Opinie o komfort.pl - Sklepy Komfort S.A. w Łódź

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Sklepy Komfort S.A.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Sklepy Komfort S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wyposażenie domu - sprzedaż tekstyliów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sklepy Komfort S.A. w Łódź

Oburzona

Nie polecam pracy w salonie w Ostrołęce. A głównym powodem jest Kierownik tego salonu. Nie szanuje ani pracowników ani klientów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Daniel
Inne

Skoro wszystko wiecie to po co tak narzekają niektórzy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

@Pan Dywanik, może warto dać firmie jeszcze jedną szansę? Czasami firmy miewają gorsze i lepsze momenty. Czy próbowałeś w jakiś sposób wpływać pozytywnie na sytuację w firmie Komfort? Czy proponowałeś na przykład rozwiązania usprawniające niektóre procesy? Może warto o tym pomyśleć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kowary
@Patrycja

Szeregowych pracowników ze sklepów nikt nie słuch a to oni wiedzą co jest najlepsze oni wiedzą co się sprzedaje a nie poduszeczki i inne pseudo impulsy a ceny to mamy z kosmosu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kina
@Kowary

Niestety nikt nie jest zainteresowany rozmową z doświadczonymi pracownikami, najważniejsze to mieć dobre stanowisko i się go trzymać. Rozwiązania chwilowe mają zastąpić rozwiązania długofalowe. "Dobrze jest jak jest".

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pan Dywanik
@Patrycja

Patrycjo....mistrz tabelek wierzy tylko tabelkom...takie ogólne stwierdzenia można dzieciom na dobranoc opowiadać...lepsze-gorsze momenty to mogę mieć ja a nie korpo, które zarządza 1000-cem pracowników. Myślę, że Pan Sołowow nie zagłebia się w dane firmy, póki jest na + to jest dobrze.Po wprowadzeniu SAP-a jeszcze większy pożar w bu..lu niż był...kompetencje kadry zarządzającej oceniam bardzo nisko i codziennie dziwię się jak to jest możliwe...Przykład idiotyzmu: brak możliwości zlecenia dostawy na budowę w systemie SAP. Nie będę się rozpisywał o tym, bo jest to oczywista oczywistość, że chcąc obsługiwać inwestycje trzeba towar zawozić na nie. Takich cukiereczków jest więcej. Oczywiście można dostawe zorganizować, ale nakład pracy i ilość zaangażowanych osób w ten proces utwierdza mnie w przekonaniu o miernych predyspozycjach koordynatorów i operatorów wprowadzania systemu SAP w firmie Komfort

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

@Nick, jeżeli Twoja opinia o firmie Sklepy Komfort jest zgodna z prawdą, to takie sytuacje należy najpierw zgłaszać przełożonemu, a następnie do odpowiedniej instytucji państwowej. Kontakty pomiędzy pracownikami to temat, który zasługuje na szczególne zainteresowanie w każdej firmie. Mówi się, że firmy powinny doceniać pracowników budujących dobrą atmosferę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zaproszenie telefoniczne na rozmowę online . Następnie godzinna rozmowa merytoryczna . Przebieg zatrudnienia , doświadczenie , badanie obszarów kompetencji miękkich . Pytania jak byś się zachował podczas danej sytuacji z klientem . Oczekiwanie na etap drugi który miał nastąpić do 2 tygodni z Dyr Regionalnym . Po tygodniu odzewu zapytałem drogą e-mail odnośnie następnej rozmowy . Odpowiedz Pani rekrutującej była taka ,ze jak coś będzie wiedzieć to da znać - więc oczekiwanie kolejny tydzień . Po 18 dniach -otrzymanie wiadomości e-mail ,ze po próbie wielokrotnego kontaktu ze mną zostały wybrane inne osoby do następnego spotkania z Dyrektorem . Pytanie zasadnicze do Pani , które wcale nie dzwoniła jak podaje "wielokrotnie " już gorszej nie kompetencji nie widziałem i kłamstwa jakiego tu doświadczyłem na rozmowie do tej firmy . Kto zatrudnia takie osoby ? Jak można tak odpisać komuś ,ze dzwonił a nie dzwonił . To Ja pisałem tydzień po 1 szej rozmowie do rekruterki i się pytałem . Nie polecam kłamią w żywe oczy i robią z ludzi durni . Taka jest prawda - nie polecam szkoda czasu na dziadostwo .

Pytania

Kto zatrudnia tak nie kompetentne osoby ,? proponuję zadać sobie takie pytanie

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Racibórz
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konstruktor
Szczecin
Ammega Poland Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Aplikator Celulozy / Piany Pur / Dekarz
Rybnik
KRUKTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Patrycja
Inne

@pracownik magazynu, Mobbing to poważny zarzut wobec pracodawcy. Mobbing to na przykład długotrwałe nękanie pracownika, lub jego ośmieszanie przed innymi. Czy byłeś świadkiem lub uczestnikiem takiej sytuacji? Takie sprawy najpierw zgłasza się przełożonemu. Czy próbowałeś wpływać w jakiś pozytywny sposób na organizację w firmie KOMFORT?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pytający
@Patrycja

Prosto powiedzieć, a co jestem to szef przelozony jest osobą która to robi?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kina
@Patrycja

Brak wiedzy i brak lidera powoduje wzrost liczby błędów. Błędy generują koszty. Koszty błędów podnoszą cenę produktu. Ceny niestety poszły do góry.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@Patrycja

Cały magazyn był świadkiem i uczestnikiem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

@Kina, czy brak Lidera wynika z braków kadrowych w firmie Komfort? Czy po prostu negatywnie oceniasz obecnego przełożonego? Może warto przedsięwziąć jakieś konkretne środki, w celu poprawy jakości pracy. Jeżeli masz jakieś pomysły, które mogłyby usprawnić działanie firmy, to może warto o tym porozmawiać w szerszym gronie. Czy zastanawiałaś się nad tym?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kina
@Patrycja

brak lidera to raczej brak osoby która odpowiedni by firmą i Magazynem zarządzała. Brak znajomości branży oraz towarów przełożonych skutkują brakiem możliwości liderowanie w pełnym tego słowa znaczeniu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik magazynu cen.

Owszem, w firmie jest mobbing, nie jest to już przez nikogo zauważane - można powiedzieć że stało się normą. Nie polecam pracy, atmosfera jest kiepska. Jeśli chodzi o zespół jest zgrany, jednak brak mu lidera. Niestety obecni kierownicy nie znający się na swojej pracy nie są w stanie liderować tak jak to powinno być na tego typu magazynie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

@Gość :-), a co jeszcze możesz powiedzieć na temat pracy w Sklepy KOMFORT w Olsztynie? Po ile godzin i w jakim trybie się pracuje? Czy nie ma problemu z umową o pracę? @Lux, a jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej? Co możesz powiedzieć o jej przebiegu? Czy miałeś do wykonania jakieś zadania?

Tymon
Inne

Zastanawiam się nad przyczynami tej ciszy na forum? Tak dobrze się pracuje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość :-)
@Tymon

W sklepie idzie "łapa" dla sprzedawcy by przydzielił montaż. Nikt nie narzeka na pensje, mimo, że są poziomie lepszym niż minimum. Jeśli sprzedawca nie dorabia na "prywatnym" montażu, to dostaje pod stołem żeby dać komuś montaż... Jak się zarabia w komforcie... Hmm... Świetnie, ale to wszystko kosztem klienta bo każdy musi zarobić, ale to klient płaci za wszystko.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lux
@Gość :-)

A ile to "poziom lepszy niż minimum"? Bo nie wiem, czy tyle co mi zaoferowali nie będzie za mało :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niezadowolony klient

Komfort i usługa położenia paneli. W sklepie oczywiście udzielają informacji która jest jak najbardziej korzystna dla kupującego. Zamiast 23% vat to 8% na panele jeżeli kupimy również usługę ich położenia. Później dowiadujemy się że położenie 1 m2 paneli kosztuje 16 zł. Zapominają zwyklemu człowiekowi z ulicy wspomnieć że to kwota netto ???? nie dodają że dochodzi kwota za położenie listew 5 zł za mb (koszt 1 listwy 16) położenie listwy płaskiej za sztukę 10 zł. Później się dowiadujemy że aby zakupić montaż paneli pianka która była pod starymi panelami nie może pozostać. Następnie Pan dzwoni i informuje że panele muszą 48 h leżeć w pokoju w którym będą zakładane. PRZESTRZEGAM TYLKO ŻEBY DOPYTYWAC WSZYSTKIEGO W SKLEPACH BO PÓŹNIEJ ZASKOCZENIE ZE MIAŁO KOSZTOWAĆ 1000 A KOSZTUJE 1400????????????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Potrafię czytać ze zrozumienie
@Niezadowolony klient

A potrafi Pan czytać? To forum dla pracowników, nie klientów.Po drugie to chyba logiczne, że za montaż się płaci, trudno, żeby sklep dokładał do interesu, a najlepiej rozdawał za darmo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niezadowolony klient
@Potrafię czytać ze zrozumienie

Nie napisałam że mają rozdawać za darmo. PRZESTRZEGAM I informuje o co zapytać w sklepie, A jeżeli jest to forum dla pracowników to może zwrócą uwagę Państwa pracownicy co dokładnie przekazywać zainteresowanym zakupem Państwa usług.

Ewa

Uwaga na reklamację w sklepie Komfort!!!!! Nie szanują klienta. Dywan zakupiony słabej jakości nie wytrzymał roku. Polecany przez sprzedawcę miał być mocny.Nic już nie kupię w tym sklepie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TOMIG

ABSOLUTNIE NIE POLECAM SKLEPU KOMFORT W WARSZAWIE NA ULICY JAGIELOŃSKIEJ. KUPIŁEM TAM PANELE ZA PONAD 6 TYSIĘCY PO DWÓCH LATACH PANELE SIĘ POWYCIERAŁY, CHOCIAŻ MIAŁY MIEĆ NAJWYŻSZY STOPIEŃ ŚCIERALNOŚCI. ZGŁOSIŁEM USTERKĘ PANELI, PRZYJECHAŁ "SPECJALISTA" PRZEZ DUŻE "S", KTÓRY STWIERDZIŁ, ZE MAM RACJĘ. PO CZYM PO MIESIĄCU DOSTAŁEM ODMOWĘ CYTUJĘ "PANELE BYŁY MYTE ZBYT MOKRYM MOPEM" RĘCE MI OPADŁY - ABSOLUTNIE OMIJAJCIE TEN SKLEP WIELKIM ŁUKIEM.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa
@TOMIG

Nie polecam tego sklepu. Złe doradztwo jeżeli chodzi o użytkowanie i jakość."Byle sprzedac". Uwaga z reklamacją!!!!! Można zapomnieć. Kupiłam tam dywan i teraz muszę latać po Rzecznikach bo dywan po roku czasu wykłada jak szmata!!!do wyrzucenia,a miał starczyć niby na lata(słowa Pana sprzedającego w sklepie Komfort)!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

@Obcy na forum nie można nikogo obrażać. Zachęcam do zapoznania się z regulaminem forum http://www.gowork.pl/regulamin przed pozostawieniem komentarza. Czy ktoś podzieli się swoją opinią na temat pracy w firmie Sklepy KOMFORT?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obcy

Lublin Zana porazka po calosci z kilku osob jedna lapala o co mi chodzi kierwonik tragedia do zamiatania podlogi by sie nie nadawal zero pojecia o asortymencie nawet dwoch paneli nie umie zlozyc ze soba w celu pokazania klientowi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patrycja
Inne

@O. w takim razie jakie to warunki są stawiane pracownikom? Czy jakieś szkolenia od czasu do czasu są?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
form

uwaga na olsztyn! bylismy z zona by kupic dywan, a ten koles cały czas przy nas stał i nie chciał odejsc, było to bardzo niekomfortowe, zwłaszcza ze zona próbowała go inteligentnie zmyc... chyba maja prowizje od sprzedazy... cóż ten mały sprzedawczyk przypisał sobie sprzedaz naszego dywanu - choc tak naprawde odrazu go wybralismy i przyjechalismy z zamiarem jego zakupu, załosne, ps ci panowie którzy odeszli w momencie gdy to z nimi najpierw rozmawialiśmy wypadli lepiej w naszy oczach niż te natret...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
form

uwaga na olsztyn! bylismy z zona by kupic dywan, a ten koles cały czas przy nas stał i nie chciał odejsc, było to bardzo niekomfortowe, zwłaszcza ze zona próbowała go inteligentnie zmyc... chyba maja prowizje od sprzedazy... cóż ten mały sprzedawczyk przypisał sobie sprzedaz naszego dywanu - choc tak naprawde odrazu go wybralismy i przyjechalismy z zamiarem jego zakupu, załosne, ps ci panowie którzy odeszli w momencie gdy to z nimi najpierw rozmawialiśmy wypadli lepiej w naszy oczach niż te natret...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Miska

o co chodzi z tą obsługą klienta sok??? to jakies wytyczne, jak rozmawiac z klientami?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek

Zgadzam się firma cofa się w 19 wiek sok to porażka ten kto to wymyślił zapraszam do sklepu ciekawe jak sobie poradzi te raty ubezpieczenia też zbyt duże ciśnienie na sklepach brak towaru firma zbyt dużo pokłada w sprzedaż internetową regionalni brak słów no może nie każdy z nich nie mają pojęcia o sprzedaży tylko tabele i tabele żenada są mało elastyczni co do oceny sklepu i jego kierunku sprzedaży czepiają się detali zbytnio a sami mało daj ludzi nie ma z tego co wiem na magazynie to brak ludzi . Tajemniczy klient to jest dopiero cyrk sam nie odróżnia towaru źle ocenia pracownik wiek wygląd i tak dalej mam wrażenie że nie widomych zatrudnili a tak na marginesie to trzeba pytać ludzi co wychodzą ze sklepu o ich ocenę personelu to jest dopiero rzetelna ocena poszczególnych osób a nie tajemniczy klient . Jeżeli tak dalej będzie robiła firma to źle skończy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
O.

Nie polecam.Wymagania stawiane pracownikom nieadekwatne do tego co oferuje firma.Regionalni są z kosmosu, chyba długo pracują w Komforcie i kompletnie nie znają realiów dzisiejszej pracy w innych firmach.Praktycznie zerowy socjal ( tylko bony 150 zł na święta), ciśnienie na sprzedaż rozumiem, ale jest pewna granica, klienci dosłownie śmieją się z zachowania pracowników ( sok - dla wtajemniczonych).Pracuję jakiś czas i mam wrażenie, że się uwstecznianiam, nie nauczono mnie tu absolutnie niczego.Dlatego odchodzę:) szkoda życia na pracę, która nie sprawia ci przyjemności.To nie jest moja pierwsza praca, ale z perspektywy czasu zdecydowanie najgorsza.Pracodawca , który nie szanuje swoich pracowników nie powinien liczyć na lojalność.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Sklepy Komfort S.A. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sklepy Komfort S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sklepy Komfort S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 109.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sklepy Komfort S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 78, z czego 2 to opinie pozytywne, 51 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sklepy Komfort S.A.?

    Kandydaci do pracy w Sklepy Komfort S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Sklepy Komfort S.A.
1.9/5 Na podstawie 118 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sklepy Komfort S.A.
Przejdź do nowych opinii