Opinie o Kids Arena Poland Sp. z o.o. w Szczecin

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Kids Arena Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Kids Arena Poland Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi najmu i zarządzania nieruchomości

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Kids Arena Poland Sp. z o.o. w Szczecin

Kasia
Inne
 Pytanie

Zamawilam zabawki dla swoich dzieciaków. Paczka przyszła po około dwóch miesiącach. Z połowa rzeczy niezgodna z zamówieniem. Po prostu po otwarciu paczki szok i niedowierzanie. Jestem mama samotnie wychowująca dzieci i nie stać mnie na kupno im zabawek. Bon był jak światełko w tunelu by zrobić im przyjemność a wzamian otrzymaliśmy coś zupełnie innego. Po kontakcie ze sklepem pani zapytała czy chce zwrócić. Odpisałam że to wiąże się z kosztami by odesłać i mam po raz kolejny pokrywać koszty ? Przecież to nie jest z naszej winy że zamówienie jest nie zgodne. Po tej wiadomości zero odzewu z ich strony. Po prostu zostałam zablokowana. Nawet nie padło słowo przepraszam. Tylko zwyczajne olanie sprawy. Nie polecam. Zero szacunku dla klienta

Euferia
Inne
@Misia

Kiedy zamawiałam, czy mam paragon, dowody rozmowy itp

anonim
Inne

Mimo tego co piszecie o policji, w sieci wygląda, że wszystko w firmie ok :) Na stronie znalazłam wzmiankę gdzie zachęcają kandydatów do aplikowania. Trzeba wysłać parę słów o sobie i zargumentować, dlaczego właśnie ty-masz być idealnym pracownikiem. Opowie ktoś o rekrutacji? Ile etapów, może ktoś wie na czym one polegają i jakich pytań się spodziewać?

Bbbb
Były pracownik
@Baśka

Zaczyna się od 16 zł na godzinę po paru miesiącach rzucają 18 oczywiście umowa zlecenie tylko wchodzi w gre

Gabryś Nowy wpis
Inne

Widziałem w sieci ogłoszenie na ewent managera. Wprawdzie już archiwalne ale pasowałaby mi taka posada. Prócz wynagrodzenia podstawowego proponowali prowizje od wyników. Zwykle jakie pieniądze można zarobić na takim procencie? Chciałbym się starać o posadę jakby pojawiło się coś nowego i wolałbym się zorientować w zarobkach.

anonim
Inne

Mimo tego co piszecie o policji, w sieci wygląda, że wszystko w firmie ok :) Na stronie znalazłam wzmiankę gdzie zachęcają kandydatów do aplikowania. Trzeba wysłać parę słów o sobie i zargumentować, dlaczego właśnie ty-masz być idealnym pracownikiem. Opowie ktoś o rekrutacji? Ile etapów, może ktoś wie na czym one polegają i jakich pytań się spodziewać?

Bbbbb
Były pracownik
@anonim

Nie polecam tam pracy , człowiek się rozchoruje pójdzie na L4 z automatu zwalniają, stawka też śmieszna

Baśka Nowy wpis
Inne
@Bbbbb

Czyli jaka ta stawka? Powyżej najniższej krajowej chociaż? Z biegiem czasu dają jakies podwyżki czy pensja jest stała?

Bbbb Nowy wpis
Były pracownik
@Baśka

Zaczyna się od 16 zł na godzinę po paru miesiącach rzucają 18 oczywiście umowa zlecenie tylko wchodzi w gre

Kasia
Inne
 Pytanie

Zamawilam zabawki dla swoich dzieciaków. Paczka przyszła po około dwóch miesiącach. Z połowa rzeczy niezgodna z zamówieniem. Po prostu po otwarciu paczki szok i niedowierzanie. Jestem mama samotnie wychowująca dzieci i nie stać mnie na kupno im zabawek. Bon był jak światełko w tunelu by zrobić im przyjemność a wzamian otrzymaliśmy coś zupełnie innego. Po kontakcie ze sklepem pani zapytała czy chce zwrócić. Odpisałam że to wiąże się z kosztami by odesłać i mam po raz kolejny pokrywać koszty ? Przecież to nie jest z naszej winy że zamówienie jest nie zgodne. Po tej wiadomości zero odzewu z ich strony. Po prostu zostałam zablokowana. Nawet nie padło słowo przepraszam. Tylko zwyczajne olanie sprawy. Nie polecam. Zero szacunku dla klienta

Kids Arena
Pracownik
@Kasia

Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Chcielibyśmy wyjaśnić sprawę, dlatego prosimy o kontakt pod nr telefonu: 696100141. Pozdrawiamy.

Zamawiająca
Inne
 Pytanie
@Kasia

Dokładnie takie są realia takiego zamówienie ????

Euferia
Inne
@Kasia

No to teraz tylko czekaj jak z policji będą dzwonić do ciebie albo przyjdą że masz się stawić na komisariat w celu zeznania jako świadek apropo zamiawiania za bon bo ja już byłam. Niestety robili to nielegalnie

Misia
Inne
@Euferia

Też dziś dostałam list. O co cię pytali

Euferia Nowy wpis
Inne
@Misia

Kiedy zamawiałam, czy mam paragon, dowody rozmowy itp

Weronika
Inne

Sporo tutaj komentarzy o niezgodności towaru i problemach z kontaktem. Ogarnia ktoś czy oni w ogóle mają tutaj kogoś do telefonicznej obsługi czy mailowej zatrudnionego?

Kucharz
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

To miejsce to tragedia! Nie polecam. Stracicie czas i nerwy.

Pytania

Odradzam.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Agent nieruchomości
Ełk
Successio Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Administrator
Warszawa
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Techniczna
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Paula 31
Inne

Witam ja tez jestem nie zadowolona z tego sklepu ponieważ zabawki bardzo słabej jakości i też będę wzywana na policję a wydane 480zl tez bym chciała zwrotu gotowki

Pytanie
 Pytanie

Czy Kids Arena Poland Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?

Ona
Inne

Mało tu strasznie opinii pracowników, nikt nie pracował jako event manager przypadkiem? Opłaca się? Ta wymieniona w ogłoszeniu starszym prowizja to jakieś sensowne kwoty czy raczej symboliczne?

Zuzanna
Inne

Hej. Pytanie do pracowników, o ile jacyś tutaj w ogóle zaglądają czasem. Czy firma wypłaca pieniążki na czas zawsze? Chciałam się upewnić, jak to w pracy wygląda, bo klientów tu dużo pisało rozczarowanych odnośnie kontaktu i w ogóle.

Iwa
Inne
 Pytanie

Czy mogę poprosić o pomoc,jak mogę zamówić zabawki dla córki, kiedyś był sklep Arena teraz jest telefon ale nikt nie odbiera telefonu połączenia, czy Srena kids sklep funkcjonuje na stronie internetowej?????

Kids Arena
Pracownik
@Iwa

Dzień dobry, niestety my nie prowadzimy sklepu internetowego z wykorzystaniem bonu. Jednocześnie zapraszamy do naszego parku rozrywki przy ul. Staszica 1 w Szczecinie, gdzie można wykorzystać bon turystyczny, np. na zabawę lub organizację urodzinek. Pozdrawiamy :D

Zamawiająca
Inne
 Pytanie
@Kids Arena

Od kiedy??? Odkąd za dużo osób oszukaliscie

klient
Inne
@Kids Arena

dosyć ciekawe że nie prowadzicie sklepu z zabawkami, skoro wszystkie opinie u was są że nie wysyłacie zamówień na czas, nie zwracacie pieniędzy, nie odbieracie telefonów i nie odpisujecie na maile.

Kids Arena
Pracodawca

Dzień dobry, jeśli nie otrzymali Państwo zamówienia, prosimy o kontakt pod adresem office@kidsarena.pl w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy!

Anysia
Inne
@Kids Arena

Jak zamówić przez bon turystyczny

Fabian
Inne
@Anysia

Nie poleca mieć z tą firmą nic wspólnego zakończyli sprzedaż zabawek za bon ja jeszcze się załapałem i od początku października czekam na paczkę oczywiście sprawa zgłoszona na policję omijać szerokim łukiem

Pracownik
Pracownik
@Fabian

Dzień dobry, proszę o podanie nr zamówienia. Zweryfikujemy sytuację i się z Panem skontaktujemy.

Fabian
Inne
@Pracownik

Sytuację to zweryfikuje już policja nie Państwo . Na weryfikację Państwo mieli już 5 miesięcy i nic nie dało więc zajmie się tym już Policja nie pozdrawiam

Marta
Inne

Nie polecam Kids Areny na sali zabaw strasznie brudno !!!!!!!! W restauracji zamówiliśmy pizze w której był włos oczywiście mąż zwrócił uwagę że chce nowa pizze to zpani powiedziała że nic nie wymienia bo wlosy sami tam wrzuciliśmy żenada jedna wielka wychodząc rozczarowani już z obiektu przedstawiliśmy sytuację Panią na recepcji oczywiście usłyszeliśmy że nic na to nie poradzi mamy nie dramatyzować. Podsumowując okropnie brudno , brak szacunku do klienta pracownicy na restauracji i na recepcji bardzo bezczelni więcej nasza noga tam nie powstanie , odradzam wszystkim sytuacja będzie opisana jeszcze gdzie indziej

Pracowniki
Pracownik
@Marta

Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Uprzejmie informujemy, że zgodnie z regulaminem może Pani zgłosić reklamację w recepcji Kids Areny w godzinach 12:00-19:00. Prosimy o dołączenie paragonu do reklamacji. Pozdrawiam.

Marta
Inne
@Pracowniki

Oczywiście co można się spodziewać od Państwa tylko to by złożyć reklamację oczywiście że reklamacja zostanie złożona z paragonem oraz ze zdjęciami i filmikiem jak się państwa pracownicy zachowują sprawą zostanie i tak opisana w social media naprawdę kiedyś to było bardzo fajne miejsce a teraz dno i porażka jedna wielka nie wiem skąd pracowników bierzecie na restauracji chamscy na recepcji jeszcze bardziej jak można powiedzieć do klienta by nie zdramatyzować siedzą dwie na recepcji i tylko plotkują i jeszcze do klienta tak się odzywają

Byl
Pracownik

Szczerze polecam to miejsce do pracy. Wszystkie źle opinie są pisane przez nierobów, którzy myśleli że nic nie będą robić a pieniądze same będą wpadać. W firmie od lat pracuje dużo zadowolonych osób. Jak ktoś lubi pracować to będzie doceniony. Jak ktoś jest pracownikiem Januszem to będzie niezadowolony i jedyne co mu pozostanie jak każdemu nieudacznikowi, to sianie jadu po forach i skomlenie że za darmo nie dostał obiadu w restauracji, bo Janusz żałował żeby zapłacić za czyjąś pracę.

Marta
Inne
@Byl

Tak na prawdę to ile osób tutaj pracuje? Rotacja jest duża czy raczej stała ekipa? Szukam czegoś w okolicy, ale dobrze by było żeby się udało znaleźć coś na stałe

Były
Były pracownik
@Byl

Komuś ewidentnie pomyliły się firmy, skoro tam jest taka rotacja pracowników ze co chwile cały zespół jest wymieniany. Widzę też że coś z myśleniem u kolegi jest na odwrót, skoro twierdzi że jeśli pracodawcą nie wypłaca pieniędzy na czas, za najnizsza krajową oczekuje od pracownika że będzie robić wszystko bez chwili przerwy to pracownik jest Januszem, to zdecydowanie jest coś nie tak

Michał
Inne
@Były

Wiesz jeszcze ile tu płacą, na jakiej umowie się pracuje i jakie relacje ludzie tu ze sobą mają? No i czy czemu już tu nie robisz?

Monika
Inne
@Były

Serio, rotacja jest duża? No a co z okresem wypowiedzenia w umowach pracowniczych? Ile on wynosi i czy jak ktoś odchodzi, to trzeba ten okres przepracować, czy firma jakoś skraca ten okres? Jak to wygląda pod tym kątem?

Justyna
Inne

Witam czekam od Lipca na paczkę za 1000zl i do dzisiaj nie przyszła proszę o kontakt bo ja próbuję się skontaktować ale cisza jeśli nikt się nie odezwie zgłaszam sprawę na policję! Mój nr tel 789255707

Edward
Inne
@Justyna

Nie do wiary. Tyle opinii w sieci, że jest to (usunięte przez administratora) ale kolejna osoba, która myśli, że sama oszuka system, że za pieniądze podatników otrzymała bon na wycieczkę dla dzieci, ale kupi za to towaru., Ktoś wykorzystuje takich cwaniaków i możę dobrze :))))

klient
Inne
 Pytanie
@Edward

Uważasz że jeśli ktoś wykorzystuje bon na zabawki dla dzieci zamiast wakacji to należy nie wysyłać towarów ? Ciekawi mnie bardzo jakbyś Ty postąpił w takiej sytuacji gdy za coś płacisz (nie ważne czy to z bonu, 500+, czy że swoich zarobionych pieniędzy) i tego nie otrzymujesz.

Anszu
Inne
 Pytanie

Zbierałam się by pozamawiac dzieciakom prezenty, nie wykorzystalismy bonu....teraz czytając opinię raczej nie zamówię...po drugie.... sklep nie istnieję... Czy macie jakiś sklep w którym bym wykorzystała bon?

Aneta
Inne
@Anszu

Ja zamawiałam trzy tygodnie temu wszystko dostałam po tygodniu ale z tego co się orientuje to już tam nic kupić nie można

Kat
Inne
@Anszu

Sklep w tej chwili ma wgrywane nowe opramromowanie i jest aktualizowany.Sklep ma być dostępny w ciągu kilku dni,niech pani sprawdza.

Lejdi
Inne
@Anszu

Bon był przeznaczony na opłacenie dzieciom wypoczynku !!! Żenada.

Apollo
Inne

Wszystkie telefony z ktorych dzwonili sa juz powyłaczane. Złożyliśmy po raz kolejny zamowienie bo to byl jedyny sposób zeby się z nimi skontaktowac. Zadzwonił dziewczyna ktora zapewniala ze w ciągu trzech dni sprawa będzie wyjasniona. A jak mie to zeby do niej dzwonic. I co...cisza. Jej tel tez juz nie odpowiada. Strona kidsarena juz nie istnieje. ...jest jakas przebudowa. Nasze zamowienie szlak trafił. Ale widac ze komentarze ktos od nich czyta bo administrator usuwa słowa typu (usunięte przez administratora) Jezeli do konca tyg nic się nie zmieni zglaszamy to na policji.

Edyta72
Inne
 Pytanie
@Apollo

Corka zamowila bodajże 4 września paczkę za 500 zł. Przyjęto zamówienie , kiedy długo nic nie przychodziło napisała maila i odpowiedzi brzmiała że czegoś brakuje i czekaj na dostawę , po jakimś czasie napisali ze paczk szykowana do wysylki .Potem że czekają na kuriera Ina tym koniec .mija dwa I pół miesiaca i cis?a

Kasia
Inne
@Edyta72

Ja złożyłam 1 września zamówienie i dopiero wczoraj otrzymałam paczkę ????

Zosia
Inne
@Apollo

Witam ja również czekam na zamówienie. Bardzo chętnie dołączę do wspólnego zgłoszenia na policję (usunięte przez administratora) Mam nadzieję że dołączy do nas więcej osób

Apollo
Inne
 Problem
@Zosia

Widzę ze jest nas naprawdę duzo tylko nie wszyscy cos z tym chca zrobic ...bo to za bony to olewają. Ame my nie darujemy...bony byly dzieciom i zabawki tez

1
Ewa.
Inne
 Pytanie
@Apollo

Sklepu już nie ma.. skontaktować się nie można.przy złożeniu zamówienia dostałam smsa sklep auto Moto blacha zrealizował twoje zamówienie..cooo?! Były zamawiane 3 zabawki z arena kids.. później sma o treści twoją paczka została wstrzymana z powodu nie dopłaty 2.50 za wysyłkę.chcialam oczywiście zapłacić ale też nie można nie działa.. (usunięte przez administratora) i tyle..

Apollo
Inne
@Ewa.

A właśnie, sklepu juz nie ma. Nie mozna śledzić zamowienia. Telefony powylaczane. I tu jest problem. A jezeli ktos prosi o doplate za przesylke to ja bym nic nie robił bo to akutat moze byc (usunięte przez administratora) ..tez tak kiedys mialem z impostem.

Joanna
Inne
@Apollo

To nie jest tak, że nie każdy chce z tym coś zrobić. Myślę że pozew zbiorowy byłby najlepszym wyjściem z tej sytuacji. Bony były dla dzieci i zamówione przedmioty też były dla nich. Nie możemy pobłażać oszustom.

Joanna
Inne
@Apollo

To nie jest tak, że nie każdy chce z tym coś zrobić. Myślę że pozew zbiorowy byłby najlepszym wyjściem z tej sytuacji. Bony były dla dzieci i zamówione przedmioty też były dla nich. Nie możemy pobłażać oszustom.

Aneta
Inne
@Apollo

Witam ja też u nich złożyłam zamówienie 15 listopada i dziś chciał zobaczyć stronę i jej nie ma. I trochę się obawiam czy nie (usunięte przez administratora)

Justyna
Inne
@Apollo

Witam ja też zostałam (usunięte przez administratora) na 1000zl też pani która odebrała telefon zapewniała.za do tygodnia przyjdzie paczka a do dzisiaj niema telefony mają po wyłączane.

Kasia
Inne

Proszę o pilny kontakt od kilku miesięcy czekam na moje zamówienie za 500 zł. Mój nr.572113119.

Kasia
Inne

Zamówienie złożone 31 sierpnia, 14 wrzesnia zamówienie zostało odrzucone z nieznanych powodów ale zainkasowano 1750 zł.Do dziś a mamy koniec roku cisza telefony wyłączone a na maile nikt nie odpowiada.

Kids Arena
Pracodawca
@Kasia

Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o podanie nr zamówienia, sprawdzimy, co się stało z Pani paczką i dlaczego jeszcze jej Pani nie otrzymała. Jednocześnie informujemy, że sprawach pilnych można się z nami skontaktować pod nr telefonu: 696100141. Pozdrawiamy!

Kasia
Pracownik
@Kids Arena

nr zamówienia to 30537 i został anulowane przez was więc żądam zwrotu gotówki , sprawa już i tak została zgłoszona na Policję.

Rafał M.
Pracownik

Niestety miałem nieprzyjemnosc pracować w tym miejscu. Moja przygoda z tą firmą nie trwała zbyt długo. Odrazu napisze że wszystkie pozytywne opinie na temat tej firmy są wyssane z palca albo pisane przez właścicieli tej firmy. Praktycznie z każdym dniem wypłaty, musiałem upominać się, nieraz spóźniali się tydzień z pieniędzmi, nie widząc w tym żadnego problemu i tłumacząc to brakiem czasu... każdy z pracowników ma być robotem według szefa. Jak wszyscy wiemy, poza prowadzeniem restauracji i parku rozrywki, szefostwo prowadziło (badz prowadzi dalej) również magazyn z zabawkami sprzedawanymi na bon turystyczny. Na magazynie pracownicy dostawali codziennie ciepły obiad i napoje za darmo, a pracownicy restauracji nie dostawali NIC. Skoro wszyscy pracują dla tej samej osoby, to każdy powinien być traktowany na równi, ale niestety tak nie było. Byłem zatrudniony na śmieciowce na jednym stanowisku, a w rzeczywistości to robiłem jako kierowca, kelner, magazynier, wykładałem cateringi, zajmowałem się rozkładaniem scen pod eventy, robiłem za "ochroniarza" i wykonywałem różne prace na ogrodzie, oczywiscie za najnizsza krajową, a na glowie mialem wiecej obowiazkow niz menagerowie i szefostwo. Ktoś wcześniej napisał że managerowie zwracają się do pracowników, jak gestapowcy. To prawda, managerowie zachowywali się jakby władali światem, darcie się na pracowników, pomimo dobrze wykonanej pracy, było czymś normalnym. Ogólnie to nie polecam nikomu, a wręcz odradzam jakichkolwiek stosunków z tą firmą, czy to chcecie się tam zatrudnić czy korzystać z ich usług. Za żadne pieniądze już bym tam nie wrocil, o ile te pieniądze w ogóle bym zobaczył.

Rafał M.
Były pracownik
@Rafał M.

Dodam że pracowałem tam raptem półtora miesiąca, a wydarzyło się tam więcej niż w moim wówczas 24 letnim życiu.

Pracownik Kids Arena
Pracownik
@Rafał M.

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro z powodu Państwa niezadowolenia, chcielibyśmy wyjaśnić zaistniała sytuację, dlatego bardzo prosimy o kontakt mailowy pod adresem: office@kidsarena.pl Dziękujemy i życzymy miłego dnia

Rafał M.
Były pracownik
@Pracownik Kids Arena

Nie rozumiem w jakim celu mamy sobie cokolwiek wyjaśniać, skoro ja juz dawno nie pracuje w tym miejscu, a pozatym nie wróciłbym do tej firmy. Jeżeli szefostwo tak bardzo przejmuje się złymi opiniami na temat pracy w tej firmie jak i wykonywanych przez was usług, to chyba najwyzsza pora wprowadzić zmiany w firmie.

Wanda
Inne
@Rafał M.

sam sie zwolniles po tych 1,5 miesiaca? bo pierwsza umowa przewaznie jest na 3 miesiace jako probna (przynajmniej ja tak mialam w swojej firmie) wiec ciekawi mnie skad ten krotki okres pracy ?

Paweł
Były pracownik
 Pytanie
@Wanda

Na zleceniu jest jakiś okres próbny?

Monika
Inne
@Paweł

tu w ogóle mają tai okres? bo nikt jakoś wprost tego nie pisał. swoją drogą ciekawa jestem co opisane jest na tym zleceniu. jaki zakres obowiązków, że tyle można różnych rzeczy przy tym robić.

Aneta
Inne

Witam ja nie mogę narzekać na sklep. Bo zamówiłam i wszystko przyszło w ciągu 3 tygodni, także polecam zakupy w tym sklepie.????

Mariola
Były pracownik

Nie polecam pracy w tym miejscu, brak szacunku do drugiego człowieka.

Stanisław
Były pracownik
@Mariola

Prawda najpierw szuka ludzi do pracy zatrudnia na czarno i wyrzuca po 1,5 tygodnia nie płacąc całej stawki przy okazji hrzmi jakby był po ciągu mefedronowym i trzeba walczyć o to żeby przesłał pieniądze

1
Monika
Inne
@Stanisław

I to pisane na podstawie własnego doświadczenia? Chodzi po prostu o jakiś okres próbny bez umowy czy jak wy się ugadaliście, że tak właśnie wyszło?

Pracownik Kids Arena
Pracownik
@Mariola

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro z powodu Państwa niezadowolenia, chcielibyśmy wyjaśnić zaistniała sytuację, dlatego bardzo prosimy o kontakt mailowy pod adresem: office@kidsarena.pl Dziękujemy i życzymy miłego dnia

Joanna.
Inne

Przestrzegam wszystkich przed zakupami w tym sklepie. Zamówienie złożyłam na ponad 1000 zł jako płatność bonem pod koniec sierpnia. Najpierw było oczekiwanie na wysyłkę, podobno były braki na magazynie...Serwer odrzucał emaile, telefon również blokował połączenia. Po wielu próbach kontaktu "przemiła Pani" zadzwoniła i poinformowała mnie iż paczka będzie wysłana do tygodnia czasu. Dziś jest 19.11 i otrzymałam emaila od GLS że sklep anulował wysyłkę. (usunięte przez administratora) I JESZCZE RAZ (usunięte przez administratora)

Pracownik Kids Arena
Pracownik
@Joanna.

Dzień dobry, jest nam bardzo przykro z powodu Państwa niezadowolenia. Chcielibyśmy wyjaśnić zaistniałą sytuację, dlatego bardzo prosimy o kontakt mailowy pod adresem: office@kidsarena.pl

Zostaw merytoryczną opinię o Kids Arena Poland Sp. z o.o. - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Kids Arena Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Kids Arena Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Kids Arena Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Kids Arena Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Kids Arena Poland Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Kids Arena Poland Sp. z o.o.
2.3/5 Na podstawie 22 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Stanisława Staszica 1
    71-515 Szczecin
  • NIP: 8513211835 REGON: 367893427 KRS: 0000689043
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Kids Arena Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii