Opinie o Urząd Miejski w Bytom

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Urząd Miejski, i Klientów firmy. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Urząd Miejski o rekrutacji.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Urząd Miejski w Bytom

Obywatel Bytomia
Klient

Urząd jako pracodawca marny, tolerowane są działania mobbingowe na pracownikach przez kierowników komórek organizacyjnych, tolerowane jest dopuszczanie do pracy osób pod wpływem alkoholu (brak reakcji kierownictwa),na korytarzu w szczególności w przypadku młodych kobiet nieodpowiedni strój do pracy. Jeden pracownik np. ma 2 pisma/2 sprawy a inny kilkadziesiąt (jedna osoba nie wie w co ręce włożyć, a inna może na korytarzu przez 2 godziny rozmawiać przez telefon o prywatnych sprawach). Najlepiej nic nie widzieć i nic nie słyszeć, a jak się człowiek odezwie to kierownictwo zaraz powie jak się nie podoba to droga wolna, nikt nikogo nie trzyma na siłę. Dobór kadry kierowniczej w niektórych przypadkach poniżej 0. Mierny, bierny ale wierny.

Lato
Klient
 Problem

Krótko mówiąc wydział komunikacji PAŃSTWO w PAŃSTWIE. Więcej dodawać nie trzeba.

kiler Nowy wpis
Klient

Dział komunikacji w UM Bytom to jest jakieś nieporozumienie .Panie które tam pracują uważaja siebie za św.krówki a najgorzej jest jak portier chce byc ważniejszy od prezesa .Ustalają własne prawa wszedzie idzie załatwic normalnie tylko njie tu .UM BYTOMjest znany na caly graj z totalnego balaganu gratuluje .W UM Zabrze wszytsko sprawnie i bez nerwów tutaj księżniczki zawsze jakies ale MASAKRA.A góra gwiżdze sobie na to

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy Urząd Miejski organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Lato
Klient
 Problem

Krótko mówiąc wydział komunikacji PAŃSTWO w PAŃSTWIE. Więcej dodawać nie trzeba.

Grzegorz
Klient
@Lato

Wymyślanie dokumentów do rejestracji z (usunięte przez administratora) Nieuprzejma obsługa. Sprawa oparła się o Panią naczelnik,ale to nie pomogło. Poproszeni o podanie podstawy wymagania dokumentu, nikt nie potrafił jej podać. DRAMAT

Przykład idzie z góry
Klient
@Grzegorz

dokładnie tak jak mówisz, od lat niezmiennie.

Ania Nowy wpis
Klient
@Lato

System kolejki stosowany do Wydziału Komunikacji, to jakiś koszmar. Człowiek bierze urlop, zwalnia się z pracy, albo specjalnie w poniedziałek po południu pędzi na złamanie karku, bo przecież specjalnie dla petentów Urząd pracuje dłużej i odbija się od systemu kolejkowego! 3 razy to samo! O 11:45 brak już wolnych numerków na dany dzień! Żeby chociaż, jak już człowiek jest, można było wziąć na następny dzień, to nie, w kolejne dni ta sama walka. Numerki ludzie zbierają i rezygnują. W informacji proponują zapisy na wizytę przez internet - pierwszy wolny termin - za miesiąc. Czas na rejestrację pojazdu też miesiąc! Zanim człowiek kupi auto, musi sobie zarezerwować kolejkę w UM. Nie chodzi o to, że ja chcę od ręki. ja mogę poczekać. Wiem, że jest dużo petentów. Godzinę, dwie, nawet 3, ale niech wiem, że przyjechałam i zostanę przyjęta. Już nawet lepiej było kiedyś, człowiek przyszedł, stał w kolejce, wystał swoje, ale został załatwiony. A nie jakaś (usunięte przez administratora) walka o numerki z samego rana. Kolejka do kolejki. Co za podejście, najlepiej w nocy już przyjechać i czekać na parkingu, ze dostać głupi numerek!

Mieszkaniec
Pracownik

Wynagrodzenie nieadekwatne do zakresu obowiązków i odpowiedzialności. Brak szacunku do pracownika, do jego prawa do czasu wolnego. Nie ma równego podziału obowiązków. Są pracownicy którzy nie wiedzą w co ręce włożyć, a są tacy którzy ciagle snują się po korytarzach z telefonem przy uchu. Warunki pracy marne. Niektórzy pracownicy chyba pracują tam za karę bo odreagowują na innych pracownikach i klientach.

Iwona Nowy wpis
@Mieszkaniec

Fajnie, że opisałeś co nieco jak postrzegasz tę firmę. Mam jeszcze takie pytanie. Czy mógłbyś sprecyzować, czy jesteś pracownikiem lub byłym pracownikiem? Szczególnie chodzi mi tu o wyjaśnienie kwestii wynagrodzenia nieadekwatnego do obowiązków. Jeśli faktycznie tak jest to chciałabym się zastanowić nad tym jak można to rozwiązać.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Urząd Miejski na stanowisko APLIKANT STRAŻY MIEJSKIEJ bardziej zwracał uwagę na Twoje kompetencje twarde, czy miękkie? Jakie odniosłeś wrażenie? Daj znać innym, jakie cechy pracodawca ceni w kandydatach najbardziej.
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Przykład idzie z góry
Klient

Powinni wymienić cały skład pracowników razem z Naczelnymi! Przykład idzie z góry. Kompletne nieporozumienie, od kilku lat wiecznie te same problemy, po 3 podejścia do rejestracji samochodu!!!! Ilez można dni urlopu wybierać na załatwienie sprawy z powodu niezadowolenia jakiegoś komunistycznego babsztyla!!!! Zawsze im coś nie pasuje, to jest jakaś masakra Tam się nie da nic załatwić, mam tu na myśli komplet prawidłowych dokumentów. Ustawa ogólnopolska a oni mają jakieś swoje, na które się powołują, w całej Polsce wszystko załatwisz normalnie, a tam wiecznie wszystko im nie pasuje, To jest jakaś tragedia, szkoda, że "Górze" nie zależy, KOMUNA, która nie wyginie póki te komunistyczne twarze stamtąd nie znikną. Mam 50 lat ale w życiu nie widziałam gorszej obsługi. Szkoda, że nikogo z osób które powinny byc tym zainteresowane, nie będzie zależało by coś zmienić.

Obywatel Bytomia
Klient

Urząd jako pracodawca marny, tolerowane są działania mobbingowe na pracownikach przez kierowników komórek organizacyjnych, tolerowane jest dopuszczanie do pracy osób pod wpływem alkoholu (brak reakcji kierownictwa),na korytarzu w szczególności w przypadku młodych kobiet nieodpowiedni strój do pracy. Jeden pracownik np. ma 2 pisma/2 sprawy a inny kilkadziesiąt (jedna osoba nie wie w co ręce włożyć, a inna może na korytarzu przez 2 godziny rozmawiać przez telefon o prywatnych sprawach). Najlepiej nic nie widzieć i nic nie słyszeć, a jak się człowiek odezwie to kierownictwo zaraz powie jak się nie podoba to droga wolna, nikt nikogo nie trzyma na siłę. Dobór kadry kierowniczej w niektórych przypadkach poniżej 0. Mierny, bierny ale wierny.

Obywatel
Były pracownik
@Obywatel Bytomia

Zgadzam się w 100% z tą opinią dodam jeszcze tylko że radził bym kierownictwu urzędu przyjrzeć się bliżej kierowniczce wydziału gospodarczego która chodzi sobie jak sama chce do pracy i jest bardzo często w pracy zmęczona.

Janusz

wydział komunikacji do bani.Jak się paniom nie chce pracować są inne etaty-sprzątaczka,malarz itp.Wypłata nie tylko za rejestracje samochodu,ale również za pomoc obywatelom przy tej rejestracji.Panie wiecznie niezadowolone,obrażone na cały świat.rejestracja w Chorzowie szybko,profesjonalnie,miło.Pozdrawiam Urząd Miasta Chorzów.BYTOM-trzeba coś chyba zmienić.

Grzegorz
Klient
@Janusz

Rozgonić to towarzystwo wzajemnej adoracji. Niektórzy pracują tam za karę

Karolina
@Janusz

Dobrze wnioskuję, że nie jesteś pracownikiem Urzędu Miejskiego? To forum pracownicze i służy ono do wypowiadania się na temat pracy w Urzędzie przez osoby zatrudnione, a nie do oceniania pracujących tam osób i wykonywanych przez nich obowiązków, szczególnie w sposób obraźliwy.

neww
Klient

Składam podziękowania Wszystkim pracownikom UM w Bytomiu za zaangażowanie i wszelką pomoc oraz fachowość i profesjonalizm, dziękuję bardzo szczególnie w dobie narażenia urzędnika ze strony klienta na wymuszanie pewnych działań

Mariusz
Klient

Wydział komunikacji rozdaje numerki z wyznaczoną godziną na załatwienie sprawy. Interesanci czekają na korytarzu jeden obok drugiego do wyznaczonej godziny. W środku w pokojach siedzą urzędnicy i niestety bawią się w najlepsze. Opowiadają sobie nawzajem o wszystkim co im się przydarzył wczoraj, co jedli na obiad itp. Słychać ich bo bardzo głośno się zachowują. Przy tym kawka, ciasto, śniadanie..a interesanci czekają.. tak wygląda praca w dobie pandemi COVID-19. Może ktoś przywrócić normalność i uprzejmość urzędników tak jak było do tej pory. Pozdrawiam i życzę cierpliwości w załatwianiu spraw komunikacyjnych w moim przypadku rejestracja pojazdu.

Ja

Duża arogancja i brak pomocy. Dział komunikacji nieudolny a procedury sprzed 30 lat. Pani Ilona Zając pufajaca, wzdychająca i chyba za karę pełniącą funkcję urzędnika. Czas oczekiwania bardzo długi. Kolejki na parę godzin a i tak sprawę często nie załatwia się za pierwszym razem. Dużo pretensji do samych klientów, niezadowolenie z wszystkiego i traktowanie ludzi jak (usunięte przez administratora) którzy nic nie potrafią i nie wiedzą. Jeden duży minus....

Frida

Zachowanie pani pracującej na poczcie jest skandaliczne. Gdy moja mama poprosiła czy może nas przyjąć bo byłyśmy z 5 miesięcznym niemowlakiem ona wykrzyczała ze nie ma mowy bo właśnie idzie jeść śniadanie i wypchnęła z całej siły moja mamę na co moja 5 letnia córka rozpłakała się gdyż pierwszy raz była świadkiem agresji w stosunku do bliskiej jej osoby. A wystarczyło żeby odpowiedziała grzecznie że nas nie przyjmie bo jest głodna nie rozumiem po co od razu taka złość okazała. Wstyd i mam nadzieje ze ja kiedyś ktoś też tak potraktuje

indor

Zalezy od działu - czy jest tak spoko. Ja bym się kłócił.

Zostaw merytoryczną opinię o Urząd Miejski - Bytom

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Urząd Miejski
1.5/5 Na podstawie 2 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Parkowa 2
    41-902 Bytom
  • NIP: 6260003257 REGON: 000515684
Urząd Miejski