Opinie o Weip Sp. z o.o. w Gdynia

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Weip Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Weip Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Transport i spedycja drogowa - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Weip Sp. z o.o. w Gdynia

Kami
Inne

Rzeczywiście czas reakcji Pań na parkingach jest ekspresowy jednak nie zawsze reklamacje rozpatrywane są negatywnie. Moja sprawa została rozpatrzona pozytywnie. Dzięki Weip za zrozumienie.

Janusz
Inne
@Kami

To miałeś szczęście. Mnie inwalidzie się nie udało

Katarzyna
Inne
@Janusz

Ale co Ci się nie udało? Jakąś sprawę z nim masz, o co?

Gośka
Inne
@Kami

Lizus. Kłaniaj się w pas. Ciekawe co powiedziałbyś, gdyby (jak zdecydowanej większości) reklamacji nie uwzględnili.

WEIP
Pracownik
@Janusz

Osoby posiadające kartę inwalidy są traktowane podobnie z wyjątkiem, że mogą bezpłatnie korzystać z miejsc dla nich wyznaczonych. Na pozostałych miejscach niewyznaczonych należy wykupić bilet.

Beata
Inne

Jestem mega zadowolona z obslugi,no moze gorzej z ekranem parkomatu w sloneczne dni. Infolinia zrozumiala,latwosc skladania reklamacji,dobre zdjecia samochodu:) Polecam,dziekuje i pozdrawiam

TT
Inne
@Beata

Ta firma to porażka, rozpatrzenie reklamacji nie merytoryczne jakby 10 latek to rozpatrywał. Opóźnienie lekarza w poradni brak możliwości dokupienia biletu a ci wstawka o regulaminie i bezimienne odpowiedzi!!! Mnóstwo skarg na firmę i jej prostackie podejście pod lupą UOkiK!

WEIP
Pracownik
@TT

Na wszystkich naszych parkingach jest możliwość pobrania biletu przy pomocy aplikacji mobilnych - ePark, mPay, Skycash i AnyPark. Zatem w kolejce do lekarza czy też będąc na wakacjach w Japonii - jeżeli ma się dostęp do internetu to jest możliwość dokupienia biletu. Na przyszłość zachęcamy do spróbowania :) W aplikacji ePark można użyć kodu rabatowego eparkweip dającego dodatkowe 10zł na parkowanie.

386
Inne

Zwykłe Chiny . Nie miałem drobnych pobiegłem rozmienić. wrzuciłem za trzy minuty chiena już zdążyła wypisać mandat . Oczywiście napisałem odwołanie odpowiedź negatywna . (usunięte przez administratora) czai się za winklem . Wrocław Jeżdżę do Wrocławia bardzo żadko zawsze płacę za parkingi i doczekałem się. Życzę temu parkingowej

2
WEIP sp. z o.o.
Pracownik
@386

Nasi pracownicy działają zgodnie z regulaminem ustalonym i opisanym na tablicach przy wjeździe na parkingi. Problem z zakupem biletu przy pomocy karty płatniczej czy też brak posiadania drobnych pieniędzy nie uprawnia do bezpłatnego postoju na parkingu. Pomimo pozostawienia pojazdu bez uregulowania opłaty nie zgłoszono tego faktu do naszej firmy ani w momencie pozostawienia pojazdu ani w późniejszym czasie przed otrzymaniem wezwania. Za parking można również zapłacić 4 różnymi aplikacjami (skycash, ePark, mPay, Pango) i to bez konieczności podchodzenia do parkomatu i znajdowania się na parkingu (czyli również w pociągu po odjechaniu z parkingu).

WEIP.
Inne
@WEIP sp. z o.o.

Niezależnie jak pięknie byście tego nie opisali, jesteście zwykłymi pospolitymi (usunięte przez administratora). Nazywajmy rzeczy po imieniu.

2
Borys
Inne
@WEIP.

Potwierdzam, że są beznadziejni.

WEIP
Pracownik
@Borys

Panie Borysie.. Niestety nie mamy wpływu na to, że nie zwracał Pan uwagi na znaki podczas wjazdu na parking. Znaki są duże w standardowych wielkościach. Niestety jak można zapoznać się z większością opinii o weip na portalu gowork w ogóle nie dotyczą one pracy w naszej firmie a są to przelewane negatywne emocje kierowców, którzy nie opłacili parkingu w momencie postoju i później mają pretensje, że ich na tym przyłapano. Standardowy czas parkowania to około 2h i kosztuje kilkanaście złotych. Parkowanie bez prawidłowego biletu jest wyłudzeniem usługi na tą kwotę. Można to porównać do sytuacji gdzie klient pojedzie taksówką kilka kilometrów a następnie ucieknie bez opłaty.. Następnie osoba taka zostałaby przyłapana i musiałaby zapłacić opłatę karną i zaczęłaby wypisywać negatywne opinie o korporacji. Wnioski na temat tych opinii nasuwają się same. Mamy tysiące stałych klientów, którzy regularnie parkują na naszych parkingach ponieważ są zadowoleni z usług.

Wojtek
Inne
@WEIP

Taka z was korporacja jak z koziej d trąba

Kontroler 696
Pracownik

Ogólnie firma bardzo ok. Bardzo dużym plusem jest wysokie wynagrodzenie - na pewno jest ponad przeciętne więc jest motywacja żeby się starać i żeby przypadkiem nie chcieli szukać kogoś innego. Jest możliwość dogadania się co do godzin w jakich chce się pracować. Nie ma jakiegoś większego problemu z wolnym jeśli dużo wcześniej zgłoszę taką potrzebę żeby ktoś mnie zastąpił. Nikt mi też nie patrzy na ręce, pracuję bez czyjegokolwiek nadzoru - czasami tylko jest telefon od przełożonego czy parkomaty wszystkie działają, czy znaki są czyste itp.. Czasami zdarzą się 'niespokojni' kierowcy ale jest to bardzo rzadkie i nie jest to problem. Przy aktualnym podejściu firmy na pewno nie mam zamiaru szukać innej pracy.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie Weip Sp. z o.o.? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik Serwisu
Warszawa
XAPIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zapytane
Inne
 Pytanie

Jaki jest czas na opłacenie mandatu za nieuiszczenie opłaty? Czy są doliczane odsetki po jakimś okresie?

Alexa
Inne

Państwa firma to nic innego jak polowanie na zmotoryzowanego klienta. Człowiek nie zdąży włożyć biletu za szybę, po wydrukowaniu go w biletomacie, a już dostaje wezwanie do zapłaty. Czy to nie jest zwykłe okradanie człowieka. Jeśli chcecie aby bilet był za szybą od razu po wjeździe na parking to ustawcie pobieranie biletów na wjeździe a nie biletomaty stoją wewnątrz parkingu. Co ma zrobić osoba wjeżdżająca na parking a przede wszystkim ile ma czasu na pobranie biletu. Bo co niektórzy nie zdążą powrócić do auta a pani przy samochodzie mówi że zdążyła wystawić wezwanie i nic z tym nie zrobi trzeba składać reklamację. Niestety reklamację są zawsze rozpatrywane negatywnie. Czyli trzeba wjeżdżać na parking z biletem w zębach. I ot czyste (usunięte przez administratora)

kuma
Inne
 Pytanie

Niestety zatrudniacie osoby niedouczone nie posiadające zdolności sumowania dwóch biletów Dla nich potwierdzenie za 15,60 zł i ostatnie za 3,60 to jest tylko 3,60 tj 30 min a 15,60 się nie liczy (usunięte przez administratora) baranów Stan 007983 i 007988.Weżcie przeszkolcie swoich pracowników a szczególnie kontrolera podpisującego się GA Kontakt w sprawie reklamacji tylko za pomocą formularza "mobilnego" oraz listownie. Pytam na jakiej podstawie prawnej taka decyzja?? Przecież nie każda starsza osoba posługuje się smartfonem czy komputerem!!! Pracownik w Gdyńskim biurze ulica Długa 21 nie był w stanie odpowiedzieć, powtarzając że takie są przepisy. Możliwość opłat tylko za pomocą jednej aplikacji, co jest utrudnieniem. Stanowczo nie polecam, utrudniony kontakt z przełożonymi w/w pracownika.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Kontroler
Pracownik

Masz rację.. nieudana próba oszczędzenia opłaty za parking to porażka :| Zainstaluj sobie aplikację mobilną to nie będziesz musiał podchodzić do parkomatu. Możesz wykorzystać kod rabatowy eparkweip i dostaniesz 10zł na parkowanie korzystając z aplikacji ePark.

Wiktoria
Inne

Nie widzę tu opinii od pracowników firmy :( ktoś moze pracuje w tym miejscu i wypowie się na temat warunków, wynagrodzenia (tak okolo)? :)

Kontroler
Pracownik
@Wiktoria

Aktualnie widełki przy 160-200h pracy wahają się pomiędzy 3500 a 7000zł brutto w zależności od miasta, w którym pracujesz. Jeżeli jesteś osobą uczącą się to jest to kwota, którą otrzymujesz bezpośrednio przelewem.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Sj org
Inne

potewirdzam. Czlowiek czekający na armagedon, nie mogąc sie doczekać postanowił swoim szemranym "byznesem" czynić osobisty armagedon rodakom i nie tylko.

1
WEIP
Pracownik
 Pytanie

Pani Grażyno, przedmiotowy parking jest bezpłatny do godziny po pobraniu bezpłatnego biletu z parkomatu i pozostawieniu go na podszybiu pojazdu. Parking jest jasno oznakowany, w wielu miejscach znajduje się dodatkowe oznakowanie 'pobierz bilet z parkomatu' a przy wyjściu z parkingu w kierunku biedronki stoją przy samym chodniku dwa parkomaty pozwalające jednym przyciśnięciem przycisku pobrać bezpłatny bilet. System taki działa pod wieloma hipermarketami - nawet w bardzo małych miejscowościach. Nasza firma nikogo nie wprowadza w błąd niemniej Pani opinia niestety już wprowadza inne osoby w błąd. Zatem jeśli chodzi o kodeks karny proszę na przyszłość zwrócić uwagę np. na art. 212 i art. 216 ( https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-znieslawienie-przedsiebiorcy-z-czym-sie-wiaze ). Spółka aby uzyskać dane kierowcy musi skierować pismo do CEPIK (centralnej ewidencji pojazdów i kierowców) dokumentując zarazem swój interes w tym, iż kierowca otrzymał i nie uregulował wezwania do opłaty. Za uzyskanie danych spółka jest zobowiązana ponieść opłatę w wysokości 30,40zł, która doliczana jest do windykowanej kwoty. Całość kwoty wezwania jakie otrzyma osoba nie opłacająca wezwania w przypadku tego parkingu to kwota wezwania 170zł, opłata za CEPIK 30,4zł oraz odsetki od dnia wymagalności opłacenia wezwania. Całość przekracza kwotę 200zł. Sprawa jest przekierowywana do firmy windykacyjnej, która na tej podstawie może wpisać osobę do rejestrów dłużników i jednocześnie dochodzić opłaty od dłużnika sądownie i następnie poprzez komornika. Do opłaty tej dojść zatem mogą jeszcze koszty sądowne, koszty windykacji oraz koszty komornicze a w przypadku pojazdów zarejestrowanych na firmę opłata za opóźnienie w transakcjach handlowych (40 euro). Windykacja nie zawsze następuje tego samego roku w skutek czego kwoty odzyskiwane od wierzycieli zawsze znacząco przekraczają 200zł. Niemniej pomijając ten przykry wątek zawsze zachęcamy kierowców do pobierania biletów i regulowania należności. Staramy się nasze parkingi prowadzić na jak najwyższym poziomie dokładnie je oznakowując, stawiając kilka urządzeń i dbając o ich stan. Nasi pracownicy będący kontrolerami posiadają odpowiednie identyfikatory i podczas kontroli dokładnie dokumentują fotograficznie iż w pojeździe nie było biletu. Gdyby Ci pracownicy mieli stać na wjazdach i przypominać wszystkim o oznakowaniu widocznym na wjeździe i na parkingu to po co montować oznakowanie i parkomaty skoro to pracownicy mogliby pobierać opłaty? Parkingi obsługiwane przez parkomaty zarówno na parkingach miejskich jak i poza nimi cechują się tym, że pobór opłat jest w parkomacie i parking działa bez obsługi ludzkiej. Dokonywane wyrywkowe kontrole pojazdów wyłapują tylko część samochodów, w których nie ma biletu co w wielu wypadkach niestety wynika z tego, że kierowca próbuje zaoszczędzić kilka złotych lub nie zwraca uwagi na oznakowanie. Dla wygody i ułatwienia na wszystkich naszych parkingach wprowadziliśmy również aplikacje mobilne aby nie trzeba było podchodzić do parkomatów i nie trzeba było z góry deklarować czasu postoju. Obsługujemy aplikacje ePark, Skycash, mPay i AnyPark. Wprowadzając kod rabatowy eparkweip w aplikacji ePark można uzyskać dodatkowe 10zł na kolejne parkowanie. Serdecznie Pozdrawiamy!

Krzysztof
Były pracownik
@WEIP

Człowieku jesteś zwykłym sępem, wystawiającym mandaty nawet osobą niepełnosprawnym, karma cię złapię jak ci twoi ludzie kierowców.

Atena
Inne

Nie jestem zadowolona z tej firmy.

Zofia
Inne
@Atena

dlaczego? jakie masz ku temu powody bo ja myślałam o pracy w niej?

WEIP
Pracownik
@Zofia

Pani / Panu Atenie najprawdopodobniej nie chodzi o pracę w firmie a o korzystanie z usług parkingowych, gdzie zapewne przeoczyła oznakowanie lub z innego powodu nie posiadała ważnego biletu na podszybiu. Zrozumiałe jest, że osoby, które otrzymają opłatę karną za brak ważnego biletu nie będą zadowolone z tego faktu ponieważ opłata taka jest stosunkowo wysoka do godziny postoju na parkingu. Niestety nie mamy możliwości uniknąć pojedynczych niezadowolonych klientów niemniej obsługując miliony klientów każdego roku odsetek tych osób jest nieznaczny.

Krzysztof
Inne
 Pytanie

Kontakt w sprawie reklamacji tylko za pomocą formularza "mobilnego" oraz listownie. Pytam na jakiej podstawie prawnej taka decyzja?? Przecież nie każda starsza osoba posługuje się smartfonem czy komputerem!!! Pracownik w Gdyńskim biurze ulica Długa 21 nie był w stanie odpowiedzieć, powtarzając że takie są przepisy. Możliwość opłat tylko za pomocą jednej aplikacji, co jest utrudnieniem. Stanowczo nie polecam, utrudniony kontakt z przełożonymi w/w pracownika.

WEIP
Pracownik
@Krzysztof

Na większości naszych parkingów jest możliwość opłaty w 4 różnych aplikacjach. Jedynie na parkingu Ergo Arena w Gdańsku jest możliwość uregulowania opłaty w jednej aplikacji. Wynika to z faktu bardzo częstych zmian ceny na przedmiotowym parkingu. Niemniej na przedmiotowym parkingu jednocześnie jest zamontowanych 15 nowoczesnych urządzeń dających możliwość płatności kartą, blikiem lub bilonem. Reklamacje przyjmujemy jedynie na piśmie - elektronicznie za pomocą formularza na naszej stronie lub listownie. Reklamacje złożone pisemnie są wiążące, dzięki czemu mogą zostać prawidłowo rozpatrzone. Obsługa reklamacji poprzez stronę internetową jest szyba i wygodna. Z racji zarządzania parkingami w całej Polsce nie prowadzimy obsługi stacjonarnej gdyż nie posiadamy biur w każdym mieście gdzie prowadzimy parkingi.

Iwona
Inne
@WEIP

A jak ktoś nie korzysta z różnych cudów technologii i ma jedynie gotówkę żeby zapłacić?

WEIP
Pracownik
@Iwona

Pani Iwono, podstawowym sposobem płatności za nasze parkingi jest gotówka i taki sposób płatności dostępny jest na każdym parkingu. Aplikacje mobilne są dodatkowym sposobem płatności również dostępnym na każdym naszym parkingu. Panu Krzysztofowi chodziło o fakt, że na jednym z naszych parkingów dostępna aktualnie jest tylko jedna aplikacja (ePark na Ergo Arenie w Gdańsku) a nie więcej aplikacji, które to są dostępne na pozostałych parkingach (ePark, mPay, Skycash oraz AnyPark).

slawek
Inne

automaty uszkodzone firma masa weekend pobiera opłaty za postój to nie zgodne z prawem

WEIP
Pracownik
 Pytanie
@slawek

Panie Sławku, w jaki sposób są uszkodzone parkomaty? Czy doszło do aktów wandalizmu? Czy może w jakiś sposób są niesprawne? Prosimy o kontakt. W przypadku niesprawności jednego z urządzeń należy skorzystać z sąsiednich parkomatów. Można też kontaktować się z naszym serwisem za pomocą infolinii. Zwracamy uwagę na fakt iż jeżeli parkomat nie chce wydrukować biletu za np. 1zł nie wynika to z faktu złego działania. Na większości parkingów jest pewna minimalna kwota, która również jest ujęta na cenniku parkingu. Nie ma możliwości kupienia biletu na kilka minut.

Teresa
Inne

Nikt nie raczył odpowiedzieć na reklamacje. Trudno powiedzieć,żeby to była firma poważna.Unikać tych parkingów i parkomatów.

WEIP
Pracownik
@Teresa

Pani Tereso, wkrótce odpowiemy na reklamację. Odpowiadamy na każdą reklamację po kolei. Niestety nie zawsze nam się udaje udzielić odpowiedzi na kolejny dzień. Proszę spokojnie zaczekać.

Serhii
Inne

Witam, Jestem Ukrainiec. Stal autem na Ukrainskieh rejestracyjnich numerah na platnem parkingu Chlapowo ul.Zeromskiego. oplacilem bilet Nr. 0613 0 14:19 7.07.22 względu na to, że nie umiem dobrze czytać po polsku, biletu nie umieściłem na przedniej szybie, uze o 14: 24 kontroler Nr.804 wnies wezwanie oplaty dodatkowej Nr. 431131 mam zaplacic 170zl. Zlozylem reklamacji ale mysle ze wzgledu na te ze ja obcokrajowca to (usunięte przez administratora)mnie. Zobaczymy jak to bede

4
Serhii
Inne
@Serhii

moja sprawa została rozpatrzona pozytywnie. Dzięki Weip za zrozumienie.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Michał
Pracownik
 Pytanie

O jakich działaniach mówisz? Pracuje tu 2 lata i od żadnego mojego kolegi z pracy nie słyszałem narzekań.

WEIP
Pracownik

Przynajmniej przez ostatnie 2 lata nie zatrudnialiśmy nikogo o imieniu Adam. Rotacje wśród kontrolerów w ostatnim czasie są znikome ze względu na zadowolenie kontrolerów z wykonywanej pracy. Jeżeli jest Pan kierowcą, który za brak biletu otrzymał wezwanie i się Pan z nim nie zgadza może złożyć Pan reklamację za pomocą strony internetowej.

Borys

Potwierdza się to, co napisałem wcześniej. Warunki pracy w tej firmie muszą być fatalne, skoro zmusza się młodych ludzi do nieetycznych zachowań względem klientów. Młody Ukrainiec, który musiał wlepiać mandaty wszystkim zdezorientowanym kierowcom w Gdańsku przy UCK sam mi to przyznał. Pewnie już tam nie pracuje.

1
WEIP
Pracownik
@Borys

Młoda osoba z Ukrainy kontrolująca m. in. ten parking na zmianę z innymi kontrolerami jest zadowolona z pracy i nadal pracuje. Wezwania wystawia tylko osobom, które nie mają ważnego biletu i pozostawiają pojazd bez opłaty na parkingu.

Zofia
@Borys

A to nie polega na tym praca żeby sprawdzać bilety i dawać mandaty? Oczywiście, jak się ma uprawnienia

Paweł
Inne

(usunięte przez administratora) parkomaty uszkodzone, nie czytelne z zamazanymi szybami. nie da rady kupić biletu na 3 dni choć w opisie jest wyraźnie napisane że za dobę 12 zł, zamiast dać klientowi możliwość dopłacenia różnicy wystawiają mandat mimo podsiadany biletu na najdłuższy czas jaki dało się wykupić.

1
Jolanta
Inne
@Paweł

Nie rozumiem czego nie rozumiesz? To chyba uczciwe że możesz stać tylko w opłaconym czasie? A jak idziesz do restauracji to oprócz swojego jedzenia jesz też to, co nie Twoje?

1
Monika
Inne

Radzę unikać korzystania z usług firmy parkingowej Weip!!! Drodzy i nastawieni na jak największy zarobek z mandatów. W Gdańsku parking przy szpitalu uniwersyteckim 6 zł/godzinę, korzystają głównie starsze i schorowane osoby oraz osoby im towarzyszące. Odprowadzając Mamę do szpitala przekroczyłam wykupiony czas o 10min. Mama zasłabła w szpitalu, jakże miałam w tej sytuacji dopłacić bilet przez aplikację lub parkometr. Pewnych okoliczności nie da się przewidzieć. Dodam,że Mama jest osobą niepełnosprawną i może parkować na niebieskich kopertach, ale tych jest mało nawet przy szpitalu. Na moją reklamację uzyskałam oczywiście odpowiedź negatywną, ale widać,że nikt nie czytał uzasadnienia, a regułka odmowna ze strony formy jest pewnie taka sama dla wszystkich reklamujących. Przykre to wszystko, zero zrozumienia i empatii, liczy się tylko okrągła suma na koncie. •

Alicja
Inne
@Monika

Dokładnie, dziś przekroczyłam czas o 11 min, będąc na wizycie u lekarza. Mandat.... Rozumiem jakbym w ogóle nie wykupiła biletu, a tak to co, miałam wybiec od lekarza ,z wizyty na którą czekałam 5 miesięcy, bo musze dokupić czas na parkingu...kpina i wykorzystywanie chorych ludzi...

WEIP
Pracownik
@Monika

Wezwanie kontroler rzeczywiście może już wystawić po kilkunastu minutach od ważnego biletu jeśli akurat będzie kontrolował taki pojazd natomiast bilet można wykupić również przez różne aplikacje mobilne i ustawić stoper dzięki czemu się nie spóźnimy ani nie przepłacimy za parkowanie.

Borys
Inne

Nie polecam. Radzę omijać parkingi WEIP szerokim łukiem. Słabe oznakowanie i beznadziejna obsługa, ale trudno się dziwić, skoro wlepia się mandat kierowcom, którzy mają opłacony bilet w aplikacji, ale nie mieli pojęcia o zmianie zarządcy parkingu przy ul. Smoluchowskiego w Gdańsku. Żenada.

WEIP
Pracownik
@Borys

Oznakowanie parkingu jasno informuje nie tylko w jakich aplikacjach można kupować bilet ale także jaką nazwę parkingu należy wybrać w aplikacji. Informacja taka jest na każdym słupku z oznakowaniem. Zmiana operatora nastąpiła kilka miesięcy temu. Jeżeli poprzedni zarządca bądź ktoś inny ma zgłoszony niniejszy parking w aplikacji a nie ma do tego prawa powinien Pan zwrócić się bezpośrednio do firmy, która takie praktyki czyni z roszczeniem i ewentualnymi dalszymi działaniami.

Wizky
Pracownik

Czytając komentarze o firmach parkingowych można dojść do wniosku, że jest to jedna z najmniej docenianych usług. Wśród wszystkich firm parkingowych i tak firma WEIP ma chyba najlepsze opinie. Usługi jakie świadczy firma są wysokiej jakości - na każdym parkingu zazwyczaj jest kilka parkomatów oraz dostępnych jest dużo aplikacji mobilnych. W przypadku innych prywatnych firm parkingowych jest zauważalnie mniejsza ilość urządzeń oraz mają tylko jedną lub dwie aplikacje mobilne. Samo oznakowanie też jest dobre - na każdym słupie ze znakami jest informacja w jakich aplikacjach można kupić bilety oraz dokładna nazwa parkingu w aplikacji aby nikt się nie pomylił. Praca w firmie daje dużą elastyczność czasu oraz przyzwoite wynagrodzenie i jest dobra atmosfera. Oczywiście zdarzają się niezadowoleni klienci, którzy będą negować firmę pod każdym względem - ale wynika to zazwyczaj z próby zaoszczędzenia przez tych kierowców kilku złotych i płynących z tego konsekwencji.

Zostaw merytoryczną opinię o Weip Sp. z o.o. - Gdynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Weip Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Weip Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Weip Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 15 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Weip Sp. z o.o.
4.2/5 Na podstawie 139 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Długa 21
    81-622 Gdynia
  • NIP: 5862313811 REGON: 366378746 KRS: 0000659476
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Weip Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii