Opinie o komfort.pl - Sklepy Komfort S.A. w Łódź

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Sklepy Komfort S.A.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Sklepy Komfort S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wyposażenie domu - sprzedaż tekstyliów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sklepy Komfort S.A. w Łódź

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Neska
Pracownik

Zarabiamy najgorzej w całej branży! Większość pracowników pracuje na podstawie 4300 a w takim Intermarche minimalna podstawa to 4800 brutto! Z każdym rokiem robią wszystko by zlikwidować nasze premie. Sprzedajemy ten sam chłam co klient moze kupić marketach budowlanych ale u nas z wyższą ceną a kiedyś byliśmy marką sprzedającą głownie produkt premium i trafiali do nas klienci którzy chcieli kupić drozej ale pewny produkt!

Darius
Pracownik
@Neska

Nie martw sie! My wiemy gdzie podziewaja sie Twoje pieniadze! Znów zorganizują sobie impreze w eksluzywnym hotelu za miliony gdzie bedą sobie przyznawać nagrody za osiągniecia a potem bedą jęczeć jak to cieżko w branzy i zaczna dokręcać śrubę opiekunom klienta pracującym za najniższą krajową

Komforciak
Pracownik

Smutno mi się robi dziś dostałem pasek płacowy i porównałem go z innym z przed paru lat. Na obecnym za prawie 100 tyś obrotu 550 zł premii (W nowym systemie będzie połowa tego) i na starym prawie 1700 i to pewnie za miej obrotu. No masakra. Podstawy miałem mniej a zarobiłem więcej pare lat temu niż teraz... Nie wiem co robić w przyszłym miesiącu dostanę jeszcze mniej niż teraz.

Gumolełum
Pracownik

Aktualnie od 01.02.2024 jeśli zrobię 160tys to zarobię jakieś 300zł mniej niż jak robiłem 150tys. Nie biorę pod uwagę czy sklep zrobi plan czy nie bo klientów nie wyczaruje. A premia za drzwi to jest również śmieszna. Rozliczysz 20 sztuk drzwi to może dostaniesz ochłap tj. jakieś 100zł netto. A kiedyś za samo sprzedanie 8szt Hamptonow dostawało się znacznie więcej. PS. Producenci drzwi wypłacają firmie Komfort kasę na premiowane drzwi, po prostu centrala zostawia je sobie, a nam daje ochłap.

Ten i tamten
Pracownik
 Pytanie
@Gumolełum

Przeraża mnie to co dzieje się ostatnio w tej firmie. Jak tak samo przeliczyłem że średnio zarobię około 300 zł mniej niż przed podwyżką najniższej i zmianą premiowania. I pytanie czy opłaca się zostać? Z tego co się już orientowałem to podobne firmy nie dość że na start za doświadczenie dają więcej podstawy to i mają lepsze systemy motywacji. Zaraz nawet taka casto przechwyci fachowców. I kto będzie ściągał te rolki po 150 kg?

Nick
Inne
 Pytanie

Jakiś pomysł jak się zgadać? Najpierw w swoim regionie, później wszystko razem?

Anka
Pracownik
@Nick

W komforcie prawa pracownicze są łamane! Niby mamy przedstawiciela pracowników ale to zwykły figurant "wybrany" w śmieszny sposób. Każdy sklep miał po 2 głosy — jeden głos należał do pracowników sklepu (tak jeden głos na 6 -10 pracowników) oraz 1 głos dla kierowników sklepu. Kierownicy sklepu głosowali na spotkaniu dyrektorów, wybierając jednogłośnie kandydata, którego wskazywał dyrektor regionalny często pod groźbą pozbawienia stanowiska. Komfort od lat nie pozwala założyć związków zawodowych pracowników!

anonim
Inne

Zaciekawił mnie ten komentarz w którym ktoś przedstawił swoja sytuacje względem zmian w premiowaniu. Więcej osób ma tak, że byłoby około 300 zł na minusie? Zastanawiam się czy w teorii jest to komu zgłosić? Szykuje się większa liczba wypowiedzeń? Ciekawe czy wtedy jeszcze cos zmienia w tych premiach? Kto ma ostateczne słowo?

Damian
Inne
@anonim

Nieestety ale nowy system premiowy jest dla nas pracowników bardzo niekorzystny! Z 3 progów premiowych zrobiono jeden! Nawet jak zrobisz dobry wynik indywidualny ale sklep nie będzie w stanie wyrobić min 90% planu sklepowego to "w nagrodę" uwalą ci połowę premii! Przykład: Pierwszy próg jest do 90 000 zł czyli premia z tego to 450 zł brutto czyli jakieś 340 zł na rękę jak sklep nie zrobi 90% planu, to dostaniesz ledwie 170 zł dodatkowo! By zrobić te 90 tyś obrotu to trzeba sie nieźle napocić i w być w ciągłym stresie bo towaru na magazynie nie ma albo przyjedzie uszkodzony! Pracajumemy za płacę minimalną ale pracodawca chce mieć samych ekspertów z wielu dziedzin bo klient pyta czesto o szszegóły techniczne które nas jako pracownika za płacę minimalną nie powinno interesować!

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zaproszenie telefoniczne na rozmowę online . Następnie godzinna rozmowa merytoryczna . Przebieg zatrudnienia , doświadczenie , badanie obszarów kompetencji miękkich . Pytania jak byś się zachował podczas danej sytuacji z klientem . Oczekiwanie na etap drugi który miał nastąpić do 2 tygodni z Dyr Regionalnym . Po tygodniu odzewu zapytałem drogą e-mail odnośnie następnej rozmowy . Odpowiedz Pani rekrutującej była taka ,ze jak coś będzie wiedzieć to da znać - więc oczekiwanie kolejny tydzień . Po 18 dniach -otrzymanie wiadomości e-mail ,ze po próbie wielokrotnego kontaktu ze mną zostały wybrane inne osoby do następnego spotkania z Dyrektorem . Pytanie zasadnicze do Pani , które wcale nie dzwoniła jak podaje "wielokrotnie " już gorszej nie kompetencji nie widziałem i kłamstwa jakiego tu doświadczyłem na rozmowie do tej firmy . Kto zatrudnia takie osoby ? Jak można tak odpisać komuś ,ze dzwonił a nie dzwonił . To Ja pisałem tydzień po 1 szej rozmowie do rekruterki i się pytałem . Nie polecam kłamią w żywe oczy i robią z ludzi durni . Taka jest prawda - nie polecam szkoda czasu na dziadostwo .

Pytania

Kto zatrudnia tak nie kompetentne osoby ,? proponuję zadać sobie takie pytanie

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy PRACOWNIK SERWISU
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Aplikator Celulozy / Piany Pur / Dekarz
Rybnik
KRUKTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
waznia
Kandydat

Ludzie, jak macie ciągle 3600 na UoP to lećcie do PiP od razu! To już teraz pachnie kryminałem dla tej firmy. Działajcie bo od narzekania na gowork wam nie będzie lepiej.

@Tytoń
Były pracownik
@waznia

pip nie pomoże. Według kodeksu pracy takie działanie jest dozwolone, tj uzupełnienie premią do minimalnego ustawowego wynagrodzenia. Zgadzam się natomiast z tym, że zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości do pip lub inspekcji bhp jest wskazane.

waznia
Kandydat
 Pytanie
@@Tytoń

No dobra ale czy takie praktyki gwarantują tą minimalną ?

@Tytoń
Były pracownik
@waznia

Tak, bo zgodnie z ustawą pracodawca nie może zapłacić mniej niż obowiązującą najniższa krajowa. Jeżeli zrobisz np 250 brutto premii i nie dobijesz do obecnej najniższej tą premią, firma musi ci pokryć różnicę. Także czy się stoi czy się leży to najniższa się należy. Wybór jest prosty - albo próbujesz zrobić ponad 100k i liczysz na realizację wszystkich wskaźników na min 100%, żeby dostać parę zł więcej od najniższej do wypłaty albo dajesz na całkowity luz, bo i tak wiesz, że te blisko 3200 netto muszą zapłacić. Wybór jest twój. Ja podziękowałem za współpracę, bo nie dam się wyzyskiwać.

Komforciak
Pracownik

Przypominam że od dziś obowiązuje nowy system premiowy. ;) Wysokich zarobków życzę!

Lemur
Pracownik

Jestem kierownikiem w jednym ze sklepów, uważam że zmiana regulaminu premiowania jest bardzo słabym posunięciem. Obecnie będzie nam jeszcze trudniej zrekrutować i utrzymać przez dłuższy czas nowego dobrego pracownika. Podwyższenie nam premii o 200 zł, spowodowało utworzenie jeszcze większej bariery na linii kierownik - pracownik. Uważam, że zmotywowani i dobrze zarabiający pracownicy, osiągali by większe cele, przez co automatycznie kierownicy mieliby większą premie. Te 200 zł w moim życiu dużo nie zmieni, ale komfort pracy mojego zespołu, nie jest tyle warty. W pracy jest wiele plusów, natomiast rzeczywiście, zmian wymaga przede wszystkim * Ułożenie godnych stawek zaszeregowania i motywacyjnego planu premii * Zmniejszenie ilości maili wysyłanych do sklepów, z ciągłymi zmianami i aktualizacjami promocji i cenowej * Poprawa sieci logistycznej - podawania realnych czasów realizacji zamówień, terminowe realizowanie dostaw * Szybsze odpowiedzi z magazynu, zakupów, pomocy

anonim
Inne
@Lemur

a napiszesz jak teraz wygląda system premiowania? będzie on możliwy do zrealizowania? to ile musicie czekać na odpowiedź magazynu? no i ile teraz taki sprzedawca ich sklepu zarabia? dają trochę więcej niż minimalna krajowa?

Pracownik -Śląsk
Pracownik
 Pytanie

Jak tam nowy system premiowy ? Firma chyba stwierdziła że za dużo zarabiamy. Nie wiem jak to skomentować. Sądziłem że gorszego systemu premiowego nie można zrobić, ale jednak się da.

Poruszony
Pracownik
 Pytanie

No elegancko teraz po podwyżce najniższej krajowej będziemy zarabiać mniej niż przed podwyżką.... Super extra. A biorąc pod uwagę rosnące ceny to nawet będziemy dokładać jeszcze do tej wypłaty... Tylko skąd?

Pracownik-Śląsk
Pracownik

Takie, że pracownicy sklepu będą dostawać mniejsze premie. Nowy system ma mniejszy przelicznik a dodatkowo za wykonanie planu po niżej 90% będzie obniżony o min 50%

Dera
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik-Śląsk

Coś tu kity wciskasz bez pokrycia obecnie za przekroczenie pierwszego progu jest 0,5% od kwoty sprzedaży netto miedzy 45000 a 64999 i ta kwota może być przemnożona razy 1.5 jeśli sklep zrobi 100% w średniej z 2 ostatnich miesięcy i dodatkowo pomniejszona o 20% jeśli sklep nie zrobi dodatkowego planu od DR. A ty twierdzisz, że nowy przelicznik ma mieć mniejszy przelicznik. Więc jaki? Podaj konkretną wartość dla określonych progów

@Bażant
Były pracownik
@Pracownik-Śląsk

Jeżeli komuś została podstawa z zeszłego roku (3600), to żeby wyszła premia około 300 zł ponad obecną najniższą krajową, musi zrobić 90k i liczyć, że wszystkie wskaźniki dodatkowe będą na poziomie 100%. Rewelacja!

Ten i tamten
Pracownik
@@Bażant

Realnie teraz w przeliczeniu 0.5 zabierają połowę premii gdy się nie zrobi planu

Ten i tamten
Pracownik

Tyle obowiązków za prawie najniższą krajową. Oni serio chyba chcą pozbyć się doświadczonych pracowników. A wiadomo inne firmy czekają już na takie wyszkolone jednostki. A najniższą to i w warzywniaku można dostać. I na pewno mniej stresu by było. Chyba że ktoś ziemniaki reklamuje. :)

Pracownik- Śląsk
Pracownik
@@Bażant

Ten system to żenada, i jak to inni pisali już pracownicy szukają innej pracy. Będziemy zarabiać mniej niż w zeszłym roku. A co najlepsze magazyn zostaje na tych samych warunkach a kierownicy będą mieć lepszą premię niż wcześniej. A to rozpiska dla pracowników. 55-89,99 0,5% 90- 124,99 0,6% 125- 159,99 0,7% 160- 199,99 0,8% 200- 0,9% + mnożnik premii przy realizacji planu poniżej 90% będzie liczymy x 0,5% Także firma chce ewidentne zwolnień pracowników

1
@Bażant
Były pracownik
 Pytanie

A Ty co, pracownik czy kierownik? Tak się martwisz o kierowników? Nawet jak nie dostaną premii, to mają wyższe podstawy, poradzą sobie. Nam chodzi o to, że robią nas w balona, zwykłych sprzedawców, który ten (usunięte przez administratora)utrzymują

Kira
Pracownik

Minimalna premia 275 zł brutto to nieco ponad 200 zł na rękę! Nasz Kierownik na urlopie a zastępca nie ma do tego uprawnień więc mam dalej 3600 brutto podstawy! Czyli muszę zrobić prawie 110 tyś by się zrównać z płacą minimalną ha ha ha

Nowe premie
Były pracownik

Nowy system premiowania zmotywował mnie do odejścia z tego cyrku,polecam

Ten i tamten
Pracownik
@Nowe premie

Jak to się mówi... Najlepiej oszczędza się na pracownikach. A później przychodzą tony oznaczeń jakich tak extra haha na które zawsze kasa jest.

Dywan
Inne

Anonim a może chcesz na żywo o tych premiach porozmawiać i wyrobienie planu i ty i dziwnych dodatków. Ludzie będą odchodzić bo co to za premia jak zrobisz 150 tyś o sklep wyrobi plan dostaniesz może 500 zł, jeszcze parę lat temu to było jakieś 120 zł więc nie gadaj bzdur bo wiemy dobrze że sklepy już nie robią takich planów jak wcześniej, i widać że nie robisz na sklepie jak co ludzie odejdą to dopiero oczy otworzysz a nowych nie ma a jak są uciekają.

Kira
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś już ma już aneks do umowy z podwyższeniem wynagrodzenia do nowej wartości płacy minimalnej? Do Grudnia miałam 3600 brutto a teraz, by się zbliżyć do wynagrodzenia minimalnego, musiałabym dorobić jeszcze ponad 90 tyś netto w sprzedaży, by dostać te 600 zł do podstawy, by mi się wyrównała płaca do obowiązującej od stycznia płacy minimalnej! Nasz Regionalny powiedział mi ze płaca na umowie może być niższa bo z premiami mogę sobie dobić do płacy minimalnej! Czy to miało mnie zmotywować czy raczej zniechęcić do pracy tutaj?

@Bażant
Pracownik

Może u ciebie. U mnie 3600 a do najniższej dorabiamy premią.

ksiądz
Pracownik
@Kira

płaca minimalna nie może być niższa że jest premia możliwa , aneksy były podpisywane jeszcze w grudniu w większości przypadków

Anka
Pracownik
@ksiądz

U nas też nie podpisano jeszcze aneksów, a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo a też mamy na umowie 3600 brutto i tyle widnieje nawet na ADP (Stawka zaszeregowania: 3.600,00). Kierownik mówi, że bez zgody od DR nie może nam sam zmienić warunków umowy!

Ja
Pracownik
@Anka

Był mail (chyba tylko zaadresowany do kierowników) żeby zrobić aneksy do umów. I to jeszcze w grudniu. Porozmawiaj ze swoim kiero.

Kamila
Pracownik

Co powiecie o tej całej nagonce przez audyt mało ludzi a roboty coraz więcej

Mag
Pracownik
@Kamila

Ten audyt to taka kontrola (usunięte przez administratora) w czasach minionych. Wszyscy wiedzieli i zdążyli się przygotować. Zreszta pani nie sprawdzała co i jak ty robisz tylko jak wygląda ten sklep/magazyn pod kątem przepisów bhp i innych. A wiadomo że te nieciekawe rzeczy można zaplanować w innym terminie.

Tu byłem
Pracownik
@Mag

U nas audyt był bez zapowiedzi, wyszło tragicznie. Nieważne, że sklep zrobił obrót, ważne, że nie było plakietki z imieniem (na magnes, gubi się co chwilę) i inne takie.

Mario
Pracownik
@Kamila

Ja już od dawna stosuje zasade ze robie swoje a nawet jak mnie kierownik czy jego przyboczny zawalaja robotą to dalej robie swoje i mam jedną odpowiedź - za jedną pensje wykonuje prace jednej osoby, jak zrobie jak nie to trudno bo i tak dodatkowo nic za to nie dostane a szanowac prace trzeba tak jak szanuje cie pracodawca!

Nick
Pracownik
 Pytanie

Co obstawiamy w paczkach na święta w tym roku? Czy da się nas kolejny rok zaskoczyć.... twardymi pierniczkami, kolejnym kocem z promocji?

anonim
Inne

Poza paczkami na święta, to czy dają wam jakaś premię świąteczną? Czy tak się śmiejecie, bo nic więcej nie ma? Jak z innymi benefitami tutaj, w ciągu roku coś dają?

Elo
Pracownik
@anonim

Nie wiem czy wszędzie tak samo ale u nas wybiera sie albo kasę albo paczkę. Paczka składa sie z najtańszych artykułów "świątecznych" przygotowywanych przez firmę zewnętrzna. Cena detaliczna nie przekracza 100zl co przy zakupach hurtowych kosztuje grosze. Opcja druga z kasa jest rożna w różnych miejscach.

Mag
Pracownik
@Nick

W tym roku to nawet tego kocyka nie było. Polecane dokupić sobie samemu aby było dla zony/męża. Nie raz tu pisaliśmy ze FUNDUSZ SOCJALNY nie istnieje i niech kandydaci do pracy w Komforcie będą tego świadomi.

Bila
Pracownik
@Mag

Kocyka nie było ale za to była karta sadexo.... jak na ostatnie lata to Komfort poszalał (400zł) chociaż do konkurencji im daleko którzy płacili o wiele lepiej...

Klient
Inne

Obsługa w sklepie to jakaś kpina. Przyjechaliśmy po odbiór dwóch krzeseł, pan zaczął tłumaczyć, że magazyn odbioru towaru znajduje się trochę dalej. Powiedział jak mamy dojechać do magazynu, a na koniec skwiował : "Jedźcie w stronę światła". Zostaliśmy potraktowani jak wariaci. Magazynier pomylił nogi od krzeseł, więc na drugi dzień znowu do sklepu. Tragedia. Rozmowa z kierownikiem o odszkodowanie za paliwo i stratę czasu to żenada. Zero szacunku dla klienta. Nie polecam!!!!

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Klient

Czekaj... jako klient, nie sprawdziłeś, nie zadzwoniłeś, nie wysłałeś @, jak wygląda odbiór zamówienia... I masz żal, pretensje do innych?! Krzesła są pakowane przez przez producenta, dojeżdżają do nas w kartonach, lub zastreczowane..Więc to jest pomyłka producenta. Nikt na magazynie nie skręca, nie struga krzesełek, stołów, mebli....nikt na złość nie podmienił Ci nóżek od krzeseł... a tekst jedz w stronę światła jest boski ;) o brak poczucia humoru, możesz winić siebie. Zluzuj troszkę....

Komfortowy robol
Pracownik
@Klient

Przestańcie tępi ludzie pisać na tej stronie opinie o obsłudze i o zakupach na tej stronie. To jest miejsce dla pracowników którzy piszą jak komfort ich (usunięte przez administratora) z miesiąca na miesiac

Nick
Pracownik

Za to te wasze dyskusje są nieziemsko opiniotwórcze i potrzebne

Mag
Pracownik
@Nick

Dokładnie krzesła to gotówce. Karton a w nim 4 krzesła. Polecam zawsze kupować po 4. Inna opcja ilościowo to może być niespodzianka ????

anonim
Inne

Jaka jest różnica pomiędzy stanowiskiem Opiekuna Klienta a Opiekunem Klienta Ekspert? Obiecali awans w ogłoszeniu takim co 2 miesiące temu było, ale praktycznie nie widzę różnicy. No ale zielona jestem. Może można od razu na to drugie teraz aplikować?

@Bażant
Pracownik

Witam! Spędziłem w tym (usunięte przez administratora) rok i w tym miesiącu mówię - dziękuję. Podam kilka faktów i przy okazji obalę pewnie kilka mitów. W ogłoszeniu o pracę widnieje 70% obsługa klienta 30% prace okołosprzedażowe. Totalna bzdura. Jest zgoła odmienne. Bywają luźniejsze dni, ale to rzadkość. Poza tym zawsze znajdzie się coś zaległego do zrobienia. Obowiązków jest masa. Firma nie posiada kolektorów do weryfikacji cen. Często musisz chodzić z prywatnym telefonem, w którym masz zainstalowany czytnik kodów QR i sprawdzać poprawność cen. Kpina. Ceny tych samych produktów potrafią się zmienić 2-3 razy w przeciągu 2 tygodni. Tęgie mózgi z centrali coraz częściej wpadają na pomysły, żeby robić promocję w promocji, więc zasuwasz od produktu do produktu, drukując w międzyczasie setki cenówek i robiąc ich zmiany. Przy okazji poskaczesz na drabinie - trzeba zmieniać plakaty, ściągać i wieszać dywany. Najlepsze są te 2x3. Wielokrotnie miałem tę wątpliwą przyjemność wieszać je w szafie z drabiny. Notorycznie też przerzuca się dywany na podestach. Oczywiście musisz je ułożyć zgodnie z wytycznymi. Targanie płytek i paczek paneli to standard. Czasem jak się zastanowię, ile danego dnia przerzuciłem towaru, to uświadamiam sobie, że chyba jestem maszyną nie człowiekiem. 500 kg dziennie to norma. Zero przestrzegania BHP. Jak masz wózek elektryczny, to git, jest pomocny, ale uprawnień na niego nikt nie posiada. Rolki PCV niestety na wózek nie wrzucisz i często przy dostawie nosisz ręcznie "batony" ważące 50 - 100 kg. Obecnie sypie śnieg, temperatura ujemna, ale nic to dla pracownika komfortu. Stoisz na mrozie i rozładowujesz. Jeżdżenie wózkiem ręcznym, po nieodśnieżonym placu, z paletą płytek ważących 250kg i więcej to sama przyjemność. Najwięcej kijowej roboty jest przy zmianie akcji promocyjnych, zwłaszcza tych dużych. Zachrzaniasz po sklepie jakbyś miał silnik w tyle. Uczucie bycia w kilku miejscach jednocześnie do moich ulubionych nie należy, ale wtedy tak się właśnie można poczuć. Oczywiście przy okazji obsługa klienta i wydawanie towaru. Jesteś jeden ale za to jesteś wszędzie. Ja rozumiem, że w każdej pracy robisz więcej, niż wskazywałoby stanowisko na którym jesteś zatrudniony, ale w komforcie przechodzi to ludzkie pojęcie. Wiem, co mówię, mam porównanie, bo na rynku pracy jestem od 20 lat, z czego połowę w ogólnie pojetej obsłudze klienta. System FIORI to porażka. Ciągłe "zwiechy". Klient czasem czeka na paragon za 1 produkt kilka minut. Dodatkowo jeśli dasz rabat na produkt i nie wciśniesz "zapisz" w tym cudownym systemie, wywala ci rabat. Same komputery nie nadają się nawet do instalacji na nich pasjansa, bo pewnie zawiesił by on system. System wsparcia, tzw JIRA a ściślej mówiąc osoby, które tam pracują, to dramat. Helpdesk z nazwy. Często kilkadziesiąt minut czeka się na pomoc w rozwiązaniu problemu. Trzeba też przygotować się na bycie sekretarką, zwłaszcza po dostawach. Trzeba pilnować transportów i montażystów. Jak ma przyjechać regionalny, to wszyscy wydygani, zwłaszcza kierownik. Wtedy też należy odpalić tryb pracy na turbo. Częste chodzenie na L4, mam na myśli 2-3 razy w roku, może poskutkować zwolnieniem. Oczywiście po pierwszym L4 dostajesz subtelne ostrzeżenie. No bo przecież nie jesteś po to, by chorować czy zajmować się dzieckiem, tylko zapytać na pensje dla centrali, która ma cie w głębokim poważaniu. O UŻ zapomnij, zwłaszcza w sklepach z małą załogą (2-4 osoby) a i o standardowy urlop jest często bardzo ciężko. Orzesz po 5-6 dni pod rząd a w dobrym ujęciu dostaniesz 1 wolny weekend, gdzie i tak możesz spodziewać się telefonu lub wiadomości z zakładu pracy. Pensje są marne. Premie istnieją na papierze. Nie dość, że sklep musi zrobić cel ogólny to jeszcze musisz wykonać cel dodatkowy, wyznaczony przez regionalnego. Oczywiście można dostać ponad 1000 premii przy dobrych wiatrach, ale prawda jest taka, że ja wypłatę lekko ponad 4k netto przez rok dostałem raz. Jedyną opcją na dorobienie są szkolenia w delegacji, ale tych jest jak na lekarstwo. Za to masz webinary tyle warte co złotówka za jaszczembia. Jak masz życzliwych "kolegów" pilnuj internetówek i zapisuj numery zleceń, gdzie się dopisałeś, bo życzliwi potrafią przytulić takie zlecenia, usuwając z nich ciebie. Zresztą podkradanie klientów to niestety częsty przypadek. Jak któryś z pracowników ma układ z kierownikiem, to w małym sklepie zapomnij, że zarobisz, bo do każdej transakcji, którą robi kierownik, bedzie dopisany jego przytyłas, nie ty. Jak liżesz co trzeba tym co trzeba, to może aż tak źle z pensją nie będzie. Jak ktoś lubi być k za parę groszy, proszę bardzo, droga wolna. A jeszcze jedno - jak wspomnisz o podwyżce (której, nie łudź się i tak nie dostaniesz) regionalnemu wpadasz na czarną listę i jesteś pierwszy do odstrzału. Podsumowując praca jest ciężka, fizyczna, nierozwojowa, beznadziejnie płatna, obciąża ciało fizycznie i negatywnie wpływa na psychikę. Jeśli chcesz się doprowadzić do ruiny za parę groszy, to komfort czeka z otwartymi ramionami.

Pati
Pracownik
@@Bażant

Niestety to czysta prawda. Komfort z roku na rok schodzi na psy. Tak jak kiedyś można było tu zarobić to teraz to zwykłe jałmużny na poziomie sprzątaczki z dworca PKP. Kiedyś płaca podstawowa była o 15 -20% wyższa od minimalnej + zdrowy system premiowy. Teraz zarabiają ci, którzy pracują na większych slepach bo na mniejszych punktach walczy się o przekroczenie pierwszego pułapu premiowego by chociaż było 200 zł brutto do gołej podstawy! Firma (usunięte przez administratora) na BHP jak się da! Jako doradcy klienta mamy wpisane że pracujemy mniej niż 4 godziny dziennie przy komputerze co jest bzdurą! Tym bardziej ze zmiany są 10 - 11 godzinne i wystarczą 2 - 3 wyceny na drzwi + plus do tego jakas wieksza oferta na podłogi i robi nam się z tego min 50% przy komputerze! Ale dzieki wpisowi ze pracujemy poniżej 4 godzin nie musza stosować sie do przepisów Prawa Pracy odnoszących się do ergonomii stanowiska pracy do tego nie muszą dopłacać do okularów mimo tego ze przez słabej jakosci sprzetu wzrok nasz ulega pogorszeniu!

Julia
Inne

Odradzam!! Zamówienie złożone 24.11.23 z gwarancją odbioru do 5 dni roboczych, następnie wydłużony czas realizacji do dwóch tygodni, po telefonicznym anulowaniu zamówienia i kilku telefonach nadal status zamówienia nie uległ zmianie na anulowany i pieniądze nie zostały zwrócone. Brak profesjonalizmu i jedno wielkie (usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

A gdzie p. Julia napisała cokolwiek o promocji? To akurat jest mało istotne. Ważne jest to, że przez dezorganizację firmy, nieskuteczną komunikację, klient traci. I wina szeregowych pracowników jest w tym wszystkim najmniejsza.

Expracownica
Były pracownik
 Pytanie

Rzeź , jedno sławo a wiele mówi . W komforcie byłam ponad 3 lata . Stawka ? Śmiech na sali inne sklepy casto leroy o wiele większe stawki a znać się musisz na jednym dziale, tutaj musisz WSZYSTKO wiedzieć z każdego działu za trochę ponad minimalną ,plus jeszcze obsługiwać kasę ???? pomagać w dostawach , pisać na mc jire itp o jakąkolwiek pomoc . Nie mowa o ikomfort gdzie branzysci odpisują z wielką łaską albo odp „ data podana w systemie „ (usunięte przez administratora)skoro tam się pytamy to znaczy że już nie mamy innego wyboru . Wgl kierownicy to mistrzowie manipulacji serio z zgranego zespołu potrafią zrobić jednostki skłócone …. Wolne ? Zapomnij a to co chwila telefon o to o tamto czemu tego nie ma itp itd . Na samym początku było super premię były uczciwe a teraz jakieś plany dyrektorskie xdddddd i tłumaczenie że zostało to obliczone na naszą korzyść . Nie no serio jeżeli nie robisz po 160 tys na miesiąc to premia to jak splunięcie , nowi pracownicy oczywiście będą zachwyceni bo przecież firma docenia xdddd nieuczciwe traktowanie pracowników! Jedna osoba która obsługuje praktycznie wszystkie działy biega zmienia cenowki robi wyniki pomoga nowym ma niższą stawkę niż osoba która tylko handluje jednym i nie pomoże nigdzie indziej bo powie że się nie zna a jednak Ty musiałeś się nauczyc . Serio szacunek dla osób które tam pracuje bo ciągłe użeranie się z każdym to wymaga nie lada spokoju . Ile nerwów straciłam przez to pracę, niejednokrotnie płacząc bo mc napisało że towar będzie a jednak nie ma i to my dostajemy (usunięte przez administratora)… od klienta , jak klient się uniesie to zazwyczaj dostaje rabat ale CZYJA TO WINA ?! Nasza? Przecież to nam schodzi z premii i mamy mniej płacone . Giełda montażystów podobno miało nie być „ koleżeństwa „ ale to chyba trochę inaczej działa xd bo jak się wysyłało pomiar do montażysty sprawdzonego to wiedziałeś że pomiar będzie zrobiony o czasie i montaż będzie super . A teraz niejednokrotnie trafia na jakiegoś mirka i na pomiar a to się nie umówi a to dolicza jakieś chore sumy ???? później kto się tłumaczy czemu tyle wyszło ? My! Poszłam na rozmowę RAZ i na dzień dobry moja podstawa jest wyższa o 1400 zł netto , więc serio jeśli Wam tam nie pasuje to uciekajcie komfort nie lubi pracowników którzy już duzo wiedzą i co za tym idzie chcą więcej zarabiać . Ciesze się że to już koniec

Łukasz
Inne

Gdybym mógł dałbym 0. Sklep w Gliwicach nie przestrzega przepisów dotyczących prawa konsumenckiego. Sprawa zgłoszona do UOKiK Kierownik sklepu kompletnie niekompetentny. Nie ma pojęcia jaki okres przysługuje na zwrot i jak go policzyć. Bezpodstawnie odmawia przyjęcia zwrotu. Klientowi przede mną również próbował wmówić, że nie może zwrócić towaru. Ciekawe ilu Klientom którzy nie znają dokładnie przepisów - bezprawnie odmówiono zwrotu.

Dywan
Były pracownik
@Łukasz

Jeżeli to był zakupy w sklepie stacjonarnym to nie musi przyjąć zwrotu, tylko dobra wola sprzedawcy ,jeżeli przez internet to 14 dni , po trzecie trzeba wiedzieć co się kupuje a nie potem lamenty że nie pasuje więc sprawa sporna

Pytający
Inne
 Pytanie

Dlaczego do sklepu w Białymstoku na Narodowych Sił Zbrojnych od dobrych kilku tygodni ciągle jest dodawane nowe/jest aktualizowane ogłoszenie o pracę na opiekuna klienta? Ludzie się nie-sprawdzają czy jest jakiś inny powód rotacji pracowników?

Opiekun
Były pracownik

No i tak za chwilę nikogo nie będzie obiecują cuda na rozmowie ,a potem robisz co innego ,system tragedia, tel od klientów że towar nie dojechał z internetowego sklepu, klienci zamiast dzwonić na infolinię dzwonią na sklep, BHP dramat a teraz jakieś pseudo kontrolę i obarczają sklepy i kierownictwa a to wina zarządu że dba tylko o siebie a nie o sklepy i sprzedawców dlatego duża rotacja jest na sklepach i magazynie centralnym.

Ooo
Pracownik

Kasa jest prezes się chwalił ile to ludzie dla komfortu zarobili ,tylko szkoda że nic nie dostaną z tego tylko mierne 150 zł na święta tak firma.

Ten i tamten
Pracownik
 Pytanie
@Ooo

Skąd wiesz że 150? Jeszcze info nie było.

Odpowiadający
Pracownik
 Pytanie

Że jak? Bo pracownik szanuje swoją pracę? I chce godnie zarabiać? Jesteśmy w komforcie od wszystkiego.... robimy za niedziałający dział reklamacji, mamy ogromną wiedze- którą zdobywami sami, nie dzięki szkoleniom w tej firmie, Ich nie ma, jest to praca fizyczna, I to bez wyjątku czy facet, czy kobieta, zapomnij o przepisach bhp, 2 razy dziennie zabawa w zmianę cenówek, I możesz robić plany sprzedażowe, patrząc na inflacje...zarobisz 300- 400 zł premi, bo tak kombinują, żebyś dostał jak najmniej... dodaj jeszcze wysylki z naszego magazynu i wscieklych klientów!a to wszystko przy najniższej krajowej. Ludzie zaczynają cenić swój czas, swoją pracę... nie jesteśmy naszymi rodzicami którzy siedzieli po godzinach za darmo w pracy, bo tak wypada.

anonim
Inne

Nie mogę wypatrzyć opinii o pracy UI/UX Desginera, pisaliście już o niej może? po prostu jest teraz oferta wrzucona i się nad nią zastanawiam. Piszą ze to hybryda, wiec zdalnie odpada..? opiszecie zatem biuro i zespół? atmosfera? i jak się zarabia?

Zostaw merytoryczną opinię o Sklepy Komfort S.A. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sklepy Komfort S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sklepy Komfort S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 106.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sklepy Komfort S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 76, z czego 2 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sklepy Komfort S.A.?

    Kandydaci do pracy w Sklepy Komfort S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Sklepy Komfort S.A.
1.9/5 Na podstawie 118 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sklepy Komfort S.A.
Przejdź do nowych opinii