prawda jest taka ze kazdy chce odbimbac swoje 8 godzin i isc do domu. nikogo nie interesuja salony bo kazdy ma swoje rodziny i musi zadbac o siebie. Po co sie przemeczac jak robote, ktora moge wykonac w 2 dni rozloze sobie na miesiac. Pozniej zrobimy kilka projektow albo sie uda albo nie.
Mi tu smierdzi pozwem zbiorowym...
Kiedyś nie było premii od sprzedaży. Później przyszły ziomki z perfumerii i kasa się zgadzała. Można było niezle zarobić. Teraz jest nowy system i trzeba się mocno napracować, żeby było chociaż w połowie tak dobrze jak przed zmianami.
Ja dodam tylko jedno słowo. Mam nadzieje, że APPLE to czyta. Co do serwisu. Zarobki u konkurencji lepsze. Można dostać godną podstawę. Czemu inne premium reseller mają prawie 1000zł podstawy więcej? Smutno. Pracowałem dłuższy czas w serwisie iSpota. Super atmosfera, ale warto iść gdzieś, gdzie za tą samą pracę płacą naprawdę lepiej.
Wlepianie kar upomnienia to nowe hobby Centrali, dział IT za swoje błędy, brak wiedzy i nieróbstwo obarczył konsekwencjami kierowników salonów. No ktoś musi być winny ! (usunięte przez administratora) z całą ekipą, za swoje błędy trzeba konsekwencje brać na klatę ! Brawo Wy ! A Pani K. z HR niech się zastanowi komu wlepić karę, bo chyba z myśleniem jest problem. Ta firma to (usunięte przez administratora) !!!
Jeśli kogoś to ciekawi, to wszyscy i w centrali i salonach znają te opinie i o nich wiedzą i rozmawiają.
Obstawiam, że ich to nie będzie obchodziło. Znalazłem na stronie www właściciela, że raczej to niejaki (usunięte przez administratora) Director of Human Resources of Hili Ventures może się tym zająć.
co z tego, ze wiedza jak nic z tym nie robia majac w powazaniu pracownikow. Pani z HR juz dawno powinna sie czyms zajac, a tak przebimba rok robiac wielki ,,audyt wynagrodzen" - projekt zycia pani K.
W naszym Salonie wszyscy już szukają nowej pracy. Wszyscy łącznie z kierownikiem. W grudniu pewnie już nikogo z nas tu nie będzie. Wiem ze w innych Salonach nawet poza Warszawą jest podobnie. Niestety niektórzy od blisko trzech lat nie widzieli podwyżek za to zabrali nam prowizje za sprzedaż ubezpieczeń i leasingów. Plany na sprzedaż z kosmosu nie ma opcji żeby je spełnić. Pracownicy Salonów najlepiej żeby się nie odzywali i potakiwali Dyrektorom którzy mają się świetnie i wiedzą wszystko najlepiej tylko nie dbają o swoich pracowników. Wymagania od Handlowców na poziomie premium, wynagrodzenie poniżej wypłat w markecie spożywczym i to w małych miejscowościach. Sprzęt Apple dla Handlowców - owszem jak go sobie weźmiesz na kredyt w cenie praktycznie identycznej jak dla zwykłego Klienta. Ze to jesteś Premium Handlowcem, Sprzątaczką, Ochroniarzem, Trenerem, Informatykiem, Serwisantem w jednym. Za oszałamiającą pensję zbliżoną do najniższej krajowej, z tego powinno być Cię stać na utrzymanie się w stolicy i najlepiej kupienie iPhona, MacBoooka, Apple Watcha i iPada żebyś był biegłym specjalistą z tych urządzeń bo Firma sprzęt służbowy bardziej potrzebny jest biednym Dyrektorom (wiadomo ich może nie być stać). Czasy się zmianiają. Ludzi trzymała atmosfera, ale tej już nie ma bo się wszyscy chcą zwalniać. Miesiąc dwa i nie będzie tam komu pracować. Dyrektorzy zejdą z Olimpu stanąć za kasą razem z napompowanymi działami finansów i HR. Zaproponowałbym żeby już rozpoczeli szkolenie sprzedażowe ale przecież HR u nas takich nie organizuje ...
Tą pracę tworzą ludzie to prawda ,ale nie centrala tylko ludzie z którymi pracujesz już kilka lat. Porównałbym tą firmę do statku który jest dziurawy i tonie. Handlowcy i kierownicy robią co mogą żeby ten statek utrzymać ,ale ciągłe zmiany kapitanów (zarządu prezesów i ludzi w centrali) nie pomagają. Raz dla centrali liczy się marża za chwilę obrót. Nie ma jasnych procedur wszystko jest robione na odwal. Poprzedni prezes mówił ,że nie będziemy obciążani za inwentaryzacje bo niestety kradzieże wliczone są w prowadzenie biznesu. Prezesa już nie ma i dostajemy obciążenia! No śmiech na sali. Jak nie masz czegoś na piśmie to nie licz na pomoc. Ciągle otrzymujesz nowe wytyczne dokładają ci obowiązków robisz warsztaty szkolenia usługi. Co z tego że jesteś ekspertem w swoim fachu? Co z tego ,że masz ogromną wiedzę nabytą tym ,że sam UŻYTKUJESZ ten sprzęt. Bo szkolenia nie uwzględniają technicznych rzeczy. Na podwyżki nigdy nie ma czasu zawsze marchewka na kiju i premie nie do zrobienia. Od 3 lat dostajesz tą samą kasę. Powiem tak zobaczcie sobie opinie Cortland a iSpot? Nasze salony mają po 2 gwiazdki i to jest premium? Ale czy komuś za 2000 zł chce się być premium? Ogólnie kocham tą pracę ze względu na super klientów i ludzi z którymi pracuje ,ale ta firma jest zatruta od środka. Dopóki nie postawicie ludzi na 1 miejscu jako waszego największego zasobu to nic się nie zmieni. A to co zrobiliście z systemem premiowym? Zabraliście nam prowizję za PZU i Leasing żeby na tym zarabiać. To nawet Euro Markety mają normalne systemy prowizyjne. Pozdrawiam serdecznie ludzi którzy wkładają serce w tą pracę
Zastanowił się ktoś dlaczego zostało tylko 3 (usunięte przez administratora)? W czerwcu poszli do byłej już dyrektor i zgłosili (usunięte przez administratora), zastraszanie ich zespołów oraz bezużyteczność regionalnego w ich codziennej pracy i nikt, niczego z tym nie zrobił - firma TO akceptuje – uważajcie ! Woleli pozbyć się 7 osób zamiast 1 a on w zemście po kolei się ich pozbywał, stwarzając idealne warunki do zwolnienia się samemu lub po prostu ich zwolnił. Jak nie chciał z kimś pracować to wstawiał go na PO kierownika lub PO zastępcy kierownika :D i zostawiał samego bez żadnej pomocy : marszałkowska ¾ ms temu , obecnie północna, pl. unii. Niech ktoś porozmawia z tymi zespołami co przeszły i czy w ogóle regionalny do nich wpada - dopóki PO jeszcze są na pokładzie, bo 30.09 lada dzień i koniec ich okresów wypowiedzeń (północna,pl.unii) Zwolnił po x latach kierownika Sadyby, który sam robił znajomościami i lojalnymi klientami 50% obrotu sadyby i wstawił się za (usunięte przez administratora)i obrzuconym różnymi obelgami przez regionalnego zespołem- nikt z centrali nawet go nie zapytał w jakiej sytuacji postawił go regionalny i co nawymyślał, żeby go zwolnić. Wysłuchano tylko jednej strony – regionalnego. Jak świetnie przygotowany to był plan, żeby wstawić gościa z M&S od wspomianej juz tu dyrektor HR, która chce przenieść wszystkich znajomych do firmy w porozumieniu z regionalnym i jest glucha na zgłoszenia o nieprawidłowościach w firmie, ponieważ zawarła korzystny pakt z szefem UPADŁEGO regionu.Jedyne co zrobili dobrze to, to że nie zniszczyli Złotych Tarasów bo wstawił tam gościa z doświadczeniem i z ludu, który zna naszą wartość i radzi sobie z tyranem. Dlaczego ludzie z wewnątrz nie mają dla tej firmy wartości to nie rozumiem i płaci się DRUGIE TYLE osobą z zewnątrz które robią tylko bałagan i nic więcej i to w NIERENTOWNYCH salonach – płakać się chce na tą politykę. TOP pracodawcą to raczej iSpot już nie będzie w tym roku. Firma sama traci klientów przez takie działania, klienci są oburzeni. Dla klientów firmy najważniejsza jest wiedza i doświadczenie. . Z jakiegoś powodu odszedł też jeden z najbardziej doświadczonych pracowników w warszawie - kierownik Galerii Mokotów, ale już za 3 dni był nowy, ogłoszony przez regionalnego więc mądra dziewczyna chyba w dobrej chwili podjęła decyzję o złożeniu broni. Tego samego dnia złożył broń kierwonik Promenady, też bez wyjaśnień, kolejny odszedł w ciszy a może ktoś powinien dowiedzieć sie dlaczego ? Na północnej M cytuje „postawił krzyżyk „bo tam nie ma czego już ratować – super to może niech podejmą decyzję o zamknięciu tego sklepu ☺ i pracują tam 3 pracownicy. Chyba PIP powinien się tam przyjrzeć grafikowi. i teraz patrzymy na wyniki i salony które robiły dobrą kasę pod wodzą dobrych szefów są poniżej linii. Całe szczęście w tydzień nauczyli wszystkiego nowych szefów więc za chwilę wszystko wróci do normy :D Prawdziwa bomba atomowa spadnie na SAD/iSpot już na koniec miesiąca... Co do pomysłów na ratowanie firmy przez M to czysty Sturbucksowy plagiat, sami pracownicy wiedzą co można ciekawego zrobić ale trzeba dać im dojść do głosu. PRACODAWCO przeprowadź na emplo ankietę zadowolenia z pracy w której każdy będzie mógł Ci powiedzieć anonimowo i wewnętrznie a nie na tym forum co dolega twojej firmie.
Zastanowił się ktoś z Was, dlaczego te dwie osoby zniknęły z dniem sierpnia? To przecież takie proste, bo były zorientowane na ludzi, chciały słuchać i coś zmienić, szczerze wyrażały swoją opinię, a to przecież aktualnie w ispot nie popolurne. Jak się nie podoba nowy system premiowy to znajdź sobie inną robotę. Jak Ci się nie podoba, że ludzi się nie równo traktuje, że nie ma obiecanych podwyżek to tam są drzwi. Po co robić ankietę na emplo, przecież wszyscy wiedzą co się dzieje, ale zamiatają pod dywan, bo teraz są nowe porządki. Pani (usunięte przez administratora) to chyba najgrosza rzecz, która tą firmę spotkała. Była u mnie salonie, uśmiechała się, a później komentarz, że nie potrafiłem jej nic sprzedać. Odnalazła by się w aktualnym rządzie, też zmienia zasady w piątek w nocy, a na maila z pytaniami do dnia dziejszego nie dostałem odpowiedzi.
Pani (usunięte przez administratora) była też u nas. Zgłosiliśmy jej mobing panujący w firmie. Nic dalej z tym nie zrobiła. Firma dno.
Dlatego (usunięte przez administratora) z tej chorej firmy jeszcze za poprzedniej kadencji. Osoby zarzadzajace tym calym (usunięte przez administratora). Kazda zmiana jest coraz gorsza.. Szanuje i kibicuje osobom ktore zostaly i pozdrawiam swoj wspanialy team z ktorym mialem okazje wspolpracowac na salonie. P.S. Zapraszam do followowania, Janusz Kszywy
przy nowym systemie obcieli nam prowizje za pzu, leasingi oraz o polowe serwis nikt nigdy nie robil zadnego szkolenia z serwisu. wszystkiego nauczylem sie sam. jak pewnie wiekszosc pracownikow ale prowizje zabrali. teraz wielkie pretensje kierownika, regionalnego itd ze nie sprzedajemy pzu i leasingow tylko po co? za same leasingi potrafilem miec prowizje okolo 1000zl, ktora zostala mi odebrana.
spółka 1923 weszła na giełde i jest powoli sprzedawana. Piszę tutaj o grupie do której zalicza się SAD i iSpot. Nikt nie liczy się ze zdaniem pracowników. Nikomu nie zależy na ludziach. Przychodzisz, wypijają z Ciebie wszystko i next. Taka jest polityka tej firmy i nikt tego nie zmieni. Szczerze odradzam
A jak regionalny , lub kierownik wymaga od pracownikow zeby zaczeli sprzedawac na raty oraz ubezpieczenia?
Kiedyś to było, teraz to nie ma, bardzo dobrze ze opuściłem ten tonący statek kilka miesięcy temu. Patrząc na zawsze obiecywane bonusy, niby podwyżki wkrótce vs zwiekszanie wymogów, ilości procedur itp. bez jakiejkolwiek nagrody i podejście do zwykłego pracownika. Sad nie jest jabłkowy, sad to smutna firma (tak z angielskiego, bo światowa firma przecie), lepiej pracować w biedronce czy lidlu
mialam zaczac prace jako kierownik w Warszawie. Jak to czytam to zdecydowanie podziekuje.
firma z jednym podejsciem nie podoba ci sie nasza wizja to szukaj innej pracy
No i się dzieje... od lipca odeszło około 30 osób jak nie wiecej, nie o wszystkich zwolnieniach wiadomo. W Warszawie nie ma pracowników na jednym z salonów, nie ma nawet doświadczonej kadry kierowniczej, trzeba ratować braki w zespołach, bo ludzie masowo uciekają :) Wisienką na torcie były masowe zwolnienia kierowników pod koniec miesiąca oraz dwóch osób z centrali (jedna pracowała chyba najdłużej ze wszystkich). Wchodzi nowy system premiowy, kary porządkowe... cyrk na kółkach. Miały być podwyżki, ani słowa jak na razie oprócz tego, że zabrano prowizje. Ale wymagania były, są i będą. Szkoda, że pracownicy, od których zależy funkcjonowanie firmy są demotywowani do przynoszenia dochodu firmie :)
Naprawdę nie ma już prowizji za sprzedaż??? Za moich czasów można było mieć dużo zastrzeżeń co do zarządzania i ogólnej atmosfery, braku szkoleń itd. ale prowizje były święte i były wypłacane na czas.
Teraz maja głęboko w tyłku czy dostaniesz pieniądze czy nie. Kasa musi zgadzać się u chciwych (usunięte przez administratora) w centrali
Do niedawna myślałem że wspomniany wielokrotnie (usunięte przez administratora) to wyrachowany karierowicz, który groźbami i zastraszaniem osiąga swoje cele- okrutne ale niestety popularne w firmach dbających tylko o dobry wynik na koniec dnia. Teraz podejrzewam, że (usunięte przez administratora)(wyżej w hierarchii) są dumni z posiadania bulteriera, który jest jedynie twarzą dobrze zaplanowanej czystki. Jeżeli ktoś przechodzi obok takiej pogardy jaką rzeczony (usunięte przez administratora) stosuje wobec podwładnych i akceptuje fakt, że w ciągu pół roku wymienia się większość kadry zarządzającej, albo jest ślepy, albo bierze w tym udział. Pozdrawiam odważnych, którzy podziękowali za współpracę z iSpot
Siedzę sobie i myślę co tam w SAD ciekawego słychać ( a zobaczę opinie ) , pracowałem tam bardzo długo w centrali firmy za czasów polskiego zarządu firmy. Firma budowana wręcz od zera zarabiająca dużą kasę, były wzloty i upadki jak wszędzie ale chyba to był dla mnie dobry czas. Po sprzedaży spółki odszedłem widząc jak Tytanic wpada w górę lodową nie było sensu tam siedzieć a po opiniach tylko się to potwierdziło. Pozdrawiam obecną załogę i życzę sukcesów z wyciągania firmy takimi sposobami jak koledzy opisują.
Najgorsze czasy ever! Nie polecam pracy, firma ta to totalne rozczarowanie, miało być po ludzku, a jest najgorzej odkad pracuje. Nikt z centrali nie reaguje na to co sie dzieje w salonach, manadzer regionalny dba tylko o swoje wzgledy w centrali, nie szanuje ludzi w salonach, chce zrobic szybka kariere i to tyle.
Najlepsze co jest po skończeniu pracy w Ispocie to ze wychodzisz z salonu i wreszcie możesz odetchnąć z ulga :D
Powiem krótko, nie polecam. Szkoda zdrowia i życia.
Nie bede pisać że firma chyli się ku (usunięte przez administratora)bo nie jestem specjalista w tym temacie. (usunięte przez administratora) Gdy nie pytasz, i slepo wykonujesz rozkazy dasz radę (myślacy samodzielnie maja ciężko). Idealiści już tracą nadzieję i odchodzą. Biznes może i ma się jako tako. Szkoda tylko że niektórym tu chodzi o przetrwanie a nie budowanie. Bez lojalnego zespołu nie da się tworzyć. I żeby było jasne... bywało źle, za tragedię która nastała obwinian Pana (usunięte przez administratora).
@Wujek dobra rada pracujesz w punkcie Sad lub może pracowałeś? Oskarżenia o mobbingu są bardzo poważne, próbowałeś zgłosić tę sytuację przełożonym lub innym organom? Z czego według Ciebie wynika rotacja? Z niezrealizowania planów sprzedażowych czy może jest inny powód?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w iSpot Poland?
Zobacz opinie na temat firmy iSpot Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w iSpot Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 9 to opinie pozytywne, 20 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!