Opinie o Uber Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Uber Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Uber Poland Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Transport i spedycja drogowa - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Uber Poland Sp. z o.o. w Warszawa

baner wywiady
Imigrant

Jak czytam komentarze (pomijając te zawiedzionych klientów), to nie dziwię się, że zagranica się z was śmieją. Dobrze, że wyjechałem z tego kraju, bo wstyd w Polsce przebywać w ogóle. Myślałem, że nic mnie bardziej nie rozśmieszy, aniżeli wyniki wyborów i to, le osób sprzedało kraj za 500+, ale trafiłem na to forum. Jak nie kierowcy ubiera, którzy dowartościowują się równając się z taksówkarzami, podczas gdy w istocie są białymi murzynami robiącymi za miskę ryzu u amerykańca, to wielkie paniska klienci, którzy wepachają się nawet do bagażnika, aby jeszcze więcej przoszczędzić. U mnie w kraju (nie będę pisał gdzie) uber też funkcjonuje, ale jeżdżą nim tylko biedacy, którzy się nie chwalą jacy to oni nie są przedsiębiorczy. Ale w Polsce to już sami janusze biznesu, magistrzy ekonomii, którzy policzyli, że na kursie z Ukraińcem przyoszczędzą 2 zł. A to, że jednocześnie narażają siebie i innych na niebezpieczeństwo? Kij z tym. ważne, że tanio. I takim zachowaniem Polska ma się zbliżać do Zachodu? No raczej do Wschodu się zbliża.

Marek
@Imigrant

Jeżdżę z uberem kilka lat i jestem zadowolony. Fakturę wrzucam w koszty firmy, przejazd bezpieczny niz u taksówkarza z brudnym smierdzącym autem. (usunięte przez administratora) Mądra wykształcona osoba potrafi zarobić. (usunięte przez administratora) osoba ucieka.

3
Zula

Witam,chciałam dzisiaj skorzystać z przejazdu uber po raz pierwszy i ostatni. Mam małego psa rasy shih tzu i podróżuje z nim wszędzie i nigdy nie odmówiono mi przejazdu z moim czworonogiem, który jest mały, nie ma sierści tylko włosy na dodatek krótko obcięte, jest bardzo grzeczny i siedzi potulnie na kolanach. Niestety pan stwierdził że nie lubi psów i nie weźmie nas do swojego samochodu bo ma skóry....Pies jest dobrze ułożony i lubi podróżować samochodem, nie sprawia żadnego klopotu w przeciwieństwie do niektórych łudzi. Nie pojadę więcej z Uberem i nie polecę moim znajomym.

1
pasażer
@Zula

albo Pies ma SIERŚĆ -- ALBO JEJ NIE MA. kRĘCISZ DZIEWCZYNO JAK TYLKO UMIESZ. Włosy to mają Ludzie a nie zwierzęta. a może i TY jesteś właśnie takim ZWIERZĘCIEM. z opisu wynika że tak. a nienawiść masz jak czytam do ludzie. proponuję dobrego lekarza. a jakiego ? hm. ao właśnie , już ty wiesz. pozdrawiam i życzę miłego dnia.

3
Mirosław Malinowski

Zamówiłem taksówkę f-my Uber i po prostu nie przyjechała. Natomiast z konta zostały pobrane pieniądze za niezrealizowany przejazd. W dodatku aplikacja nie daje możliwości reklamowania takiego zdarzenia ani nie udostępnia żadnych numerów telefonów. Firma "krzak". Absolutnie nie polecam f-my Uber Moje sugestie dla Uber Poland Sp. z o.o.: Proponuję poprawić aplikację tak aby dawała możliwość reklamowania niezrealizowanych przejazdów, zwłaszcza jeśli z konta zostały pobrane pieniądze oraz numery telefonów do kontaktu w sytuacjach awaryjnych.

6
Ttur
@Mirosław Malinowski

Nie zamówiłeś taksówki, zamówiłeś nielegalnego przewoźnika

2
razmus
Klient

Kierowca dowiózł mnie sprawnie i bezpiecznie. Nie miałem przy sobie gotówki, bez problemu zgodził się na przelew blikiem na swój telefon. Polecam uber

1
LucyFernandez
Klient

Wygląda na to, że praca w Uber to ciężka orka na korporację, podatki, ZUS, paliwo, naprawy, amortyzację auta, mandaty... itd, itp. Każdy z tej listy ma pewny zarobek, tylko nie kierowca. Koszmarnie duża, ponad trzydziestoprocentowa prowizja dla Ubera. Przynajmniej wiemy, co się stanie kiedy amerykańskie korporacje zdominują rynek prywatnych przewozów osobowych w Polsce. Polakowi nie będzie się opłacało tam zatrudnić, więc hamerykany wykoszą rodzimych taksówkarzy za pomocą słabo opłacanych emigrantów zarobkowych. Żeby było jasne, nie mam powodu bronić taksówkarzy. Pamiętam mój kurs spod Rotundy w Warszawie do tak zwanego "Malborka" na Łazienkowskiej. To było 30 lat temu, a złapany ze słupka kierowca ciemnego Audi skasował wtedy mnie i mojego kolegę na 50 złotych. Niezłe (usunięte przez administratora). Ja takich taksówkarzy bronił nie będę, ale jak w życiu, nie wszyscy są tacy. Wielu ratuje się na taryfie jak może, wiąże koniec z końcem, próbuje złapać stałych klientów uczciwą ceną. Niestety wizja rynku taxi zdominowanego przez amerykańskie firmy mnie przeraża, to będzie tylko interes dla tak zwanych "operatorów", podnajmujących swoje samochody zdesperowanym ludziom, nieświadomym, że czeka ich prawie niewolnicza praca. No cóż, korpo jak to korpo, tam liczy się tylko ile da się wycisnąć z lokalnych "irokezów"... Ale, z drugiej strony, przez te wszystkie poprzednie lata, taksiarze też sobie nieźle nagrabili u ludzi...

Dominika Nowy wpis
@LucyFernandez

Ech...Twoja wypowiedź nie brzmi pozytywnie...czy pracujesz lub masz może kogoś, kto pracuje jako kierowca dla Uber Polska? Widzę dużo ogłoszeń o pracę wystawionych przez nich i chciałabym poznać warunki płacowe. Jestem studentką i myślę, aby po uczelni dorabiać sobie jako kierowca Ubera.

Rebel Nowy wpis
Klient

Banda (usunięte przez administratora) i naciągaczy, zamówienia nie docierają na wskazany adres.

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 10 dni.
 Pytanie

Czym w Uber Poland Sp. z o.o. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?

Tomasz Nowy wpis
Klient

Tragedia Firmy Uber czas oczekiwania aplikacja 7 a faktyczny 20 minut. Pierwszy i ostatni raz.

logo firmy Lekarze Specjaliści
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(159 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Recepcjonistka do biura w Kancelarii Adwokackiej
Warszawa
Kancelaria Prawna Pasternak Legal
Wyślij CV
logo firmy Pomoc kuchenna-zmywak
Warszawa
GoWork.pl
(496 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Miro
Pracownik

Uber Poland to najlepsza platforma na świecie. Niestety niektórzy pasażerowie to pospolite (usunięte przez administratora), lumpy, (usunięte przez administratora)i pijaki. Żal mi kierowców, którzy muszą wozić to (usunięte przez administratora) dla paru zł. Zarobku na chleb

1
Natalia

UBER. Widzieliśmy w aplikacji, że kierowca dojeżdża po nas, po czym nie odebrał nas, ale zaczął realizować kurs bez nas! Nie dało się z nim skontaktować, nie odbierał połączeń, ani nie dało się zamówić nowego Ubera, bo rzekomo jechaliśmy z nim. Dopiero jak mąż zmienił trasę w aplikacji, czy coś tam poklikał i był dowód oszustwa w aplikacji to nagle (usunięte przez administratora) kierowca nas wirtualnie wysadził w jednej trzeciej trasy i skasował za to pieniądze z konta. Jawne oszustwo. A my próbowaliśmy ratować sytuację żeby zdążyć na pendolino i łapaliśmy autobusy. Dodam, że jestem prawie w 8.miesiacu ciąży i stres i biegi po Ursynowie, żeby dojechać na centralny nie były wskazane. Oczywiście nie zdążyliśmy na pendolino. Bilety za prawie 300zł przepadły. Musieliśmy kupić bilety za kolejne 120zl i błagać znajomych żeby o północy jechali po nas 100km w dwie strony do Katowic, bo nie było innego pociągu ani autobusu do domu. Plus bilety na komunikację i dodatkowe koszty, stres, koczowanie na dworcu przez oszusta z Ubera. Jednym słowem oszukańcza firma, kasę skasował z konta za przejazd widmo, jak my nawet nie wsiedlismy do taksówki. To na pewno nie jest koniec tej sprawy z naszej strony, bo jesteśmy stratni setki złotych przez Ubera. Mieliśmy zaplanowany dojazd z marginesem czasu, a przez oszusta z Ubera ponieslismy straty. Jednym słowem nie polecam.

9
Wujek dobra rada
@Natalia

To nie jest koniec z naszej strony :D Jak to zabrzmiało. Chcieliście nielegalnego przewoźnika, to macie. Swoją drogą, to bardzo mądra jesteś, że w 8. ciąży chcesz jechać z Saszą z kupionym prawem jazdy. Czyżby kolejna tępa Karyna?

1
Natalia
@Wujek dobra rada

Świetnie że każdy klient musi się orientować w aktualnym statusie prawnym przewoźnika, który działa na całym świecie i prawo go nie dosięga jakoś. Rozumiem, że wg Ciebie Państwo Polskie popiera oszustów skoro nie zamyka firmy uber? A to moja wina, że tak jest? Ja a nie sąd jestem od osądzania uczciwości firmy przed zaistnieniem zdarzenia? No to Ciekawy masz tok myślenia. O Warszawskich taksówkarzach krążą też legendy, tacy sami obwożący po obrzeżach miasta. Rozumiem, że nie (usunięte przez administratora) klient jest ofiarą tylko winnym bo powinien nie korzystać z ich usług. Co masz na myśli nazywając mnie Karyna, bo nie rozumiem Twojego podwórkowego slangu?

2
Alicja
@Natalia

@Natalia Ja nie żałuję nikomu zarabiać. Aby zacząć zarabiać w Uberze wystarczy własny samochód i telefon z aplikacją?

Arek
@Natalia

Nie rozumiem.... to nie można było TAXI zamówić lub podejść na najbliższy postój TAXI? Przecież równie dobrze samochód UBERa mógł się popsuć po drodze lub złapać "gumę", korek mógł być, itp. Przecież mieliście zaplanowaną nadwyżkę czasu....

Gosc
@Natalia

Ktoś powinien im wreszcie zrobić kolo tylko , to jest jawne okradanie ludzi i robione to jest z premedytacją .

edi
@Gosc

ale co bo nic nie rozumiem

Loopkite
@Natalia

Po 1. W każdej chwili od momentu zamówienia przejazdu można go anulować (wyraźnie, dużymi literami jest napisane "ANULUJ") Po 2. Istnieje taka opcja jak "zaplanuj przejazd". Dzięki temu możemy zamówić przejazd z wyprzedzeniem i kierowca będzie na nas czekał o określonej godzinie. Bardzo przydatne, gdy planujemy wyjazd za miasto i musimy dostać się na dworzec, lotnisko itp. Po 3. W sytuacji, którą opisujesz bardzo łatwo odzyskać pieniądze. Po 4. Cała ta historia wydaje mi się bardzo naciągana i jeżeli rzeczywiście coś poszło nie tak to zapewne przez Waszą ignorancje, bezmyślność i próżność.

1
kapitan bomba
@Loopkite

bueeheheheh to ja ci napisze jako kierowca jak wygląda opcja zaplanuj przejazd, jak zbliża się godzina którą określiłeś w aplikacji to ta szuka kierowcę który jest najbliżej ciebie i teraz to czy rzeczywiście to zadziała zależy od miejsca czasu i chęci kierowcy oraz tego czy jakiś w tej okolicy jest, heheh powodzenia

Edi
@Natalia

Dla normalnych ludzi są taksówki nie mówię o tych z pod dworców nie zrzeszonych bo to w większości (usunięte przez administratora) ale o normalnych korporacjach gdzie po zamówieniu podjeżdza prawdziwe taxi oklejone z taksometrem(usunięte przez administratora)

1
Nick
@kapitan bomba

To ciekawe. Nie jestem kierowcą Ubera parę lat (więcej niż 2). I nic się nie zmieniło. Generalnie teza jest taka, że kierowca "się znajdzie". Nie zawsze się znajdzie.

antykorpo
Były pracownik
 Pytanie
@Arek

oho złotówy w natarciu. Tak jakby taksiarze byli zawsze super okrzesani... Niby, że sami Polacy a jak wasze komentarze pokazują, kultura osobista jak z żulerni u Leona. I co wam Ukraińcy tak przeszkadzają? Może ja nie chcę z xenofobami jeździć, którzy wymagają lojalności od klientów, a jak inne zawody albo mieszkańcy protestują w jakiejś sprawie, to na nich bez skrupułów spychacie Passatami. Zamiast propagandy jacy to taxiarze cudowni, zainwestujcie w edukację kierowców.

antykorpo
Były pracownik
 Pytanie
@Edi

jak wy chcecie klientów odzyskać, skoro obrażacie potencjalnych klientów, za to że skorzystali z Ubera? I wy o kulturze i polskości mówicie? Chyba tej rodem z Kargula i Pawlaka... Hipokryci z przerostem ego. Dziękuje bardzo, ale sami sobie wystawiacie świadectwo.

Irlandczyk
Pracownik
@Natalia

Mam nadzieję że dziecko nie będzie tak głupie i puste i niestety polskie jak mamusia...

Rono
Klient
@Natalia

Ta sama sytuacja, nie przyjechał uber, jeden drugi ...jak im nie pasuje kurs poprostu nie przyjeżdzają, nie ma gdzie reklamowac uslugi bo zrobili zwrot srodkow ale umowa zawarta drogą elektroniczna nie wykonana dobry prawnik rozkminił by to raz dwa nie polecam tej firmy do transportu bo niestety sa niewiarygodni

Cloud
Były pracownik
@Natalia

Kupić bilety za 300 zeta i korzystać z ubera... Typowo polski "stan umysłu". Znając takich ludzi jak wy, za pół roku zapomnicie i znów zadzwonicie po ubera bo taniej, no i przecież "nie wszyscy tacy są". Nawet mi was nie żal.

pasażerka
Klient
 Pytanie
@Natalia

coś mi tu Śmierdzi . to WY Pasażerowie wybieracie się na Dworzec PKP na ostatnią chwilę i jeszcze w Ciąży Pasażerka? . to widać że to jest Oszustwo z tym wpisem - opisem . i ten rzekomo precyzyjny Opis . typowe pisanie na zlecenie Korpo TAXI .

edzio
Klient
@Loopkite

bredzisz- ludzie z przypadku, imigranci na lewiznie - prawko z bazaru, bez ubezpieczenia na przewoz osob, badan, dowswiqdczenia, - i autopsja !- dzwonie ! mowie gdzie jestem- nie ma typa- a mowi ze jst pod adresem ! - i tak ze 3 rqzy - obciazenie z karty- bo anulowali przejazd 1 - jedzijcie tym dalej- zycze powodzenia w sadzie jak przepdan bilety na samolot, wypadke po drodze, zabijecie sie bo - jedzie- amotor z przypadku - bez badan, czegokolwiek i ubezpieczneian przewoz osob ! - SWIADOMEI WSIADACIE ! - W ZADNYM SADZIE NIE WYGRACIE !!!! - NIC !!!!

edzio
Użytkownicy czekają na odpowiedź 41 dni.
Klient
 Pytanie

(usunięte przez administratora) transportu pasażerów- ludzie z przypadku, bez badań, psychotestów - zrobiłeś prawko tydzień temu ? ok- jestes uber. - bez ubezpieczenia taksówki do przewozu ludzi- to koszt x 3-4 w przypadku zarobkowego przewozu osób ! , bez licencji, bez kwalifikacji,bez podatków, zusów- kamikadze- młodzi gniewni- jak cos sie stanie -swaidomie do tego wsiadaci3e! a koszt- zazwyczaj wiekszy niz -LICENCJONOWANEJ TAKSÓWKI !!!!!! - autopsja !

Doki
Klient

Fatalna obsługa klienta. Zamowienie z maksymalnie 30min było opóźnione do 1h30+, przyjechało rozmiękłe, zimne, zdewastowane, do tego część pomylona. Zamówienie z opłatą serwisową za około 70zł, a uber eats poczuwa się do zwrotu 9,19zł w portfeli aplikacji. Omijać szerokim łukiem, nigdy więcej.

Wika
Klient

Nie polecam. Wiedzą ze jeżdżą na bolcie, powinni być przygotowani na oddanie reszty. To nie jest już mój problem ze daje 50 zł a kierowca nie ma jak wydać. Tragedia niektórzy to wykorzystują jak tylko mogą. Albo nie widza gdzie ich nawigacja prowadzi

Yogi
Klient

Witam jeżeli chcecie skorzystać z ubera to trzy razy się zastanówcie dzisiaj zamówiłem po raz pierwszy i ostatni raz jazdę uberem na wyświetlaczu okazało się że mam zapłacić 35 zł co zaakceptowałem potem się okazało że jeszcze dodatkowa ma zapłacić 14 zł co dało w sumie 30 49 zł za 7 km czyli 7 zł za kilometr takiego złodziejstwa to jeszcze nigdy w życiu nie spotkałem się chyba że się korzysta z taksówek prywatnych na tak zwaną kartę na przyklejoną na tylnej szybie albo podwoziem nigdy w życiu więcej z ubera

Rozczrowanie
Klient

Brak chęci do pracy kierowców, lewi tak w waszym siećowym podejściu, 2/10 tyle powiem w dzisiejszym zestawieniu xd

Mateusz
Klient

Jedzenie zostało zamówione i opłacone, podany został przewidziany czas dostawy. Po 20 minutach zadzwonił dostawca że adres dostawy jest za daleko i on jedzenia nie dowiezie mimo że zostało juz potwierdzone i pobrane pieniądze. Po paru minutach zadzwonila Pani z Uber Eats w celu sprecyzowania adresu dostawy żeby dostawca wiedział dokładnie gdzie dojechać mimo że w opisie zamówienia był dokładny opis miejsca dostawy żeby dostawca nie miał problemu z trafieniem. Minęło około 30 minut i dostałem informację że zamówienie zostało anulowane. Wielokrotnie próbowałem dodzwonić się do Pani która się ze mną kontaktowała i za każdym razem połączenie zostało odrzucone, natomiast na infolinii Uber Eats nikt nie raczył odebrać żeby wyjaśnić sytuacje. Zachowanie ze strony Uber Eats było BARDZO nieprofesjonalne, a jeśli restauracja znajduje się za daleko to nie powinno być możliwości zamówienia z niej na dany adres

Yejs
Pracownik

Witajcie ludzie uważajcie na partnera UBera to Jest Lichwa wypożycza sz Auto i co tydzień płacisz 1400 zł z kosztami gazu a zarabiasz nic jesteś w plecy jeżdżąc po 60 h nie można tak pracować i tym bardziej w Warszawie gdzie wszystko jest drogie wynająć mieszkanie kosztem życia naprawdę partnerzy U Bera wykorzystują ludzi z małych miast którzy przyjeżdżają z Apple chlebem i lepszym życiem wykorzystają Ukraińca polaka ale nie (usunięte przez administratora)warszawskiego bo (usunięte przez administratora) warszawski nie pójdzie robić za darmo bo wie że to są jest wszystko Lichwa Partnerzy zarabiają krocie na leasing Gach a ludzie jeżdżą po 12 h nic z tego nie mają to wszystko powinno iść do Internetu do radia do gazety do telewizji oraz do sądu to co oni robią na cudzej krzywdzie ludzie przyjeżdżają z dzikiego wschodu i są wykorzystywani pracują po 80 h w tygodniu zarabiają 500 zł Polak który przyjeżdża z małego miasta też nie daję rady się trzymać podpisuje (usunięte przez administratora)

Leśnik
Klient

Dzisiaj przyjechałem pociągiem do Sopotu. Stanalem w okolicach dworca PKP na ulicy Kościuszki zamówiłem Ubera i z góry zapłaciłem za przejazd. Miał podjechać (Ihor w Corsie) w ciągu dwóch minut. Po dziesięciu minutach otrzymałem informację od Ubera że kurs został zrealizowany a ja tymczasem nadal czekałem na przyjazd kierowcy. Za kurs zapłaciłem 15,42pln. Z tych pieniędzy potrącony został mi, jak to napisano "napiwek" dla kierowcy natomiast resztę zwrotnie przelano na mój rachunek. Jest to jakiś sposób w myśl zasady: nie narobić się i zarobić. Zdecydowanie nie polecam!

Misi
Były pracownik

Witam Partnerzy Ubera to (usunięte przez administratora) na lizingach płacisz co tygodniowy characz a zarabiasz tyle co nic niech (usunięte przez administratora) Ukraińców ale nas Polaków nie będą powinni mieć połamane kości za takie zachowanie bez litości Lichwa Warszawska odradzam pracy na kierowcy ubera to nie opłacalne

Ha
Były pracownik

Odradzam pracy wynajmowania spłacania lizingow Lichwiarzy którzy biorą co tydz characz za auto po kilka tysięcy plus koszty utrzymania gaz benzyna człowiek jeździ i nic nie ma byłem w długach pracowałem tylko na lizing auta i gaz ciagle dokładałem a Lichwa która mi wypchała auto i naobiecywała milionów umywał ręce Cwaniacy Warszawscy naciągają ludzi wypożyczalnie aut partnerzy uberow to źli ludzie Lichwiarze dają auto po czym dowiadujesz się ze masz za nie płacić characz po tys zł tygodniowo!!!!!! To powinno podejść pod paragraf lichwa ludzie Ja jeżdżąc 50 godzin w tyg zarabiałem tylko na auto Lichwirza Warszawskigo Partnera a co zostało to na gaz na przyszły tydz tam nie da się zarobić oszuści naciągacze

Gotha
Pracownik

Nie polecam. Kierowcy (usunięte przez administratora). Nie ma kontaktu z firmą, żeby złożyć skargę. Kierowca wziął kasę a w systemie mam, że nie zapłaciłam.

Mamdarynka
Klient

Podstawowym warunkiem w zatrudnieniu w firmie uber powinna byc znsjomosc jezyka polakiego lub angielskiego. Niestety zatrudniacie ludzi mowiacych tylko w swoim ojczystym hezyku i z taka sytuacjs nie spotkalsm sie w innych krajach europy. Nie czuje die bezpiecznie , nie macie zadnego nadzoru nad tymi ktorych zatrudniacie a niestety taniej nie znaczy lepiej. Nigdy w zyciy nie dlorzystam z Waszych uslug, piziom naprawde zenuhacy

Beata
@Mamdarynka

i tylko tyle by wystarczyło? żeby ktoś znał język i miałoby to przeważać odnośnie jakiegokolwiek poczucia bezpieczeństwa? A na chwilę obecną jakie warunki zatrudnienia mają, nic się nie zmieniło w tym roku?

Mike
Klient

Uber jest najgorszym dostawcą usług przewozowych jakiego znam. Totalny brak profesjonalizmu. Znalezienie kierowcy ew dowolnym momencie graniczy z cudem. Stawki są wygórowane a kierowcy niekompetentni. Nie znają języka nie potrafią się poruszać po okolicy. Odwołują po 20 minutach przejazd. Ta firma ostatnio się tylko ośmiesza.

Mamdarynka
Były pracownik
@Mike

Uwazsm dokladnie tak sami, totalny brsk kompetencji, zatrudnianie byle kogo

Ł
Klient

Zamówiłem Uber na dokładny adres, przyjechał ulice dalej, kierowca twierdził ze jest ok bo mu tak nawigacja podpowiedziała. Następnie wsiadłem kurs około 4 - 5 KM rano koszt 10.73 zł, mówię taniej niż w zwykłym Taxi to jadę. Wsiadłem a kierowca wiózł mnie na około i to dosłownie nawet droga leśna pomyślałem wtedy że nawet może mnie wieźć ile chce za te prawie 11 zł mi nie przeszkadzało do puki nie wysiadłem. Spojrzałem na konto a tu jeszcze - 7.66 zł transakcja Uber. Czyli bez mojej wiedzy pobrali dodatkowo prawie 8 zł niby nic ale chciałbym wiedzieć o tym od początku. Dlaczego ja jako klient mam płacić za błędy Kierowcy który nie zna miasta a nawigacja która ma w samochodzie pokazywała dobra drogę tylko Kierowcy coś się umyslalo. Jeździłem dość często unerem ale od tej sytuacji już nie jeżdżę. Porażka, kierowca popełnił błąd niech płaci a nie obciążacie klienta skoro to nie moja wina była tylko jego. Jeszcze raz porażka DROGO !!!!!!! Wolę zwykle Taxi trochę drożej ale napewno szybciej

Etap 1
Etap 2

Zostaw merytoryczną opinię o Uber Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Uber Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Uber Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 57.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Uber Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 53, z czego 4 to opinie pozytywne, 38 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Uber Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Uber Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Styczniu 2023r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. pracuj.pl 4 309 200
  2. GoWork.pl 4 049 352
  3. olx.pl - praca 3 255 228
  4. jooble.org 2 682 558
Uber Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii