Opinie o Booksy International Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Booksy International Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Booksy International Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Booksy International Sp. z o.o. w Warszawa

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

1. Zarobki dosyć słabe: podstawa to praktycznie minimum możliwe i kuszenie wysoką premią uznaniową kończy się tym, że uzyskanie chociaż 1/3 oferowanej premii to jak wygrana w totolotka, trzeba się mega nagimnastykować 2. Atmosfera w pracy - nie dajcie się zwieść sloganom typu "People first", co najwyżej "Cyferki first", ciągłe gonienie za liczbami... Czasem uzyskanie dobrego wyniku jest niemożliwe, bo nie zależy od nakładu włożonej pracy, a od czynników zewnętrznych, ale no one cares. Feedbacku od zwykłych pracowników nikt nie słucha, tworzy się tylko pozory. 3. Przełożeni - totalnie niekompetentne osoby. Zapytanie o coś kończy się tym, że prawdopodobnie wprowadzą w błąd, dodatkowo poziom wypowiedzi bardzo niski. 4. Produkt - złej jakości, jakieś infantylne zmiany są wprowadzane, zaś błędów krytycznych prawie wcale się nie naprawia 5. Podejście do klienta - czy ktoś w ogóle interesuje się klientami? Klienci to kolejne cyferki. 6. Podejście do pracowników - grzecznie pracujesz, robisz z siebie pajaca przed klientami w imię dobra firmy, bronisz interesu i ciułasz tą biedną premię, aż pewnego dnia stwierdzają, że do widzenia i odcinają Ci dostępy. Dobrze, że ze współpracownikami dali się pożegnać :)

Były pracownik
Były pracownik
@Były pracownik

Ah no i zapomniałam - totalny brak możliwości rozwoju. Praca co najwyżej na kilka miesięcy, wygodna, bo zdalna. Jednak jak ktoś poważnie myśli o swoim życiu to nie polecam

Adios
Były pracownik

Booksy jest jak Titanic i nie mam tu na myśli filmu, który odniósł wielki sukces tylko okręt, który zatonął. Wróżę to samo :)

Adam
Były pracownik
 Pytanie

Niestety dzień jak co dzień w booksy czyt. masowe zwolnienia, brak szacunku dla drugiej osoby, sugerowanie pomocy w znalezieniu nowej pracy, co jeszcze? może kolacja. Ta firma to żarty, radzę każdemu uciekać póki może. Pieniądze błahe jak na 2023 rok. Gdzie my żyjemy? Pan Batory siedzi popijając sobie kawusie w słonecznym Nowym Jorku a ty zapieprzaj ile możesz by i tak na koniec zostać zwolnionym. Pzdr Adam!

Marzena
Były pracownik

Luuudzie Wy dziękujcie Booksy że Was zwolnili. Lepszego prezentu Wam nie mogli zrobić <3 ileż można nurkować w (usunięte przez administratora) Najniższą krajową płacą też w kiosku z gazetami. Nie znam osoby, która by odeszła z Booksy i tego żałowała albo pogorszyła swoje warunki płacowe. Polecam otworzyć szampana :)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko iOS Developer w firmie Booksy International Sp. z o.o. odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Były pracownik przybytku
Były pracownik

Przepracowałam kilka lat w jednym z działów. Kolejne masowe zwolnienia , uciekłam w porę. Kasa - średnia , zjebundo każdego dnia. Straszenie PLANEM naprawczym … powiem krótko. Time to say goodbye xd

Anna
Były pracownik

Masowe zwoleniania po raz kolejny, zero szacunku dla pracownika.

Tajemnicza sałatka
Były pracownik
 Pytanie
@Anna

Zanim przejęło Nas Booksy , w Versum każdy człowiek się liczył- nie ważne jakie stanowisko zajmował. A Tu ? Jak w tym firmie od Nędzy … do Nędzy ????

1
M. R.
Były pracownik

Odeszłam kilka miesięcy temu. Nie polecam tej pracy nikomu z ambicjami. Sama pracowałam tu za długo, o rok za długo i aż rok. Ciężko znaleźć jakieś superlatywy. Z porzadnej firmy jak Versum w ciagu tygodnia stalismy sie dnem Booksy. Z minusow: Brak szacunku Nie możesz mieć swojego zdania Po kazdej wypowiedzi która nie pasuje przełożonemu, denna gadka o zlym zachowaniu Z plusow: Brak

Klient
Inne
 Pytanie
@M. R.

Chce usunąć konto zanim minie 7 dni i cisza czy orientujesz się jak to wyglada ?

gdansk
Inne

apka dziala tragicznie nie polecam (usunięte przez administratora)

Grażynka
Pracownik

.

tragedia
Pracownik

straszny(usunięte przez administratora) - albo wchodzisz w (usunięte przez administratora) albo się nie liczysz i szans na awans nie masz żadnych. Jak się na Ciebie uwezmą to będą Cię gnębić do końca, choćbyś plan wyrabiał w 110 %. w cenie są naiwne, bardzo młode, wierzące w rakietę na księżyc dziewczyny , które z booksy zaczynają swoją pierwszą pracę. Która mądrzejsza po okresie próbnym odeszła.

Wanda
Inne
@tragedia

Wspominasz o tym, że co mądrzejsza to odeszła... A Ciebie co tu w takim razie trzyma jeśli warunki pracy tak postrzegasz? Co zachęca żeby zostać? I ta rakieta zaciekawiła, co tu na start oferują?

Anna
Pracownik

Po lipcowych zwolenianich, masowo pracownicy zaczęli się zwalniać sami. Odeszli na prawdę fajni ludzie związani przez lata z booksy i versum. Firma próbuje być na poziomie dużych korporacji. HR wdraża rozwiązania do badania opini pracowników, samoceny, benefity tylko po to żeby zrobić check na liście modnych rozwiązań. Tworzenie wizji, chwytliwe slogany maja stworzyć wizję przyjaznej organizacji. Niestety nie zgadza się atmosfera, pieniądze i obowiązki. Menadżerowie wcale nią są tacy przyjaźni, a wręcz po czasie wychodziły sytuacje knucia czy obgadywania. Menadżerowie i liderzy są na bardzo niskim poziomie, a stanowiska tego typu się mnożą. Dużo by przytaczać przykładów... szkoda ze tak wszystko działa. Rotacja pracowników jest bardzo wysoka...

Pracownik
Pracownik
@Anna

Wszystko zgodne z prawda!

Asia
Były pracownik
@Anna

Potwierdzam, sama niedawno odeszlam

Wanda
Inne
@Asia

rotacja w sensie same odejścia czy udaje się to nadrobić? pytam, bo ciekawa jestem ile osób było tu np w czerwcu a ile jest dziś, ktos wie i mi napisze?

Regina Misztela
Inne

Mimo, że wypowiedziałam umowę 2 krotnie ustnie, gdzie rozmowy są rejestrowane oraz mailowo, na Gmailu przeskoczył mi mail i wypowiedzenie wyszło z innego maila, ale to nie ma znaczenia, ich Regulamin jest nieważny w tej kwestii, wyraziłam taką wolę kilkukrotnie. Mam wrażenie że jest to aplikacja ktora po prostu chce wyłudzać pieniądze w takich sytuacjach, wstyd, w sytuacji braku usługi, zamkniętego salonu od dwóch miesięcy. Nie polecam nikomu, na pewno w tej sprawę zgłoszę dalej.

Nieszczescie
Były pracownik

Również nie polecam firmy - zero szansy na rozwój,praca w CS cofa do tylu. Zero szans na podwyżkę, głupie argumenty podawane przez TL. Żeby dostać umowę na czas nieokreślony nie wiem co trzeba zrobić. Najgorsze w tej firmie są szkolenia na poziomie przedszkola nie wiem kto zatrudnił Pana trenera, zabawy, śmieszki które nie są śmieszne. Firma robi jakieś chore testy dla pracowników ze niby badają twoje potrzeby oczywiście nic się zmienia.

1
Domysław
Inne

A ja uważam, że dobrą opinię wystawiają pracownicy, którzy poważnie traktują swoją pracę i wykonują ją dobrze!

2
LoL
Inne
@Domysław

Albo pracują w biurze karier i mają w biurku nadzieję z wazeliną

obecny
Pracownik
@Domysław

Zgadzam się. Niestety w Polsce nie panuje kultura pozytywnego feedbacku, raczej przyzwyczajeni jesteśmy do pisania/dzielenia się negatywnymi komentarzami gdy nam coś nie pasuje. Super, że obecni pracownicy którzy są zadowoleni z miejsca pracy dzielą się pozytywnymi rzeczami i pozwalają pokazać przyszłym kandydatom prawdziwe oblicze firmy, a nie wiadro negatywnych nieprawdziwych informacji :)

Do Domyslawa
Inne
@Domysław

Domyślam się ze pisze to sam właściciel ;)

Kasia
Pracownik

I do not recommend the company as it’s not stable on the market area. After claiming their future positive plans and financial stability they started to reduce vacancies, 250 lost their jobs in 15 minutes without any sign before.

Hej
Były pracownik
 Pytanie
@Kasia

Jakie działy zwalniali?

xxx
Były pracownik
@Hej

Wszystkie

kw
Pracownik
@xxx

nieprawda :) były to wybrane działy. Większość pozostała bez zmian. Jestem pracownikiem od 3 lat i wiem jak było i jest.

xD
Pracownik
@kw

Po tym jak Twitter i Facebook wywalili jakies 20.000 ludzi z dnia na dzień, decyzja Booksy wydaje sie dość umiarkowana

Wiktoria
Inne
@xD

To chyba trochę mniejsza skala jeśli chodzi o ilość pracowników no nie? Czym były spowodowane te zwolnienia u was? Szukają kogoś nowego na te stanowiska?

Wanda
Inne
@kw

To których działów już nie ma, a które mogą być spokojne?

kolejne zwolnienia
Były pracownik
 Pytanie

Zarząd chwali się 1000 zatrudnionym osób by ukrywać zwolnienia. Po co? Chyba żeby ukrywać że firma zwolniła ponad 10% pracowników. Czysta hipokryzja najpierw zwalniają, potem zatrudniają na "hura" tylko po to by znowu zwalniać. Zarządzenie zatrudnianiem w tej firmie to dramat. Chwalą się jakimiś "diversity" tytułami a nic w tym zakresie nie robią, w Polsce Booksy wstydzą się nawet zmienić logo na "tęczowe". Wszystko pod publiczkę i żeby zwiększyć sprzedaż.

Ładowarkadopodlogi
Pracownik
@kolejne zwolnienia

Niestety jest dokładnie tak jak piszesz, hr piękne komentarze smaruje zeby odwrócić uwagę od rzeczywistości. Na swoich profilach chwalą się wyimaginowaną przychylnością do pracownika a w gruncie rzeczy maja ludzi w (usunięte przez administratora) Potrafią zwolnic z dnia na dzien 10% firmy, co mialo juz miejsce kilkukrotnie. A sama aplikacja to czysty dramat. Polecam dolaczyc do grupy na fb versum booksy bez cenzury zeby poczytac jak na prawde dziala aplikacja. Wszystko na pokaz. Nie polecam tej firmy ludziom szanujacym sie.

klient
Inne

Obsługa pozostawia wiele do życzenia. Aplikacja ma częste awarie które nie są rozwiązywane. Nie ma kontaltu ze strony booksy aby poinformowac klienta/salon beauty o awarii oraz czasie jej rozwiazania. Nie ma też możliwości rozmowy z osobą decycyjną. Po 5 dniach awarii wciąż brak informacji na jakim etapie jest rozwiązywanie problemu. Nie polecam.

1
Neonówka
Kandydat
 Pytanie

Jak wyglądają rekrutacje w tej firmie? To długi proces? Czy macie wiedzę odnośnie feedbacku po rozmowach - dają czy nie?

elo
Kandydat
@Neonówka

tak dają odp ale można wyczuć że szukają studentów.... pytania typu studjujesz czy chciałbyś wrócić na uczelnie itd

Wanda
Inne
@elo

A czemu miałoby im właśnie na nich tak zależeć? Oni nie są czasami "niedysponowani" przypadkiem?

TakSobieMyślę
Kandydat
 Pytanie

Teraz faktycznie jest dużo ofert pracy w tej firmie. Ja zastanawiam się czy aplikować do ich działu marketingowego, ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie?

szukamłopaty
Były pracownik
@TakSobieMyślę

Poprzedni team leader B2B pracował w firmie killka lat (Versum a później booksy) i odszedł niedługo po momencie olbrzymiej redukcji etatów w firmie. Będziesz (usunięte przez administratora) blondi z warszawy, która nie rozumie zdania innego niż to które sobie ubzdurała :) no, chyba że trafisz do pupilków z B2C którzy nie mogą mieć swojego zdania, bo inaczej wylecą przy najbliższej okazji. Jeżeli siebie szanujesz, to nie marnuj czasu.

Kierowca lodówki
Były pracownik
@szukamłopaty

Potwierdzam z doświadczenia.

nietracczasu
Pracownik
@TakSobieMyślę

nie trać czasu na taką pseudo firmę, poprzednią laskę zwolnili więc nikogo na dłużej nie szukają

Chomiczek w kołowrotku
Pracownik

Pracuję od niedawna w obsłudze klienta. Byłoby wszystko dobrze, gdyby nie zagmatwane procedury, upośledzony CRM, w którym wypełnienie czegokolwiek pochłania masę czasu, a przede wszystkim, poziom przeprowadzonego szkolenia. Główny trener chyba dobrze musi się z kimś trzymać, że nadal tu pracuje, bo jego poziom wiedzy i forma w jakiej prowadzi szkolenia, są żenujące. Potwierdzają to zarówno rówieśnicy ze szkolenia, jak i osoby już dłużej pracujące. Poziom wiedzy bardzo niski, nie raz zdarza się mu mówić nieprawdę i bardzo często dopytuje stałych pracowników o (jak się okazuje) podstawy. Jestem już po szkoleniu i nie czuję się na siłach żeby pracować z klientami. Zadając jakiekolwiek pytanie lub zgłaszając błąd na przeznaczonym do tego kanale, wychodzi niejednokrotnie, że nie mam podstawowej wiedzy, która powinna zostać mi przekazana podczas MIESIĘCZNEGO szkolenia. Zamiast zajmować się głupimi zabawami i kolorową otoczką szkolenia, prowadzący powinien skupić się na konkretach, które faktycznie przydadzą się w pracy. Gimnastyka w trakcie zajęć, śmieszne obrazki, czy porównania funkcji systemu do wesołych zwierzątek, nic mi nie dadzą. Myślę coraz mocniej nad zmianą pracy.

2
51
Pracownik
@Chomiczek w kołowrotku

w booksy jak dobrze trzymasz się z "górą" to zawsze masz dobrze :) nie daj boże podpaść swojemu przełożonemu XD

buraknabarszcz
Pracownik
@Chomiczek w kołowrotku

poczytaj wcześniejsze komentarze, tak jest, trzeba pchać się z wazeliną , żeby awansować. wiedza prawie wszystkich pracowników jest znikoma, dlatego rozpatrywanie niektórych reklamacji trwa miesiącami. reklamacja to tutaj bardzo niewygodne słowo, super klientem jesteś podpisując umowy, później radź sobie sam, telefony nagle przestają być dla klienta dostępne. otrzymując reklamację masz obowiązek jak najszybciej zbyć klienta i wmówić mu że pracujemy nad jego rozwiązaniem w rezultacie przesyłając zgłoszenie dalej bo z taką wiedzą nie jesteśmy w stanie mu pomóc, ale większe (usunięte przez administratora)są w sprzedaży, tam jesteś marionetką w rękach "kołcza"

ejdżent
Pracownik
@buraknabarszcz

Częściowo się z Tobą nie zgodzę bo jestem bezpośrednio z CS i wiem jak to wygląda. Tutaj liczą się wskaźniki i wszystko musi być zrobione. Reklamacje ogólnie są rozpatrywane bardzo szybko a leżą tylko wtedy gdy sprawa dotyczy błędnego działania systemu. Tego typu sprawy to już kwestia podejścia IT bo to oni sami uznają co naprawić i jeśli problem zgłasza jedna osoba to najczęściej tego nawet nie ruszają. Dopiero przy większej skali coś działają. Dobrą wiedzę produktową ma kilka osób i jak trzeba to pomogą. Oczywiście poza trenerem bo on to jest obcykany tylko w śmiesznych obrazkach. Z tym nieodbieraniem telefonu od klienta to na pewno nie na infolinii, może to kwestia indywidualnych kontaktów ze sprzedawcami. Tu na CS nie ma opcji by od kogoś nie odbierać ale faktycznie potwierdzam że zbywanie jest na porządku dziennym.

Normalna
Były pracownik
@Chomiczek w kołowrotku

Tak czytając te komentarze...zastanawiam się co Wy tam jeszcze robicie...Nie podoba się to się odchodzi a nie marudzi jak źle czy niedobrze. Zamiast pracować siedzicie na forach. Pracowałam w tej firmie i nie wszystko było idealnie. Ale w żądnej nie jest. Jak widze to żyganie to tylko świadczy o was jak kiepskim ludźmi jesteście. Nie podoba sie to odchodzisz albo wracasz do (usunięte przez administratora) w łęcznej albo bielsku do pseudopracodawców, którzy spełniali każde zachcianki pseudopracownika

NewHire
Pracownik
@Chomiczek w kołowrotku

100% prawdy. Podpisuję się nogami i rękami. Szkolenie to dramat.

Zostaw merytoryczną opinię o Booksy International Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Booksy International Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Booksy International Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 97.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Booksy International Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 71, z czego 17 to opinie pozytywne, 52 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Booksy International Sp. z o.o.
1.9/5 Na podstawie 130 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Aleja Komisji Edukacji Narodowej 105 lok. U4
    02-722 Warszawa
  • NIP: 9512381607 KRS: 0000515914
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Booksy International Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii