Niestety, byłam na rozmowie o prace w siedzibie w Łodzi. Dział HR nawet nie stał obok HRu, brak profesjonalizmu, pomysłu na rozmowę i brak pokrycia z obietnicami co do feedbacku, ale patrząc po komentarzach nie tylko w Łodzi jest z tym problem.
Komfort planuje zamknąć kilkanaście sklepów które uznaje za niedochodowe albo takie które stwarzają problemy (pracownicy rządają podwyżek). To normalne że firma ma zarabiać ale nie na niewolniczej pracy za wynagrodzenie poniżej godności jak to ma miejsce w tej chwili... Na sklepach nie ma pieniędzy na papier do ksero... poddruki na cenóki są wyliczane co do sztuki a zmiany cen co tydzień po kikaset... Za chwilę będziemy na szarym papierze toaletowym drukować cenówki bo innego nie będzie!
Już raz spanikowali w czasie pandemii a potem się (usunięte przez administratora) tłumaczyli że źle zrobili teraz to samo długo tak nie pociągną zresztą dziwne że firma która zarabia tyle kasy nie ma nic odłożone . Ktoś kiepsko rządzi i taki jest efekt .
Tragiczna jakość usług. Fatalne podejście do klienta.
Potwierdzam. Tam klienta się nie zauważa , wygląda na to , że klienci im tylko przeszkadzają . Dział reklamacji nie zna żadnych zasad i przepisów regulujących ich załatwianie. Nie znają słowa przepraszan i nie poczuwają się do żadnej winy . Żenada .
Odradzam zakupy w Komfort Swadzim. Kierownik nic nie może, o wszystko musi się pytać przełożonych w Łodzi. Dyrektor sklepu nic nie umie, nic nie może i nie ma na nic wpływu. Kompletny brak szacunku do klienta. Arogancki, niemiły, bardzo niekulturalny sklep wraz z obsługą. Nic nie wiedzą o produktach, nie są decyzyjni w żadnej sprawie. Podwykonawcy to firmy krzak, które powstały chyba z łapanki bez doświadczenia. Jeżeli ktokolwiek rozważa zakup elementów wyposażenia domu typu łazienka, drzwi wraz z usługą montażu to nie tędy droga. Ten sklep Wam nie zamontuje ani szybko ani dobrze. Na dokończenie montażu czekam już rok, były w międzyczasie 3 poprawki i nadal jest sprawa nie domknięta. Firma Komfort Swadzim została oddana do sądu. ODRADZAM
Czy warto aplikować do sklepu na Doradcę? Ile zarabia Doradca? Dziękuję.
Nie warto Podstawa w większości marketów to 3300 brutto + premia, ale... By dostać premie musisz mieć obrotu netto min 40 000 zł i liczyć na to że sklep zrobi plan w rozliczeniu 2 miesiecznym. Czyli jak np w czerwcu było 80% planu to w lipcu skleo musi zrobić 100% by dostać 0,5% premii (srednia 2 miesieczna 90%) a do pełnego 1 procenta potrzebne by było 120% Rozmowy o podwyżkę kończą się najczęściej wypowiedzeniem Za twoją CIĘŻKĄ pracę często 4 -5 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty po 11 godzin (nie 12, bo musiałby być następny dzień wolny). Zapomnij o czasie dla siebie i rodziny u nas od marca na pracownika przypadał tylko jeden pełny wolny weekend (sobota + niedziela) a tak robisz codziennie od rana do 20 - 21 zmieniając co 3 - 4 dni setki cen, bo zrobią promocje na produkty nieprzecenione, wiec podniosą ceny i zrobią ceny promocyjne wyższe niż były poprzednio normalne
Dodam tylko jedną bardzo często pomijaną tutaj ciekawostkę. Na sklepie sprzedajesz towary brutto, ale do Twojego planu sprzedaży liczy się tylko wartość netto, od tego netto wyliczana a jest Twoja premia brutto i ponownie odciągany jest od tego podatek. Realnie dostajesz jakieś 50% premii za to co sprzedałeś. Pracownik jest dwa razy krojony na własnej wyrobionej premii.
Zaproszenie telefoniczne na rozmowę online . Następnie godzinna rozmowa merytoryczna . Przebieg zatrudnienia , doświadczenie , badanie obszarów kompetencji miękkich . Pytania jak byś się zachował podczas danej sytuacji z klientem . Oczekiwanie na etap drugi który miał nastąpić do 2 tygodni z Dyr Regionalnym . Po tygodniu odzewu zapytałem drogą e-mail odnośnie następnej rozmowy . Odpowiedz Pani rekrutującej była taka ,ze jak coś będzie wiedzieć to da znać - więc oczekiwanie kolejny tydzień . Po 18 dniach -otrzymanie wiadomości e-mail ,ze po próbie wielokrotnego kontaktu ze mną zostały wybrane inne osoby do następnego spotkania z Dyrektorem . Pytanie zasadnicze do Pani , które wcale nie dzwoniła jak podaje "wielokrotnie " już gorszej nie kompetencji nie widziałem i kłamstwa jakiego tu doświadczyłem na rozmowie do tej firmy . Kto zatrudnia takie osoby ? Jak można tak odpisać komuś ,ze dzwonił a nie dzwonił . To Ja pisałem tydzień po 1 szej rozmowie do rekruterki i się pytałem . Nie polecam kłamią w żywe oczy i robią z ludzi durni . Taka jest prawda - nie polecam szkoda czasu na dziadostwo .
Kto zatrudnia tak nie kompetentne osoby ,? proponuję zadać sobie takie pytanie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
W środę zarząd był na "dywaniku" u Sokołowa i była omawiana praca sklepów Komfort w Niedziele! Według tego co nam przekazał dyrektor - w niedziele mamy być otwarci jako galerie artystyczne, na ściankach w sklepach mamy mieć wywieszone obrazy z możliwością ich zakupu oraz przy okazji innych towarów na sklepie! Co najśmieszniejsze reprezentanci pracowników wyrazili na to zgodę (bez pytania pracowników o zgodę) Czy ktoś wiedział, że mamy takich reprezentantów? Ja dowiedziałam się dzisiaj a pracuję tu już ponad 6 lat
Chora firma, chory kraj, chorzy ludzie, jak chcą to niech sobie pracują w niedzielę, ja stąd uciekam, po 7 latach mam dość. Dawałem z siebie wszystko. Teraz plany są oderwane od rzeczywistości, premie marne a i słyszałem ze znowu zwolnienia się szykują.
Przed wczoraj otrzymałem od Dyrektora Regionalnego upomnienie na piśmie za to że powieidziałem Kierownikowi sklepu, że skoro pracuję do 21 to nie będe zostawał za darmo do 21:30 albo dłużej bo trzeba kase policzyć czasem wyjaśnić różnice w kasie i zrobić porządek po klientach! Pracuję po 11 godzin prawie każdego dnia i praktycznie każdy weekend (od maja miałem tylko jedną wolną sobotę) bo nie ma chętnych do pracy za te pieniądze i mam dość pracowania "chwil" za darmo. a zostać trzeba codziennie! Bo klienci wchodzą na 5 min przed zaknięciem i Kierownik nie pozwoli zamknąć sklepu bo liczy sie mamona a tacy to nic innego nie robią tylko (usunięte przez administratora) Sprawę zgłosiłem do PiPu oraz po konsultacji z radcą prawnym specjalizującym się w Prawie Pracy do Sądu Pracy To co sie teraz dzieje to jakaś kpina jeszcze 2 -3 lata temu dobrze się pracowało dało się zarobić naprawde dobre pieniadze ale z każdą kolejną zmiana regulaminu pracy dostajemy coraz mniej pieniedzy Ale to co (usunięte przez administratora) obecnie to już jest dramat!
Nie tak dawno temu podobna sprawę rozpatrywał sąd francuski . Listonosze wygrali sprawę z pocztą francuską , o to by płacono im za czas potrzebny na przebranie się w wymagany mundur . Mundur był obowiązkowy przez czas pracy netto, ale żeby móc się przebrać pracownicy musieli przyjść wcześniej. A za to nie chciano im zapłacić . Analogicznie rozliczenie kasy i porządki to też czas pracy. Płatny .
Ciekawe jak wygląda ADP w taki razie jak tyle czasu byłeś w pracy a regionalny to jeszcze trochę sam usiądzie za kasą w sklepie bo ludzi zbraknie albo sklep zamkną i zielona trawa dla regionalnego też.
W ADP zawsze sie wszystko zgadza! Firma tłumaczy, że mamy równoważny plan pracy w rozliczeniu 6 miesiecznym
Nie szanują kandydatów czekam na informacje zwrotną miesiąc. Wystarczy napisać smsa lub @ .. Szkoda czasu nie profesjonalne podejście.
Brak szacunku do kandydatów. Obiecanka, że niezależnie od decyzji będą się kontaktować po czym głucha cisza. Rozmowa przeprowadzana przez Panią z HR, która nie ma pojęcia o projektowaniu chyba mijała się z celem, bo napenwo nie weryfikowała umiejętności kandydata. Nie polecam.
Niestety ale to prawda, brak feedbacku po rozmowie mimo że byliśmy umówieni. Na szczęście nie dostałem tej pracy, bo nie chciałbym pracować z kimś kto nie dotrzymał słowa.
No ale cisza chyba tez jest jakimś sygnałem ze nie masz tej pracy? Skoro i tak nie dostałaś to bym się tak nie przejmowała chyba. A jak rozmowy ogólnie da się przeżyć?
Pozdrawiam wszystkich czytających opinie :-) Stanowisko opiekun klienta - magazynier bo tak można to nazwać , pensja jedna :-) Zespół - trzeba mieć dobre nerwy i spryt żeby ci klientów nie podebrali :-) Koleżeństwo - istnieje jeśli zarabiasz mniej od osoby która dużej pracuje :-) Prezenty Świąteczne - jak sobie wypracujesz premie i sklep będzie miał plan zrobiony to se kupisz :-) Klienci - trzeba pilnować na łeb na (usunięte przez administratora) zamówień które i tak się opużniają z różnych powodów , ciągle ich przepraszać telefonicznie :-) Magazyn Centralny - pisanie i czekanie na wyjaśnienia liczy się czasem z cudem ;-) Magazyn Sklepowy - jak coś przyjedzie to nie znaczy że jest w dobrym stanie 25 % uszkodzeń braków elementów ;-) Grafik - fakt grafik sią zgadza w systemie ADP nie koniecznie na papierze ;-) BHP - zostawiłem to na koniec ^-^, jakie BHP tam ono nie tam istnieje ^-^
Czy w Sklepy Komfort S.A. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Jakieś opinie na temat pracy w dziale księgowości?
W ksiegowości pracownicy zmieniają się częściej niż co niektórzy skarpetki! Ale powodzenia i siły psychicznej bą będą potrzebne...
Dlaczego uważasz że w tym dziale trzeba mieć siłę psychiczną? Aż taka zła jest tam atmosfera? Czy po prostu praca stresująca sama w sobie?
Czy warto aplikować do Swadzimia na doradcę klienta w Sklepie Komfort ?? Jak wygląda sytuacje ??
Czy kierownik salonu zarabia 10 tys brutto? Bo nie wiem czy aplikować na Mineralna w Wawie.
Aplikować możesz a i tak przyjdzie pomarańczowy co wczoraj był kierownikiem salonu z dwoma osobami w galerii handlowej w przejsciu między Carefourem a kiblami
Pracowałam krótko.... kierownik może mieć w Wawie około 4 netto i było to sporo a czy pandemia to zmieniła ? Nie wiem... Mieli też odcięte pensje o połowę na czas pandemii... Jakie 10 brutto ? . Oni marnie płacą.... zero reakcji na probleny..... Chcieli wyników a problemy , etam.... na telefon za kasę 80 zł nie chcieli dać, kasjerzy ze swoich dzwonili..
Koło 5 brutto zaczynały się kiedyś widełki dla zastępcy, na kierowniczym starzy wyjadacze mają 5,5-6+ brutto. Reszta to premie, jak zrobią plan z górką i KPI głównych kategorii to masz bonus w premii x2 i spokojnie ponad 10 miesięcznie wyciągają, a jak będziesz się pucował Regionalnym to i nawet więcej (mniejszy plan więc większa szansa na 120% i większe premie). Jak wyglądają aktualnie wynagrodzenia ciężko powiedzieć, ale parząc na trend spadkowy premii dla pracowników raczej kokosów nie będzie.
Bardziej głupiego wpisu tutaj jeszcze nie czytałem. Nie wierzcie proszę w takie wypociny pismaka. Kierownik zarabia do 4.000 zł netto plus premia zależna od efektów załogi. Jednym słowem kierownik nie ma żadnych kokosów. Zatrudniając się u konkurencji gwarantuję dostanie dużo większe wynagrodzenie.
W granicach 7-8 tysi to Kierownik w Białymstoku na ul.NSZ wyciąga samej premii. Zastępcy ok 4-5 tys. premii. Pracownicy też w miarę nieźle zarabiają, ale za jaką cene.... Grafik dostajesz na dzień przed, albo za kare wogole go nie dostajesz. Urlopy to jakiś koszmar, trzeba błagać o nie. Ciągle poniżanie, (usunięte przez administratora) non stop aktywna grupa na What's App, rekordy to ok 200-300 wiadomości dziennie dotyczących pierdół i musisz to czytać i być na biezaco.
Nie polecam zakupu przez internet w tym sklepie. Zamówiłem kabinę prysznicową 20.01.2022 r. i zapłaciłem za nią. Leci ściema, że już wysyłają i że przepraszają. Po miesiącu od zamówienia zrezygnowałem i nawet pewnie odsetek od moich pieniędzy nie dostanę. Ciekawe jestem ile osób nabrali jeszcze na taki lipny zakup. Jak można dostarczać zakupiony produkt miesiąc???? Porażka! Mam nadzieję, że chociać zwrócą mi pieniądze.
Witam Chciałbym poruszyć temat zwolnień jakie odbywały się podczas podpisywania porozumień z pracownikami, przejścia na mniejszy wymiar czasu pracy, przejścia na niższe wynagrodzenia. Otóż w tym czasie wiele osób zostało (usunięte przez administratora) złamano porozumienia z pracownikami oraz niedotrzymano uzgodnień z organem udzielającym dofinansowania. W skrócie firma dostała po ponad roku ułożenie dotacji i tym samym mieli darmowy zastrzyk gotówki, a i tak zwalniali pracowników pomimo zapewnień, porozumień i gwarancji. Firma nie godna zaufania, a jedynie można dochodzić swoich praw przed sądem pracy. (usunięte przez administratora)
Nie becz, bo pewnie nic nie robiłeś i do Ciebie nie zadzwonili. Do każdego dzwonili czy nie chce wrócić. Bo tak nakazywało prawo przy zwolnieniach grupowych, że najpierw się dzwoni do zwolnionych. Ja wróciłem za wyższą stawkę i na lepszych warunkach umowy.
Czyli mam rozumieć, że ci, którzy wylecieli z 3 miesięcznymi odprawami, wrócili? Natomiast ci, którzy zostali i w okrojonych składach (o połowę) zapierdzielali ponad siły (pamiętamy pierwsze 2 miesiące pandemii) ze zmniejszonymi pensjami i brakiem premii rypali na te odprawy? Fajnie. Podejrzewam, że nie do wszystkich dzwoniono. Zwolnienia grupowe to był idealny moment by pozbyć się tych niewygodnych dla wielu kierowników. I nie przecz sobie, że nie dzwonili to kogoś, bo nic nie robił, przy jednoczesnym pisaniu, że takie jest prawo. Skoro nie zadzwoniono, to znaczy, że to prawo złamano.
Tak dzwonili aby pracować na umowę zlecenie według stawki min. Więc daruj sobie te opinie określające jakim ktoś był pracownikiem
Moim zdaniem Pan Prezes oraz regionalni kierownicy powinni się przejechać po każdym sklepie i zapytać pracowników co robi kierownik sklepu. Pracowałem w komforcie ponad 2 lata I to co ja zobaczyłem na własne oczy to niedowierzanie .Kierownik sklepu kompletnie nic nie robi ,bierze wypłatę większa niż zwykły pracownik.Pracownicy wykonują za niego robotę ,chce zapytać gdzie są kontrole ,które zobaczą co damy kierownik robi w sklepie?
Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?
Tak bon 150 zł na święta BN. A teraz pytanie do osoby układającej oferty zatrudnienia z srebrzynskiej. Opieka medyczna to pani/a przeszkony w sztucznym oddychaniu? Bo żadna karta medicover itp nie istnieje no chyba że u Was w biurze. Zniżka 20% zapomnij jak zbierzesz 10 podpisów wszystkich szczebli dyrektorów. Karta multisport to zwiększenie twojej normy czyli szybciej ciężej. Czyli żadne formy funduszu socjalnego nie ISTNIEJA. Z pozytywów fakt wyplata zawsze 10 jest wszak to firma jednego z 3 najbogatszych Polaków p. Michała S.
jest skromny dodatek na świeta BN. Poza tym nie ma nic oprócz ogromnej ilości pracy (niepłatnych nadgodzin)
A potem się dziwić że nikt nie chce pracować w komforcie za taką kasę gdzie jesteś od wszystkiego a młodzi nie dają radę i odchodzą a firma nie docenia pracowników tych których jeszcze ma.prosty sposób do wywalenia firmy na (usunięte przez administratora)
w tym roku to nawet dodatku na święta nie było. Baaa chodzą z puszką po biurze i zbierają pieniądze żeby wesprzeć Szlachetną paczke hahaha... w takiej sytuacji finansowej jest ta firma Zero benefitów i dodatków, brak podwyżek nawet inflacyjnych
w tym roku to nawet dodatku na święta nie było. Baaa chodzą z puszką po biurze i zbierają pieniądze żeby wesprzeć Szlachetną paczke hahaha... w takiej sytuacji finansowej jest ta firma Zero benefitów i dodatków, brak podwyżek nawet inflacyjnych
Tak, premia od ilości sprzedaży. Wyrabianie miesięcznej normy która wynosi kilkaset tysięcy złotych.
A jakze benefity są 1. Życzenia udanych swiat 2. Ok system lub multisport jak znajomi zalatwia tobie kartę u siebie 3 medicover lub luxmed jak sam sobie wykupisz abonament 4 fundusz socjalno-zapomogowy nie ma czegoś takiego to przecież relikt poprzedniej epoki 5a co ciekawe te pozycje są obiecane nowo zatrudnionym aby kogoś zlowic do pracy w komfort. Jedyne co jest to ubezpieczenie grupowe ale to chyba żaden benefity tylko standard w tych czasach.
Jak godziny dodatkowe , mogą być nieodpłatne? Przecież nadgodziny powinny być płacone extra. Dają chociaż umowę o prace ?
Widocznie mogą... Za nadgodziny masz wolne. Nie ma czegoś takiego jak płacone extra. Dają umowę na rok. Jeżeli ktoś wytrzyma do samego końca to powinno żegnać się go fanfarami!
jeżeli ktoś odebrał wolne , czyli suma godzin się zgadzała to by dziwne było aby jeszcze miał zapłacone Zjeść cukierka i mieć cukierka
Tutaj tylko wolne dostajesz za nadgodziny. Umowa o pracę od razu na rok. W innych firmach i zawodach za nadgodziny płacą więcej niż normalnie. W tej proszę zapomnij.
Czy warunki zatrudnienia oferowane przez Sklepy Komfort S.A. dla pracy jako Magazynier są dla was satysfakcjonujące?
Warunki finansowe są ok. Praca przy kompletacji. Praca jest w Swadzimiu, Komornikach i w Poznaniu w M1.
Praca tylko dla tytanów na magazynie. Pseudo kierownik Marcin wymyślą jakieś pierdy co tak naprawdę utrudniają pracę. A drogi pseudo kierownik Rafał zawsze ma problem sam z sobą. Nie polecam omijać ten budynek szeroko.
Potwierdzam, praca dla tytanów na magazynie i trzeba mieć nerwy ze stali. Wytrzymałem ponad rok i nigdy wiecej. Nie raz puściły mi nerwy z bezradności. Człowiek traktowany po pierwszym miesiącu jak(usunięte przez administratora)
Mam 3900 brutto a pracownik z Ukrainy 23 zl/h i paletaja się we dwóch z paleciakiem bo oczywiście udt nie mają. Robię siła rozpędu ale pewnie już niedługo. Stan osobowy zmiany to 6 Polaków i 45 Ukraina. Ale pretensje oczywiście to do nas że obsuwa. Braki w wysyłce itd. Zapłacić porządnie Polakom to i błędów nie będzie. A jak co 3 mce zmieniają się Ukraińcy to jest jak jest.
Zgadzam sie z Toba w 100%. Troche pogubili sie w tym wszystkim zarzadzajacy i teraz taki efekt, a swieta coraz blizej...
A po świętach ludzie co zabaczyli socjal już się zwalniają w MC. A najlepsze to że nawet Ukraina co już coś potrafi zwalnia się i przenosi do lepszych firm. I znowu świeża krew przyjedzie bez udt i znajomości jeż. polskiego. Ale sztuka człowieka będzie 3 do paleciaka. Co do sytuacji po pandemia na około 30 osób zwolnionych tylko 1 wróciła. I to jest właśnie ta siła rozpędu co mnie tu trzyma. Nie mam czasu na szukanie pracy bo ogłaszają się najczęściej amazony i DHL a porządne firmy to po znajomości i poleceniach aplikują. Ale drążę temat zmiany firmy i może jako były pracownik Komfortu dopisze już inne zeczy o premiach i normach.
"If I could give them a 0 I would but since I can't I will give them a 1" ~Tyra Banks. This is the worst service I have ever experienced. I ordered an entire kitchen, and the store told me that it would arrive in 12 weeks. They were late by 3 more weeks. But it gets worse, some cabinets are missing. Then I ordered cabinets for the bedrooms and a television cabinet set ONLINE. This is the worst idea EVER. I called the store to ask if they have my order because it did not show up on the expected date. They said that I NEVER paid for it. Then I said I will not pay for it and I don't want it because it would take another 6 weeks to arrive and I didn't have the time. They sent me another order to pay for (I didn't pay). The furniture (that I apparently did not pay for) arrived three days later. No one brought the furniture inside the apartment. They left it outside and did not do anything with it even though I (ACTUALLY) PAID FOR IT TO BE BROUGHT INSIDE. Now I have furniture from AGATA (which is an amazing store) and the furniture from Komfort that was never supposed to be sent to me. When I called them they tried to convince me that it was my fault. (they probably saw that my polish is not strong and that I have an accent). I explained that THEY were at fault but they insisted that it was mine. Why would I want two sets of Komfort furniture and why did you keep telling me it was never paid for and that is why it never arrived? They refused to pick up and told me that I cannot return the furniture because they really thought it was my mistake and NOT theirs. They then told us that we had to bring the 470kg of furniture to the nearest Komfort store and that they would take it. NOT TRUE. The director (who was very nice) did not want to take it at first and then he heard my story and was angry with Komfort and the (usunięte przez administratora) services. Now I am waiting to have my 4.000zl returned to me which has now been over 1 month. This should have taken less than a week. This is the WORST service the WORST order and experience. I am NEVER buying something from Komfort IN MY ENTIRE LIFE! In total I spent over 15.000zl in the store and the way the treated and spoke to me. They way they tried to blame me makes me never want to step foot in the store again. The only good experience was the people who built the furniture. They did a good job putting the furniture together. This by the way happened in Poznan November 2021.
Jaki jest wkład kierownictwa Sklepy Komfort S.A. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Zależy jaki kierownik i jaki człowiek.. Ci nowi średnio mają pojęcie o całej branży i o tym jak to powinno wyglądać. Kierownicy po 20 latach są degradowani na niższe stanowiska, zastępują ich Ci "lepsi, z nową wizją". Nikt się tu nie liczy z ludźmi! Rozwalają zgrane zespoły, gdzieś mają atmosferę. Masz mieć przyklejony uśmiech i udawać że wszystko jest cacy. Dodatkowo pozwalają na pracę parą, które są w związkach razem i kierownik nic z tym nie robi albo udaje że o tym nie wie. Najlepsze że musisz siedzieć cicho bo jak nie to Nowy może Cię wyrzucić bo on to akceptuje, Twoje zdanie nie ma żadnego znaczenia. Kumoterstwo teraz w modzie.
O taka wspaniała atmosfera tu panuje!!! Ludzie którzy lubią tę pracę i są naprawdę dobrymi sprzedawcami, mają wyniki po pewnym czasie mają dość i kończą swą przygodę z Komfortem. "Najlepsze" jest to że nikt ich nie próbuje zatrzymać bo mają ich głęboko w...
Dokładnie. Ludzie którzy zarobili miliony dla firmy nic nie znaczą. Z kierowników robią zastępców, dają nowych "lepszych inaczej".Awans dostajesz na 3 miesiące a później spadaj niżej. Co tu się dzieje to wszyscy w szoku, tylko nikt nie chce mówić o tym bo my wszyscy sprzedawcy to zwykle pionki. Kierownik co nowy to lepszy, jak nie alkoholik co pije w pracy i regionalny wyrzuca go dopiero po miesiącu to taki co ktoś pisał wcześniej że kradł pieniądze, albo ktoś kto przez półtorej roku ekipy nie umiał sobie skompletować. To jest ta atmosfera w pracy i ludzie którzy są doceniani, Ci wspaniali inaczej. Z takimi Nam trzeba pracować. Nieważne że zarobiłeś miliony, włożyłeś całe serce bo robisz coś w co wierzysz to na koniec kopa w tyłek dostaniesz i masz się dostosować bo jak nie to nara. Najlepszych na najgorsze sklepy. Tylko coś cyferki się nie zgadzają.. I nie ma jak zwykle winnego, albo zrobią ze sprzedawcy kozła. To jest rzeczywistość "komfortowa". Smutne to wszystko..
Znam też takie przypadki, gdzie kierownik skompletował super ekipę, ale błędne decyzje lub brak jakichkolwiek decyzji tę ekipę rozwalił, szkoda.Teraz nie ma już ani ekipy,ani kierownika...smutne, ale prawdziwe.Oczywiście winnych brak.
W większości przypadków niestety niewielki,grunt , że kasa co miesiąc na koncie się zgadza.Większość kierowników myśli tylko o swoich korzyściach.A pracownik ? Jak nie ten to inny.Często słyszana opinia.Tych, którym zależało już nie ma, albo za chwilę nie będzie.
Ja jeszcze myślę że Dyrektor Doniec coś dojrzy bo zaczyna jeździć po sklepach może zobaczy jakich pracowników zwolnili regionalni i może zacznie ich rozliczać za te farsę która zrobili da im kopa zwłaszcza temu z Rzeszowa
Ale pewnie są jeszcze jakieś sklepy gdzie jest dobra atmosfera a będą przyjmować do pracy , proszę powiedzcie gdzie jest ok bo chce składać cv
Muszę go obronić On nie (usunięte przez administratora)wcześniej a miał miewytłumaczalne braki w kasie i brał pieniadze od montażystów podobno ale nie wszystko tylko cześć więc nie rozumiem
zauważ że konkurencja działa i płaci dużo więcej niż Komfort. Docenia i traktuje z szacumkiem.... Resztę sobie odpowiedz...
Wkład jest duży, ale zależy to od kierownika...ale co może kierownik jak zarząd nieudolny....
Atmosferę to sobie sami budujemy. Poczytaj posty o paczkach na święta. Wino plus opakowania po 5 ciastek. Aha i świeczka zapachowa. Teraz po cichu dali sobie podwyżki czyli brygadziści i tatalno ściemniacze że napiszę z kulturą co potrafią robić wokół siebie szum. Ale niedługo wszyscy z paroletnim stażem odejdą i zostaną sami przedemerytalni i ci co w CV mają jedna pozycje_Komfort
Pracowałem w Komforcie rok, pierw 3mac, później umowa na rok, nie dałem rady łamanie przepisow bhp, prawa pracy, niekompetentny kierownik, ale nic dziwnego jak wyższe stanowiska również tak działają. Odwiedzam sklep co jakiś czas, zmieniło się ponad połowa pracowników, sklep wygląda tragedia. Czytam tu o ADP, na moim grafiku zgadzał się tylko w dni urlopowe tatko cuda. Drzwi tragedia, brak szkoleń. Za mojego roku pracy byla nagonka na CBP, juz z tego zrezygnowala. Podobno jak bogowi Michałowi S zaproponowali w cenie ubezpieczeniena pewnym sklepie. Socjal tragedia, sto pare złotych na święta, delegacje rozliczane po kosztach za pół stawki kilometrówki po walce... Plusy na moim sklepie, grafik dopasowany do pracowników, bardzo rzadko się zmieniał (miesięczny), zgrana ekipa (była), brak rywalizacja(każdy pomagał jak byla potrzeba) Ogolnie, kierownik na sklepie to zbyteczna funkcja, nic nie umie, robote jego wykonuje pracownik który traci ja premii.
Człowieku nie chciałbyś wiedzieć ile zarabia kierownik w Komforcie, bo nie uwierzyłbyś. Uwalili wam premie, po to żeby kiero i zastępca zarabiali więcej niż wcześniej przed zmianami systemu premiowego. Mam wgląd w zarobki gości, którzy teraz są zastępcami kierownika, ale wcześniej byli kierownikami w Komfort Łazienki. Nie będę pisał nawet ile zarabiają netto z premią (północna Polska), bo większość oszołomów na tym forum i tak nie uwierzy, że (usunięte przez administratora) za grosze dla pucybuta, który zarabia 2x więcej od nich, a robi 2x mniej.
nie będę pisał o jaki sklep chodzi, przecież dyr. regionalni są na tyle kompetentni i z kontroli wewnętrznej ze powinni zauważyć braki w wiedzy kierownictwa
Z łamaniem zasad BHP i pozostałym bałaganem - to się zgadza, też jestem w szoku co się odwala na sklepach.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sklepy Komfort S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Sklepy Komfort S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 106.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sklepy Komfort S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 76, z czego 2 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sklepy Komfort S.A.?
Kandydaci do pracy w Sklepy Komfort S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.