Jestem byłym pracownikiem centrali w Krk. Pracując kilkanaście msc w MIG odnosi się wrażenie, że pracuje się w typowym korpo. Są nadgodziny, przestrzeń open office, dużo salek konferencyjnych różnej wielkości. Niestety firma chciałaby być pro pracownicza, ale nie za bardzo jej się to udaje. Mocno odczuwa się presję czasu, presję efektywności (która w okresie wdrażania nie do końca jest na miejscu). Narzędzia do pracy - po prostu są… na stanowisku wymagającym pracy na wymagających systemach otrzymuje się stary laptop, bez telefonu, na pozostały sprzęt czeka się kilka miesięcy - co już nie jest typowym korpo - działaniem. Sam proces rekrutacyjny mocno wymagający, składający się z kilku etapów, na zadanie rekrutacyjne trzeba poświecić kilka godzin. Atmosfera w firmie jest średnia, o odrobinie prywatności można pomarzyć. Cześć działów pracuje w trybie zdalnym lub hybrydowym, niestety niektóre tylko stacjonarnie… Z managerami niby można się dogadać ale nie zawsze i nie z każdym. Nie jest to najgorsza firma w moim sporym doświadczeniu zawodowym, ale najlepsza też nie. Polecam młodym ludziom bez lub z ubogim doświadczeniem, ale później już mniej z racji opisanych wyżej względów.
Planuję złożyć CV, dlatego chciałabym wiedzieć, z ilu dokładnie etapów składa się rekrutacja? Bo mówisz, że jest ich kilka. :) No i na jakim stanowisku w ogóle Ty pracowałeś? Ooo, a jakie działy pracują w trybie zdalnym/hybrydowym? Nie ukrywam, bardzo podoba mi się taki format pracy... Czy do pracy w trybie homeoffice zapewniają niezbędne narzędzia? Czy może być z tym problem, skoro na miejscu nie jest z tym za dobrze?
Rozmowa kwalifikacyjna do firmy była bardzo nieprofesjonalna. Jedne i te same pytania zadawane w inny sposób, co by Pan zrobił gdyby, a gdyby to, a gdyby tamto? Kurczę, myślałem że odchodzi się już od tego typu pytań. Rozmowa w formie przesłuchiwania bez podania nawet najważniejszej informacji - stawki. Zapytano mnie tylko o moje oczekiwania, które jak wiemy często różnią się od faktycznych zarobków. Nie polecam, mimo tego wywiadu i tego iż na każde pytanie tak czy siak odpowiadałem według oczekiwań rekruterki dostałem odmowę, chociaż tyle że dali feedback w tych wszystkich negatywach.
Mnie interesuje, czy ta rozmowa jest zdalna, czy osobiście w biurze? I kto prowadził rozmowę kwalifikacyjna, osoba z HR czy ktoś z działu, gdzie znajduje się dane stanowisko? I czy po odmowie był jakiś mail np. z ankietą o ocenę właśnie procesu rekrutacji?
Nie wiem jak w powyższym przypadku, ale ja dostałam informację zwrotną, że mam za wysokie doświadczenie i oczekiwania finansowe. Oczywiście od samego początku znali może oczekiwania finansowe, zadania rekrutacyjne były na poziomie managerskim, nie specjalistycznym, a i tak mnie przeciągnęli przez cały proces, aby później dać taką informację zwrotną. Pierwsza rozmowa jest z osobą z HR, potem jest zadanie, potem rozmowa z tą samą osobą z HR + potencjalny przełożony/a.
Hahahah. No to co to za żenada. Rekrutacja dla samej rekrutacji.Tak naprawdę, te rzeczy są do "wyłapania" na pierwszym etapie, czyli na rozmowie z hr - doświadczenie (w tym przypadku za wysokie) + oczekiwania finansowe. To czemu były kolejne etapy?
A z ciekawości zapytam jakie były te twoje oczekiwania finansowe że okazały się za wysokie? W ogłoszeniu nie było żadnych widełek w których się zmieściłaś?
opowiesz jakie to były mniej więcej zadania ?czy zadania dotyczy stricte stanowiska na które rekrutowałaś? Ile trwał cały proces rekrutacji?
Miałam to samo. Odpowiadałam według życzeń rekruterki, posiadałam wymagane kwalifikacje, wynagrodzenie też nie było wygórowane, a mimo to zostałam odrzucona. Chyba najbardziej stracone minuty mojego życia. Po tej rozmowie stwierdziłam, że nawet, jeśli będę zakwalifikowana dalej, nie chce pracować w firmie, w której na młodszego specjalistę weryfikacja umiejętności językowych odbywa się w dwóch etapach,bsa jakieś (usunięte przez administratora)zadania rekrutacyjne do wykonania, jakby to nie wystarczyła sama weryfikacja językowa. Pomijając fakt, że ogólnie prace z językami obcymi i korporacje to dno dna, to lepiej aplikować do innych firm.
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Biuro audytu wcale nie jest takie święte. Zgłaszasz cokolwiek do audytu - informacja leci do osoby, której zgłoszenie dotyczy. Brak słów. Jak mamy się czuć bezpiecznie? Jesteśmy wiecznie mobbingowani i stalkowani na SM przez przełożonych, nikt tego nie kontroluje, a jak cokolwiek zgłosisz to jeszcze dostaniesz liścia w pysk. Także zgłoszenia do audytu to niezły strzał w kolano.
Dziękujemy bardzo za Twoją wiadomość. Pragniemy poinformować, że procedura zgłaszania incydentów w firmie Marketing Investment Group jest zgodna z projektem Ustawy o Ochronie Sygnalistów i jest oparta na najlepszych praktykach rekomendowanych przez Fundację Batorego dla procesu zgłaszania nieprawidłowości. W ramach procesu zapewniamy możliwość zgłoszeń anonimowych, jednak w niektórych przypadkach sytuacja z kontekstu pozwala domniemywać kto jest sygnalistą (np. w przypadku małych zespołów). Pragniemy podkreślić, że osoba, wobec której zostało zgłoszone naruszenie nie ma prawa stosować odwetu/nasilać swojego zachowania, pod groźbą wyciągnięcia konsekwencji – i jest o tym informowana. Równolegle, Biuro Audytu informuje osobę zgłaszającą nadużycie, że w przypadku, gdyby sytuacja się powtórzyła/problem nasilił, należy zgłosić ten fakt do Biura Audytu, gdyż osoba zgłaszająca naruszenie w dobrej wierze jest nadal chroniona. W przypadku, gdy Biuro Audytu nie otrzyma takiego sygnału, nie jesteśmy w stanie reagować. Należy również pamiętać, że nie każdy zgłaszany incydent jest naruszeniem prawa, jednak każde zgłoszenie jest weryfikowane, a okoliczności dokładnie analizowane i wyjaśniane. Na podstawie wewnętrznych danych dotyczących liczby przypadków rozwiązanych korzystnie dla pracownika jesteśmy przekonani, że Biuro Audytu wykonuje swoją pracę rzetelnie i zgodnie z obowiązującym prawem. Jeśli powyższe wyjaśnienie nie jest dla Ciebie wystarczające, prosimy o wiadomość na adres opinie@miggroup.com, abyśmy mogli porozmawiać o szczegółach sprawy i wspólnie ją wyjaśnić. Pozdrawiamy, Zespół HR
Kończę studia z marketingu i myślałem o pracy w tym miejscu i Twoja opinia o stresie mnie bardzo zaniepokoiła. Jak wygląda te złe traktowanie w tym dziale marketingu? Można się przed tym jakoś obronić? Kurczę chciałbym znaleźć pracę w zawodzie.
mam ważenie że te komentarze to frustracja kogos kto oczekiwal ze do prwcy przychodzi się na picie kawy i są nieskoczone limity urlopów uż zwłaszcza po weekendzie nie myślac o tym jak obciąża ludzi z zespołu. Najlepsza atmosfera, możliwość rozwoju, różne tematy, zrozumienie i wsparcie to główne aspekty dlaczego warto pracować w tym dziale tylko niestety niektórzy nie maja nawet minimum ambicji czy chęci. Uprzedzam nie mam żadnych konotacji nawet z zarządem z HRami ani nikim innym i mimo to polecam tu prace????
Niestety nie bardzo rozumiem Twoją wypowiedź. Mimo wszystko mam nadzieję, że praca w centrali MIG to bardziej wyzwanie i okazja? Zainteresowało mnie stanowisko grafika, ciekaw jestem, jak w praktyce wygląda work-life balance oraz deklarowana świetna atmosfera?
Work-life balance to zmuszanie do pracy w biurze, chociaż z łatwością mógłbyś pracować zdalnie. Aa i masażery do twarzy na dzień kobiet :]
Ja miałem do rozwiązania 3 arkusze Excel z kilkoma zadaniami każdy na stanowisko analityczne. Zadania były dość trudne i często podchwytliwe. Dodatkowo pytania po ang i o procesy handlowe, o prognozy sprzedażowe. Takie podstawy czy jest się zorientowanym w temacie.
(usunięte przez administratora)
Witaj, dbamy o to, by procesy rekrutacyjne w naszej firmie były na jak najwyższym poziomie. Jeśli chcesz przekazać nam informację zwrotną, która pomoże nam je udoskonalić, zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem email: opinie@migroup.com. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Jedna z najdziwniejszych rekrutacji, które miałam.???? Od samego początku Pani od rekrutacji robiła ze wszystkiego problem. Poprosiłam o przesłanie potwierdzenia spotkania ( według mnie zwykła prośba o nigdy nie było problemu) dostałam informację że w ich praktyce czegoś takiego jeszcze się nie zdarzało. Zawsze się umowiają się telefonicznie. Co w sumie dziwne jak dla takiej dużej organizacji. Rozmowa trwała godzinę. Były pytania o motywacji , jak mnie ocenia pracodawca i współpracownicy, pytania po angielsku. Wymagania na rekrutacji były wyższe niż byli w ogloszeniu. Byłam pytana nawet o języki programowania ???? aplikowałam na stanowisko związane z finansami. Jak nie trafiłam w ich wymagania, to to było komentowane za każdym razem niejednoznacznym "hhmmm" albo było bezpośrednio w stylu "mogło być lepiej". Szczerze mówiąc czułam się cały czas dziwnie. Nie jest to moja pierwsza rekrutacja, więc wiem o czym mówię. W dodatek wyglądało jak by Pani nie była przygotowana do spotkania. Po dwa razy pytała o to samo, co przedłużało spotkanie. Nie potrafiła z mogo CV poprawnie przeczytać programy na których pracuje i też nie wiedziała co to jest. Jeszcze było sporo innych dziwnych pytań. Nie wiem czy przeszłam na drugi etap, ale nawet jeżeli tak, to i tak zrezygnuję, bo to jest strata czasu. Mają zdecydowanie poprawić jakość rekrutacji,bo to tak słabo wpływa na wizerunek
Motywacja, feedback
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Umbro Gliwice. Najgorsza praca i najgorszy czas w moim życiu. Firma jako tako w porządku, natomiast atmosfera i praca w salonie Umbro to porażka. Na początku pracy w salonie Umbro było super. Dało się dogadać z kierowniczką, a atmosfera była cudowna. Niestety, z biegiem czasu zaczęło się wszystko psuć. - kolesiostwo - niesprawiedliwe traktowanie. Koleżanka kierowniczki była lepiej traktowana. Rozumiem - koleżanka ma wyższe stanowisko, natomiast uważam, że każdy zasługuje na SZACUNEK i SPRAWIEDLIWOŚĆ ze strony kierowniczki, bez względu na obejmowane stanowisko. Przykład jeden z wielu: kierowniczka i zastępca mają jeden weekend pracujący, natomiast pozostałe osoby wszystkie 3 weekendy, co utrudnia chociażby w studiowaniu zaocznym oraz w ogólnym życiu (nic się nie ma z soboty, skoro praca po 12h). - atmosfera - obgadywanie. Obgadywanie mojej osoby z współpracownikami jak i na szkoleniach. Nowych pracowników przedstawiała mnie w złym świetle. Kierowniczka rzucała wyzwiskami w moją stronę w obecności regionalnego. Brak reakcji z jego strony. Obrażanie mojej osoby przy klientach. - brak feedbacku - z racji nieprzyznania premii za prowadzenie zmiany domagałam się feedbacku, żeby móc w przyszłości się poprawić. Usłyszałam, że nie ma czasu na takie rozmowy. - brak życia prywatnego - w dzień wolny kierowniczka potrafiła TYLKO do mnie zadzwonić i przekonywać mnie pół godziny żebym przyszła tego samego dnia pomóc jak było dużo klientów. Smsy - o pozytywnej treści jak i z pretensjami wysyłane, wymagając ode mnie odpowiedzi na nie w dzień wolny. Brak możliwości pogodzenia studiów z pracą z racji celowego utrudniania i układania grafiku na moją niekorzyść. Zajmijcie się proszę uważnie tym salonem. Jest ciągła rotacja z racji złej atmosfery, która jest spowodowana zachowaniami kierowniczki.
Witaj, Twój komentarz bardzo nas zaniepokoił. Przykłady zachowań, które podajesz nie są zgodne ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać szczegóły. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com – zbadamy temat. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Po przyjęciu nowego pracownika obchodzą się z tobą jak z jajkiem. Liderki wraz z koordynatorką są nad wyraz miłe. Szkolenie przygotowujące do pracy w moim przypadku było przeprowadzone w sposób jasny i zrozumiały. Początki pracy wspominam mile, jednak potem okazało się, że praca nie jest taka jak została przedstawiona na rozmowie rekrutacyjnej. Tyle co zaczęłam pracę a zobaczyłam jak zaczęły odchodzić osoby. Po czasie wiedziałam dlaczego. Byłam osobą z najniższą podstawą, o czym dowiedziałam się przypadkiem. Po ponad roku zarabiałam mniej niż nowo przyjęty pracownik. System premiowania (KPI) to jakieś nieporozumienie. Rozmowy i maile oceniają liderki, według swojego uznania (tego jak kogoś lubią). Bez sensowne odejmowanie ptk, zostały mi odcięte ptk, za błąd której innej osoba nie odjęli. Gdyby osoba zewnątrz dokonywała by oceny, było by sprawiedliwie. Po jakimś czasie zaczęła się nagonka na moją osobę. Ten okres nie należał do najprzyjemniejszych. Prawda jest taka, że jakby firma była rzetelna, pracownicy nie mieli by aż tyle pracy. Pracownik dostaje zjebkę za innych np. za kurierów (nie dostarczenie paczki), pracowników magazynu (za wysłanie brudnych lub rozparowanych butów) czy pracowników innych działów (odrzucenie reklamacji). O awansie czy dobrych zarobkach można zapomnieć, pracujesz w weekendy, święta za śmieszną kasą. Jedyny plus to, że można spotkać pomocne i w porządku osoby. Każdy kto sobą coś reprezentuje odchodzi z tego (usunięte przez administratora) Szczerze nie polecam, naprawdę nie warto .
Skoro piszesz, że miałeś jedną z najniższych wynagrodzeń i wiesz, że inni mieli więcej to mógłbyś przedstawić widełki płacowe w tej firmie? Czyli premie było ciężko wyrobić? A powiesz w jakiej kwocie ona była i czy to była premia miesięczna, czy może kwartalna?
(usunięte przez administratora) Premia jest miesięczna i zależy od wysokości KPI, na który się składa ptk za jakość ( oceniane są maile, rozmowy) oraz efektywność (ilość). Oczywiście l4 powoduje utratę premii. Praca zmianowa, weekendy, święta za to dostaje się dzień wolny. W niedziele dyżur mają dwie osoby, jedna na rano a druga na popołudniu. Telefonów praktycznie w niedziele nie ma, a Ty siedzisz jak (usunięte przez administratora) za dzień wolnego. Jeżeli chcesz się na chwile zaczepić to możesz spróbować. Na dłuższą metę ta praca się nie nadaje. Po czasie człowiek dostrzega, że nie jest tak kolorowo jak miało być :)
Witaj. Chcielibyśmy się przyjrzeć sprawom, które opisujesz i je właściwie zaadresować – w tym celu potrzebujemy więcej szczegółów. Prosimy Cię o wiadomość na adres opinie@miggroup.com, co umożliwi nam dokładne zbadanie sytuacji i wyciągnięcie ewentualnych wniosków na przyszłość. Pozdrawiamy.
To nic dziwnego że jak się jest na zwolnieniu to nie ma premii. A jak się jest na urlopie to też? Tej pracy nie można wykonywać zdanie? Choćby w niedziele jak piszesz że praktycznie nie ma telefonów? Jakie jest tu podejście do systemu hybrydowego?
Czy jest ktoś, kto pracuje na stanowisku Koordynator ds. E-commerce? Jaka atmosfera panuje w pracy? Czy warto dołączyć do tej firmy?
Nie polecam pracy w tej firmie. Próbują nakreślić narrację jak to nie jest super firma lecz niestety tak nie jest. - bezsensowność niektórych zadań które powierzają (czasem ma się wrażenie jakby osoby które zarządzają nie mają ze sobą kontaktu jedna mówi jedno a druga drugie) - kadry ( dojrzałość emocjonalna niektórych osób które niestety rządzą , jest równa zero) - robisz wszystko ale oni nie dają nic - ciche przyzwolenie na (usunięte przez administratora), kierownicy wydzierają się na siebie wzajemnie każdy każdemu wrogiem , obgadywanie za plecami bezsensowne docinki są na porządku dziennym
Witaj. Sposób postępowania, który opisujesz (m.in. krzyki, docinki) nie jest zgodny ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy Cię o wiadomość na adres opinie@miggroup.com, co umożliwi nam zbadanie sytuacji i wyciągnięcie ewentualnych wniosków na przyszłość. Pozdrawiamy.
Pracownicy coraz częściej oczekują od pracodawców zapewnienia benefitów pozapłacowych. Jak wygląda ten aspekt w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)? Chodzi o pracę jako Data Analyst, takie ogłoszenie jest na GoWork.pl 6 kwietnia.
Generalnie firma ma więcej minusów niż plusów(usunięte przez administratora) jeśli ktoś poszukuje pracy w sklepach 50Style w Poznaniu, NIE RÓB SOBIE TEGO. Będziesz non stop obwiniany za to, że sklep ma inne utargi niż DM wymyślił sobie w swoich milionach tabelek i mowach motywacyjnych, które non stop wysyła (uwierz, w każdym mailu). A jeżeli poprosisz o pomoc, prawdopodobnie jej nie otrzymasz ponieważ osoba, która jest zobligowana do udzielenia ci jej, niestety jest niekompetentna i nie potrafi. (usunięte przez administratora)
Przykro nam, że spotkała Cię sytuacja, którą opisujesz. Taki sposób postępowania nie jest zgodny ze standardami przyjętymi w naszej firmie. Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com – zbadamy temat i podejmiemy odpowiednie kroki. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
To znaczy że trzeba się trzymać wytycznych od DM i każde odstępstwo nie jest dobrze widziane? No ale przecież utarg zależy do wielu czynników i nie zawsze pracownik ma na to aż taki wpływ. Jak wyniki spadały to też lecieli ci po pensji?
(usunięte przez administratora)
Witaj, Twój komentarz bardzo nas zaniepokoił. Chcemy Cię poinformować, że wyrażamy zdecydowany sprzeciw przeciwko przejawom mobbingu w naszej firmie. Są to zjawiska niedopuszczalne w Marketing Investment Group i jesteśmy gotowi podjąć wszelkie działania zmierzające do wyjaśnienia sprawy oraz przeciwdziałania podobnym sytuacjom w przyszłości. Nie o wszystkich szczegółach możemy rozmawiać na forum, a przy tak poważnych łatwo o pomówienia, dlatego potrzebujemy dokładnie zbadać tę sytuację. Prosimy Cię o bezpośredni kontakt na adres: audyt@miggroup.com – Twoja wiadomość trafi do specjalnej Komisji w firmie, co istotne – działającej zgodnie z zasadą poufności. Jej zadaniem jest odpowiadanie na zgłoszenia ewentualnych przypadków mobbingu oraz podobnych nadużyć i podejmowanie stosownych, zdecydowanych działań w reakcji na nie. Pozdrawiamy.
A może pracownicy lub byli pracownicy wypowiedzą się na temat sposobu (polityki) rozpatrywania reklamacji? Może także na temat „oryginalności” produktów?
na temat reklamacji nie bardzo jestem w stanie sie wypowiedziec, ale z mojej wiedzy produkty sa w 100% oryginalne, to ta sama tasma z ktorej ida produkty do np eobuwia czy zalando
w MiGu nie istnieje coś takiego jak polityka rozpatrywania reklamacji. wszystko z automatu idzie jako odrzucone. a same reklamacje rozpatruje ktoś z kierownictwa z danego sklepu, a nie żaden specjalista wykwalifikowany i posiadający umiejętności w tej dziedzinie.
jako były pracownik mogę to potwierdzić. Serio żal mi ludzi, którzy dzwonią bo ich reklamacja została odrzucona. Użytkują obuwie za nie małą kasę po 2-3 miesiącach sie np. rozklejają. Reklamacja odrzucona z automatu powód? złe użytkowanie obuwia (złe zakładanie czy wiązane :)) Śmiało można iść do rzecznika wtedy uznają i kasę za rzecznika oddają.
To nie ma w ogóle działu reklamacji jak z automatu wszytko odrzucane i pewnie nawet nie wysyłane do firmy przez kierownika sklepu? Ty pracując w biurze obsługi klienta tylko informowałeś ludzi o negatywnym rozpatrzeniu nie widząc nawet butów?
Jest osobny dział zajmujący się reklamacjami. I reklamacje odrzucone to kropla w morzu wszystkich zgłoszeń. A z tego co mi wiadomo to BOK nie wypowiada się na temat odrzuconych tylko kieruje do działu reklamacji wszystkich klientów.
reklamacjami zajmuje się biuro jakości produktu, pracownicy z reguły odrzucają reklamację. Nasz dział tylko informuję klienta o wyniku rozpatrzenia reklamacji. Zastanawiam się, czy oni nie mają jakiś wytycznych ile reklamacji mają odrzucić. Jest ich cała masa z głupich powodów. Sama nie dowierzałam czytając te decyzję, jakie oni bzdury wypisują.
Może za odrzucenie reklamacji mają jakieś premie? W twoim dziale są dodatkowe pieniądze za wyniki? Czy tylko podstawa wynagrodzenie i nic więcej? Bo czytałem że w sklepach ciężko wyrobić premię i zwykle jej nie ma.
Wypłaty poniżej średniej rynkowej
Dostalam zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego. Czy pracuje ktoś na tym stanowisku i mógłby napisać jak się tam pracuje i jak wyglądał proces rekrutacji?
Mogę Ci polecić prace w MIG w ogóle, bardzo dobre miejsce pracy, świetni ludzie i opcje rozwoju. Firma się zmienia i rozwija bardzo dynamicznie i niestety nie wiem jak przebiega proces rekrutacji ale na pewno warto spróbować.
szczerze nie polecam tej firmy. Nie wiem jak wygląda obecnie rekrutacja, ja miałam rozmowę on-line z osobą z HR oraz kierowniczką. Bajerowali co się będzie robić na stanowisku i takie tam, ogólnie to była luźna rozmowa. Ogólnie to osoby odchodzą, albo jak mają okazję przenoszą się do innych działów :)
Wynagrodzenie to jest kpina. Premie może zobaczy się raz w roku. Nie ważne czy jesteś 100% w pracy czy chorujesz. Premi po prostu nie ma, jezeli cały sklep nie wyrobi wskaźników, które są bardzo wygórowane. Motywacja do pracy spada u wszystkich pracowników.
Proszę przyjrzeć się pracy sklepu Timberland w CH Factory Modlniczka. Pani kierownik K.M urządziła sobie prywatny (usunięte przez administratora) przy zgodzie od regionalnego pana R. Ale skoro jest przyzwolenie z góry to "czemu nie" pobawić się w "panią i władczynię". Pracownik, który chce coś zrobić ale nie jest to po myśli p. K.M od razu jest "kasowany". Patrząc oczami klientami to skład w tym sklepie wymienia się częściej niż opony w samochodzie. W rozmowie z pracownikami miałem poczucie jakbym był w Korei Płn. u kim dzong una. Słabo to wygląda jak na taką markę.
Twój komentarz bardzo nas zaniepokoił. Chcemy Cię poinformować, że wyrażamy zdecydowany sprzeciw przeciwko przejawom nadużyć w naszej firmie. Są to zjawiska niedopuszczalne w Marketing Investment Group i jesteśmy gotowi podjąć wszelkie działania zmierzające do wyjaśnienia sprawy oraz przeciwdziałania podobnym sytuacjom w przyszłości. Nie o wszystkich szczegółach możemy rozmawiać na forum, a przy tak poważnych łatwo o pomówienia, dlatego potrzebujemy dokładnie zbadać tę sytuację. Prosimy Cię o bezpośredni kontakt na adres: audyt@miggroup.com – Twoja wiadomość trafi do specjalnej Komisji w firmie, co istotne – działającej zgodnie z zasadą poufności. Jej zadaniem jest odpowiadanie na zgłoszenia ewentualnych przypadków mobbingu oraz podobnych nadużyć i podejmowanie stosownych, zdecydowanych działań w reakcji na nie. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group
Nie bawcie się w prośby o prywatny kontakt na jakiegoś maila tylko sprawdźcie co się tam dzieje. Bo regionalny "p. R" chyba nie panuje nad sytuacją. Skoro klientom to przeszkadza to nie chcę wiedzieć co muszą odczuwać pracownicy pod takimi rządami.
Wyrażacie sprzeciw przeciwko przejawom nadużyc? Żarty sobie robicie? Przecież ta firma na tym bazuje. Przyjrzyjcie się pracy regionalnych, to nie kierownik salonu decyduje kogo zostawić a kogo zwolnić, a kogo awansować. Przy braku kierownika lepiej jemu/jej zabrać kompletnego tumana z zewnątrz niż dać szansę komuś z firmy, który ma wiedzę i umiejętności. Na spotkaniach kierowniczych widoczne faworyzowanie niektórych kierowników przez regionalnych. Obgadywanie przez nich innych pracowników. Wszystko zawsze jest źle, możesz stanąć na rzęsach a i tak będzie niewystarczające. Nigdy nie usłyszeliśmy słów pochwały za nic. Tylko wieczne gnębienie i demotywowanie.
Hej, interesuje się ich programem stażowym w biurze ds. SEM. Możecie mi powiedzieć jakie kryteria muszę spełnić, aby dostać się do nich na staż? Czy będę miała rozmowę kwalifikacyjną? Warto do nich napisać też list motywacyjny? Napisali w ogłoszeniu, aby być dostępnym 5 dni w tygodniu, ale czy muszę być 8 godzin w pracy? Bo mam też studia, więc tak nie do końca bym mogła tyle siedzieć, no chyba że jest możliwość odbywanie tego stażu zdalnie?
Dzien dobry. Jake to zadanie regrutacjine? Nie rozumiem do konca o Co chodzi..
Potwierdzam, że rekrutacja jest przeprowadzana w specyficzny sposób. Rekrutacja do marketingu. Rozmowa telefoniczna z pracownikiem hr trwała prawie godzinę. Akurat jestem osobą doświadczoną w branży fashion, a nie otrzymałam ani jednego pytania o pracę w konkurencyjnej firmie, w której wykonywałam obowiązki spełniające wymagania w ogłoszeniu. Rekruterka wolała wypytywać o pracę sprzed kilku lat w zupełnie innej branży i o odmienne obowiązki. Dodam, że bardzo szczegółowe. Pani wolała wypytywac w szczegolach o zupelne inne doswiadczenie niz zadawac pytania o prace na podobnym stanowisku w innej firmie modowej. Było też sporo pytań o branże fashion - pokazy, projektantów czy influencerki. Po tym godzinnym egzaminie dowiedziałam się, że dadzą mi odpowiedź za tydzień. Po tygodniu otrzymałam maila, że nie spełniam jednego punktu z całej listy wymagań i dziękują za dalszy udział. Bardzo mnie to zdziwiło, rozumiem, że do 2 etapu przechodzą osoby 10/10, a o stanie ich wiedzy, kompetencji decyduje rekruterka, a nie osoba zarzadzajaca danym działem. Mam podejrzenia, że chodziło o kasę. Może nie zmiescilam sie w widelkach. Jestem rozczarowana, ze nie dopuszczono osoby ze swietnym doswiadczeniem i ogromna wiedza na temat rynku modowego dalej.
No to ciekawe, że zaprosili cię na ten pierwszy etap, skoro dalej przechodzą tylko osoby spełniające wszystkie wymagania :/ Wiesz może ile łącznie miało być etapów? I jakie miałaś wymagania finansowe skoro podejrzewasz, że były zbyt wysokie? Chciałabym wiedzieć na przyszłość jakie widełki są dla nich ok :)
Nie pamietam już ile miało być etapów, pewnie standardowo po przejsciu maratonu z hr - zadanie i rozmowa z osobą z właściwego działu. Nie wiem na pewno, czy chodziło o pieniądze, jeśli firma nie podaje widełek, to tego się nie dowiemy oficjalnie. Na stanowisko specjalisty podałam 4-4,5 tys. netto.
Ale to nie chodzi o to, czy dla nich są okej. To ile chcesz zarabiac, to tez wypadkowa twojej wiedzy, doświadczenia i kwalifikacji. Żeby nie było rozczarowań i dziwnej argumentacji dzialu hr (często nieadekwatnej do cv kandydata), powinny być przedstawiane widełki i wtedy obie strony wiedzą, z czym siadają do stołu.
Rozumiem rozczarowanie, ale naprawdę ciesz się, że nie dostałaś zadania rekrutacyjnego jak dla managera na 6h i nie spędziłaś potem kolejnych 2h na kolejnej rozmowie z tą samą babką z HR o tym samym i potencjalnym przełożonym, który przewracał oczami co chwilę. :) Ta firma to jest dno, naprawdę są lepsze firmy na rynku. Mają bardzo wymagający proces rekrutacyjny jak na kasę, którą w rzeczywistości oferują. Chcą osoby od wszystkiego za jak najniższą stawkę. Mam wrażenie, że wybierają wedle wymagań finansowych kandydata, nie kompetencji.
W jakich godzinach pracuje się w centrali? 8-18? 10 godzin? Czy ile? Nigdzie nie mogę znaleźć info
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Zobacz opinie na temat firmy Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 104.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 65, z czego 6 to opinie pozytywne, 54 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Kandydaci do pracy w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali) napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.