Opinie o komfort.pl - Sklepy Komfort S.A. w Łódź

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Sklepy Komfort S.A.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Sklepy Komfort S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wyposażenie domu - sprzedaż tekstyliów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sklepy Komfort S.A. w Łódź

M

Pracowałam w jednym ze sklepów w wlkp. Plusy: dobra atmosfera wśród wspólpracowników, dośc1 dobre wynagrodzenie . Minusy: kierownik który starał się być w porządku i często był ale był tak znerwicowany i chaotyczny, nie ogarnial już tematów, że często rzutowało to na naszą współprace, poza tym ciągłe podbieranie sobie Klientów, by wyrobić premie. Problemem był też system, żeby zamówić towar trzeba bylo robić zaliczki, zamawianie obszyć to jakaś epoka kamienia łupanego. Najgorsze było tłumaczenie się klientom że coś nie przyjechalo na czas (drzwi to już norma), że montażysta nie dojechał choć obiecał. Ogolnie myśle że problemem tej firmy jest to że oferuje montaż, który tak naprawdę nie ma nic wspólnego z samym dzialaniem sklepu. Wiele fajnych promocji, zwłaszcza na panele czy dywany ale montażu w wkonaniu komfortu nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jan

Pracowałam i nie polecam. Zbyt ciężka praca fizycznie dla kobiet. Bałagan na sklepach, za mało pracowników. Byłam w kilku sklepach w swojej okolicy i powiem tak: w sklepach własnych jest w miarę dużo pracowników; porządek, franczyzy wyglądają strasznie, wiecznie za mało obsługi, mam znajoych we franczyzach i jak słyszę co tam się dzieje to włos staje dęba. Niestety jest to firma, gdzie procedury sobie a ludzie sobie; grafik jest traktowany luźno; brak list obecności; brak szkolen. Mnie szkolił inny pracownik na zasadzie masz tu i sobie poczytaj.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Poznaniak

Nam sprzedali, umówili montera i ubezpieczyli lite deski dębowe, których nie mieli. W ramach dopchnięcia sprzedaży zaproponowali panele i deski trójwarstwowe... Nigdy nie cieszcie się z zakupu w sklepach KOMFORT, puki nie zobaczycie desek u siebie! Choć z tego co czytam to montaż też pozostawia wiele do życzenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja

Pracowałam w jednym ze sklepów. Pan pożal sìę boże franczyzobiorca mial zwyczaj opieprzać pracowników publicznie przy innych pracownikach i klientach. Sam byl na sklepie srednio 2 razy w tyg. po 5 minut. Nie mial pojecia co sprzedajemy, wkurzal się ze są jakies montaze i trzeba zawieźć towar do klientów, nie wiedzial co w ogole sprzrdajemy. Klienci byli notorycznie oklamywani np. kierownik mowil im ze zamiwil drzwi 3 tyg. temu, podczas gdy nawet jeszcze nie zaczął, najwazniejsze ze wziął zaliczkę. Zaliczki notorycznie wycofywane, klient przychodzil zaplacic resztę a tu zaliczki brak. Kierownik kazal rzeźbic cos od nowa fikcyjnie. Uciekłam, nie polecam. Wstyd przed Klientami, kłamstwa, tylko dla ludzi o mocnych nerwach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zaproszenie telefoniczne na rozmowę online . Następnie godzinna rozmowa merytoryczna . Przebieg zatrudnienia , doświadczenie , badanie obszarów kompetencji miękkich . Pytania jak byś się zachował podczas danej sytuacji z klientem . Oczekiwanie na etap drugi który miał nastąpić do 2 tygodni z Dyr Regionalnym . Po tygodniu odzewu zapytałem drogą e-mail odnośnie następnej rozmowy . Odpowiedz Pani rekrutującej była taka ,ze jak coś będzie wiedzieć to da znać - więc oczekiwanie kolejny tydzień . Po 18 dniach -otrzymanie wiadomości e-mail ,ze po próbie wielokrotnego kontaktu ze mną zostały wybrane inne osoby do następnego spotkania z Dyrektorem . Pytanie zasadnicze do Pani , które wcale nie dzwoniła jak podaje "wielokrotnie " już gorszej nie kompetencji nie widziałem i kłamstwa jakiego tu doświadczyłem na rozmowie do tej firmy . Kto zatrudnia takie osoby ? Jak można tak odpisać komuś ,ze dzwonił a nie dzwonił . To Ja pisałem tydzień po 1 szej rozmowie do rekruterki i się pytałem . Nie polecam kłamią w żywe oczy i robią z ludzi durni . Taka jest prawda - nie polecam szkoda czasu na dziadostwo .

Pytania

Kto zatrudnia tak nie kompetentne osoby ,? proponuję zadać sobie takie pytanie

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Racibórz
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Konstruktor
Szczecin
Ammega Poland Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Były pracownik

Pierwszego dnia masz podchodzić do klientów nie interesuje kierownika to iż nie masz wiedzy produktowej, masz iść i już nim klient zdąży dobrze wejść do sklepu masz przy nim wejść i nie pozwolić mu na spokojne rozejrzenie się. Na rozmowie kwalifikacyjnej słyszysz, że wiedza produktowa nie jest konieczna, bo wszystkiego Cię nauczą i przeszkolą, g...o prawda, ja pierwsze materiały dostałem po 3 miesiącach, starsi pracownicy mają to gdzieś żeby Cię czegoś nauczyć tym bardziej gdzieś miał to mój szef. Cisną Cię na sprzedaż ale dostawy są a to ją obniża. Dzięki wspaniałemu magazynowi centralnemu dostawy są nie regularne i nie kompletne, dostawa sama się nie zrobi, przez co nie możesz być na sklepie i sprzedawać, najmniejsze cele sprzedażowe ustalał sobie mój kierownik, grafik ustalał pod siebie i swoich wafelków. Raty i ubezpieczenia... Rrso 24% tylko... Ubezpieczenia możesz wystawiać na parę tysięcy a z ubezpieczenia dostajesz od 5 do 15 zł max za sztukę. Im więcej sprzedajesz tym więcej centrala ci zabiera żebyś nie przewalił na głupoty. Wieczne problemy z wypłacaniem nadgodzin. Firma żal. Pl nie polecam jako miejsca pracy.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Nie polecam pracy w komforcie... A dlaczego ? Nie równe traktowanie pracowników, faworyzowanie swoich pupilków, przynajmniej tak było z moim kierownikiem słaba pensja, 3000 brutto w dużym mieście ? Przychodzący nowi pracownicy dostają to od ręki co ja dostałem po podwyżce, mój kierownik akurat niezrównoważony emocjonalnie. A góra zarządzająca? Ludzie którzy nie znają się na tej branży, którzy nigdy nie pracowali w sklepie. Liczą się statystyki i słupki, a ludzi mają za nic. Niech jeszcze więcej franczyzn otwierają to sieciówki na pewno nie pójdą z Torbami. Wieczne problemy z magazynem z nowym programem SAP. Życzę tej firmie żeby upadła ???? Mógłbym mówić wiele ale, nie chce mieć z tą firmą nic wspólnego

gosc

Czesc. Jak jest teraz w magazynie centralnym? Sa ogłoszenia ale czy warto tam isc?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zniesmaczona

Kierownik komfortu w Poznaniu na franowie totalnie nie szanuje pracowników i nie przestrzega kodeksu pracy. Totalne dno!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Łukasz Kierownik Sklepu
@Zniesmaczona

Poproszę o szczegóły ? Jeżeli ma Pani coś do zarzucenia to powinniśmy mówić o faktach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Franek
Inne

Jeśli faktycznie maja miejsce nieprzepisowe zachowania kierownika to trzeba zgłosić do szefostwa i tyle!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Z komfortu
@Franek

Powinna być anonimowa ocena kierowników przez podwładnych i tyle. Anonimowa czyli np. z jednego konta mailowego. Bo widziałem w jednej firmie takie "anonimowe" to na życzenie zainteresowanego kadry podawały minimum maila, a kadry miały całość od firmy zewnętrznej, która miała niby wspomóc aby to było anonimowo, więc jakby nie było to tak zorganizowane jak mówię czyli ocena z jednego konta, to szkoda pieniędzy za usługę i czasu,bo każdy się boi i ankiety będą nic nie warte, nikt prawdy nie napisze. Tym bardziej nikt nie pójdzie powiedzieć dyrektorowi, którego raz widział na oczy, i który sam zatrudniał naszego szefa albo awansował, więc albo był tak pod mocnym wrażeniem jego kandydatury albo byl to ktos znajomy - i w obu przypadkach wypadamy słabo na swojej pozycji przy próbie zgłoszenia, ze coś bardzo nie gra. Poza tym dyrektor ma zawsze stały kontakt z szefem, więc wiadomo,ze relacja inna i uwierzy jemu a nie zwyklemu pracownikowi. Natomiast jakby sobie czytał cykliczna ankietę od x pracowników, to by zasialo ziarno zwątpienia. Więc póki co można zapomnieć o jakiejkolwiek możliwości zgłaszania nadużyć jeśli by się pojawiły. Trudny temat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nie pracujący już
@Franek

I tak nic z tym nie zrobią ich obchodzą cyferki , jak plan jest to nikogo nie obchodzi jakim kosztem...kierownik może robić co chce z pracownikiem grunt żeby była cyfra , regionalnym i centrali tylko na tym zależy...pracownik jest pionkiem którego można po (usunięte przez administratora) kopać

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lolo

Sklepy Komfort służą tylko za pobranie gotówki - za wszystko odpowiada montażysta i w razie problemów całą wina leży po jego stronie

Jarek

Dwa lata pracowałem w Toruniu: Plusy: elastyczny grafik, b.dobra ekipa i siłownia w pracy (rolki wykładzin) Minusy: niskie wynagrodzenie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zniechęcony pensją

Pracuję w Komforcie już 3 rok. Aktualnie w sklepie na południu Polski. Praca w tej firmie niesie za sobą kilka korzyści. Jedną z nich jest możliwość ustalania grafika z kierownikiem sklepu. Miałem przez ten czas do czynienia z kilkoma kierownikami i żaden nie robił problemu, co dla osoby uczącej się jest bardzo ważne. Kolejną korzyścią jest możliwość przyswojenia dużej dawki wiedzy na temat remontów w zakresie wymiany podłóg i późniejszej ich dekoracji. Na każdym ze sklepów w którym pracowałem miałem do czynienia z fajnymi załogami. Nie miałem nigdy problemów z współpracownikami. W normalnym sklepie wszyscy sobie pomagają. Kierowników miałem i mam w porządku. Zawsze były i są to osoby konkretne i starające się pomóc pracownikowi w problemie. I jeśli ktoś myśli że to kolejna słodząca tej firmie opinia to jest w błędzie. Na tym wielkie korzyści się kończą. Przejdźmy do deseru. Tego co Komfort w zamian za lojalność, punktualność, dokładność i sumienność serwuje. Zacznijmy od tego co każdego interesuje czyli pensja. Otóż po prawie 3 latach pracy w dużym mieście jako kasjer - sprzedawca na dzień dzisiejszy dostaje 2500 brutto. Nie wydaje się to mało dla młodej osoby. Tylko niestety ta kwota w zestawieniu z kosztami życia w dużym mieście nie powala. Nie tylko nie powala ale i na wiele nie pozwala. System premiowy jest, ale jeśli sklep nie zrobi planu nie idzie z niego wyciągnąć dużo. Przy sprzedaży na poziomie 40 000 w miesiącu przy realizacji planu >90% można dostać około 200 złotych... oczywiście brutto co by pracownik nie przewalił na głupoty :) Oczywiście każda prośba o podwyżkę kończy się w ten sam sposób... Podobno konsultanci zarabiają aż dwieście złotych brutto więcej. Kolejna rzecz, nacisk na sprzedaż rat, ubezpieczeń, i oczywiście komplementarki typu poduszki koc i odświeżacze powietrza. Do tego wszystkiego dołączmy Standard obsługi klienta (SOK) który wymaga uniżania się przed klientem i podbieganie do niego po 30 sekundach od wejścia do sklepu. Nawet jeśli klient wyraźnie zaznaczy że nie potrzebuje pomocy SOK i tak mówi że powinno się podchodzić aż do skutku. Wiem że to sklep i tu się sprzedaje. Natomiast wymaganie sprzedaży rat i ubezpieczeń bez uprzednich szkoleń jest dość komiczna. Oczywiście za niską skuteczność w tej materii sklep otrzymuje maile dyscyplinujące.. W centrali zapomnieli że w Komfort to nie bank czy ubezpieczalnia tylko sklep z podłogami. Kolejna sprawa. Dostawy. Wszystko byłoby pięknie gdyby były regularne. Ale zazwyczaj albo przyjeżdża po godzinach otwarcia sklepu albo na drugi dzień. Przez nieregularność i opóźnienia obrywają pracownicy i kierownicy. Klienci krzyczą i wściekają się... No i nie ma się co dziwić. Przy okazji na dostawach przepisy BHP nie są przestrzegane. Rolki wykładzin elastycznych potrafią ważyć nawet po 200 kg. Oczywiście nie ma narzędzi umożliwiających ich zdjęcie bez nadmiernego obciążania kręgosłupa.. Wózki elektryczne czasem są w sklepach ale pracownicy nie mają szkoleń i nie mogą z nich korzystać. Komfort oczywiście takowego szkolenia nie zapewnia. I mógłbym tak wiele pisać ale zaraz skończy mi się limit znaków. Ogólnie na pierwszą pracę jako tako można polecić. Ale tylko na jakiś czas. Można nauczyć się przydatnych rzeczy. Natomiast pracą na lata komfort na pewno nie jest. Słyszałem o przypadkach gdzie pracownik po 10 latach pracy otrzymuje tyle samo ile świeży pracownik. Także system płac i podwyżek póki co leży i kwiczy. I dopóki to się nie zmieni to praca tu nie będzie taką do której człowiek z chęcią wraca na drugi dzień. Pozdrawiam.

anonymous
@Zniechęcony pensją

Ja powiedziałem, że chcę 3200 brutto. DOstałem 3000brutto . Więc jak to w każdym sklepie, nie dbają o starych pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
a

Witam! Jak wygląda praca jako doradca? Czy może ktoś opisać typowy dzień pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
towar wycofany

regionalny Andrzej k. jeździ po sklepach i wącha pracownikom koszulki. To chyba jakiś fetysz..... UWAGA NA TYPA!

Marzena

Witam oceńcie sobie sami pracowałem miesiąc zostałem zwolniony z dnia na dzień. Za co ze nie sprzedawał nie zostawałem po godzinach. Firma dno jak mam sprzedać jak nie dali mi numeru sprzedawcy przez co mojej sprzedaży system nie mógł zapisać działanie celowe starych pracowników by się pozbyć osoby która im nie pasuje . Podam przykład mobingu sprzedawczyni starej 30 lat pokazuje panele kładzie je na podłogę po obsłudze wola mnie z końca sali bym podniósł ten panel 0.5 kg nikogo nie było na sklepie ja 43 lata. Gdy się nie zgodzisz po miesiącu nie pracujesz bo się kłócisz nie chciałeś podnieść panela nie sprzedajesz i wolę jesteś nie potrzebny o szkoleniu zapomnij nikt nic mi nie powiedział a wszystko drzwiasz na swoim kregoslupie bo nie ma wózków elektrycznych w 21 wieku dodam że wykładzina waży kolo 50 kg a mogą przyjechać 15 rolek plus panele drzwi dywany i sam wyjmij i załaduje na samochód za 1900 złotych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marzena
@Marzena

Sorry za błędy z tableta pisane

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marzena
@Marzena

Najlepsze w tym ze według detektora ty nic nie robisz bo nie sprzedajesz stary sprzedaje ty wykładasz towar i rozładowujesz dostawy i załadowujesz juz nie masz czasu sprzedawać bo się tyle na dzwigałeś a stary siedzi na komputerze i cię pogania a nawet gdybyś miał czas to i tak nie masz numeru sprzedawcy. No (usunięte przez administratora) normalnie po miesiącu nowy przyjdzie i tak w koło.

pracownik magazynu

Obecnie praca w magazynie centralnym w Strykowie to udręka, wszechobecny mobbing i zastraszanie. Kierownik logistyki i jego ludzie nie mają pojęcia co się dzieje w magazynie ani jak planować prace, nie znają systemu ani procedur, za to są mistrzami w zwalnianiu pracowników. Pani koordynator biura magazynu podobnie, wiedza mizerna za to mniemanie o sobie bardzo wysokie. Ci którzy nie zostają zwolnieni to stopniowo sami odchodzą, a szkoda bo są to pracownicy z kilkunastoletnim doświadczeniem i dużą wiedzą o firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly pracownik
@pracownik magazynu

Ta wypowiedź to jakaś kpina. W każdej firmie zwalniani są pracownicy leniwi i niekompetentni. W biurze do tej pory prace dostawało się po znajomości albo po rodzinie np pracowała matka z córką, które poprzez lizustwo utrzymywaly stanowiska. Nie liczy się wykształcenie,doswiadczenie i inteligencja. Pracowal jeden kierownik zmiany ktory przez 8 godz pracy potrafił tylko trampki na allegro ogladac a podporzadkowana mu byla kierowniczka magazynu. To jakis absurd. Faktycznie niesposob nie zgodzic sie z tym ,że teraz praca na magazynie to udreka. Wszedl nowy system ,o ktorym Kierowniczka nie ma pojecia. Szkolen bylo malo a wymaga sie cudow. Ale jesli ktos chce byc doceniony to niech ucieka jak najszybciej bo kierowniczka i tak bedzie bronic swoich pupilkow .

byly pracownik
@byly pracownik

A z koordynator biura magazynu miałem przyjemność pracowac jeszcze jak była na stanowisku referenta. To mila, dobra i kompetentna osoba,która poprzez ciezką pracę zajela obecne stanowisko, a nie znajomosci i koligacje rodzinne. Wszelkie komentarze na jej temat wynikaja z zazdrosci osob pracujacych w tej pseudofirmie z wiekszym stazem. Mam nadzieje, że Pani Koordynator w porę ucieknie z tej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik mag
@byly pracownik

Osoba z opisu, pewnie ta sama, która napisała ten komentarz. Układ był kilka miesięcy temu, na szczęście dla wszystkich należy już do przeszłości, ludzie bali się przychodzić do pracy, a za szczere opinie byli zwalniani. Szkoda jednego kierownika zmiany. Powiedział jak to ocenia i o godzinie 14ej ostatni raz był pracownikiem magazynu. Teraz miejmy nadzieję, że będzie inaczej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ŚmierćZWycieńczenia

Komfort jest dobry jako pierwszy pracodawca, jeżeli przeżyjesz tu przez rok to poradzisz sobie wszędzie

Exworker

Praca dobra dla studentów i osób, które chcą mieć trochę wolnego w środku tygodnia . Dla doroslego faceta chcącego założyć rodzinę już nie bardzo. Soboty i niedziele po 12h i 10h bez dodatków to norma. Plusem jest, że firma szkoli od samego początku od podstaw i nie wymaga, żadnego doświadczenia. Minusem jest bardzo słaby Social - 150zl raz w roku na święta oraz to, że w ogóle nie docenia doswiadocznych pracowników. Pracowałeś 10 lat i coć Ci sie nie podoba i chcesz odejść? Nie ma problemu. Zatrudnimy studenta na Twoje miejsce , który cieszy się, że dostał pracę i problem rozwiązany. Premie ciężkie do uzyskania, żeby ją dostać sklep musi wykonać plan sprzedażowy, a nowych sklepów dookoła jest coraz więcej. W wolny dzień telefony, gdzie i co obiecałaś klientowi, bo klient zapomniał, a wyceny od Ciebie nie zabrał akutat ze sobą. I magazyn centralny- masakra ! Zamówiony towar nie przyjechał, bo zapomnieli go załadować lub wysłali w inną część Polski. Klienci wściekli, bo gonią ich terminy, a centrala karze czekać kolejnych kilka tygodni. Dramat. Praca dla ludzi o mocnych nerwach. Dyrektor jeździ i pyta czemu masz słabą sprzedaż, a klienci wchodzą jak na lekarstwo. Jestem w nowej pracy klika tygodni i odpoczywam psychicznie ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

Widzę, że większość poniższych opinii pochodzi od klientów firmy - są one oczywiście również ważne, ale może znajdzie się chętny pracownik Sklepy KOMFORT, który chciałby powiedzieć coś na temat pracy w tym miejscu? Jakie warunki oferuje pracodawca, czy można liczyć na jakieś dodatkowe benefity, po ile godzin trwają zmiany w pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gosia M
@Patrycja

Komfort Olsztyn :) Super praca ,świetna załoga . Jak ja tam pracowałam miałam fantastycznego kierownika :) ,awansował , potem fajną kierowniczke . Wszyscy się zgrali ,załoga nawet po pracy się spotykała. Zarabiałm , lepiej niż teraz. Zrezygnowałam ,tylko dlatego ,że dziecko chorowało,poszłam na wychowawczy i wyprowadziłam się do Łodzi .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Henry
Inne

Może warto docenić , że firma jest dobrym pracodawcą i pojedyncze osoby nie mogą psuć dobrej pracy!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Sklepy Komfort S.A. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sklepy Komfort S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sklepy Komfort S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 109.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sklepy Komfort S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 78, z czego 2 to opinie pozytywne, 51 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sklepy Komfort S.A.?

    Kandydaci do pracy w Sklepy Komfort S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Sklepy Komfort S.A.
1.9/5 Na podstawie 118 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sklepy Komfort S.A.
Przejdź do nowych opinii