Femestage Eva Minge Sp. z o.o.

Kielce

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 15 ocen.

Opinie o Femestage Eva Minge Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Femestage Eva Minge Sp. z o.o.

jurek

...........czyli raczej nie zamawiać?

Dola

Witam ja napiszę z innej beczki około miesiąc temu zamówiłam przez stronę internetową ubrania na kilkaset zł zarówno na moją skrzynkę pocztową jak i na telefon po około tygodniu przyszła informacja że będą opóźnienia o wysyłce zamówionych ubrań. Jednak po trzech tygodniach postanowiłam grzecznie zadzwonić do firmy z pytaniem co z moją wysyłką pan który odebrał telefon w chamski sposób odpowiedział i dał do zrozumienia że najlepiej by było żeby zrezygnować z zamówienia Po prostu mnie zatkało. Powiedział że może za dwa tygodnie coś wyślę nie mogłam w to uwierzyć I skończyłem rozmowę Po chwili postanowiłem zadzwonić jeszcze raz gdyż ton tego pana i sposób tak w jaki się zachowywał przypomina bardziej ruski bazar niż sklep pani Ewy Minge chciałam napisać Natalia skargę i poprosiłem o jego nazwisko na co pan mnie wyśmiał I się rozłączył nie polecam tego sklepu lepiej ominąć go dużym łukiem

G
@Dola 07.04.2017 14:08
Witam ja napiszę z innej beczki około miesiąc temu zamówiłam przez stronę internetową ubrania na kilkaset zł zarówno na moją s...

Mam to samo. Zamówiłam 4 rzeczy i chyba je dopiero szyją, bo czekam od 31 marca. Miały być 4 dni robocze! Napisałam wczoraj maila z pytaniem kiedy zamówienie zostanie zrealizowane i dostałam odpowiedź :"Nie znamy konkretnej daty wysyłki". Porażka, więcej tam nie zamówię, to są kpiny z klientów.

sisi
@Kasa 12.04.2017 09:58
Też mam ten problem. Nie wiedzą, kiedy wyślą towar. Chyba ich to przerosło. Najpierw zbieraja kasę, potem zamawiają towar. Por...

Witam zamówiłam kurtkę 9 listopada żadnego znaku życia telefon głuchy szkoda że wcześniej nie widziałam tych opinii kurtka jest zimowa mam nadzieję że do wiosny zdążą za kurtkę oczywiście zapłaciłam z góry .Czy ktoś się orientuje jak że zwrotem pieniędzy

Nick

Hej, a po podwyżkach od lutego to finansowo lepiej? Czy nadal nędzne 2060 brutto?

aga

czekam od 3.04. , kasę wpłaciłam, a przesyłki nie ma. Napisałam i oczywiście odpisano mi, że nie wiedzą kiedy i dadzą mi znać. ta sama formułka..... Skandaliczna firma. Nigdy nic tam nie zamówię i napiszę chyba do gazet.....

Lila
@aga 21.04.2017 09:36
czekam od 3.04. , kasę wpłaciłam, a przesyłki nie ma. Napisałam i oczywiście odpisano mi, że nie wiedzą kiedy i dadzą mi znać....

Końcem marca 2017 złożyłam zamówienie za 250 zł, kwotę w tym samym dniu wpłaciłam. Po10 dniach oczekiwania napisałam maila z zapytaniem co z moim zamówieniem: Pan odpisał mi że mu przykro ale nie wie gdzie to zamówienie i kazał mi cierpliwie czekać. Po 3 tygodniach oczekiwania znowu wysłałam maila i dostałam taką samą odpowiedż. Po miesiącu kiedy obracali moimi pieniędzmi zamówienia dalej nie było, napisałam ponowie żądając zwrotu wpłaconej kwoty, którą otrzymałam na konto. Kupuje bardzo dużo w sklepach internetowych ale jeszcze z taką ignorancją klienta się nie spotkałam. NIE POLECAM wręcz odradzam zakupy w tym sklepie.

Anonim

Ja rowniez zamowienie zlozylam 29 marca 2017 r. Czekam juz 3 tygodnie. Po interwencji @ otrzymalam dokladnie te sama odp. co moje poprzedniczki. Nie wiem co myslec. Pierwszy raz sie spotykam z takim karygodnym lekcewazeniem klienta... Szkoda ze nie widzialm tych przestrog wczesniej. Nigdy by mi nie przyszlo do glowy ze taka marka moze miec tak bardzo niekompetentnych pracownikow. Na stronie nadal widnieja towary o ktorych w @ napisano ze ich juz nie posiadaja. Po prostu porazka nie do pojecia!!!!

Paulina

Ja czekam juz ponad 5 tygodni. Równiez brak konkretnych terminów. W ostatnim mailu dostałam informacje, ze nie dostane sukienki, a mimo wszystko nadal jest dostepna na stronie. Firma niepowazna. Nie polecam i nigdy wiecej nie skorzystam. Pani Ewie dziekuję!!!

Tuśka

Dokładnie mam ten sam problem, czekam na zamówienie od 5 tyg. Na szczęście zamówiłam z płatnością przy odbiorze. Porażka nie zamawiajcie przez Internet!!!

wroclove

Na zamówiony towar czekam ponad miesiąc (a miało być 4 dni). Każda odpowiedź na @ zapytanie brzmi tak samo i nie zawiera żadnych konkretów cyt. "Gdy uzyskamy wiadomość w Pani sprawie, napiszemy maila. Obecnie nie znamy konkretnej daty wysyłki. Przykro nam". Natomiast do 3 znajomych przyszło zamówienie po miesiącu i jak zobaczyłam jakość towaru od razu napisałam @, że REZYGNUJĘ ! Każda z osób jest mocno zawiedziona jakością. Rzeczy są ze sztucznego materiału, źle uszyte, rozciągnięte. Zdjęcia na stronie www w ogóle nie odzwierciedlają rzeczywistości. NIE POLECAM !!!

de.v.

Też jestem bardzo zawiedziona. Jedno zamówienie przyszło po miesiącu. Kolejne dostałam maila, że przykro im, ale nie posiadają tej rzeczy. Co śmieszniejsze, na stronie towar dostępny do zakupu, co więcej - wszystkie rozmiary. tak działa marka Dyrektor Ewy Minge znanej i cenionej na całym świecie projektantki mody?......

Syś

Pani wszechmogąca kierownik wszechkadencji, pomiata dziewczynami w salonie. Po prostu gardzi ludźmi. Biega po galerii całe dnie albo wcale nie przychodzi sobie do pracy. Zastrasza, wyzywa, ogólnie jest niezrownowazona psychicznie. Już dawno by ją wywalili ale nikt się nie pali żeby założyć działalność i przejąć jej stołek. Odradzam zdecydowanie- powie to każda była i obecna pracownica.

rozczarowana

Nie pracowałam w salonie w Kielcach, ale podzielę się swoją opinią na temat innego salonu (północ Polski). Zarobki są niskie, ale to jak we wszystkich sieciach sklepów odzieżowych. Największym minusem była dla mnie niekompetentna kierowniczka, którą interesowało tylko latanie po centrum handlowym, spotkania z koleżankami, a nawet urywanie się na miasto w godzinach pracy! O spóźnianiu się do pracy nie wspomnę... Była osobą, która po pół roku pracy nie ogarniała programu sprzedażowego, do tego stopnia, że nie potrafiła czasem domknąć sprzedaży jeśli tylko wyskoczył jej jakiś komunikat. Do tego zatrudniła 2 koleżanki po znajomości, które cieszyły się specjalnymi względami i nawet rozstawiały po kątach pozostałe pracownice będąc na tym samym stanowisku co one! Jako kierownik miała obowiązki takie jak pisanie raportów okresowych, wysyłanie dokumentów itd czego oczywiście nie umiała robić, więc było to na barkach pozostałych pracownic (wciąż za wynagrodzenie 1400 zł...). Tworzyła ciężką atmosferę obgadując i skłócając ze sobą nieświadome niczego pracownice. Marka uważa się za ekskluzywną, ale na pewno nie stwarza takich warunków pracy ;)

when

No skoro miały się pojawić jakieś podwyżki do podstawy zarobków w tym roku, to się nie dziwię, że są tak popularni.

Iw

Zdarza się ale też są minusy takie jak odpowiedzialność materialna ;) w salonie w ktorym pracowalam bylo bardzo duzo brakow no ale inwentaryzacji do tej pory podobno nie było wiec tak na prawde nie wiadomo

Iw

Kierownik salonu musi mieć założoną własną działalność, firma ogólnie nie reaguje na nic co dzieje się w sklepie obchodzi ich tylko obrót i zyski. Nie trzeba być kompetentnym aby zostać kierownikiem w Femestage, co jest straszne czasami po prostu jest ciężko znaleźć taką osobę bo mało kto chce sie zgodzic na wlasna dzialalnosc. Nie ma duzo wymagan a jak jestes dobry w tym co robisz czyli ponad to szybko sie ciebie pozbedzie ;) nie ma doceniania ludzi raczej dolowanie, a pozniej szok ze ludzie odchodza bo nie wytrzymuja :)

hahaha

haha smieszne w salonie sprzedawca zarabia 1400, pracowalam i nie polecam ;) Femestage to wielkie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za przeproszniem, nie szanuja pracownika, po prostu porażka !!

anonim

(usunięte przez administratora)

Owo

Obowiązki: kompleksowa obsługa klienta od początku do końca, czyli od wejścia klienta do salonu zaczynasz z nim pracę i powinnaś ją zakończyć sprzedażą. Do tego regularne przyjmowanie dostaw, przygotowanie towaru (klipsowanie, prasowanie. No i sprzątanie salonu oczywiście - jak wszędzie. Więc generalnie pracy nie ma za dużo. Ja tam pracując często nie miałam nic do zrobienia, klientów też nie było.

Owo

Witam, wszystko zależy czy pracujesz w salonie własnym czy jest to franczyza. Ja pracowałam we franczyzie i żadnych premii nie było, bo progi były nie do zrobienia, do tego ruch w salonie słaby i odzież... cóż poliester w najczystszym wydaniu. Z szefostwem nie miałam problemu, ale tak jak mówię to już kwestia osobna każdego salonu. Z centralą wieczne problemy, mało informacji, słaba komunikacja. Przerost formy nad treścią, ciężko sprzedaje się odzież ze sztucznych materiałów i źle odszytą w takich cenach. Pracowałam w jednym z większych miast w Polsce gdzie klient powinien teoretycznie być, ale co zrobić kiedy ani cena, ani asortyment nie są konkurencyjne.

Zostaw opinię o Femestage Eva Minge Sp. z o.o. - Kielce

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Femestage Eva Minge Sp. z o.o.