Dostałem mandat mimo posiadania biletu kupionego godzinę wcześniej na 12h, Reklamacja rozpatrzona pozytywnie ale nawet małego słowa przepraszam. Tak chamskiej firmy dawno nie widziałem by zawracać głowę, angażować do działania i nawet nie przeproszą w piśmie jakie otrzymałem. Mam skakać z radości rozumiem i cieszyć się,że mimo zapłacenia dostałem mandat i nie musze go płacić...kpicie sobie z ludzi, osoba wysyłająca do ludzi decyzje reklamacyjne jest pozbawiona wszystkich aspektów potrzebnych do pracy z ludźmi. Nie wiem czy ktoś to czyta, czy jakiś szef czy prezes ale i czy komuś zależy by takiej arogancji więcej nie było ? Zobaczymy, czekam na reakcję , mail do mnie: limo69@interia.eu
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Weip Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?
Dostałem mandat za nic, dosłownie. Na stronie można zobaczyć zdjęcia, na których widać że bilet jest umieszczony pod szybą, widać czas jaki nie wyszedł. W reklamacji podałem zdjęcia mandatu (czas 13 49) i bilet (ważny do 14:36). Mandat jest z powodem : "Brak biletu" Reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Co to ma być??
Jest nam bardzo przykro słysząc o Pana niezadowoleniu z rozpatrzenia reklamacji. Sytuacja, którą Pan opisał, wydaje się być sprzeczna z przedstawionym dowodem. Być może posiadał Pan bilet z innego parkingu. Zachęcamy do ponownego skontaktowania się mailowo bądź telefonicznie w celu wyjaśnienia sprawy. Istnieje również możliwość złożenia odwołania od decyzji.
Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna w Weip Sp. z o.o.? Co poradzicie osobie poszukującej tam pracy? Na Lento.pl pojawiło się 12 lipca kilka ogłoszeń.
Rozmowa rekrutacyjna jest zależna od rodzaju stanowiska. W przypadku stanowiska kontroler parkingowy zazwyczaj rozmowa rekrutacyjna jest krótka. Brane pod uwagę m. in. są: rzetelność, dostępność, dobra znajomość obsługi telefonu oraz status studenta.
Polowania o ktorych pisza kierowcy, to jest prawda. Moi koledzy tak robili. Mysle, ze jest to nawet akceptowane przez przelozonych, bo tak naprawde co kierowcy moga zrobic firmie? Odwolanie jest rozpatrywane przeciez przez ta sama firme.
Co rozumiesz pod słowem 'polowania'? Jeżeli chodzi o to, że zadaniem kontrolerów jest weryfikacja pojazdów i wystawianie opłat dodatkowych kierowcom, którzy nie mają zakupionego biletu to prawda - jest to główne zadanie kontrolerów. Natomiast nie zezwalamy na jakiekolwiek działania nieetyczne względem kierowców np. aby kontroler widział, że kierowca znajduje się na parkingu a mimo to podszedł kontrolować pojazd. Takie i podobne działanie byłoby podstawą do natychmiastowego zwolnienia.
Czy w Weip Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
Większość szkoleń jest wykonywana wewnętrznie przez pracowników spółki. Dodatkowe szkolenia prowadzone przez zewnętrzne firmy zazwyczaj dotyczą specjalistycznych tematów branżowych. Inne zewnętrzne szkolenia są udostępniane w postaci materiałów online.
Są też takie szkolenia, których ukończenie potwierdzone jest certyfikatem? No i czy takie doszkolenie się skutkuje możliwością uzyskania awansu, bądź chociaż samą podwyżką uposażenia?
Niestety specjalistyczne szkolenia są szkoleniami wewnętrznymi, zazwyczaj bez certyfikatów. Te szkolenia zazwyczaj nie mają większego wpływu na możliwość awansu. Na awans mają wpływ ogólne umiejętności i cechy konkretnej osoby takie jak rzetelność, dyspozycyjność, zaradność czy umiejętność zarządzania zespołem.
Witam, Proszę mi wytłumaczyć jak to jest,że dwie różne reklamacje z tym samym problemem zostały rozpatrzone różnie ?! Zależy to od humoru pracownika ?!?! Nie rozumiem !?
Nie, nie zależy to od humoru pracownika. W 97-99% przypadków reklamacje są rozpatrywane wg tych samych kryteriów. Przy niektórych reklamacjach jest brane pod uwagę więcej niż jeden czynnik. 1-3% to wyjątkowe okoliczności.
Nie do końca się z tym zgadzam. Jakie to są Państwa zdaniem wyjątkowe okoliczności? Chcialabym wiedzieć, dlaczego moja reklamacja nie została rozpatrzona pozytywnie. Pytam, bo odpowiedzi od Państwa nie otrzymałam.
@WEIP proszę mnie uświadomic co oznaczają wyjątkowe okoliczności ? Osoba nie pobrała biletu i w reklamacji ukazała paragon że sklepu- reklamacja rozpatrzona pozytywnie i znowu następna osoba nie pobrała biletu i w reklamacji ukazała paragon że sklepu -reklamacja rozpatrzona negatywnie ( dodam że czas na paragonie w obu przypadkach odpowiada czasowi wypisania mandatu) Proszę mi to wyjaśnić dokładnie. Co różni te dni od siebie ? Pogoda ?!
Wg jakich kryteriów? z forum wynika: te same sytuacje a rozpatrujecie różnie, dlaczego pracownik nie podpisuje się z imienia i nazwiska tylko numer jest podany i inicjały? z czego to wynika?
Nie podała Pani numeru wezwania aby móc się odnieść do konkretnej sytuacji. Niemniej reklamacja została odrzucona najprawdopodobniej ze względu iż nie zastosowała się Pani do regulaminu i wezwanie było wystawione prawidłowo, a reklamacja temu też nie przeczyła.
Szczegółowe kryteria jakie powinien spełnić kierowca są zawarte w regulaminie parkingu. W szczególności kierowca powinien pobrać bilet z parkomatu i pozostawić go w sposób widoczny na podszybiu. W związku z przepisami RODO jest to wybór pracownika czy podpisuje się pełnym imieniem i nazwiskiem czy inicjałami i numerem służbowym.
Jako 'wyjątek' słownik języka polskiego określa m. in. "odstępstwo od obowiązującego prawa, przyjętego zwyczaju, przepisów". W pewnych okolicznościach możemy zastosować odstępstwa niemniej nie możemy podać listy takich okoliczności ani tego jak w każdym wypadku reklamacja zostałaby rozpatrzona. Kierowca jest zobowiązany do pobrania biletu z parkomatu i pozostawienia go na podszybiu. Taka informacja nie tylko znajduje się na licznym oznakowaniu na parkingu ale również jest w regulaminie, na parkomacie oraz na samym bilecie.
Chyba rodo w takich sytuacjach nie obowiązuje . To tak jak by w urzędzie czy szpitalu chodzić bez plakietki . Tak samo jak pisze się pismo wymaga ono potwierdzenia imieniem i nazwiskiem .
Nie każde pismo wymaga podpisu. Jeżeli wyśle Pani do nas maila bez podpisu czy też złoży Pani reklamację nie podając swoich danych to również zostanie ona rozpatrzona.
A i tu się nie zgodzę, bo ja w odrzuceniu reklamacji zostałam powiadomiona, że nie mam prawa czytać regulaminu w pierwszej kolejności, żeby wiedzieć, co mam zrobić jako Klient firmy. Mam podświadomie wiedzieć, że należy pobrać bilet, położyć do na podszybiu po lewej stronie. Jak już to zrobię, wtedy mam czas na zakupy i czytanie regulaminu. Cytuję dosłownie:) Więc chyba jednak zależy od humoru odpisującego.
Nie ma takiej informacji na oznakowaniu! Jest tylko w regulaminie. Zachęcam do zapoznania się z własnym i parkingami, a dopiero do konwersacji w temacie.
Na większości parkingów taka informacja znajduje się na parkingu, szczególnie na dużych parkingach bądź przy sklepach.
A gdyby tak w miarę możliwości przestać korzystać z usług np. sklepów i lokali gdzie parkingi są zarządzane przez tą firmę? Hmm., Może zarządcy nieruchomości sami poprosiliby o dostosowanie standardów obsługi do rzeczywistości. Przecież osoba korzystająca z parkingu i posiadająca np. jakiś dowód zakupu ze sklepu przy którym tenże parking się znajduje, nie ma w zamyśle (usunięte przez administratora) często jest to niezauważenie takiej informacji itp. a z tego co czytam w opiniach to sposób rozpatrywania reklamacji jest różny, a tłumaczenie firmy pokrętne. Pytanie co by było gdy te parkingi świeciły pustkami, pozostawiam to wam rodacy do rozważenia. Ja z mojego doświadczenia "zbanowałem" wszystkie miejsca gdzie ww. praktyki są powszechne. Pozdrawiam, wszystkich pokrzywdzonych przez takie działania.
Panie Thomasie, Zawsze staramy się usługę prowadzić profesjonalnie i rzetelnie oraz uczciwie wobec kierowców. Systemy parkingowe są stosowane aby pod centrami handlowymi nie parkowały pojazdy na cały dzień - tak aby dla klientów zawsze było miejsce parkingowe. Nie mają one na celu aby parking świecił pustkami ale aby tych pustych miejsc chociaż kilka było. Stosujemy różne systemy parkingowe w zależności od oczekiwać naszych klientów - czasami są to parkomaty, które wydają bilet po jednym przyciśnięciu przycisku a czasami są urządzenia wymagające numeru rejestracyjnego a czasami tablety w wejściu do sklepu aby wpisać swój numer rejestracyjny. Rozwiązanie często wynika z oczekiwań klientów. Jeżeli klient posiada bilet na podszybiu to takie parkowanie nie stanowi żadnego problemu natomiast jeżeli klient nie pozostawił biletu to może złożyć reklamację, w której bierzemy pod uwagę wszystkie okoliczności i załączone dokumenty jak np. paragon.
Niektórzy kontrolerzy są nieuczciwi.Czlowiek nie zdąży iść do parkomatu ,a ci już wypisują mandat.Bezczelne,jak mozna wystawić mandat,w momencie gdy ktoś dopiero zaparkował i kierował się do parkometru aby wykupić bilet? To nie uczciwe,a jak się poszlo do nich z biletem to prześmiewczo kazali napisać odwołanie!
Szanowna Pani, Bardzo mocno pilnujemy naszych kontrolerów i kończymy współpracę ze wszystkimi nieuczciwymi osobami. Dlatego też nasi kontrolerzy podczas dokonywania kontroli są zobowiązani robić zdjęcia nie tylko pojazdu ale również parkometru i otoczenia aby nie było wątpliwości iż kierowca nie poszedł w tym czasie pobrać bilet do parkomatu. Jeśli zaszła taka sytuacja to prosimy o kontakt oraz złożenie reklamacji i załączenie dokumentów abyśmy mogli ją przeanalizować i wyciągnąć odpowiednie konsekwencje wobec pracownika.
@weip skoro zwroty są realizowane w 7 dni, to dlaczego minął ponad miesiąc a pieniedzy nie ma na koncie? Mam pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
Dzień Dobry czy pisał Pan na adres zwroty@weip.pl? Jeśli nie proszę napisać a zwrot na pewno będzie zrealizowany.
To odwołanie nawet nie wstrzymuje terminów? To gorzej, niż w polskim systemie (nie)sprawiedliwości.
Przy wielu parkingach reklamacja nie wstrzymuje terminów. Natomiast można uregulować obniżoną opłatę i prócz tego złożyć reklamację. W przypadku uzyskania pozytywnego rozpatrzenia reklamacji opłata jest zwracana. Wpłacenie bądź nie opłaty przed złożeniem / rozpatrzeniem reklamacji nie ma wpływu na sposób rozpatrywania reklamacji.
Pod adresem, Warszawa, pl. Czerwca 1976 1, gdzie zaparkowałem, jest przychodnia lekarska. Byłem tam pierwszy raz, ale, jak się okazało, przyjechałem tam na tyle późno, że nie zauważyłem, iż jest to płatny parking. Ważne było dla mnie, aby zdążyć na termin wizyty lekarskiej, na 11:40, a okazało się, że jest to wprawdzie pod tym samym adresem, co Urząd Dzielnicy Ursus i parking, ale w drugiej, bardzo oddalonej części budynku. O tym dowiedziałem się w punkcie informacyjnym urzędu. Tym bardziej czas na rozglądanie się miałem ograniczony, a mój wiek także ogranicza percepcję. Nawet GPS nie informuje po takiej sytuacji. Dlaczego? Dlatego stało się to, co się stało. To może wg. Was nie ma znaczenia, ale jednak dodam, że wezwanie do opłaty dodatkowej zostało umieszczone w takim miejscu, że trudne było do zauważenia, ponieważ jego widok zasłaniał rejestrator (widać to na Waszym zdjęciu). To oczywiste, że umieszczenie wezwania po stronie pasażera jest dla kierowcy mniej możliwe do zauważenia, niż po stronie kierowcy. Pasażera nie miałem. Byłem sam. Dlatego tego wezwania nie zauważyłem. Czyżby o to właśnie chodziło? Czy to jest w porządku? Dopiero w zupełnie innym miejscu, ktoś powiedział mi, że mam coś za wycieraczką. Gdyby padało, pewnie bym je zgubił, to wezwanie. I co wtedy? Windykacja wobec nieświadomego? Jak wspomniałem, pod tym adresem jest także Urząd Dzielnicy Ursus i trudno sobie wyobrazić, że nie jest to ogólnie dostępny parking dla interesantów/klientów urzędu, załatwiających swoje sprawy. Trudno nie odnieść wrażenia, że jest to, najdelikatniej mówiąc, nielogiczne, aby taki parking był płatny, czy w jakikolwiek sposób reglamentowany. Nie widziałem potrzeby analizowania, ale wydaje mi się, że na tym parkingu żaden inny pojazd nie był zaparkowany. Odniosłem wrażenie, że wszystkie, inne miejsca na tym parkingu były wolne. Ja zaparkowałem w najbliższym, możliwym miejscu od urzędu, tuż przy przeznaczonym dla niepełnosprawnych. Pewnie nie byłoby to możliwe, gdyby parking był oblegany i niezbędna była reglamentacja miejsc parkingowych. Tymczasem taka dodatkowa opłata w wysokości 160 zł. (a tym bardziej 240 zł.), to dla mnie - emeryta (skończyłem już nawet 70 lat), bardzo duży wydatek. Szczególnie, że lekarstwa są drogie, a jednak ich wykupienie jest oczywiście ważniejsze, niż inne wydatki, szczególnie tak niespodziewane. A tak poza wszystkim, nie znam zasad tego rodzaju parkingu. Jeszcze się z tym nie spotkałem. Odwołanie zostało rozpatrzone negatywnie. Bezduszność. Gdy czytam opinie, dochodzę do wniosku, że w podobnych okolicznościach, odwołania bywały rozpatrzone na korzyść klienta.
Dziękujemy za komentarz. Ma Pan rację, wezwanie powinno być włożone po stronie kierowcy. Taką informację mają kontrolerzy pracujący w Warszawie natomiast zostanie im zwrócona ponownie uwaga. Sposób rozpatrzenia reklamacji zależy od wielu czynników.
Dzień dobry, Jak sprawdzić, czy moje dane osobowe zostały usunięte po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Inspektor zapewnił mnie, że tak, ale pismo było bez jego podpisu. ???
Odpowiedź jest wiążąca natomiast może być nam ciężko pokazać, że czegoś w systemie nie ma ponieważ tego już nie ma..
Bardzo nieuczciwe praktyki, firma nie udziela odpowiedzi klientom, brak kontaktu z firma. Brak rzetelności i uczciwości. reklamacje z takim samym powodem są rozpatrywane w całkiem różny sposób. Bóg wie od czego to zależy. Pracownicy polują na klientów, człowiek nie zdąży dojść do parkometru, a juz ma mandat za wycieraczką. Powinniście sie wstydzić! Może ktoś zrobi z tym w końcu porządek????
Szanowna Firmo. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Jednak została wniesiona opłata dodatkowa 120 zl przed rozpatrzeniem reklamacji. W odpowiedzi na reklamacje poinformowano mnie żeby zgłosić sprawę zwrotu na maila ŻWROTy. Dzisiaj mija 12 dni od tego zgłoszenia. Jaki macie czas na zwrot niesłusznie pobranych pieniędzy ? Doczekam się zwrotu ?
Jakie warunki pracy są w Weip Sp. z o.o.? Czy jest szatnia i/lub stołówka pracownicza? Czy organizowany jest dojazd do pracy dla osoby pracującej na stanowisku Parkingowy?
Warunki są dobre nawet bardzo: - przede wszystkim wynagrodzenie jest bardzo dobre, ponad przeciętne - godziny pracy - można dogadać - zależy głównie od tego ile osób pracuje w tej samej okolicy - narzędzia do pracy wysokiej jakości - zazwyczaj nowe telefony - kontakt - bardzo dobry - cały czas jeżeli jest potrzeba mamy pod telefonem kontakt z osobą operacyjną oraz serwisem - nikt nie patrzy na ręce - pracuje się samemu, codziennie składa raport z pracy i od czasu do czasu jest telefon od przełożonego jak idzie - praca na świeżym powietrzu - czyli nie ma jakiś wyjątkowych wygód - nie ma szatni, stołówki itp.
Jakie są warunki zatrudnienia w Weip Sp. z o.o.?
Warunki są dobre: - wynagrodzenie bardzo dobre, ponad przeciętne - godziny pracy - można dogadać - zależy głównie od tego ile osób pracuje w tej samej okolicy - narzędzia do pracy wysokiej jakości - zazwyczaj nowe telefony - kontakt - bardzo dobry - cały czas jeżeli jest potrzeba mamy pod telefonem kontakt z osobą operacyjną oraz serwisem - nikt nie patrzy na ręce - pracuje się samemu, codziennie składa raport z pracy i od czasu do czasu jest telefon od przełożonego jak idzie - praca na świeżym powietrzu - czyli nie ma jakiś wyjątkowych wygód
Jaki jest czas na opłacenie mandatu za nieuiszczenie opłaty? Czy są doliczane odsetki po jakimś okresie?
Niestety zatrudniacie osoby niedouczone nie posiadające zdolności sumowania dwóch biletów Dla nich potwierdzenie za 15,60 zł i ostatnie za 3,60 to jest tylko 3,60 tj 30 min a 15,60 się nie liczy (usunięte przez administratora) baranów Stan 007983 i 007988.Weżcie przeszkolcie swoich pracowników a szczególnie kontrolera podpisującego się GA Kontakt w sprawie reklamacji tylko za pomocą formularza "mobilnego" oraz listownie. Pytam na jakiej podstawie prawnej taka decyzja?? Przecież nie każda starsza osoba posługuje się smartfonem czy komputerem!!! Pracownik w Gdyńskim biurze ulica Długa 21 nie był w stanie odpowiedzieć, powtarzając że takie są przepisy. Możliwość opłat tylko za pomocą jednej aplikacji, co jest utrudnieniem. Stanowczo nie polecam, utrudniony kontakt z przełożonymi w/w pracownika.
Kontakt w sprawie reklamacji tylko za pomocą formularza "mobilnego" oraz listownie. Pytam na jakiej podstawie prawnej taka decyzja?? Przecież nie każda starsza osoba posługuje się smartfonem czy komputerem!!! Pracownik w Gdyńskim biurze ulica Długa 21 nie był w stanie odpowiedzieć, powtarzając że takie są przepisy. Możliwość opłat tylko za pomocą jednej aplikacji, co jest utrudnieniem. Stanowczo nie polecam, utrudniony kontakt z przełożonymi w/w pracownika.
Na większości naszych parkingów jest możliwość opłaty w 4 różnych aplikacjach. Jedynie na parkingu Ergo Arena w Gdańsku jest możliwość uregulowania opłaty w jednej aplikacji. Wynika to z faktu bardzo częstych zmian ceny na przedmiotowym parkingu. Niemniej na przedmiotowym parkingu jednocześnie jest zamontowanych 15 nowoczesnych urządzeń dających możliwość płatności kartą, blikiem lub bilonem. Reklamacje przyjmujemy jedynie na piśmie - elektronicznie za pomocą formularza na naszej stronie lub listownie. Reklamacje złożone pisemnie są wiążące, dzięki czemu mogą zostać prawidłowo rozpatrzone. Obsługa reklamacji poprzez stronę internetową jest szyba i wygodna. Z racji zarządzania parkingami w całej Polsce nie prowadzimy obsługi stacjonarnej gdyż nie posiadamy biur w każdym mieście gdzie prowadzimy parkingi.
Pani Iwono, podstawowym sposobem płatności za nasze parkingi jest gotówka i taki sposób płatności dostępny jest na każdym parkingu. Aplikacje mobilne są dodatkowym sposobem płatności również dostępnym na każdym naszym parkingu. Panu Krzysztofowi chodziło o fakt, że na jednym z naszych parkingów dostępna aktualnie jest tylko jedna aplikacja (ePark na Ergo Arenie w Gdańsku) a nie więcej aplikacji, które to są dostępne na pozostałych parkingach (ePark, mPay, Skycash oraz AnyPark).