Witam, zmiana est na bazie w Oleśnicy czy w trasie?
Obowiązki
Obsługa tras międzynarodowych
Wymagania
Prawo jazdy kat. C+E
Aktualne badania psychologiczne
Doświadczenie w transporcie min 1 rok
Uczciwość i rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązków
Poszanowanie powierzonego mienia
Oferujemy
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Transporty na terenie ;Niemcy,Dania,Benelux,Austria,Szwajcaria
Nowoczesny tabor MAN, MERCEDES, DAF rok 2020-2022
Praca w rożnych systemach;
2/1 =15 dni / 6 dni wolnego 10.500 pln
33/8 = 33dni / 8 dni wolnego 92 euro/dzien (#14.300)pln
33/15 = 33 dni /15 dni wolnego 92 euro/dzien
Pracę z zachowaniem norm czasu pracy
Terminowość wynagrodzeń
Wyjazd i powrót do Oleśnicy k/Wrocławia
tel. kontaktowy +48 571-306-500
Witam. Czy jest możliwe aby jeździć tylko na włochy w systemie 2/1. Znam język.
Witam obecną stawka to 73 euro a nie 92
od dnia 01.09.2022 jest platnosc 92 euro /dzien w zaleznosci od systemu jaki kierowca wybiera , zapraszam do kontaktu z Mateuszem
Gdzie macie stawkę 92 euro to jest ok 430 zł za system 13/8 takiej stawki nie ma...
Dzień dobry, proszę skontaktować się z naszym specjalistą od zatrudnień p. Mateuszem 665 211 888 chetnie udzieli odpowiedzi
A nie mógłby Pan Mateusz udzielić jednej konkretnej odpowiedzi, aby zakończyć powtarzające się wielokrotnie pytania o stawkach.
Witam bardzo proszę o podawanie stawki dziennej system 13 dni pracy tydzień wolnego ile na dzień dzisiejszy jest ...
Dzień dobry, proszę skontaktować się z naszym specjalistą od zatrudnień p. Mateuszem 665 211 888 chetnie udzieli odpowiedzi
Witam. Obecnie na OLX macie ogłoszenie że dniowka 480 zł. Pan administrator we wpisach tu na forum prostuje temat że od września 92 eu dniowka. Czyli wychodzi na to że euro mamy po 5.22 zł? Nic nie kumam
A daleko trzeba tymi busami dojeżdżać? I gdzie można własne auto zostawić?
Zatrudniacie bez doświadczenia?
Dzień dobry interesuje mnie jaką macie stawkę za dzień przy systemie pracy 13/8 ...Rozmawiałem z Państwa kierowcami na parkingu i ponoć też jeżdżą w takim systemie ...
Dzień dobry, proszę skontaktować się z naszym specjalistą od zatrudnień p. Mateuszem 665 211 888 chetnie udzieli odpowiedzi
Podajecie stawkę 92 euro dziennie to jest nie prawda
Witam jakie stawki teraz mają w TC w systemie 2/1
Witam, Panowie na jakie stawki można teraz liczyć jako kierowca w tc
Płaca w takim razie wygląda bardzo fajnie! Możesz powiedzieć czy każdy pracownik może liczyć na podobną płacę, czy ta podana przez Ciebie jest dla długo-pracujących pracowników?
Dzien dobry, płaca jest dla kazdego kierowcy zatrudnionego u Nas w firmie. Jest dostępne kilka systemów pracy wg własnych potrzeb
Dzień dobry, przykro mi ale został Pan wprowadzony w błąd , wynagrodzenie wynosi 92 eur /dzień Więcej informacji udzieli nasz specjalista
czyli to co pisal wczesniej @tyrol ze srednio 330>360 pln to nie bardzo już aktuale? 280 to zdecydowanie mniej ...
Sknerusy i (usunięte przez administratora) Szefostwo
Czy Trans-Cargo sp.j. zapewnia kartę multisportu?
Tak ale nie bardzo wiem po co ci teraz karta hhehehe Ogólnie firma fajna a w obecnym czasie radzi sobie ok robota jest i kasa na czas bez żadnych zawieszeń w czasie
Co to znaczy? Potwierdzasz, że wypłaty kierowców Trans-Cargo nie trafiają do nich na czas? Na portalu transportowym czytałam o jakichś wekslach, jedni twierdzili, że trzeba je podpisywać, inni, że nic takiego. Szukam wiarygodnych informacji na ten temat.
Jestem ciekaw jak jest teraz, wcześniej była podstawa na konto do 10-tego, a później delegacje do 20tego chyba, czy teraz Grześ płaci te np6000zl w całości jednym przelewem?? ????
Albo firma sponsoruje takie multisporty, albo robi zebraka z pracownika i każe mu współfinansować bonus, jeden chce być żebrakiem i będzie płacił, drugi się zwolni i poszuka porządnej firmy :)))
Baranie , US doliczy Ci do dochodu jesli w całości firma zapłaci na multisporta , wiec lepejnjestvsiebdzielic
Z perspektywy kilkunastu miesięcy pracy w Trans Cargo jako kierowca, na podstawie własnych doświadczeń w tej i innych firmach moją opinię wyrazić mogę następująco: Po stronie plusów - kontakt z dyspozytor (zawsze uprzejmie i z szacunkiem). - nowe pojazdy - dzień zjazdu dotrzymywany. - pracownicy na bazie bardzo w porządku. - panie z biura bardzo miłe i pomocne. Po stronie minusów - no niestety dniówka 280 to jest mało na dzisiejsze czasy dla kierowcy w transporcie międzynarodowym.Z tego powodu odchodzi sporo kierowców. - brak odzieży ochronnej. Dostępne jedynie obuwie. - powroty busami męczące. Podsumowując - nie jest to praca dla świeżaka. Zdarzają się wymagające zlecenia. Ale za to jest ciekawie i nie ma monotonii. Na pytanie czy polecił bym pracę w Trans Cargo. Jako kierowca odpowiem "zapraszam czemu tylko ja mam mieć prze..bane"
I tu się zmieniło , jak jeździsz w systemie to wychodzi 380/dzień plus dostatki (500-800) wiec jest już bardzo dobrze
Nie wierzcie w te wpisy tych obrońców TC poniżej. Pracowałem tam.kilja miesięcy i płacił tylko 280 za dzien codziennie załadunek i rozładunek 1 , 2 lub 3 max miałem. Spalanie poniżej 24 litrow i nigdy nie dał premii ani podwyżki. Spedytorki upierdliwe. Przez wiele firm kierowcy są bardzo źle traktowani. Zamiast dac mi premie za dobre spalanie to mnie jeszcze obciążyćł za zadrapanie nie z mojej winy i nie wyplacil za urlop zalegly. Naprawdę nie polecam tej firmy. Jest naprawdę wiele dobrych firm, że nie trzeba tak ciężko pracować i uzerac się że spedytorkami że zrobiłeś sobie 9: 30 min przerwy A nie 9:00 tak jak ona chciała.Lub dlaczego wyjechał Pan wyrobił Pan 14 h A nie do końca 15 .... O tej firmie można dużo gadać. A na parkingach to szło się wsłuchać od kierowcow jaki to dramat. NIE POLECAM TEJ FIRMY !!!
Dobrze piszesz z tymi głupimi pytaniami spedytor ki, dlaczego pauza 9.5 h a nie 9, ogólnie spedytor ki traktują kierowców jak (usunięte przez administratora) ale to zasługa niskiego Grześka, pajacyka
Ogromne przeprosiny dla Becia!!! Pomylily mi się baby w tej firmie tam jest taki przemiał!! A B akurat była jedna z milszych może dlatego imię zapamiętane! Koleżanka wrzeszczus P już nie pracuje ufff ulga dla innych ;)
Stary wszytsko Ci się pomyliło ???? owszem tam była taka mała wstrętna nie nazywała się B, nie na sensu jej personalnie opisywać bo już nie pracuje i ona nie była żadna kierowniczka tylko tak Nam gadała a właściwie krzyczała, teraz ekipa w biurze jest spoko można się dogadać dziewczyny miłe a tamta kokardka na szczęście wrzeszczy już gdzie indziej ;)
No wiem ze się pomyliło coś mi nie grało jedna bardzo lubiłem (B) a ta druga jak pomyśle to aż ciary dalej mam dobrze ze już nie trzeba jej znosić
Kilka lat pracowałem jako spedytor międzynarodowy w firmie Trans-Cargo i niestety moje doświadczenia są bardzo negatywne. W pracy nie liczą się kompetencje ani zaangażowanie, ale wygląd i atrakcyjność na co szef Grzegorz zwraca szczególną uwagę. Awans dostaje się przez pójście do łóżka z szefem, np. na wyjazdach służbowych (pozdrawiam Agnieszke Z liderkę bez pojęcia o zadaniach na swoim stanowisku) . Szef płaci większość wynagrodzenia do koperty, a jej zawartość zależy od tego kogo szef lubi,a kogo mniej. Pensja jest zależna od punktacji, niczym w przedszkolu. Ogólnie to nie polecam nikomu tej firmy
Najlepsza jest Becia kompetencji zero(usunięte przez administratora)wielka specjalista/ kierowniczka od kontaktów z klientem aż dziwota ze żaden nie zwiał (usunięte przez administratora)wejdźcie ta kobietę bo ostanio doprowadza wszystkich do szału
Tyle komentarzy, tyle obrońców. Kilka faktów. 280zł dniówki?? Serio, w dzisiejszych czasach?? 5600 za 20dni orki zagranicą?? Do tego tandem w małej kabinie, czyli zapewne 10 załadunków, 15 rozładników...naprawde słabo to wyglada. Do tego jakieś dojazdy busem. Czyli nic co zawarte w ogłoszeniu nie pokrywa się z rzeczywistością, no chyba, ze się mylę to proszę mnie poprawić. Tak czy siak naprawdę można spokojniej jeżdzić i za lepsze pieniądze.
A wiec 90% to jeden załadunk-rozładunek calopojazdowe ładunki , Pojazdy to DAF XF w największej kabinie lub Man TGX w dużej kabinie to nie jest małe auto 280pln/dzień plus godziny jazdy po 22-25 pln za każda - to wyjdzie 8200-9100 ale musisz po 7dniach wyjechać ponownie , jeśli uważasz ze to mało idź do pracy u Niemca to zobaczysz czy dostaniesz więcej
Napewno zrobiłbym więcej, wystarczy prześledzić kilka ofert, zeby mieć rozeznanie w temacie. Nie potrzebuje siedzieć po 20 dni w budzie, ale tobie życzę dalszych podwyżek i sukcesów zawodowych.
280 zł dniówka i............................................. i to by było na tyle. Dodatek za godziny jazdy dostaniesz raz do roku jak cię w uja zrobią i nie wyślą po ciebie busa na powrót . Za system 3 na jeden jest max 7000 . W domu jesteś 6 dni , w pracy 25 więc to 3,5 tyg na prawie jeden.
3/1 to 21 dni i 7 dni wolnego =28 wiec zostaje 3 dni następne Jeśli dostałeś tylko 280/ dzień tzn ze jesteś słabym kierowca lub leniwym Stawka min to 7500 wiec , odpowiedz sobie sam Jest tez płatność A każdy CMR i godz jazdy a to daje 9500 pln chyba ze ktoś sobie nie radzi Namieszam ze to sprawiedliwy sposób wynagradzania Dobry sprawny kierowca zarabia dużo więcej niż leniwy początkujący
Chłopie,skąd Ty wziałas te stawki ? Pracowałem u Was i wiem jak ta wygląda. Przez 2 tyg zawsze było średnio 10 lub 11 cmr A godziny jazdy mniej niż 90 przez 2 tyg. Podobno za to płacicie. Przeliczajac te godziny czyli 90 h jazdy w 2 tyg daje 4500 max w systemie 2/2. Skąd Wy macie na stronie 5500 ??? Przecież to nie jest realne !!! Chłopie słabo znasz matematykę dlatego tylko stać cię na pracę u Grzesia bo on bierze każdego kto ma 2 łapy i nie jest ślepy. Ty wystarczy u tego dorobkiewicza biznesmena. Szukacie roznych sposobow na pozyskanie kierowcow i spedytorow A prawda jest taka że przez taka rotację w tempie światła słonecznego znają Was wszyscy wszędzie i nie macie dobrej opini przez takie traktowanie.nie możecie ludzi utrzymać. Gdzie są te spedytorki co się tak na tomtomie rzucaly ? Nie ma ! Wszyscy id Was odchodzą. Podnieście stawki, zacznijcie szanować ludzi i przestańcie obciążać to moze znajdziecie dobrych kierowcow. Grzesiu, Ty się nic nie nauczyłaś przez te lata. Twoja ambicja tobie nie pozwala inaczej. Niestety prawa rynku są inne i trzeba się dostosować do wymagań kierowcow a nie stawiać im nierealne wymagania i oczekiwać sukcesów. Twoja umiejętność pozwoliła na zdobycie wielu ciezarowek, ale Twój brak wykształcenia powoduje że nie potrafisz ludzi utrzymać. Szkoda mi Ciebie chłopie,bo na parkingach chodzą o tobie legendy i to tylko od twoich kierowcow tych obecnych i tych byłych.
System 2/2 5tys bez problemu się dostaje , nie wiem jak kiedyś ale tera zmiany są w niedziele przez co zyskujesz dwa załadunki , noe znam Grzesia ale myśle ze jakbyś był tak inteligentny i błyskotliwy nie siedziałbys na forum tylko drina walił mając 150 wozów a póki nie masz żal Ci (usunięte przez administratora) ściska i tyle Polski naród fee
Jeszcze jedno dla jasności Nie ma spedytorami tylko są dyspozytorzy a ze tego co wiem to kilka osób wyleciało za brak szacunku do kierowców i tyle
Nie kłam ! Takich pieniędzy się nie dostaje w tym systemie. A jestem na forum tylko dlatego aby prostować nieprawdę jaka piszesz. Zupełnie co innego się mówi wśród kierowcow A zupełnie co innego Ty piszesz. Jeszcze raz Ci powtórzę 11 cmr to Max. A nawet jeśli jest ich 15 cmr to znajdź kierowcy ktoś w 10 roboczych dni chce mieć 15 ręcznych rozładunkow+ zaladunki nawet za takie pieniądze ja kie napisałeś. Teraz mam znacznie wiecej i znacznie lzej. Trans Cargo nie wyplacilo za urlop zalegly i chcec wtlyrazic w ten sposób swoją opinię. A Ty drogi kierowco możesz nawet mieć 6000 w systemie 2/2. Natomiast pamiętaj że jeśli odejdziesz, to Grzesiu z Twojego urlopu który Ci się należy odbije sobie A jeśli coś zepsujesz nawet nie że swojej winy to Grzesiu z Tych dokumentów które odpisujesz imblanco po powrocie swoje odbierze. Więc sam się zastanów czy faktycznie jest warte te Te Twoje 5000 tyś. Co do Twojej inteligencji to nie znam Cie i nie chce oceniac.
Załadujesz z 3 miejscami rozładunku wiec masz 3CMR każdy po 250 pln rozładujesz wszystko na następny dzień bo są blisko siebie do tego transport Ok 8 godz 8x22 godz = 176pln +750 za CMR =926 za dwa dni pracy a jak Ci się uda załadować jeszcze to masz następne 250 pln ale nie zawsze się udar wiec w czym ty widzisz problem żeby wykręcić 5tys na rękę ??jesli się komuś niechce pracować to nie zniechęcaj swoim podejściem i nie pisz złe na firmę bo warunki do tego by dobrze zarobić są ,kto chce to ma i tyle Nie podpisywałem żadnych dokumentów in blanco Nie wiem kiedy tu pracowałeś o ile tu byłeś ale nic takiego nie ma
A czy czo hara dalej pracuje specjalistka od przypalonych kotletowz niej taki spedytor jak że szminki ani morska ani świnka heeeeeeee
Ostatnio rzadko piszecie tu o warunkach zatrudnienia w tym miejscu pracy. Ja jestem bardzo ciekawa, jak Trans-Cargo poradziło sobie z pandemią. Chętnie poznam wasze doświadczenia. Czy były jakieś redukcje etatów albo coś w ten deseń?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Trans-Cargo Group Sp.zo.o.sp.k?
Zobacz opinie na temat firmy Trans-Cargo Group Sp.zo.o.sp.k tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 36.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Trans-Cargo Group Sp.zo.o.sp.k?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 1 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Trans-Cargo Group Sp.zo.o.sp.k?
Kandydaci do pracy w Trans-Cargo Group Sp.zo.o.sp.k napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.