Opinie o komfort.pl - Sklepy Komfort S.A. w Łódź

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Sklepy Komfort S.A.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Sklepy Komfort S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wyposażenie domu - sprzedaż tekstyliów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sklepy Komfort S.A. w Łódź

normalnie szok
Były pracownik
 Pytanie

Ludzie, po co tyle hejtu?? Komfort nie jest bez wad, ale jak to stare przysłowie mówi: wszedzie dobrze, gdzie nas nie ma. Zastanówcie się, czy naprawdę jest Wam tak źle, a jakos wszyscy nadal tu siedzą. W sklepach różnie bywa, to prawda, dużo zalezy od kierownika/kierowniczki. Ale przeciez do dzis są miejsca, gdzie ludzie maja jak pączki w maśle. W centrali tez jakoś ludzie pracują po kilkanascie lat.

Dplores
Pracownik
@normalnie szok

W centrali długo pracuje rodzina i znajomi którzy mają inne warunki zatrudnienia od reszty pracowników! I to nie wymysły a fakt! Rotacja zwykłych pracowników nie powiązanych koneksjami jest tak duża, że nie masz pewności czy dana osoba za miesiąc będzie pracować - najczęściej nie! Zarząd i dyrektorzy przyznają sobie nagrody zaświetne wyniki finansowe ale dla zwykłych pracowników nie ma pieniędzy na podwyżki. I niestety prawdą jest że to nie same ceny w Komforcie rosną bo dostawcy podnoszą cene - okazuje się, że w wiekszosci przypadków rośnie tylko marża którą narzuca Komfort!!!!!!

Honorata
Inne
@normalnie szok

Ty tu pracujesz? Co możesz od siebie napisać o pracy tutaj?

Dywan
Były pracownik
@normalnie szok

Ludzie którzy pracowali tyle lat w centrali już ich dawno nie ma została garstka tylko raptem 6 osób więc nie pisz takich bzdur.

Raz
Były pracownik
@Dplores

Widać to po pomysłach z centrali więc mnie ma co się dziwić jak ci ludzie nie znają branży ale to norma teraz w komforcie a szkoda .

Mimi
Były pracownik
@normalnie szok

Ta... Siedzą i pierdzą w stołek... Nikt nic nie wie, tematy kręcą się w kółko... Jak dla kogoś jest to praca marzeń to bardzo proszę. Ludzie bez ambicji: "drzwi otwarte"

Magazynier
Pracownik
@normalnie szok

Po co tyle Hej tu-człowieku żona od kilku lat dostaje między 50 a 70 % średniej pensji na święta. A ta paczkę od razu dajcie dla potrzebujących. Zróbcie ankietę wśród pracowników to się zrzekniemy tylko wino sobie wezniemy

Misiek
Pracownik
 Pytanie
@Magazynier

Jakim potrzebującym? Chcesz żeby sobie zęby połamali na tych "pysznych ciasteczkach"? Pierniki były niczego sobie,niebo w gębie. Dobrze że czekolada została z zeszłego roku takaaa pyszna, do expresu możecie wlac bo zaraz wam przecież zabiorą. W centrali też? Szkoda ze prawda w oczy kole. I Pan właściciel nie widzi tego wszystkiego albo nie chce widzieć. Tyle rzeczy /czytaj pieniędzy do kosza. Kryptonim szef by się przydał, a to by się zdziwił. (usunięte przez administratora)

Magazynier
Pracownik
@normalnie szok

To nie hejt tylko prawda płynąca od pracowników. Oczywiście "kazdy ma swoje priorytety. Wszystko ma swoje wady.,zalety......PKT stare ale prawdziwe

Mag
Pracownik
@Misiek

Haha p. Sołowow na kompletacji w MC. Lub załadunku /rozładunku tira na sklepie. Swoją drogą ciekawi mnie jak Wy te rolki po 300 kg i więcej dźwigacie na stojaki

Olga
Inne
@Mag

To myślisz że nie ma tam żadnych maszyn, które by to dźwigały? Taki ciężar to zgodny z BHP żeby dźwigać? Może chociaż na kolegów można liczyć w razie czego?

Anna
Były pracownik
@Olga

Są „jednorożce” do przesuwania i wożenia wykładzin w rolkach, a na ile realnie używane, to już do chłopaków pytania

Darius
Pracownik
 Pytanie
@Olga

W dostawie przyjeżdża 5m wykładzina ważąca ponad 80 kg — myślisz, że na sklepach jest sprzęt do ich rozładunku? Nie ma — trzeba ściągać wszystko rękami! Towar nie jest w żaden sposób zabezpieczony przed "przypadkowym" podebraniem towaru — będąc 2 -3 na trasie możesz być pewnym, ze sklepy przed Tobą ściągnęły coś twojego! Użerasz sie potem z magazynem bo u nich się zgadza wiec zamkną TDW i na sklepie jest brak ale to już nie problem centrali tylko sklepu!!!

pracus
Kandydat

Proszę o informację i opinię na temat atmosfery, warunków pracy, oraz kadry zarządzającej w sklepie Komfort w Wołominie wiece cos

Iwona
Kandydat

A czy ktoś pracuje w komforcie jako specjalista d/s sprzedaży w call center w Łodzi jeśli tak jakie zarobki i czy trudno się dostać

Szary
Inne
 Pytanie

Jak wygląda stanowisko menadżera sklepu? Czy można aplikować?

MarioGL
Pracownik
@Szary

musisz mieć mocną albo (usunięte przez administratora) psychikę... Co tydzień (usunięte przez administratora) od regionalnego ze wyniki za małe. Za te pieniądze co teraz proponują nie warto

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zaproszenie telefoniczne na rozmowę online . Następnie godzinna rozmowa merytoryczna . Przebieg zatrudnienia , doświadczenie , badanie obszarów kompetencji miękkich . Pytania jak byś się zachował podczas danej sytuacji z klientem . Oczekiwanie na etap drugi który miał nastąpić do 2 tygodni z Dyr Regionalnym . Po tygodniu odzewu zapytałem drogą e-mail odnośnie następnej rozmowy . Odpowiedz Pani rekrutującej była taka ,ze jak coś będzie wiedzieć to da znać - więc oczekiwanie kolejny tydzień . Po 18 dniach -otrzymanie wiadomości e-mail ,ze po próbie wielokrotnego kontaktu ze mną zostały wybrane inne osoby do następnego spotkania z Dyrektorem . Pytanie zasadnicze do Pani , które wcale nie dzwoniła jak podaje "wielokrotnie " już gorszej nie kompetencji nie widziałem i kłamstwa jakiego tu doświadczyłem na rozmowie do tej firmy . Kto zatrudnia takie osoby ? Jak można tak odpisać komuś ,ze dzwonił a nie dzwonił . To Ja pisałem tydzień po 1 szej rozmowie do rekruterki i się pytałem . Nie polecam kłamią w żywe oczy i robią z ludzi durni . Taka jest prawda - nie polecam szkoda czasu na dziadostwo .

Pytania

Kto zatrudnia tak nie kompetentne osoby ,? proponuję zadać sobie takie pytanie

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy PRACOWNIK SERWISU
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konstruktor
Szczecin
Ammega Poland Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Nowy Rok - stare problemy
Pracownik

Chciałbym podziękować panu Sołowowi i sprawującym w jego imieniu władzę nad spółką Komfort SA, że zrobili z tego zakładu (usunięte przez administratora)! Od stycznia nasze pensje nie poszły do góry, a wręcz przez brak podwyżek realnie poszły w dół... Dotąd nasze płace były średnio o 15% wyższe od płacy minimalnej, teraz realna siła nabywcza naszej podstawy spadła o ponad 25%!!! . Zgodnie z zapowiedzią regionalnych — podwyżek ponad płacę minimalną nie planują. Bo firma klepie biedę... ale jeszcze kilka miesięcy temu przyznawali sobie tłuste premie za świetne wyniki w Jachrance...

Kornel
Były pracownik
@Nowy Rok - stare problemy

Komfort zawsze klepie biedę a w rozliczeniu ubiegłorocznym zarobili na czysto grubo ponad 50 mln. Firma chcę mieć profesjonalnych sprzedawców z szeroką wiedzą produktową ale za najniższa krajową. Wszędzie wymagania i szkolenia. Masz się znać na wszystkim i być od wszystkiego. Kasjer, sprzedawca, doradca, magazynier, salowy i sprzątaczka. Na marketing, sponsoring i reklamy pieniądze są, ale dla pracowników już nie ma.

Misiek
Pracownik
@Kornel

Święte słowa dokładnie tak jest do tego wszystkiego dodam wspaniały system magazynowo-kasowy i mamy wspaniały komfort

Kudłaty
Pracownik
@Kornel

Chyba znacznie wiecej, co to jest 50 mln na cała Polske moze mowa o regionie.

Misiek
Pracownik
@Kudłaty

Chyba nie możliwe żeby jeden region wypracował 50 mln zysku operacyjnego

Blondasek
Pracownik
@Misiek

na region przypada 16 - 24 sklepy... wiec przyjmijmy srednią 20 - to daje ponad 200 tyś zysku miesięcznie per sklep... Wwiec raczej nie jest to oderwane od rzeczywistości!

Ruda
Pracownik
@Blondasek

@Blondasek " to daje 200 tyś zysku miesięcznie per sklep..." 200 tys to niektóre sklepy robią obrotu. Nie myl więc obrotu z zyskiem :)

Blondasek
Pracownik
@Ruda

Podana średnia kwota 200 tyś to jest zysk sklepu... Bo średni plan czyli obrót sklepu to około 400 tyś netto...

Ruda
Pracownik
 Pytanie
@Blondasek

Średni plan sklepu 400??? Chyba w Warszawie

Dywan
Były pracownik
@Ruda

To ty nie robisz w komforcie to nie wiesz ile sklepy mają do zrobienia i to nie Warszawa bo inne miasta też a mają nawet do 800

Marzena
Inne
@Dywan

Ale to wtedy mają chyba inne warunki jednak, jak liczba pracowników chociażby? Ogólnie to uznajecie to za adekwatne?

Blondasek
Pracownik
@Ruda

Na Styczeń 2023 mamy tylko 320 tyś netto planu a w Grudiu było 580 tyś... i na naszym regionie tak jak się patrzy na wiadomosci od regionalnego tak się kształtuje w naszym regionie... no dobra średnia z tych 2 miesiecy wyszła 450 tyś ale są sklepy które mają plany po 200 tyś a sa takie które mają 700 - 800 tyś. Wszystkko zalezy czy to mały komfort podłogi czy ma dodatkowo łazienki czy też duży Home... wiec średni plan 400 tys netto nie jest wyciagniete z (usunięte przez administratora)... :)

Michał
Pracownik
@Kornel

I teraz do tego nowy system premiowy tylko pracować ????.

Kandydat
Pracownik
 Pytanie

Ile na start dostaje kierownik? Czy ktoś zna widełki. Z góry dziekuje

Ameba
Pracownik
@Kandydat

Tak naprawdę wszystko zależy, ile sobie wywalczysz, a z tym coraz trudniej, bo szukają tych, co chcą jak najmniej, a nie tych, co najlepiej się nadają na to stanowisko! Niektórzy starzy kierownicy mają po 8000 - 9000 brutto a są i sklepy gdzie Kierownik dostaje ledwie 5000 brutto

Kandydat
Pracownik
@Ameba

Dzięki za informacje, pozdrawiam

Franciszek
Inne

Jak firma radzi sobie przy obecnej inflacji? Jak wyglądają zarobki - zmieniły się czy nadal takie same, macie jakieś dodatki? Piszę, bo jestem zainteresowany rekrutacją do tej korporacji.

Pracownik
Pracownik
@Franciszek

Żadnych podwyżek nie ma. Firma tłumaczy się, że jest w trudnej sytuacji i tyle. Jako nowy pracownik dostaniesz 3200 może 3300 podstawy. Premia jest jak sklep zrobi plan lub jak masz na znaczniku 90000zl netto. Plany są tak robione, żeby premii nie musieć dać. :)

Adam
Były pracownik
 Pytanie

Dla tych co rozważają pracę w Komforcie - Ten pracodawca nie szanuje swoich pracowników! Stanowisko opiekuna klienta to tak naprawdę połączenie magazyniera ze sprzedawcą z płacą poniżej ludzkiej godności! Trzeba sie nastawić na ciężką pracę przy dostawie (niektóre rolki ważą ponad 150kg), przerzucanie kilkadziesiąt razy dywanów 2mx3m to niezła zaprawa fizyczna! System płacowo premiowy nie działa motywująco... Raz że podstawa to nie wiele więcej niż płaca minimalna (w większości sklepów podstawa to 3300 - 3400 brutto). By dostać premie trzeba mieć minimum 30 tyś netto w sprzedaży, ale tak naprawdę nie zależy ona od Twoich wyników a od tego czy sklep zrobi plan! Jeśli nie zrobi to choćbyś miał i 200 tyś sprzedaży to nic nie dostaniesz więcej niż podstawa! Gdy to cie spotka 2 - 3 razy z rzędu to twoja chęć do pracy spada praktycznie do zera!. Cały czas trzeba sobie pilnować swoich zleceń - bo podkradanie klientów to tutaj norma! Góra (czyli od regionalnego w zwyż) udaje ze problemu nie ma bo dla nich najważniejsze że klient wydał pieniądze a który pracownik dostanie za to premię to już ich nie obchodzi! Niby miesięczny plan pracy powinien być podany minimum z tygodniowym wyprzedzeniem a w Komforcie kierownicy tworzą go na kolanie w ostatnim dniu miesiąca.... Social dla przecietnego pracownika nie istnieje... jak już było tu na forum napisane - paczki świąteczne to w ostatnim roku kpina... wartość paczki na święta bożego narodzenia 2021 wyniosła po cenach sklepowych około 100 zł! (dla przykładu Biedtonka czy Lidl dali swoim pracownikom po min 1000zł na głowę do tego mają wczasy pod gruszą czego w Komforcie nie uświadczysz). W poprzednich latach było ciut lepiej ale szału tez nie było... Regionalny na słowo "podwyżka płacy" jest uczulony... W tym momencie wychodzi pełna polityka firmy czyli "jak ci sie nie podoba to spierd@laj.." Gdy powiedziałem że odchodzę to najpierw było żebym sie nie wygłupiał a potem że nie pozwolą mi odejść jeśli nie znajdę kogoś na swoje miejsce! Co to (usunięte przez administratora) czy jak? Taka rada dla zwalniających się - wyślijcie wypowiedzenie pocztą z potwierdzeniem odbioru... bo jak dacie do ręki to potrafią grozić sprokurowaniem zwolnienia dyscyplinarnego ze wcześniejszą datą! Moja przygoda z Komfortem trwała do lutego tego roku i już jestem wolny... Okazało się że większość pracodawców obecnie oferuje podstawę 500 - 600 zł większą niż Komfort....

Klaudia
Pracownik
@Adam

Niestety to prawda! Nie ma firmy idealnej ale Komfort należy do tych którzy najbardziej wyzyskują swoich pracowników!

Paweł
Pracownik
@Adam

Co z tego jak kierownictwo ma wszystko głęboko w (usunięte przez administratora) Liczy sie centala a los reszty pracowników ich nie obchodzi! Na koniec wszystkich nas zastąpią ukraińcami!

Annka
Pracownik
@Adam

Mentalnie Komfort wciąż jest w XIX wieku! Zarzucają nas zmianami cen w środku dnia jakby uważali ze nic nie robimy na sklepie, tylko leżymy. Niech sami spróbują zmieniać ceny gdy nad uchem narzekają klienci a fiori działa tak jakby był stworzony przeciwko pracownikom! Na paragon czasem czeka sie 5 - 10 min! Sprawdzenie dostępności towaru na mc przy tak działającym systeemie to droga przez mękę!

Raz
Były pracownik
@Paweł

Ukraińca ha ha wiem jak pracują na magazynie centralny jak dostawy przychodzą a na sklepach ich to dopiero były by jazda,ogólnie firma idzie na spadek ze swoimi pomysłami a co do robienia cen na sklepach to chyba nie trzeba tu już pisać bo szkoda pisania doświadczeni pracownicy odchodzą a nowych nie ma regionalni to temat tabu.

Marzena
Inne
@Raz

Piszesz, że odchodzą a nowych nie ma. Pamiętaj, że dużo teraz do nas przyjeżdża więc wiadomo jak to może się skończyć. Braków raczej nie będzie, więc chyba nie ma o co się martwić? ;p

Raz
Były pracownik
@Marzena

Jak wiadomo spadek w dół gdyby nie główny udziałowiec to już 4 lata temu był by po zamiatane pewno że przyjeżdża a co z tego po uciekają jak z magazyny jaki to ma sens budowania dobrej marki żadnej.

Nikita
Pracownik
@Adam

ta firma to porażka! Przyjechał do nas regionalny i z uśmiechem na ustach poinformował, że czasy są trudne, dlatego zdecydowano podnieść próg, od którego będą wypłacane premie i teraz by w ogóle liczyć na to że dostanie się jakąś premie trzeba sprzedać minimum za 45 tyś zł netto... w ciągu 4 lat z 25 tyś netto podskoczyło do 45 tyś... a jeszcze w zeszłym miesącach wystarczyło zrobić 35 tyś netto... Firma podnosi ceny (panele od początku roku poszły prawie o 50% w góre) ale zarobki stoja w miejscu i wymyśla się sporosoby jak tu nie zapłacić pracownikom!

Ewelina
Inne
@Nikita

jesli ceny produktow poszly w gore to wydawaloby sie ze latwiej wypracowac wyzszy target, problem pewnie w tym ze klientow zniechecaja wysokie ceny,no nie? regionalni tego nie widza ze to bledne koło jest?

Norbert
Pracownik
@Ewelina

Regionalni pilnują tylko swojego stołka! bo jak region nie wyrobi kilka razy z rzędu targetu to jego zmienią. Najśmieszniejsze że ich targety ni jak się mają do naszych planów sklepowych - nasze 100% to dla nich 120% planu regionalnego. Nam daja groszowe premie brutto oni zgarniają grube tysiące!

Magazynier
Pracownik
 Problem
@Adam

Paczka sprawa wiadoma czyli beczka śmiechu. 15 lat temu w czasach bonów do marketów dostawaliśmy po 500 zł do swojego marketu na każde swieto

Józek
Były pracownik
@Adam

Podpisuję się pod powyższą wypowiedzią. Nie szanują włożonej pracy, a o układach na sklepie to już nawet nie ma co się wypowiadać. Niby korporacja, a całokształt funkcjonowania dramatyczny. Końce miesiąca, to jakaś komedia na miarę Brei...

.
Były pracownik

X

Kkkk
Kandydat
 Pytanie

Ciągle poszukują na stanowisko Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej w Strykowie? Czy ktoś może napisać coś na temat tego stanowiska? Czemu jest taka rotacja? I czy praca jest od poniedziałku do piątku na tym stanowisku czy też w weekend? Nic na ten temat nie ma w ofercie, jest napisane tylko że 3 zmiany.

Lolek
Były pracownik
@Kkkk

Nie polecam , chyba że wcześniej miałeś/as doświadczenie już na podobnym stanowisku, nikt ci nie pomoże za bardzo , bo pracują sami niedoświadczeni , pracownicy , żadnych szkoleń wstępnych , instrukcji poza tym jak koleżanka/kolega obok siedząc z łaski wielkiej ci coś podpowie , bo nikt nie ma czasu , pensje marne ,

Adrrian
Były pracownik
@Kkkk

Jest rotacja bo co innego obiecują na rozmowie a co innego okazuje się w pracy a najgorzej różnica między obietnicami a rzeczywistością wygląda na wypłatach. Każdy każdy kogo znam po 3 miesiacach próbnego zaczyna szukać nowej pracy najdłużej jak zwykle trzymają się lizusy i donosiciele Praca jest 3 zmianowa 7 dni w tygodniu

Joanna
Inne
@Adrrian

A jak się dzielicie weekendami? Ile razy w miesiącu przypada praca w weekend?

Balwin
Pracownik
@Joanna

(usunięte przez administratora) kierowników mają maksymalnie 1 sobotę a potem wolne reszta robi 3 a niektórzy nawet wszystkie weekendy bo tak zawsze wypada godzin... Wolne w "długie weekendy" zawsze "przypadkowo" przypadają tym samym osobom! Nikt tak Cie Komfortowo nie załatwi jak Kierownictwo Komfortu!

Kasia
Były pracownik
@Kkkk

W Strykowie jest mega bajzel na magazynach. Nikt nic nie wie, do sklepów jeżdżą nie skompletowane zamówienia. Ponoć są tam zatrudnieni ukraińcy, którzy nie ogarniają oraz jacyś nieogarnieci ludzie, którzy mylą paczki. Nie polecam, chyba że lubisz rebusy i kortyzol

Magazynier
Pracownik
@Kkkk

MC w Strykowie to praca non stop niedziela i święta nie tylko w tzw. weekendy.

Magazynier
Pracownik
@Kasia

Ponoć są tam zatrudnieni Ukraińcy-dobre sobie. Kompletacja to 100% Ukraina. Udają ze rozumiane co im skaner pokazuje. Proste dywaniki przechodzą ale meble, listwy i inne rzeczy np wanny wysyłane bez nóżek to standard. A my nie będziemy ich pracy weryfikować. Co skompletowali to Wam wysyłamy. Sorry ale taki mamy klimat

Darius
Pracownik

Nie opłaca sie szkolić bo rotacja tam jest za wielka! Dzis są jutro ich nie ma za dwa tygodnie znów z łąskie przyjdą i tak to z nimi wygląda

Selmak
Pracownik
 Problem

To co na koniec miesiąca zrobiła centrala to zwykłw Qres.... o! Dostawa przyjechała do nas po 18 niekompletna! z10 palet przyjechało 6! A dodatkowo to co na liscie przewozowym nie zgadzało sie z tym w systemie! Z ponad 130 tyś, które mieliśmy rozliczyć, weszło 40 i plan sie (usunięte przez administratora) i ze średniej dwumiesięcznej 100% realizacji skończyliśmy na 88% czyli swieta bez złotóki premii

lucky
Pracownik
@Selmak

u nas nie lepiej - dostawa wjechała po 17. Oczywiscie na pace zero swiatła

Renifer
Pracownik
 Pytanie

Co w tym obstawiacie na Święta? Powtórka z poprzedniego ?????

Bezimienny pracownik
Pracownik
@Renifer

Lekkie przecieki słyszałem. Niestety będzie to samo co w zeszłym roku. Zobaczymy czy się potwierdzi. :/

Nikt ważny
Pracownik
 Pytanie
@Bezimienny pracownik

Bezimienny serio? Komu potrzebna ta paczka?chyba nikomu.. Lepiej zrobią jak przekażą na schronisko tą kwotę Przy okazji Lidl na Święta dla pracowników przekazuje sami zobaczcie co.. Pracodawca a pracodawca. Tu nikt Was tak Komfortowo nie doceni, warci tyle ile ta paczka na Święta

Magazynier
Pracownik
@Renifer

Wirtualny uścisk Sołowowa.Te paczki to był śmiech a teraz niech poczytają o innych firmach i premiach. Ale tutej to się sprawdza opinia o polskim właścicielu i jego podejściu do pracowników. W większości zachodnich sieci standarty są inne i podejście do pracownikow

AnnaPolis
Pracownik
 Problem
@Magazynier

Gdyby Sołowow chociaż troszkę interesował się losem pracowników to już dawno rodzpierdzielił by ten klub wzajemnej adoracji czyli całe centralne kierownictwo... co trochę przyznają sobie po kilkaset tysięcy nagrody ale na podwyżki brak... ostatnio magazyn strajkował bo podwyżki dali tylko ukraińskim pracownikom a Polacy mieli pracować za minimalną!!! ale po 10 godzinnym strajku wywalczyli 600 zł podwyżki!!! Ale na sklepach nie ma co liczyć... teraz stawka 3300 bruto a od stycznia mamy dostac "podwyżkę" do 3500 brutto czyli o 10zł brutto więcej niż będzie wynosić płaca minimalna!...

Ja Sprzedawca
Były pracownik

Jako pracownik swiezo po szkole szukalem sobie roboty na poczatek,. Widze w necie oferta komfort, mysle sprobuje. Bylo to jakos w sezonie wakacyjnym. Poczatek fajny tylko rzucila mi sie w oczy bardzo mala ilosc pracownikow. Bylo nas w sumie 6 z czego kierownik i zastepca prowadzili osobno firme montazowa wiec widzialem ich raczej zadko. 2 Starszych panowz czego jeden obslugiwal tylko drzwi i nie wolno mu bylo przeszkadzac gdyz tylko on sie na nich znal i czesto mial ludi poumawianych na caly dzien. Drugi starszy koles pracowal tam wczesniej jakos bodajze 20 lat i przychodzil na 2 dni w tygodniu po 4h aby dorobic do emerytury, wiekszosc czasu spedzal na onecie czytajac arytkuly, a gdy sie zapytalem raz czy pomoze bo duzo ludzi to tylko spojzal i powiedzial "nie, zajety jestem". Byla tam tez jedna dziewczyna ktora miala mi pokazac co i jak. Raz jak ja chcialem troche poobserwowac to powiedzial ze sobie nie zyczy abym za nia chodzil bo ja to denerwwuje. Klienci przychodzili ja probujac zrobic cokolwiek w systemie (ktorego uczylem sie sam metoda prob i bledow) trwalo to troche gdyz przez 90% mojego czasu na caly budynek byla ze mna tylko jedna osoba. Przypominam ze byl to sezon wakacyjny wiec caly czas ktos szedl na urlop potem wracal i szedl kto inny. Sprzedawca jest tez magazynierem wiec klienci troche sobie zawsze poczekali (dobrze ze obok byl McDonald's). Dni dostaw tez potrafily byc smieszne. Przychodzil wtedy pan starszy na emeryturze i jeden z kierownikow aby wyladowac tira. Dostepny byl jeden zdezelowany paleciak i stary wozej zwiniety z obi taki poziomy aby wozic nim dywany. Oczywiscie zajmowali sie tylko sprawdzeniem i wyladunkiem reszte zostawiali mi i tej dziewczynie miedzy zmienianiem cen i obsluga klientow. Dobry cyrk byl tez z kuchnia i lazienka. Mieli robic jakis rok wczesniej czy jakos tak remont wiec posciagali jakies tare meble z reklamacji i co lezalo na magazynie centralnym i nikt tego nie chcial, Przyszli budowlancy zaczeli remont i niestety zaczela sie pandemia wiec zostawili wszystko jak stalo. Meska toaleta miala jedna podlaczona umywalke i jedna muszle, reszta byla rozgzebana juz od roku, a w kuchni czekaly meble. Ledwo mozna bylo usiasc na przerwie przy stole. Jakos bardzo mi nie sprawilo przykrosci ze po probnym nie chcieli my przedluzyc umowy:)

Ajent
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy ktoś prowadzi franczyzę Komfort lub ma jakieś doświadczenia z tym związane i mógłby podzielić się wiedzą? Wstępnie jestem zainteresowany ofertą franczyzy Komfort.

"Charytatywny" pracownik
Pracownik
 Pytanie

Atmosfera w pracy? Zależy od miejsca do którego pójdziesz (u nas akurat jest 10/10). Sposób zarządzania firmą? Totalne dno, muł, (usunięte przez administratora) i inne synonimy. Jak dwa lata temu stawki w firmie Komfort były naprawdę super (premie były na poziomie 800-2000zł i nawet więcej) tak teraz jak uzyskasz w okolicach 500-700 to jest się zadowolonym, że w ogóle jest premia. System premiowy działa na zasadzie dwóch miesięcy. Przykład: Sklep robi 100% pierwszego miesiąca, dostaje permie x1, drugiego miesiąca 70%, premia równa 0 (ponieważ średnia dwóch miesięcy to 85%, a na przelicznik 0.5 trzeba mieć 90%), więc aby trzeciego miesiąca dostać premie przelicznik x1 to sklep musi zrobić 130% i tak w kółko. Centrala/Dyrektorzy mydlą oczy non-stop w mailach, że zmiany premiowe są dla pracowników korzystniejsze. Tak, owszem, w sposób jaki to przedstawiają można tak to odebrać. Jednak trzeba mieć chyba poniżej 90IQ, żeby nie zauważyć w jaki sposób ten system jest skonstruowany. Podwyżki? Sprawa ta wygląda jak walka z wiatrakami. Starzy pracownicy pracują (niektórzy) za najniższą, a w innych punktach na start dostają po 3600-3800brutto. Nie ma jakiejkolwiek wiedzy ze strony większości dyrektorów na temat pracowników sklepowych. To jest klasyczny system binarny, zero jedynkowy. Pracownik sklepowy jest tylko tabelką, natomiast to ile trzeba się czasem napracować (dostawy/zwroty/walka o informacje na temat produktów z centralą) wykracza poza skalę. Gdyby aktualne stawki od firmy Komfort odnosiły się tylko do stania za kasą i nabijania na siebie sprzedaży, to podstawa jest jak najbardziej adekwatna, natomiast w aktualnych czasach to nawet to jest za mało. Jako kasjer w typowym markecie można już dostać więcej. Dlaczego pracownicy nie są wynagradzani za wiedzę o produktach, za wysiłek fizyczny przy dostawach, oraz (to chyba najważniejsze) za tą walkę o towar z magazynem/centralą. Jest kryzys, staramy się każdego klienta do nas przekonać, skaczemy wokół niego, czasem jest już to aż za bardzo nachalne, byle tylko u nas kupił. Obiecujemy, że towar dla Niego będzie do tygodnia ponieważ jest na magazynie. Mija tydzień, towaru nie ma, na maile z centrali nikt nie odpisuje, my jako sprzedawcy wychodzimy na idiotów i musimy potem wysłuchiwać wyzwisk oraz obelg w naszą stronę od klientów. Następna sprawa, "kolesiostwo". Ku**a, to jest jakaś abstrakcja. Jest tutaj klasyczne, są równi i równiejsi, więcej na ten temat nie muszę dodawać. Wieloletni pracownicy odchodzą od tej firmy, wniosek można samemu sobie wysunąć. O paczkach na święta w zeszłym roku chyba nie trzeba się rozpisywać, opinie na ten temat zostały poruszone. Ostatnia sprawa na temat zarobków. Są sklepy w Polsce, które radzą sobie o wiele lepiej od innych i to nie ze względu na lepszych sprzedawców, tylko na ogrom potencjału jaki jest w okolicach (inwestycje). Pracownicy tam żyją jak pączki w maśle. Jak to się ma do innych sklepów, które nawet jakby chciały to nie mają szans na wyrobienie takiej sprzedaży (premii)? Odpowiedź zapewne by brzmiała "po to są plany na miesiąc, różne dla sklepów", zgadza się, natomiast premie są od kwoty sprzedaży, nie od % udziału ani w żaden inny sposób. Końcowym zdaniem, praca sama byłaby super, gdyby nie fakt w jaki sposób zarządzana jest firma. Chyba nie chce wiedzieć, jakie przekłamane dane dostaje Pan Sołowow w temacie wyników/działań firmy. Połowa centrali spokojnie by mogła tam nie pracować i nikt by nie zauważył, że ich nie ma.

Madaga
Pracownik
@"Charytatywny" pracownik

Pracuję w Komforcie i w pełni zgadzam się z tą opinią.

Han Solo
Pracownik
@"Charytatywny" pracownik

My premii nie widzieliśmy z dobre 4 miesiąe i nie widać perspekyw... na sklepie każdy szuka nowej pracy bo za 3200 brutto rodzinny sie nie wykarmi a tymbardziej w dzisiejszych czasach. W centrali myslą ze jak sto razy podniosą ceny to zarobia 100 razy wiecej... Są jeszcze klienci którzy wierzą ze u nas kupują produkty lepszej jakosci niz te w castoramie obi czy leroy Merlin ale tak nie jest... to jeden i ten sam szmelc tylko u nas o dziwo jest zawsze o te 20 - 30% drożej... W Centrali udają że nie wiedzą jak trudno walczyć o klienta mogąc mu dać 9% hndlowego... a o każdy wiekszy upust trzeba dzwonić do regionalnego który z łaski da albo nie da... a klient słucha jak się upodlamy przed dyrektorem dla tych 15 -20% A jak już wywalczymy upust to sie okazuje że centrala zawali coś i towaru brak... my tracimy klienta i wiarygodność ale oni mają to głęboko w (usunięte przez administratora) tak wyglada szara rzeczywistość... Podnośmy cene bo wszystko drożeje ale pracownikom nie dajmy nic bo im sie nie nalezy wzrost płacy... przecież to siiła niewolnicza a nie szanowany przez pracodawcę pracownik!

Dyskomfort
Pracownik

Udało mi się przepracować w tej firmie 2 lata. Nie powiem, że był to mój najgorszy okres w życiu ale do najlepszych też nie należał. Zacznę od początku. Firma na rozmowie ukrywa wiele faktów i obowiązków. Nie jest to tylko obsługa klienta. Ale to pewnie zależy od kierownika danego sklepu i jak przedstawia obowiązki. Płaca między 3200 a 3400 na rękę plus premie. Zatrudniając się dwa lata temu jeszcze można było ze spokojem wyciągnąć ponad 1000 zł premii, po zmianie zasad premia to jałmużna. Kiedyś progi aby otrzymać premie gdy sklep zrobi plan to 35 tysięcy na dzień dzisiejszy to 40. Aby dostać jakaś kasę gdy sklep nie zrobi planu kiedyś wystarczyło 75 tysięcy dziś jest to 90. Podwyższyli, bo próg 75 był łatwy do uzyskania, z 90 już nie jest tak łatwo. Do obowiązków należy oczywiście obsługa klienta, pilnowanie zamówień- w zasadzie to walka o nie. Podkradanie zleceń na porządku dziennym. Ale nikogo to nie obchodzi, najważniejszy jest plan sklepu. Dostępność towaru np. Z działu łazienek czy mebli to kpina. Terminy oczekiwania rzadko się zgadzają. A żeby klient otrzymał towar to trzeba pisać kilka maili do różnych ludzi aby się to udało. Notoryczne zmiany cen, drukujesz jak de**l codziennie ceny a i tak sie nie zgadzają bo Zmieniają sie z 2-3 razy w tygodniu. Przy tak dużym asortymencie nie jest to możliwe aby wszystkie były aktualne ( chociaż u nas na sklepie walczyliśmy o to i nikt sie nie poddawał ????) jeśli chodzi o socjal-brak, paczki na jakieś święta hmm... tak jak pisali inni. W tamtym roku był to jakiś karton z winem, herbatka, kilkoma słodyczami i świecą. Wiec nic specjalnego, ale liczy sie pamięć ???? w przypadku moim problemu z podwyżka nie było, kierownik starał się o to walczyć. Moja opinia jest neutralna bo w Komforcie można poznać super ludzi i mieć zgraną ekipę. Niestety szanują pracownika tak jak wszędzie, masa niepotrzebnej roboty a i tak człowiek wychodzi na (usunięte przez administratora) Jeśli nie potrzebujecie pracy na gwałt to szukajcie dalej. Jeśli potrzebujecie, śmiało idźcie ale szukajcie czegoś w międzyczasie.

Dora
Pracownik
@Dyskomfort

My dostaliśmy ultimatum — albo od grudnia zgodzimy sie na obniżenie wynagrodzenia z obecnych 3300 brutto do płacy minimalnej 3010 brutto albo 2 osoby wylecą! A to wszystko 3 dni po tym jak po wizycie Regionalnego poszliśmy grupowo porozmawiać o podwyżce w związku z rosnącymi kosztami życia! Żeby nie było nasz sklep miesiąc w miesiąc robi min 90% planu. Tak Komfortowo tu sie pracuje!

Werka
Pracownik
@Dyskomfort

Zeszłoroczna paczka kosztowała Komfort niecałe 60zł netto. Wiem bo widziałam fakture w ksiegowosci. Szkoda że w tym samym czasie Dyrektorzy przyznane mieli premie swiąteczne na poziomie 5000 - 10 000 zł!

Grażka
Pracownik

Już się zaczynają czystki w firmach Sołowowa! W grupie Cersanit zaczynają się zwolnienia! Prace ma stracić co trzeci zatrudniony. Te czystki mają nie ominąć Komfortu, który podobno jest w tej chwili nierentowny! Na pierwszy ogień do odstrzału mają iść nowi i tym których wyniki nie zadowalają góry. Z tego co słyszałam to kierownicy już dostali wytyczne by wysyłać listy osób do zwolnienia!

Pracownik92
Pracownik
@Grażka

Niestety mój kierownik powiedział to samo. Dostał od regio dyspozycję do wyznaczania osób.

Mimi
Były pracownik
@Grażka

Tak, ja poleciałam... Pomimo bardzo dużego zaangażowania. Nie mieli mi nic do zarzucenia, bo o to pytałam, usłyszałam tylko, że nie mają kasy...

Michał
Kandydat
@Mimi

To dziwne że zwalniają ale ogłoszeni mają dużo o pracę dziwna polityka firmy

Mimi
Pracownik
 Pytanie
@Michał

Pytałam o to samo w dziale HR Komfortu, powiedziano mi, że bardzo dużo ogłoszeń zostało wstrzymanych...Ale czy powiedziano mi prawdę? Tego już nie wiem ...

były kandydat
Kandydat
 Pytanie

Firma robi z siebie profesjonalną, co można już odczuć podczas samego wejścia. Mało profesjonalne jest natomiast lekceważenie kandydata i nie dawanie mu odpowiedzi zwrotnej. Pani w kręconych włosach z działu HR zarzeka się, że oczywiście nawet mimo negatywnej odpowiedzi firma da znać. Do tej pory ani telefonu, maila, smsa. Czy to jest profesjonalne? Absolutnie nie. Poza tym... firma oferuje cuda na papierze i tym może się owszem pochwalić, na tym plusy się kończą. Szkoda zmarnowanego czasu.

Anka
Pracownik
 Pytanie
@były kandydat

Mają w gdzieś nowych pracowników a starych jeszcze głębiej! Sieć Komfort i jej właściciel — Pan Sołowow — pomagają biednym Ukraińcom, ale kosztem własnych pracowników. Centrala robi wszystko by utrudnić zrobienie planu. A to dzięki marnej premii dotąd starczało nam do pierwszego by wykarmić rodzinę, bo normalnie pracujemy (cieżko) za niewiele ponad płacę minimalną! W sklepach na miejsce starych dobrych pracowników zatrudnia się młodzików niemających zielonego pojęcia o tym co sprzedają, a firma organizuje jedynie szkolenie SOK ze standardu obsługi klienta gdzie niczego sie nowy nie nauczy! Absurdem są organizowane webinaria w godzinach pracy. Czy w centrali naprawdę nie widzą że, do sklepu wchodzą klienci i to na nich się mamy skupić w pracy? Uszłyszałam ze moge sobie webinar odtworzyć w domu. Dziękuję — po 12 godzinach w pracy poświęcać dodatkowo SWÓJ WOLNY CZAS na sprawy zawodowe. Jak się zapytałam, czy za czas poświęcony na szkolenie w domu będzie jakieś wynagrodzenie, to usłyszałam, od naszego regionalnego, że Firma TYLE dla nas robi, że my możemy poświęcić swój czas dla firmy! Panie Sołowow - prosimy zrobić porządek z centralą i pomóc zwykłym pracownikom! Chyba że czeka pan az sklepy zastrajkują

Lolek
Pracownik
@były kandydat

To prawda zgadzam się

Mimi
Były pracownik
@Anka

Zgadzam się, bo to prawda

Pytanie
 Pytanie

Czy osoby, który były na rozmowie kwalifikacyjnej, mogłyby podać jakieś rady odnośnie rekrutacji do Sklepy Komfort S.A.? Na co zwrócić uwagę przygotowując się do rozmowy na stanowisko Specjalista PR?

Xyz
Pracownik
@Pytanie

Jeżeli chcesz dołączyć do tonącego statku to śmiało, ale polecam szukać pracy w stabilniejszej finansowo firmie, a przede wszystkim mądrzej zarządzanej. Brak kasy najłatwiej zwolnienia grupowe wdrożyć.

:)
Pracownik
@Pytanie

Gowork lubi podkręcać atmosferę na profilach firmowych:):):) Nie ma to jak dodać trochę zapytań, komentarzy, byleby od nowa zacząć dyskusję.

Teresa
Inne
@Xyz

Hmm a o co chodzi z tą stabilnością finansową? Firma ma problemy z wypłacalnością wynagrodzeń dla pracowników? :-)

były kandydat
Kandydat
@Pytanie

Jeżeli chcesz stracić czas, idź na rozmowę do komfortu. Pani od HRów da Ci odpowiedź... po 3 tygodniach, jeżeli jakimścudem nie zapomni. Szkoda czasu i energii, są lepsze firmy które przynajmniej zachowują się profesjonalnie.

kandydatka
Kandydat
@Pytanie

pani Estera HR Business Partner, która obiecuje, że w ciągu dwóch tygodni da znać jaka będzie decyzja, niezależnie czy pozytywna, czy negatywna odzywa się po dwóch miesiącach miłym mailem, że dziękują, ale mają kogoś lepszego. Na każdym etapie było podkreślane, że zależy mi na szybkiej decyzji, kilkukrotnie podejmowałam próby kontaktu, ale p. Estera za każdym razem mydliła oczy, że wszystko będzie dobrze. Po takim traktowaniu to przy pozytywnej decyzji nie zdecydowałabym się podjąć tam pracy.

Mimi
Były pracownik
@kandydatka

Nic Pani nie straciła. Potem w firmie jest tak samo kiedy chce się coś załatwić, z kimś skontaktować, coś stworzyć... Jeden wielki bajzel...

Szymon
Kandydat
 Pytanie

Jaka jest atmosfera pracy w dziale HR? Jak wyglądają szkolenia w Komfort?

Pracownica
Pracownik
@Szymon

Atmosfera słaba. Jest jedna dziewczyneczka, która przyszła z agencji rekrutacyjnej i sieje ferment wewnątrz firmy. Trzeba unikać jakiegokolwiek kontaktu. Dziwię się, że przełożeni nie reagują stanowczo i mało adekwatnych działań wykonują wobec tego konia trojańskiego! Szkolenia na pokaz nic nie wnoszące!

Mimi
Były pracownik
@Pracownica

Bo pracowałam w tej firmie i wiem jak tam jest

Zostaw merytoryczną opinię o Sklepy Komfort S.A. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sklepy Komfort S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sklepy Komfort S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 106.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sklepy Komfort S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 76, z czego 2 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sklepy Komfort S.A.?

    Kandydaci do pracy w Sklepy Komfort S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Sklepy Komfort S.A.
1.9/5 Na podstawie 118 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sklepy Komfort S.A.
Przejdź do nowych opinii