chcesz to kombinuj i się zamieniaj z kolegami... Ale zarząd, administracja i kumple kierowników nie narzekają .. ich nikt nie skrzywdzi...
w różnej maści związki zawodowe, to jak przestałem wierzyć lata temu... a zwłaszcza w to,że coś bezinteresownie robią dla pracowników... Po tym jak żaden związek " broniący " pracowników, wcześniej pobierający ochoczo od tych pracowników składki nie staną w ich obronie... od tamtej pory ani solidarność, opzz, związki wolnych pracowników mnie nie przekonają, żeby w ich zapewnienia uwierzć...
Nie ma idealnych związków i nie wszystko da się od razu załatwić to pewne tylko jak pracownicy będą Tak podchodzić do sprawy to po co te biadolenie że jest źle! Zobaczcie jak tylko coś się dzieje w locie personel szybko reaguje i mnóstwo spraw pracowniczych sobie załatwili a może pracownicy ls są z innej gliny ulepieni nie po prostu brak organizacji i przepływu wiadomości mamy nowe związki i proszę ich nie porównywać do poprzednich . Ale nic na siłę dajcie im szansę nie stawiajcie ich od razu na straconej pozycji.
Oby nowe związki zawalczyły w przyszłości o zwiększenie podstaw, bo jak pokazała pandemia, wszystkie dodatki można zabrać w jeden dzień i pracownikom zostają głodowe pensje. Skandalem jest, że wypracowana premia za pierwszy kwartał została odebrana.
Związki będę walczyć o każdego pracownika i o to by żyło się lepiej nikt z nas nie przychodzi do pracy bo to jest jego hobby Ani dla idei tylko po to by otrzymać godne wynagrodzenie za dobrze wykonaną prace .tylko każdy musi sobie zdać sprawę z tego że wszyscy co nie należą do związków będzie reprezentował prezes ls.a z małą liczbą związkowców to możemy tylko sobie ponarzekać
Hehe. Związki i ich walka o pracownika???? Pamiętam jak upadał LGS(taki dziadek LS) i zwiazki tez miały walczyć o pracowników...firma upadła i zarząd zrobił co chciał z pracowanikami...a ludzie też się łudzili, że związki im pomogą. Odpuście sobie takie myślenie. Nic się nie zmieniło od 2009r.
Jaki jest aktualny stan spraw dotyczący dążenia do wcześniejszego porządku pracy i wynagrodzeń?
W tym roku o premii zapomnij, w przyszłym na 90% także(nie powiedzą tego bo wiele ludzi łudzi się ze premia wróci w przyszłym roku). U nas czuć oszczędności, nie są jakoś dokuczliwe, skończyły się czasy gdzie była kawa i mleczko :). Wiele planów i inwestycji zostało wstrzymane.
U nas w oddziale KTW bardzo źle się dzieje. Samolotów ciut mniej a wypłaty ledwo ponad 4000. Premię jednak nadal mamy 400 oraz dodatek szkodliwy przez COVID na slasku. Za punktualne odbijanie też nam płącą 200 jako motywacja. Normalnie w sezonie rampowy dostaje ponad 6000 a bagazowy 4000 także ledwo idzie wyżyć. Na szczescie dostajemy dzieki LSowi 3tony wyngla (jak ktos nie wie to 800zł za tone) a na szczescie mieszkam w mieszkaniu takze od razu opylam wyngiel i jakos mozna wyzyć.
To w KTW macie "SUPER"! W WAW 1900 z małymi groszami z tego odliczyć dojazd do pracy (tu różnie każdemu wychodzi inaczej) i jak tu żyć ???
Powiedzieć komuś, że się tyle zarabia to wstyd. A i wierzyć ludzie nie chcą, że taka firma ma aż tak żenujące stawki. Zarządowi nie wstyd, że takie pensje są?
Zarząd robi co może by żyło się lepiej nawet podnieśli wynagrodzenia do 100% ADMINISTRACJI Tak kiedyś mówił jeden z premierów że Rzad się sam wyżywi Tak chyba pozostało do dnia dzisiejszego .
@RampowyKTW Chyba ktoś podstawiony pisał tą opinie :) Wyngiel z LSu? Dobre sobie xD Ponad 6000? Chyba ponad 6000 kilo bagażu do załadunku xD
Kiedyś zatrudnili hindusów to rozeszli się po płycie jak imigranci po Europie każdy podobny poznawali ich po id.
6000 i "ledwo idzie wyżyć"? Nie bądź bezczelny. I jeszcze masz za darmo dodatkowe 2400 za sprzedany węgiel.
Witajcie, nie polecam firmy w Gdańsku. Przed epidemią byłam na rozmowie na stanowisko administracyjne. Po jakimś czasie otrzymałam informację, iż jestem przyjęta do pracy, ale niestety zatrudnienie chwilowo nie jest możliwe z wiadomego powodu. Tydzień temu otrzymałam telefon od dyrektora Gdańsk-Kraków, który chciał się ze mną spotkać, aby przedstawić mi warunki zatrudnienia. Wszystko było ok, ale w momencie gdy powiedziałam, że posiadam grupę niepełnosprawności to miałam wrażenie, że zmienił się charakter rozmowy. Miałam dać znać po weekendzie jaka jest moja decyzja. W poniedziałek wysłałam smsa do tego Pana, że proszę o info kiedy mogę do niego zadzwonić - nie chciałam przeszkadzać stąd taki kontakt. Nie otrzymałam żadnej informacji od niego, na drugi dzień dzwoniłam cały dzień, nie odbierał telefonu. Kolejnego dnia dodzwoniłam się, ale powiedział mi z uśmiechem, że oferta już nie jest aktualna, bo się nie odezwałam w poniedziałek:) A dodam, iż w poniedziałek po 8 otrzymałam powiadomienie, ze pojawiło się nowe ogłoszenie. No cóż... Miałam dzwonić o 7 rano czy kiedy? W każdym razie niepoważne zachowanie tego Pana, który przedstawia siebie jako konkretnego i zaangażowanego. Nie polecam: pensja to 3 tysiące brutto, bez benefitów, bez premii, za parking (70 zł) trzeba samemu zapłacić. Ogłoszenie jakie jest w internecie jest kłamliwe - wszystko co wymieniłam, a czego nie ma w ogłoszeniu jest. Sprytnie się wybronił Pan K., choć nie zapytał, czy mogę pracować 8 godzin (przy orzeczeniu jest 7), a mogę, całe życie tak pracuję.
Oj, ciesz się dziewczyno, że nie wzięłaś tej oferty bo po miesiącu uciekałabyś wyciśnięta z chęci i energii jak ścierka do podłogi. 3000 brutto bez niczego (dodatki w ogłoszeniu to fikcja) za taką pracę to nieśmieszny żart.
Ciesz się że cię nie przyjęli, to co ostatnio dzieje się w spółce przechodzi ludzkie pojęcie... Szkoda czasu i nerwów na prace w tej firmie...
...oglosic upaddlosc,wyzerowac sie i zaczac od nowa...,tak chyba to wyglada..,z LOT-em vel ,,Huzarem,, tak sie dzieje.
czyli nie warto pracować?? to co jest obsługa na tym lotnisku bo zastanawiałem sie nad praca tam....
Nie warto tam iść, chyba że satysfakcjonuje cię praca zmianowa, ranki, nocki, weekendy, święta, w stresie, za niewielkie pieniądze- zarobisz ok. 2000zł netto. Nadgodzin nie ma, dodatków, premii ani benefitów również. Jak mieszkasz z rodzicami i chcesz zarobić na waciki to ok.
Aktualnie sytuacja nie jest jakaś super w porównaniu z zeszłym rokiem, ale jeśli ktoś stracił pracę to lepiej pracować za 2k niż za nic.
A Ty jeszcze pracujesz? :)
Tak i uważam że jeśli ktoś ma predyspozycje do lepszej pracy to powinien ją zmienić, bo sam jestem niezadowolony z aktualnej wypłaty. Nie rusza mnie to negatywne jęczenie, chce tylko usłyszeć metodyczne argumenty dlaczego nie możemy wrócić na wcześniejsze wynagrodzenie.
Powód jest bardzo prosty - wielu pracodawców wykorzystuje koronaparanoję jako pretekst i ściemę aby wycisnąć z pracownika jak najwiecej jak najniższym kosztem. Polacy są najbardziej narzekającym pracownikami pod względem wynagrodzeń i warunków bytowych w pracy, ale z drugiej strony polscy pracownicy cieszą się dobrą opinią po za granicą jako naród pracowity i solidny. Predyspozycje w LS nie są bardzo wyszukane, trzeba dużo warunków spełnić aby w LS pracować m.in niekaralność znajomość języka angielskiego, przejść przez szereg różnych szkoleń i uzyskać dostępy do systemów DCS co wymaga dużo czasu i wkładu własnego, podczas gdy np. na kasie w lidlu musisz co jedynie kasę rozliczyć albo towar wyłożyć co przy przewalaniu setki kilogramów garażu dziennie to jest pikuś ;) Zarobki? każdy wie jak jest ;) LS jako pracowdawca wymaga dużo ale nie daje w zamian zbyt wiele. Do tego ciągła cenzura i propaganda - mowie tu o usuwaniu nieprzychylnych choć konstruktywnych opinii na portalu.
Zastanów się dlaczego nie ma powrotu do poprzedniego wynagrodzenia? Może dlatego, że samolotu nie latają, a jak latają to niewiele ich lata. A skoro nie latają to nie ma przychodów i nie ma kasy na pensje.
Chyba komuś z administracji nerwy puściły argumenty akurat są takie skody to najtańsze auta pewnie jeszcze w leasingu wzięte, i nie nie twierdze że LS ma kupe hajsu bo autobusy które wożą paxów po płycie to zwykła kupa złomu niektóre odkupione za bezcen z firm pokroju ZTM PKS itp. wystarczy się zapytać autobusiarzy każdy klnie na te rupiecie Kiedyś się chwalili że mają samochody elektryczne... nikt nie wspominał że zostały wzięte za darmo do testu i jedyne za co LS pewnie zapłacił to naklejki firmowe ???? i to chyba tez były skody zdjęcia na instagramie pozostały xd Nic dziwnego że ls woli inwestować we flotę niż w pracowników bo często nie ma kto tym jeździć ???? auto wypowiedzenie nie rzuci tylko zepsuje się w najmniej spodziewanym momencie a i te maszyny uwierzcie mi maja już dość ????
Człowieku skody nie maja nic wspólnego z brakiem premii. Skody zapewne sa w leasingu. Brak lotów = brak premii i tyle w temacie.
Ty chyba czytać ze zrozumieniem nie potrafisz Brak lotów = brak premii? loty są wystarczy spojrzeć na tablicę odlotów i przylotów co prawda nie w takiej ilości jak kiedyś ale są :D premie też powinny być może nie w takiej ilości co kiedyś ale powinny być ;) chyba poczułem domenę pracowników administracji LS bo tylko oni potrafią dać wpis zupełnie nie wnoszący nic do tematu aby tylko obronić swojego pracodawcę tacy "fanatyczni obrońcy dobrego imienia" koniecznie z opinią "pozytywną" aby gwiazdki podbić ;) żadnych konstruktywnych zdań ani argumentów "i tyle w temacie" :)
ja w sumie też bym chętnie wrócił tylko że z zachowaniem szacunku i bez akcji typu obsmarowywanie tyłka za plecami co było dosyć powszechne akurat :) słabe zarobki ok ale gdy ktoś się wywyższa bo jest dłużej i mu więcej wolno niż tobie a spvr ręce umywa i udaje że nie ma tematu to wtedy nie jest fajnie :l Długo nie było żadnej otwartej rekrutacji, czyżby firma się zwija? ;)
Niestety ale takie bzdury może pisać tylko ktoś kto ma bardzo mgliste pojęcie jak działa firma w której sam pracuje. Owszem loty sa ale ile ich jest? Około 40-50% tego co było a czy pracowników jest 40 - 50 % mniej? Nie jest prawie tyle samo . Wiec odpowiedz sobie sam geniusz czy jest kasa na premie .
Jak powiedział jeden bardzo wysoko postawiony Shit Leader - "Za moich czasów to ludzie sami płacili aby móc pracować!"
(usunięte przez administratora)
Firma LS i Gang Fajniakow z samym Naczelnym Prorokiem nie rzetelnie informują pracowników co będzie dalej nie przedłużają umów to już daje dużo do myślenia że będą zwolnienia tylko jak to zrobić by jak najmniej stracić i pozbyć się zbytecznej załogi?
Brakuje ludzi na płycie podobno cześć pracowników że względu na zarobki odeszła Tak samo z pracownikami cargo braki kadrowe zaglądają w oczy zarządu co dalej czy głodowe pensje pozostaną czy w końcu ktoś stwierdzi że nie da się tego dłużej ciągnąć bez siły roboczej i zaangażowania pracowników zarząd powinien przywrócić 100%etatu. I niech się nie zasłaniają brakiem pieniędzy skoro potrafili podnieść ADMINISTRACJI nie ta kolejność .teraz może przebudzil się nowy związek zawodowy który obiecuje ale jak dotąd nic nie uczynił zasłaniając się że poprzednie związki zablokowały do końca roku wszelkie dodatki .nowe związki niech się określą kogo reprezentują na początek żółta kartka .
Fajny podział zapomogi dla pracowników 700 dla tych co zarabiają do 3 tyś brutto a 400 dla tych którzy zarabiają powyżej 3 tyś brutto czyli administracja i kierownicy co mają 100% pensji też przytulą zapomogi .a może to premia za lojalność?
(usunięte przez administratora)
Ciekawe czy w LS jest jakiś pracownik BHP. Co on robi gdzie jest tego jeszcze nie wie nikt .warunki pracy na płycie warunki pracy na sortowni pracuje kilka lat i nie Widziałem żeby ktoś z bhp zajął stanowisko w sprawie wentylacjy nawiewnej na kartkach jest taki (usunięte przez administratora) że brak słów a my to wdychamy toalety 3 męskie na tylu pracowników. 2 dla kobiet często brakuje mydła ręczników .nasze ubrania mają też wiele do życzenia mówi się o odstępach między pracownikami a ja zapraszam do pokoju socjalnego brak miejsc by wejść i zjeść brygadzisci i kierownicy w malutkim pokoju brak jakichkolwiek działań w tej kwestii przez komórkę BHP.
Na kratkach wentylacyjnych jest mnóstwo brudu tego nikt nie czyści. A komórka bhp to ignoruje
..nie dosc ze kratki sa czarne jak sadza,wylegarnia wirusow,bakterii tak jak w klimie..,to jednoczesnie nawiew cieplutkiego powietrza..,niegdys jakis kolo od obslugi tych urzedzen,stwierdzil,ze zle zrobiona klima i zasysa powietrze z plyty..,nagrzanej jak piecyk ..,takze stoisz przy zrzutni na sorcie,wdychasz ,,powietrze ,, cieplutkie w upalne dni..,odwodnienie wrecz niebezbieczne..,a firma czeka chyba,az ktos straci przytomnosc,tak jak juz to mialo miejsce..,,ZERO,,wyciagania wnioskow !!!
Jak żyć za 2 tysiące wstrzymane dodatki do końca roku .co będzie kiedy tarcza się skończy 27 września. Takie pytania krążą po głowach pracowników ls .a tu w telewizji informacja że posłowie muszą sobie podnieść pensje o ponad 50 % jak również subwencje na partię .motyla noga pozostaje tylko zacisnąć zęby (usunięte przez administratora)
Nie mogę wypowiadać się w imieniu innych mamy demokracje i każdy ma prawo oddać swój głos na kogo chce .a mi pozostaje to uszanować .moge tylko powiedzieć że nie podoba mi się rozdawanie pieniążków w taki sposób jak czynione jest to obecnie owszem dzieci są ważne i ok emeryci też ale są tacy co zarabiają kupę kasy i też biorą. bo im się należy. A nam się każe pisać śmieszne oświadczenia o zarobkach by dostać zapomogę żenada.
Ja nie potrzebuje zapomogi ja chce w tym kraju normalnie zarabiać pragnę by za moją pracę otrzymać odpowiednie wynagrodzenie Ci pracownicy co pracują na płycie lotniska w te upały wchodzą do samolotu by rozładować lub załadować statek powietrzny jakie trzeba mieć zdrowie by wykonywać tak ciężką pracę szacun dla nich za zaangażowanie i poświęcenie to są bohaterowie w ubiegłym roku lot podał liczbę pasażerów obsluzonych to ich ciężka praca dziś jest owszem mniej rejsów ale warunki pracy się nie zmieniły natomiast płace spadły znacząco .
Pracę w LS rozpocząłem w "złotym czasie" czyli w wakacje 2018 r. Warunki pracy i płacy po rozpoczęciu pracy zgadzały się z informacjami przekazanymi na rozmowie kwalifikacyjnej na dumnie brzmiące stanowisko: specjalista d.s. obsługi naziemnej samolotów czyli zwyczajnie: bagażowy / ładowacz. Pracę rozpocząłem po jakimś tam przeszkoleniu teoretycznym, w nowym zestawie odzieży roboczej (gratis) i od rozładunku zapchanego do maxa bagażami Correndon Airlines. I generalnie było OK, szczególnie dla kogoś kto przepracował ileś tam lat w tzw. korpo- kieracie i chciał od tego odpocząć. Zero kontaktu z klientem, zero maili, zero ciągle dzwoniących telefonów z pretensjami, pytaniami, zero telefonów po godzinach pracy, czyli to, na czym mi zależało, czego chciałem i szukałem. Po ok. 2 miesiącach, uzyskaniu stałej przepustki i uprawnień do samodzielnego poruszania się po lotnisku (takie jakby prawo jazdy po lotnisku) śmigałem różnego rodzaju pojazdami-wynalazkami po płycie lotniska, ciągnąc za sobą zestaw wyładowanych tobołami przyczepkami. Podstawiałem też pod samolot schody, podjeżdżałem taśmociągami pod bagażnik i przyznam szczerze, że czasem czułem się jak mały chłopiec, latem mając wiatr we włosach jadąc taśmociągiem bez kabiny tzw. hawajką a zimą tą samą hawajką jeździlismy w marznącym deszczu ze śniegiem. Były też taśmociągi z kabiną, ale bez drzwi, albo full wypas - tzw. żmija, z ogrzewaniem :) Czasem pracowałem tez na bagażowni, ładując na przyczepki bagaże pasażerów jak również przywożąc je do rozładunku z samolotu na taśmę. Od czasu do czasu trafiała się praca na tzw. cargo - rozładunek i załadunek samolotu cargo z cała tego otoczką. Chyba nie było osoby, która by to lubiła, już każdy raczej wolał te pasażerskie obrabiać. Jako, że praca bagażowego była określana przez kodeks pracy jako "ciężka praca fizyczna" otrzymywaliśmy obiad, który z czasem został zamieniony na bony - chyba 12 zł/przepracowany dzień. Sezon letni szybko minął, przyszła nudnawa jesień. Część dnia spędzaliśmy na ławce przed naszą "siedzibą/pokojem/budą" a w nocy zwyczajnie spaliśmy na krzesłach, na ławkach w szatni, oczywiście nie w każdą noc. Grafik był regularny i bardzo przewidywalny, więc można sobie było np. w sierpniu obliczyć, który to weekend np. w listopadzie czy nawet w marcu będzie wolny. Wolny weekend to trochę nadużycie, bo wolny był od soboty od 5.00 (po nocce, więc z pół soboty sie spało) do 05.00 w poniedziałek (więc noc z niedzieli na poniedziałek też była jakby niedospana). Rozpoczęcie pracy od np. 5.00 oznaczało, ze trzeba było być na parkingu 4.20, potem przejść do punktu kontroli, odstać swoje, przebrać się i można było zaczynać. Zakończenie zmiany, o ile nic się nie działo było możliwe o punkt 05.00 czy 17.00, ale były tez sytuacje, że kończyło się pracę przy samolocie np. 17.05, potem zjazd z płyty, szatnia, bramka i na parkingu było się 05.30 czy 17.30 i już można było śmigać do domu. Jak to w dosyć sporej grupie facetów z jednymi pracowało się extra, z innymi było normalnie a z niektórymi się nie dało pracować. Przekrój ludzi spory, na totalnym dnie społecznym kończąc, aż dziwne, że takie osoby można było spotkać w "Międzynarodowym Porcie Lotniczym" szczycącym się różnego rodzaju standardami... Premie to tak trochę było jak z Yeti, niby były, ale jakieś takie niezauważalne. Oczywiście wypłacane tym, którzy mieli 100% obecności grafikowej, a jeśli wypadło Ci L4 np. na przełomie kwartałów to nie dostałeś 2 premii kwartalnych. Reasumując więc wypłaty, po 12 miesiącach przeciętnie netto wychodziło 2198 pln, czyli kiepścizna straszna, chyba, ze masz do pracy spacerkiem, albo jeździsz rowerem, do tego jeszcze mieszkasz np. z rodzicami/rodziną. Ewentualnie jesteś na emeryturze (najlepiej górniczej / policyjnej) i sobie dorabiasz, wtedy wypłata jest odpowiednio dobra. Prace w LS, już tak zupełnie na chłodno i bez emocji, wspominam jako fajne doświadczenie i z pewnością bym z niej nie rezygnował, gdyby nie zarobki, przynajmniej o 1500 pln netto za niskie, bo co jak co ale pieniążki małe bo małe ale były na czas...
Pierwsze wnioski o zapomogi dla pracowników zostały wypisane pozostało tylko czekać na pozytywne rozpatrzenie przez komisję i dokonanie przelewów na kąta pracowników
Ludzie zastanawiają się nad zmiana pracy, za tyle obowiązków, byciu odpowiedzialnym, pracy w różnych porannych h, szkoleń i samej ciężkiej pracy tyle ile teraz się zarabia to kpina ( Wszystko rozumiem ze różne pory godzin itp - ale pensja adekwatna do tego jakie są wymagania a nie..) Rejsów jest coraz więcej Nie jest to poprzedni sezon ale wciąż się wymaga sporo w stosunku do czynności Pomijam fakt już ze jak na same lotnisko to są psie pieniądze mimo z przed pandemii I nie ma co się zasłaniać premiami ( obecnie zabranymi wszystkimi!)i warunkach by w ogóle je uzyskać o których nie było mowy na rozmowie rekrutacyjnej - mowa była o 3msc a tak nie jest) ponieważ jak widać czego nie ma na umowie „brutto” to można stracić i zostać z mała pensja. Ludzie jeszcze są, ale się rozglądają Administracja ma 100% ale to obsługa robi robotę Nikomu się nie pali by było lepiej, jak na razie same złe emocje związane z firma
Potwierdzam, kogo nie pytam, to szuka innej pracy. Pensje bez tych wszystkich dodatków to żenada. Przecież wszyscy doskonale wiedzą, że nawet z dodatkami nie było szału (nie mówie o nadgodzinach) a co mówić teraz. Pracować na lotnisku 5 lat i zarabiać obecnie niewiele ponad 2000zł to śmiech na sali. Ale dobrze, że jesteś... Frajerem niestety
W ogóle po sezonie gdzie był podobny ruch (Może ciut mniejszy) co teraz i było płacone „normalnie”. Teraz się to śmiesznie usprawiedliwia mniejsza ilością operacji i szukaniem oszczędności. Okres postoju można było przeboleć bo sytuacja do zrozumienia. Teraz jeszcze gorzej się wychodzi niż na postojowym, bo odchodzi na paliwo lub komunikacje Zawsze można zmienić prace, o czym już większość myśli, to tylko kwestia czasu.
..Warszawa..,najwieksze lotnisko,,,drimki,, ,caly swiat w zasiegu ..a glupiej wody nie ma..,zwykla zrodlana woda w baniakach jak dla bydla..,moze koryto nam dadza i naleja jak bydłu..,upaly..,przypomne ,ze woda zrodlana jest woda w pewnym sensie szkodliwa,gdyz pozbawiona jest mikroelementow ,mineralow itp. ,a dodatkowo wyplukuje razem z potem np. magnez,potas,sod..,mineraly odpowiadajace za zdrowie,kondycjie itp. ,oby ja najtaniej,niech plebs sie cieszy,ze pracuje przy samolotach..,brak ludzi na rampie,samoloty -bagaze czekaja na rozladunek,a nie ma kim..,pasazerowie wk..ni na maxa....,ale ..,,boso ale w ostrogach,, !
Potwierdzam, a jak ostatnio poszłam na Wydawke to Pan powiedział że nie ma temperatury i wody nie da, dodam że było prawie 23°C na termometrze w samochodzie, a przecież płyta się nagrzewa więc było jeszcze cieplej..
..stolica,najwieksze lotnisko ,superlatywy same..,rynek wawski =wysoka pensja..,..i cale 1950 pln na reke...!!!! ,nawet gdy sie mowi znajomym itp.,o zarobkach,to i tak nie wierza w taka gaże ...,za jak by nie bylo,fizolska robote.
Ale nie każdy może pracować w Lidlu. Poza tym jestem pewien że są tacy (pracownicy) którzy by pracowali nawet za 1500.
Jak masz lat 20 czy 30 to możesz pracować oczywiście jak Cię przyjmą zupełnie inaczej wygląda sprawa jak masz 55 plus wówczas zaczynają się schody .taka wygląda rzeczywistość.
Mówi się że może to kobieta w każdym wieku a mężczyzna zawsze by chciał lecz nie zawsze może. Oczywiście pracować żeby nikt nie myślał o czymś innym .
Zarząd podjął decyzję w dniu dzisiejszym będzie wypłacone zamiast gruszy (zapomoga) w kwocie 700 zlotych brutto i 400 zlotych brutto dla tych kto zarabia powyżej 3 tyś zlotych
Witam jak wygląda praca na magazynie eksportu czy ktoś się zwolnił czy dużo pracy czy są zwolnienie po przestojowym
Dlaczego wszędzie od 1 sierpnia ludzie wracają na 100% etetu a w Warszawie nie? Uważam że to nie sprawiedliwe zwłaszcza że w Krakowie czy w Gdańsku nie ma tyle rejsów co w Warszawie i tam nie siadają takie samoloty jak Air China, Aegan, Lufthansa ani nie ma tam rejsów gdzie siadają Dremki.. ????
Wydaje mi się że jak wrócą loty takie jak Doha ,Turek i parę innych to i w Warszawie wrócimy na 100%etatu.Zarzad podjął słuszną decyzję i ja dziękuję im za to oraz czekam wraz z innymi pracownikami na 1/1etatu.
Poczekajmy do 28 lipca zarząd ma spotkanie związki zawodowe będę prowadziły rozmowy w tej kwestii 90% etatu i czym to jest uwarunkowane podjęciem takiej decyzji przez zarząd
Tylko że w oddziałach poza Waw nie ma tylu ludzi zatrudnionych. W Waw sporo rejsów odpadło i stąd nie ma tyle pracy dla wszystkich. A taki oddział Gdn np. to tam garstka ludzi pracuje a rejsów tyle co rok temu. Krzyczycie głośno o cały etat w Waw a jak premie i nagrody mieliście największe ze wszystkich odziałów to było ok?
W Warszawie chcieli by dużo zarabiać ale najlepiej nic nie robić nikogo nie obchodzi Gdańsk czy Kraków a tak serio to cześć tych ludzi nie powinna pracować na lotnisku był taki okres kiedy LS zatrudniał sztukę nie pracownika byli też tacy którzy mówili że wszędzie lepiej niż na lotnisku odchodzili i wracali z podkulonym ogonem hihi
Czy będą przyjęcia jeszcze w tym roku? Gdzie jeszcze na lotnisku można składać podania żeby pracować przy samolocie? Mogą być bagaże.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LS Airport Services S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy LS Airport Services S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 165.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LS Airport Services S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 107, z czego 10 to opinie pozytywne, 55 to opinie negatywne, a 42 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy LS Airport Services S.A.?
Kandydaci do pracy w LS Airport Services S.A. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.