Jak firma może doprowadzać do tego, że nie ma kto pracować? Na zmianie po 2 osoby, praca po kilka dni z rzędu. Wy serio chcecie wykończyć ludzi? Przychodzę do sklepu któryś raz i widzę w jakim stanie są pracownicy. Czy wyście powariowali?
(usunięte przez administratora) zaczyna się powoli robić.. Nikt się nie liczy z tymi co na sklepie zostali.
Zwolniono mnie a od 1 czerwca już pracuję. W Komforcie zajmowałem się sprzedażą podłóg i drzwi, doradzałem, tworzyłem zamówienia, pilnowałem realizacji potem dostawy i kompletacja właściwie za najniższą krajową. Teraz pracuję w podobnej firmie sprzedajemy drzwi, okna, i bramy garażowe. Branża podobna ale wynagrodzenie dużo lepsze. Rozmawiając z właścicielem usłyszałem, że od dawna szuka ludzi z wiedzą z zakresu sprzedaży drzwi i innej stolarki otworowej. Był zdziwiony tym, że Komfort zwalnia ludzi ze sklepów bo potem bedzie problem z pozyskaniem nowych a wiedza i sprzdaż stolarki otworowej nie wszystkim łatwo przychodzi i nie wszystkim odpowiada.
Zakupiłam dwa dywany 29.04.2020 opłaciłam zamówienie i kontakt się urwał. Od można się dodzwonić na infolinię,na wiadomości nikt nie odpowiada. Tak zostałam bez dywanów i bez pieniędzy. NIE POLECAM
Czesto jest tak ze mozna zamawiac dywany badz inny towar ktory jeszcze nie istnieje :D tzn. zostanie zlecona produkcja dopiero po zamowieniu przez klienta. Dla ,mnie abstrakcja. Są też przypadki ze sklep dopiero po miesiacu sie dowiaduje ze danego dywanu juz nie ma w zadnym sklepie w sieci a z produkcji został wycofany i nie bedzie juz więcej tkany... Dawniej kazdy towar był albo ze stanu sklepu w ktorym klient życzy sobie go odebrać (często), albo pracownik tego sklepumusiał go "poszukac" w innych sklepach i przerzucić kurierem(rzadziej). Teraz w zasadzie to trzeba, po otrzymaniu zamowienia, sprawdzić czy towar jest od nas czy sam przyjedzie. Jak ma sam przyjechać to trzeba czekac bo i tak nie maszans sie dowiedziec kiedy to przyjedzie... Stad takie sytuacje ;/
Zwolnili pracowników co się nie starali, a teraz wylewają tu swoje żale, jakoś normalni pracownicy dalej pracują i dają radę.
Nie masz racji. Niektórzy bardzo się starali, a i tak ich zwolniono. Znam kilka takich osób. Nie pisz głupot, bo nie wiesz jak było naprawdę. Łatwo krytykować innych, zwłaszcza nie mając pojęcia. Prawda?
A ci co niby zostali to wybrańcy którzy zawsze się starali? Tak się składa że mój były kiero to (usunięte przez administratora) bez jaj a wybrany przez niego zastępca to (usunięte przez administratora) nigdy nie spotkałem w pracy gdzie ważna jest sumienność i oczy dookoła głowy żeby wszystko działało jak należy. Kiero już dawno powinien mieć obniżoną place o minimum 30% bo jego stawka to jakieś nieporozumienie. Jego ex zastepca powinien wylecieć po pierwszej akcji z kradzieżą kasy z sejfu. Nie obrażaj więc uczciwych ludzi którzy wylecieli. Nie ma reguły człowieku. Wyleciało część bydla ktora i tak się tu nie nadawała do niczego. Zostało też wielu gamoni. Jest więc potencjał do dalszych zwolnień :D
Nie masz racji, zwalniali tych co nie mieli rodzin, dzieci. Sama miałam najlepsze wyniki w sklepie od ponad pół roku i umowę na czas nieokreslony.
Nie zgodzę się z faktem, że zwalniani byli Ci którzy nie mają rodziny czy dzieci. Oczywiście mogło by być takie kryterium ale nie było wiążące. Zwolnili tych którzy zostali wytypowani przez kierowników. W grę wchodziły sympatie i antypatie, relacje ze współpracownikami, przydatność dla zespołu, pracowitość....
Na pewno nie w Komforcie bo muszą najpierw zwolnic tych leni regionalnych bo to oni doprowadzili, do takiej sytuacji co wątpię czy jeszcze się tam zmieni
Jeżeli kierownik do pracowitych nie należy to myślisz że zostawi sobie na sklepie ludzi do niego podobnych. Może i miło by się spędzało czas w pracy ale obrót itp sam się nie zrobi...a bez tego premii ani rusz, a wg nowego systemu premiowania to 50% puli z całości przypada dla kierownictwa
Ludzie, miejcie trochę godności i jeśli wam praca i warunki nie odpowiadają to szukajcie lepszych opcji. Ja tak zrobiłem i trafiłem właśnie do komfortu z czego jestem mega zadowolony, może to dzięki ekipie bo to ma duże znaczenie. Serio nie trzymajcie się prac w których się męczycie bo szkoda marnować 8/9h dziennie i chodzić sfrustrowanym. Trzymajcie się.
W starym systemie kierownik też dostawał 50% premii. A ja się zastanawiam ZA CO?!!!! Bo to akurat klasyczny przykład nieroba i alko... Przecież na obrót najwięcej pracują sprzedawcy, a to oni, niestety, dostają najmniej. Stawki powinny być wyrównane
Tak się składa że jestem jedynym z kierowników w dużym mieście. I uważam że w niektórych sklepach ludzie zarabiają za mało. W internecie można pisać wszystko, a najlepiej obrażać innych lecząc swoje kompleksy. Miłego dnia
Właśnie z taką kultura są kierownicy odpad z neonetu ha ha ha
Tutaj chyba chodzi o to,że kierownik zarabia pewną kwotę plus premię, a pracownikom bardzo przeszkadza to, że on premie bierze.
Nie, raczej chodzi mi o to, że są ludzie, którzy bardzo się starają, ciężko pracują, mają małe wynagrodzenia, a o premii mogą czasem tylko pomarzyć, ze względu na system premiowania. Nie o to, że komuś to przeszkadza. Przecież naturalne jest to, że przełożony zarabia więcej. Ale również sprzedawcy, czyli osoby pracujące najciężej, (kierownik nie zawsze jest w pracy) nie zawsze zarabiają adekwatnie do swojej pracy. A sam kierownik, często ma związane ręce. Choć niektórzy kierownicy nie zasługują na swoje pensje, nie mówiąc już o premiach...
Liże czy wykonuje jego polecenia? Nikt was tam na sile nie trzyma, wystarczy poszukać lepszej pracy i życie stanie się lepsze :)
Zaproszenie telefoniczne na rozmowę online . Następnie godzinna rozmowa merytoryczna . Przebieg zatrudnienia , doświadczenie , badanie obszarów kompetencji miękkich . Pytania jak byś się zachował podczas danej sytuacji z klientem . Oczekiwanie na etap drugi który miał nastąpić do 2 tygodni z Dyr Regionalnym . Po tygodniu odzewu zapytałem drogą e-mail odnośnie następnej rozmowy . Odpowiedz Pani rekrutującej była taka ,ze jak coś będzie wiedzieć to da znać - więc oczekiwanie kolejny tydzień . Po 18 dniach -otrzymanie wiadomości e-mail ,ze po próbie wielokrotnego kontaktu ze mną zostały wybrane inne osoby do następnego spotkania z Dyrektorem . Pytanie zasadnicze do Pani , które wcale nie dzwoniła jak podaje "wielokrotnie " już gorszej nie kompetencji nie widziałem i kłamstwa jakiego tu doświadczyłem na rozmowie do tej firmy . Kto zatrudnia takie osoby ? Jak można tak odpisać komuś ,ze dzwonił a nie dzwonił . To Ja pisałem tydzień po 1 szej rozmowie do rekruterki i się pytałem . Nie polecam kłamią w żywe oczy i robią z ludzi durni . Taka jest prawda - nie polecam szkoda czasu na dziadostwo .
Kto zatrudnia tak nie kompetentne osoby ,? proponuję zadać sobie takie pytanie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Muszę zapytać co to się dzieje może ktoś wie ten skep w Tarnobrzegu to się zamyka czy co bo ta załoga co została to jak nacpana ten mały z broda jakiś roztelepotany ręce mu się trzęsą i ta kobieta zero wiedzy chciałem kupić drzwi ale nie ma, z kim rozmawiać ona nie wie nic pomiaru nie ma kto zrobić Faktycznie mówią na mieście że komfort się zamyka ale to tak wygląda z tą obsługa Nie polecam są lepsze sklepy sklep to jednak ludzie którzy tam pracuja
Faktycznie ta kobieta co została nie nadaje się pracować w tej branzy to trzeba mieć jakieś pojęcie i wyobraźnię a nie chowani się za cudzymi plecami to nie stacja paliw Tak wygląda że to koniec tego sklepu
A ja dziś byłem i remont robią, wiec będzie pięknie. Nie wiem co wy chcecie od obsługi. Ja jestem zadowolony z zalupów- doradzili dobre podłogi. Namówili na montaż A może to ciebie zwolnili i dlatego tak jazgasz?
Byłam w ubiegłym tygodniu chciałam kupić dywan powiedział mi ten z broda że będą w poniedziałek byłam we wtorek wczoraj a on mi mówi te słowa co niby ty że będzie pięknie więc kto to pisze o tych panelach ta smiszna załoga czy klient? a faktycznie tak się telepal jak by tydzień pił Powiedziałam że nie przyjdę więcej do tego sklepu nie polecam
To kto w końcu taki niezadowolony? Ja również dokonywałem tam zakupów w ubiegłym tygodniu i jestem bardzo zadowolony. Doradzili, pomogli i nie mogę powiedzieć żeby się tam ktoś nie znał na tym co robią. Co do zatowarowania to podejrzewam, że w obecnym czasie może się coś opóźnić. Trzeba troszkę wyrozumiałości okazać lub poszukać gdzieś indziej ;) To chyba nie jedyny sklep z dywanami w tbg. Pozdrawiam
Też to usłyszałam będą na sklepie bedze pięknie ale czyto jest najważniejsze że będzie pięknie przecierz to nie remont tylko przewiezione meble ze zlikwidowanego sklepu w Przemyślu i towar też bez ściemy a nie nowa kolekcja
A skad wiesz, że ze sklepu z Przemyśla biora meble? Dalej szpiegujesz, mimo, ze Cię (slusznie!) wywalili? Chyba nikt cie (celowo z malych liter!) Nie chce zatrudnic, skoro ciągle tu przesiadujesz i najezdzasz na sklep, który funkcjonuje calkiem dobrze! Moze wlasnue dlatego, ze pozbyli sie takich jak ty.
Właśnie tak doradza tą kobieta co tam pracuje że są inne sklepy jak się nie podoba Jaka wiedzą taka porada z wielką korzyścią dla konkurencji Skorzystałam dzięki
Nie wiem, mnie tam nic takiego nie spotkało jako klienta, dlatego uważam ze należy im się dobre słowo, bo ja wyszedłem zadowolony. Choć wiem ze zazwyczaj zostawia się opinie jak coś komuś nie spasowało, ale wydaje mi się ze to portal bardziej dla pracownikow. Zaglądam tutaj sprawdzając różne firmy, ponieważ rozglądam się za nowa praca i raczej widząc ich podejście do klientów nie chciałbym zostać pracownikiem w komforcie żeby czytać lub usłyszeć ze ktoś się wyżywa, bo miał gorszy dzień. Polecam wrzucić na luz. Pracownikom i tak dziękuje za fachową obsługę. Pozdrawiam
Biedni wystraszeni ludzie ja byłam na sklepie i ta kobieta duża bladyna dość głośno o tym mowila do chyba Jacka? Rozpakowywali samochod Co to za jakieś oskarżenia szok
Ja tam wiem jak by nie mieli za uszamito nie byli by wystraszeni Przyczynili się do zwolnienia najlepszych pracowników to teraz się telepią
Sklep komfort to jakaś kpina. Zakupu dokonałam 24 kwietnia, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru za ponad 3000zl.Musialam przekładać pracę i odwoływać pracowników. Na moje maile ani jednej odpowiedzi. Kompletny olew! Na infolinię się dodzwonić graniczy z cudem. Tak naprawdę sprawa nadaje się do zgłoszenia na policję i do inspekcji handlu. Wierzyć się nie chce, że tak duży i tak znany sklep na całą Polskę w ten sposób traktuje klientów.
W takim razie zgłoś to nie czekaj dłużej to jest spora kwota zreszta nawet gdyby to było 50 zł to to są Twoje pieniądze przecież
Potrzebujemy się zgrać żeby nie tkwić w tym 0.8. i pensji poniżej godności. Trzeba pokazać że pracownicy też są ważni. Jak nie teraz to nigdy. Dostałam kontakty do zakładowej solidardosci i mogą pomóc w zorganizowaniu reprezentacji pracowników. Dajcie pomysł jak mniej oficjalnie się dogadać, trzeba tylko kilka chętnych pierwszych osób żeby to formalnie wprowadzić. Trzeba pierwszych podpisów do wprowadzenia związku. Jeden nasz sklep to za mało. Róbmy coś, trzeba zrobić pierwszy krok.
Które miasto? Mamy chętnych :) tylko nie wiem ile Jeszce wytrzymają w tej robocie :(poki czegoś nie zrobimy
To co aktualnie dzieje się w firmie: - zabranie pensji i etatów plus premii -brak pracowników w sklepie i na MC -brak towaru na MC -SAP -skrócone godziny pracy sklepu -brak osoby do sprzątania wielkiej powierzchni sklepu -brak informacji ze strony firmy jakie plany w ogóle na kolejne miesiące -brak jakiejkolwiek motywacji do pracy ze strony pracowników Klientów sporo, utargi wysokie a nic za tym nie idzie, co najwyżej skargi od klientów za czas oczekiwania na obsługę, za brak towaru w dostawie itd. Pracownicy chcą pracować, dają z siebie wszystko i w imię czego? Nie rozumiem obecnej polityki tej firmy i jest to przykre, jak traktuje się ludzi, którzy każdego dnia przychodzą do pracy i chcą walczyć o ta firmę, ale firma nie chce walczyć o nich.
Chyba z konia spadlas. Nie masz pojęcia z kim pracujesz w komforcie.(usunięte przez administratora) Wiem co mówię bo męczyłem się z takimi pajacami ponad półtora roku. Nikt nawet nie ruszy palcem żeby się do Ciebie przyłączyć bo wyleci z roboty razem z Tobą hahaha. Dobrze że już tam mnie nie ma.
Nawet nie wiesz ile zaszkodzić można temu układowi. Pewnych skutków nie przewidzieli. A ludzie bywają bardzo mściwi.
Nie wiem o czym piszesz. Zanim ''zaszkodzisz'' komukolwiek to wylecisz z roboty. Inni widząc, że jestes na wylocie nie kiwną nawet palcem, żeby stanąć w Tw obronie. Mało tego. Zawsze znajdzie sie wazelina, która będzie chciała ugrać coś Twoim wylotem z firmy. Prawda jest jednak taka, że Komfort ledwie zipie. Chyba w główkach pomieszało się ludziom myślącym, że dawne słodkie czasy pierdzenia w stołek, chowania się przed klientami za dywanami i palenia fajek na zapleczu wrócą. Nie trać czasu na wojowanie tylko szukanie roboty!! Co Ci da, że może jakimś cudem ''wygrasz'' (cokolwiek miałoby to dla Cb znaczyć) jak firma nie zapłaci Ci za pracę tak jak setce innych osób. Kolejnym etapem zmian w Komforcie będzie likwidacja sklepów, gdzie relacja przychodu do kosztów najmu jest najgorsza. Pewnie też przy okazji zajmą się ujednolicaniem zarobków pewnych grup. Np zastępców i kierowników sklepów, bo ci z dawnych łazienek zarabiają zdecydowanie za dużo, a to kolejna oszczędność.
Widać że nie masz pojęcia o czym piszesz jeśli chodzi o zarobki w łazienkach. Tak się składa że to kierownicy z podłóg zarabiają niebotyczne pieniądze za nic. Byli niebiescy mogą tylko pomarzyć o takich sumach a zapierdziel fizyczny mają o wiele większy niż czerwoni. A to że czerwony komfort ledwo zipie wiadomo od dawna. Szkoda że położyli w tak szybkim czasie łazienki w których obrót po fuzji spadł tak że aż żal patrzeć
Nie zapominaj że kierownicy z lazienek to teraz zastepcy kierowników. Zarobki na poziomie 4200 netto podstawy to o wiele za dużo jak na zastępców. Wiem więcej iż ci się wydaje. Dla porównania zastepcy kierowników w dywanach mają 4500 brutto podstawy. Pytam się więc czy myślisz A może tylko udajesz. Pracowalem w lazienkach wiec wiem jak straszne pracują dawni kierownicy. 1 na 5 może stara się. Reszta to rozpuszczone cwaniaczki. Jak jest promo to mają wolne. Jak świata to zawsze mieli wolne przez 2 tyg. To ja na takich zarabialem a oni nawet nie mieli pojęcia o tym co dzieje się w salonie.
Uuuuu to chyba pracowałeś w jakimś cudownym salonie który nie istnieje. O łazienkach wiem znacznie więcej niż myślisz gdyż sam byłem kierownikiem jednego z lepiej prosperujących i zarobki o których piszesz są wyssane z palca. Gdybym tyle zarabiał ja czy moi koledzy to nikt by się nie zwalniał. Przykro mi że trafiłeś na kierownika nieroba ale lajf is brutal i czasem tak jest.
Hahaha ciekawe kto i kiedy Cię zatrudnił na o wiele niższej stawce. Pracowałem z 3 kierasami z łazienek. Widziałem ich zarobki na wlasne oczy. Jeden miał podstawy 4200 netto. Drugi tak samo. Trzeci wyleciał ale miał 4500 netto podstawy. Nic nie wiesz człowieku. To że wyciupciali Cię na kasę nie znaczy że coś wiesz. Dodam tylko że 2 pierwszych managerkow o których wspomnialem pracuje ponad 3 lata.
W tej firmie nie ma już kierowników którzy pracują 3 lata jakbyś był dobrze zorientowany to byś wiedział że albo odeszli albo zostali zwolnieni. Tak naprawdę stażem ponad 3 letnim może pochwalić się na tą chwilę jeden. Wprowadzasz straszny haos na tym forum a wiedzę masz znikomą i zapewne nie rozróżniasz brutto od netto.
Takie zarobki nie występowały wśród kierowników kla. Może u ciebie w sklepie kierownik tyle miał bo pracowałeś w jakimś wielkim mieście ale to zwykły przypadek. Takie i o wiele większe pieniądze zarabiają przecież kierownicy komfort podłogi
Jest jeden.. Jedna, Komfort Magnolia Wrocław.... ???? Mistrz co się zowie by kurowa nie powiedzieć.
Po pierwsze chaos pisze się przez "ch". Po drugie wykazuję twoją niewiedzę i to Cię boli. Po trzecie staż 3 albo prawie 3 lata nic nie wnosi. Widziałem papiery managerów na wlasne oczy i inne dane wiec mi kitu nie wciskaj bo jesteś zapewne zwykłą sprzątaczką. O tym świadczą twoje koszmarne błędy ortograficzne. Pojecia nie macie ile zarabiali i zapewne zarabiają dawni kierownicy z łazienek. Na tym właśnie daliście się wyciupciać ku chwale managerów.
(usunięte przez administratora) widziałeś. Kolejny patol z czerwonych, który może buty łazienkowym pucować. Jak by Ci pozwolili, w co wątpię, bo się brzydzą tego syfu z którym przyszło im pracować. To są profesjonaliści, którzy musieli się połączyć z (usunięte przez administratora)czerwonych.
Dopóki ciągną kasę od Państwa z Tarczy to 0,8 etatu pozostanie bez zmian. Komfort inaczej musiałby oddać cały hajs, który pobrał z tarczy. Pytanie kluczowe czy Komfort pobiera kasę z tarczy tylko na nasze podstawy (niezgodnie z umowami jakie mamy) czy pobiera kasę na podstawę i premię regulaminową (tak jak jest w umowach pracowniczych)? W tym drugim przypadku gdzie idzie kasa na nasze premie, których nie dostajemy już od kwietnia? Jedną gafę w/s premii za marzec papugi Komfortu już strzeliły i PIP szybko ich zweryfikował. Jak ktoś ma dojście do informacji jaki wniosek na pomoc z tarczy został złożony to i może to jest warte weryfikacji, w końcu większość sklepów plany minimum zrealizowało więc i premia się należy, zgodnie z regulaminem... Co do zakładania związków, jak przedmówcy napisali prędzej dostaniesz druk z wypowiedzeniem niż pozwolą Ci założyć organizację wewnątrz firmy, która będzie chronić interesy pracowników. Tu pracowników traktuje się na zasadzie "ciesz się, że masz miejsce pracy", na każdym kroku jak się odezwiesz próbując udowadniać, że to nie my Pracownicy utrzymujemy ten cyrk i dzieci we mgle z zarządu - tylko oni nas.
O co chodzi z ta premia za marzec? Druga sprawa, że ten regulamin premiowania to jest tak co chwile zmieniany, żeby jak najmniej dać pracownikowi kasy.. Co do tarczy, to też ciekawe podejście - lepiej z tego hajs mieć, niż zwiększyć etaty i zarabiać pieniądze.. A klientów trzeba ze sklepu wypraszac, bo godz 18 więc sorry.
A co ze zwolnieniami? Ludzie dostają wypowiedzenia i jak to ma się do tarczy???
No to bel pol zaorał rynek. Nie zamknął sklepów. Nie zwolnił ludzi i zrobił wynik... Tym różni się firma zarządzana przez właścicieli a przez menaagerow
Komfort to co najwyżej mógłby Bel-polowi buty czyścić, a i to nie wiadomo czy by dobrze zrobił
Pogadaj sobie ciekawostki. Bel pol dał moim kumplom 50% przestojowego. Jakieś 1300 netto na miesiec. Szkolenia system organizacja denna jak w komf. Pół bel polu to ludzie z komfortu więc nie opowiadaj bajek że to raj bo to dokładnie kopia mentalności ludzi z komfortu tylko że kierownictwo inne.
Pół komfortu tam uciekło właśnie dlatego ze jest lepiej... Więc schowaj te swoje mądrości między bajki
Mam kontakt z tymi którzy odeszli. Potwierdzają że to podobne (usunięte przez administratora) tylko nadal działa. Brak szkoleń. Brak palet zeby załadować i skladować towar. Managery z komfortu powielaja swoje durne nawyki np nie odbieranie telefonów od klientów. Kogo uczysz czlowieczku? To że dużo ludzi uciekło nie znaczy że polepszylo swój los. Myśl!
A ja znam takich, którzy odeszli do Bel- Polu, a teraz chcą wrócić z podkulonym ogonem do Komfortu, żenada roku i brak godności.Tam podobno mimo wszystko trochę ciężej się pracuje, inny system, itp. więc wolą wrócić na stare śmieci i dalej nic nie robić pod okiem Kierownika, który też niewiele robi.
Zgadzam się. Nic nie robić. Nie odbierać telefonów. Chować się za paletami. Na koniec narzekać.
Masz rację. Czytam te wypociny i zastanawiam się jak bardzo zdesperowani są zwolnieni pracownicy że non stop umieszczają tu negatywne opinie o firmie. Polecam zacząć szukać pracy, bo w obecnych czasach z łezką w oku ( w pozytywnym tego określenia znaczeniu) będziecie wspominać pracę w Komforcie.
Po co mam szukać pracy jak komfort płaci mi 3 miesiące za siedzenie w domu, jeszcze odprawę dają.. :D
Jak zobaczycie nowy system premiowy to pęknięcie że śmiechu.
Z tego co tu widzę.. Coraz "lepiej się dzieje" w sklepach Komfort w całej Polsce. Ktoś kto nie ma pojęcia zatrudnia byle kogo do pracy? Pijacy, (usunięte przez administratora) i kto jeszcze? Nikt tego nie weryfikuje? Kto za to odpowiada? Taka jest wizytówka Komfortu? Jak klienci mają mieć zaufanie do takiej obsługi..Dużo się o tym mówi, nikt z tym nic nie robi. To jak ma firma dobrze funkcjonować? Niezły film można by było nakręcić o tym wszystkim. Może w końcu ktoś wpadnie na ten pomysł. Powoli, nawet teraz w czasie pandemi "jeszcze Pracownicy" otwierają oczy i zaraz ich nie będzie bo już są na etapie nowej pracy. Odejdą a za chwilę na ich miejsce wskoczą Ci "lepsi" którzy mają problemy z uczciwością. Niezła wizytówka firmy, niezły bałagan. Znajomi współczują i śmieją się w twarz gdzie my pracujemy. Juz niedługo.. Trzymam kciuki za tych prawdziwych, znających się na tej pracy jak mało kto i uczciwych. Nie wiele Nas zostało. Dla takich ludzi zawsze się znajdzie jak nie ta to inna praca. Powodzenia
Sklepy otwarte 10 - 18??? Żarcik? To sklepik u Zdziska na bazarku z zegarkami? Jak właściciel ma zarobić jak mu tak otworzyli sklepy? I to jeszcze od pon do piątku i po 2 osoby na sklepie.. Klientów pełno a teraz obsady brak bo wszyscy na 0,8. Genialny ktoś miał plan.. Ale chyba robić tak by nie zarobić. U konkurencji wszystkie sklepy otwarte i kolejki przed nimi a my grzecznie do 18 i tak żeby na dobranockę zdążyć. Przywrócić pracownikom etety i oddać premię. A może obniżyć koszty tam gdzie idą na (usunięte przez administratora) Zmiany, zmiany, zmiany. Chcemy ich jak najszybciej i ludzi tylko tych którzy znają się na tym biznesie. Po ponad połowa robi tylko dobrą minę a pojęcia nie ma.
Osobiście nie tęsknię za pracą w sobotę. Przy obecnych warunkach pracy czyli skróconym etacie do 0,8 oraz brakach kadrowych w zupełności wystarczy mi praca od poniedziałku do piątku. Klientów dużo i to konkretnych. Nie ma kiedy zjeść lub skorzystać z wc. W życiu bym nie powiedziała że tak dobrze mogą smakować zimne frytki, które dostarczone czekają z min 2 h na konsumpcję. Uśmiech na twarzy kiedy uda się wyjść z pracy o 18:30... dlatego przy obecnych warunkach cieszę się że chociaż ten weekend jest wolny na regeneracje sił. Nie wiem może w rolki trzeba zainwestować żeby się szybciej przemieszczać. Żeby nie było żart ????
Teraz faktycznie Dużo konkretnych transakcji. Nie tęsknie za sobotami. Kto ma zrobić zakupy i tak znajdzie na to czas w obecnych godzinach funkcjonowania sklepu.
Ponieważ jakiś czas temu pisałam na tym forum , ze firma Komfort nie zapłaciła należnego mi czynszu za wynajmowany lokal, chciałam poinformować , ze zaległość, po wynegocjowanym upuście, została uregulowana . Myślę więc, ze zator w płatności spowodowany był niepewną sytuacją związaną z pandemią i nagłym spadkiem sprzedaży na nieoczekiwaną skalę. Wydaje się, ze firma chce pozostać na rynku i jest otwarta na dialog, więc warto rozmawiać, aby osiągnąć kompromis zadowalający obje strony ... czasy są trudne dla wszystkich...życzę oczywiście wszystkim na forum pozytywnego rozwiązania problemów ...
Prawnicy Komfortu zrobili swoją robotę :) , teraz trzeba będzie umieścić sprostowania na wszystkich portalach, na których Pani pisała negatywne komentarze.Każdy sposób na odzyskanie zaległości jest dobry, szkoda tylko, że nie można było od razu się dogadać, tylko jak zwykle firma Komfort budzi się jak robi się koło niej smród, wizerunek leci na łeb na szyję
@Straszne Jakkolwiek zaskakujące to dla Ciebie nie jest, nikt niczym mnie nie postraszył i pomimo, ze uważam, ze dialog został podjęty zbyt późno , ponieważ wcześniej napisałam, ze firma nie zapłaciła , po spłaceniu długu poczułam się w obowiązku tez o tym poinformować . I nie ma w tym żadnej ideologii ani trzeciego dna . Ale szukać zawsze można :)
Ten sklep robi taki obrót że podnieść im trzeba cYnsz a nie negocjować. Nigdy z niego nie wyjdą...
Generalnie widać po fuzji brak pomysłu na "łazienki". -teraz łazienki robią 1/4 tego co przed fuzją -fiori to gwóźdź do tego biznesu -wszyscy w koło robią dobre obroty już na początku sezonu, a w komfort wizja że u konkurencji słabo -działanie działu zakupów porażka, klient pyta co z towarem a okazuje się że po 2 tygodniach nikt z centrali tego nie zamówił mimo, że sklep pobrał zaliczkę -zwykłej baterii nie można kupić od ręki, bo tylko na zamówienie. Np cieknie ci bateria to czekasz 2 tygodnie na zamówienie, czy idziesz do marketu i kupujesz od razu -prezes powinien pojeździć po sklepach i zobaczyć jak to jest -właściciel raczej polegnie z tym biznesem -w dużego obrazka wygląda to jakby ktoś celowo chciał zniszczyć tę firmę -po całym covid za 3 MC rynek się odbije a ludzie z komfort sami uciekną do innych firm - plus tego że konkurencja przejmie ten rynek, zawsze to alternatywa. -jak komfort utrzymał sie na rynku tyle lat cud, właściciel powinien wprowadzić tam zmiany, bo obecny zarząd brnie w (usunięte przez administratora) i tylko przeżuwa jego pieniądze -góra zwalnia ludzi bo sama boi się o swoje stołki ale to salony utrzymują tę firmę -zamiast robić akcje -20% zróbcie akcję bez VAT I ja koniec najważniejsze: Mamy jednego szefa, klienta bo wystarczy że zrobi zakupy gdzie indziej.
Pytanie za 100 punktow: Ile w kadencji naszego prezesa sklepów przybyło a ile ubyło? O czymś to świadczy
Sama lepiej bym tego nie ujęła.... Byłam tam zastępca kierownika dokładnie tak to wygląda i najlepsze ze nikt i nic nie jest w stanie zmienić kierunku katastrofa ale ja już płyne na innym statku i w innym kierunku
Witajcie Pisze tutaj z myślą ze może przeczyta tę wiadomość ktoś zarządzający tą firma ... Pracowałem w tej firmie parę lat i można by było książkę napisać trafiłem na sklep gdzie była wspaniała załoga i naprawdę super kierowniczka która stała murem za pracownikiem nawet złego słowa nie mogę powiedzieć na byłego dyrektora był bardzo kompetentny niestety został zwolniony a kierowniczka odeszła sama.. Przyszła nowa pani „kierownik„ która od samego początku źle zaczęła wprowadziła szereg zmian dużo zamieszania nie mając pojęcia o towarze o sprzedaży nie wiem skąd ją wzięli ale porażka.... Brak grafiku brak listy obecności brak wiedzy o prowadzeniu dokumentacji po ponad miesięcznym szkoleniu nie umiała ogarnąć niczego i tak już zostało posługiwała się nami co należało do jej obowiązków tak rządzi że skończyła się super sprzedaż załoga się rozpadła ludzie pouciekali a ja na szczęście zostałem zwolniony z czego się bardzo cieszę Dostałem nową pracę lepiej płatną kierownik do rany przyłóż czego mi tylko żal naszej starej ekipy tych ludzi z którymi pracowałam tyle lat Ostrzegam ludzi którzy chcieliby tam zacząć pracę nie warto za te pieniądze Szkoda nerwów zdrowia... Pozdrawiam wszystkich byłych pracowników i życzę powodzenia!!!
Pracuję w sklepie w Warszawie i przestoju nie było i jesteśmy na całym etacie , mamy jedynie zamrożoną część premii ale to w obecnej sytuacji raczej zrozumiałe a Komfort cały czas na 0,8 etatu i raczej w czerwcu dalej tak będzie , niedługo otwieramy nowy sklep więc zapraszamy
Nic nie zmienicie. Skoro od lat dzieje się źle a regionalne bez wyników siedzą. Zarząd siedzi.. Co chcecie zmienić? Chyba pracodawcę...
Po połączeniu z łazienkami zamykają salony łazienkowe, które nawet nie mają 2lat. Zastanawiam się gdzie w jakiej sieci jest takie marnotrawstwo inwestycji. Tak przewalają kasę na lewo i prawo, że szok. Dla przykładu salon przed połączeniem robił zawsze progi planów po połączeniu nawet nie mógł kręcić 50% swoich możliwości. Serio stwierdzam, że ta firma jest zdrowo p... na Cieszę się że powoli opuszczam szeregi tej firmy. Mógłbym tu wiele napisać ale to nic nie zmieni, ta firma musi sięgnąć dna aby się odbudować, bo teraz tylko uciekają od problemów i zamiatają je pod dywan.
Czerwiec 2019: "Polska za ciasna dla Komfortu." "Komfort zbliża się jednak do takiego momentu, w którym nie ma już ucieczki od zagranicznej ekspansji." Pytanie bez nagrod: Kto to powiedział rok temu?
Czerwony Komfort położy Łazienki. Zwalniają ludzi którzy się znają na robocie i towarze. Zostają tylko Ci którzy nic nie robią. Ci którzy chcieli zmienić coś na lepsze poszli na zieloną trawkę
Chyba to taka polityka firmy. Żal tylko ludzi, których zwolnili bo im się chciało. A tym co zostali, to wszyscy wiedzą. Wszyscy z wyjątkiem zarządu. Cha cha cha. Ryba psuje się od głowy...
Panie Wojciechu Doniec czy coś Pan z tym robi co ludzie piszą czy dalelslucha tych leni regionalnych niech ich pan zwolni bo tu jest ogromna strata pieniędzy to ludzie bezmozgu pasozyty
Tylko on jedyny z tych z neonetu wyglądał na porządnego faceta Ja jednak Wierzę że zrobi porządek i zwolni tych gnojków regionalnych przez nich tylko komfort ma kłopoty i to duze
A powiedz mi kto sie najbardziej kumpluje z tymi "gnojkami". Nikt nikogo nie zwolni wyżej niż sklepy, A DR będą tylko wymyślać kolejne sposoby jak "przechytrzyć" Fiori żeby wykręcić kolejna premie.
Sądząc po mailach od WK i SU Centrala jest częstym gościem na tym forum ????????????????????
Naprawdę nie widać aby wyciągali jakieś wnioski wystarczy popatrzeć w jaki sposób zwalniali pracowników nikt tego nie widział przecież podpisywał wszystko Umiński podpisywał co mu podstawili?
Centrala się tak stara to jakiś żart podane mają jak na dłoni wykroczenia jakie są robione na sklepach przez regionalnych i co i nic kiedyś to po prostu było niemożliwe było wszystko sprawdzane natychmiast i regionalny który wiedział że jest coś wbrew prawu wylatywał z pracy a teraz wszystko pod dywan co to jest? Panie Wojciechu niech Pan nie przymyka oka na te sprawy bo to nie poprawia kondycji firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sklepy Komfort S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Sklepy Komfort S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 109.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sklepy Komfort S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 78, z czego 2 to opinie pozytywne, 51 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sklepy Komfort S.A.?
Kandydaci do pracy w Sklepy Komfort S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.