Czy macie kontrole itd na zajezdni jesli tak to jakie wrarzenia
A choćby do ilości godzin przepracowanych przez kierowców w miesiącu i w roku. Do przerw które są za krótkie. Nie chodzi o przerwy miedzy dniowkami bo te są ok ale o odpoczynek po 2 tygodniach pracy ilu kierowców go ma??
Niemiecki rynek pracy interesuje pracowników z Ukrainy oczywiste z jakich względów iokoło 60 % deklaruje wyjazd po otwarcu dla nich rynku pracy. Nasi pracodawcy dostaną po łapkach jak do tego dojdzie i juz trzęsą portkami tulko czekać aż do tego dojdzie, wreszcie zadziala prawo popytu na pracownika i potrzeba wzrostu wynagrodzeń, ciekawie jak zachowa się przewoźnik ktory chwali sie że płaci najmniej
Nowa zaproponowana stawka prawie dogania ofertę Michalczewskiego. To znaczy że kasa była tylko ktoś chciał ją przytulić dla siebie!
Może zamiast liczyć czyjąś kasę w portfelu zajmiesz się swoją? Teraz chyba Ci się polepszy, nie?
bo co - skubaliście nas przez tyle lat i teraz mam być wobec was lojalny!!!! trzeba było uczciwie płacić cały czas a nie chwalić się w internecie że płacicie 30% mniej i jakie to oszczędności dla miasta! to wy zagladaliście do nie swojego mportfela - prywaciarz zatroskany o pieniadze gminy. Tfuuu, słabo mi sie robi jak czytam taką popelinę!!!!
Zmiana stawki w Mobilis. 1. Dla osób zatrudnionych do 12 miesięcy, stawka podstawowa 22 zł. brutto za godzinę, plus 10 % premii regulaminowej. 2. Dla osób zatrudnionych powyżej 12 miesięcy stawka podstawowa 23 zł. brutto za godzinę, plus 10 % premii regulaminowej. Ponadto zostają wszystkie dodatki (m.in. premia paliwowa, dot. Starszego). Nowe stawki od 1 października 2018 r.
Przy 168 godzinach kwota netto to 2641.24 . Czyli tyle ma zagwarantowane młody kierowca w firmie. Kierowca ze stażem od roku wzwyż może liczyć za 168 godzin na kwotę netto 2759,17 . Przecież to są grosze. Oczywiście nie liczę premii 10 % ,która po podwyżkach od pażdziernika może być wielką niewiadomą. Kwota gwarantowana w firmie dla młodego kierowcy w Warszawie za 168 godzin powinna być minimum 3000 netto + ew premia 10 %.
...ja bym napisał inaczej. Kwota gwarantowana powinna wynosić min 4000 zł. netto, aby zachęci do pracy młodych. Jak nie to pójdą na budowę gruchą jeździć. Ale trzeba przyznać, że Mobilis dużo podniósł.
Dokładnie. To jest zdecydowana podwyżka. Poszło na to na pewno sporo pieniędzy. Wystarczy pomnożyć sobie podwyżkę razy ilość pracowników.
Michalczewski już płaci 25 więc rachunek jest prosty. Braki w MOBILISIE dają się we znaki. Nadal nie wyjeżdżają brygady czyżby kolejna podwyżka?
Po co aneks?Na 200% premii dostałeś aneks?Premia dzisiaj jest jutro jej nie ma.To samo z podwyżką,teraz trzeba dać żeby kierowcy się cieszyli,wyszkoli się nowych i skończą się braki to podwyżkę się zabierze i zostanie umowne 18,70.Już w 2016 mobilis zrobił obniżkę wynagrodzenia więc mają doświadczenie
Ale to nie jest premia tylko podstawowa podwyżka. Nie rozumiem, jest podwyżka źle, nie ma źle. Mobilis sporo rzucił.
Kazali mi zapłacić za ubrania do pracy. Szybko poszło wyszedłem
Ja zadałem pytanie czy muszę sam kupić sobie ubranie? czy mogę mieć swoje ubrania? i jaka stawka? Suma odpowiedzi, wstałem i wyszedłem.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Radujmy się! Wychwalajmy Pana swego [również Prezesa]! Otóż nastąpił ten wielki dzień kiedy to duch zstąpił i odwiedził Mobilisa. I popatrzył duch na ich pracę i się ucieszył, bo dobrze pracowali. A potem popatrzył na ich pensję - i się rozpłakał.... Anioł zaś zwiastował, że jeszcze kilka lat i pensje dogonią wreszcie konkurencję. Alleluja! Amen
Licytacja trwa. Zostane w Mobilisie dopiero jak dobiją na piśmie na 30 zł netto za godzinę + dodatki
Kochani dzięki za podwyżkę - będą w tym roku święta
Pamiętaj abyś na święta chanukę zapalił w dziękczynieniu ,że kneset dał podwyżkę :-)
Jest pięknie jeszcze kilka takich podwyżek i tylko żyć i pracować w kochanym Mobilisie
Nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Kontrakt z ZTM przewiduje karę finansową za brak brygady na mieście. Wysokość tej kary to podwójna stawka za wozokilometr. Dział finansowy w raporcie dla prezesa wskazał niebezpieczny poziom wysokości kar i wskazał sposób na jego zmniejszenie, czyli podniesienie stawki godzinowej kierowcy. Ma to zapobiec odpływowi kierowców i zachęcić innych do zatrudnienia się w firmie. Ot, cała filozofia.
Stary, co się musiało stać? Od dłuższego czasu jęczałeś na zarobki, teraz dostałeś podwyżkę i węszysz spisek. A jak inni przewoźnicy dają podwyżki to jest dobrze? Nie rozumiem Cię.
Jest podwyżka do 23pln, dobre i to choć nadal to kropla w morzu. Panowie i panie co o tym myślicie?
Stawki może jeszcze się nie zrównały, ale nie przesadzajmy, że w MZA jest tak cudowanie. Również można sporo wytknąć. A Mobilis sporo podniósł.
Tylko my jesteśmy po podwyżce a mza jest przed.Po wyborach mają dużą szansę szczególnie jak wygra socjalny PiS.Mza jest na dużym plusie finansowym,kiermenów brakuję to mają ogromna szanse na dotykowe złotówki
Jak obecnie sprawują się Mercedesy Conecto oraz te małe Solarisy? W sumie już są na warszawskich ulicach trzy lata i trochę na liczniku mają. Jaki ogólnie stan techniczny? Czy są zdewastowane kabiny przez innych "kierowców"? Czy na deskach rozdzielczych jest już "choinka"? Jak wozy ogólnie się sprawują?
Mobilis dał kierowcom podwyżki, a Bóg wiedział, że to było dobre! A tak już na poważnie, to fajne zaskoczenie i super wiadomość! Zasłużyliśmy na dodatkową kasę!
Jak śmigają hybrydy
Jazda jako pasażer - ból głowy gwarantowany od wycia silnika. Nie wiem jak kierowca znosi to jezdząc tym 9 godzin. Silnik wydaje nieprzyjemny dla ucha dzwięk. Jazda Hybryda Mana a Manem na bio paliwo z PKS to jak dzień do nocy. Szkoda ,ze Manów na biopaliowo jest tylko 5 ,a hybryd 61.
hybrydy śmigają pięknie. To dobrze że sa takie warunki i tabor teraz to ja chcę pracować w tej świetności za darmo tzn za wikt i opierunek.hahahahahaha
Dobrze latają. Jedyny minus tak naprawdę to powolnie zamykanie się drzwi. Dziadki narzekają jak na wszystko co nowe.
@Jestem za zmianą ?????????????, a czy masz jakieś propozycje zmian, które według Ciebie poprawią sytuację w firmie i zachęcą inne osoby do pracy tam? @Ciekawski Stefcio, jakie dokładnie sprawy Cię interesują? Jesteś jakoś powiązany z Mobilis?
@Marzenko, dokładnie interesują mnie takie sprawy: 1) jak to jest że Mobilis lobbując za liberalyzacją rynku komunikacji publicznej (czytaj: ogłaszaniu przetargów na prywatnych operatorów) gwarantuje korzyści dla miast w kosztach 30% oszczędności - na czym można tyle zaoszczędzić? no zgodzę się, może ciut mniejsza administracja. Ale kosztem czego?- ponadmormatywnego wykorzystania pracownika (czytaj: praca ponad dopuszczakny czas pracy). i dotyczy to zarówno administracji jak i kierowców i zaplecza. to co się prawnie należy pracownikowi wg KP u prywaciarza jest zamieniane na diety, ekwiwalent za pranie itp. praca za wolne niemal wymagana (czytaj: planowanie czasu pracy w godzinach nadliczbowych). urlop - fikcja. góra 2 tygodnie. i na takie nu mery nie może pozwolić sobie organizator publiczny bo za to są konsekwencje a u prywaciarza przychodzi kontrola, wychodzi w pełnymi siatami darów i albo wlepia symboliczny mandat który w porównaniu z zyskami jest kroplą w morzu albo nawet tego nie zrobi. i kto na tym traci? oczywiście że pracownik. 2) jak to jest, że członek warszawskiej WTP wspaniały kreator rzeczywistości nie wyjeżdża codziennie kilkunastoma pojazdami? Ma receptę na wszystko i co? ludzie nie chca rabotać w wolontariacie? no jakże to? przeciez nie tak zaplanował sobie prywatny przewoźnik! 3) ile nakładów na utrzymaniu przeznacza prywatny przewoźnik i dlaczego tak mało? Bo autobusy mu się nie psują? nie, bo slużby są zbyt uwikłane aby mu zaszkodzić. bardziej opłaca mu sie jeździć zaniedbanym złomem niż utrzymywać wymagany stan techniczny autobusów. bo po co - sam nie jeździ komunikacja miejską 4) jak odprowadzane sa składki na ZUS u prywaciarza a jak w MZA? - bo niby po co te kruczki typu "premia", "nagroda", "dodatek" , "delegacja" - myślisz że u prywaciarza jest to ozusowane? jakby tak było to nikomu nie chciałoby siębawić w takie podziały. każda luka prawna jest tu wykorzystana bez skrupułów I tu są te o30% oszczędności. Dlatego złociutka czekam na twój uroczy komentarz do tej problematyki bo pewnie wiesz jeszcze coś dodasz do tego o czym jest napisane. Tak to jest - firmy publiczne takie jak MZA nie mogą kiwać ludzi na lewo i prawo a u prywaciarza niby nie wolno ale jest na to ogólne przyzwolenie.
Otóż to, nic dodać nic ująć. Ciekawi mnie też czy Organizator nalicza kary z racji nie zrealizowanych kursów. Zasadniczo powinien bo z czegoś musi zapłacić innym przewoźnikom za jeżdżenie za Mobilis, ciekawe jak wygląda to w praktyce? Mobilis i jego prezes faktycznie mają dużo do powiedzenia i ulepszenia. Ciekawe czemu nie dali rady ze swoimi Pks i ludzie zostali na bruku.
@Ja zostaje, dlaczego odradzasz pracę w Mobilis? Co powinno się zmienić, byś był zadowolony z zatrudnienia w firmie? @Podwyższenie, jesteś w posiadaniu informacji na temat podwyżek? Dlaczego uważasz, ze ich nie będzie?
Jako Kierowca konkurencyjnej firmy uważam że ludzie mają wolna wolę i mogą sobie wybrać pracodawcę jakiego zechcą.Wszystko zależy od nich. Obiektywnie patrząc na płacę Kierowcy najmniej zarabia się w Mobilisie , Arivie, EEC .Przyzwoicie w MZA, PKS i KMŁ.Niech każdy wybiera.Osobiście uważam że minimum za nominał to powinno być 4500 plus godziny nadliczbowe.
Koledzy, to jest wszystko wina prezesa Załuski. Bierze kontrakty po stawkach dumpingowych żeby przypodobac się Egged a potem rżnie was na wszystkim. Dosyć tego. Przyszedł gość do komunikacji miejskiej z fabryki papieru toaletowego - to na czym on może się znać?! Komunikacja to nie produkcja ale on myśli że wszystkich wydyma. Układ polityczny mu do tej pory sprzyjał, bo PełoO umożliwiło mu wsadzenie swojej dyrektorki Katarzyny jakiejśtam (RODO - nie wymieni,e z nazwiska) na wysoki stołek w ZTM to myślał że ma teraz z górki. Długo tak było, miał fory w ZTM ale nie wziął pod uwagę że przed wybormi PiS patrzy im na ręcę i zaczyna się panika. Wszyscy inni operatorzy w Warszawie płacą o 30% więcej, a ten myśli że ludzie są takimi idiotami że tego nie widzą. Za straty na Warszawie zapłacą wszystkie oddziały - nie miejcie złudzeń: od teraz wasze pobory coraz niższe, bo a kary w ZTM Warszawa (nie wyjeżdża codziennie kilka brygad ) zapłacicie wy wszyscy z własnej kieszeni - wasz prezes już o to zadba żeby wykazać przed Eggedem rentowność. Albo rzucicie pracę, albo pan Z. będzie nadal brał 50 tys PLN miesięcznie za to że jesteście frajerami. Myślcie koledzy z mojej byłej firmy - albo macie jaja, albo jesteście frajerzy do potegi "entej".
PIEKNIE NAPISANE, nic dodać nic ująć !!! niestety, smutna konkluzja jest tylko jedna, dalej będzie brał za frajerów..
prezes to figurant, marionetka, pionek, zwykły nie mający nic do gadania, za tą firmą stoi kto inny a jak nie wiesz(jeszcze) kto to sobie wpisz w google albo przejrzyj to forum.
Można go obwiniać, można mu przypisywać że to jego ''robota'' obecna, wczesniejsza i przyszla sytuacja w tej firmie z wyplatami, ze wszystkim ale to krótkowzroczność, szerzej patrząc wygląda to tak jak wyżej już napisałem.
prezes prezesem, a mad głową właścicieli. Jeżeli oni nie sypną kasą to nic z tego nie będzie. Mobilis ma stawkę jaką ma, ale daje inne tzw. profity np. elastyczny grafik - a jest sporo takich osób, które są w tej firmie dla takiego grafiku, mają cały socjal, w przeciwieństwie do np. PKS Gr. lub europa express.
Łoooo, ale szał, ale socjal. Wczasy pod gruszą, barak nad jeziorem - całe życie marzyłem o takich przywilejach. W takim EE czy PKSie masz na rękę za taka sama robotę 1500 zł miesięcznie więcej niż w Mobilisie, czyli w roku daje to 18 000 PLN!!! - to wsadź sobie (nie powiem gdzie) ten swój socjal - daj ludziom zarobić to sami pojadą gdzie zechcą, a i tak zostanie im z tego 70% tego co ty wspaniałomyślnie nazywasz "benefitami".
jeżeli piszesz , że np. w EE pracownik ma więcej, to piszesz nieprawdę. W Europie Ekspress dają ok. 14 - 15 zł/h. W PKS Grodzisk 17 zł/h plus jakaś premia czy też dieta od 900-1300 zł, którą można stracić jak przydarzy Ci się błąd. W Mobilisie jest 18,70 plus 10 % premii. "Barak nad jeziorem..." - a byłeś? Ja byłem w tym roku. Ośrodek na Mazurach, ok 14 domków letniskowych, sanitariaty z prysznicami i wc. Nawet domki są ogrzewane jak jest chłodno. Jezioro, łódki, rowerki wodne, rowery turystyczne, duża altana z grillem, spokój, cisza... Jakbyś pojechał to zmieniłbyś zdanie ;) Każdy ma prawo do swojej oceny, jednak trzeba pisać prawdę. Jeszcze jedno. Czy słyszałeś jak z tego socjalu pomagają ludziom, którzy zachorują czy też ktoś bliski z rodziny umrze? Zapomogi są do 5500 zł. Która firma tak pomaga? Czy w takim EE czy PKS (bo pewnie tam pracujesz) pomogą jak będziesz miał np. wypadek? Ile będziesz miał renty, jak masz jakieś tam diety które nie są oskładkowane? Mi firma w takiej trudnej sytuacji pomogła. Zgadzam się z Tobą odnośnie wynagrodzenia, że powinno być wyższe. Jednak problem ten jest u wszytkich przewoźników prywatnych. Także kierowcy w MZA zarabiają za mało. Patrząc na rynek, przy braku kierowców i biorąc pod uwagę bardzo ciężką pracę w komunikacji miejskiej, kierowcy powinni zarabiać minimum 5000 zł. netto, aby zachęcić tych którzy już pracują do pozostania oraz przyciągnąć potencjalnych pracowników. Możemy wymieniać się swoimi spostrzeżeniami, jednak pamiętaj, że gramy w jednej drużynie ;) . I Tobie i mi zależy na tym, aby wynagrodzenie było współmierne do wykonywanej pracy. Pozdrawiam serdecznie.
Nic nie da zmiana Prezesa - przyjdzie następny i będzie tylko gorzej ( a może lepiej )
@Darek, powtórzę: u innych zarobisz nawet 18ooo zł rocznie więcej! W EE nie masz wiedzy o zarobkach ale może to i lepiej. Widziałem kwitki PKSiaków i względem Mobilisa jest przepaść. A teraz policz - ja byłem w tym roku na Chorwacji. 10 dni pobytu Allexclusive z przelotem : 5000 zł. to zostaje mi jeszcze 13 tysia. I nawet jakby mi w roku umierało po dwóch krewnych to i tak jestem na plus. Praca w Mobilisie jest nie opłacalna i tyle. A na marginesie: twój nick jest taki sam jak imie prezesa - to ty piszesz?
Co tam słychać w Mobilisie
A co z tymi którzy nie chcą albo nie mogą z różnych względów przychodzić z wolnego ? Jutro w ramach protestu składam wymówienie,nie zgadzam się na traktowanie mnie jak szmatę,widać kto rządzi w tej firmie i skąd tak fatalna reputacja, panowie i panie kierowcy składajcie wypowiedzenia nie pozwólcie żeby wami pomiatano .
w tej firmie pracuję już kilka lat. Oczywiście że zarobki są niższe niż w MZA ale konkurencja nie płaci nie wiadomo ile. W chwili obecnej Arriva 18,50 plus 2,5 tzw. jezdne, Grodzisk 17 zł. plus jakaś dieta czy też premia od 900 do 1300 - jak podpadniesz to jej nie masz, Europa Express 15 lub 16 zł.. W Mobilisie mamy 18,70 plus 10 % premii regulaminowej, plus cały socjal czyli ok 1000 zł.do ręki wczasy pod gruszą i 700 zł. na święta, prawie za darmo ośrodek wczasowy na Mazurach, ostatnio uczestniczyłem w wielkim pikniku. Zastanawiałem się rok temu nad odejściem, ponieważ MZA więcej płaci, ale tu mam grafik jaki chcę i na razie siedzę.
Nikt ci tyle nie da co mobilis obieca :), ja tez odchodzę z tej firmy,wszystko pięknie socjal cacy tylko na pasku się nie zgadza 168 godzin = 3500 brutto co daje kwotę około 2600 na rękę z socjalem i dodatkami,i sa tacy którzy sobie chwalą a to już nawet włos nie jeży się na głowie tylko siwieje i wypada,ludzie podstawa to nominał to jest to co musicie a nie nadgodziny !!
Witam, panie i panów kierowców z tej firmy i mam tylko jedno pytanie do Was : Co Was tam trzyma ??? wszyscy narzekają tylko a dalej pracują na cześć i chwałę czy jesteście związani jakimś paktem z tym pożal się Boże pracodawcą , jestem kierowcą w MZA i naprawdę jesli nie jesteście tu spaleni za przeszłość to praca stoi otworem w każdej firmie przewozowej brakuje kierowców więc kierując się zarobkami to sprawa powinna być oczywista, To dzięki Wam taka firma jeszcze istnieje a wcale Was za to nie docenia i pozwala sobie z Wami na wszystko ŻAL. Pozdrawiam szofer z MZA
Dlaczego nas tak bardzo kierownictwo nie docenia
Uwaga jest podwyzka!!!! Ale godzin w grafiku....
Do PIPu z grafikiem. Grafik ma wynosić tyle godzin ile jest do przepracowania w danym miesiącu i ani sekundy dłużej.
Kneset sprawdza wytrzymałość Polaków. Więc jeszcze poczekasz na podwyżki. Skoro tylko 20 brygad nie wyjeżdża jest OK. Zainteresują się jak 90 % nie wyjedzie, wtedy może 200 złotych rzucą :-)Mobilis ma przeznaczone pieniądze na kary dla ZTM. Kierowcy maja dziękować ,że Izraelska firma ich zatrudnia ,godzili się na takie stawki więc niech grzecznie pracują.
Czy wiadomo coś o podwyżkach tej głodowej pensji, na jakimś portalu czytałem wywiad z preziem i tam mówił ze on płaci mniej o jedna trzecia od konkurencji,tylko nie wiem czy się chwalił czy żalił,proponuje strajk głodowy z przerwa na obiad w proteście przeciwko zanirzaniu a co za tym idzie psuciu rynku komunikacji stołecznej przez ta firmę, proponuje zbiorowy pozew do sądu .
Skoro codziennie nie wyjeżdża około 20 brygad to świadczy raczej to o braku podwyżek. Czas pokaże jaki będzie finał. Konkurencja podniosła swoje głodowe stawki i czeka na ludzi z Mobilisu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mobilis?
Zobacz opinie na temat firmy Mobilis tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mobilis?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 38, z czego 11 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Mobilis?
Kandydaci do pracy w Mobilis napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.