Opinie o ispot.pl - iSpot Poland sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy iSpot Poland. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w iSpot Poland na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu i akcesoriów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o iSpot Poland w Warszawa

Gregory

Jakiś czas temu miałam okazję pracować dla tej firmy. Niestety źle wybrałam i żałuje ze zmarnowałam tylko swój czas. Z każdej strony obiecują Ci wsparcie, ale na obiecankach sie kończy. Wymagania są olbrzymie tak dla sprzedawców jaki i kierowników. Porównujac atmosferę i ciśnienie jakie tam panuje z innymi firmami w których pracowałam mogę stwirdzić jedno - jesteś małym trybikiem naciskanym z każdej strony który szybko można wymienić. Nie oczekuj drugiej szansy. Nerwy każdego dnia w obawie przed utratą pracy. Nie polecam. Jeśli macie odwagę przekonać sie sami to zastanówcie sie dwa razy. PS: pewnie zaraz pojawi sie post poniżej. " fajna praca, przecież szukają pracowników, są benefity, elastyczne godziny pracy, ... " ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ex

to się tam w końcu zatrudnij, 45rty, a nie posty nabijasz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gagana

Moja opinia dotyczy procesu rekrutacyjnego. Pierwszy kontakt tj umówienie na rozmowę i sama rozmowa kwalifikująca bardzo profesjonalne. A L E Miałam otrzymać informacje zwrotną w kolejnym tygodniu-brak. Po miesiącu wysłałam maila z zapytaniem-rownież brak odpowiedzi. To bardzo nieprofesjonalne-źle świadczy o potencjalnym pracodawcy. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Handlowiec
@Gagana

Ta firma jest strasznie nieprofesjonalna i niepoważna. Ludzie którzy tam pracują "na górze" najwyraźniej dostają pieniądze za nic i wydaje im się że już nic nie muszą. Poza tym jest tam podejrzanie duża rotacja, jak tylko chce się z kimś konkretnym skontaktować, to za chwile okazuje się że już nie pracuje, albo jest na zwolnieniu lekarskim. Współpracowałem z ich działem handlowym i nawet myślałem, żeby się tam przenieść, ale jak patrzę na tych ludzi, z którymi musiałem tam współpracować, to wolę zostać na starych śmieciach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ex

Państwo z SAD mają nowe obowiązki w zakresie ocieplania wizerunku pracodawcy? dobra rada zanim odejdziecie - zadbajcie żeby Wam za to zapłacił ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Konsultant / Konsultantka Contact Center oferowane przez firmę iSpot Poland? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Nick

Fatalna, podupadająca firma, chora atmosfera pracy, nieudolni menedżerowie pozbierani z odrzutów z rynku. Nawet firmy rekrutacyjne przestrzegają przed tym pracodawcą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pomyłka?

Chyba nie ten pracodawca ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Samba

Przestrzegam wszystkich bez względu, czy mają propozycję do salonów czy do centrali. W takim kurniku jeszcze nigdy nie pracowałam. Brak poszanowania dla ludzi, ich czasu, życia prywatnego. Przychodzisz na jeden etat i zanim się obejrzysz, wykonujesz już pracę trzech osób. Nie wierzcie w system premiowy. Nie jesteście w stanie sprostać oczekiwaniom. Jeżeli nie macie pracy i chcecie się "zaczepić" to przynajmniej mówcie dużą podstawę, bo będzie to ostatnia podwyżka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kruchy36

Witam Na wstępie powiem że jestem dobrym i sumiennym pracownikiem, pracowałem w Sad ponad trzy lata, znam się na sprzęcie lubię ludzi itp. Na początku było pięknie zostało mi obiecana wysoka pensja jak później się dowiedziałem tylko w marzeniach bo na rękę dostawałem mniej niż babka w żabce. Oczywiście starałem się o podwyżkę ale krótkie zdanie PANA regionalnego ,, NIe ma" rozwiało moje nadzieje. Z czasem się pogarszało brak towaru był naszą winą (brak wysokich obrotów w salonie, bo przecież inni sprzedają), brak prowizji. W ciągu 3 lat pracy zmieniany kilka razy wewnętrzny kodeks wynagrodzę co jest niezgodne z prawem, notoryczne nękanie wiadomościami i zmuszanie do pracy w wolnym czasie. Co roku większy plan na dany miesiąc o 100%%%%!!!! Nie polecam bo choć sama idea pracy w sprzęcie Apple jest wyśmienita to daleko nam do prawdziwej firmy. Na szczęście nie muszę widywać już ludzi z SAD bo od paru tygodni pracuje w upragnionym app....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Handlowiec z marszałkowskiej
@Kruchy36

Potwierdzam. Telefony i @ w dniach wolnych od pracy. I małe pieniądze 1500 netto i się ciesz ze możesz pracować w takiej korporacji. Na zakończenie pracy usłyszałem od ,,coucza" że jestem tylko słupkiem w excelu i niczym więcej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kinga

Czy warto aplikować na stanowisko kierownika salonu? Obecnie prowadzę salon, przez który nie mam życia prywatnego, urabiam sobie ręce żeby wszystko było ok, przez co tracę zdrowie za pieniądze nieadekwatne do wykonywanej pracy. Nie chcę trafić z deszczu pod rynnę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik

W odpowiedź na post: laazy - 2014-03-18 10:41:34 Pani M.? To Pani to pisała prawda?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
On

Pracowałem w tej nieszczęsnej firmie i stanowczo odradzam, pracownik na dole jest traktowany jak przedmiot, rzecz. Kierownicy z Wa-wy zachowują się jak bogowie, pomiatają ludźmi jak chcą, wynagrodzenie to kpina, robią wszystko aby obciąć premię. Na stanowiskach kierowniczych w salonach nie lepiej, im kto bardziej stosuje mobbing i pomiata ludźmi tym bardziej nadaje się na stanowisko. ODRADZAM WSZYSTKIM

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ktoś

Ja również popieram przedmówcę. Jak ktoś chce pracować za marne grosze za i żyć w ubóstwie od 1 do 1 dnia każdego miesiąca to praca w tej firmie jest strzałem w dziesiątkę. Polecam pracę na kasie w markecie - mniej stresu, mobbingu i za większe pieniądze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
piotr

praca w iSpot to istny (usunięte przez administratora) na każdym kroku mobbing i strach przed utratą pracy z dnia na dzień umowy tylko na czas określony, bo tak jest wygodniej można wywalić pracownika z dnia na dzień bez powodu w centrali 90% pracowników to dyrektorzy i kierownicy, każdy ma coraz to lepsze pomysły a wszystko tylko po to, żeby jak najwięcej oszczędzić na zwykłym pracowniku salonu pan prezes, pani dyrektor sieci i kierowniczka sieci to ludzie bez jakichkolwiek kompetencji zarobki w salonach żałosne (na kasie w markecie zarobisz podobnie) jak na ogrom pracy, której się wymaga od pracowników praca nie kończy się na godzinach ustalonych w grafiku a jeśli zostaniesz zastępcą kierownika lub kierownikiem (przy pensji niewiele wyższej od sprzedawcy) zapomnij o życiu prywatnym nawet podczas urlopu masz sporo pracy stanowczo odradzam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gośćgość

Stanowczo nie polecam. Zwolniłem się z tej firmy ponad rok temu - jeżeli ktoś chce sponsorować braki, kradzieże i zarabiać 1000 zł to może mu taka praca odpowiadać. Nie ma co oczekiwać na wsparcie ze strony centrali jak również kierowników. Praca w tej firmie to czysty wyzysk.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kamil

Sad jest firmą istniejącą od 1991 roku i zajmują się tylko i wyłącznie Apple'm. Podejrzewam, że początki musiały być naprawdę ciężkie, bo firma kiedyś nie była tak popularna jak obecnie. Dzisiaj wydaje się to standardem i można ich uznać za jeden z wielu punktów mających ipody, ipady i inne produkty firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
metafestus

Pracowałem w różnych korporacjach, również większych niż SAD, sprzedających równie prestiżowe produkty. Na ten moment nie dostrzegam większej róznicy w podejścu firmy. W każdej dużej korpo jest syf i bałagan. Załatwienie czegoś na czas graniczy z cudem, osób odpowiedzialnych kiedy trzeba coś załatwić brakuje za to jak coś się spie^&^%* to oprawców jest pełen szereg. Zarobki w innych firmach były porównywalne, dużo zależy od handlowca a większość ludzi niestety myśli że ktoś im będzie płacił za nic nie robienie. Ja widzę tu realne szanse na dobre zarobki, trzeba tylko chcieć i naprawdę czasami trochę się poświęcić. Jest umowa o pracę, są świadczenia oraz benefit o którym ktoś wspomniał i kosztuje on jedynie 50 zeta. W(usunięte przez administratora) wam się poprzewracało jeżeli wydaje wam się ze przy takim samym wysiłku możecie w innej dużej korpo być kimś więcej... Nie podoba mi się natomiast brak sensownych szkoleń, do dzisiaj znam osoby które nie mają zielonego pojęcia o MacOs i związanymi z nim zagadnieniami bo nikt im tego nie pokazał ani żadne szkolenie tego nie obejmowało... Klienci przychodzą z różnymi zagadnieniami, jeżeli ktoś się tym nie interesuje to jest zwyczajnie zielony i e-learningi go tego nie nauczą. W każdej firmie jest jakieś ale. Jeżeli nie wierzycie to życzę wam powodzenia w próbie dochodzenia do swojego w innej dużej firmie. I nikt z centrali nie kazał mi tego napisać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick

A ja uważam, że to zależy od punktu i kierownika. Mi się fajnie pracowało ale byliśmy w dobrym punkcie z Poznaniu i z naprawdę fajną kierowniczką (nie zmieniana od lat). Praca z klientem w CH jest taka sama czy pracujesz w ciuchach czy z elektronika. Zawsze masz niedziele i swieta, zmiany, klienci tez tacy sami - troche smieszne sa te komentarze, ze praca na zmiany. A jaka ma byc, skoro zatrudniles sie w takich godzinach? Doplata do multi byla od niedawna, fakt. Ale nie znam firmy ktora funduje 100% wszystkim chetnym. Teraz juz nie pracuje u nich, ale wspominam fajnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lorens

Wszystkie opinie negatywne które zostały tu opisane potwierdzam. Praca niewolnicza, zarobki tragiczne ale to tylko i wyłącznie wina osób które zarządzają tą firmą bo potencjał ma duży tylko ludzie nie tacy jak być powinni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
prawda_ona

rozmowa kwalifikacyjna nagrana 2 tyg temu, byla ona prowdzona przez kobiete ktora zapraszala na nia przez telefon, ja pracy nie dostalam.... czemu nie wiem ocencie sami merytoryke tej rozmowy (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Powiem krótko...strzeżcie się...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o iSpot Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w iSpot Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy iSpot Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w iSpot Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 9 to opinie pozytywne, 20 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

iSpot Poland
1.7/5 Na podstawie 250 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
iSpot Poland
Przejdź do nowych opinii