Zamawilam zabawki dla swoich dzieciaków. Paczka przyszła po około dwóch miesiącach. Z połowa rzeczy niezgodna z zamówieniem. Po prostu po otwarciu paczki szok i niedowierzanie. Jestem mama samotnie wychowująca dzieci i nie stać mnie na kupno im zabawek. Bon był jak światełko w tunelu by zrobić im przyjemność a wzamian otrzymaliśmy coś zupełnie innego. Po kontakcie ze sklepem pani zapytała czy chce zwrócić. Odpisałam że to wiąże się z kosztami by odesłać i mam po raz kolejny pokrywać koszty ? Przecież to nie jest z naszej winy że zamówienie jest nie zgodne. Po tej wiadomości zero odzewu z ich strony. Po prostu zostałam zablokowana. Nawet nie padło słowo przepraszam. Tylko zwyczajne olanie sprawy. Nie polecam. Zero szacunku dla klienta
Mimo tego co piszecie o policji, w sieci wygląda, że wszystko w firmie ok :) Na stronie znalazłam wzmiankę gdzie zachęcają kandydatów do aplikowania. Trzeba wysłać parę słów o sobie i zargumentować, dlaczego właśnie ty-masz być idealnym pracownikiem. Opowie ktoś o rekrutacji? Ile etapów, może ktoś wie na czym one polegają i jakich pytań się spodziewać?
A poza stawką podstawową są tu może jakieś bonusy? Na przykład premia frekwencyjna (dla równowagi za te zwolnienia za L4)? Albo możliwość udziału w jakichś kursach czy szkoleniach?
Widziałem w sieci ogłoszenie na ewent managera. Wprawdzie już archiwalne ale pasowałaby mi taka posada. Prócz wynagrodzenia podstawowego proponowali prowizje od wyników. Zwykle jakie pieniądze można zarobić na takim procencie? Chciałbym się starać o posadę jakby pojawiło się coś nowego i wolałbym się zorientować w zarobkach.
Mimo tego co piszecie o policji, w sieci wygląda, że wszystko w firmie ok :) Na stronie znalazłam wzmiankę gdzie zachęcają kandydatów do aplikowania. Trzeba wysłać parę słów o sobie i zargumentować, dlaczego właśnie ty-masz być idealnym pracownikiem. Opowie ktoś o rekrutacji? Ile etapów, może ktoś wie na czym one polegają i jakich pytań się spodziewać?
Nie polecam tam pracy , człowiek się rozchoruje pójdzie na L4 z automatu zwalniają, stawka też śmieszna
Czyli jaka ta stawka? Powyżej najniższej krajowej chociaż? Z biegiem czasu dają jakies podwyżki czy pensja jest stała?
Zaczyna się od 16 zł na godzinę po paru miesiącach rzucają 18 oczywiście umowa zlecenie tylko wchodzi w gre
A poza stawką podstawową są tu może jakieś bonusy? Na przykład premia frekwencyjna (dla równowagi za te zwolnienia za L4)? Albo możliwość udziału w jakichś kursach czy szkoleniach?
Zamawilam zabawki dla swoich dzieciaków. Paczka przyszła po około dwóch miesiącach. Z połowa rzeczy niezgodna z zamówieniem. Po prostu po otwarciu paczki szok i niedowierzanie. Jestem mama samotnie wychowująca dzieci i nie stać mnie na kupno im zabawek. Bon był jak światełko w tunelu by zrobić im przyjemność a wzamian otrzymaliśmy coś zupełnie innego. Po kontakcie ze sklepem pani zapytała czy chce zwrócić. Odpisałam że to wiąże się z kosztami by odesłać i mam po raz kolejny pokrywać koszty ? Przecież to nie jest z naszej winy że zamówienie jest nie zgodne. Po tej wiadomości zero odzewu z ich strony. Po prostu zostałam zablokowana. Nawet nie padło słowo przepraszam. Tylko zwyczajne olanie sprawy. Nie polecam. Zero szacunku dla klienta
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Chcielibyśmy wyjaśnić sprawę, dlatego prosimy o kontakt pod nr telefonu: 696100141. Pozdrawiamy.
No to teraz tylko czekaj jak z policji będą dzwonić do ciebie albo przyjdą że masz się stawić na komisariat w celu zeznania jako świadek apropo zamiawiania za bon bo ja już byłam. Niestety robili to nielegalnie
Sporo tutaj komentarzy o niezgodności towaru i problemach z kontaktem. Ogarnia ktoś czy oni w ogóle mają tutaj kogoś do telefonicznej obsługi czy mailowej zatrudnionego?
To miejsce to tragedia! Nie polecam. Stracicie czas i nerwy.
Odradzam.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Witam ja tez jestem nie zadowolona z tego sklepu ponieważ zabawki bardzo słabej jakości i też będę wzywana na policję a wydane 480zl tez bym chciała zwrotu gotowki
Czy Kids Arena Poland Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Mało tu strasznie opinii pracowników, nikt nie pracował jako event manager przypadkiem? Opłaca się? Ta wymieniona w ogłoszeniu starszym prowizja to jakieś sensowne kwoty czy raczej symboliczne?
Hej. Pytanie do pracowników, o ile jacyś tutaj w ogóle zaglądają czasem. Czy firma wypłaca pieniążki na czas zawsze? Chciałam się upewnić, jak to w pracy wygląda, bo klientów tu dużo pisało rozczarowanych odnośnie kontaktu i w ogóle.
Czy mogę poprosić o pomoc,jak mogę zamówić zabawki dla córki, kiedyś był sklep Arena teraz jest telefon ale nikt nie odbiera telefonu połączenia, czy Srena kids sklep funkcjonuje na stronie internetowej?????
Dzień dobry, niestety my nie prowadzimy sklepu internetowego z wykorzystaniem bonu. Jednocześnie zapraszamy do naszego parku rozrywki przy ul. Staszica 1 w Szczecinie, gdzie można wykorzystać bon turystyczny, np. na zabawę lub organizację urodzinek. Pozdrawiamy :D
dosyć ciekawe że nie prowadzicie sklepu z zabawkami, skoro wszystkie opinie u was są że nie wysyłacie zamówień na czas, nie zwracacie pieniędzy, nie odbieracie telefonów i nie odpisujecie na maile.
Dzień dobry, jeśli nie otrzymali Państwo zamówienia, prosimy o kontakt pod adresem office@kidsarena.pl w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy!
Nie poleca mieć z tą firmą nic wspólnego zakończyli sprzedaż zabawek za bon ja jeszcze się załapałem i od początku października czekam na paczkę oczywiście sprawa zgłoszona na policję omijać szerokim łukiem
Dzień dobry, proszę o podanie nr zamówienia. Zweryfikujemy sytuację i się z Panem skontaktujemy.
Sytuację to zweryfikuje już policja nie Państwo . Na weryfikację Państwo mieli już 5 miesięcy i nic nie dało więc zajmie się tym już Policja nie pozdrawiam
Nie polecam Kids Areny na sali zabaw strasznie brudno !!!!!!!! W restauracji zamówiliśmy pizze w której był włos oczywiście mąż zwrócił uwagę że chce nowa pizze to zpani powiedziała że nic nie wymienia bo wlosy sami tam wrzuciliśmy żenada jedna wielka wychodząc rozczarowani już z obiektu przedstawiliśmy sytuację Panią na recepcji oczywiście usłyszeliśmy że nic na to nie poradzi mamy nie dramatyzować. Podsumowując okropnie brudno , brak szacunku do klienta pracownicy na restauracji i na recepcji bardzo bezczelni więcej nasza noga tam nie powstanie , odradzam wszystkim sytuacja będzie opisana jeszcze gdzie indziej
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Uprzejmie informujemy, że zgodnie z regulaminem może Pani zgłosić reklamację w recepcji Kids Areny w godzinach 12:00-19:00. Prosimy o dołączenie paragonu do reklamacji. Pozdrawiam.
Oczywiście co można się spodziewać od Państwa tylko to by złożyć reklamację oczywiście że reklamacja zostanie złożona z paragonem oraz ze zdjęciami i filmikiem jak się państwa pracownicy zachowują sprawą zostanie i tak opisana w social media naprawdę kiedyś to było bardzo fajne miejsce a teraz dno i porażka jedna wielka nie wiem skąd pracowników bierzecie na restauracji chamscy na recepcji jeszcze bardziej jak można powiedzieć do klienta by nie zdramatyzować siedzą dwie na recepcji i tylko plotkują i jeszcze do klienta tak się odzywają
Szczerze polecam to miejsce do pracy. Wszystkie źle opinie są pisane przez nierobów, którzy myśleli że nic nie będą robić a pieniądze same będą wpadać. W firmie od lat pracuje dużo zadowolonych osób. Jak ktoś lubi pracować to będzie doceniony. Jak ktoś jest pracownikiem Januszem to będzie niezadowolony i jedyne co mu pozostanie jak każdemu nieudacznikowi, to sianie jadu po forach i skomlenie że za darmo nie dostał obiadu w restauracji, bo Janusz żałował żeby zapłacić za czyjąś pracę.
Tak na prawdę to ile osób tutaj pracuje? Rotacja jest duża czy raczej stała ekipa? Szukam czegoś w okolicy, ale dobrze by było żeby się udało znaleźć coś na stałe
Komuś ewidentnie pomyliły się firmy, skoro tam jest taka rotacja pracowników ze co chwile cały zespół jest wymieniany. Widzę też że coś z myśleniem u kolegi jest na odwrót, skoro twierdzi że jeśli pracodawcą nie wypłaca pieniędzy na czas, za najnizsza krajową oczekuje od pracownika że będzie robić wszystko bez chwili przerwy to pracownik jest Januszem, to zdecydowanie jest coś nie tak
Wiesz jeszcze ile tu płacą, na jakiej umowie się pracuje i jakie relacje ludzie tu ze sobą mają? No i czy czemu już tu nie robisz?
Serio, rotacja jest duża? No a co z okresem wypowiedzenia w umowach pracowniczych? Ile on wynosi i czy jak ktoś odchodzi, to trzeba ten okres przepracować, czy firma jakoś skraca ten okres? Jak to wygląda pod tym kątem?
Witam czekam od Lipca na paczkę za 1000zl i do dzisiaj nie przyszła proszę o kontakt bo ja próbuję się skontaktować ale cisza jeśli nikt się nie odezwie zgłaszam sprawę na policję! Mój nr tel 789255707
Nie do wiary. Tyle opinii w sieci, że jest to (usunięte przez administratora) ale kolejna osoba, która myśli, że sama oszuka system, że za pieniądze podatników otrzymała bon na wycieczkę dla dzieci, ale kupi za to towaru., Ktoś wykorzystuje takich cwaniaków i możę dobrze :))))
Uważasz że jeśli ktoś wykorzystuje bon na zabawki dla dzieci zamiast wakacji to należy nie wysyłać towarów ? Ciekawi mnie bardzo jakbyś Ty postąpił w takiej sytuacji gdy za coś płacisz (nie ważne czy to z bonu, 500+, czy że swoich zarobionych pieniędzy) i tego nie otrzymujesz.
Zbierałam się by pozamawiac dzieciakom prezenty, nie wykorzystalismy bonu....teraz czytając opinię raczej nie zamówię...po drugie.... sklep nie istnieję... Czy macie jakiś sklep w którym bym wykorzystała bon?
Wszystkie telefony z ktorych dzwonili sa juz powyłaczane. Złożyliśmy po raz kolejny zamowienie bo to byl jedyny sposób zeby się z nimi skontaktowac. Zadzwonił dziewczyna ktora zapewniala ze w ciągu trzech dni sprawa będzie wyjasniona. A jak mie to zeby do niej dzwonic. I co...cisza. Jej tel tez juz nie odpowiada. Strona kidsarena juz nie istnieje. ...jest jakas przebudowa. Nasze zamowienie szlak trafił. Ale widac ze komentarze ktos od nich czyta bo administrator usuwa słowa typu (usunięte przez administratora) Jezeli do konca tyg nic się nie zmieni zglaszamy to na policji.
Corka zamowila bodajże 4 września paczkę za 500 zł. Przyjęto zamówienie , kiedy długo nic nie przychodziło napisała maila i odpowiedzi brzmiała że czegoś brakuje i czekaj na dostawę , po jakimś czasie napisali ze paczk szykowana do wysylki .Potem że czekają na kuriera Ina tym koniec .mija dwa I pół miesiaca i cis?a
Witam ja również czekam na zamówienie. Bardzo chętnie dołączę do wspólnego zgłoszenia na policję (usunięte przez administratora) Mam nadzieję że dołączy do nas więcej osób
Widzę ze jest nas naprawdę duzo tylko nie wszyscy cos z tym chca zrobic ...bo to za bony to olewają. Ame my nie darujemy...bony byly dzieciom i zabawki tez
Sklepu już nie ma.. skontaktować się nie można.przy złożeniu zamówienia dostałam smsa sklep auto Moto blacha zrealizował twoje zamówienie..cooo?! Były zamawiane 3 zabawki z arena kids.. później sma o treści twoją paczka została wstrzymana z powodu nie dopłaty 2.50 za wysyłkę.chcialam oczywiście zapłacić ale też nie można nie działa.. (usunięte przez administratora) i tyle..
A właśnie, sklepu juz nie ma. Nie mozna śledzić zamowienia. Telefony powylaczane. I tu jest problem. A jezeli ktos prosi o doplate za przesylke to ja bym nic nie robił bo to akutat moze byc (usunięte przez administratora) ..tez tak kiedys mialem z impostem.
To nie jest tak, że nie każdy chce z tym coś zrobić. Myślę że pozew zbiorowy byłby najlepszym wyjściem z tej sytuacji. Bony były dla dzieci i zamówione przedmioty też były dla nich. Nie możemy pobłażać oszustom.
To nie jest tak, że nie każdy chce z tym coś zrobić. Myślę że pozew zbiorowy byłby najlepszym wyjściem z tej sytuacji. Bony były dla dzieci i zamówione przedmioty też były dla nich. Nie możemy pobłażać oszustom.
Witam ja też u nich złożyłam zamówienie 15 listopada i dziś chciał zobaczyć stronę i jej nie ma. I trochę się obawiam czy nie (usunięte przez administratora)
Witam ja też zostałam (usunięte przez administratora) na 1000zl też pani która odebrała telefon zapewniała.za do tygodnia przyjdzie paczka a do dzisiaj niema telefony mają po wyłączane.
Proszę o pilny kontakt od kilku miesięcy czekam na moje zamówienie za 500 zł. Mój nr.572113119.
Zamówienie złożone 31 sierpnia, 14 wrzesnia zamówienie zostało odrzucone z nieznanych powodów ale zainkasowano 1750 zł.Do dziś a mamy koniec roku cisza telefony wyłączone a na maile nikt nie odpowiada.
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o podanie nr zamówienia, sprawdzimy, co się stało z Pani paczką i dlaczego jeszcze jej Pani nie otrzymała. Jednocześnie informujemy, że sprawach pilnych można się z nami skontaktować pod nr telefonu: 696100141. Pozdrawiamy!
nr zamówienia to 30537 i został anulowane przez was więc żądam zwrotu gotówki , sprawa już i tak została zgłoszona na Policję.
Niestety miałem nieprzyjemnosc pracować w tym miejscu. Moja przygoda z tą firmą nie trwała zbyt długo. Odrazu napisze że wszystkie pozytywne opinie na temat tej firmy są wyssane z palca albo pisane przez właścicieli tej firmy. Praktycznie z każdym dniem wypłaty, musiałem upominać się, nieraz spóźniali się tydzień z pieniędzmi, nie widząc w tym żadnego problemu i tłumacząc to brakiem czasu... każdy z pracowników ma być robotem według szefa. Jak wszyscy wiemy, poza prowadzeniem restauracji i parku rozrywki, szefostwo prowadziło (badz prowadzi dalej) również magazyn z zabawkami sprzedawanymi na bon turystyczny. Na magazynie pracownicy dostawali codziennie ciepły obiad i napoje za darmo, a pracownicy restauracji nie dostawali NIC. Skoro wszyscy pracują dla tej samej osoby, to każdy powinien być traktowany na równi, ale niestety tak nie było. Byłem zatrudniony na śmieciowce na jednym stanowisku, a w rzeczywistości to robiłem jako kierowca, kelner, magazynier, wykładałem cateringi, zajmowałem się rozkładaniem scen pod eventy, robiłem za "ochroniarza" i wykonywałem różne prace na ogrodzie, oczywiscie za najnizsza krajową, a na glowie mialem wiecej obowiazkow niz menagerowie i szefostwo. Ktoś wcześniej napisał że managerowie zwracają się do pracowników, jak gestapowcy. To prawda, managerowie zachowywali się jakby władali światem, darcie się na pracowników, pomimo dobrze wykonanej pracy, było czymś normalnym. Ogólnie to nie polecam nikomu, a wręcz odradzam jakichkolwiek stosunków z tą firmą, czy to chcecie się tam zatrudnić czy korzystać z ich usług. Za żadne pieniądze już bym tam nie wrocil, o ile te pieniądze w ogóle bym zobaczył.
Dodam że pracowałem tam raptem półtora miesiąca, a wydarzyło się tam więcej niż w moim wówczas 24 letnim życiu.
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro z powodu Państwa niezadowolenia, chcielibyśmy wyjaśnić zaistniała sytuację, dlatego bardzo prosimy o kontakt mailowy pod adresem: office@kidsarena.pl Dziękujemy i życzymy miłego dnia
Nie rozumiem w jakim celu mamy sobie cokolwiek wyjaśniać, skoro ja juz dawno nie pracuje w tym miejscu, a pozatym nie wróciłbym do tej firmy. Jeżeli szefostwo tak bardzo przejmuje się złymi opiniami na temat pracy w tej firmie jak i wykonywanych przez was usług, to chyba najwyzsza pora wprowadzić zmiany w firmie.
sam sie zwolniles po tych 1,5 miesiaca? bo pierwsza umowa przewaznie jest na 3 miesiace jako probna (przynajmniej ja tak mialam w swojej firmie) wiec ciekawi mnie skad ten krotki okres pracy ?
tu w ogóle mają tai okres? bo nikt jakoś wprost tego nie pisał. swoją drogą ciekawa jestem co opisane jest na tym zleceniu. jaki zakres obowiązków, że tyle można różnych rzeczy przy tym robić.
Witam ja nie mogę narzekać na sklep. Bo zamówiłam i wszystko przyszło w ciągu 3 tygodni, także polecam zakupy w tym sklepie.????
Nie polecam pracy w tym miejscu, brak szacunku do drugiego człowieka.
Prawda najpierw szuka ludzi do pracy zatrudnia na czarno i wyrzuca po 1,5 tygodnia nie płacąc całej stawki przy okazji hrzmi jakby był po ciągu mefedronowym i trzeba walczyć o to żeby przesłał pieniądze
I to pisane na podstawie własnego doświadczenia? Chodzi po prostu o jakiś okres próbny bez umowy czy jak wy się ugadaliście, że tak właśnie wyszło?
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro z powodu Państwa niezadowolenia, chcielibyśmy wyjaśnić zaistniała sytuację, dlatego bardzo prosimy o kontakt mailowy pod adresem: office@kidsarena.pl Dziękujemy i życzymy miłego dnia
Przestrzegam wszystkich przed zakupami w tym sklepie. Zamówienie złożyłam na ponad 1000 zł jako płatność bonem pod koniec sierpnia. Najpierw było oczekiwanie na wysyłkę, podobno były braki na magazynie...Serwer odrzucał emaile, telefon również blokował połączenia. Po wielu próbach kontaktu "przemiła Pani" zadzwoniła i poinformowała mnie iż paczka będzie wysłana do tygodnia czasu. Dziś jest 19.11 i otrzymałam emaila od GLS że sklep anulował wysyłkę. (usunięte przez administratora) I JESZCZE RAZ (usunięte przez administratora)
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro z powodu Państwa niezadowolenia. Chcielibyśmy wyjaśnić zaistniałą sytuację, dlatego bardzo prosimy o kontakt mailowy pod adresem: office@kidsarena.pl
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kids Arena Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Kids Arena Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kids Arena Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Kids Arena Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Kids Arena Poland Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.