* Klimat korporacyjny * Stare bardzo duże systemy w oparciu o technologie, które nie maja prawa dobrze działać * Praca przy projekcie polega na łataniu tego co nie działa(jakieś 30-40% czas), dodawania filtrów na poziomie juniora(30%) a reszta to zastanawianie się dlaczego wczoraj cos działało a dzisiaj już nie * Faktury płacone zawsze na ostatnią chwile a najczęściej po czasie * Nikt nic nie wie * Słabe wprowadzenie do pracy ( z kim gdzie do kogo ?) * Nacisk na prace w biurze, praca zdalna za pomocą podłączenia się do zdalnego pulpitu do komputera w biurze(PORAŻKA) * Tech Leadzi robią za trzech i nie mają czasu dla ludzi + schludne biuro + kawa, owoce, ciasta, woda butelkowa w kuchni + wyjazdy integracyjne na wysokim poziomie + tech leaderzy wiedzą wszystko na temat projektów
Firma GSC powstała po to aby Bank mógł zmniejszyć zatrudnienie przenosząc pracowników etatowych do spółki córki. można powiedzieć że oprócz nazwy firmy w papierach i tego że tę samą pracę którą w Banku wykonywał duży zespół w GSC wykonują 2 osoby za te same pieniążki to wiele się nie zmieniło. W banku BNP panował chaos organizacyjny i w GSC też panuje chaos i ta sama korporacyjna atmosfera spychologii - w końcu 100% pracy wykonujemy na systemach bankowych i na rzecz Banku. To co zmieniło się na gorsze to kontakt z działem HR. W Banku istniał odrębny dział, w GSC tę samą pracę wykonuje jedna pani która nie wyrabia się ze swoją pracą (i nic dziwnego). Najgorzej wyglądają sprawy organizacyjne i wnioskowanie o uprawnienia do systemów informatycznych. Często jest tak że przychodząc do pracy okazuje się że konto w domenie jest wyłączone albo uprawnienia do systemów kredytowych zostały odebrane lub wygasły, profil użytkownika został zablokowany i trzeba go odnowić i tak dalej. Wtedy rozpoczyna się walka z wiatrakami, setki maili, zgłoszenia na helpdesk, helpdesk do ZZU (Zespół Zarządzania Uprawnieniami), ZZU tylko odbija piłeczkę i zwykle odpowiada że wszystko jest w porządku i zgodnie z polityką firmy i to nie ich problem że pracownik nie może w ogóle pracować i wszyscy są zadowoleni poza pracownikiem który o ten sam dostęp który już dawno został mu nadany musi zawnioskować po raz n-ty stracić kolejne 2 tygodnie na procesowanie wniosku i klienta który wpada w furię. W mojej opinii zmiana pracodawcy z Banku na GSC to jest krok wstecz i tylko Zarząd przy kawie może z uśmiechem na twarzy opowiadać o tym jak to w GSC jest wspaniale bo według mnie i wielu innych kolegów nie poprawiło się nic, zarobki bez zmian a w wielu aspektach jako pracownicy "firmy zewnętrznej świadczącej usługi na rzecz Banku" jesteśmy traktowani gorzej niż pracownicy zatrudnieni w BNP.
I co sądzicie o tej operacji? Jak się będzie pracowało?
Zbliża się kolejna fuzja bankowa ( tym razem BNP Paribas przejmuje Raiffeisen Bank Polska), a wraz z nią- już po raz trzeci w ostatnich latach- grupowe zwolnienia i roszady kadrowe w banku. Część pracowników odchodzi samoczynnie chcąc uniknąć chaosu i oszczędności jakie związane są z tym procesem. W niektórych zespołach rotacja przekracza poziom 50% w skali roku. Podobnie sytuacja wygląda w BNP GSC. Dla niezorientowanych dodam, że BNP Group Service Center to spółka, którą w ponad 90% stanowią byli i aktualni pracownicy banku BGŻ BNP Paribas (od niedawna BNP Paribas) . Czas pokaże czy GSC rozwinie się i będzie w stanie zaproponować swoim pracownikom konkurencyjne rynkowo warunki czy też będzie tylko sztuczny twór, jedna z wielu spółek i spółeczek, której pracownikami są osoby wydzielone z BGŻ BNP Paribas.
Pierwszy etam OK mili kierownicy i spokojna rozmowa. Natomiast rozmowa przez telefon to jakaś porażka pan z którym rozmawiałem przez telefon z działu kadr to po prostu idiota i do tego bardzo nie miły i bezczelny. Odpowiadam mu na pytanie na co słyszę widzę że ma Pan problem ze zrozumieniem pytań, może wolniej będę mówił... Prostak straszny, pyta o sytuację rodzinną czy są problemy w domu i TP.. Nie polecam rekrutacji bo można stracić nerwy a Bankowi radzę zmienić osobę dzwoniąc bo nikt do was nie przyjdzie..
Ma Pan problemy rodzinne Czemu Pan chce zmienić pracę Ale czemu Ale czemu Dlaczego tak Proszę wyjaśnić
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Jak się pracuje w banku? czy te łączenia z innymi bankami miały wpływ na pracę? Warto aplikować?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BNP Paribas Group Service Center S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy BNP Paribas Group Service Center S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w BNP Paribas Group Service Center S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy BNP Paribas Group Service Center S.A.?
Kandydaci do pracy w BNP Paribas Group Service Center S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.