Biedronki w prowadzaja w blad klienta,maja zaznaczone przy produkcie 2+1gratis,realia sa takie ze na paragonie placisz za 3produkty.kierowniczka tlumaczy sie ze to markieting.z gory narzucone to maja,oszustwo wobec kupujacych,,,,bydgoszcz -fordon
Wszystko ok. Praca ciezka ale wie się za co. Bogate socjale. Kto pracy się nie boi da radę.
Zgadzam się że praca ciężka i że mają dobry socjal ,ale nic poza tym ,wynagrodzenie śmiechu warte ????????
Taka promocja w Biedronce: Robię drobne zakupy. Szacowany koszt zakupów ok. 11 zł Na kasie wylicza do zapłaty około 41 zł Zaczyna się dyskusja z kasjerką, że to po prostu niemożliwe. I żeby policzyła jeszcze raz, bo nawet w pamięci jak się liczy to nie wychodzi taka duża kwota. Młodziutka kasjerka odmówiła policzenia. Tak ma być, bo tak wybija. Popłakała się. Serio. Popłakała się. Nie zrażona jej płaczem kazałam poprosić kierowniczkę. Okazało się, że zamiast jednego ananasa kasjerka wbiła karton. Przeprosin nie dostałam. Tylko pytanie retoryczne padło od Pani Kierownik: Czy Pani chce zmieniać Biedronkę? No więc Szanowni Klienci postaram się Wam pomóc zrobić zakupy bezstresowo: 1. Nie licz ile masz mniej więcej do zapłaty. 2. Nie patrz na rachunek jak masz zapłacić. 3. Nie pytaj kasjerki jakim cudem wychodzi 30 zł za dużo do zapłaty. 4. Nie negocjuj z kasjerem/kasjerką, żeby sprawdził/a inaczej/jeszcze raz/zapytała kogoś z większym doświadczeniem 5. Jak przyjdzie ktoś bardziej doświadczony przeproś od razu, że w ogóle do takiej sytuacji doszło. Wtedy Biedronka będzie szczęśliwa i nie będzie zastanawiać się czy ktoś chce ją zmieniać. Pamiętajcie o tym. A tak a propos jest świetna promocja na ananasy. Polecam.
Karton ananasa na pewno kosztowałyby znacznie wiecej niż 30 zł zreszta nie ma opcji wbic kartona moze raczej kilogram....ale fakt to wina kasjerki, podejzewam, ze byla nowa i po prostu sie pomyliła, potem się zestresowała i taki efekt. Pamietam jak ja zaczynalam i szkolenie trwa 10 minut a potem radz sobie sama, ludzie sie niecierpliwą, denerwuja...niektorzy krzycza takze nie dziw sie łzom....
Moje szkolenie na kasjerkę trwało dwa dni. Koleżanka starsza stażem zawsze była obok, podpowiadała, instruowała, zwracała na wszystko uwagę. Klienci rozumieli, że się dopiero uczę.
NIE WIM DLACZEGO NIEKTÓRZY KLIENCI BIERDONKI ZAPOMINAJĄ ŻE ZA KASĄ SIEDZI CZŁOWIEK - MOŻE SIĘ POMYLIĆ - MOŻE SIĘ ZESTRESOWAĆ ZWŁASZCZA GDY WYŻYWA SIĘ NA NIM JAKIŚ ZAKOMPLEKSIONY OSOBNIK- RZEBY NIE UŻYĆ BARDZIEJ ODPOWIEDNIEGO SŁOWA-NIE WIERZĘ ŻE KTÓRYKOLWIEK KIEROWNIK ODPOWIEDZIAŁ W TAKI SPOSÓB-JEST TYLE SKLEPÓW ŻE NIE TRZEBA CHODZIĆ DO BIEDRONKI JEŚLI KTOŚ JEST NIE ZADOWOLONY- STRATY TAKIEGO KLIENTA NIE BĘDĄ OPŁAKIWAĆ
Kolejny rok Biedronka beszczelnie (usunięte przez administratora) klientów odnośnie miśków za naklejki. Miśķi od miesiaca nie byly dostepne wogole nagle w ostatni dzień wrzucili kto nie zdążył to teraz oczekują żeby zrobić zakupy za 100 zł to wtedy może wziąść miśka których dalej nie ma. Robicie tylko przykrość dzieciom ponieważ ma wszystkie naklejki A miśków brak
Dumna i chamska dla zalogi
Czy wiem ze bede musiala robic na kasie rozkladac towar sprzatac itp
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Praca jak wszędzie , wyzysk człowieka przez człowieka
(usunięte przez administratora) mac sprzedawaja jaja za nisza cenę niby w promocji ale potem się okazuje że stare ta są jak odpakujesz z foli to nie przyjmą ich z powrotem nie polecam tam robić zakupów bo stare jaja sprzedawaja zamiast świeżych
Biedronka Sanok 1880 ma fachowych pracowników. Są zawsze gotowi do pomocy klientowi. Ponadto są mili dla klientów. Pomagają podczas zakupów. Pomimo licznych obowiązków jakie mają do spełnienia podczas pracy , zawsze uśmiechnięci ????
Informacja dla osoby zajmująca się zaopatrzeniem sklepów w towar. Chodzi o to że ostatnio kupiłem u Was Ser Kozi z firmy Laktima za kwotę 7,49 za dwa opakowania. Wiem te produkty pojawiają się sporadycznie w waszych sklepach. Nie róbcie tego ten ser w/w smakuje ja (usunięte przez administratora) i nie ma nic wspólnego z serem kozim strata pieniędzy . Mam nadzieję że ostrzegę innych potencjalnych klientów aby nie dali się nabrać. Laktimy produkty smakują jednakowo nie ma różnicy czy to serek topiony czy inne serki po prostu Masakra.
Miałam dobrą opinię o sieci biedronka więc namawiałam córkę aby złożyła papiery do waszej sieci ale to był błąd .Dostała się ale co tam się dzieje , ona nie narzeka na pracę ale na ludzi pracujących w tym sklepie to co mi pisze to jest (usunięte przez administratora) dziś dała wypowiedzenie bo mówi że nie wytrzyma z tymi osobami nerwowo .Człowiek człowiekowi wilkiem napisałam jej żeby niedała sobie wejść na głowę Masakrrrra. Takie zachowanie powinno być karane!!!!Ta biedronka znajduje się w Gdańsku.Mama pracownika
Po pierwsze praca jak praca przerwa się należy jak masz zgrana ekipę to się idzie na przerwę, a co do klientów jak chcecie rozmieniać pieniądze to nie w sklepach bo to nie bank
tak trudno dostać się do was do pracy? wysłaliśmy ze znajomymi cv na wsparcie sklepu żeby sobie dorobić i zero odzewu, a ogłoszenie nadal wisi o_o
Niestety, to jest sklep z nieuczciwymi promocjami jak już kilka razy się przekonałem. Również irytujące jest to, że dzieciaki zbierają naklejki na pluszaki a półtora miesiąca przed końcem nie można wymienić zebranego kompletu, ponieważ jak się dowiedziałem "prawdopodobnie zapasy się wyczerpały i już nie przyjdą ", w zeszłym roku ta sama sytuacja byla. Zenada, nawet z dzieci umia zakpic, ważne zeby kasę wyciągnąć z kieszeni rodziców a dzieciaki ich nie interesują. Nadrukują naklejek a pokrycia w pluszakach ani polowa pewnie. Powinien się tym zająć UOKIK i kontrolować promocje itp (usunięte przez administratora)
Wracam z biedronki zabrze koło multikina , pieczywa 0 żadnego puste półki. Po co to otwierać biedronkę. Pani na kasie siedzi jak za karę. Koszmar
Chciałam zapytać czy mając umowę na 3/4 etatu mam obowiązek przychodzić do pracy na 8 godzin? Bo często tak się zdarza że w grafiku mam przynajmniej po kilka dni w miesiącu po 8 godzin a reszta normalnie po 6 godzin
W dniu dzisiejszym kupiłam 10 kostek masła w promocji [połowa ceny wraca na voucher] po zapłaceniu rachunku zobaczyłam , że zwrot jest tylko za trzy kostki. Poprosiłam Panią o wycofanie masła na które nie ma promocji .Pani kierownik odmówiła powiedziała że skoro zapłaciłam rachunek towar jest pełno wartościowy nie może tego zrobić. Dodam, że etykieta z promocją była duża pomarańczowa dobrze widoczna ale to że na osobę są tylko trzy kostki masła było napisane tak drobnym drukiem, że trudno było przeczytać a szczególnie osobie z wadą wzroku.
Niestety musi Pani zwrócić uwagę co pisze na całej etykiecie jeśli czegoś Pani nie dowodzi poprosić kogoś o przeczytanie. To Pani błąd nie sklepu.
Zawsze można zapytać, ludzie nie czytają na jakiej zasadzie jest promocja, a kierownik nie może zrobić zwrotu na żywność jeżeli to błąd klienta że źle przeczytał. Ludzie zrozumcie to wreszcie i nauczcie się czytać.
Witam.moge się dowiedzieć kiedy będą obowiązywały dawne godziny otwarcia 7-21 te przed pandemia?
Osobiście uwielbiam psy, sama posiadam. I nie żadne rasowe, tylko kundelki. Nieważne. Sklep, szczególnie spożywczy, to nie miejsce dla zwierząt, bez wyjątków. W domu możesz spać z psem w łóżku i jeść z jednego talerza, wolny wybór, ale w przestrzeni publicznej powinny obowiązywać jakieś zasady. Tak ciężko to pojąć? Oczekujesz szacunku a sama go nie okazując, właśnie wnosząc psa do sklepu. I nie ma znaczenia co kupowalas i dla kogo. Nie uszanowałas przepisów i nie wzięłaś pod uwagę,że ktoś może psów nie lubić i też ma do tego prawo. Księżniczka za drobne...
Nawet nie chodzi o to czy ktoś lubi psy czy nie, bardziej chodzi o to że sierść może dostać się do produktów spożywczych no i przede wszystkim i najważniejszym niektórzy ludzie są uczuleni na psią sierść
Na Kolbego w Biedronce w Bydgoszczy pracowników traktuje się jak (usunięte przez administratora) tych niewygodnych dla Pani KRS i jej pupilkow wywala się z pracy że słowami że ma ta osoba (usunięte przez administratora) Tam są drzwi szok jak można tak traktować ludzi którzy dla was ciężko pracują i są to pracownice które pracowały dla was kilka lat szok że Pani KRS ma pozwolenie na takie traktowanie pracowników dziwicie się że nie macie ludzi do pracy a dobrych pracowników pozbywacie się jak (usunięte przez administratora) które wyrzuca się do kosza szok jak tak można gdzie jest w tym wszystkim szacunek do pracownika i zastanawiam się gdzie jest Pan dyrektor który na to wszystko pozwala Pani KRS
Pan dyrektor ma to głęboko w (usunięte przez administratora) , najważniejsze żeby kasa się zgadzała ,to najważniejsze.
Ta Sieć, a przynajmniej niektóre sklepy tej Sieci - to JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE!!! Np. na ul. Lubostroń w Krakowie - Panie pracują tam chyba za karę. Nic nie pomogą, wszystko z łaską. Pienie Kierowniczki - to już jest temat na dobry KABARET! - "Ukradliśmy Panu prawie 100zł i co nam Pan zrobi"?! Dzisiaj Panie Małgosia błysnęła swoją znikomą inteligencją sklepowego "buraka", dwa dni wcześniej inna nieciekawa Pani. Kto takie osoby zatrudnia na tak odpowiedzialne stanowisko?! Tak, kolejny już raz Sklep Biedronka mnie OKRADŁ!!! Do tej pory max kilkadziesiąt zł, ale prawie 100zł - to już gruba przesada!!! Nie polecam! Ta sieć, to jakaś PARODIA SKLEPU!!! NIE POLECAM! (usunięte przez administratora)
Dzień Dobry . Mam pytanie do kogoś kto potrafi tu udzielić merytorycznej odpowiedzi . Czy to normalny zwyczaj w firmie JM że kierowniczka sklepu informuje pracowników smsem w godzinach wieczornych że mogą brać urlop tylko w wyznaczonych terminach bo tak sobie życzy kierownik rejonu (niejaka Kam.......wa) , wg tego smsa w wakacje urlop jest praktycznie niemożliwy , oprócz tego dlaczego niektórzy pracownicy waszej firmy płaczą jak wychodzą z pracy ? Pytanie czy to normalne by pracownicy byli fizycznie tak wykończeni że lekarze się śmieją że wszystkie kobiety z JM mają takie same dolegliwości . Proszę o odpowiedź w przeciwnym wypadku wspólnie idziemy do prawnika i sądu pracy kładąc jednocześnie l4 w tym samym czasie . Mamy dość . Pracownicy z co najmniej 10 letnim stażem .Pozdrawiamy
A po co pracować w tym (usunięte przez administratora)? Przecież to jest oczywiste, że biedronka funkcjonuje w większości dzięki poświęceniu pracowników. Ludzie tracą zdrowie zarówno fizyczne jak i psychiczne ale tkwią tam z niewiadmych przyczyn latami. Pracowałam tam 2 lata i tylko dlatego, że nie miałam się odwagi zwolnić wcześniej przez pandemię ale w końcu dojrzałam do tej decyzji i z JMP łączą mnie tylko smutne wspomnienia i powiem szczerze, że żal mi ludzi którzy zostali bo jak ich spotykam czasem to tylko narzekają jak jest ciężko, jak wprowadzili kaizen jest jeszcze gorzej niż było ale nikt nie ma odwagi zaprotestować....
Można by było książkę napisać jest coraz gorzej mają nas za nic a to przecież dzięki nam wszystko się dzieje zarabiają i tak dalej. Nie chce mi się pisać bo to i tak nic nie da chora firma przepisy BHP biurokracja...
Powiem szczerze że jak się zatrudniałem było po 9 osób na zmianie (sklep około 1000m2) teraz na tym samym sklepie jest 5 może 6 pracowników, od jakichś 2 latach firma bardzo podupadła coraz więcej audytów coraz ciężej dostać premie coraz większe wymagania a ludzi coraz mniej. Jeżeli chodzi o BHP to jest żart na piwach najcięższe kartony są na górze lżejsze puszki na dolne, dodatkowo kartony musimy wycinać ( pomimo że jest to niezgodne z BHP) bo właśnie są na górze i inaczej nie będzie dostępu do towary. Zamykanie sklepu to również jakaś kiepska komedia klient może wchodzić do 23:30 a cała zmiana musi zejść 15 minut później i jak tu robiąc wszystko ze standardami nie przekroczyć godzin?
Witam w dniu dzisiejszym dostałem tak zwany mandat bo nie wziąłem biletu parkingowego robię prawie codziennie zakupy za nie małe pieniądze po prostu z pośpiechu zapomniałem byłem w sklepie 35 min..porażka mandaty to jest tylko nabijanie kasy w kieszeń dla tej firmy i utrata przesto klienta ..i Życzę waszej firmie jak naj mnie klientów ..sklep Biedronka na pewno będę omijał z daleka..pozdrawiam...
Biedronka tylko najmuje parkingi, na mandacie powinien być numer telefonu pod który można zadzwonić. Jeżeli zachował pan paragon nie powinno być problemu z anulowaniem go.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jeronimo Martins Biedronka?
Zobacz opinie na temat firmy Jeronimo Martins Biedronka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 224.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jeronimo Martins Biedronka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 176, z czego 16 to opinie pozytywne, 109 to opinie negatywne, a 51 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Jeronimo Martins Biedronka?
Kandydaci do pracy w Jeronimo Martins Biedronka napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.