Jak czytam komentarze (pomijając te zawiedzionych klientów), to nie dziwię się, że zagranica się z was śmieją. Dobrze, że wyjechałem z tego kraju, bo wstyd w Polsce przebywać w ogóle. Myślałem, że nic mnie bardziej nie rozśmieszy, aniżeli wyniki wyborów i to, le osób sprzedało kraj za 500+, ale trafiłem na to forum. Jak nie kierowcy ubiera, którzy dowartościowują się równając się z taksówkarzami, podczas gdy w istocie są białymi murzynami robiącymi za miskę ryzu u amerykańca, to wielkie paniska klienci, którzy wepachają się nawet do bagażnika, aby jeszcze więcej przoszczędzić. U mnie w kraju (nie będę pisał gdzie) uber też funkcjonuje, ale jeżdżą nim tylko biedacy, którzy się nie chwalą jacy to oni nie są przedsiębiorczy. Ale w Polsce to już sami janusze biznesu, magistrzy ekonomii, którzy policzyli, że na kursie z Ukraińcem przyoszczędzą 2 zł. A to, że jednocześnie narażają siebie i innych na niebezpieczeństwo? Kij z tym. ważne, że tanio. I takim zachowaniem Polska ma się zbliżać do Zachodu? No raczej do Wschodu się zbliża.
Jeżdżę z uberem kilka lat i jestem zadowolony. Fakturę wrzucam w koszty firmy, przejazd bezpieczny niz u taksówkarza z brudnym smierdzącym autem. (usunięte przez administratora) Mądra wykształcona osoba potrafi zarobić. (usunięte przez administratora) osoba ucieka.
no to da..em jesteś, powinno ci zależeć na droższych przejazdach bo mógłbyś więcej odliczyć od podstawy opodatkowania, dwa ubery też są bardzo często brudne i śmierdzące, według mnie standard gorszy niż w taxi przede wszystkim dlatego że nieprzewidywalny, kiedy korzystam z taxi to wiem czego po jakiej korporacji się spodziewać, uber to loteria btw gratuluję posiadania dużego biznesu (no bo skoro możesz rozliczać koszty to znaczy że prowadzisz pełną księgowość, czyli przychód rocznie min. 2 000 000 euro)
A nie masz wrażenia że (usunięte przez administratora) wyżej głowy? Może Ci się wydaje że jesteś taki oświecony ale wygląda na to że jesteś kretynem
ADMINISTRATOR !!!! prosze nie usuwać ważnych słów w tekście . to jest Esencja OPISU .
Typowa polaczkowość. Wcale mnie to nie dziwi. A ten wyżej to jeszcze lepszy: gość coś pisze, że mądra i wykształcona osoba może zarabiać w Polsce... na forum ubera. Dlatego się z tej nacji śmieją w całej Europie. Polak ma taki sam status jak rusek.
Ręce opadają jak płetwy. Co ma rozliczanie kosztów do wielkości firmy? Możesz mieć pełną księgowość na małej działalności, tylko po co. A koszty możesz rozliczać na kpir(usunięte przez administratora)
Panie Marku potrafi zarobić ale jakim kosztem jeżdząc po 12-15 godzin przez 7dni w tygodniu ? chciałby Pan tak pracować? a gdzie tu jest w tym wszystkim dobro pasażera?
Imigrant - z tego co tu Opisujesz - to widać że jesteś jeszcze większym Pachołkiem od tych co jeżdzą w UBER a są z BANGLADESZU . oni przyjechali z biednego Kraju . TY EMIGRANT , uciekłeś z bogatego Kraju i wstydzisz się napisać , w jakim Kraju pomiatają Tobą.
Ha ha ha typowy nieudacznik, który wyemigrował na zmywak do UK i teraz odgrywa przed innymi człowieka sukcesu. Jaki to typowe, pewnie za 2 lub 3 lata będzie udawał, ze nie potrafi już mówić bez akcentu po polsku.
Koleś to że wyjechałeś za granicę nie zwalnia cię z prawidłowej pisowni. Za nim co kolwiek wyślesz to 2 razy przeczytaj.
Paze - to Twój skrót od tego że jesteś Pazerny - czy to skrót że jesteś złośliwy ?. wyjaśnij bo się pogubiłem. a przeczytałem to co Napisałeś złośliwie , do innego użytkownika.
Pan biznesmen z zagranicy, proszę powiedz mi mój bogaczu gdzie Uber jest uważany za Taxi niższego sortu? Zawsze wydawało mi się ze korzystałem z Uber przez prostotę w zamawianiu taryfy, ale najwyraźniej byłem w błędzie. Oczywiście najlepiej wrzucać wszędzie kontekst polityczny który nie ma nic do rzeczy, fakt ciężko się żyje ale czasami jak jest się skończonym kretynem i nawet w państwie gdzie pieniądze dostaje się za rodzenie dzieci ktoś sobie nie radzi to lepiej wyjechać i kopać rowy u Niemca i tam przyoszczędzić 2€ Na Uberze czyli jakieś… ulala aż 8zl. Wybacz ale wyjeżdżając za granice szukając pracy nie stajesz się lepszy, jedynie mniej zaradny.
Święta racja. Wożenie sfrustrowanych korporacyjnych polskich brudasów za (usunięte przez administratora) pieniądze. Płacąc 1,00 pln za kilometr(usunięte przez administratora) obojga płci raczą fascynować się możliwością wystawienia oceny. Parszywe niepiśmienne brudasy dla których 1 000 Euro to szczyt marzeń i ziszczenie "warszawskiego snu".
kasztanek który nigdzie nie byłeś i niczego nie widziałeś. powiedz mi gdzie na świecie przejazd parszywym Uberem uważany jest za oznakę statusu i powód do dumy. tylko w polszy jeżdzą nim parszywe brudasy
" Wykształcona mądra osaba" nie wsiada do ubera, bolta czy innego "innowacyjnego" (usunięte przez administratora)
Odezwał się super polaczek, ekspert biznesu, Januszek na emigracji, a może migracji...
Sądzę, że to napisał rozgoryczony "taksówkarz" czekający na klienta na postoju.
Połowę życia spędziłem za granicą. Ale po samej pisowni śmiało mogę stwierdzić że jesteś debilem i tyrakiem na jakiejś farmie, bez jznajomości ęzyka hahahaha
Ta firma to jakaś porażka. Nie znajduje samochodu ale każdorazowo pobiera opłatę. Skandal. Wyłudzają pieniądze nie dostarczając usługi. Powinno im się zakazać działalności.
Kierowcy ubiera w Wawie. Łamią wszystkie możliwe przepisy, nie znają znaków, mają ciągle stłuczki ( samochody lepią szara taśmą tak je naprawiają ) nie komunikują się w żadnym znanym w Europie języku i gdyby nie aplikacja na telefon nie dojechaliby nigdzie. Często tak też się dzieje bo jeżdżą na ukraińskim google i błądzą. To nie są kierowcy tylko poganiacze kóz.
Dokładnie tak jest. Uberem jako kierowcy jeżdżą obcokrajowcy, którzy nie mają innej alternatywy lub Polacy, którzy chcą sprawdzić jak to będzie i za chwilę rezygnują. I ci wszyscy kierowcy są wyzyskiwani jak (usunięte przez administratora) A jako pasażerowie jeżdżą ludzie, których należałoby przeanalizować psychologicznie. Ci którzy z jednej strony wydają w knajpie po 500zł w weekend a z drugiej gól im skacze do gardła jak mają wydać więcej niż wydaliby na samą benzynę swojego samochodu (kierowcy zostanie 30% )
A kto by jeździł za 10zl na godzinę? Poganiacze kóz wożą poganiaczy owiec. Zbydlęcenie w obu stron. A amerykańska firma ma (usunięte przez administratora) na jednych i drugich.
Jakbyś nie wiedział, że prawie wszyscy Polacy pracuja dla zagranicznych koncernów za ułamek tego co zarabiają ich odpowiednicy na Zachodzie, to byś się dopiero zdziwił
Witam,chciałam dzisiaj skorzystać z przejazdu uber po raz pierwszy i ostatni. Mam małego psa rasy shih tzu i podróżuje z nim wszędzie i nigdy nie odmówiono mi przejazdu z moim czworonogiem, który jest mały, nie ma sierści tylko włosy na dodatek krótko obcięte, jest bardzo grzeczny i siedzi potulnie na kolanach. Niestety pan stwierdził że nie lubi psów i nie weźmie nas do swojego samochodu bo ma skóry....Pies jest dobrze ułożony i lubi podróżować samochodem, nie sprawia żadnego klopotu w przeciwieństwie do niektórych łudzi. Nie pojadę więcej z Uberem i nie polecę moim znajomym.
albo Pies ma SIERŚĆ -- ALBO JEJ NIE MA. kRĘCISZ DZIEWCZYNO JAK TYLKO UMIESZ. Włosy to mają Ludzie a nie zwierzęta. a może i TY jesteś właśnie takim ZWIERZĘCIEM. z opisu wynika że tak. a nienawiść masz jak czytam do ludzie. proponuję dobrego lekarza. a jakiego ? hm. ao właśnie , już ty wiesz. pozdrawiam i życzę miłego dnia.
Nie będę dyskutować na temat tego jakie zwierzęta oraz co i kogo można przewozić ,po co taka firma która z gory robi selekcję a sama proponuje przewóz zwierząt. ?A tak na marginesie to shit tzu ma włosy i jest bezpieczny dla alergików. Pojechałam z inną firmą i problemu nie było.
Witam. To czy kierowca zabierze pasazera z pieskiem zalezy nie od tego czy jezdzi w Uberze czy w Taxi czy jeszcze gdzies indziej. To zalezy na jakiego czlowieka trafimy, od jego grzecznosci, kultury itd. Ja np nigdy nie odmawiam pasażerom jazdy z pupilem pomimo ze mam silna alergie na siersc zwierząt. Przejazd trwa kilka minut a moze zaoszczędzić komus klopotu. Aczkolwiek decyzja nalezy do kierowcy i nalezy ja uszanowac. Pozdrawiam
Z całym szacunkiem dla właścicieli wszelkich zwierząt.Ja akurat nie jestem kierowcą żadnej taksówki ale miałem zwierzęta i często woziłem je taksówkami.Przejazd ze zwierzęciem zgłasza się przy zamówieniu żeby podjechał kierowca który nie ma nic przeciwko.Uniknie Pani w ten sposób niepotrzebnych spięć.Kierowca ma prawo odmówić przewozu zwierząt czy też osób pijanych.Każdy ma swoje prawa i proszę przestać się kierować zasadą "ja place to ja wymagam".Pracuje w gastronomii i szczerze dziwię się ludziom którym nie pozwalam wejść do restauracji z psem i zawsze słysze że tam to nie ma problemu - to kuwa idź tam bo mamy demokracje
no i co w związku z tym, i to i to przewóz osób, za zwierzęta w taryfie jest dopłata i kierowca musi wyrazić zgodę i tak samo jest w uberze
mam małego Psa i śmierdzącego - o tym żeś Pasażerze nie napisał. nie wspomnę że kudłaty i gubiący sierść. więc z tym Psem nikt takiego delikwenta nie weźmie . czy to TAXI lub inny przewoźnik.
chłopie kłamiesz jak z nut. tobie może na głowie ten Piesek Nasikać ale inni sobie nie pozwolą. pies czy Kot podróżują w klatce a klatkę wstawia się do Bagażnika. przecież o tym wiesz - jedz TAXI on mają zaśmierdziałe auta . więc pewnie Ciebie wezmą - zapłacisz 100- wkę i bedziesz hepi. a nie w UBER jechać za 25 zł. w czystym i pachnącym aucie.
Czyste i pachnące auto w uberze? Chyba za dużo się reklam naoglądałeś. Przecież Ukraińcy nie wiedzą nawet jak z myjki korzystać.
Zula to jest śmieszne i mało prawdziwe. wszyscy śmieją się z Ciebie. śmierdzisz TAXI - przestań Palić może będziesz bardziej miała rozjaśniony Umysł. albo zacznij jeździć w UBER lub TAXI FY . a koguta swojego daj żonie - jeśli masz.
mylisz się są psy z włosami np. jeszcze yorki jak nie masz wiedzy to się nie wypowiadaj .
Proponuję się douczyć, albo trochę poczytać zanim na forum coś się pisze. Na temat czworonogów mała wiedzą. Jeśli natomiast chodzi o lekarza to proponuję przy takiej agresji psychiatra. Pozdrawiam. Uber hm nigdy nie pojadę tym lewym przewozem.
Rumun to Cię steugał. Nie wiem jakim taxi jeździsz ale większość korporacji dba o porządek w samochodach. Jeździsz Uberem czy innym szajsem więc nie wiem skąd taka opinia o taxi skoro nie korzystasz z ich usług.
Dla twojej wiadomości są rasy psów które mają włosy nie sierść. Ale widzę iż odezwa była od sierściucha dlatego nie umie odróżnić włosów od sierści. Np: York też ma włosy nie sierść.
Co ty (usunięte przez administratora) hahah uber to porażka , A jak nie wiesz że niektóre rasy mają włos nie sierść to lepiej zamknij usta . Zboczence tym jeżdżą ( oczywoscie nie wszyscy ) i tyle w temacie .
Mylisz się. W Uberze nie ma dopłat za przewóz zwierząt itp. Dlatego właśnie kierowcy rzadko godzą się przewozić zwierzęta. Tym bardziej, że większość pasażerów nawet nie poinformuje/zapyta czy może. Najbardziej jednak wkurzają mnie Ci, którzy wsiadają z jedzeniem, napojami itp. i zachowują się jak by siedzieli gdzieś w knajpie. Dla takich podróżowanie ze mną szybko się kończy bo "chamstwa nie zniese".
w BOLT trudno skontaktować się z pracownikami , blokują swoje konto i nie możesz napisać do nich wybierając opcję pomoc. Przez Tajinnere z BOLT .wchodzę w opcję ;;; skontaktuj się z nami - naciskam w to -- wychodzi komunikat '''' Czy chcesz zgłosić - '' zgłoszenie problem z ceną ''' poniżej naciskam ''' zgłoś i co i nic . Powrót do początku , '''' skontaktuj się z nami . i tak dookoła. czy ktoś ma metodę jak skontaktować się z Pracownikami BOLT - a. ?. jestem kierowcą
Odwal się od dziewczyny! Tak są rasy psów które mają włos! Poczytaj bo chyba kiepsko z tekstem
Pojechałaś płacąc 15zl dodatkowo za przewóz psa. Ale o tym ciiiiicho sza... W każdej firmie czy to taxi czy przewóz ktoś może nie chcieć wozić psa do czego ma święte prawo. Zaczynając współpracę w korporacji deklarujesz czy wozisz zwierzęta czy też nie. Jak jest z kurs z psem i deklarowało się że ich nie wożę to nie dostane takiego kursu. Nie każdy chce sprzątać kłaki jeszcze po psie.
Przez aplikację nie skontaktujesz się z Firmą Bolt, tylko przez e-mail, w swojej skrzynce musisz mieć ich e-mail z powitaniem gdy uruchomiłeś aplikacje Bolt
tak dla wyjaśnienia "rumun" to potocznie kierowca taxi bez licencji który jeździ na papierach kogoś innego
co ty za glupoty gadasz???? ja tam jezdzie z moim pieskiem z grosik taxi i zadnej doplaty nie ma... albo kierowca chce miec kurs i zarobic i wozi zwierzeta albo nie zadnej doplaty nie ma za zwierze.
jak nie masz pojęcia o zwierzętach, to się nie wypowiadaj, psy też mają włosy, takie jak człowiek.
No to miałaś szczęście, trafiłaś na uczciwego, inny by Cię zabrał i doliczyl 150 za czyszczenie tapicerki, ja tylko raz z nimi jechałem po Łodzi za ponad 200pln,
też nie biorę pasażera z Kundlem śmierdzącym i z wychodzącą sierścią. a tak jak ten jegomość pisze , to wszyscy podobnie mówią . czy zabierze Pan z małym pieskiem , ja podjeżdzam a tu Kundel sięgający wzrostem do kolan. Naturalnie że nie zabiorę , bo po tym kursie trzeba 30 minut sprzątać i odkurzaczen , zbierać ukrytą sierść .
u mnie też byś nie pojechała a klienci z psami są zobowiązani zapytać czy kierowca przewiezie bynajmniej tak jest w mojej korporacji
Ale dziadów. Chce zapłacić człowiekowi kilka złotych za kurs z pieskiem. A później kierowca spędza godzinę minimum na dojazd i odkurzanie. Jak chcesz sobie wozić pieska, kup własne auto - nie będziesz miała więcej takich problemów.
pewnie ten Pies ma Twoje włosy przeszczepione , bo sierść Psu zdarłeś .
Sam bym nie wziął psa, godzisz się na przewożenie ludzi a nie zwierzaka który może nasrać w każdej chwili, i skąd niby kierowca ma wiedzieć ze piesek z intelektem płodu jest ułożony ?
Ja tak naprawdę dziwię się ,że nikt nie zrobi porządku z tym Uberem, kierowcy to Gruzini, Ukraińcy lub inni obcokrajowcy nie znający polskiego albo słabo się nim posługują, nie mówiąc już o kulturze jazdy, jechałam raz i to był ostatni raz bo bałam się o swoje życie, kierowca łamał wszystkie przepisy ruchu i nie rozumiał jak mówiłam żeby zwolnił. Nigdy więcej Ubiera nie zamówię,w taxi zapłacę może więcej ale kierowcy kulturalni i jeżdżą przepisowo.
To jeżeli piesek lubi jeździć samochodem to niech prawo jazdy zrobi. Taki grzeczny, ułożony i zdolny. Jak nie chcesz nie jeździj, możesz jeździć tramwajami, a twój shitfu może zostać motorniczym.
Kierowca zabierając psa/kota naraża innych - następnych klientów na wystąpienie silnej reakcji alergicznej. I tyle w kwestii przewożenia zwierząt.
Byłem kierowcą ubera jak Uber tylko wchodził do Polski. Pamiętam że nie mieliśmy obowiązku przewożenia psów. Jak czasami pasażer dzwonił czy można przewieźć psa ,bo mały, nie będzie przeszkadzał zazwyczaj się zgadzałem. I raz zadzwoniła pani czy może przewieźć małego pieska. Wsiadła do samochodu z psem pies siedział na ziemi między jej kolanami a pysk miał na wysokości mojej twarzy.
ja nie zabieram żadnego Pasażera z PSEM. czasami prubują przemycić. chowają do Torby. jeśli to wykryję wyrzucam takiego (usunięte przez administratora) razem z PSEM. NATYCHMIAST . Przejazd z Psem jest droższy , ale zazwyczj taki SKUNKSS ŚMIERDZI , PRZEZ 2-a 3-y Dni .
Oczywiście zaproponowała mu Pani dopłatę za ewentualną sierść i sprzątanie? I co, odmówił?
I wcale się nie dziwię że Cię nie zabrał. Nie wyobrażam sobie domu bez psa i kocham psy. Mają one specyficzny zapach, który ja jako miłośnik psów akceptuję. Ale nie każdemu to odpowiada. Przyjdzie kolejny pasażer i powie że w aucie śmierdzi. A co zrobisz gdy jednak Twój zazwyczaj spokojny pies skoczy do okna i zadrapie tapicerkę. Nigdy nie przewidzisz w 100% co Twój pies zrobi. Szkoliłem psy, wiem co mówię
I bardzo dobrze. Pies to powinien siedzieć w budzie a nie samochód brudzić właścicielowi śmiercią. Dla niektórych przygłupów to już zwierzęta są ważniejsze od ludzi
Uber pokazuje ze zabiera pasazerow poza miastem. No to mam wizyte na rano, pewny ze mnie zabierze. Rano przed wizyta wiec zamawiam ubera, pobiera ode mnie kase i kaze czekac. i po 10 minutach czekania anuluje zamowienie a ty czlowieku sie martw jak teraz dojedziesz na miejsce na czas. Jesli nie jezdzicie poza miasto to nie mowcie ze jezdzicie! Bolt nie jezdzi i widzisz na mapie ze cie nie zabierze.
Dlaczego wasi kierowcy z Wschodu kradną przesyłki?
Planowałam pracować jako kurier-dostawca i czytałam w ogłoszeniu o wsparciu zespołu na każdym etapie. Faktycznie team jest życzliwy i zapewni mi porządny onboarding?
POPRAWCIE SWOJA APLIKACJE CO DO LOKALIZACJI BO JEST DO (usunięte przez administratora) NIE MOZNA ZNALEŹĆ KIEROWCZY ( PILNIE DO POPRAWY )
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/d/e/1de7445b73093fea1016f57ce5ab3dc3.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/alfa/employee/max/129617.png)
Spojrzałam na ofertę dla dostawcy i tam oferowali najniższą prowizję i gwarantowane premie więc mnie to zachęciło. Bardzo różnie pisaliście o tym w wątku. Obecnie można na tym dobrze wyjść?
Nikt tak nie oszukuję kierowców jak Uber. Mam od zawsze polskie dokumenty bo jestem Polakiem. Mieli zabierać 22% prowizji zabierają nawet 50. Im droższy przejazd tym większa prowizja. Nie dość że ceny wcale nie wzrosły to czasem nawet są niższe niż przed 17 czerwca.pracuję w aglomeracji Śląskiej. Odradzam tej niby pracy każdemu potencjalnemu chętnemu do takiej roboty. To powinno podlegać kontroli Głównego Inspektora Tanasportu
Powiedzcie jak wygląda kwestia konkurencyjnego wynagrodzenia w firmie? Myślę nad przesłaniem na spontanie CV na (Junior) Marketplace Data Analyst, CEE. Dajcie znać co wiecie na ten temat!
Niestety od ponad miesiąca próbujemy nawiązać współpracę jako dwie restauracje, po rozmowie z konsultantem ponad miesiąc temu zero odzewu, miał oddzwonić - zero kontaktu. Piszemy maile skargi, zero kontaktu, zer odzewu. Tak chyba nie powinno to wyglądać ? Raczej jak ktoś szuka klienta i ten się zgłasza to powinien rozpoczynać współpracę a nie prosić się miesiąc o konakt?
Ciekawi mnie to czy dostęp w tym przypadku jest tylko do jednego konsultanta? Nie wiem z jakich przyczyn mogło dojść do takiej sytuacji ale czy można się skontaktować z kimś alternatywnym czy raczej klient jest już na stale przypisany tylko do jednej osoby?
Zatrudnij sobie kierowcę z własnym samochodem taniej Cię to wyjdzie bo prowizja uberabt to kosmos a i bd wiedział co się dzieje z zamówieniem bo ciapki lubią pojesc więc ginie niestety czasem haha. Na poważnie bd taniej i bd lepsza obsługa klientów...
kierowca nie przestrzega przepisów ruchu drogowego. To naraża pasażerów na ryzyko. Nigdy w życiu nie wsiądę do jego samochodu. Takim osobom nie powinno się pozwalać na prowadzenie pojazdów!! (numer samochodu DW5UU27)
Witam. Czy ktoś miał problem z wysyłką licencji? Kilka miast przeszło normalnie, a jednego nie przyjmuje. Oczywiście zero możliwości kontaktu telefonicznego.
Ostatni raz. Pobrana opłata za niedostarczone jedzenie. Smacznego życzę i na zdrowie, ja niestety bez jedzenia i pieniędzy. Bardzo niemile doświadczenie.
Dzisiejsza sytuacja z kierowcą Ubera- przepuszczam faceta żeby skręcił ,macham do niego rękoma że nie jedzie a on pokazuje mi znak poderżnięcia gardła...... tyle o kulturze tych ludzi. Może lepiej niech wróci do siebie.
Czy dostawca to tam ma jakąkolwiek podstawę zarobków? Żeby było coś pewnego jak będzie mało zamówień czy coś, zastanawiam się, jak firma to rozwiązuje. W ogłoszeniach nawet takich starszych jak to z grudnia nie podawali tego typu stawki tylko jakis spory przedział był godzinowy przynajmniej tak to wyglądało.
Witam,chciałam dzisiaj skorzystać z przejazdu uber po raz pierwszy i ostatni. Mam małego psa rasy shih tzu i podróżuje z nim wszędzie i nigdy nie odmówiono mi przejazdu z moim czworonogiem, który jest mały, nie ma sierści tylko włosy na dodatek krótko obcięte, jest bardzo grzeczny i siedzi potulnie na kolanach. Niestety pan stwierdził że nie lubi psów i nie weźmie nas do swojego samochodu bo ma skóry....Pies jest dobrze ułożony i lubi podróżować samochodem, nie sprawia żadnego klopotu w przeciwieństwie do niektórych łudzi. Nie pojadę więcej z Uberem i nie polecę moim znajomym.
albo Pies ma SIERŚĆ -- ALBO JEJ NIE MA. kRĘCISZ DZIEWCZYNO JAK TYLKO UMIESZ. Włosy to mają Ludzie a nie zwierzęta. a może i TY jesteś właśnie takim ZWIERZĘCIEM. z opisu wynika że tak. a nienawiść masz jak czytam do ludzie. proponuję dobrego lekarza. a jakiego ? hm. ao właśnie , już ty wiesz. pozdrawiam i życzę miłego dnia.
Nie będę dyskutować na temat tego jakie zwierzęta oraz co i kogo można przewozić ,po co taka firma która z gory robi selekcję a sama proponuje przewóz zwierząt. ?A tak na marginesie to shit tzu ma włosy i jest bezpieczny dla alergików. Pojechałam z inną firmą i problemu nie było.
Witam. To czy kierowca zabierze pasazera z pieskiem zalezy nie od tego czy jezdzi w Uberze czy w Taxi czy jeszcze gdzies indziej. To zalezy na jakiego czlowieka trafimy, od jego grzecznosci, kultury itd. Ja np nigdy nie odmawiam pasażerom jazdy z pupilem pomimo ze mam silna alergie na siersc zwierząt. Przejazd trwa kilka minut a moze zaoszczędzić komus klopotu. Aczkolwiek decyzja nalezy do kierowcy i nalezy ja uszanowac. Pozdrawiam
Z całym szacunkiem dla właścicieli wszelkich zwierząt.Ja akurat nie jestem kierowcą żadnej taksówki ale miałem zwierzęta i często woziłem je taksówkami.Przejazd ze zwierzęciem zgłasza się przy zamówieniu żeby podjechał kierowca który nie ma nic przeciwko.Uniknie Pani w ten sposób niepotrzebnych spięć.Kierowca ma prawo odmówić przewozu zwierząt czy też osób pijanych.Każdy ma swoje prawa i proszę przestać się kierować zasadą "ja place to ja wymagam".Pracuje w gastronomii i szczerze dziwię się ludziom którym nie pozwalam wejść do restauracji z psem i zawsze słysze że tam to nie ma problemu - to kuwa idź tam bo mamy demokracje
no i co w związku z tym, i to i to przewóz osób, za zwierzęta w taryfie jest dopłata i kierowca musi wyrazić zgodę i tak samo jest w uberze
mam małego Psa i śmierdzącego - o tym żeś Pasażerze nie napisał. nie wspomnę że kudłaty i gubiący sierść. więc z tym Psem nikt takiego delikwenta nie weźmie . czy to TAXI lub inny przewoźnik.
chłopie kłamiesz jak z nut. tobie może na głowie ten Piesek Nasikać ale inni sobie nie pozwolą. pies czy Kot podróżują w klatce a klatkę wstawia się do Bagażnika. przecież o tym wiesz - jedz TAXI on mają zaśmierdziałe auta . więc pewnie Ciebie wezmą - zapłacisz 100- wkę i bedziesz hepi. a nie w UBER jechać za 25 zł. w czystym i pachnącym aucie.
Czyste i pachnące auto w uberze? Chyba za dużo się reklam naoglądałeś. Przecież Ukraińcy nie wiedzą nawet jak z myjki korzystać.
Zula to jest śmieszne i mało prawdziwe. wszyscy śmieją się z Ciebie. śmierdzisz TAXI - przestań Palić może będziesz bardziej miała rozjaśniony Umysł. albo zacznij jeździć w UBER lub TAXI FY . a koguta swojego daj żonie - jeśli masz.
mylisz się są psy z włosami np. jeszcze yorki jak nie masz wiedzy to się nie wypowiadaj .
Proponuję się douczyć, albo trochę poczytać zanim na forum coś się pisze. Na temat czworonogów mała wiedzą. Jeśli natomiast chodzi o lekarza to proponuję przy takiej agresji psychiatra. Pozdrawiam. Uber hm nigdy nie pojadę tym lewym przewozem.
Rumun to Cię steugał. Nie wiem jakim taxi jeździsz ale większość korporacji dba o porządek w samochodach. Jeździsz Uberem czy innym szajsem więc nie wiem skąd taka opinia o taxi skoro nie korzystasz z ich usług.
Dla twojej wiadomości są rasy psów które mają włosy nie sierść. Ale widzę iż odezwa była od sierściucha dlatego nie umie odróżnić włosów od sierści. Np: York też ma włosy nie sierść.
Co ty (usunięte przez administratora) hahah uber to porażka , A jak nie wiesz że niektóre rasy mają włos nie sierść to lepiej zamknij usta . Zboczence tym jeżdżą ( oczywoscie nie wszyscy ) i tyle w temacie .
Mylisz się. W Uberze nie ma dopłat za przewóz zwierząt itp. Dlatego właśnie kierowcy rzadko godzą się przewozić zwierzęta. Tym bardziej, że większość pasażerów nawet nie poinformuje/zapyta czy może. Najbardziej jednak wkurzają mnie Ci, którzy wsiadają z jedzeniem, napojami itp. i zachowują się jak by siedzieli gdzieś w knajpie. Dla takich podróżowanie ze mną szybko się kończy bo "chamstwa nie zniese".
w BOLT trudno skontaktować się z pracownikami , blokują swoje konto i nie możesz napisać do nich wybierając opcję pomoc. Przez Tajinnere z BOLT .wchodzę w opcję ;;; skontaktuj się z nami - naciskam w to -- wychodzi komunikat '''' Czy chcesz zgłosić - '' zgłoszenie problem z ceną ''' poniżej naciskam ''' zgłoś i co i nic . Powrót do początku , '''' skontaktuj się z nami . i tak dookoła. czy ktoś ma metodę jak skontaktować się z Pracownikami BOLT - a. ?. jestem kierowcą
Odwal się od dziewczyny! Tak są rasy psów które mają włos! Poczytaj bo chyba kiepsko z tekstem
Pojechałaś płacąc 15zl dodatkowo za przewóz psa. Ale o tym ciiiiicho sza... W każdej firmie czy to taxi czy przewóz ktoś może nie chcieć wozić psa do czego ma święte prawo. Zaczynając współpracę w korporacji deklarujesz czy wozisz zwierzęta czy też nie. Jak jest z kurs z psem i deklarowało się że ich nie wożę to nie dostane takiego kursu. Nie każdy chce sprzątać kłaki jeszcze po psie.
Przez aplikację nie skontaktujesz się z Firmą Bolt, tylko przez e-mail, w swojej skrzynce musisz mieć ich e-mail z powitaniem gdy uruchomiłeś aplikacje Bolt
tak dla wyjaśnienia "rumun" to potocznie kierowca taxi bez licencji który jeździ na papierach kogoś innego
co ty za glupoty gadasz???? ja tam jezdzie z moim pieskiem z grosik taxi i zadnej doplaty nie ma... albo kierowca chce miec kurs i zarobic i wozi zwierzeta albo nie zadnej doplaty nie ma za zwierze.
jak nie masz pojęcia o zwierzętach, to się nie wypowiadaj, psy też mają włosy, takie jak człowiek.
No to miałaś szczęście, trafiłaś na uczciwego, inny by Cię zabrał i doliczyl 150 za czyszczenie tapicerki, ja tylko raz z nimi jechałem po Łodzi za ponad 200pln,
też nie biorę pasażera z Kundlem śmierdzącym i z wychodzącą sierścią. a tak jak ten jegomość pisze , to wszyscy podobnie mówią . czy zabierze Pan z małym pieskiem , ja podjeżdzam a tu Kundel sięgający wzrostem do kolan. Naturalnie że nie zabiorę , bo po tym kursie trzeba 30 minut sprzątać i odkurzaczen , zbierać ukrytą sierść .
u mnie też byś nie pojechała a klienci z psami są zobowiązani zapytać czy kierowca przewiezie bynajmniej tak jest w mojej korporacji
Ale dziadów. Chce zapłacić człowiekowi kilka złotych za kurs z pieskiem. A później kierowca spędza godzinę minimum na dojazd i odkurzanie. Jak chcesz sobie wozić pieska, kup własne auto - nie będziesz miała więcej takich problemów.
pewnie ten Pies ma Twoje włosy przeszczepione , bo sierść Psu zdarłeś .
Sam bym nie wziął psa, godzisz się na przewożenie ludzi a nie zwierzaka który może nasrać w każdej chwili, i skąd niby kierowca ma wiedzieć ze piesek z intelektem płodu jest ułożony ?
Ja tak naprawdę dziwię się ,że nikt nie zrobi porządku z tym Uberem, kierowcy to Gruzini, Ukraińcy lub inni obcokrajowcy nie znający polskiego albo słabo się nim posługują, nie mówiąc już o kulturze jazdy, jechałam raz i to był ostatni raz bo bałam się o swoje życie, kierowca łamał wszystkie przepisy ruchu i nie rozumiał jak mówiłam żeby zwolnił. Nigdy więcej Ubiera nie zamówię,w taxi zapłacę może więcej ale kierowcy kulturalni i jeżdżą przepisowo.
To jeżeli piesek lubi jeździć samochodem to niech prawo jazdy zrobi. Taki grzeczny, ułożony i zdolny. Jak nie chcesz nie jeździj, możesz jeździć tramwajami, a twój shitfu może zostać motorniczym.
Kierowca zabierając psa/kota naraża innych - następnych klientów na wystąpienie silnej reakcji alergicznej. I tyle w kwestii przewożenia zwierząt.
Byłem kierowcą ubera jak Uber tylko wchodził do Polski. Pamiętam że nie mieliśmy obowiązku przewożenia psów. Jak czasami pasażer dzwonił czy można przewieźć psa ,bo mały, nie będzie przeszkadzał zazwyczaj się zgadzałem. I raz zadzwoniła pani czy może przewieźć małego pieska. Wsiadła do samochodu z psem pies siedział na ziemi między jej kolanami a pysk miał na wysokości mojej twarzy.
ja nie zabieram żadnego Pasażera z PSEM. czasami prubują przemycić. chowają do Torby. jeśli to wykryję wyrzucam takiego (usunięte przez administratora) razem z PSEM. NATYCHMIAST . Przejazd z Psem jest droższy , ale zazwyczj taki SKUNKSS ŚMIERDZI , PRZEZ 2-a 3-y Dni .
Oczywiście zaproponowała mu Pani dopłatę za ewentualną sierść i sprzątanie? I co, odmówił?
I wcale się nie dziwię że Cię nie zabrał. Nie wyobrażam sobie domu bez psa i kocham psy. Mają one specyficzny zapach, który ja jako miłośnik psów akceptuję. Ale nie każdemu to odpowiada. Przyjdzie kolejny pasażer i powie że w aucie śmierdzi. A co zrobisz gdy jednak Twój zazwyczaj spokojny pies skoczy do okna i zadrapie tapicerkę. Nigdy nie przewidzisz w 100% co Twój pies zrobi. Szkoliłem psy, wiem co mówię
I bardzo dobrze. Pies to powinien siedzieć w budzie a nie samochód brudzić właścicielowi śmiercią. Dla niektórych przygłupów to już zwierzęta są ważniejsze od ludzi
W skrócie @uber to wyzysk. Praca na swoim samochodzie, własne paliwo, naprawy, podatki, księgowy, ubezpieczenia, ZUS no i oczywiście mandaty za UWAGA!!! ZA 30ZŁOTYCH na godzinę! TAK, TAK, nie przesłyszeliście się. Trzeba tyrac po 10-12 godzin żeby cokolwiek "zarobić". Praca w @biedronce albo na ochronie wydaje się przy tym luksusem. To są kpiny z ludzi, żeby przy takich kosztach proponować ludziom pracę w XXI wieku za 30złotych na godzine!. To jest współczesne (usunięte przez administratora) Pół biedy jak możesz się z tego urwać w każdej chwili. Nie daj Bóg, jak wziąłeś kredyt na samochód, wtedy już po tobie. Jeździsz za 1zł, no max za 1,50zl za kilometr. Samochód po roku na wióry idzie. Ale co to hamerykanską korporacje obchodzi. Wiadomo, w Polsce mieszkają biali (usunięte przez administratora) A klienci? Placa 15zl za kurs i jeszcze wymagania, że nie podjeżdżasz pod same schody. Napiwki rzadko kto daje, w tygodniu może uzbierasz z 20zlotych extra,haha. Uber zniszczył rynek przewozów taksówkowych w Polsce.
Całkowicie się z tym zgadzam. Wykorzystują nas i mają nas kierowcow gdzieś. Bolt jest jeszcze gorszy bo zabierają aż 1/3. Dxiwie się że polskie prawo nie zrobilo jeszcze z tym porządku
Jako polski kierowca stwierdzam: uber potrafi dać zlecenie za 15 zł na odległość 15 km plus 2 km przejazdu. I takich pseudo zleceń jest multum. Tu się jeżdzi tylko po to by nabijać kasę uberowi. Skandal
Kochani, ile aktualnie wyciska miesięcznie Junior Marketplace Data Analyst z CEE, bazujący na Inflanckiej? Rok temu pracka zaczynała się od kwoty 8,5 k brutto, jak jest obecnie - chętnie się dowiem. Nieustająco mam nadzieję, że nie tylko kierowcy tutaj zaglądają
Czemu pobieracie pieniądze za niezrealizowane usługi? Czemu nie ma u Was customer service tylko pisze sie z jakims botem, ktore wysyla generyczne odpowiedzi, ze nie uwzgledni sie reklamacji. Nie chcecie rowniez dostarczyc dowodow, ze kurier pojawil sie na miejscu i podjal kontakt. Pilnujcie lepiej swoich kurierow, bo (usunięte przez administratora)zamowienia i o tym wiadomo od lat i nic sie nie poprawia. Tak malo placicie, ze musza jesc zamowienia klientow? Drugi i ostatni raz skorzystalam z uslug ubera i 2 razy zostalam (usunięte przez administratora) Konkurencja jest o wiele lepsza, zal mi was. A potem piszecie do ludzi z ofertami pracy (usunięte przez administratora)XD
Rozczaruje Cię, to nie ten typ strony, tutaj siedzą ci co się zastanawiają czy warto iść na aplikację, a nie firma :3 Ale na marginesie - Tobie firma oferowała pracę? Z czymś takim się nie zetknąłem jeszcze. Możesz więcej napisać? Jak Ciebie znaleźli
Pilnie szukam (z niewielką nadzieją, bo to forum zdominowane przez kierowców i pasażerów) osób, które pracują w stołecznej centrali U. Jakiego rzędu są zarobki kadry średniego szczebla? Czego spodziewać się pod kątem finansowym jako Sr Public Policy Associate? Jeśli ktoś z Krk jest w stanie pomóc, z góry wyrażam wdzięczność.
Wiesz, jak wygląda wynagrodzenie początkowe, które oferuje Uber Poland Sp. z o.o. dla potencjalnych kandydatów? Na Lento.pl pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Dostawca.
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Uber Poland Sp. z o.o. - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
![Uber Poland Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Uber Poland Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Uber Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Uber Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 67.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Uber Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 60, z czego 4 to opinie pozytywne, 45 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Uber Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Uber Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Inflancka 4
00-189 Warszawa - NIP: 7010406919 KRS: 0000490069
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Transport i spedycja drogowa - pozostała działalność - Warszawa
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |