Opinie o komfort.pl - Sklepy Komfort S.A. w Łódź

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Sklepy Komfort S.A.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Sklepy Komfort S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wyposażenie domu - sprzedaż tekstyliów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sklepy Komfort S.A. w Łódź

Klient
Inne

TRAGEDIA A NIE SKLEP - zamówienie złożone 3.11, "wysyłamy w 7-9 dni", dzisiaj jest 09.12 łóżka cały czas nie ma. 0 obsługi klienta, jak sam nie zadzwoniłem w połowie listopada, to nikt mnie nie poinformował o opóźneniu, dopiero po telefonie łaskawie wysłali maila z nową datą realizacji na 28.11... i oczywiście nie dotrzymali słowa. ŻENADA! W zeszłym tygodniu wstawili datę realizacji na 05.12, oczywiście znowu - ŚCIEMA! Łóżka nadal nie ma, a jest 9.12, także jeżeli coś zamawiasz z tego sklepu - miej na uwadze że dostarczą.. w sumie nie wiadomo kiedy, możliwe, że nie dostarczą.. :)

2
Tokyo
Były pracownik
@Klient

Miałem podobne przygody z zamówieniem , a ponieważ kiedyś tam pracowałem to wiem że opóźnienie jest regułą w komforcie .

Elo
Pracownik

Za (usunięte przez administratora)w zamówieniach jest głownie odpowiedzialny system komputerowy, który potrafi sam po paru godzinach anulować zamówienie. Wieczne lagi i błędy w systemie to dzień jak co dzień i nie jest to wina pracownika gdy wszystko dobrze wypełni, a następnego dnia system mu anuluje zamówienie.

***
Inne
@Klient

Dzieki za informacje, u mnie podobnie się dzieje już 4 tydzień mija a nic nie dostaje przez telefon ani na emila. Jakaś pariodia a nie firma. Zamówienie nie wiadomo gdzie jest...

Ktoś coś
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś coś wie, jakie będą w tym roku przezenty na święta?

Anonim
Pracownik

Nie było. Może w ogóle nie będzie.

Eryk Bumeryk
Pracownik
@Anonim

Niby tylko dla dzieci mają być.

Ten i tamten
Pracownik

Dokładnie :D Ale i tak słabo że nie dali jeszcze znać.

Tmt
Pracownik
@Ktoś coś

W poniedziałek 11 grudnia będzie oficjalne info o prezentach

anonim
Inne
@Tmt

Gdzie to jest ogłoszone? Gdzie można zobaczyć taka informacje? w ogóle tak na marginesie to kto ostatecznie ustala takie rzeczy i je tu rozplanowuje? Pracownicy w ogóle maja na to jakiś wpływ? są audyty lub cokolwiek?

Tmt
Inne
@anonim

Będzie ogłoszone mailowo a ustala dział personalny że Stefanem na czele ????

Odp
Inne
@Tmt

Kadry - Agata i Jagoda

Kandydat 12
Kandydat

Firma dramat brak szacunku do kandydata. Wszystko fajnie pięknie na rozmowie (online) a potem brak kontaktu. Szkoda czasu na aplikowanie i czekanie na odpowiedź.

ESKO
Inne

Beznadziejna obsługa. Podawane terminy realizacji zamówień to fikcja. (usunięte przez administratora) ,żeby tylko nie zrezygnować z zakupu. Towar przychodzi całkiem inny niż na zdjęciach przy zamawianiu przez stronę. NIE POLECAM TEJ FIRMY . BĘDZIECIE ZAWIEDZENI TAK JAK MY. Omijajcie szerokim łukiem sklepy KOMFORT. Zamówienia są realizowane po11 tygodniach, tak jak w naszym przypadku gdy zamówiliśmy dywan na prezent, a jak po kilku monitach doszedł to był inny niż zamówiliśmy. TRAGEDIA jeżeli chodzi o obsługę Klienta. Lepiej poszukać u konkurencji....

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zaproszenie telefoniczne na rozmowę online . Następnie godzinna rozmowa merytoryczna . Przebieg zatrudnienia , doświadczenie , badanie obszarów kompetencji miękkich . Pytania jak byś się zachował podczas danej sytuacji z klientem . Oczekiwanie na etap drugi który miał nastąpić do 2 tygodni z Dyr Regionalnym . Po tygodniu odzewu zapytałem drogą e-mail odnośnie następnej rozmowy . Odpowiedz Pani rekrutującej była taka ,ze jak coś będzie wiedzieć to da znać - więc oczekiwanie kolejny tydzień . Po 18 dniach -otrzymanie wiadomości e-mail ,ze po próbie wielokrotnego kontaktu ze mną zostały wybrane inne osoby do następnego spotkania z Dyrektorem . Pytanie zasadnicze do Pani , które wcale nie dzwoniła jak podaje "wielokrotnie " już gorszej nie kompetencji nie widziałem i kłamstwa jakiego tu doświadczyłem na rozmowie do tej firmy . Kto zatrudnia takie osoby ? Jak można tak odpisać komuś ,ze dzwonił a nie dzwonił . To Ja pisałem tydzień po 1 szej rozmowie do rekruterki i się pytałem . Nie polecam kłamią w żywe oczy i robią z ludzi durni . Taka jest prawda - nie polecam szkoda czasu na dziadostwo .

Pytania

Kto zatrudnia tak nie kompetentne osoby ,? proponuję zadać sobie takie pytanie

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy PRACOWNIK SERWISU
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Aplikator Celulozy / Piany Pur / Dekarz
Rybnik
KRUKTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Dorota
Inne

Gdybym wiedziała co to za firma nigdy bym nie kupiła nawet śrubki w tym miejscu!!! nierzetelność, rozwlekłe procedury, ceny i naciąganie na niepotrzebne meble, montaż kiepski czas oczekiwania niemiłosierny i jeszcze ne można nigdzie wystawić negatywnej oceny, bo wszędzie brokaty. Nie zazdroszczę pracownikom, ale też mnie olali, REKLAMACJI NIE MOGĘ ZŁOŻYĆ ZNACZY SKŁADAM ALE NIE ODPOWIADAJĄ ... NIGDY WIĘCEJ - ODRADZĘ KAŻDEJ MOŻLIWEJ OSOBIE.

Ten i tamten
Były pracownik
 Pytanie
@Dorota

Ci klienci to jakaś masakra.... Regulaminów nie czytają. Nie wiedzą że czas zamówienia jest orientacyjny. Nie zależy tylko od sprzedawców a też np od producenta! Chyba sobie myślą że tysiące produktów w tysiącach egzemplarzy trzymamy sobie na zapleczu? Złożenie reklamacji a odwołania od reklamacji to totalnie inna sprawa. Tego też nie ogarniają. Z doświadczenia wiem że 90 % Reklamacji to błędy klientów. A to paczka ewidentnie walnięta w transporcie a to drzwi podczas wnoszenia a to mebel źle skręcony a to brak dylatacji przy ścianach bo pan Wiesiek majster mówił że tak ma być. Już nie mówię o miękkich gąbkach zamian porządnego podkładu A później zrzucają na sklepy. A te 10 procent jest uznawana bo to prawdziwe wady produktu.

Wera
Inne

No i jak, tu kogoś z was już zatrudnili na specjalistę ds. obsługi klienta? Bo tam mi pokazuje, że 15 dni temu ogłoszenie zamknęli czyli ten oficjalny nabór. A szukali 2 kandydatów bo pisali. Jak taka rozmowa w ogóle aktualnie u nich wygląda, co ich interesuje?

ważniak
Kandydat

To już wiem dlaczego w regionie non stop wiszą ogłoszenia o pracę w Komfort-Agata-Jysk. Multitasking, za mała obsada, marne wynagrodzenie do wkładu pracy i swoisty seksizm gdzie to facet tyra jak (usunięte przez administratora)

Adamo
Kandydat
 Pytanie

Co możecie powiedzieć na temat pracy w biurze w Łodzi? Jaka panuje tam atmosfera, jak oscylują zarobki? Czy warto?

Komforciak
Pracownik
 Pytanie

A jak tam Wasze rozmowy z przełożonymi na temat samorozwoju? :D Taka nowa nowość.

Danilo
Pracownik
@Komforciak

Te rozmowy to tak naprawdę sito do wyłapywania jednostek problematycznych! Ci roszczeniowi szybko zostaną wyKomfortowani.... bo w tej firmie nie lubią ludzi którzy myślą samodzielnie i mają swoje zdanie... tutaj masz być tępym automatem na usługach dyrekcji!

Ooo
Inne
@Danilo

No to sami będę opracować jak tak im ludzie nie pasują którzy ich utrzymują bo gdyby nie ci ludzie dawno by taki jeden z drugi polecieli dyrektorek i inni .

Konto
Inne

Dlatego w centrali siedzą od jakiegoś czasu same zjadacze. Co nie potrafią za wiele brak wiedzy asortymentów a od doradców wymagają wszystkiego z każdego działu by taki jeden z drugi przyszedł na sklep. To mu by głupoty zniknęły i jak ktoś tu napisał to sprzedawcy ma nich pracują i mają pensje a ci tylko przeszkadzają wymyślaniu pseudo nowinek i popugowania za konkurencją.

anonim
Inne
@Danilo

To takie domysły czy rzeczywiście już ktoś stracił pracę, bo był problematyczny? O co w ogóle chodzi z tymi rozmowami, jak one wyglądają?

Mania
Były pracownik
@Danilo

Cała prawda. Nawet proponując innowacyjne rozwiązania współpracownicy patrzą na Ciebie jak na wroga, a przełożeni nie są zainteresowani nawet wysłuchaniem.

Kinga
Inne

Ten sklep to porażka.Nigdy w komforcie już nic nie kupię. Komoda rozlatuje się przy użytkowaniu, użytkuję ją od 24 lipca na koniec sierpnia złożyłam reklamację której nie uznano. Prowadnice do tak wielkich szuflad to porażka, szuflady nie domykaja sie , kulki z prowadnic wypadaja i są do wyrzucenia, otwieraja sie chwiejnie. Wszystkie elementy wykonczeniowe na krawedziach odklejaja sie. Pan stwierdzil ze nie potrafie myc mebli. Porażka.Komoda 600zl po miesiącu nadaje się na śmietnik. Nigdy więcej.

marcin
Pracownik
@Kinga

ja mam dwie działają idealnie , trzeba dobrze zmontować ale nie każdy potrafi i potem narzeka niemota

Patryk
Pracownik

Pracuje w sklepie stacjonarnym, po 8 latach zarabiam najniższą krajową + premia, która przez ciągłe zmiany regulaminu bardzo ciężko uzyskać-nawet jak się uda jest to relatywnie mała kwota. Praca prosta, mało wymagająca normalna sprzedaż tylko system bardzo mało normalny- ciągle coś nie działa, ciągłe rozbieżności w cenach, niektóre rzeczy robimy kilka razy, bo system kasuje oferty- ciągłe prośby do serwisu o pomoc. Są pracownicy, którzy wyrabiają duże premię ale mają swoje systemy rozliczania i ,,ukrywania,, zaliczek.

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Patryk

Mało wymagająca praca? Pracuje też parę lat, i jest coraz ciężej. Fizycznie niewyrabiamy. Pamiętaj, Komfort Komfortowi nierówny. My nie mamy magazyniera, dostawy bez rampy, na sklepie. To jak magazyn wysyła zamówienia: trzeba przewalić pół palety, bo na dole leżą 3 paczki panela z innego zamówienia! Psychicznie? Co się dzieje z działem reklamacji? Żadnych informacji nie jestes w stanie uzyskać, a klient nam sapie nad głową. Po co jest CRM? Zero komunikacji. Trzyma mnie tylko to, że niechce mi się przebranżawiać, jestem psychicznie wymęczony. @Pracodawca co się dzieje? Czy wy zdajecie sobie sprawę, że ludzie ledwo dają radę za te wpłaty?

Pracownik
Pracownik

W komforcie pracuje już dobre kilka lat. I naprawdę lubię tę pracę. Mamy fajną atmosferę w zespole. Niestety to nie wystarcza aby wyżyć za tą pensje i „premie” , chociaż nie można to nazwać nawet premią. Człowiek pracuje za minimalną a z innych sklepów słyszy ze nowi na umowie maja o 500 więcej. NOWI kontra wykwalifikowany pracownik. O podwyżce można pomarzyć. Prawdziwe i niestety bardzo przykre. Firma nie docenia pracownika, za to woli wymagać jeszcze więcej wiedzy, więcej sprzedaży, więcej akcji promocyjnych. Czas pomyśleć o zmianie pracodawcy, bo patrząc na przestrzeni wypracowanych lat sytuacja się nie zmieni. Człowiek dostaje coraz mniej a wymagania rosną.

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Pojawiło się ogłoszenie w Łodzi na specjalistę ds. szkoleń. Czy ktoś może powiedzieć jak się pracuje na tym stanowisku? Jaka jest atmosfera wśród współpracowników, wynagrodzenie, czy istnieją faktycznie jakieś benefity?

XYZ
Inne
@Zainteresowany

Poczytaj opinie na go worku o tym jak wyglądają szkolenia, benefity i wynagrodzenia w Komfort, to powinno dać Ci dobry punkt odniesienia.

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Cześć wszystkim, aplikowałam na specjalista ds. handlowych. Czy możecie coś podpowiedzieć na temat tego stanowiska, atmosfery w biurze (Łódź) i wynagrodzenia??

Opiekun klienta
Pracownik

Zarobki zabawne biorąc pod uwagę stres i wiedzę którą musisz znać.Próbują zrobić z opiekuna zarabiającego w moim przypadku 2900 na rękę specjalistę w koszuli na kant z uśmiechem od ucha do ucha który najlepiej wejdzie pod biurko jak regionalny przyjedzie.Praca wyniszczająca psychicznie i odbierająca jakąkolwiek energię życiową kiedy co miesiąc starasz się o wynik a dostajesz 240zł premi brutto.

Elo
Pracownik
@Opiekun klienta

Moj market mial taki system ze trzeba bylo zostac 2 dni w tygodniu nieodplatnie 30 min aby pozalatwiac/posprawdzac swoje zlecenia.

Neo
Pracownik
@Opiekun klienta

Więc trzeba zrobić wynik aby zarobić 3290 premii tak jak ja i chociaż jest ciężko ale wiem za co pracuje , jeszcze 500 premii za sprzedane drzwi

Opiekun Klienta
Pracownik
@Neo

Chyba 3290 łącznie podstawa + premia. W małym mieście jak moje sklep robi plan tylko raz w roku. Prawda jest taka, że komfort szuka mięsa armatniego, które zrobi wszystko co mu każesz za pensje lekko ponad najniższą krajową

Dywan
Pracownik
@Opiekun Klienta

Tak zgadza się sami nic nie robią a od nas chcą byśmy wiedzieli wszystko , zresztą w styczniu wszystko się zmieni bo nikt kto ma doświadczenie nie będzie tyrał za naj niszą krajową. Jak człowiek jest od magazynu, sprzedaży, i tak dalej najlepiej byś znał się jeszcze na projektach ,łazienkach i mebli za co się pytam nikt nas sprzedawców nie szanuje ciągle mało i mało a wiemy jakiej jakości towaru sprzedajemy.

Neo
Pracownik
@Opiekun Klienta

Bo taką premie mam nie po raz pierwszy

Przemo
Były pracownik

Bardzo charakterystyczna praca, wpierw opiszę dla ciekawskich jak to wygląda. Przede wszystkim niesamowicie skomplikowany system sprzedażowy. Upłynie duuużo wody zanim zrozumiecie jak działa i co trzeba robić by omijać usterki systemowe i nie popełnić błędu, które skutkuje rozsypaniem zamówienia i hają z klientem. Druga sprawa, jedynie, co dostępne od ręki to dywany, reszta to praca na próbnikach. Niech wam się nie wydaje, że wypiszecie zamówienie na panele lub płytki i sprawa załatwiona. Oj nie nie, nie o to tutaj chodzi. Ideą jest sprzedaż montaży, dodatków, pierdołek typu kleje, zaprawy, fugi a nawet nowość-remontów! Komplementarna realizacja zamówienia trwa bardzo długo, klient wybiera, ty mu proponujesz pomiary, umawiasz z monterem, dzwonisz i pilnujesz czy wykonane, robisz wyceny, poprawki, zmiany, wysyłanie maili do klienta, dzwonienie do nich. Musisz pilnować montażystów jakby to była twoja robota!!! Generalnie chodzi o to, że firma wymyśliła sobie pracownika kilka w jednym: robisz za sprzedawcę, doradcę, logistyka, reklamatora, spedytora, czyli coś co w innych firmach robi kilkoro pracowników. Nieustanne pilnowanie zamówień, czy wszystko po kolei dociera, nie jest uszkodzone, itp. Czasem trwa to nawet miesiąc lub dłużej. Nowa wersja Komfortów-Komfort Home jest jeszcze gorsza, dochodzi sprzedaż wyposażenia łazienkowego, co podwaja twoje zadania. Ludziska zazwyczaj nie chcą, to co widać na wystawie, tylko wydziwiają, więc musisz się znać na możliwości personalizacji produktu, asortymentu każdej firmy którą sprzedajesz, itp. To ogromny, bardzo ogromny zasób informacji. Ruch mają nędzny, ceny z kosmosu, montaże to już w ogóle cenowo kosmos, więc by mieć tego klienta, musisz mu dosłownie wchodzić w ty... i najlepiej lo... zrobić. A to wszystko za parę groszy na krzyż. W zwykłych Komfortach robisz też za magazyniera, to też czasem (usunięte przez administratora) roboty i to ciężkiej. Praca dla desperatów nie wiedzących co z sobą zrobić.

Mająca już dość
Pracownik
@Przemo

Ja dostałam naganę od akt od Dyrektora Regionalnego za to, że zajmując się wyceną dla klienta, z którymi byłam umówiona, nie chciałam podejść do starszej pary na chodniki.... Oczywiście Regionalny wymusił na mnie, bym poszła i obsłużyła tę parę, którzy przez ponad pół godziny sie zastanawiali i kupili 1 metr chodnika z obszyciem za 50 zł ale przez to straciłam klienta na ponad 30 tyś zł bo nie mógł czekać i poczuł się urażony, że mimo tego, że był umówiony na konkretną godzinę miał czekać - reszta pracowników zdejmowała dostawę. Oczywiście DR stwierdził, że to moja wina bo nie zamknęłam sprzedaży wcześniej, a dla firmy wszyscy klienci są tak samo ważni! Jak mu powiedziałam, że tamten klient to była dla mnie była szansa na dodatkowe 150 zł premii do wypłaty, to odpowiedział, ze to są dla firmy drobne i jak nie ten to będzie inny klient! A na drugi dzień kierowniczka dostała pismo z naganą dla mnie za nienależyte wykonywanie obowiązków służbowych!

Blik
Pracownik
@Mająca już dość

Pracujesze po 12 h ale masz (usunięte przez administratora) tak by wyrobić normę 24 godzinną... Regionalni udają, że nie wiedzą ze jest ogrom pracy poza sprzedażowej do których należy m.in przygotowanie ofert dla klienta - czesto klient sam nie wie czego chce i robisz mu oddzielnie wycene na panele zwykłe winyle czy drewno i po 5 - 6 wycen na drzwi bo nie wie czy bezprzylgówki czy zwykłe wziąc z Porty czy DRE a moze Invado i sie zaczyna "to Pan mi zrobiw ofertę na wszystkie i sobie je porównam" Wystarczy miec 2 takich klientów w ciągu dnia i nie wiesz w co ręce włożyć... Firma placi opiekunowi klienta nieco ponad płacę minmalną a chce mieć specjalistów. Zarabiamy duzo mniej niż zwykła sprzątaaczka w biurze w centrali... no ale ona jest pewnie specjalistką w swojej profesjii...

Ooo
Inne
@Blik

Tak regionalni tylko czubek nosa widzą ręce umywają jak coś nie tak żyją tylko schematami jak cała firma komfort ciągle im mało towary nie pełno wartościowe sprzedawane z dużym zyskiem a im ciągle mało.

Super Sprzedawca
Były pracownik
 Pytanie

To co się teraz tu dzieje to śmiech na sali.. Najlepszy system ever, który nie działa od 4 lat a poszły na to miliony..Właściciel wie, że to nie działa? Podwyżek brak, co chwila "lepszy" systemik premiowy..Inflacja, wszystko drożeje, podwyżek zero a premii dostajesz przy dobrych wiatrach 300 brutto (odlicz jeszcze te 30 %średnio) i masz być zadowolony. Kto madrzejszy już dawno spakowal walizkę i podziękował.5 lat temu więcej zarabiałeś niż teraz. Ja też podziękuję za wszystko i życzę więcej wiary w ludzi. Bo gdyby nie My pracownicy sklepów to tych milionów na koncie by nie było. Ludzi tu się nie decenia, ludziom tu się tylko zabiera. Tam na górze ma się zgadzać, a Ty pracuj za (usunięte przez administratora) i bądź wdzięczny że Ci dają robotę. Taki tu masz Komfort.

Teresa
Inne
@Super Sprzedawca

Widzę tu wątek o premii. Ale co z benefitami? Istnieje tu system benefitów lub innych dodatków pracowniczych? Istnieje czy nie ma nic, a może też szybko się zmienia te kwestia?

prezes
Pracownik
 Pytanie
@Teresa

Benefity są żartem. Karta sportowa wyniesie cię 95zł miesięcznie a karnet na siłowni, przynajmniej mojej, kosztuje 75zł:) Super benefit, co? LuxMed podobnie. Podstawowy pakiet masz za kilkadziesiąt zeta a w nim to samo co w przychodni NFZ:) Do lepszego musisz dużo dopłacić. Tu nie ma benefitów koleżanko.

Adela
Inne
@prezes

Uuuu, no to szkoda. A nie ma żadnej pomocy np. pakiet socjalny, jak się ma dzieci? Wsparcie rodziców tutaj jakiekolwiek jest?

Karolcia
Inne
@prezes

Ale o co chodzi z tą kartą sportową? To firma płaci te 95 zł czy pracownik ma to płacić? Benefity nie są tu darmowe, tylko trzeba dopłacać?

Nonia
Pracownik
@Karolcia

w teorii firma Ci dopłaca do karty sportowej... ale w praktyce to ty w całości ją opłacasz...

Były pracownik
Były pracownik
@Adela

Poza pełną zgodą dla obserwacji z poprzednich negatywnych komentarzy dodam, że jako pracownik-rodzic nieważne jak dobrze wykonujący swoje obowiązki jako gwarantowaną formę wsparcia masz wypowiedzenie przez nieobecności w przypadku posiadania chorującego dziecka.

Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w Sklepy Komfort S.A.?

Nonia
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Jesli rozważasz pracę w Komforcie to przemysl to dogłębnie.... bo nie warto sobie niszczyć życia tym bardziej ze gdzie indziej pracępłacą godniej niż tu. A jesli to jedyne miejsce gdzie cie chcą przyjąć to czytaj dalej Wszystko zależy gdzie. Na Śląsku stawka to 3600 dla nowych i 3800 brutto dla pracowników z wieloletnim doświadczeniem... Kierownicy na rozmowie będzie cię mamił wysokimi premiami, ale nie wierz w to bo takich od 2 lat nie ma — średnia premia pracowników na sklepie to zaledwie 250 zł brutto a wielu jedzie na gołej podstawie bo ostatnio plany ciężko zrobić. Do myślenia dyrekcji nie daje nawet to, że zwalniają sie pracownicy doświadczeni i z umiejętnościami. Oni wolą dawać podwyżki Ukraińcom na magazynie. Benfeity? nic ponad minimum... czyli możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego... wykupienia karty multisport social praktycznie nie istnieje - nie dostaniesz bonów na święta czy dofinansowania wczasów - to tylko dla kadry kierowniczej.... Sama praca? Polityką@Pracodawca jest to by sobie podkradać klientów! Byśmy jako sprzedawcy nie zdrowo ze sobą rywalizowali! Więc domyśl się sam!

Emma
Inne
@Nonia

Ale ta premia to miesięcznie, rocznie? No i co do planów do wyrobienia, to pracownicy sa szkoleni jakoś, aby osiągnąć te plany czy nie? Jakkolwiek można się tego nauczyć?

Opiekun
Były pracownik
@Emma

Za tą premie robisz wszystko a i tak ci powiedzą że nic nie robisz i się nie starasz

nero
Pracownik
@Emma

jest coś takiego jak S.O.K standard obsługi klienta... jedziesz na szkolenie 2 dniowe na którym cie "uczą" jak masz sie zachowywać... ale w 99% procent sprzedaży ich S.O.K można między (usunięte przez administratora) włożyć!

Nero
Pracownik
@Emma

Premie są miesięczne a gdzieś tu na forum jest nie jeden post o stawkach premii w zalezności od utargu

Bartek
Inne

DYSKOMFORT - nie Komfort!!! Zamówienie złożone i opłacone 28.06. Kupiłem dwa rodzaje płytek potrzebnych do remontu łazienki. Czas realizacji 14 dni.11.07 wysyłam zapytanie do firmy kiedy mogę spodziewać gotowego zamówienia do odbioru (odbiór osobisty). 12.07 dzwoni miła Pani z informacją, że jeden mogę odebrać jeden rodzaj płytek, drugi jest niedostępny. Od 15.07 zaczynam remont pomieszczenia. Podejrzewam, że gdyby nie moja wiadomość do firmy na K.... to nikt by się ze mną nie skontaktował. Nie poleca z całego serca! Brak towaru na ekspozycji, brak towaru na magazynie. Omijać szerokim łukiem!!!

Pracownik
Pracownik
@Bartek

Gó... nas obchodzi Twoje zamówienie. To strona o opinia o pracodawcy, a nie do wylewania żali idio...

Nonia
Pracownik
@Bartek

Jeśli to było zamówienie internetowe to nas jako pracownika sklepu interesuje dopiero kiedy przyjdzie na sklep. i jako sklep nie mamy obowiązku informowania klienta o tym czy i kiedy zostanie dostarczonye jego zamówienie internetowe - od tego jest infolinia... Jeśli zamawiałeś na sklepie to jako pracownik widzimy stany magazynowe i mozemy z dużą dozą prawdopodobieństwa określić kiedy będzie towar bo mamy coś takiego jak ATP

kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Czy pracował ktos na profesji projektanta? Jakie wynagrodzenie i warunki pracy? warto? dzieki za wszystkie odpowiedzi :) Najlepiej z Krakowa, ale inni niech tez pisza :)

Teresa
Inne
@kandydatka

Mogę dodać od siebie pytania? Bo również szukam informacji o tym stanowisku. Mnie najbardziej ciekawi kasa. Jak wysoka jest pensja? Ile płacą miesięcznie? Jest stała kasa, czy np. na akord, od ilości wykonanych projektów?

Jolanta
Były pracownik
@Teresa

Wypłata niewysoka - wyższa niż opiekuna klienta, dużo niższa niż podobne stanowisko w LM czy Obi. A roboty bardzo dużo.

Robertos
Pracownik
@kandydatka

Obiecają Ci złote góry i super perspektywy, a potem będziesz, zamiast projektować to ludziom wciskać dywaniki łazienkowe!

Zostaw merytoryczną opinię o Sklepy Komfort S.A. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sklepy Komfort S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sklepy Komfort S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 106.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sklepy Komfort S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 76, z czego 2 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sklepy Komfort S.A.?

    Kandydaci do pracy w Sklepy Komfort S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Sklepy Komfort S.A.
1.9/5 Na podstawie 118 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sklepy Komfort S.A.
Przejdź do nowych opinii