To (usunięte przez administratora) i jedna wielka skorumpowana (usunięte przez administratora) wyłudzają pieniądze nie dostarczając towaru. (usunięte przez administratora)Szkoda mi bardzo zwolnionych pracowników.
komfort to wielki (usunięte przez administratora) zamówiłem panele on line przelałem pieniądze i nic.żadnej informacji nie mogę uzyskać na infolini.Zgłaszam sprawę do sądu o (usunięte przez administratora) i upadłość firmy.(usunięte przez administratora)
Prawda jest taka, że kierownicy czerwonego komfortu najpierw odstrzelą dawnych niebieskich, bo taki mają przykaz. Do tego dochodzi kto kogo lubi i rzecz jasna co myśli regionalny, który zresztą jest z czerwonego. Najpierw degradowało kierowników niebieskich na zastępców a jak przyszła okazja z powodu wirusa to bez skrupułów zrobili czystkę. W jednym salonie kierownik czerwonych powiedział zastępcy z niebieskiego że musi szukać pracy bo on potrzebuje miejsce dla zcy z likwidowanego sklepu z podłogami. Prosto w oczy powiedział że mają chronoc swoich, tzn. Czerwonych. Mega przykre
Czy ktoś wierzy że ta firma przetrwa tego koronawirus i ten przestój? Ile czasu? SAP to taki mały, albo i duży gwóźdź.Moze cZas na zmiany? Od góry a nie od dołu.
Tylko my to widzimy? Zarząd ślepy czy o co chodzi?Jak nie wiadomo o co ,to..... Many, many, many. A ten właściciel to spoko gościu, szkoda że nie ma pojęcia co tu się wyprawia.
Tu nie chodzi o ratowanie firmy... Zwolnienie 200 osób z czego spora część będzie na 1-3 miesięcznych wypowiedzeniach bez świadczenia pracy + odprawy to nie jest ratowanie firmy, tylko finansowe dobijanie. Bez problemu ten sam efekt można było osiągnąć ograniczając wszystkim od góry do dołu wynagrodzenia do 80%. Słaba kondycja firmy była tylko pretekstem do wycięcia na umowach na czas nieokreślony pracowników niewygodnych dla osób decyzyjnych.Szkoda w tym wszystkich pracowników, którzy zostali zwolnieni, pracowników, którym nie przedłużono umowy i klientów, z których spora część może nie zobaczyć prędko swoich zamówień. Do tego teraz wjeżdża 50-80% wynagrodzenia bez aneksu i premia zawieszona do odwołania. Aneks pojawi się zapewne dopiero w maju i kto nie podpisze wyjazd, żeby teraz nie było to traktowane jako ciągłość zwolnień grupowych. Zaczynam żałować, że ominęły mnie zwolnienia grupowe, bo Ci co zostali wyjdą na tym gorzej niż Ci, którzy odeszli i przez X miesięcy mają pełne uposażenie + czas na szukanie nowej pracy. Ci co wylecą za miesiąc, będą w czarnej (usunięte przez administratora)
Na pewno ma świadomość bo jeżeli by tak było to zwolniłby tych głąbów regionalnych co nie mają pojęcia o rządzeniu tylko kumoterstwa każdy wie zwalniają ludzi traktują jak śmieci a zostawiają tych co się nimi manipuluje coś za cos A ci kierownicy pożal się Boże z odzysku z neonetu kto na to pozwolił Sołowow to poważny gość ale ludzie na górze nie do końca lojalni wobec prezesa
Kazdy kto nie wiszi problemu nie chce go widzieć. Pytanie co tylko za tym stoi.kasa? Poprzedni zarzad nie cisnal na cbp. Nie?
Nic tam nie ma o przyjęciach do komfortu To jest propozycja dla innych firm które aktualnie szukają pracowników Komfort chce im polecić zwolnione osoby Przynajmniej ja tak to zrozumiałem
Nie sądzę że to jest aż taka dobra wola i troska.... ???? Nie wierz w bajki. Proszę.
Zmiana warunków umowy na podstawie Tarczy Antykryzysowej nie wymaga wystawiania aneksów do umowy. Dostajesz 80% albo rezygnujesz. Firma robi to w celu ocalenia miejsca pracy i nie musi dostac twojej zgody na to. Potwierdzone przez prawnika.
Zaproszenie telefoniczne na rozmowę online . Następnie godzinna rozmowa merytoryczna . Przebieg zatrudnienia , doświadczenie , badanie obszarów kompetencji miękkich . Pytania jak byś się zachował podczas danej sytuacji z klientem . Oczekiwanie na etap drugi który miał nastąpić do 2 tygodni z Dyr Regionalnym . Po tygodniu odzewu zapytałem drogą e-mail odnośnie następnej rozmowy . Odpowiedz Pani rekrutującej była taka ,ze jak coś będzie wiedzieć to da znać - więc oczekiwanie kolejny tydzień . Po 18 dniach -otrzymanie wiadomości e-mail ,ze po próbie wielokrotnego kontaktu ze mną zostały wybrane inne osoby do następnego spotkania z Dyrektorem . Pytanie zasadnicze do Pani , które wcale nie dzwoniła jak podaje "wielokrotnie " już gorszej nie kompetencji nie widziałem i kłamstwa jakiego tu doświadczyłem na rozmowie do tej firmy . Kto zatrudnia takie osoby ? Jak można tak odpisać komuś ,ze dzwonił a nie dzwonił . To Ja pisałem tydzień po 1 szej rozmowie do rekruterki i się pytałem . Nie polecam kłamią w żywe oczy i robią z ludzi durni . Taka jest prawda - nie polecam szkoda czasu na dziadostwo .
Kto zatrudnia tak nie kompetentne osoby ,? proponuję zadać sobie takie pytanie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Cóż oszuście ! Mistrzowie oszusta tacy (usunięte przez administratora) :P miej my nadzieje ze wystarczy. Kierownik ma fajnie ludzi od tego!!! Żal mu tu dać ? Ja się do jakokosci nie będę już odzywał bo to wstyd !!!!
Komfort... Firma łamiąca wszelkie zasady :bhp, procedury które sami wymyślają a mają tak wiele wspólnego z standardem obsługi że aż powinien się ktoś temu przyjrzeć. Wspomnę też o kierownikach z nadania i dyrektorach co to mikrofale sprzedawali a teraz sprzedają podłogi z tą różnicą że podłogę kupuje się na lata....
Jak już o regionalnych to ten z Rzeszowa nie ma chyba gorszego manipulanta i kombinatora jemu wogole nie zależało na firmie tylko jak wyciągnąć kasę do swojej kieszeni Nadzieja tylko że dadzą mu kopa
(usunięte przez administratora)
Ci z paneli robia robotę. Bo dzialaja dluzej. Ale fakt jest bałagan a po polaczeniu jeszczw większy
PiP został poinformowany o zaistniałej sytuacji. Z tego co wywnioskowalem jeżeli komfort nie wypłaci nam premii która się należy za marzec A nie ma w regulaminie zapisu o odroczeniu premii będziemy mogli złożyć sprawę do sądu pracy o odsetki 1 tydzień 100% więcej 2 tydzień 200% 3 tydzien 300% itd... Działania komfortu ciągną firmę na (usunięte przez administratora)
Kto ci takich bajek naopowiadal? Bierzesz jakies leki? Zgłoś to do PIP anonimowo będzie większa beka z ciebie. Wszyscy podwiną ogonek a ty i tak będziesz musiał wyrazić zgodę na ujawnienie danych. Ciebie zwolnią a reszta zostanie w tym bagnie i będzie trzesla gaciami.
Nie wiem o czym belkoczesz. Po pierwsze jako jeden z pierwszych sam się zwolnilem z komfortu i oczywiście znalazłem inna pracę. Po drugie mam już za sobą sprawy w PIP i wiem dokładnie jak to wygląda i jak ludzie trzęsą portami jak dochodzi do konkretów. Jak 10 osób się rzuca to zazwyczaj Max 2 mają jaja a reszta to gadające łby. Sprawę w PIP wygrałem. Nie wiem o co chodzi w twoim komentarzu. Myślę że to po prostu bezmyślność i pisanie co popadnie. To smutne.
Dziś jest 10 kwiecień. Zamówienie złożone 30 marca i opłacone nikt nie jest w stanie poinformować kiedy je otrzymam. Zwykłe (usunięte przez administratora)
opoznienie w kwietniu to niekoniecznie wina Komfortu - wielu dostawców w tej chwili pisze, ze opóźni dostawę kranu czy listwy. Wtedy i Komfort nic nie poradzi. ale poinformować powinni uczciwie..
Najwazniejsze aby wasze nazwiska staly sie synonimem jakości :) znacie to?
Remo kremo, o regionalnego, czy o kierownika sklepu pytasz?
Kiedy w koncu tego warszawskiego zwolnia? Niewiedza. Brak zdolnosci. Masakra....
Od 1 kwietnia czy też mają firma zakańcza współprace z CBP bo doszły słuchy Sołowowa że traci na tym - sklepy w większości jak nie wszystkie dają klientowi w prezencie CBP.
Niech Sołowow się naprawdę dowie gdzie uciekają w skali roku miliony. Przeciętny kierownik poda przykłady marnotrawstwa a cbp to przy tym pikuś. Kosmiczne stawki usług, firm zewnętrznych, brak koordynacji i analizy skuteczności działań za które się płaci.
Jeśli to prawda to całe szczęście że w końcu nie będzie tego gównianego CBP Dr cisnęli a pracownicy zjeżdżali rabatem żeby mieć święty spokój.
Pracownicy mieli w oczy mowione.dawaj rabat i cbp bo trzebs to wyrobić. A ta fima lukasza co to za twor ? Eswuk. To broker czy jak?
Wszyscy to wiedzą źle dobierani byli regionalni jak ciągnęli premie na cbp na naginaniu sprzedaży Kombinowanie polecanie kierowników i branie za to kasy a potem taki głąb polecony robił co ten chciał Dyrektor Umiński powinien od nich zacząć zwolnienia a nie od uczciwych ciężko pracujących ludzi którzy lubili te prace
Od kilku dni czytam co w Komforcie sie dzieję... aż głowa boli. Jak wygląda aktualny status? Czytałem że pozamykane sklepy na 3 miesiące? Obsługa tylko online? Jak to wygląda. Jak wyglądają zarobki w Komforcie (do ręki)? Pamiętajcie że dla dobrych handlowców znajdzie się miejsce wszędzie.
Zastanawia mnie dlaczego ci co dostali wypowiedzenie zostali zwolnieni że świadczenia pracy kierownicy boją się żeby im nie patrzyć na ręce przecież to jest naciąganie firmy jeszcze bardziej ci ludzie mogliby pracować jeszcze w większości przez 3 miesiące naprawdę oszczędności! Naprawdę czy ktoś tego nie widzi?
W każdej dużej (rozgarniętej... akurat do do Komfortu nie pasuje) organizacji, przy zwalnianiu jesteś zwolniony z świadczeń. Dlaczego? Ano dlatego że historia zna nie jeden, nie dwa, nie dziesięć przypadków że osoby zwolnione zrobiły więcej szkód niż korzyści (źle zamówić towar itp.) wiedząc że i tak nie bd. pociągnięci do odpowiedzialności itp.
Wie ktoś, kto reprezentuje Pracowników w firmie? Rozumiem, że pracodawca chce skorzystać z Tarczy Antykryzysowej i stąd obniżka pensji.. Ale co z tymi którzy nie należą do PPK i reprezentują samych siebie? Ich to porozumienie chyba nie dotyczy? I co z premiami za marzec? W regulaminie nie jest opisane że mogą być wypłacane z opóźnieniem... Rozmawiał ktoś już z PIP?
Tak wiem... Tylko firma żeby mogła dostać dopłatę od Państwa i mogła obniżyć pensje pracowników musi mieć Przedstawicieli Pracowników albo musi istnieć związek zawodowy. Związku brak a przedstawiciele, kim są? Bo pracownicy nikogo nie wybierałi i nikt nie wie kto to... Osoby które należą do PPK, mają przedstawicieli a co z resztą która nie należy? Jak ktoś się nie zgodzi na obniżenie o 20 % to co też do zwolnienia?
Tak, masz mozliwosc nie zgodzić sie na te warunki i wtedy dostaniesz wypowiedzenie (ktore powinno podejść jeszcze pod grupowe, ale tu moze jakiś ekspert skomentuje, jaki termin musi być zachowany).
Powinien być aneks i taki zapewne się pojawi w maju, bo teraz jakby się pojawił z ultimatum klepniesz albo spadaj to byłoby to traktowane jako kontynuacja zwolnień grupowych. Ktoś z góry ładnie sobie to wszystko wymyślił i te wszystkie ckliwe maile "o nadzwyczajnej sytuacji w jakiej jesteśmy" to tylko wodzenie za nos, a na końcu i tak cierpią Ci co na utrzymanie tych, z góry każdego dnia ciężko pracowali...
Żeby się ktoś nie zdziwił, jak za 2 miesiące dostaniecie telefon z komfortu, czy nie chcecie wrócić. Takie maile wysyłała centrala, że jak się wszystko unormuje, to będą zaś zatrudniać :)
Mam wątpliwości że to prawda, raczej ściema na uspokojenie. (usunięte przez administratora)
Z tego co mam informacje to był taki mail od prezesa - kiedyś się to skonczy fakt.. Obiło mnie sie o uszy ze będą dzwonic po tych zwolnionych albo znajdą sobie innych za niższe stawki.
A w tych bajkach żyły smoki... :) To co będą ponownie otwierać sklepy które teraz likwidują i nagle zaczną płacić po X miesiacach jak gdyby nigdy nic najemcą za wynajmowane lokale ? Szanujmy się każdy z nas zdaje sobie sprawe że sytuacja w jakiej się znajdujemy nie unormuje sie w 2 tygodnie tylko w ciągu X miesięcy jak nie wiecej zanim gospodarka ruszy. Sam osobiście nie zamierzam w żadnym wypadku wracać do komfortu i cos czuje ze 90% z was takze :)
Nierentownych sklepów otwierać nie będą, koszty do rocznych podsumowań póki co nie są im potrzebne, bo mają koronawirusa i to wystarczy. Pandemia się skończy i będą potrzebować ludzi do pracy, ale takim działaniem jakie teraz miało miejsce raczej rzeszy chętnych sobie nie zapewnią, bo Komfort dzisiaj jest daleki od Komfortu z początków swojej działalności i kto będzie chciał pracować w firmie, która zamiast szukać inny dostępnych rozwiązań w pierwszej kolejności zwalnia ok. 20% swoich pracowników, w tak idiotyczny sposób. Dodatkowo jak słyszę, że inne firmy też aktualnie praktykują zwolnienia grupowe, bo "jest szansa na odwrócenie rynku pracownika na rynek pracodawcy" to mnie trzęsie...
Siłą każdego dobrze prosperującego biznesu są ludzie! Ale nie tutaj.. Z tego co każdy z Nas widzi, marzec był dla firmy nie takim złym miesiącem... Mimo tego nie wypłaca pracownikowi , kierownikowi premii która się należy w kwietniu. Powołując się na koronawirus. Dodam skromnie, że to dzięki Nam firma prosperowała i tabelki szły w górę.. Żaden z pionków nie wpadł na cudowny pomysł - SAP, który do tej pory nie działa. Wszyscy możemy podziękować i pogratulować wiemy komu. A, nie ma co się martwić teraz większość będzie zarabiała najniższą krajową. Konkurencja nie śpi. Jak się firma utrzyma na pewno będzie miała sporo chętnych Jeleni na Nasze miejsca. Ps kocham zwierzęta
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sklepy Komfort S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Sklepy Komfort S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 109.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sklepy Komfort S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 78, z czego 2 to opinie pozytywne, 51 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sklepy Komfort S.A.?
Kandydaci do pracy w Sklepy Komfort S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.