Zamawilam zabawki dla swoich dzieciaków. Paczka przyszła po około dwóch miesiącach. Z połowa rzeczy niezgodna z zamówieniem. Po prostu po otwarciu paczki szok i niedowierzanie. Jestem mama samotnie wychowująca dzieci i nie stać mnie na kupno im zabawek. Bon był jak światełko w tunelu by zrobić im przyjemność a wzamian otrzymaliśmy coś zupełnie innego. Po kontakcie ze sklepem pani zapytała czy chce zwrócić. Odpisałam że to wiąże się z kosztami by odesłać i mam po raz kolejny pokrywać koszty ? Przecież to nie jest z naszej winy że zamówienie jest nie zgodne. Po tej wiadomości zero odzewu z ich strony. Po prostu zostałam zablokowana. Nawet nie padło słowo przepraszam. Tylko zwyczajne olanie sprawy. Nie polecam. Zero szacunku dla klienta
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Chcielibyśmy wyjaśnić sprawę, dlatego prosimy o kontakt pod nr telefonu: 696100141. Pozdrawiamy.
No to teraz tylko czekaj jak z policji będą dzwonić do ciebie albo przyjdą że masz się stawić na komisariat w celu zeznania jako świadek apropo zamiawiania za bon bo ja już byłam. Niestety robili to nielegalnie
Czy Kids Arena Poland Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Czy mogę poprosić o pomoc,jak mogę zamówić zabawki dla córki, kiedyś był sklep Arena teraz jest telefon ale nikt nie odbiera telefonu połączenia, czy Srena kids sklep funkcjonuje na stronie internetowej?????
Dzień dobry, niestety my nie prowadzimy sklepu internetowego z wykorzystaniem bonu. Jednocześnie zapraszamy do naszego parku rozrywki przy ul. Staszica 1 w Szczecinie, gdzie można wykorzystać bon turystyczny, np. na zabawę lub organizację urodzinek. Pozdrawiamy :D
dosyć ciekawe że nie prowadzicie sklepu z zabawkami, skoro wszystkie opinie u was są że nie wysyłacie zamówień na czas, nie zwracacie pieniędzy, nie odbieracie telefonów i nie odpisujecie na maile.
Dzień dobry, jeśli nie otrzymali Państwo zamówienia, prosimy o kontakt pod adresem office@kidsarena.pl w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy!
Nie poleca mieć z tą firmą nic wspólnego zakończyli sprzedaż zabawek za bon ja jeszcze się załapałem i od początku października czekam na paczkę oczywiście sprawa zgłoszona na policję omijać szerokim łukiem
Dzień dobry, proszę o podanie nr zamówienia. Zweryfikujemy sytuację i się z Panem skontaktujemy.
Sytuację to zweryfikuje już policja nie Państwo . Na weryfikację Państwo mieli już 5 miesięcy i nic nie dało więc zajmie się tym już Policja nie pozdrawiam
Zbierałam się by pozamawiac dzieciakom prezenty, nie wykorzystalismy bonu....teraz czytając opinię raczej nie zamówię...po drugie.... sklep nie istnieję... Czy macie jakiś sklep w którym bym wykorzystała bon?
To miejsce to tragedia! Nie polecam. Stracicie czas i nerwy.
Odradzam.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Jest jeszcze jakiś inny sklep żeby wykorzystać bon ?
Czy ktos ma do nich numer telefonu na który można się dodzwonić? Szczerze powiem że pierwszy raz w życiu spotykam się z czymś takim. Zamówienie przyszło po dwóch miesiącach na dodatek zupełnie co innego niż zamawiałam. Oczywiście nikt nie odbiera i nie odpisuje na maile. Widzę ze jest dużo osób pokrzywdzonych przez tą firmę. Ja mam zamiar zgłosić to do rzecznika praw konsumenta, niewiem czy uda się coś zrobić ale warto spróbować żeby ktoś się nimi zajął
Wejdź na fb na stronę arena i pisz na messenger. Po drugiej stronie siedzi magazyniero-adwokato-pracownik i odpisuje????
Witam mam do nich nr tel. 696100141 Moja paczka za 1400zl przyszła ponad miesiąc czasu temu, oczywiście nie to co zamawiałam. Zadzwoniłam do nich i mieli wysłać mojej córce co innego. Bo miała być szafa dla Barbi za 600zl a przyszedł jakiś butik sklepowy z kartonu???? Niby moja paczka ma przyjść dzisiaj tak mi wczoraj powiedziano. Powiedziałam żeby podeszli do sprawy naprawdę poważnie bo zgłoszę sprawę.
My rowniez czekamy po tym jak udalo sie wczoraj dodzwonic na ten nr...niby jest to nr na magazyn. Oczywiście zabawki które zamowilismy są juz niedostępne i pani obiecaaaala ze wyślę inne z których napewno będę zadowolony. Trzeba to zgłosić bo ta firma naciagnela ludzi na mega kase. A my nie mamy ani zabawek ani kasy za bony
Przez pomyłkę zapłaciłam przelewem, (w uwagach wpisałam nuner bonu), bo myślałam, ze zwroca mi pieniadze (moje niedopatrzenie). Przesympatyczna Pani zadzwoniła, ze asortyment nieco się zmieni i wowczas mnie zapewniła, ze przeleja pieniadze na konto, a pobiora z bonu. Tak sie oczywiscie nie stało, a łaskawie ktos odpisał na maila słowami "prosze nie kłamać, ze ktoś obiecal zwrot pieniedzy". Telefonu nikt nie odbiera, skrzynka przepełniona. Na maile odpisuje niedouczona i bezmyślna osoba. Paczka dotarla po 70 dniach. Asortyment absolutnie sie nie zgadzał. Nigdy więcej. W ogóle dlaczego ten sklep jeszcze istnieje i sprzedaje zabawki w zawyżonych cenach za bon, którego nie mozna wykorzystywac w ten sposób? Przeciez to nielegalne...
Kierownicy polecam ;) profesionalnie gow o napisane :D oprócz tej ślicznej ;) ale to inna bajka :D
Masakra też zamowiłam zabawki dla dziecka za 500zl i zapłaciłam bonem turystycznym,zamówienie złożylam w sierpniu i czekam do dnia dzisiejszego juz prawie 2 miesiące masakra,kontaktu nie ma z nimi i nie wiadomo co myśleć o tym,jak myślicie (usunięte przez administratora) mnie?
Tam jest zwyczajnie brudno i niechlujnie, a zabawki dla dzieci rozpadają się i są łatane sznurkami, a może i taśmą klejącą? To nie jest miejsce bezpieczne dla dzieci. Stanowczo odradzam.
Jako osoba zamawiająca Szczerze? To bardzo polecam sklep kids arena szczecin. Mimo że ceny są wyższe niż normalnie to idzie dorwać fajne zabawki. Syn zadowolony. To bardzo dobra opcja dla rodziców dzieci którzy wiedzą że nie zdążą wykorzystać bonu. Czas oczekiwania na dostawę nie jest długi, pracownicy szybko kontaktują się z zamawiającym i zawsze są do pomocy. Dziękuję za realizację zamówienia i oby tak dalej.
Swoje zamówienie złożyłam miesiąc temu na tysiąc złotych i po dziś dzień nie ma ani pieniędzy ani zamówienia. Pisanie maili nie pomaga, na telefony nikt nie odpowiada. Zostaje złożyć sprawę o wyłudzenie pieniędzy na policji.
Ja zamowilam za ponad 1500 zl czekalam ponad miesiac i tak przyszly dwie wogole inne zabawki
Zamówiłam zabawki za 500 zł, zaznaczyłam dostawę droższa ale ekspresowa , oczywiście od razu po złożeniu zamówienia wyskoczyła mi dostawa wstrzymana przez braki na magazynach, jako że zależało mi na szybkiej dostawie skontaktowałam się z panią w piątek oferując zamianę brakującej zabawki by to przyspieszyc, makaron na uszy mi nasunęła że już wysyłaja, w Wtorek skontaktowałam się ponownie,twierdziła że brakuje jednej zabawki jednak????, ponownie zadałam pytanie czy wymiana przyspieszy wysyłkę, w odpowiedzi przeczytałam że jeśli wymienię automatycznie zostanie paczka wysłana, taaaa ???? dostajecie jakieś prowizje na trzymanie paczek ? A i zrezygnować również nie mogę . Powiem tak, teraz może macie popyt ale klient do was nie wróci, więc napawajcie się ta chwila