Po tym co piszecie to ciesze sie ze mnie zwolnili na grupowce, kamień z serca nie dosc że mam lepszą prace to większy hajs. Ewakuować sie póki to jeszcze funkcjonuje na papierze :)
W Komforcie coraz gorzej. W KLA do tej pory nie wypłacili pełnych wypłat (mniejszych o 20 % bez żadnego tryby) , to jeszcze urwali, także miny pracowników bezcenne po zobaczeniu przelewów na kwotę 1260 zł, za miesiąc pracy. Sprawę mieli wyjaśnić do wtorku. Jest środa i nadal nic. Standardowo wina niezaczytane grafiki (dziwne, że tylko w łazienkach) i zmiana warunków pracy.
Dlatego informujcie innych o związkach. Mc też może się włączy. Sami bez pomocy tego nie wywalczymy z tym systemem.
ja wszystko rozumiem. Natomiast biorąc pod uwagę co dyrektor personalny napisał, że do wtorku sprawa będzie załatwiona. Teraz do końca tygodnia, a pod koniec tygodnia, napiszą wypłacimy w następnym tygodniu, itd.
KSK otrzymali informacje na swoje maile, ze to będzie do końca tygodnia, nie wiem czemu nie na skrzynki kierownicze..
Kierownicy d/s kontraktu? a kto to niby taki? pierwszy raz słyszę, żeby w Komfort była taka posada.
W niektórych regionach jest taka posada, stricte zajmują się sprzedażą dla firm i nadzorem nad punktami partnerskimi
Rozumiem. Tylko zastanawiam się, dlaczego oni mieli by dostać info o wypłatach pracowników, którzy stricte im nie podlegają? Jakiś totalny absurd.
Takich pseldostanowisk jest więcej utworzonych przez regionalnych rozejrzyjcie się gdyby nie koronawirus ta farsa trwała by dalej Ludzie zrozumcie oni dawali awanse po to aby mieć korzysci Dali parę groszy takiej sierotce a ta robiła wszystko co chciał zwłaszcza na koniec miesiaca Nie liczyłbym na lojalność ludzi w ekipie co została prędzej narobią w gacie. niż wezmą sprawy w swoje rece
Może trzeba osobiście się wybrać do Prezesa lub Rady?Wszystko to powiedzieć...Niech usłyszą prawdę od Nas Pracowników co tu się wyprawia.
Do Austrii prędzej, pana Solowowa już dawno w PL nie ma..
Po akcji gdzie zrobili promocję internetową po czym tysiące klientów nie dostały ani towaru ani przepraszam ani pocałuj mnie w żope...czas chyba zakończyć tę farsę . Słoń na glinianych nogach musi uklęknąć i się położyć...
Na stronie komfortu klienci piszą... telewizję chcą angażować i zgłaszać odpowiednim instytucją.. Wow, dla niektórych szansa by zaistnieć w końcu w tv, znamy takich hahaha. Najsmutniejsze jest to że my sprzedawcy nic nie możemy, nikt Nas nie słucha :(a to my na pierwszej linii kontaktu z klientem,któremu chcemy pomóc ale jak.... Otwórzcie oczy, ratujcie Komfort i nie zamykajcie Nam ust.
Tylko pracownicy w sklepach stacjonarnych się tym interesują!!! Chcą pracować, mieć narzędzia i postawić firmę na nogi. Tylko Nam zależy!Smutne to wszystko :( :(Robią co chcą. Zamiast zwalniać pracowników gdzie teraz bo 2 osoby i soboty wolne (gdzie wiadomo najwięcej klientów) przydało by się wyczyścić Tych niepotrzebnych co mają pensje x 10 od Nas a tylko udają że coś robią, chyba dobrą minę.Pozwalniali tyle osób.. A ktoś słyszał żeby jakiś Dyrektor poleciał? Kto odpowiadał za te głupie CBP? Kto kazał robić ich tak dużo i w jaki sposób? Kto sprawuje władze nad zdawaniem sklepów? Kto daje papiery do podpisu wstecz? Kto nie panuje nad rabatami że każdy z Nas może nadawać jak chcę? Kto tego nie kontroluje? Kto mówi żeby zwalniać tych Najlepszych? A teraz ten ktoś ma wywalone na obrót też bo przecież nie zarabia.. I CBP też się skończyło. Przez takich "ktosiow" rodziny zwolnionych pracowników nie mają co do garnka włożyć. Ważne że uśmiech przyklejony. Żenada to wszystko co się tu dzieje. Handel wraca a zaraz i Najlepszych nie będzie.I to będzie dopiero The End.
Antyk po tej akcji mają Home w Warszawie otworzyć i kible sprowadzać z Francji, Wielkiej Brytanii, Kanady. Nowy kiero jakaś niezła szycha na mieście gadają.
Zaproszenie telefoniczne na rozmowę online . Następnie godzinna rozmowa merytoryczna . Przebieg zatrudnienia , doświadczenie , badanie obszarów kompetencji miękkich . Pytania jak byś się zachował podczas danej sytuacji z klientem . Oczekiwanie na etap drugi który miał nastąpić do 2 tygodni z Dyr Regionalnym . Po tygodniu odzewu zapytałem drogą e-mail odnośnie następnej rozmowy . Odpowiedz Pani rekrutującej była taka ,ze jak coś będzie wiedzieć to da znać - więc oczekiwanie kolejny tydzień . Po 18 dniach -otrzymanie wiadomości e-mail ,ze po próbie wielokrotnego kontaktu ze mną zostały wybrane inne osoby do następnego spotkania z Dyrektorem . Pytanie zasadnicze do Pani , które wcale nie dzwoniła jak podaje "wielokrotnie " już gorszej nie kompetencji nie widziałem i kłamstwa jakiego tu doświadczyłem na rozmowie do tej firmy . Kto zatrudnia takie osoby ? Jak można tak odpisać komuś ,ze dzwonił a nie dzwonił . To Ja pisałem tydzień po 1 szej rozmowie do rekruterki i się pytałem . Nie polecam kłamią w żywe oczy i robią z ludzi durni . Taka jest prawda - nie polecam szkoda czasu na dziadostwo .
Kto zatrudnia tak nie kompetentne osoby ,? proponuję zadać sobie takie pytanie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Panie Michale Sołowow Pan jesteś rajdowiec Wygrał Pan tyle wyścigów Barlinek, Cersanit i inni są wiecznie też na podium, potrafi Pan Jest Pan kierowcą, ma dobry zespół My pracownicy w Pana zespole jesteśmy dobrymi nawigatorami i wsparciem Niech Pan nam pomoże bo chcemy jechać z Panem w wyscigu Niech Pan o nas pamięta, zrobimy dużo Tylko prosimy o zrzucenie tego wstecznego biegu który nam przeszkadza
Czy to prawda że odwołują zarząd i od nowego tygodnia zmiana też prezesa i w finansach? Że też zmiana ważniejszych dyrektorów albo regionalnych? Ma ktoś jakieś informacje, potwierdzenia?
A dobrze im tak. Czas najwyższy ku temu. Może kierownicy, jak ich zwolnią, przestaną pić i robić imprezy w sklepach,podczas gdy pełno klientów w nim?
Dunat a skąd takie informacje!? Mam nadzieję że prawdziwe i w końcu ktoś skończy z tym cyrkiem raz na zawsze!!!! To co się dzieje w a Warszawie to przez 15 lat pracy nie widziałam. Co poniektórzy kierownicy i regionalni ze swoją fantazją mogli by bajki dla dzieci pisać.. A nie w handlu pracować. My pracownicy sklepów zaczniemy normalnie pracować i będzie jak być powinno. Czekamy na zmiany na lepsze, oby szybko. A właściciela albo kogoś z rady zapraszamy do stolicy na sklepy, opowiemy co się tu wyprawia.
Masz maila nam zależy.... Czemu nic z tym nie robicie? Skoro milczycie to nie dziwi się że to trwa..
Jeśli już masz takie info to pewnie poleciały głowy w piątek. A w poniedziałek będzie mail powitalny nowych pracowników od Stefana.
Gorzej jak już nawet stefka zabraknie bo wystarczająco powyprawiał przy zwolnieniach.
Niewiadomo kto czytać będzie te maile.. Zależy nam. Tutaj większe prawdopodobieństwo że ktoś z góry, albo i sam właściciel dowie się prawdy. To my pracownicy mamy największy wpływ na samą sprzedaż. A jak mamy to robić? Połowie to się odechciało na 0,8, sklepy czynne do 18, w soboty pozamykane,towarów brak a klientów pełno. Najlepsi kierownicy,albo zdegradowani albo powysylani na najgorsze sklepy. Jak właściciel ma zarobić? Niech ktoś z góry pojeździ po sklepach. Opowiemy całą prawdę. I Ci którzy tu jeszcze pracują, Ci wierni Komfortowi czekają na zmiany na lepsze. Mamy nadzieję że ktoś w końcu powie Dość! A my wrócimy do normalnej pracy w której się spełnialiśmy. Bo teraz to jedno wielkie...
Maila czyta ktoś ponad zarząd. Rada nadzorcza? Nie wiem ale na pewno nie zarząd. Właściciel nie czyta takich rzeczy w internecie. Za dużo ma firm. Trzeba działać....
Pytanko... Wie ktoś tutaj kiedy w końcu dostaniemy resztę premii za marzec??? Nie było pandemi a kasy nie ma do tej pory. Napisali ze będzie do 3 miesięcy po zakończeniu pandemi. Tzn kiedy? To premia regulaminowa a nie uznaniowa. Czy to w ogóle zgodne z prawem?
Premii nie można zabrać nie mozna sie jej zrzec nawet w urodził sądowej. Kierownik Wołomina pamiętam znalazł na to wyrok SN. Jak go Nasz to może ci poda. Ale pytanie czy nie można oficjalnie z zachowaniem okresu wypowiedzenia wypowiedzieć i zlikwidować premię.... Nie wiem..
(usunięte przez administratora)
Wszyscy byli zdziwieni jak zaczęli zwalniać ekipę od lutego ale to wszyscy wiedzą że ta wytatuowana ma chody u regionalnego nie wiedza się liczy a jak widać klienci to już widzą My to wiedzielielismy od dawna że regionalny to gnida może i zarząd to zobaczy kogo zostawił i jak mu zależy na utrzymaniu firmy
Komfort od 1.04 skorzystał z tarczy antykryzysowej min. obniżając wynagrodzenia i czas pracy, następnie miesiąc później likwidują salony i zwalniają ludzi. W związku z tym będą prawdopodobnie zmuszeni oddać tarczę a ponadto czeka ich długa batalia z właścicielami obiektów Umowy na czas określony, jakie zwykle są podpisywane w przypadku najmu w galeriach, są w zasadzie nierozwiązywalne. Może dojść do tego tylko za porozumieniem stron. Z dużym prawdopodobieństwem nikt nie policzył kosztów likwidacji salonów. Najbardziej korzysta obecnie na tym konkurencja, obecnie sklepy zajmujące się wykończeniem wnętrz są oblegane a w Komfort retoryka i narracja, że wszędzie jest źle.
Dzień dobry Jestem Fiori, posiedzę tutaj poczytam komentarze :-) Nie dziękujcie mi za wkład w regres tej firmy...
Dzień dobry FIORI Dziękuję Ci za stratę klienta na zakup paneli na cały jego dom. Uciekł ze sklepu jak nie mogłeś mi przez 10 minut pokazać dostępności przynajmniej jednego panelu. Wyśmiał nas i zbluzgał za brak kompetencji. A co ja mogę że to, że działasz jak działasz. Ledwo biedaku zipiesz. Taki mały serwerek ci dali.
Chybione decyzje zarządu żeby ładować się ze sklepami w galerie handlowe. Sklepy z najwyższymi czynszami a korzyść dla klienta żadna. Ludzie nie kupują paneli itp przy okazji wycieczki do galerii czy wyjścia po buty. Takie sklepy robi się blisko centrum miasta, w lokalizacjach z parkingiem i łatwym dojazdem- tak robił Komfort w latach swojego najlepszego rozwoju. Ustawianie się w galeriach to obecnie pętla na szyi a od lat widać odwrót ludzi od galerii. Efekt taki, że od dobrych kilku lat ilość sklepów na tym samym poziomie i ekspansja poza łazienkami zerowa. Zamykało się dobre lokalizacje przenosząc je do galerii a teraz widać że była to błędna polityka.
Nie prawda W Galerii można robić super biznes, nawet nie wiecie jak fajny biznes można tam robić tylko trzeba umiejętnie to podać. Gdy Ty w galerii kupujesz ciuchy obok siedzi klient i projektuje sobie wnętrze z kawą przy pięknej ekspansji z witryna a Ci kopara opada gdy patrzysz na wizualizacje. Tak podany produkt sprawia że klient kupi lepszy towar bo czuje się prestiżowo. Inna kwestia to dział zakupów i dostępność towaru, ale oczywiście Centrala nie widzi problemu to te złe sklepy zawsze coś chcą od nich ???? Ahh szkoda gadać
Widziałeś jakiś sklep typu komfort w galerii? Bo ja nie. Jeszcze się zdziwisz ile takich zamkną bo to się nie może skalkulować
Na tą chwilę zwolnienia tyczyły się osób najmniej potrzebnych w firmie czyli tych co mają najmniejsze doświadczenia i sklepów które były najmniej rentowne. Jestem jedną z tych osób. Jest mi przykro, że firma w dobie kryzysu nie postarała się zadbać o bezpieczeństwo pracowników dając im przynajmniej umowę na mniejszą ilość godzin bądź postojowe albo w najgorszym wypadku urlop bezpłatny. Wiele osób zostało na lodzie z kredytami i z rodziną na utrzymaniu, a znalezienie nowej pracy graniczy teraz z cudem. Pozostaje podziękować firmie komfort za tak wspaniałe działania.
Nie masz racji, znam kilka osób które zostały zwolnione (też sam jestem zwolniony) i są to osoby z dużym stażem i z dużymi utargamu miesięcznymi (mimo nowego systemu) w większości młode osoby które nie mają dzieci.. Kierownicy to świnie skoro zwolnili osobę która ma na utrzymaniu rodzinę
problem w tym ze zwalniali też ludzi z magazynu w strykowie z 20 latami stażu wiec zwalniali jak chcieli
niestety, ale w jednym ze sklepów w którym pracowałem zwolnili osoby (także zastepce kierownika), które pracowały dobre kilka lat, z ogromną wiedzą, a zostawili osoby pracujące 2 miesiące (osoby które lubiło kierownictwo)
Przerwać te nic (usunięte przez administratora)zawiadamiać centrale konkretnie dyrekcję bo myślę że oni są nie świadomi tego co robią te sprzedawczyki regionalni i ich (usunięte przez administratora) kierownicy sklepow Chyba na nich też jest prawo
Listę osób do zwolnienia w komfort łazienki przedstawia sam kierownik lazienek. Zatwierdza ją kierownik z paneli. Podziekuj mu za to. Mnie też wylali. Pracowałam kilka lat w 2 salonach. System projektowy prefekt. Asortyment znam prefekt. Miałam być zastępcą kierownika swego czasu. Tak mi podziękował i jeszcze nie ma jaj żeby się przyznać. Falszywy pantofel i lama.
Cześć, widzę, że mamy ze sobą dużo wspólnego, w jakim salonie pracowałaś? Ja w Gdyni, później w Gdańsku, ostatecznie wróciłam do Gdyni. Projekty i asortyment również wzorowo i wątek z zastępcą kierownika także. Redukcja zatrudnienia z powodu epidemii dotknęła i mnie, więc może był jakiś wspólny klucz wg którego zwalniali? Choć wolę wierzyć, że nastąpiło to losowo, bardziej humanitarne rozwiązanie. Pozdrawiam Również Michalina Salon Komfort Gdynia
Zwolnienia nigdy nie następują losowo. Zazwyczaj zwalniany i tak jest głąbem, ale nikt o tym głośno nie mówi. Czasami zwalniany ma rozrośnięte ego i wie, że jest lewusem, ale woli wierzyć że inni są gorsi. Czasami zdarza się, że zwalniany pada ofiarą intrygi i wylatuje, bo akurat tak było komuś wygodnie albo ktoś załatwia stare porachunki przy okazji. To dobre rozwiązanie w ''łazienkach'' bo zawsze można zwalić winę na obecnego kierownika z paneli, bo to przecież on rządzi prawda? :-D Nie ma co dewagować. Fakty są takie, że w przypadku ostatnich zwolnień w całej Polsce wyglądało to tak. Regionalny dostał nakaz zwolnienia w określonych miejscach pewną ilość osób. Dał to info do poszczególnych sklepów. Tam kierownicy z dywanów/paneli zajęli się wyrzuceniem swoich ludzi których dobrze znali. Ponieważ zazwyczaj nie mają pojęcia o łazienkach więc dali info do swoich zastępców z łazienek (dawni wielcy szanowni kierownicy Komfort Łazienki), że u nich ma wylecieć tyle i tyle osób i to właśnie ci zastępcy rekomendowali kto ma wylecieć. Dlaczego? Dlatego, że to oni po wszystkim mają pracować z pozostałymi pracownikami. Jak sobie pościelą tak się wyśpią. Znam tą całą akcję od podszewki. Nikt mi kitu nie wciśnie bo byłem przy tych rozmowach. Jesteś strasznie naiwna. Pewnie nie masz zbyt dużego doświadczenia zawodowego, albo pracowałaś maks. w 2 firmach i nie widziałaś zbyt. Plus jest taki, że dostałaś już kasę za miesiąc pracy w 100% bez jej świadczenia i ekstra odprawę za przynajmniej 1 miesiąc, pewnie nawet za 2 miesiące. Do tego pewnie ekwiwalent za niewykorzystany urlop. Łącznie około 3-4 wypłaty za jednym razem (i tak wypłata za miesiąc bieżący, wypłata za okres wypowiedzenia, 1-2 wypłaty jako odprawa, plus kasa za urlop). Inni mają gorzej, bo zanim wylecą dostaną 80% wypłaty. Do czasu wylotu z firmy ta zbankrutuje, a odprawy i zaległe pensje idą do wypłaty dopiero po opłaceniu najbardziej poszkodowanych wierzycieli np. dostawców. Syndyk nawet nie kiwnie palcem, żeby puścić wynagrodzenia. Powodzenia.
Moja wrodzona intuicja podpowiada mi, że to padnie. Ostatni, którzy tam zostaną stracą najwięcej, ale do samego końca będą wierzyć że wygrali milion dolców i są szczęściarzami. Wielu ludzi mi szkoda, ale jeszcze większej ilości w zupełności nie. Miałem wgląd w zarobki co niektórych ludzi. Ten system nie ma racji bytu! Znam gości którzy spoceni całe dnie śmigali dla swojego łazienkowego kierowniczka, a kierowniczek nic nie robiąc miał stawkę 2x większą od nich. Obroty łazienek nawet spore w ostatnim czasie i tak są za małe żeby opłacić kierowniczków, resztę ekipy i najem lokalu + media. Teraz gdy jest SAP i nadejdzie kryzys nikogo nie będzie stać na utrzymywanie tego całego cyrku.
Zapomniałeś dodać, że niektórzy byli dobrymi obserwatorami ,wyprzedzili fakty i odeszli sami i udało się im znaleźć inną pracę :).Jak nie chwaląc się np. ja :))) Dołączam się do życzeń powodzenia, szczerze życzę wszystkim pracownikom sklepów ,abyście jak najdłużej przetrwali,a niektórym kierownikom życzę więcej pokory.
Może dlatego że ci którzy wezmą odprawy nie muszą się męczyć. Wezmą kasę i baj baj. Ci którzy zostaną będą mieli zmniejszone zarobki, będą męczyć się z tym niewypałem fiori i wqrzonymi klientami a na koniec będzie bankructwo. Tadammm
czy to prawda że się zmienił kierownik w Warszawie na Głębockiej
Przecież ludzi z neonetow trzeba gdzieś powciskać. Neonet rządzi i widać efekty.
A Sołowow tego nie widział jak wypływają mu pieniądze?
Zamiast pchać się do galerii gdzie największe czynsze powinni bardziej zwracać uwagę na lokalizację. Sklepy w odległości 5,10 km to porażka. Jeszcze tyle pieniędzy poszło na Komfort Home a wyniki marne z tego co widać. Teraz w Warszawie plany na kolejny, dodatkowe wielkie koszta i strzał w kolano. Brawo dla pomysłodawcy. Otworzyć sklep tam gdzie potrzeba a nie gdzie 3 obok siebie.
Czy ktoś kto pracuje tu jeszcze powoli widzi powrót do rzeczywistości? Od poniedziałku sklepy otwarte, pracownicy pracują na 0,8.. A klientów coraz więcej i w końcu się ruszyło.. Tylko nie ma komu ich obsługiwać bo jest za mało obsady na sklepach i nikt sobie z tego nic nie robi a klienci odchodzą do konkurencji. Gdzie tu sens i logika? Porozwalali dobre zgrane zespoły a teraz chcą stworzyć jeszcze lepsze? Powodzenia życzę. Prezes powinien odwiedzić kilka sklepów i dowiedzieć się od pracowników co tu się naprawdę wyprawia. Chcą wyniki to zamiast wyrzucać tych najlepszych zaczną od najabszych ogniw. I niech ktoś przejrzy na oczy bo inaczej krucho będzie a długi nie zmaleją od gadania.. Postawić na nogi tą firmę mogą tylko Najlepsi!
Cześć. Pracowałem jakiś czas temu w komfort łazienki. Znalazłem nowa prace i odszedlem. Postanowiłem poczytać co jest grane w firmie po odejściu. Nie wierzę co widzę. O co wogole tu chodzi. Piszecie o jakiś zwolnieniach. O obniżaniu zarobków do 50 i 80%. Często przejeżdżam koło dawnego salonu i widzę że jest nadal otwarty. Tzn że pracujecie jak zwykle za 50 albo 80% stawki??? Premii nie macie? Dajcie jakid konkret zamiast biadolenia.
Dokładnie tak, zabrali premie zabrali 20% kasy, pracować każą za 3ch bo pozwalniali ludzi i jest nas 2ch na salon. Klienci tego nie rozumieją dlaczego 2mc wystarczyły żeby komfort pozbył się połowy pracowników. Magazyn nie nadąża taki zapierdol. A kasy nie widać...
Może ktoś wie w jaki sposób została powołana rada pracownicza bo taka jest konieczna przy braku związków zawodowych przy tarczy która utworzył rząd? Czy może jak zwykle powołano ludzi w równie tajemniczy sposób aby można robić co się chce? Tak to nie może działać do końca maja pracowników za głąbów
Jeżeli nie ma związków, rady itp to zgodnie z ustawą covid jakakolwiek rada niby reprezentującą pracowników. Więc jeżeli mieli np radę do wprowadzenia PPK to mogli sobie takiej rady użyć chociaż sami nie wiemy kto w niej jest.
Centrala powołała sobie radę, bo tak każe prawo. Skoro przez tyle lat istnienia Komfortu nigdy nie pojawił się związek zawodowy to chyba nie wierzysz, że to przypadek. Albo w Komforcie było super i nikt nie musiał walczyć o swoje prawa tworząc związek, albo... pracują tu same jełopy i łatwo nimi sterować. Gdyby naprawdę ludzie chceili związków to by powstały. Zaraz pojawią się teorie spiskowe,
Ja pracując w tej firmie wielokrotnie wspominałem o związkach. Rozmawiałem o tym z pracownikami. Niestety nie spotkałem się z entuzjazmem, ludzie którzy pracują tam lata są pogodzeni z losem, a nowi boją się wychylać. A więc brak ikry to wszystko.
Aby założyć związki musisz skutecznie powiadomić dyrektora. Powodzenia w umówieniu się na spotkanie, a tym bardziej na złożenie powiadomienia o założeniu związków. Drugie pytanie jak prawnie wygląda to w przypadku dyrektorów regionalnych i na jakim obszarze taki związek zawodowy miałby działać.
Może ktoś wie na czym polega to zwalnianie grupowe ile ludzi z danego sklepu? Czy może po wyglądzie albo może układy?
Szczerze? Nie ma znaczenia.. Zwalniali chyba jak kierownikowi się upodobało.. Po sklepach od 2 do 4 osób zależy jaki sklep. Nie ważne czy pracowałeś 15 lat czy 2 lata i tak wybierali kogo chcieli..
Skoro pracownik miał umowę na czas nie określony był doradca klienta czy konsultantem to ktoś z góry chciał go zwolnić? Patrzyli na to czy masz dzieci itd a jak nie to Ci kierownik dziękował.
Ciekawe czy na tym zaprzestaną zwalniać. Czy to dopiero początek, a w kwietniu następnych będą zwalniać
Nie patrzyli czy ktoś ma dziecko czy nie. Ja mam i jestem samotnym rodzicem. Zostawili w pracy osoby , które akurat dzieci nie mają. Mnie zwolnili. I w sumie dobrze. Mam okazję stanąć na własne nogi. A nie pracować po 10 H dziennie, marnując życie prywatne dla firmy, która ma pracowników głęboko .......
Pewnie że kieras wybierał. Teraz wpadają anonimowo na forum i puszczają fake newsy że to niby nowy zarząd zwolnił Gienię albo Staśka. Co drugi kieras z komfort łazienki jest z łapanki. Lizodoopstwo i wybujale ego.
? https://komfort.pl/s/kariera "Pogarszajaca się sytuacja epidemiologiczna w Polsce spowodowała, że zostaliśmy zmuszeni do podjęcia najtrudniejszej jak dotąd decyzji, związanej z optymalizacją zatrudnienia. Dziś chcemy wesprzeć pracowników różnych szczebli w znalezieniu nowej pracy. ..." W mojej opinii covid19 to wymówka dla firmy borykajacej się z wieloma poważnymi problemami np wdrożeniem niepoprawnie funkcjonującego systemu fiori. Jak to już ktoś napisał "kolos na glinianych nogach". Niewiele firm obniżyło wynagrodzenie a te , które się na to zdecydowały obnizyly pensje o 10%,20%. I wprowadziły zmianę na 1-2miesiące. Żadna nie obniżyła pracownikom wynagrodzeń o 50% do końca września.. Komfort skorzystał maksymalnie z tego, co w ustawie było do skorzystania. Niektórzy mówią o tym jako o korzystaniu ze środków państwa kosztem pracowników (zwolnienia, obniżka wynagrodzeń) po to aby skorzystać z tarczy. Jest mi przykro. Znajomi w większości nie mieli obnizanego wynagrodzenia, u żadnego nie bylo zwolnień. Co najwyżej doszli do porozumienia aby maksymalnie skorzystać z opieki nad dzieckiem, a także o czasowym zawieszeniu benefitow pracowniczych, jeden znajomy obniżka wynagrodzenia o 10%, dwoje o 20% na jeden miesiąc. Nikt nie stracił pracy. Chce przez to powiedzieć, że papier czy strona internetowa przyjmie wszystko... nawet najdziwniejsze treści... Ale ludzie WIEDZĄ. Wstyd.
Probley są od dawna. Z kasą krucho. Muszą ciąć koszty inaczej będzie nie dobrze
Nie dobrze to już jest pozwalniali pracowników bardzo dobrych z doświadczeniem a zostawili tych co najbardziej szkodzili firmi przez naginaniu rabatow prawa aby regionalny miał dobrze i wziął odpowiednią premie to zmniejszył limity na następny miesiąc to było nagminne wszyscy to wiedzieli a teraz bardzo płaczą gdzie byli wtedy i gdzie są teraz dalej ich kryjecie za miesiąc koronawirus nie położył takiej firmy tylko regionalni ich powinni zwolnić odrazu bezużyteczni ludzie pasozyty Może jeszcze Właściciel firmy dojrzy to marnotrawstwo i od nich zacznie rozliczanie myśleli że są ponad a Komfort to studnia bez dna
Tak regionalnych dużo a ich wkład pracy równy zero. Ja to wiem. Większość z neonetu lub z telefonów.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sklepy Komfort S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Sklepy Komfort S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 109.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sklepy Komfort S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 78, z czego 2 to opinie pozytywne, 51 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sklepy Komfort S.A.?
Kandydaci do pracy w Sklepy Komfort S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.