Trans-Cargo sp.j.

Oleśnica

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 124 ocen.

Opinie o Trans-Cargo sp.j.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Trans-Cargo sp.j.

Kierowca.

Pozytywne opinie o TC pisane są przez ludzi z biura którzy liżą rowek Trojanowiczą . Natomiast Kierowca jest tylko numerem bocznym na aucie, szacunku zero do kierowców . no i oczywiście jest kilku lizusów z kierowców którzy donoszą na innych, jeden ma na imię Marcin i jeździ busem zbiera kierowców, Marcin ma sieczkę w głowie tym się charakteryzuje i lubi donosić, a po godzinach rowek (usunięte przez administratora) Prezesowi. :) pozdro Marcin dobrego masz dilera że ci taką z muzgu sieczkę robi :)

Informacja z Pewnego źródła.

Wszystkie Negatywne opinie o Trans Cargo z Oleśnicy odzwierciedlają atmosferę panującą w tej firmie, Pracowałem tam i powiem szczerze, omijajcie Kierowcy TC szerokim łukiem jeśli szanujecie siebie samych.

Fabian

Tigo: A kogo masz na myśli pisząc najlepsi kierowcy ?? Lux nie lux kasa na czas

Tigo

Jasne tylko czemu najlepsi kierowcy sami się zwalniają co ? Przeciez to taka lux firma. Dużo obiecują i tylko tyle.

Frigo

Fabian ;) Napisałem jak jest: śledzę różne fora i po swojej starej firmie także i nie zgadzam się z tym co tu jest napisane negatywnie Nie mam takich doświadczeń ani moi koledzy co tu pracują wiec nie ma powodu by hejtowc firmę która dobrze płaci - tyle

Fabian

Witam,z doświadczenia wiem że tam gdzie jest dobrze ludzie się tak nie rozpisuja w necie bo zajęci są pracą i swoim życiem, pozdrawiam

Jhfbbds

Opinie Grubaska i frigo pisane po trawie Takie firmy nie powinny istnieć Koniec i kropka.

frigo

Agata: dostalem umowe o prace od razu, warunku są rzeczywste jak na romozwie kwalifikacyjnej jazda jest w dzien a praca kierowcy jak wszedzie trzeba jezdzic . wyplata na czas , nowy sprzet i ludzie pomocni naprawde nie ma sie czego czepiac , z czystym sumieniem polecam

Grubasek

Negatywne wypowiedzi są błędne Mubsie tu podoba ,robota coraz lepsza poukładane i wekendybw domu ,kasa na czas wiec nie wiem czego ludzie chcą ,premie za eko wypłacane co 10 tys km wszystko na konto polecam

Figo

Przyszedłem z negatywnym nastawieniem ale z ciekawości , jestem zadowolony kasa na czas robota poukładana nowe auta , nie ma co narzekać a robić trzeba jak wszędzie - nie rozumiem negatywnych opini ale ludzie tez są różni ,jeśli się ktoś waha radzę samemu spróbować zamiast czytać negatywne opinie bo mijają się z prawda

ulubieniec lukaszka

panowie wytrzymalem w tej firmie 6 miesiecy dno totalne dno jeszcze raz dno nie spotkalem kierowcy z tc zeby sie pozyytywnie wypowiedzial pozytywnie na temat firmy czlowiek jest tylko nr bocznym totalny wyzysk laski z biura brak doswiadczenia sa pod wielka presja glupka lukaszka jesli ktos chce sie nabawic nerwicy polecam ta firme ulubieniec lukaszka z biura

Bolokop

Nie sadze by prezes zajmował się tym czy kierowca nadrabia km a nawet jeśli tak to tylko po to by kierowca nie miał problemu a to akurat na jego plus :). Ja nie słyszałem by jakiś kierowca miał obciążenie za przepał ,jeśli tak miałeś to jedynie nie dostałeś premi za ekodriving a t nie jest obiecane - trza sobie to wypracować ,ja nieraz dostaje 200 a i udało mi się zgarnąć 900 ale to już fest starania na Eco .. ogólnie firma ma swoje wady ale kasa na czas anatmosfera cóż ,każdy spedytor inny jest trza się dogadać suma Summarum polecam

Zawiedziony

Nie polecam firmy bo atmosfera jest zgniła, Potrącenia za wszystko nawet mała dziurka w plandece zrobiona nie z twojej winy to i tak ty płacisz , Prezes wydaje się miły ale tylko na rozmowie w cztery oczy za plecami jesteś dla niego zero i śledzi cały czas na GPS którą drogą jedziesz i czy czasami nie nadkładasz kilometrów, a jeśli spalanie masz za wysokie to jesteś złodziej z automatu i auta Nowe Ale słabe Actros 1830 .

Fauren

W biurze też totalna porażka, bałagan coraz większy. Ludzie degradowani, przerzucani że stanowiska na stanowisko i traktowani jak totalne zero. Atmosfera beznadziejna . Jedna pani K donosiciel pierwsza klasa. Ma zero wiedzy ale za to tupet i może w czym innym jest dobra bo chyba dorabia u prezesa po godzinach. Prezes kiedyś był ok ale teraz chyba nie myśli głową tylko czym innym.

Libero

Jeżeli chodzi o speducje to wielkie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Jak traficie na Katarzynę to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Laska nie ma o niczym pojęcia. Siedzi tam bo to k....... prezesa. Ogólnie wyzysk . Nie polecam.

Agata

@Luty - a czy możesz napisać nieco więcej o warunkach zatrudnienia w Trans-Cargo? Piszesz o zmianach w kadrach - czy możesz wyjaśnić, co to za zmiany? Czy jest możliwość zatrudnienia w ramach umowy o pracę? Takie informacje będą cenne i pomocna dla osób, które są w trakcie poszukiwania pracy.

Luty

Ja nigdzie dalej w Polsce nie byłem jak Katowice i tylko autostradami a pracuje tutaj już ponad rok, Nie ma co narzekać ale jeśli masz coś lepszego to się tego trzymaj.. firma dla mnie jest Ok po zmianach w kadrach bo koedysnpknoc było debilnie .. kierowcy dają dobre opinie bo sam zanim tu przyszedłem pytałem innych poza tym sam tez kolegom swoim polecam

luty

uciekles czy §cie wywalili ? ja jakos jezdze po A4 i A2 w PL bez zadnych problemow potracaenia a raczej brak premi moze byc tylko za bezszkodowa jazde , francja prawie sie nie jezdzi wiec nie klam czlowieku, poszdles sobie lub musiales pojsc to nie klam teraz .....spedycja jest OK w tym sie zgadzam reszta to klamstw

Były pracownik
@luty 31.07.2017 13:25
uciekles czy §cie wywalili ? ja jakos jezdze po A4 i A2 w PL bez zadnych problemow potracaenia a raczej brak premi moze byc ty...

Uciekłem tak jak każdy szanujący się człowiek pracujący w tej firmie. Fr robiłem dość często może akurat tak trafiasz że tam nie jeździsz i dziwne że jeździsz po autostradach chyba że mówisz o tych krótkich odcinkach do granicy których w zasadzie się nie da ominąć.. druga sprawa to spotykając Twoich kolegów z firmy żaden nie da pozytywnej opinii jak dla mnie to albo siedzisz tam za biurkiem albo jesteś w pierwszej trasie pozdrawiam i życzę wytrwałości...

Były pracownik

Według mnie to zwykły dziad trans pracowałem 3 MSC po których uciekłem a rozmawiając z kierowcami po moim zwolnieniu 0 jakiekolwiek pozytywnej opinii czyli żadnej poprawy. Potrącenia za wszystko nawet gdy nie zawiniles.. ogólnie dno a co do stałych kursów nie przypominam sobie aby takie były (prócz jednej firmy w Niemczech której z jasnych porodów nazwy nie podam). Francja landami a i w Polsce nie możesz jechać po drodze gdzie są opłaty (tak tak krajowke z viatollem też się omija).. pozdrawiam osoby które piszą pozytywne opinie ale każdy kto w tc pracował lub pracuje jako kierowca żadnej z nich nie napisał... Jedyny plus to spedytorki które nie wiem czemu się tam marnują.

Drivermac

Od kiedy głupka i gbura odsunęli to wkoncu się zaczęło coś dziać w firmie ,nowe fury nowe relacje inna atmosfera i kasa stabilna na czas ,jak dla mnie w okolicy nie ma lepszej oferty chyba ze obiecanki cacanki jak w dolmacie ;) Firma jest OK

Tomek

8-10 tys km Obsady pojedyncze Regularne zjazdy

S.R

Podwoje obsady czy pojedyncze??? Ile km. Robicie w waszych systemach??

Tomek

Są stałe relacje ,robota poukładana

Kierowca TC

Jak maja nie zatrudniać kierowców jak non stop nowe auta przychodzą do firmy;) Jest już ponad 100 i nadal do gniotpol zjeżdżają nowe podwozia pod zabudowę ,firma jest OK ale zawsze się jakoś błazen trafi pozdrawiam kolegów z firmy

Łukasz
@Kierowca TC 22.06.2017 17:25
Jak maja nie zatrudniać kierowców jak non stop nowe auta przychodzą do firmy;) Jest już ponad 100 i nadal do gniotpol zjeżdżaj...

Napisz proszę co wozicie, stałe zlecenia na jakiś ładunek czy jak popadnie.

Łukasz

Znowu przyjmują_ a żółtodziobów zatrudniają?

Igor

dramaturgia - brak słów , nie polecam sam byłe i widziałem

Szeroki

Polecam ,kasa na czas i tak jak się ustawiłem 6,7 tys na łapę można więcej ale to już za dużo dla mnie Nowka sprzęty robią robotę jak się patrzy nie ma co narzekać ,o konkurencji z Oleśnicy nie wspomnę (ponad 1 tys MNIEJ za ten sam czas jazdy )

kalyn

A no jesli chodzi o spedycje to wiadomo jak to z nimi jest czasami....

Gruby

Jak w każdej firmie znajdzie się jakiś baran w spedycji ,co Ci będę więcej pisał ,ogólnie dziewczyny działają OK ,ja nie szukam innej pracy

kalyn

Dzieki za info. To mówisz ze polecasz firmę, bo właśnie mam zamiar spróbować u nich, a co właśnie masz na myśli że jest kilka uwag możesz je podać czy nie bardzo?

Gruby

Glownie DE ,NL,BE ,DK,AT nigdzie więcej nie byłem w ciągu roku Polecam zgrana firma choć jest kilka uwag ale ogólne jest OK

kalyn

a właśnie po jakich krajach się poruszają? te ich składy są jakoś wyposażone w środku? jakieś nawigacje czy coś?

globtrotter

bylem widzialem i jestem. pracuje tu od jakiegos czasu i jestem Panowie zadowolony to co mi obiecali MAM, czas wolny w domu i kasa na czas to dla mnie bylo najwazniejsze zestaw mam nowiutki wiec tylko robic trzeba by sie odrobic:) pozdrawiam kierowcow z TC :)

Inga

Actrocy z tunelem i wąską kabina a zestawy już nie wspomnę , bardziej chodzi mi o socjal - kible i t d sam wiesz , ze wczesny gierek to skarb w porównaniu z waszą ofertą dla pracowników zarówno w biurze jak i dla nas

Rumak

1845 actros i naczepa krone to malutkie zestawy to czym ty chcesz jeździć c???

Tomek

w biurach nie mają co robić to siedzą na forum i sami sobie słodzą firma słaba - brak zaplecza - auta malutkie - sama plandeki i zestawy lekkie wizerunkowo bardzo słabo - pieniądze nie wiem ale jak słyszałem też żadnych rewelacji nie ma

Ght

Firma jest Ok Kasa na czas nowy sprzet Nie ma się czego czepić póki co jestem zadowolony

Ght

Firma jest Ok Kasa na czas nowy sprzet Nie ma się czego czepić póki co jestem zadowolony

pol

Wy tez swoje chlodnie z wlaczonym agregatem zostawiacie na 3 dni czyli caly weekend od piatku z wlączonym agregatem w centrum wsi ??? Bo tutaj taki lamus pojezdza rejestracja PTU

sympatyczy

i znowu jakis debil bedzie chlodnia zakłócac cisze na spokojnej wsi

Ftr

Ponoć od marca będą przyjęcia na system każdy weekend w domu ,nie podają jeszCE żadnych szczegółów tylko karzą czekać odnośnie kasy ale to już pewne ,

Paulo

Szkoda ze nie napiszecie w jakim systemie jezdzicie 2tygodnie w trasie wekeend w domu zjast busem a jak jedziesz na 3/1 to 7 dni w domu a co do wyplaty to daja w 3 ratach kazdego 30 puzniej do 10 a na koncu ostatnia 20 a takie bajki co do placeni to dzieciom w pszeczkolu wole zarobic mniej i karzdy wekeend w domu

bolek.

tu nie ma zadnych weksli, o czym wy gadacie ? pracuje tu juz jakis czas i pierwsze slysze o jakis wekslach, ktos tu borute robi. Jesli chodzi o prace i system to trzmaja sie sie tego, to jest ustalone,- regularnosc i kasa na czas to podstawa w tej firmie a robota jak kazda inna

Mietek

Wexel to jedna wielka mina. To bardzo nieodpowiedzialna decyzja

takiJeden

Czy może ktoś się wypowiedzieć jak to jest z tym systemem 2 tyg 1 tydz wolny ? Czy faktycznie dają 6 tys stałej ? I ile to jest 2 tyg bo co firma to inaczej :)

125de

najczesciej na bazie ale zdaza sie okolice dresden lub Leipzig busem sie zjezdza, zmiana auta na bazie

Pit

Jeszcze jedno pytanie.W jakich rejonach Niemiec macie zmianę?

Pit

125de. Dzięki.

125de

Weksli żadnych nie ma kasa na konto

Marian

Daley w zamian za prace trza Wexel podpisac ?

Zostaw opinię o Trans-Cargo sp.j. - Oleśnica

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Trans-Cargo sp.j.