Opinie o BNP Paribas Bank Polska S.A.
Naszą kulturę organizacyjną opieramy na transparentności, odwadze, empowermencie, prostocie i współpracy. Z początkiem października zaprosiliśmy naszych pracowników do nowej centrali Banku BNP Paribas, aby o tym porozmawiać. A teraz z odwagą zapraszamy także i Was!
Weźcie udział w wirtualnym spacerze po naszej siedzibie i poznajcie nas bliżej. Chcemy w pełni transparentnie pokazać Wam naszą przestrzeń oraz to, że zmieniamy się nie tylko na zewnątrz, ale i od środka.
https://www.bnpparibas.pl/petrus/
a w mojej ocenie to naprawdę fajne miejsce, dużo samodzielności - mi się trafił naprawdę mądry przełożony, dużo możliwości robienia fajnych i potrzebnych rzeczy, zarząd blisko pracowników. odważna organizacja, która nie boi się mieć swojego zdania (ktorego nie zmienia pod wpływem hejtu). i które jest poparte konkretnymi inicjatywami, a nie jakimś marketingowym bełkotem. i serio jeśli tylko chcesz to możesz zmieniać rzeczy, pokazywać inną perspektywę, próbować, nawet popełniać błędy. i co najważniejsze - widać starania i dbałość o to, żeby każdy w banku czuł się dobrze i żeby współpraca opierała się na szacunku. narzekać można na wszystko i wszędzie, zgadzam się, że jest chaotycznie, wiec jesli nie lubisz zmian i duzej dynamiki to faktycznie moze warto poszukać gdzie indziej ;)
Wypowiedź jest niewiarygodna. Pracownik banku z założenia osoba z wyższym wykształceniem, lepiej radzi sobie z językiem polskim.
BNP W ZIELONEJ GÓRZE OBSŁUGA KASOWA JEST DOSKONAŁA PANIE SZALENIE MIŁE !!!!
Szanowny Kliencie, bardzo dziękujemy za miłą opinię. Cieszymy się, że jakość obsługi Klienta spotkała się z pozytywnym odbiorem. Pozdrawiamy zespół BNP Paribas Polska
Polecam! Miła,pomocna i szybka obsługa .
Dzień dobry, dziękujemy za miłe słowa. Bardzo nam miło! Pozdrawiamy zespół BNP Paribas Bank Polska
Bank ktory nie pomaga klijentom ktorzy nie maja dostepu do bankowosci onile nie posadaja starego nr i nie mieszkaja w polsce zenada obsluga na 0000000
ja dzi to samo mialam zero pomocy od pracownikow czlowiek musi leciec do polski by pomogli zenada bank do niczego
Dzień dobry, Chcielibyśmy się przyjrzeć sytuacji, o której Pani wspomina, dlatego zachęcamy do kontaktu kanałami, które umożliwią nam jej weryfikację - np. poprzez wybranie wiadomości lub czatu w bankowości elektronicznej GOonline. Jesteśmy chętni do pomocy również na infolinii pod numerem 500 990 500. Mamy nadzieję, że zmieni Pani zdanie i zostanie z nami na dłużej. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
To prawda klienci sa pozostawieni na laske losu. Procedury sa zawile. Aktualizacja danych na odleglosc wymaga otrzymania przez doradce dodatkowych uprawnień, aby mogl pomoc klientowi co trwa przynajmniej kilka dni. A do tego włączy sie zespol KYC. Do aktualizacji danych klientów mieszkajacych za granica powinna być stworzona specjalna komorka. Dla doradcy który nie wie w co ma rece wlozyc ze względu na obarczenie fo wszelkimi mozliwymi procesami w tym również za komorki takie jak korporacje, monitoring itp. Czytanie procedury zapoznawanie sie z procesem i uzyskiwanie dodatkowych dostepow jest poprostu uciążliwe i wiąże sie z dodatkowymi bezplatnymi nadgodzinami. Propozycja jest taka, aby znaleźć rozwiazanie systemowe na tego typu problemy. Tak, aby klient przebywajacy za granicą samodzielne przez bankowość mógł zaktualizować sobie dane i nie musialby miec zablokowanego konta. Ale biorąc pod uwage oszczędności banku na wszystkim jest to malo realne rozwiazanie. Bank oszczedza na systemach dlatego jest ich niezliczona ilość
Bnp powinno sie tlumaczyc bank niesympatycznego personalu. Skomplikowana obsluga rezygnuje.
Dzień dobry, Chcielibyśmy się przyjrzeć sytuacji, o której Pan wspomina, dlatego zachęcamy do kontaktu kanałami, które umożliwią nam jej weryfikację - np. poprzez wybranie wiadomości lub czatu w bankowości elektronicznej GOonline. Jesteśmy chętni do pomocy również na infolinii pod numerem 500 990 500. Mamy nadzieję, że zmieni Pan zdanie i zostanie z nami na dłużej. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Witam, Moją uwagę przykuła oferta dot. Analityka ds. Transakcji Rynków Finansowych. Niemniej jednak sformułowanie "możliwość pracy w formie hybrydowej" jest dla mnie zbyt ogólnikowe. Jak dokładnie owa forma wygląda w BNP Paribas? Pozdrawiam
Dzień dobry, na tym stanowisku staramy się elastycznie praktykować kilka dni tygodniowo pracy zdalnej. Wszystkie szczegółowe informacje chętnie omówimy podczas rozmowy rekrutacyjnej, dlatego zachęcamy do złożenia aplikacji i spotkania z nami. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Bardzo dziękuję za przemiłą i profesjonalną obsługę przez Panią Magdalenę Ślęzak w Lublińca. Jestem pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu, szybkością załatwienia sprawy i bardzo miłą obsługę. Współpraca z pracownikami w Lublińcu to sama przyjemność. Dziękuję
Dzień dobry, dziękujemy za miłą opinię. :) Pozdrawiamy serdecznie! Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Rozmowa z HR zdalnie jak najbardziej na plus, przyjemna. Niestety nie za bardzo wiedziały o wynagrodzeniach, premiach itp. Rozmowa w oddziale z dyrektorką regionu tragedia. Na rozmowie nie było dyrektorki oddziału, sama dyrektor regionu. Rozmowa trwała chwilę, Pani przyszła z takim nastawieniem, że widać było, że chce tylko przeprowadzić ta rozmowę i skończyć pracę. Nie słuchała, co mówię, zadawała dwa razy takie same pytania. Jeśli miała kogoś z lepszymi kwalifikacjami na stanowisko, to mogła odwołać rozmowę ze mną. Niestety to była strata czasu na dojazd i rozmowę z Panią Dyrektor :)
Scenka sprzedażowa, której nie dało się zrealizować, dlaczego chcę tu pracować itp.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
WITAM, to skandaliczne oczekuje juz 1 godzine na polaczenie mnie z konsultantem, kto pokryje niemale koszty oczekiwania na polaczenie?, nie polecam, ciagle to samo, dodzwonic sie na info graniczy z cudem
Jakich zarobków można się spodziewać na stanowisku Doradcy klientów biznesowych?W małym mieście.
Dziękuję za pełen profesjonalizm zaangażowanie i uśmiech.
Dzień dobry, dziękujemy za miłą opinię. :) Pozdrawiamy serdecznie! Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Nie można sprawdzić swojego stanu konta w internecie !!!! Ciągle coś nie działa za dużo pól do wypełnienia na Login !!!!! Może w końcu ktoś to uprości !!! Klienci !!!! Bank SPOKO !!!!!!
Szanowny Kliencie, przykro nam z powodu występujących utrudnień. Chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji, dlatego zachęcamy do kontaktu z nami innym kanałem, który umożliwi nam weryfikację sprawy. Jesteśmy dostępni pod numerem infolinii 500 990 500. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Aktualnie w BNP trwa akcja reklamacja. Doradcy za przyjmowanie niezasadnych reklamacji mają obniżane premie za jakość. I tu jest ważne co jest niezasadne. Klient okradziony ze środków z własnego konta 99% ma nieuznawane reklamacje. Więc wychodzi na to, że doradca od razu nie powinien przyjmować takiego zgłoszenia. W efekcie klient jest raz (usunięte przez administratora) przez złodzieja który go okradł, a dwa jest pozbawiony możliwości dochodzenia swoich praw ponieważ doradcy ze względu na genialny system motywacyjny nie mogą przyjmować reklamacji. W przeciwnym wypadku premie zabiorą nie tylko doradcy, ale również jego zespołowi i przełożonym co tworzy presję na pracowniku. Wszystko odbija się na pracownikach, klientach, a w efekcie na banku zmieniającego się świata
Pomimo kilkukrotnego zapewnienia – brak informacji po dwóch etapach rozmów o statusie aplikacji; urwany kontakt od rozmowy.
Kiedyś mnie zrekrutowali. Czekałem na laptopa ok dwa tygodnie. Przyszedłem w czasie pandemii. Odebrałem laptopa i poszedłem do domu bo nikogo nie było. Okazało się, że poblokowali mi porty USB i nie mialem internetu. Drugiego dnia już był telefon, że nie ma mnie na jakimś spotkaniu. Następnego dnia przyszedłem już pracować z biura. Ktoś z IT przyszedł mi zabrać laptopa bo mu kazali. Tacy ludzie tam pracują.
Tragedia Nie działa strona internetowa żeby sprawdzić stan swojego konta !!! Zawsze z Loginem coś nie tak Albo Hasło za długie !!! Nigdy nie można sprawdzić stanu konta !!!!!
Szanowny Kliencie, przykro nam z powodu występujących utrudnień. Chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji, dlatego zachęcamy do kontaktu z nami innym kanałem, który umożliwi nam weryfikację sprawy. Jesteśmy dostępni pod numerem infolinii 500 990 500. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Niestety jestem niezadowolona z obsługi w tym banku. Na siłę pakują lokaty inwestycyjnej, zmuszają do podpisania umów ,nie informują ,że zamiast profitów to są koszty i to duże przynajmniej na pół roku zamraża się gotówkę, inaczej jesteś na minusie . Panienka informuje ,że lokatę można zamknąć w ciągu trzech dni a w umowie małym druczkiem jest napisane ,że termin wypowiedzenia to 14 dni ! Na pytanie czy jest objęta BFG odpowiada ,że tak i to do 200. 000 euro !? Co później po zapoznaniu się z informacjami na stronie bfg prostuje i stwierdza ,że jednak klient ma rację i to jest 100000 euro.
Dzień dobry, zależy nam na wyjaśnieniu tej sytuacji, dlatego serdecznie zachęcamy do kontaktu z nami kanałami, które umożliwią nam jej weryfikację. Jesteśmy chętni do pomocy w naszych oddziałach, jak również na infolinii pod numerem 500 990 500. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Nawet nie róbcie sobie jaj, że Wam zależy na wyjaśnieniu! Doradcy klientów zamożnych mają plany i muszą je realizować, więc komu się da wciskają produkty inwestycyjne. Profilowanie klienta jest jedną wielką ściemą i klienci nie mający żadnego doświadczenia nabywają produkty wysokiego ryzyka. W każdym banku wygląda to podobnie, ale BNP jest w tym mistrzem. Jak taki doradca może uczciwie doradzać, jak ma wysokie plany na sprzedaż, a im bardziej agresywne produkty, tym większe docenienie pracodawcy w postaci premii. (usunięte przez administratora)
W grudniu złożyłam cv na doradce klienta. Po dwoch tygodniach odbylam rozmowe telefoniczna. Przeszlam do drugiego etapu rekrutacji, odbylam rozmowe w banku z dyrektorem. W styczniu dostalam telefon ze niestety zostal wybrany kto inny ale na pewno wezme mnie pod uwage przy nastepnej rekrutacji. W lutym ogloszenie pojawilo sie znowu, wyslalam cv i po kilku dniach dyrektor zaprosil mnie na rozmowe. Glownie dogadywalismy szczegoly ze bede mogla zaczac prace od 15 marca, ze pierwszy miesiac to szkolenie z czego trzy dni w Warszawie. Spedzilam tam łącznie dwie godziny, na koniec uslyszalam ze zadzwoni ktos do mnie w najblizszym czasie i wyjasni co i jak. Mamy 18 marca. Nikt do mnie nie zadzwonil, nie napisal. Zawracanie glowy i marnowanie czasu. Nie polecam oddziału w Szczecinku
Praca fajna, ogólna atmosfera też fajna, ale do zarobków wstyd się przyznać, dlatego nigdy żadnemu znajomemu nie polecę pracy w tym banku. Pracuje ponad 5 lat, a wynagrodzenie to 3200zł netto.
I to jest podstawa? A możesz chociaż liczyć na jakąś premię lub jakieś dodatki, czy to jest wszystko? No i czy są możliwe jakieś benefity pozapłacowe?
Mam pytanie odnośnie rekrutacji. Jakieś szkolenia wyjazdowe, poza docelowym miejscem pracy czy wszystko online?
Dzień dobry, wdrożenie jest przez nas przeprowadzane w formie hybrydowej - szkolenia odbywają się zarówno online, stacjonarnie w miejscu pracy oraz wyjazdowo. Pozdrawiamy zespół BNP Paribas Bank Polska
Premia tom20% podstawy - realnie to jakieś 12% maks. Obiecali duze podwyżki ale jak zawsze na obiecankach się skończyło. Co roku to samo! Szkoda slow. Cele wysokie tak samo jak oczekiwania .
Cześć zastanawiam się nad ofertą managera ds. jakości i obsługi klienta jestem zaproszony na rozmowę i zastanawiam się nad zarobkami na tym stanowisku. Myślicie że 10 k brutto przy dzisiejszych czasach to normalna kwota ? Jakie panują stawki na tym stanowisku ? Z góry dzięki na info
powiem tak ogólnie kwota jest duża, ale patrząc na prace jaką wykonuje mój menadżer jest to stanowczo za mało
Czy wiadomo coś o tegorocznych podwyżkach? @Pracodawca
a w mojej ocenie to naprawdę fajne miejsce, dużo samodzielności - mi się trafił naprawdę mądry przełożony, dużo możliwości robienia fajnych i potrzebnych rzeczy, zarząd blisko pracowników. odważna organizacja, która nie boi się mieć swojego zdania (ktorego nie zmienia pod wpływem hejtu). i które jest poparte konkretnymi inicjatywami, a nie jakimś marketingowym bełkotem. i serio jeśli tylko chcesz to możesz zmieniać rzeczy, pokazywać inną perspektywę, próbować, nawet popełniać błędy. i co najważniejsze - widać starania i dbałość o to, żeby każdy w banku czuł się dobrze i żeby współpraca opierała się na szacunku. narzekać można na wszystko i wszędzie, zgadzam się, że jest chaotycznie, wiec jesli nie lubisz zmian i duzej dynamiki to faktycznie moze warto poszukać gdzie indziej ;)
Bardzo nam miło, że to dostrzegasz, bo takim właśnie miejscem chcemy być dla wszystkich naszych Współpracowników. Cieszymy się, że nas wybrałaś, jesteś z nami i z nami chcesz zmieniać świat. Dziękujemy! :)
Kasiu, bardzo nam miło, że tak uważasz! Podzielisz się z nami bardziej szczegółową opinią? Co na nią wpływa? Jesteśmy ciekawi, co sądzisz. :)
Koleżanko co bierzesz? Daj namiary na dealera bo większych głupot nie czytałem. O pardon chyba ,że dostałaś pracę po znajomości i masz plecy. Wtedy opinia jak najbardziej uzasadniona. A osóbka z HR zamiast odpisywać na pozytywne komentarze, ustosunkowalibyście się do negatywnych komentarzy. Dysproporcja w zarobkach, brak awansów dla zwykłych pracowników to chleb powszedni w tym (usunięte przez administratora).
Śmiem twierdzić, ze „Pani Magda” i „Pani Kasia” to wymyślone lub kupione osoby, tylko i wyłącznie do tego komentarza. Nikt o zdrowych zmysłach nie pisał by takich głupot. Praca w tym banku to prosta droga do psychiatry i psychoterapeuty. Kolesiostwo jest było i będzie zawsze tam na pierwszym miejscu! Możesz starać ile wlezie ale jak nie jesteś pupilkiem przełożonych to lepiej od razu znajdź dobrego psychiatrę, a jeszcze lepiej - unikaj tego banku jak najdalej
Totalny wyzysk, nie realne targety, spotkania na których przełożony informuje o coraz wyższych celach nie rozmawia , nie dyskutuje -mówi i wychodzi. Pensje to żenada. Nigdy więcej obcego pracodawcy. Teraz jestem w Polskiej organizacji fakt może jest skostniala ale nie ma zamordyzmu . Nigdy więcej bnp.
Miło napisane, ale za samodzielność, mądrość przełożonego czy bliskość zarządu (chyba że o innej bliskości piszesz) nie opłacę paliwa na zimę. Po 5 latach mam 2,9tys na rękę, czuje się jak niewolnica. By zmienić pracę potrzebuję mieć chwilę czasu, a tej chwili nie ma, bo jestem tak zarobiona, że po pracy nie mam na nic siły. W BNP nie ma podwyżek inflacyjnych, a właściwie ich nie ma, bo raz na 5 lat dostaniesz 200zł. szkoda czasu, bo Twoje zarobki za rok będą mniejsze o 15-20% przy obecnej inflacji. Wesprzyjcie mnie jeśli macie tak samo.
Całkowicie się zgadzam z tą opinią. W moim małym gronie współpracowników, na przestrzeni ostatniego roku do Organizacji powróciło 3 pracowników. Odeszli 2-7 lat temu, wrócili, więc to świadczy dobrze o miejscu pracy.
2 900 tyś na rekę? Przez te 5 lat firma nie dała ci szansy na awans, czy o co chodzi? Pracuję w banku konkurencyjnym, chciałam spróbować swoich sił tutaj, ale chyba nie widzę tego jednak. Co myślisz?
A w mojej ocenie to miejsce, w którym traci się czas, zdrowie i nie ma szans na awans. Panuje tutaj kolesiostwo, zarządzanie metodami milicyjnymi, wrogie nastawienie pomiędzy pracownikami różnych działów banku (a nawet pomiędzy oddziałami...) Przynajmniej tak w detalu. Można się w takie coś bawić, ale za dobre pieniądze. Niestety finansowo to jest dno dna. Prezentujemy się na tle konkurencji jak męska reprezentacja w piłce nożnej - instytucjonalnie udajemy gwiazdy, ale nie potrafimy się nawet dogadać między sobą, a co dopiero prezentować wymagany od nas poziom. Nie polecam
Widać po jaki bałagan panuje w całym BNP - skłasdałem reklamacje, która była rozpatrywana pare miesięcy. Za każdym razem to ja musiałem dopytywać się po terminie odpowiedzi o odpowiedz a i tak nie uzyskiwałem konkretnej odpowiedzi tylko jakies wyrywki. Miałem otrzymać powiadomienia mailowe i od 1,5 roku nie mogę się ich doczekać. Ostatnio sładałem inna reklamację i na piśmie dostałem odpowiedz, że została przyjeta jako zasadna, a gdy pytałem się na chat o postepie(podając numer sprawy) od razu padła odpowiedz, że reklamacja jest niezasadna (potem sprawdzili i przeprosili, ale odpowiedzi nie dostałem do tej pory...)
Dzień dobry, zależy nam na wyjaśnieniu tej sytuacji, dlatego serdecznie zachęcamy do kontaktu z nami kanałami, które umożliwią nam jej weryfikację. Jesteśmy chętni do pomocy w naszych oddziałach, jak również na infolinii pod numerem 500 990 500. Z poważaniem Zespół BNP Paribas Bank Polska
Bliskość zarządu??? Ha,ha - ciekawe jak blisko jesteś zarządu i jakiego rodzaju jest to bliskość??? Bo jeżeli ta, o której wszyscy myślą to rozumiem twoją wypowiedź.
Szukając informacji o BNP Paribas, trafiłam na Twoją wypowiedź. Czytam ją ze smutkiem i przerażeniem. Na jakim stanowisku można pracować z taką polszczyzną ?
Wypowiedź jest niewiarygodna. Pracownik banku z założenia osoba z wyższym wykształceniem, lepiej radzi sobie z językiem polskim.
ja nie wiem jak ugadujecie podstawę, ja dostałem jako młodszy doradca klienta 4800 brutto, miejscowość poniżej 100k mieszkańców, a zaznaczam że to i tak niska podstawa.
Dzień dobry Czy ktoś może się orientuje o stawce w Warszawie - młodszy doradca klienta? Bo byłam na rozmowie o nikt nie jest w stanie mi podać kwoty ???? Lepiej oceniacie prace w placówce kasowej czy bezgotówkowej?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BNP Paribas Bank Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy BNP Paribas Bank Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 338.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w BNP Paribas Bank Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 225, z czego 23 to opinie pozytywne, 161 to opinie negatywne, a 41 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy BNP Paribas Bank Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w BNP Paribas Bank Polska S.A. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.