Sklepy KOMFORT

Olsztyn

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 40 ocen.

Opinie o Sklepy KOMFORT

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sklepy KOMFORT

Patrycja
użytkownik zarejestrowany

@Obcy na forum nie można nikogo obrażać. Zachęcam do zapoznania się z regulaminem forum http://www.gowork.pl/regulamin przed pozostawieniem komentarza. Czy ktoś podzieli się swoją opinią na temat pracy w firmie Sklepy KOMFORT?

Obcy

Lublin Zana porazka po calosci z kilku osob jedna lapala o co mi chodzi kierwonik tragedia do zamiatania podlogi by sie nie nadawal zero pojecia o asortymencie nawet dwoch paneli nie umie zlozyc ze soba w celu pokazania klientowi.

Patrycja
użytkownik zarejestrowany

@O. w takim razie jakie to warunki są stawiane pracownikom? Czy jakieś szkolenia od czasu do czasu są?

form

uwaga na olsztyn! bylismy z zona by kupic dywan, a ten koles cały czas przy nas stał i nie chciał odejsc, było to bardzo niekomfortowe, zwłaszcza ze zona próbowała go inteligentnie zmyc... chyba maja prowizje od sprzedazy... cóż ten mały sprzedawczyk przypisał sobie sprzedaz naszego dywanu - choc tak naprawde odrazu go wybralismy i przyjechalismy z zamiarem jego zakupu, załosne, ps ci panowie którzy odeszli w momencie gdy to z nimi najpierw rozmawialiśmy wypadli lepiej w naszy oczach niż te natret...

form

uwaga na olsztyn! bylismy z zona by kupic dywan, a ten koles cały czas przy nas stał i nie chciał odejsc, było to bardzo niekomfortowe, zwłaszcza ze zona próbowała go inteligentnie zmyc... chyba maja prowizje od sprzedazy... cóż ten mały sprzedawczyk przypisał sobie sprzedaz naszego dywanu - choc tak naprawde odrazu go wybralismy i przyjechalismy z zamiarem jego zakupu, załosne, ps ci panowie którzy odeszli w momencie gdy to z nimi najpierw rozmawialiśmy wypadli lepiej w naszy oczach niż te natret...

Miska

o co chodzi z tą obsługą klienta sok??? to jakies wytyczne, jak rozmawiac z klientami?

Marek

Zgadzam się firma cofa się w 19 wiek sok to porażka ten kto to wymyślił zapraszam do sklepu ciekawe jak sobie poradzi te raty ubezpieczenia też zbyt duże ciśnienie na sklepach brak towaru firma zbyt dużo pokłada w sprzedaż internetową regionalni brak słów no może nie każdy z nich nie mają pojęcia o sprzedaży tylko tabele i tabele żenada są mało elastyczni co do oceny sklepu i jego kierunku sprzedaży czepiają się detali zbytnio a sami mało daj ludzi nie ma z tego co wiem na magazynie to brak ludzi . Tajemniczy klient to jest dopiero cyrk sam nie odróżnia towaru źle ocenia pracownik wiek wygląd i tak dalej mam wrażenie że nie widomych zatrudnili a tak na marginesie to trzeba pytać ludzi co wychodzą ze sklepu o ich ocenę personelu to jest dopiero rzetelna ocena poszczególnych osób a nie tajemniczy klient . Jeżeli tak dalej będzie robiła firma to źle skończy

O.

Nie polecam.Wymagania stawiane pracownikom nieadekwatne do tego co oferuje firma.Regionalni są z kosmosu, chyba długo pracują w Komforcie i kompletnie nie znają realiów dzisiejszej pracy w innych firmach.Praktycznie zerowy socjal ( tylko bony 150 zł na święta), ciśnienie na sprzedaż rozumiem, ale jest pewna granica, klienci dosłownie śmieją się z zachowania pracowników ( sok - dla wtajemniczonych).Pracuję jakiś czas i mam wrażenie, że się uwstecznianiam, nie nauczono mnie tu absolutnie niczego.Dlatego odchodzę:) szkoda życia na pracę, która nie sprawia ci przyjemności.To nie jest moja pierwsza praca, ale z perspektywy czasu zdecydowanie najgorsza.Pracodawca , który nie szanuje swoich pracowników nie powinien liczyć na lojalność.

Wariatka

ku**a, chce stalego obiektu, nie latania po wszystkich obiektach na zawolanie firmy, chce jedrzeja za kaoordynatora, chce prace przy blizszym poznaniu specyfiki i tak, tak! Chce z Wami dalej pracowac, nawet po szkole! Pozdrawiam Propel - wariatka.

we
użytkownik zarejestrowany

ja widziałem że szukają teraz ludzi na praktyki w dziale handlowym i mam pytanie czy polecacie w ogóle coś takiego? czy można zdobyć jakieś doświadczenie może bo nie ukrywam że na tym tutaj mi najbardziej zależy żeby się czegos nauczyć a nie dostać papierek

Korek
@we 10.10.2016, 18:20
ja widziałem że szukają teraz ludzi na praktyki w dziale handlowym i mam pytanie czy polecacie w ogóle coś takiego? czy można z...

Bardzo duzo osób dostaje prace po praktykach w komforcie. Wiec sie opłaca.

Brutus

Ktoś może potwierdzić te zarobki zastępcy kierownika sklepu w komforcie ? Zastanawiam się czy aplikować do nich właśnie na to stanowisko i zastanawiam się ile płaca na tym stanowisku. Ktoś coś podpowie ??

były kierownik
@Brutus 30.06.2016, 09:15
Ktoś może potwierdzić te zarobki zastępcy kierownika sklepu w komforcie ? Zastanawiam się czy aplikować do nich właśnie na to...

zarobki z-cy kierownika ok 2600zł/brutto w górę kierownik 3200ł w górę jesteś odporny psychicznie na ciśnienie z góry i harowanie ponad czas to polecam. A i dodatkowo musisz umieć zatrudnić "specjalistów za 2000zł brutto:) żeby Ci plan robili:) Ogólnie miało być fajnie po przejęciu pana S. a zrobiło się jak zwykle. Pracownik jest śm....m i jest tak dobry jak ostatni jego msc:)

my

Ile zarabia zastępca kierownika w komfort?

Balbina13

W żadnym wypadku nie kupujcie usługi montażu paneli w komforcie . W usługę montażu nie wchodzi nic ani gruntowanie ani lrzygotowanie podłoża ani wnoszenie paneli na piętro. Dodatkowo facet montuje sobie panele w jaki sposób mu zleci producent i pomimo tego ze ze zeklismy sie roszczeń co do gwarancji D To pan kop... Nie wyraził zgody na montaż a tu wszystko umówienie, w żadnym wypadku nie polecam!,,,

Seth
@Balbina13 12.01.2016, 19:59
W żadnym wypadku nie kupujcie usługi montażu paneli w komforcie . W usługę montażu nie wchodzi nic ani gruntowanie ani lrzygoto...

A co ma wnoszenie mebli do montażu??? Wg. Twoich oczekiwań to Ci mogą co najwyżej komin przeczyścić ....

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Szakal pracownik

Komfort nigdy nie sprzedawał mebli i dalej nie sprzedaje a co do samej pracy to nawet nie ma co mówić na ten temat pensja hahahahah obowiązki przekraczające maximum

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

mina

a od kiedy komfort zajmuje się meblami????? coś ci się pojebiło lekko

elemele

@numerant, to podaj przykład chociaz jednego skelpu komfort, w którym sa owi specjaliści:)

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

elemele

specjalistami to oni są w czarowaniu kierownika, ustalaniu wolnych dni w grafiku, żeby 1 i 3 maja trwała przez tydzień, kombinowanie, co by zrobć, żeby sie ie naarobic i zgarnąć 3200 wypłaty kosztem reszty, która [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w kazdy weekend

Stara wyga

Dla zainteresowanych Polecam: http://www.komfort.fora.pl/ - niezależne forum pracowników komfortu - cała prawda o firmie...

elemele

specjalistów to oni mają, z reguły kilku przydupasów kierownika sklepu i regionalnych, z pensjami brutto około 3200 ;) reszta jazda na 1/2, albo 3/4 etatu za marne grosze, ba, nawet za 400zł, jak pracują po kilka dni w tygodniu.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

elemele

1800 to oni mają brutto i zawsze tekst od kierownika: "przeciez zarabiasz więcej niż najniższa krajowa, wiec o co ci chodzi i jaką chcesz podwyżkę" ;)

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

ggg

od kiedy to komfort sprzedaje meble?

gucio

Nie to nie Toruń. I proszę tu nie spiskowac.PAN powyżej najpewniej pisze o łodzi. Cóż.... Pana strata drogi panie KL.

ciekawy

Czy miasto moze na T? ważne bo mam rozmowe:)

okres próbny

jestem świeżo upieczonym szczęśliwym ex-kierownikiem jednego ze sklepów w centralnej Polsce. Warunki finansowe przyznam przyzwoite, transparentne reguły, ludzie spoko i wszystko by było ok, gdyby nie decydenci, którzy wiedzą wszystko lepiej. Za "przedmówcami" - możesz mieć własne zdanie i na tym lepiej poprzestań, nie zanudzaj nim szefa. Puste procedury, do których musisz się stosować, ale sami ich twórcy czasem nakłaniają Cię do ich łamania. No i moja ukochana i długo wyczekiwana jej wysokość odpowiedzialność finansowa, z której niektórzy bardziej lubiani są zwalniani a reszta musi zapłacić za kradzieże i oszustwa klientów, bo systemów antykradzieżowych i monitoringu brak (chyba, że w mateczniku kiele**im, który z dochodowością ma niewiele wspólnego, ale ładnie się prezentuje, prawda panie S.?) Firma zapomniała, że czasy wołów dawno przeminęły, a Ci którzy na nią zarabiają rękoma także mają mózgi, niejednokrotnie lepiej rozwinięte niż tych z górnych pięter. Regionalny (Dyrektor) wymyśla cuda na kiju dla swoich kierowników zamiast z ludźmi z pierwszego frontu porozmawiać (z autopsji - o wiele lepsze rezultaty). O wsparciu tj. coaching, mentoring czy szkolenia (podkreślam efektywnych) zapomnij, podobnie jak o mrzonkach zwanych benefitami! Te 3mce będę dobrze wspominał, chodź ludziom ambitnym i uczciwym nie polecam. To nie są gorzkie żale, bo z nieukrywaną satysfakcją odesłałem przekreśloną umowę z nienegocjowalnym warunkami. Do dziś nikt się nie odezwał do mnie słowem. Wszyscy obrażeni, zapomnieli, że prócz Boga jest też Kuba. Pozdrawiam moją drużynę ze sklepu, o którego istnieniu nie wiedzą nawet niektórzy przedstawiciele handlowi ;)

elemele
@elektryk 18.06.2015, 13:51
Kasjerka moze tak. Co innego sprzedawca. Poza tym rynek jest jaki jest i teraz tyle daja.

uwierzę, jeśli jesteś sprzedawcą w komforcie, ale jeśli opierasz się na opinii kolegów, to uwierz mi tyle nie zarabiaja, maja o wiele mniej

Lubis
@okres próbny 30.04.2015, 13:57
jestem świeżo upieczonym szczęśliwym ex-kierownikiem jednego ze sklepów w centralnej Polsce. Warunki finansowe przyznam przyzwo...

Ładne wypracowanie, wyważone i rzeczowe. Po co poszedłeś do Komforta?! Bardziej nadajesz się do pisania na Portalach informacyjnych

Wrocek

Pracuję już dość długo w Komforcie, pamiętam czasy założyciela firmy, amerykańskiego funduszu i teraz nowego właściciela - Polaka. Atmosfera w pracy bardzo zależy od współpracowników, od kierownika. Jeśli trafi się między fajnych ludzi, to praca jest czystą przyjemnością. Nigdy nie miałem okazji narzekać na koleżanki i kolegów, załoga stoi za sobą murem. Pensje głodowe? Ile to oznacza??? Sprzedawca-kasjer, zależy oczywiście od stopnia znajomości asortymentu może mieć podstawy 2200-2800zł/brutto, Konsultanci, to wyższy stopień sprzedawcy (zaznajomiony z branżą, dobrze znający asortyment i obsługujący klientów zgodnie ze standardami), a zarobki są na poziomie 2500-3500zł/brutto. Do tego dochodzą premie, oczywiście jeśli sklep wyrobi indywidualny plan sprzedaży na dany miesiąc. Premie mogą być różne w zależności od wysokości wyrobienia planu i są % od całościowego utargu. Wszędzie są plusy i minusy, jak dla mnie zdecydowanie jest więcej plusów. W każdej firmie istnieją jakieś standardy, a Komfort to firma handlowa, więc jest nacisk na sprzedaż (wszystkiego). Regionalni są od tego, aby nas cisnąć na wyniki, ich ciśnie "góra", ale to jest normalne w każdej firmie handlowej. Czy to będzie Lidl, Biedronka, Castorama, OBI, Tesco, Carrefour itd. Jak to się mówi, wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Ogólnie polecam pracę w Komforcie, a te opinie, które piszecie trochę mnie rozśmieszają, trochę martwią, trochę niepokoją. Ja zawsze trafiałem na odpowiednią załogę i jak rano widzę te "same mordy" w pracy, to gęba aż się sama śmieje.

Były
@Wrocek 15.04.2015, 21:04
Pracuję już dość długo w Komforcie, pamiętam czasy założyciela firmy, amerykańskiego funduszu i teraz nowego właściciela - Pola...

To kolego krótko pracujesz, jak twierdzisz, ze komfort założył Enterprise Investors. Założycielem firmy był Romuald Stachowiak ze wspólnikami ( chyba razem było ich trzech) Następnie firmę w 2007 sprzedano Enterprise Investors, no a teraz jest to Polak Michał Sołowow. Nie wątpliwie najlepsze lata to złote lata zysku dla Komfortu - lata Stachowiaka. Tak, tak wiec mało wiesz kolego, mało. W tych latach każdy chciał pracować w komforcie, złota robota. Pracować aż się chciało. Premię, nagrody, bony wycieczki dużo wymieniać - wszystko to czysta motywacja pracownika. Od chwili sprzedaży firma zaczęła dosłownie iść na dno. Przepracowałem w komforcie około 12 lat. Zwolniłem się za czasów Sołowowa bo to wtedy zaczęło śmierdzieć to całe szambo. Regionalni, TK - parcie na sprzedaż bez żadnej motywacji. Firma zaczęła wychodzić z założenia że masz pracę i chcesz ją utrzymać to sprzedawaj, a premie jakąś psią dostaniesz. A za audyt tajemniczego klienta można było wylecieć, jeśli nie stosowałeś się do standardu obsługi i twoja rozmowa nie brzmiała tak jak masz wyszczególnione w sok-u. A i nie zapomnij się kajać przed klientem, czy ma racje czy jej nie ma Ty zawsze nie masz racji i nadstawa swoje szanowne cztery litery na solidne kopniaki bo tu oprócz sprzedaży jesteś też workiem dla trudnego klienta który mimo że nie ma racji to według firmy zawsze ma racje. Chore umowy o odpowiedzialności materialnej i dziwny tok przebiegania inwentaryzacji. Jednym słowem bagno, gnojówka, smród...

nati
użytkownik zarejestrowany

Hej, a jak własnie jest z warunkami na stanowisku sprzedawcy w sklepie komfort? Tak się zastanawiam, czy nie spróbować tutaj poszukac pracy, doświadczenie w obsłudze klienta i obsłudze kasy fiskalnej posiadam. Jednak ciekawi mnie jakie jeszcze mogą miec wymagania i o co pytają orientacyjnie na rozmowach, pomożecie?

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Były pracownik

Heheh Komfortowa propaganda...

Szakal

Praca tak naprawdę nie jest zła :D pracuję już 2 lata owszem dr regionalni są uporczywi ale da się przeżyć tak naprawdę atmosfera pracy zależy od załogi kier sklepu i innych pracowników :)

kasia

a jak wyglada praca w biurze? atmosfera, zarobki itp? oraz jak wuglada proces rekrutacji/

nikoś

pani kierownik przez małe "p" mało profesjonalna , kto ją wogóle tam zatrudnił , chyba wypracowała sobie pozycje w inny sposób ;) nie szanuje ludzi.

mich8

Hej, jeśli ktoś z was interesuje się firmą Sklepy KOMFORT to zajrzycie na forum ponieważ jest nowa propozycja pracy. Bardzo interesująca sprawa. Rozwiń skrzydła z najlepszymiSklepy KOMFORT S.A. to nowoczesna firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, należąca do gr... http://www.gowork.pl/praca_podglad,5706442?keywords=&region=

hiks
użytkownik zarejestrowany

Hej, z tego co wyczytałem, to chyba radza sobie jednak nie najgorzej, a co ważniejsze maja sporo ofert pracy. Mnie interesowałaby praca sprzedawcy w jednym z ich sklepów, znalazłem nawet ogłoszenie. Oferują nawet umowę o pracę. Mam jednak pytanie, czy aby na pewno warto? Ktoś jest może w stanie przybliżyć orientacyjne zarobki?

karolcia
użytkownik zarejestrowany

co to według was kochani znaczy " głosowa pensja"? prposzę was nie piszcie ogólnikami bo dla każdego inna pensja znaczy więcej lub mniej. możecie podać jakieś dokładne stawki albo chociaż z malutkimi widełkami? chcę się do nich dostać do pracy ale to wszystko zależy od tego ile zapłacą, proszę was o pomoc w tym temacie

anka

Wyprzedarz w sklepie internetowym nto kłamstwo. Zrobilam zakupy towar był dostępny, po czym 2 dni później dzwoni pracownik sklepu mówi ze towar nie dostępny ale jeżeli chce to może go sprowadzić po regularnej cenie. Nie rozumie. Postanowiła skierować sprawę do rzecznika praw konsumentów.

Mormon

Tragedia. Na rozmowie Pani "kierownik" uraczyła mnie toną pytań przez okres 1 godziny. Nie wszystkie pytania oczywiście były dotyczące samej sfery zawodowej (typowa kobieca ciekawość, taki "system" mają by dociec kto kim jest?), może książkę piszą, doktorat z rekrutacji i testują to na ludziach? Rekrutacja, która była to taka dosłowna spowiedź, było gorzej niż u księdza przed ślubem. Bardziej wnikliwie i z większą dawką szczegółów... Co lepsze w ciągu tej godziny rozmowy jak i po niej nie dowiedziałem się ile tak naprawdę się zarabia. PARODIA. Odp była: niestety nie możemy powiedzieć. Ot "odpowiedź". Niestety w takim razie i ja NIC NIE MOGĘ O SOBIE MÓWIĆ poza tym co jest na CV. Pewnie następnym razem tak już będzie u innego pracodawcy. Skoro przychodzi się na rozmowy i się obustronnie czegoś człowiek chce dowiedzieć to najważniejsza rzeczą chyba jest WYNAGRODZENIE za pracę poza obowiązkami i system pracy. Także jedne wielkie dno już na start, skoro ma się takie podejście do potencjalnego pracownika i się wyciąga wszystko od niego, a w zamian nie mówi się ani słowa o wynagrodzeniu nawet w czasie okresu próbnego, udaje się, że nie ma tematu, neguje to ja już widzę co by było dalej jako pracownik w tej firmie. Za pewne pełno niedomówień, olewania i pewnie wymagań. Z samego system i sposobu rekrutacji mogę powiedzieć, dajcie sobie spokój.

poszukująca

jak wyglada rozmowa kwalifikacyjna na kierownika sklepu?

były pracownik

pracowałem tam 6 lat do lipca ub.r.. kiedys ta firma była jednym z najbardziej pożądanych pracodawców. od jakichś 2,5 roku dno i pół metra mułu. zero zarządzania, głodowe pensje, kierownicy regionalni to psychopaci, idiotyczne normy (np. towary komplementarne - pracownicy wiedzą o co chodzi...), niesamowita rotacja. totalny [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ludzie nawet nie myślcie o zatrudnianiu się tam

kiedyś pracowałem

Wytrzymałem tam kilka miesięcy i stwierdziłem że to nie warte moich nerwów. Kiedyś podobno pracowało się całkiem nieżle, ale od jakiegoś czasu zaszły jakieś poważne zmiany, oczywiście na gorsze. Roboty dużo, ludzi do pracy mało, a wymagania coraz większe.Jakieś plany do zrealizowania a jak nie to na dywanik. Niech cię nie zwiodą pozory, zresztą sam się przekonasz... Osobiście uważam że szkoda marnować tam czasu. Wystarczy zobaczyć ile ludzi tam się ostatnio przewineło.

ja

ide w pon na rozmowe tam i to co piszecie jakos mnie nie napawa pozytywnie... skad dokladniej takie osady?

były pracownik

Całkowicie zgadzam się z przedmówcą, Praca gdzie nie można wypowiedzieć własnego zdania, a punktowane jest donosicielstwo. Moim zdaniem niedługo będą to wpisywać w zakres obowiązków:( Kierownictwo żenująco nieprofesjonalne, a o dobrej atmosferze w pracy ZAPOMNIJ!!!! Zdecydowanie nie polecam.

Były pracownik
użytkownik zarejestrowany

U W A G A ! . Nie polecam. Pracodawca poprzez kierownika toleruje wyłącznie młodych pracowników . Tylko pracownicy bezosobowi i dający się całkowicie podporządkować nastrojom i humorowi kierownictwa , mają szansę utrzymania się w w.w. firmie. UWAGA. Powodzenia he he.

Zostaw opinię o Sklepy KOMFORT - Olsztyn

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sklepy KOMFORT