Opinie o Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Przewóz osób miejski i podmiejski

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. w Warszawa

Kato

Witam, orientuję sie ktoś ile zarabia tokarz CNC w tramwajach śląskich?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PolitPopr

Jeśli pracujesz w MZA i czujesz się w swojej firmie w miarę OK a jedynym motywatorem przejścia do TW są pieniądze, to zdecydowanie odradzam. Za niewiele lepszą wypłatę po prostu nie warto zaczynać od zera w firmie, (usunięte przez administratora)Szczegóły można poznać czytając powyższe wpisy, które rzetelnie opisują smutną rzeczywistość. A znam ją z własnego doświadczenia. I nie jestem malkontentem, TW potrafią w krótkim czasie wyssać entuzjazm nawet z największego zapaleńca.

Bob

Osobiście dla mnie juz za późno na zmiany,z perspektywy czasu dla tych kilku stow nie zmieniłbym mza na tw.Osobiście żałuję,wieksza presja,wiecej konfidentów,do kitu.pozdro

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mza

Witam. i czym motywowałeś chęć przejścia z mza do tw? Jedynie większą kasą? Też się zastanawiam nad przejściem, chociaż nie wiem czy warto dla tych paru zł, posiadam opinie pracowników mza i tw, w mza jest zupełnie inna kultura, poza tym w tw nigdy nie wiesz na który zakład trafisz, to też jest lipa jeżeli chodzi o lokalizację :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Motorniczy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa kwalkwikacyjna

Pytania

Łatwe

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Operator CNC
Żary
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Bo

Kolega Tromba pisze nad wyraz brutalną prawdę,pozostali również.Mam 20 lat pracy jako motorniczy,2zajezdnie.Jak jest teraz,hmm ,wszystko zależy gdzie trafisz po kursie względem miejsca zamieszkania.Specyfikę pracy znasz oraz godziny,pierwsze wyjazdy po 3 (zalezne od zajezdni oraz pory roku ,zjazdy podobnie,dotego dochodzą środki ,indywidualny czas pracy ,prosić można i można,roznie bywa.Zwolnienia lekarskie dyskwalifikuja jak nagłe UŻ.Duże parcie na pieniądze tzn premię,tak samo można ja szybko, zgubić (kolizje,kontrole CR,skargi itp.)Morale załogi słabe (uzależnione od zakładu) Piszesz o pensji ,hmm po roku mozesz mieć 4100 brutto plus premia (dzielona na podstawowa oraz za punktualność ,za efektywny czas pracy,wskaznik max 0,1 przyspieszeń powyżej brak premi plus ogolna pnkt dwa wskazniki 90-95% mniejsza i 95-100%większa .Jest osiągalna ,no właśnie ale wiózł razy kilka ....powodzenia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tromba

@Bartek Nie masz wpływu na nic :) Nie ma stałych linii, nie ma przydzielonych na stałe wozów, stałych zmienników, stałych miejsc zmiany, stałych dni i godzin pracy. Nie ma możliwości pracy na wybranej zmianie (rano/po południu). Wszyscy jeżdżą wszystkim, wszędzie i o każdej porze. Często jednego dnia jeździsz kilkoma różnymi tramwajami i/lub na kilku różnych liniach. Grafiki zmieniają się po kilka razy w miesiącu. Nawet nie zawsze pracujesz w zajezdni w której jesteś zatrudniony. Na przykład: mieszkasz na Pradze Południe, zatrudniony jesteś w zajezdni na Mokotowie, a pracę kończysz (o pierwszej w nocy) w zajezdni Żoliborz, tuż obok puszczy kampinoskiej. Zresztą firma w ogóle chce zrezygnować z przydzielania motorniczych do konkretnej zajezdni, docelowo mają być rotacyjnie przerzucani pomiędzy zajezdniami na Mokotowie, Żoliborzu, Pradze i Woli. Nudzić się nie można, ale nie ma też żadnej stabilizacji. Do tego co dwa lata przechodzi się bardzo rygorystyczne badania lekarskie i psychotechniczne. Coś się lekarzowi nie spodoba, słabiej przejdziesz testy i następnego dnia jesteś bezrobotny.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GETWA2

Cześć. Byłem dzisiaj na rozmowie kwalifikacyjnej i nie mam zielonego pojęcia czy wpadłem dobrze czy źle. Przed tobą siedzą dwie osoby psycholog i prowadzący rozmowę, obydwie osoby coś notują w trakcie twoich odpowiedzi. Pytają dlaczego chcesz pracowac w TW, co cię denerwuje, jakie przepisy ruchu drogowego łamiesz najczęściej, jake masz metody na stres, każą opowiedzieć jakieś historyjki z życia, co lubisz robić. Takie pierdoły. Ogólnie cały czas obserwują twoje reakcje i notują. Ja pracuję w MZA i idę do TW ze wzgledu na większą kasę ale jak czytam posty wyżej to sie zaczynam zastanawiać. Tyle tylko że trzeba wziąść poprawkę na takich co wiecznie marudzą i narzekają bo w autobusach nie jest do końca tak źle jak piszą i mówią kierowy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michał

Witam czy może ktoś coś powiedzieć na temat rozmowy rekrutacyjnej, ciężko znaleźć coś na ten temat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bob

Dostajesz grafik i w miastonie masz wpływu gdzie będziesz jeździć

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bartek

Mam pytanie czy motorniczy sam wybiera sobie linie czy jest mu narzucana dana linia???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ron

Będzie jeszcze gorzej niż w wawie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sebox

Dostałem się na kurs motorniczego, ale na Śląsku (Chorzów). mam nadzieje, ze nie będzie tak żle jak w Wa-wie :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Global

Szukam brygadzisty robot tramwajowych

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
romekB.

Chłopie, najlepiej zapomnij. Zarobki są wielkim mitem, natomiast masz tyrać jak maszyna. Śpisz po 3-4 godziny, jesteś gnojony na każdym kroku mimo, że pracujesz na całą firmę z kadrami i nadzorem ruchu na czele. A ci tylko patrzą, ile można maksymalnie zedrzeć z człowieka, włącznie ze zdrowiem. Klepsydra wisi jedna za drugą - wycisną z ciebie wszystkie soki jak z cytryny, a gdy jesteś nie potrzebny - kolejny frajer do golenia. Pracujesz co drugi weekend, ale "musisz" pojechać w wolne i nie ma zmiłuj - w związku z czym zapomnij o czasie wolnym, świętach i przede wszystkim o rodzinie. Po kilku zmianach po 10 godz. jesteś wrakiem człowieka, podczas gdy normalni ludzie siedzą w kawiarniach i się relaksują ze znajomymi ty zasuwasz jak biały murzyn. Gdy się trafi 1 dzień wolnego to ty leżysz raptem, aby odtajać po haruwie i zbierasz siły na następny dzień. Takie są realia - chcesz normalnie funkcjonować - zmień branżę, a jeśli chcesz zmarnować swoje życie - to polecam!

Filip z konopii

Pracuję jako motorniczy 10 lat na R-4.to co się dzieje od 2lat to masakra. Wystarczyło tylko zmienić kierownictwo i taki skutek. Mobbing ,wszędzie kamery na zakładzie(podobnież niektóre z mikrofonami ) i w wozach. Karze się za wszystko co możliwe, nie masz prawa do błędu. Jest źle i jeśli w najbliższym czasie nic się nie zmieni to odejdę. Wszyscy piszą o zarobkach, nikt nie zdaje sobie sprawy jak elektryka i stres tramwajowy wpływa na zdrowie. W zeszłym roku wielu naszych kolegów zakończyło życie(zarówno motorniczych jak i z zaplecza).U części z nich wykryto raka. Co się przyszło do roboty ,to klepsydra. Wielu motorniczych nie zwalnia się, bo kredyt. Jeszcze jakiś czas temu jak ktoś narzekał to uważałem że przesadza-ale już tak nie uważam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obiłan

Motorniczy nie powie Ci nic pewnego o warunkach pracy kierowcy zaplecza. Najlepiej podejdź sobie kiedyś do dyżurującego na mieście pojazdu technicznego TW i sam zapytaj. Będziesz miał informację z pierwszej ręki. Gdybym ja poważnie potraktował to, co wcześniej mówili mi pracownicy Tramwajów, nie straciłbym czasu, zdrowia i 8 tysięcy złotych :( Jak możesz przeczytać wyżej, motorniczych traktuje się w firmie bardzo źle. Czy zaplecze ma lepiej? Nie wiem, ale nie wyglądają na szczęśliwych. Moja rada jest taka: trzymaj się od tej firmy jak najdalej możesz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ron

Zapewne na 3 zmiany po 8godzin o ile nie ma awarii.Czy do wszystkiego ,nie wiem,pewnie częściowo tak.Zarobki plus premia i socjal.Brzmi fajnie ,realnie niekoniecznie.2 tys dostaniesz na pewno

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abc

Witam proszę o informacje na temat pracy na stanowisku kierowcy pojazdów pow3,5 t na jakie wynagrodzenie można liczyć , czy kierowca to pracownik do wszystkich innych prac ? Jakie systemy pracy ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
R1mot

Brutalna prawda,patrz wyżej.Masz plecy ,czytaj rodzina na wyższych szczeblach kierowniczych,masz dobrze.Pozostali są źle traktowani,zastraszani,kumoterstwo,nepotyzm.mobbing,to podstawowe pojęcia.Zarobki ,no zastanawiam się czy w makro ,zarobie trochę mniej ,ale spokojniej.Bez wstawania o 2 w nocy lub powroty o tej godzinie.No i grafiki pracy,to istna masakra co wyprawia Mariusz G. z R1 . L4 oj doceni Cię,zastraszy a na końcu zniszczy życie.Motorniczych z R1 zapraszam do wspolnej dyskusji i pozwu o mobbing psychiczny,nie równe traktowanie.(podam adres )

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obiłan

Ostrzegam wszystkich przed firmą Tramwaje Warszawskie! To co proponują swoim pracownikom nie jest warte pieniędzy wydanych na zdobycie uprawnień motorniczego. Zarobki ładnie wyglądają na papierze, ale to przez co trzeba przejść, nie jest warte tych ani żadnych innych pieniędzy. Kierownicy na zakładach r1 i r4 (na innych nie wiem) psychiczne znęcają się nad pracownikami. Premia stanowiąca 1/3 wynagrodzenia, uzależniona jest od gotowości do łamania przepisów wewnętrznych spółki. Ustawowe przerwy w czasie pracy kierowcy są w tramwajach warszawskich uznaniowe: jak się nie wyrabiasz w wyśrubowanym rozkładzie jazdy, to ustawowych przerw mieć nie będziesz. A jeśli sobie jakoś wywalczysz te przerwy, to zostaniesz ukarany dyscyplinarnie i finansowo za łamanie jakichś przepisów, bo na przykład zostaniesz przyłapany że jedziesz 20 km/h zamiast 15 km/h. Ludzie im w pracy mdleją albo zasypiają z wyczerpania! Lekarz zakładowy dopuszcza do pracy motorniczych z wysoką gorączką, bo boi się wystawić zwolnienie. Trzeba być samobójcą, żeby dla nich pracować. Doświadczeni motorniczowie po wielu latach pracy uciekają z firmy na wszystkie strony, co powinno dać do myślenia tym, którzy myślą o przyjściu na kurs. Ja jestem na siebie podwójnie zły, bo jeszcze przed kursem pytałem kilku różnych motorniczych o warunki pracy i każdy ostrzegał mnie w co się pakuję. Teraz straciłem zainwestowane pieniądze (zdobycie uprawnień kosztuje łącznie około 8 tysięcy złotych), czas i zdrowie. Mam nadzieję, że koledzy i koleżanki z kursu też wystawią tej firmie opinię, na jaką zasługuje. Nie popełnijcie mojego błędu!

Zostaw merytoryczną opinię o Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 160.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 67, z czego 3 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 31 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 107 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Siedmiogrodzka 20
    01-232 Warszawa
  • NIP: 5252256724 KRS: 0000145910
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii