Opinie o ispot.pl - iSpot Poland sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy iSpot Poland. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w iSpot Poland na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu i akcesoriów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o iSpot Poland w Warszawa

pracownik z centrali

prawda jest taka ze kazdy chce odbimbac swoje 8 godzin i isc do domu. nikogo nie interesuja salony bo kazdy ma swoje rodziny i musi zadbac o siebie. Po co sie przemeczac jak robote, ktora moge wykonac w 2 dni rozloze sobie na miesiac. Pozniej zrobimy kilka projektow albo sie uda albo nie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nikt

Mi tu smierdzi pozwem zbiorowym...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weź
@Nikt

Sam śmierdzisz... co za (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick
@Nikt

trzymam kciuki, należy się

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Android fan

Kiedyś nie było premii od sprzedaży. Później przyszły ziomki z perfumerii i kasa się zgadzała. Można było niezle zarobić. Teraz jest nowy system i trzeba się mocno napracować, żeby było chociaż w połowie tak dobrze jak przed zmianami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JAU

Ja dodam tylko jedno słowo. Mam nadzieje, że APPLE to czyta. Co do serwisu. Zarobki u konkurencji lepsze. Można dostać godną podstawę. Czemu inne premium reseller mają prawie 1000zł podstawy więcej? Smutno. Pracowałem dłuższy czas w serwisie iSpota. Super atmosfera, ale warto iść gdzieś, gdzie za tą samą pracę płacą naprawdę lepiej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Konsultant / Konsultantka Contact Center oferowane przez firmę iSpot Poland? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
wieloletni ispotowiec

Wlepianie kar upomnienia to nowe hobby Centrali, dział IT za swoje błędy, brak wiedzy i nieróbstwo obarczył konsekwencjami kierowników salonów. No ktoś musi być winny ! (usunięte przez administratora) z całą ekipą, za swoje błędy trzeba konsekwencje brać na klatę ! Brawo Wy ! A Pani K. z HR niech się zastanowi komu wlepić karę, bo chyba z myśleniem jest problem. Ta firma to (usunięte przez administratora) !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nikt-ważny

Jeśli kogoś to ciekawi, to wszyscy i w centrali i salonach znają te opinie i o nich wiedzą i rozmawiają.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Spud
@nikt-ważny

ja bym się martwił, że znają je w również Apple Polska

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nikt-ważny
@Spud

Obstawiam, że ich to nie będzie obchodziło. Znalazłem na stronie www właściciela, że raczej to niejaki (usunięte przez administratora) Director of Human Resources of Hili Ventures może się tym zająć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Goworker
@nikt-ważny

Słyszę korki od szampana, jakby od strony siedziby Cortlandu i iDream

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@nikt-ważny

co z tego, ze wiedza jak nic z tym nie robia majac w powazaniu pracownikow. Pani z HR juz dawno powinna sie czyms zajac, a tak przebimba rok robiac wielki ,,audyt wynagrodzen" - projekt zycia pani K.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
LOLOWY BETONIARZ
@nikt-ważny

Wkrótce wpisy znikną :3

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dobra rada
@LOLOWY BETONIARZ

róbcie screeny

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
czambałamba

W naszym Salonie wszyscy już szukają nowej pracy. Wszyscy łącznie z kierownikiem. W grudniu pewnie już nikogo z nas tu nie będzie. Wiem ze w innych Salonach nawet poza Warszawą jest podobnie. Niestety niektórzy od blisko trzech lat nie widzieli podwyżek za to zabrali nam prowizje za sprzedaż ubezpieczeń i leasingów. Plany na sprzedaż z kosmosu nie ma opcji żeby je spełnić. Pracownicy Salonów najlepiej żeby się nie odzywali i potakiwali Dyrektorom którzy mają się świetnie i wiedzą wszystko najlepiej tylko nie dbają o swoich pracowników. Wymagania od Handlowców na poziomie premium, wynagrodzenie poniżej wypłat w markecie spożywczym i to w małych miejscowościach. Sprzęt Apple dla Handlowców - owszem jak go sobie weźmiesz na kredyt w cenie praktycznie identycznej jak dla zwykłego Klienta. Ze to jesteś Premium Handlowcem, Sprzątaczką, Ochroniarzem, Trenerem, Informatykiem, Serwisantem w jednym. Za oszałamiającą pensję zbliżoną do najniższej krajowej, z tego powinno być Cię stać na utrzymanie się w stolicy i najlepiej kupienie iPhona, MacBoooka, Apple Watcha i iPada żebyś był biegłym specjalistą z tych urządzeń bo Firma sprzęt służbowy bardziej potrzebny jest biednym Dyrektorom (wiadomo ich może nie być stać). Czasy się zmianiają. Ludzi trzymała atmosfera, ale tej już nie ma bo się wszyscy chcą zwalniać. Miesiąc dwa i nie będzie tam komu pracować. Dyrektorzy zejdą z Olimpu stanąć za kasą razem z napompowanymi działami finansów i HR. Zaproponowałbym żeby już rozpoczeli szkolenie sprzedażowe ale przecież HR u nas takich nie organizuje ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Handlowiec - Depresja

Tą pracę tworzą ludzie to prawda ,ale nie centrala tylko ludzie z którymi pracujesz już kilka lat. Porównałbym tą firmę do statku który jest dziurawy i tonie. Handlowcy i kierownicy robią co mogą żeby ten statek utrzymać ,ale ciągłe zmiany kapitanów (zarządu prezesów i ludzi w centrali) nie pomagają. Raz dla centrali liczy się marża za chwilę obrót. Nie ma jasnych procedur wszystko jest robione na odwal. Poprzedni prezes mówił ,że nie będziemy obciążani za inwentaryzacje bo niestety kradzieże wliczone są w prowadzenie biznesu. Prezesa już nie ma i dostajemy obciążenia! No śmiech na sali. Jak nie masz czegoś na piśmie to nie licz na pomoc. Ciągle otrzymujesz nowe wytyczne dokładają ci obowiązków robisz warsztaty szkolenia usługi. Co z tego że jesteś ekspertem w swoim fachu? Co z tego ,że masz ogromną wiedzę nabytą tym ,że sam UŻYTKUJESZ ten sprzęt. Bo szkolenia nie uwzględniają technicznych rzeczy. Na podwyżki nigdy nie ma czasu zawsze marchewka na kiju i premie nie do zrobienia. Od 3 lat dostajesz tą samą kasę. Powiem tak zobaczcie sobie opinie Cortland a iSpot? Nasze salony mają po 2 gwiazdki i to jest premium? Ale czy komuś za 2000 zł chce się być premium? Ogólnie kocham tą pracę ze względu na super klientów i ludzi z którymi pracuje ,ale ta firma jest zatruta od środka. Dopóki nie postawicie ludzi na 1 miejscu jako waszego największego zasobu to nic się nie zmieni. A to co zrobiliście z systemem premiowym? Zabraliście nam prowizję za PZU i Leasing żeby na tym zarabiać. To nawet Euro Markety mają normalne systemy prowizyjne. Pozdrawiam serdecznie ludzi którzy wkładają serce w tą pracę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
w centrum chaosu

Zastanowił się ktoś dlaczego zostało tylko 3 (usunięte przez administratora)? W czerwcu poszli do byłej już dyrektor i zgłosili (usunięte przez administratora), zastraszanie ich zespołów oraz bezużyteczność regionalnego w ich codziennej pracy i nikt, niczego z tym nie zrobił - firma TO akceptuje – uważajcie ! Woleli pozbyć się 7 osób zamiast 1 a on w zemście po kolei się ich pozbywał, stwarzając idealne warunki do zwolnienia się samemu lub po prostu ich zwolnił. Jak nie chciał z kimś pracować to wstawiał go na PO kierownika lub PO zastępcy kierownika :D i zostawiał samego bez żadnej pomocy : marszałkowska ¾ ms temu , obecnie północna, pl. unii. Niech ktoś porozmawia z tymi zespołami co przeszły i czy w ogóle regionalny do nich wpada - dopóki PO jeszcze są na pokładzie, bo 30.09 lada dzień i koniec ich okresów wypowiedzeń (północna,pl.unii) Zwolnił po x latach kierownika Sadyby, który sam robił znajomościami i lojalnymi klientami 50% obrotu sadyby i wstawił się za (usunięte przez administratora)i obrzuconym różnymi obelgami przez regionalnego zespołem- nikt z centrali nawet go nie zapytał w jakiej sytuacji postawił go regionalny i co nawymyślał, żeby go zwolnić. Wysłuchano tylko jednej strony – regionalnego. Jak świetnie przygotowany to był plan, żeby wstawić gościa z M&S od wspomianej juz tu dyrektor HR, która chce przenieść wszystkich znajomych do firmy w porozumieniu z regionalnym i jest glucha na zgłoszenia o nieprawidłowościach w firmie, ponieważ zawarła korzystny pakt z szefem UPADŁEGO regionu.Jedyne co zrobili dobrze to, to że nie zniszczyli Złotych Tarasów bo wstawił tam gościa z doświadczeniem i z ludu, który zna naszą wartość i radzi sobie z tyranem. Dlaczego ludzie z wewnątrz nie mają dla tej firmy wartości to nie rozumiem i płaci się DRUGIE TYLE osobą z zewnątrz które robią tylko bałagan i nic więcej i to w NIERENTOWNYCH salonach – płakać się chce na tą politykę. TOP pracodawcą to raczej iSpot już nie będzie w tym roku. Firma sama traci klientów przez takie działania, klienci są oburzeni. Dla klientów firmy najważniejsza jest wiedza i doświadczenie. . Z jakiegoś powodu odszedł też jeden z najbardziej doświadczonych pracowników w warszawie - kierownik Galerii Mokotów, ale już za 3 dni był nowy, ogłoszony przez regionalnego więc mądra dziewczyna chyba w dobrej chwili podjęła decyzję o złożeniu broni. Tego samego dnia złożył broń kierwonik Promenady, też bez wyjaśnień, kolejny odszedł w ciszy a może ktoś powinien dowiedzieć sie dlaczego ? Na północnej M cytuje „postawił krzyżyk „bo tam nie ma czego już ratować – super to może niech podejmą decyzję o zamknięciu tego sklepu ☺ i pracują tam 3 pracownicy. Chyba PIP powinien się tam przyjrzeć grafikowi. i teraz patrzymy na wyniki i salony które robiły dobrą kasę pod wodzą dobrych szefów są poniżej linii. Całe szczęście w tydzień nauczyli wszystkiego nowych szefów więc za chwilę wszystko wróci do normy :D Prawdziwa bomba atomowa spadnie na SAD/iSpot już na koniec miesiąca... Co do pomysłów na ratowanie firmy przez M to czysty Sturbucksowy plagiat, sami pracownicy wiedzą co można ciekawego zrobić ale trzeba dać im dojść do głosu. PRACODAWCO przeprowadź na emplo ankietę zadowolenia z pracy w której każdy będzie mógł Ci powiedzieć anonimowo i wewnętrznie a nie na tym forum co dolega twojej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
muszemiecnarachunki
@w centrum chaosu

Zastanowił się ktoś z Was, dlaczego te dwie osoby zniknęły z dniem sierpnia? To przecież takie proste, bo były zorientowane na ludzi, chciały słuchać i coś zmienić, szczerze wyrażały swoją opinię, a to przecież aktualnie w ispot nie popolurne. Jak się nie podoba nowy system premiowy to znajdź sobie inną robotę. Jak Ci się nie podoba, że ludzi się nie równo traktuje, że nie ma obiecanych podwyżek to tam są drzwi. Po co robić ankietę na emplo, przecież wszyscy wiedzą co się dzieje, ale zamiatają pod dywan, bo teraz są nowe porządki. Pani (usunięte przez administratora) to chyba najgrosza rzecz, która tą firmę spotkała. Była u mnie salonie, uśmiechała się, a później komentarz, że nie potrafiłem jej nic sprzedać. Odnalazła by się w aktualnym rządzie, też zmienia zasady w piątek w nocy, a na maila z pytaniami do dnia dziejszego nie dostałem odpowiedzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik salonu
@muszemiecnarachunki

Pani (usunięte przez administratora) była też u nas. Zgłosiliśmy jej mobing panujący w firmie. Nic dalej z tym nie zrobiła. Firma dno.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janusz Kszywy

Dlatego (usunięte przez administratora) z tej chorej firmy jeszcze za poprzedniej kadencji. Osoby zarzadzajace tym calym (usunięte przez administratora). Kazda zmiana jest coraz gorsza.. Szanuje i kibicuje osobom ktore zostaly i pozdrawiam swoj wspanialy team z ktorym mialem okazje wspolpracowac na salonie. P.S. Zapraszam do followowania, Janusz Kszywy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

przy nowym systemie obcieli nam prowizje za pzu, leasingi oraz o polowe serwis nikt nigdy nie robil zadnego szkolenia z serwisu. wszystkiego nauczylem sie sam. jak pewnie wiekszosc pracownikow ale prowizje zabrali. teraz wielkie pretensje kierownika, regionalnego itd ze nie sprzedajemy pzu i leasingow tylko po co? za same leasingi potrafilem miec prowizje okolo 1000zl, ktora zostala mi odebrana.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Inny pracownik
@pracownik

spółka 1923 weszła na giełde i jest powoli sprzedawana. Piszę tutaj o grupie do której zalicza się SAD i iSpot. Nikt nie liczy się ze zdaniem pracowników. Nikomu nie zależy na ludziach. Przychodzisz, wypijają z Ciebie wszystko i next. Taka jest polityka tej firmy i nikt tego nie zmieni. Szczerze odradzam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eks z marszałkowskiej
@pracownik

A jak regionalny , lub kierownik wymaga od pracownikow zeby zaczeli sprzedawac na raty oraz ubezpieczenia?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kiedyś to było

Kiedyś to było, teraz to nie ma, bardzo dobrze ze opuściłem ten tonący statek kilka miesięcy temu. Patrząc na zawsze obiecywane bonusy, niby podwyżki wkrótce vs zwiekszanie wymogów, ilości procedur itp. bez jakiejkolwiek nagrody i podejście do zwykłego pracownika. Sad nie jest jabłkowy, sad to smutna firma (tak z angielskiego, bo światowa firma przecie), lepiej pracować w biedronce czy lidlu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A

mialam zaczac prace jako kierownik w Warszawie. Jak to czytam to zdecydowanie podziekuje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kier

firma z jednym podejsciem nie podoba ci sie nasza wizja to szukaj innej pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik 022

No i się dzieje... od lipca odeszło około 30 osób jak nie wiecej, nie o wszystkich zwolnieniach wiadomo. W Warszawie nie ma pracowników na jednym z salonów, nie ma nawet doświadczonej kadry kierowniczej, trzeba ratować braki w zespołach, bo ludzie masowo uciekają :) Wisienką na torcie były masowe zwolnienia kierowników pod koniec miesiąca oraz dwóch osób z centrali (jedna pracowała chyba najdłużej ze wszystkich). Wchodzi nowy system premiowy, kary porządkowe... cyrk na kółkach. Miały być podwyżki, ani słowa jak na razie oprócz tego, że zabrano prowizje. Ale wymagania były, są i będą. Szkoda, że pracownicy, od których zależy funkcjonowanie firmy są demotywowani do przynoszenia dochodu firmie :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Eks z marszałkowskiej
@Były pracownik 022

A z marszałkowskiej ltos ocalał?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były sadownik
@Były pracownik 022

Naprawdę nie ma już prowizji za sprzedaż??? Za moich czasów można było mieć dużo zastrzeżeń co do zarządzania i ogólnej atmosfery, braku szkoleń itd. ale prowizje były święte i były wypłacane na czas.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ex worker
@były sadownik

Teraz maja głęboko w tyłku czy dostaniesz pieniądze czy nie. Kasa musi zgadzać się u chciwych (usunięte przez administratora) w centrali

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kogo to obchodzi?

Do niedawna myślałem że wspomniany wielokrotnie (usunięte przez administratora) to wyrachowany karierowicz, który groźbami i zastraszaniem osiąga swoje cele- okrutne ale niestety popularne w firmach dbających tylko o dobry wynik na koniec dnia. Teraz podejrzewam, że (usunięte przez administratora)(wyżej w hierarchii) są dumni z posiadania bulteriera, który jest jedynie twarzą dobrze zaplanowanej czystki. Jeżeli ktoś przechodzi obok takiej pogardy jaką rzeczony (usunięte przez administratora) stosuje wobec podwładnych i akceptuje fakt, że w ciągu pół roku wymienia się większość kadry zarządzającej, albo jest ślepy, albo bierze w tym udział. Pozdrawiam odważnych, którzy podziękowali za współpracę z iSpot

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@kogo to obchodzi?

Siedzę sobie i myślę co tam w SAD ciekawego słychać ( a zobaczę opinie ) , pracowałem tam bardzo długo w centrali firmy za czasów polskiego zarządu firmy. Firma budowana wręcz od zera zarabiająca dużą kasę, były wzloty i upadki jak wszędzie ale chyba to był dla mnie dobry czas. Po sprzedaży spółki odszedłem widząc jak Tytanic wpada w górę lodową nie było sensu tam siedzieć a po opiniach tylko się to potwierdziło. Pozdrawiam obecną załogę i życzę sukcesów z wyciągania firmy takimi sposobami jak koledzy opisują.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@kogo to obchodzi?

(usunięte przez administratora) już zwolnili.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Waw

Najgorsze czasy ever! Nie polecam pracy, firma ta to totalne rozczarowanie, miało być po ludzku, a jest najgorzej odkad pracuje. Nikt z centrali nie reaguje na to co sie dzieje w salonach, manadzer regionalny dba tylko o swoje wzgledy w centrali, nie szanuje ludzi w salonach, chce zrobic szybka kariere i to tyle.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eks z marszałkowskiej
@Waw

Najlepsze co jest po skończeniu pracy w Ispocie to ze wychodzisz z salonu i wreszcie możesz odetchnąć z ulga :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rozczarowana.

Powiem krótko, nie polecam. Szkoda zdrowia i życia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Idealista

Nie bede pisać że firma chyli się ku (usunięte przez administratora)bo nie jestem specjalista w tym temacie. (usunięte przez administratora) Gdy nie pytasz, i slepo wykonujesz rozkazy dasz radę (myślacy samodzielnie maja ciężko). Idealiści już tracą nadzieję i odchodzą. Biznes może i ma się jako tako. Szkoda tylko że niektórym tu chodzi o przetrwanie a nie budowanie. Bez lojalnego zespołu nie da się tworzyć. I żeby było jasne... bywało źle, za tragedię która nastała obwinian Pana (usunięte przez administratora).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

@Wujek dobra rada pracujesz w punkcie Sad lub może pracowałeś? Oskarżenia o mobbingu są bardzo poważne, próbowałeś zgłosić tę sytuację przełożonym lub innym organom? Z czego według Ciebie wynika rotacja? Z niezrealizowania planów sprzedażowych czy może jest inny powód?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o iSpot Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w iSpot Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy iSpot Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w iSpot Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 9 to opinie pozytywne, 20 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

iSpot Poland
1.7/5 Na podstawie 250 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
iSpot Poland
Przejdź do nowych opinii