Opinie o Lingua Nova w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Lingua Nova. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Lingua Nova o rekrutacji.


Branże: Nauczyciele języków obcych
Nauczyciele języków obcych Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lingua Nova w Warszawa

Nicole
Były pracownik

Firma nie wypłaca pieniędzy. Przy upomnieniu się o wynagrodzenie odmawiają wydania. Zatwierdzają dokumenty, a potem 3 tygodnie od ich złożenia negują ich znaczenie. Zdecydowanie odradzam współpracę.

Kadrowa
Pracownik
@Nicole

Proszę napisać - jakich pieniędzy Pani nie dostała - bo to raczej niemożliwe - kadry@linguanova.com.pl

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Mentor
Były pracownik

Opinie są w pełni zasłużone. Ten wpis to jeden z przykładów działania "Zarządu". Pozdrawiamy Was z wolności..

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Zatroskany obywatel RP
Były pracownik

Panie Prezesie, powtarza się Pan. Już Pan to napisał pod nickiem "obiektywna", tyle że ze dwa zdania Pan wyrzucił. Radzimy najpierw wypunktować sobie wszystko na karteczce, a potem wykreślać to co Pan już napisał, punkt po punkcie. W ten sposób uniknie Pan powtórek.

pracownik sprzed lat
Były pracownik
 Pytanie

Jeżeli ktoś wylewa, jak to pan nazwał, pomyje, to znaczy, że coś w tym jest. Czytałam różne opinie na temat firm na tym portalu i owszem, zdarzają się gorsze niż tutaj, niemniej jednak znajduję również dobre. Na temat tej firmy próżno szukać pozytywów. Pana firma, bo tak, widzę wyraźnie, że to odpowiedź jednego z członków zarządu, utrzymywała się na dobrym poziomie tylko i wyłącznie dzięki pracownikom. Miał pan szczęście, że trafili się panu ludzie na poziomie, wykształceni i z sercem do pracy. Do pewnego momentu bardzo lojalni w stosunku do firmy. I wiele dobrego do tej firmy wnosili. To pan spowodował, że wieloletni pracownicy złożyli wypowiedzenia. Pan zasłania się biurokracją, RODO czy też tarczami - śmie pan twierdzić, że pracownicy nie zrobili WSZYSTKIEGO dla pana jako pracodawcy?? A co pan dla nich zrobił? Komu pan pomógł? Pracownicy są dla pana pionkami w miernej grze - można ich w każdej chwili wyrzucić czy wymienić. Jakim więc prawem na forum publicznym grzmi pan o pomaganiu sobie??To powinno działać w obie strony, a w tej firmie działało tylko w jedną - pan wymagał od pracowników nie dając w zamian nic. To co ludzie tu piszą to prawda, a pan nie ma za grosz odwagi, żeby spojrzeć prawdzie prosto w oczy.

Zdemaskować panią A.
Były pracownik

Nie można, bo pani A. nadaje w kuchni do szefów firmy, że pracownik wychodzi do sklepu zamiast pracować. W sierpniu, wszysto to co dochodziło z kuchni akurat usłyszeliśmy. Proszę więc nie pisać nieprawdy, pani A. Skoro i tak już wszyscy wiedzą, że Miminidi to pani A., naprawdę nie ma co się wysilać.

hrabia
Pracownik
@Zdemaskować panią A.

945 to też pani A.

Mira L

Szkoła w zasadzie stara się dobrze współpracować z lektorami. Płacą też ok chociaz szału z tym też nie ma. Jest zaplecze z materiałami i metody, chociaż nie zawsze pomaga. (usunięte przez administratora)Potrafi obdzwonić twoich słuchaczy i zasugerować im zmianę lektora, albo wręcz powiedzieć, że lektor się zmienia. A lektorowi mówi, że słuchacze zrezygnowali. Bezpośredni kontakt ze słuchaczem pokazał że słuchacz wcale nie zrezygnował. Nie wiadomo, o co w tym chodzi, ale sytuacja nieprzyjemna. (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Mira L

Dziękuję za podzielenie się z nami swoimi problemami. Nie sądzę żeby opiekun Pana/Panią ignorował. Czasami bardzo trudno jest pogodzić interesy klienta i lektora. Staramy się to robić - czasami wychodzi, czasami nie. Oczywiście trzeba powiedzieć, że to klient nam płaci - i jeśli jest on niezadowolony, co zdarza się bardzo rzadko to staramy się temu zaradzić. Cenimy naszych lektorów i pracowników - to oni w bardzo dużym stopniu przyczynili się do sukcesu Lingua Nova. Gdyby jednak chciał/a Pan/Pani podzielić się swoimi uwagami i czuje się Pan/i niekomfortowo to zapraszam do kontaktu 503196762, b.szyke@linguanova.com.pl - chętnie zapoznam się z tą sprawą

Asuy
@Mira L

Mnie bardzo źle potraktowali. Takie działanie jak powyżej to przykład na manipulację, a manipulacja jest przemocą psychiczną. Zwolnili mnie z dnia na dzień w sposób żałosny i nie przeprosili, a po 5 latach zadzwonili zapytać czy bym nie wróciła. Tacy są profesjonalni. Gdy Pani powiedziałam co mnie spotkało, usłyszałam: "Tak czasami bywa". No więc teraz, gdy będą Państwo czytać mój komentarz, mogę tylko powiedzieć, że źle potraktowany lektor nie zapomina i daje komentarze w internecie - ale tak czasami bywa, prawda?

Wkurzona
Pracownik
@Lingua Nova

nie zauważyłam cenienia pracowników i lektorów , wręcz przeciwnie

Dyrektor Operacyjny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekruter, który przyszedł na rozmowę, okazał się być Prezesem Firmy. Sprawiał wrażenie jakby nie wiedział co się dzieje w firmie. Na wszystkie pytania odpowiadał ogólnie i wymijająco, zero konkretów. Chciał mnie zatrudnić na stanowisko dyrektorskie. Z rozmowy wynikało, że mam wejść na miejsce osoby, która kompletnie nie potrafi zarządzać pracownikami i jest na tyle nieporadna, że pracownicy średnio co dwa tygodnie odchodzą. Firma nie sprawiła na mnie dobrego wrażenia. Raczej nie polecam.

Pytania

Czy mam doświadczenie na stanowisku kierowniczym? Czy mam doświadczenie w edukacji?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Psycholog
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy E-learning Content Creator
Kraków
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. sprzedaży B2B
Gdańsk
Amadeusz Krebs Ikuchnia
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Jack
Inne
 Pytanie

NIeważne, że wszystko na głowę sie wali ,Pan Prezes śpi dalej tak firmę ocali Nieważne ,że w necie od wpisów jest tłok, Pan Prezes się właśnie przekręca na bok Nieważne , że w necie opiszą Mamusie, Pan Prezes w tym czasie poprawia podusie W tym czasie o firmie coś złego ktoś powie a pani dyrektor mu jeżdzi po głowie A jeszcze na koniec pytanie się składa - Czy firma w ogóle Prezesa posiada ?

Wkurzona
Pracownik
@Jack

Szefowstwo jest bezobjawowe.

Raczej nie
Pracownik

Firma bardzo średnia, na pewno bardziej na nie niż na tak. Nawet nic neutralnego. Taka mała firemka z malutką zapłatą, gdzie jedna osoba, pani A, myśli że to gówienko to posada jej życia, bo innej nie dostanie. Obstawiam, ze pochodzi z jakiejś wsi zabitej dechami, bo kompleksy ma jak z Warszawy do Bielsko- Białej. A niech sobie myśli, że rządzi i leczy swoje wsiowe kompleksy. Z (usunięte przez administratora) nie zrobisz pana i tyle.

Ania

Najlepszym dowodem na atmosferę w tej firmie jest fakt jak często zmieniają się tam pracownicy...(usunięte przez administratora)atmosfera nie jest fajna da się wyczuć napięcie. Nie polecam!

Ola
Były pracownik
@Ania

nic sie w tym temacie nie zmieniło przez lata - roszada pracowników aż furczy , takie tam panują stosunki w pracy .Nie polecam , odradzam . przestrzegam.

Mentor
Były pracownik
@Ola

To jest matnia. Pod fasadą uprzejmości traktuje się tu każdego jak niewolnika. Nie ma zarządzania zespołem, jest zastrzaszanie i brak szacunku do podstawowych praw człowieka. Osoby niepokorne są eliminowane, doceniana jest sluzalczosc i milczenie, tak, aby nie zdenerwowac "szefostwa". Bardzo toksyczne, złe miejsce. osobiście uratowała mnie terapia. Nigdy więcej czegoś takiego. .

rybka

D. - 2013-06-27 16:19:34 Jestem lektorem w szkole już 3 lata. Pensja zawsze na czas, a pracowałam w różnych szkołach, wiem, ze różnie bywa z tym wynagrodzeniem. Ja zostaję.Cytując klasyka - pieniądze to nie wszystko ;)

Asuy
@rybka

Pieniądze to nie wszystko? Pewnie że nie. Dopłać im jeszcze.

Ola
Były pracownik
 Pytanie
@rybka

piniądze to nie wszystko ? Czyli praa dla idei . Gdzieś to juz slyszałam , ostatnio zrobiło się modne.

Łukasz
Inne

Macie jakieś integracje zaplanowane ?

Salomon
Inne

W życiu nie czytałem tak koszmarnych opinii i wpisów o firmie. Firma działa pod szyldem WSTYD . A zarząd.dalej z siebie zadowolony - bez pomysłu, bez ambicji , bez klasy.

Była kursantka
Inne
 Pytanie

Zmiany jakie zaszły w tej szkole są bardzo zaskakujące i niepokojące jednocześnie. Byłam klientem Lingua Nova przez jakiś czas i przyznam szczerze, że nie miałam żadnych zastrzeżeń: bardzo dobrzy lektorzy, sympatyczne administratorki kursów - miałam przyjemność współpracować z dwoma i nie mam wątpliwości, że lubiły swoją pracę i dbały o słuchaczy. Byłam więc bardzo zaskoczona gdy poinformowano mnie, że obie już nie pracują w szkole. Na tym niestety skończyły się moje pozytywne doświadczenia z Lingua Nova. Obecnie sytuacja wygląda wręcz kuriozalnie: brak odpowiedzi na maile, dezorientacja i nieudolne ukrywanie braku jakiejkolwiek wiedzy o ofercie szkoły przez panią w sekretariacie (w porównaniu z poprzedniczkami - ogromne rozczarowanie i wstyd), powszechnie panująca atmosfera chaosu. Czytając wszystkie opinie byłych pracowników zaczynam rozumieć całą sytuację i bardzo ubolewam nad tym, że dyrekcja szkoły z jakiś niezrozumiałych powodów rezygnuje z wartościowych i dbających o klienta pracowników, tylko w imię czego? Takie praktyki prowadzą jedynie do utraty klienta. Wszystkim byłym pracownikom życzę jak najmniej takich zawodowych rozczarowań, a dyrekcji więcej pokory i profesjonalizmu na przyszłość.

Cesarzowa Sisi
Były pracownik
@Była kursantka

Byłaś zadowolona ze szkoły, dlatego że "opiekowali się" Tobą byli pracownicy Lingua Nova, którzy odeszli, bo byli eksploatowani do upadłego przez zarząd. Zarząd myśli, że za najniższą krajową jednego etatu mogą pracownika zmusić do pracy za dwie lub trzy osoby, siedzenia po godzinach i wykorzystywać jego dodatkowe umiejętności do zmuszania go, aby w ramach tej minimalnej pensji robił zadania, których nie ma w umowie i za które musieliby komuś z zewnątrz sporo zapłacić. Zarząd nie znosi sprzeciwu. Jeśli ktoś się nie daje podle traktować to jest zwalniany z dnia na dzień. Na jego miejsce przyjmowana jest osoba, która rozpaczliwie szuka pracy i zgodzi się na wszystko byleby zarobić te kilka marnych groszy. To jednak rzadko idzie w parze z kompetencjami. Jeśli ktoś jest dobry to zatrudni się gdzie indziej. Nawet jeśli początkowo da się nabrać to szybko się zorientuje w co się wpakował i odejdzie. Dlatego jest tu tak ogromna rotacja pracowników. Ciągle kogoś szukają, ci lepsi odchodzą po kilku dniach pracy, w efekcie jest jeden wielki chaos.

Jack
Inne

żeby kierować ludżmi w firmie trzeba mieć wiedzę ,autorytet i wykazywać się zrównoważeniem psychicznym .W przypadku braku tych trzech elementów lepiej pietruszkę sprzedawać niż narażac siebie i firmę na pośmiewisko.

Jack
Inne

Pani Dyrektor Destrukcyjna do publicznej wiadomości podaje w swoim wpisie z dn 10.02 21 informacje o chaosie w firmie ,wyzwiskach .,zaniedbaniach pracowników..Brawo .brawo Pani DYREKTOR to sie nazywa dbanie o wizerunek firmy.

Zmęczony złą atmosferą
Były pracownik
@Jack

To jest właśnie nowa rzeczywistość Lingua Novy z panią A. (od sierpnia). Pani A nazywa pracowników badziewnymi, albo młotami i na to są świadkowie. Wyśmiewa również publicznie luki w pamięci starszej pani, właścicielki firmy, której już tu nie ma, bo odpoczywa w zaciszu swojego domu. Natomiast pan B., mimo wielokrotnych zgłoszeń pracowników, nie reaguje na zachowanie pani A..

Jack
Inne
@Zmęczony złą atmosferą

To nie potrwa długo. Są dwa możliwe scenariusze - pierwszy jest taki, że pan Prezes się wreszcie obudzi i zrobi porządek we własnej firmie ale niestety możliwy jest i drugi scenariusz ,że będzie spał dalej i nie zauważy jak pani A., bez poniesienia jakiejkolwiek odpowiedzialności ,wymiecie mu firmę z rynku,potem weżmie swoją torebeczkę i uda się na uszczęśliwianie swoją osobą innej firmy .Pan Prezes zostanie z ręką w nocniku na własne życzenie.

Były pracownik
Były pracownik

Nie wybielaj się droga Agnieszko. Nie wiem skąd u ciebie ta maniera zakrzywiania rzeczywistości. Pracując w tym przybytku, nie spotkałam się z Klientem, który narzekałby za naszych czasów na obsługę, wręcz przeciwnie. Nie my, byli pracownicy zachowaliśmy się potwornie, tylko właśnie ty. Twoim celem w momencie przyjścia, była wymiana starej kadry na nową, taką, która będzie się ciebie bała i słuchała. Chciałaś mieć szacunek, tylko zapomniałaś, że na to trzeba sobie zapracować. Lekceważyłaś zarówno nas, jak i naszą pracę. Nie potrafiłaś powiedzieć nam tego w twarz - jedynie za naszymi plecami byłaś taka wygadana. Zabrakło ci cywilnej odwagi, zresztą, nie tylko tego ci brakuje. Dlatego woleliśmy się zwolnić, niż pracować z kimś, kto nie ma za grosz ogłady, kultury osobistej i etyki zawodowej. Nie zapominaj o tym moja droga. Nie ty nas zwolniłaś - podkreślam to dosadnie, żeby nie było wątpliwości. Nie szanujesz nikogo, w tym również Klientów - a to prędzej czy później obróci się przeciwko tobie.

Mała
Były pracownik
 Pytanie

Dlaczego nie warto pracować w Lingua Nova? Tyle tu negatywnych opinii, proszę podać konkrety. Ja ze swojej strony mogę napisać, że w firmie nie ma żadnych zasad i w zwiazku z tym pan prezes zwalnia dosłownie w sekundę. A Wy co dodacie?

Były pracownik
Były pracownik
@Mała

Sporo się tych wpisów zrobiło. Jeśli chcesz konkretów, poczytaj dokładnie komentarze osoby podpisującej się Były pracownik cz. I i II. Tam są merytoryczne wpisy na temat funkcjonowania tej godnej pożałowania firmy. I masz rację, nie ma tam żadnych zasad. I jak moi poprzednicy, nie mam NIC DOBREGO do powiedzenia na ten temat. Radzę omijać z daleka.

Pytanie
 Pytanie

Czy Lingua Nova organizuje staże dla studentów?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry Mamy staże w dziale tłumaczeń dla tłumaczy . Proszę o kontakt z b.waskiewicz@linguanova.com.pl, w sprawie staży dla lektorów g.szyke@linguanova.com.pl

Asuy
@Lingua Nova

Płatne te staże? Kiedyś też ubiegałam się o współpracę w zakresie tłumaczeń. Przetłumaczyłam tekst próbny, który był jakby nielogicznym zlepkiem sklejonym z dwóch różnych tekstów na ten sam temat - być może biuro akurat z tymi fragmentami nie mogło sobie poradzić. Wysłałam, mimo ponowienia prośby nie dostałam ani odpowiedzi czy było okay, czy nie, absolutnie nic nie dostałam.

Jack
Inne

Całe szczęcie,że pani Dyrektor Destrukcyjna nie będzie już więcej dzwonić

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Jack

Tego nie wiesz. Pani A. potrafi nękać pracownika, który złożył wypowiedzenie pytaniami dlaczego odchodzi? Przecież pytała dwa tygodnie temu czy zostaje i ten ktoś odpowiedział, że na razie zostaje. To jakim prawem teraz odchodzi??? Jak śmie? Jeśli pracownik odpowie, że odchodzi, bo mu się tu nie podoba to pani A. mu zarzuca kłamstwo. Jej zdaniem odchodzi, bo znalazł lepszą pracę. A jeśli nawet znalazł lepszą pracę to co? Rozumiem, że pracodawca może być ciekawy dlaczego ktoś odchodzi i o to zapytać. Ale żeby być aż tak natarczywym? Więc nie licz na to, że pani A. przestanie wydzwaniać do lektora. Jej zdaniem lektor powinien być na każde zawołanie.

Jack
Inne

Witam Dyrektor Destrukcji . Królową Chaosu Kiedy królowa zostanie na lodzie,może zmądrzeje,ale już po szkodzie I jedno jest pewne,tak jak płynie Wisła,że wróci do siebie -tam skąd przyszła I nic nie poradzę na to Boże Drogi,że za wysokie progi.na królowej nogi. serdeczności Jack

Jack
Inne

A z tego wszystkiego płynie morał taki-Pan Prezes śpi mocno by uniknąć draki ,i żadna aktywność nie będzie mu dana a o losy firmy niech się martwi Mama

Zszokowany/a zerowym poziomem
Pracownik

Witam, jestem zszokowany/a zerowym poziomem szkoły Lingua Nova. Wszystko to co piszecie na forum na temat "Zarządu" (o ile można to tak nazwać) jest święta prawdą. Pani G ma zaawansowaną demencję i rzekomo będąc na pracy zdalnej jedyne co robi to bezsensowne wydzwanianie do pracowników, aby udowodnić sobie, że kontroluje sytuację w firmie. W rzeczywistości tylko wszystkim przeszkadza w pracy, wydając im niedorzeczne polecenia, kompletnie nie kojarząc poszczególnych zdarzeń, sytuacji, zamówień Klientów, itd. Nawet sama pani A jest już mocno poirytowana upierdliwością pani G, mimo że jak już odbierze telefon od pani G to jest "słodko-pierdząca". Jeżeli pani G nie da wszystkim spokoju i nie odejdzie wreszcie na emeryturę to dni tej firmy są policzone. Poza tym, w tej firmie rządzi pani A i nikt inny nie ma tu nic do powiedzenia. Ogólnie by to tak nie przeszkadzało, gdyby nie to, że ten przykry fakt mocno odbija się na pracownikach. Na zebraniach pracowników, na których są obecni właściciele firmy, pani A mówi na forum, że na spotkaniu mamy wszyscy mówić, co odbieramy dobrze, co źle, żeby móc coś poprawić (niby wszystko dla dobra rozwoju firmy, hahaha). Pracownicy swoje poglądy przedstawiają w sposób bardzo delikatny i kulturalny. Mimo to, po spotkaniu, jak już Szef nie słyszy, pani A ostentacyjnie wyrzuca pracownikom jak śmieli "wyrzucić swoje żale przed Prezesem firmy!". Ostatnia ważna rzecz- wszystkie ustalenia musicie mieć na piśmie- inaczej nie będą one miały znaczenia, bez względu na to, na co się z Wami "Zarząd" umówił. Pracując tu, musicie się ściśle powoływać na umowę. Jeśli tego nie dopilnujecie, to się potem nie pozbieracie. Pozdrawiam

Esmeralda
Były pracownik
@Zszokowany/a zerowym poziomem

Trzeba tu jeszcze koniecznie dodać, że ta niedorzeczna upierdliwość pani G kończy się zapędzeniem pracownika w kozi róg- sprzeczne wytyczne, niedorzeczne polecenia, komunikaty na piśmie (mailowe), których pani G się wypiera. Generalnie, sceny jak z thrillerów psychologicznych, gdzie ktoś Cię nęka ale nie wiesz o co chodzi i co zrobić, żeby się ocalić.

Jack
Inne
@Zszokowany/a zerowym poziomem

Dzięki usilnym działaniom pani A.-Dyrektor Destrukcyjnej , przy całkowitej bierności Prezesa , będzie można niedługo zmienić nazwę firmy z Lingua Nova na Jaka Piękna Katastrofa.

Przebudzenie
Pracownik
@Jack

Jeśli Pan Prezes się nie obudzi i nie zacznie działać to katastrofa będzie z przytupem! A pani A. zostanie sprawczynią katastrofy, wielką gwiazdą destrukcji, księżniczką chaosu, o którym sama pisze, że panuje w firmie.

Cesarzowa Sisi
Były pracownik
 Pytanie

Mała, żałosna firemka o korpozapędach, oferująca najniższą krajową i zarazem zmuszająca pracowników, żeby za tę marną pensję pracowali jednocześnie na dwóch lub trzech stanowiskach. Oczywiście, o dodatkowych obowiązkach pracownik dowiaduje się już po rozpoczęciu pracy. Przede wszystkim, nie należy się tu zatrudniać, ale jeśli komuś przyjdzie taki irracjonalny pomysł do głowy, żeby tu pracować, KONIECZNIE należy uważnie przeczytać umowę i zakres swoich obowiązków. Należy się spodziewać regularnego nacisku ze strony dyrekcji na wykonywanie dodatkowych zadań (poza umową!!!) z wykorzystaniem dodatkowych kompetencji pracownika, nie mieszczących się w opisie stanowiska na jakie się aplikowało i za które firma powinna uczciwie dodatkowo zapłacić. Tak jak już kilka osób napisało, jest to rodzinna firma wyzyskiwaczy. Założyciel firmy, pani G, to bardzo złośliwa, zgorzkniała osoba, od kilku lat cierpiąca na starczy zanik pamięci i dodatkowo z premedytacją wykorzystująca swoją chorobę, aby podawać pracownikowi sprzeczne informacje i doprowadzić do jego zwolnienia, bo nie jest dziś tak łatwo zwolnić kogoś z umową o pracę bez przyczyny. Przyczyna? Pracownik nie chce siedzieć za darmo po godzinach i wykonywać obowiązków drugiego, (lub nawet trzeciego!) etatu, dostając marne grosze za tylko jeden.

pracodawca
Pracodawca
@Cesarzowa Sisi

Szanowna Pani Cesarzowo Rzeczywiście jesteśmy niewielką jak na warunki makroekonomiczne firmą świadczącą usługi w sektorze edukacyjnym. Jako prezes zarządu nigdy nie miałem zapędów korporacyjnych. Nigdy też nie pracowała Pani za najniższą krajową czy też na dwóch lub trzech stanowiskach - wychodząc z zegarkiem w ręce z pracy. Za wszystkie zadania które Pani wykonywała miała Pani dodatkowo płacone gdyż do końca 2020 roku w firmie Lingua Nova obowiązywał system prowizyjny. Umowy o pracę są umowami standardowymi określonymi przepisami pracy które przestrzegamy. Mija się Pani z prawdą obrażając Panią Grażynę i wylewając na nas pomyje. Oczekiwał bym więcej honoru i klasy od kogoś kto używa nazwy cesarzowej Chin

Prowizja
Były pracownik
 Pytanie
@pracodawca

Szanowny panie prezesie, skoro powołuje się pan na przepisy prawa pracy, których przestrzegacie, proszę o wskazanie przepisu, na podstawie którego wypłaca pan prowizje?

Wypłata (lub nie) prowizji
Były pracownik
 Pytanie
@Prowizja

Zdecydowanie ponawiam pytanie "Prowizji". Na jakiej zasadzie jest wypłacana prowizja? Chętnie się dowiemy. Co do Sisi- ja bym się natomiast spodziewała większej wiedzy po kimś kto interesuje się historią. Cesarzowa Sisi NIE BYŁA cesarzową Chin.

Jack
Inne
@Cesarzowa Sisi

zgadzam sie z Cesarzową Sisi. Wbrew twierdzeniom Pracodawcy ,Sisi to cesarzowa Austrii i królowa Wegier a nie cesarzowa Chin.Widać ,że Pracodowca spał na lekcjach historii.

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Lingua Nova na prywatną opiekę medyczną?

Agnieszka
Pracownik
@Pytanie

Oczywiście - zapewniamy pakiet medyczny, świadczenie zaczyna się po 3 miesiącach od podpisania umowy o pracę z możliwością skrócenia tego okresu nawet do dnia podpisania właściwej umowy, o ile w okresie próbnym Pracownik wykazał się zaangażowaniem i kompetencjami. W roku 2021 takiego "przyśpieszenia" świadczenia dokonaliśmy dla 3 nowych Pracowników - Dyrektor Operacyjna Agnieszka Tyrna

Sophia
Były pracownik

WARTO CZYTAĆ OPINIE NA GO WORK! Zdecydowanie odradzam pracę w tej firmie. Wymagania pracodawcy znacząco wykraczają poza zakres obowiązków przedstawiony na rozmowie rekrutacyjnej. Dodatkowo w biurze panuje atmosfera terroru oraz wiecznego stresu. Pani A często deleguje pracownikom dodatkowe zadania, które nagle uznaje za priorytetowe oraz nie informuje odpowiednio wcześniej o istotnych deadlinach. W rezultacie często podnosi głos na pracowników oraz używa wulgaryzmów. Ktoś powinien to zgłosić.Pensja oraz umowa nie są adekwatne do warunków pracy. ODRADZAM APLIKOWANIE DO LINGUA NOVA!

Dlaczego nie warto
Były pracownik

Jest wiele powodów dla których nie warto zawracać sobie głowy tą firmą. Z tego co widzę wiele opini pokrywa się że sobą co już daje do myślenia. Dla mnie najważniejszym powodem, żeby opuścić to miejsce był bezwstydny brak uczciwości całego zarządu. Począwszy od prezesa, który nie widzi w swoim zachowiniu niczego złego, a wręcz przeciwnie - szczyci się swoim brakiem moralnego kręgosłupa. Wszędzie gdzie tylko się da powtarza o ponad trzydziestoletnim doświadczeniem szkoły, ale jak dla mnie to raczej wstyd, że przez 30 lat dyrekcja szkoły nie nauczyła się nic. Podejście do pracownika i klienta przez tyle czasu zmieniło się, ale nie w tej firmie. Pracownika traktuje się jak chłopa pańszczyźnianego, który ma robić wszytko za marne grosze. W tej firmie każdy ma umieć zrobić wszystko według prezesa. W rezultacie przypadkowe obowiązki trafiają do przypadkowych ludzi, jak coś idzie źle to winni są nie ci, którzy odpowiadają za dany projekt tylko ten kto w tym momencie naraził się najbardziej. Klienta można oszukać, naciągnąć prawdę do swoich potrzeb, w imię zasady, że wszyscy tak robią. Pracownicy odchodzą i będą odchodzić, bo nikt nie wytrzyma długo w firmie, która z jednej strony ma korpo zapędy, a z drugiej zarząd rodem z głębokiego PRLu.

ewr

Najlepsze jest to, że nie ma rotacji wśród pracownikow, a to znak, że atmosfera teraz dopisuje w firmie.

Cesarzowa Sisi
Były pracownik
@ewr

To stary wpis, z 2016. Teraz jest mega rotacja i się baaaaardzo dużo zmieniło na złe.

Zostaw merytoryczną opinię o Lingua Nova - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lingua Nova?

    Zobacz opinie na temat firmy Lingua Nova tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lingua Nova?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 7 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lingua Nova?

    Kandydaci do pracy w Lingua Nova napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lingua Nova
Przejdź do nowych opinii