Opinie o BNP Paribas Group Service Center S.A. w Warszawa Suwak 3

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie BNP Paribas Group Service Center S.A.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie BNP Paribas Group Service Center S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Doradcy kredytowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o BNP Paribas Group Service Center S.A. w Warszawa Suwak 3

BylyProgramista Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

* Klimat korporacyjny * Stare bardzo duże systemy w oparciu o technologie, które nie maja prawa dobrze działać * Praca przy projekcie polega na łataniu tego co nie działa(jakieś 30-40% czas), dodawania filtrów na poziomie juniora(30%) a reszta to zastanawianie się dlaczego wczoraj cos działało a dzisiaj już nie * Faktury płacone zawsze na ostatnią chwile a najczęściej po czasie * Nikt nic nie wie * Słabe wprowadzenie do pracy ( z kim gdzie do kogo ?) * Nacisk na prace w biurze, praca zdalna za pomocą podłączenia się do zdalnego pulpitu do komputera w biurze(PORAŻKA) * Tech Leadzi robią za trzech i nie mają czasu dla ludzi + schludne biuro + kawa, owoce, ciasta, woda butelkowa w kuchni + wyjazdy integracyjne na wysokim poziomie + tech leaderzy wiedzą wszystko na temat projektów

Krycha Nowy wpis

Firma GSC powstała po to aby Bank mógł zmniejszyć zatrudnienie przenosząc pracowników etatowych do spółki córki. można powiedzieć że oprócz nazwy firmy w papierach i tego że tę samą pracę którą w Banku wykonywał duży zespół w GSC wykonują 2 osoby za te same pieniążki to wiele się nie zmieniło. W banku BNP panował chaos organizacyjny i w GSC też panuje chaos i ta sama korporacyjna atmosfera spychologii - w końcu 100% pracy wykonujemy na systemach bankowych i na rzecz Banku. To co zmieniło się na gorsze to kontakt z działem HR. W Banku istniał odrębny dział, w GSC tę samą pracę wykonuje jedna pani która nie wyrabia się ze swoją pracą (i nic dziwnego). Najgorzej wyglądają sprawy organizacyjne i wnioskowanie o uprawnienia do systemów informatycznych. Często jest tak że przychodząc do pracy okazuje się że konto w domenie jest wyłączone albo uprawnienia do systemów kredytowych zostały odebrane lub wygasły, profil użytkownika został zablokowany i trzeba go odnowić i tak dalej. Wtedy rozpoczyna się walka z wiatrakami, setki maili, zgłoszenia na helpdesk, helpdesk do ZZU (Zespół Zarządzania Uprawnieniami), ZZU tylko odbija piłeczkę i zwykle odpowiada że wszystko jest w porządku i zgodnie z polityką firmy i to nie ich problem że pracownik nie może w ogóle pracować i wszyscy są zadowoleni poza pracownikiem który o ten sam dostęp który już dawno został mu nadany musi zawnioskować po raz n-ty stracić kolejne 2 tygodnie na procesowanie wniosku i klienta który wpada w furię. W mojej opinii zmiana pracodawcy z Banku na GSC to jest krok wstecz i tylko Zarząd przy kawie może z uśmiechem na twarzy opowiadać o tym jak to w GSC jest wspaniale bo według mnie i wielu innych kolegów nie poprawiło się nic, zarobki bez zmian a w wielu aspektach jako pracownicy "firmy zewnętrznej świadczącej usługi na rzecz Banku" jesteśmy traktowani gorzej niż pracownicy zatrudnieni w BNP.

1
Bartosz Nowy wpis
Inne

I co sądzicie o tej operacji? Jak się będzie pracowało?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nic_ciekawego Nowy wpis

Zbliża się kolejna fuzja bankowa ( tym razem BNP Paribas przejmuje Raiffeisen Bank Polska), a wraz z nią- już po raz trzeci w ostatnich latach- grupowe zwolnienia i roszady kadrowe w banku. Część pracowników odchodzi samoczynnie chcąc uniknąć chaosu i oszczędności jakie związane są z tym procesem. W niektórych zespołach rotacja przekracza poziom 50% w skali roku. Podobnie sytuacja wygląda w BNP GSC. Dla niezorientowanych dodam, że BNP Group Service Center to spółka, którą w ponad 90% stanowią byli i aktualni pracownicy banku BGŻ BNP Paribas (od niedawna BNP Paribas) . Czas pokaże czy GSC rozwinie się i będzie w stanie zaproponować swoim pracownikom konkurencyjne rynkowo warunki czy też będzie tylko sztuczny twór, jedna z wielu spółek i spółeczek, której pracownikami są osoby wydzielone z BGŻ BNP Paribas.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pierwszy etam OK mili kierownicy i spokojna rozmowa. Natomiast rozmowa przez telefon to jakaś porażka pan z którym rozmawiałem przez telefon z działu kadr to po prostu idiota i do tego bardzo nie miły i bezczelny. Odpowiadam mu na pytanie na co słyszę widzę że ma Pan problem ze zrozumieniem pytań, może wolniej będę mówił... Prostak straszny, pyta o sytuację rodzinną czy są problemy w domu i TP.. Nie polecam rekrutacji bo można stracić nerwy a Bankowi radzę zmienić osobę dzwoniąc bo nikt do was nie przyjdzie..

Pytania

Ma Pan problemy rodzinne Czemu Pan chce zmienić pracę Ale czemu Ale czemu Dlaczego tak Proszę wyjaśnić

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(833 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Bartek
Inne

Jak się pracuje w banku? czy te łączenia z innymi bankami miały wpływ na pracę? Warto aplikować?

Zostaw merytoryczną opinię o BNP Paribas Group Service Center S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w BNP Paribas Group Service Center S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy BNP Paribas Group Service Center S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w BNP Paribas Group Service Center S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy BNP Paribas Group Service Center S.A.?

    Kandydaci do pracy w BNP Paribas Group Service Center S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

BNP Paribas Group Service Center S.A.
1/5 Na podstawie 1 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
BNP Paribas Group Service Center S.A.
Przejdź do nowych opinii