Opinie o Booksy International Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Booksy International Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Booksy International Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Booksy International Sp. z o.o. w Warszawa

Ela z HR
Kandydat

Opowiem wam o rekrutacji do tego korpo (usunięte przez administratora)firmy i naprawdę omijajcie szerokim łukiem. Hitem jest to że dostałem rozwiązane zadania jak i inni którzy aplikowali w sierpniu na stanowisko call center ds technicznych i potem dostałem zadania pisane na kolanie w ciągu godziny o podobnej (usunięte przez administratora)tematyce do rozwiązania w 15 minut. Sama rozmowa rekrutacyjna bardzo nie profesjonalna, a gdy odpowiadałem na wszystkie pytania i w sumie widziałem pozytywny feedback to gdy powiedziałem oczekiwania na start 3500 to zapytali się mnie czy brutto czy netto XD, dostałem nie miłą odpowiedź na e-maila że nie spełniam oczekiwań i "inni kandydaci mają jeszcze kolejny już 3 etap do pracy za 3500 brutto. Szanujcie się ludzie i nie aplikujcie do tej (usunięte przez administratora)firmy.

5
Bogusia
Inne
@Ela z HR

A czy te zadania były jakoś bardzo wymagające? Trudne? Czy raczej nie sprawiały większych problemów? Poza tym, to ile firma jest w stanie zaoferować wynagrodzenia brutto? Mówili coś, czy można spodziewać się jakiejś premii, dodatków?

JS

Nie mam pojęcia skąd te negatywne komentarze - chyba od osób, którym nie udało się przejść rekrutacji. Ja pracuje w sprzedaży od kilku miesięcy i z czystym sumieniem polecam, Booksy to najfajniejsze miejsce, w jakim do tej pory pracowałam. Świetna atmosfera, przyjazny team, jasno przydzielone obowiązki, super produkt i bardzo przyzwoite zarobki - dla mnie 10/10 :)

Kordian
Inne
@nietracczasu

Masz na myśli benefity czy okazjonalne prezenty od pracodawcy? Dają takie gifty niewielkiej wartości? A prawdziwe pozapłacowe dodatki są? Np. pakiet prywatnej opieki dla pracowników i ich rodzin?

Pracownik CS
Pracownik

Szkoda, że tyle tu jadu. Pracuję z powodzeniem na jednym z najniższych stanowisk w tym korpo. Jasne, że zdarzają się sytuacje, kiedy mamy dość - nieodpowiedzialne koleżanki i koledzy, którzy rzucają L4 po kilka tygodni z rzędu, więc ciężko wyrobić wskaźniki premiowe jak brakuje ludzi. Szukanie na wyższe stanowiska ludzi z zewnątrz, zamiast awansować swoich sprawdzonych. Ale końcowo nie mam co narzekać na wypłatę, mogę pracować z domu, praca jest do zrobienia chociaż klienci potrafią dać popalić. Nie wchodzę nikomu w (usunięte przez administratora) robię swoje, poznałam tu świetnych ludzi. Mam umowę o pracę od początku. Jak komuś nie chce się pracować to i na najwyższym stanowisku za kosmiczny hajs znajdzie powody do narzekania ;)

Xyz
Inne
 Pytanie
@Pracownik CS

Jakie są widełki wynagrodzeń na tych najniższych stanowiskach?

Mila Nowy wpis
Inne

Cześć. gdy zaproszą mnie teraz na rozmowę jako Office Managera to z kim będę rozmawiać i o czym, jakieś ścieżki rozwoju? Podkreślają rozwój już w samym ogłoszeniu a na nim mi zależy. na jakie stanowiska potem już się przechodzi?

Marika Nowy wpis
Inne

Wow pierwszy raz spotykam coś takiego w ogłoszeniu które mnie interesuje jak biuro przyjazne pieskom. Jak to wygląda? Chodzi o ogłoszenie People & Culture Development Specialist (L&D Specialist), mój Czako byłby zachwycony jakby nie musiał na mnie czekać w domu i jeszcze najlepiej miał towarzystwo innych psiaków!!! Każdego dnia można zabierać pieska, trzeba mieć jakąś decyzję?

Pies Nowy wpis
Pracownik
@Marika

Tak można każdego. W biurze jest miska z wodą i salki gdzie pies może z Toba spędzić czas. Jedyny "problem" to biurowiec, który jest w centrum Warszawy i niestety sam beton dookoła i trudno z psiakiem gdzieś wyjść na spacer

doświadczony Nowy wpis
Były pracownik

Jeśli chcesz być zatrudniony tylko poczuć smak zwolnienia, to to jest najlepsze miejsce. Ludzie zarządzający tą firmą nie mają bladego pojęcia o zarządzaniu kadrami. I w tym samym czasie robią zwolnienia grupowe i zatrudniają ludzi.

miszel
Kandydat

Dla soób starających się o stanowsiko marketing analyst: W ogłoszeniu znajdziecie info: "Knowledge of Power BI (including DAX) or a similar tool". Mam doświadzcenie 1,5 w looker, pół roku w power bi + certufikacje microsoftu oraz 5 lat doświadczenia w wizualizacji w innych narzędziach bi i po drugim etapie zostałam odrzucona ponieważ "szukamy kogoś z wieloletnią znajomością w power bi". Piszę to aby osoby ze znajmością "similar tool" zaoszczędziły swój czas i nie aplikowały.

ciekawski
Inne
 Pytanie
@miszel

Jak przebiegała twoja rozmowa? Drugi etap to rozmowa z managerem?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko iOS Developer w firmie Booksy International Sp. z o.o. odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(838 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Telefoniczny Doradca Klienta
Łódź
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Mania
Inne

Chciałam startować na konsultanta technicznej obsługi klienta, ale trzeba znać ukraiński i polski na wysokim poziomie. Czy bywają rekrutacje na to stanowisko z polskim, albo z polskim i angielskim na przykład? Inną opcją na robotę jest konsultant ds. retencji klientów, ale tutaj oczekują min. 2 lat doświadczenia w telesprzedaży, czego osobiście nie mam.

anonim
Inne

Od Analytics Engineera wymagają jakichś certyfikatów czy nie patrzą na to? Doświadczenie doświadczeniem, ale jeśli chodzi o SQL i Pythona etc no to mam tylko papierek z kursu z amerykańskiej platformy, nie wiem, czy ta firma uznaje takie coś.

Ela z HR
Kandydat

Opowiem wam o rekrutacji do tego korpo (usunięte przez administratora)firmy i naprawdę omijajcie szerokim łukiem. Hitem jest to że dostałem rozwiązane zadania jak i inni którzy aplikowali w sierpniu na stanowisko call center ds technicznych i potem dostałem zadania pisane na kolanie w ciągu godziny o podobnej (usunięte przez administratora)tematyce do rozwiązania w 15 minut. Sama rozmowa rekrutacyjna bardzo nie profesjonalna, a gdy odpowiadałem na wszystkie pytania i w sumie widziałem pozytywny feedback to gdy powiedziałem oczekiwania na start 3500 to zapytali się mnie czy brutto czy netto XD, dostałem nie miłą odpowiedź na e-maila że nie spełniam oczekiwań i "inni kandydaci mają jeszcze kolejny już 3 etap do pracy za 3500 brutto. Szanujcie się ludzie i nie aplikujcie do tej (usunięte przez administratora)firmy.

5
Bogusia
Inne
@Ela z HR

A czy te zadania były jakoś bardzo wymagające? Trudne? Czy raczej nie sprawiały większych problemów? Poza tym, to ile firma jest w stanie zaoferować wynagrodzenia brutto? Mówili coś, czy można spodziewać się jakiejś premii, dodatków?

anonim
Inne

Podobno klienci dają popalić, ale to chyba jak w każdym CC. Mnie brakuje w ogłoszeniu i w tym co piszecie jakiegoś konkretu, jakie problemy się rozwiązuje jako Konsultant ds. Technicznej Obsługi Klienta. Czy to rodzaj helpdesku IT? Ale nic o znajomości tego nie ma w ofercie... To co tak naprawdę zgłaszają klienci, nieumiejętność obsługi i wyjaśnia im się, jak się zapisywać, czy co..

1
Pracownik CS
Pracownik

Szkoda, że tyle tu jadu. Pracuję z powodzeniem na jednym z najniższych stanowisk w tym korpo. Jasne, że zdarzają się sytuacje, kiedy mamy dość - nieodpowiedzialne koleżanki i koledzy, którzy rzucają L4 po kilka tygodni z rzędu, więc ciężko wyrobić wskaźniki premiowe jak brakuje ludzi. Szukanie na wyższe stanowiska ludzi z zewnątrz, zamiast awansować swoich sprawdzonych. Ale końcowo nie mam co narzekać na wypłatę, mogę pracować z domu, praca jest do zrobienia chociaż klienci potrafią dać popalić. Nie wchodzę nikomu w (usunięte przez administratora) robię swoje, poznałam tu świetnych ludzi. Mam umowę o pracę od początku. Jak komuś nie chce się pracować to i na najwyższym stanowisku za kosmiczny hajs znajdzie powody do narzekania ;)

anonim
Inne
@Pracownik CS

Chciałabym podpytać o pracę z domu. To 100% praca zdalna czy czasem trzeba pojawić się w biurze? Dotyczy wszystkich czy tylko jakiegoś konkretnego działu? Możesz powiedzieć ?:)

Pracownik CS
Pracownik
@anonim

Zdalna 100%, pracownicy są rozrzuceni po całym kraju, więc mógłby być problem, żeby dojechali do biura w Bielsku czy Warszawie ;)

Roma
Inne
@Pracownik CS

To super z ta praca zdalną :) Nie ma żadnych problemów z komunikacją, skoro część osób jest w biurze, a część zdalnie? Chcę aplikować na stanowisko Business Analyst, i tak się jeszcze zastanawiam, co robić. Twoje wpisy mnie przekonują, ale jeśli mogę chciałabym zapytać o widełki. W niektórych ofertach są podane, a przy tym stanowisku nic nie napisali. Miałeś z nim styczność? tutaj ludzie podają kwoty 3 500, a ja w jednej ofercie widziałam nawet 12 000.

Pracownik CS
Pracownik
@Roma

Wszystkie spotkania odbywają się zdalnie, więc nie ma problemu. Niestety nie wiem jakie zarobki na tym stanowisku.

Ewela
Inne
@Pracownik CS

Ja chciałabym się odnieść jeszcze do twojej wcześniejszej wiadomości odnośnie awansów. Nawet jeżeli ktoś się wywiązuje ze swoich obowiązków i jest ambitny to nie ma szans na awans? Nawet przy rozmowach z kierownictwem? Szkoda by było gdyby firma nie doceniła w ten sposób swojego pracownika:(

inny pracownik CS
Inne
@Ewela

Jak najbardziej są szanse na awans i to bardzo duże i dość częste. W CS jest w sumie chyba 7 team leaderów, z czego 5 osób to osoby wcześniej pracujące jako zwykli konsultanci. Ostatnio menagerem CSu został typek, który był team leaderem, a wcześniej też konsultantem. Product Experci - cała trójka była kiedyś konsultantami. Na project managera w operacjach rekrutację wewnętrzną wygrał inny typ, co był leaderem w CS. Nie wspominam o innych rynkach, bo tam jest tak samo. W IT jest kilka osób, które wcześniej pracowały w CS i dostali awanse lub wygrali rekrutacje wewnętrzne. Gadanie, że nie ma szans na rozwój to zwykłe kłamstwo, bo przykładów osób, które poszły wyżej jest cała masa.

Xyz
Inne
 Pytanie
@Pracownik CS

Jakie są widełki wynagrodzeń na tych najniższych stanowiskach?

Piotrek
Kandydat

Miałem okazję przechodzić rekrutację w Booksy ponad m-c temu. Pierwsza rozmowa bardzo miła, natomiast po zadaniu testowym zero odzewu. Człowiek traci dla takiej firmy ponad 3h i nie dostaje nawet głupiej wiadomości jak mu poszło. Nie dziwie się skąd tutaj tyle opinii i to opinii negatywnych. Bo skoro traktują tak kandydatów, to pewnie z pracownikami jest podobnie.

anonim
Inne
@Piotrek

Napiszesz, jakie zadanie testowe dostałeś? Ile czasu Ci na to dali i ile realnie Ci ono zajęło. Help, w sumie to chyba jedyna rzecz, jakiej do tej pory nie wiem.

anonim
Inne

Spróbuję chyba się zgłosić na to ogłoszenie Software Engineering Team Leader, zobaczymy co z tego wyjdzie. Pracuje ktoś na takim albo podobnym stanowisku? Lepiej na UoP czy B2B? Na jakiej większe zarobki wychodzą? Bo obie są podane i nie wiem w sumie, na B2B nie miałem okazji wcześniej pracować.

Pytanie
 Pytanie

Ogłoszenie na Android Developer do Booksy International Sp. z o.o. pojawiało się w Pracuj.pl, polecacie aplikować?

Magda
Inne

Bardzo polecam!! Swietna i profesionalna obstuga. @Elite Beauty @Monika Konsek

przerażona
Kandydat

Już same zadania rekrutacyjne potwierdzają wszystkie komentarze tutaj napisane. Komediodramat. Jeżeli współpraca zapowiada się tak źle już na samym etapie kandydowania to ja nie chcę sprawdzać co będzie dalej. Szukałam tutaj odpowiedzi czy warto zmarnować z 2h życia na odpowiedź na te absurdalnie obszerne pytania i odpowiedź przyszła bardzo szybko. Jeżeli waszym marzeniem nie jest (usunięte przez administratora) w którym jednocześnie trzeba odpisać na 20 zgłoszeń, trzy aktywne czaty, odebrać telefon i zrobić zadanie od leadera w godzinę, to myślę, że będzie super zabawa.

Roksana
Inne
@przerażona

Ja jeszcze nie aplikowałam, ale to rozważam. Długo się czeka na odpowiedź od rekrutera? Mówili coś ile łącznie etapów ma być? Te zadania to jak dokładnie wyglądają? Bo aż się boję co to za pytania tam padły, że tak Cię zszokowały ;)

JS

Nie mam pojęcia skąd te negatywne komentarze - chyba od osób, którym nie udało się przejść rekrutacji. Ja pracuje w sprzedaży od kilku miesięcy i z czystym sumieniem polecam, Booksy to najfajniejsze miejsce, w jakim do tej pory pracowałam. Świetna atmosfera, przyjazny team, jasno przydzielone obowiązki, super produkt i bardzo przyzwoite zarobki - dla mnie 10/10 :)

LoL
Inne
 Pytanie
@JS

A nie pracujesz w biurze karier i szef nie kazał pisać pozytywnych komentarzy? ????

2
LOL2
Kandydat
 Pytanie
@LoL

dlaczego taki pomysł?

Obecny pracownik
Pracownik
@JS

Tak - zgadzam się! Niestety gdyby odpowiedzi na GoWork nie były anonimowe, tylko np. połączone z Linkedin, nie byłoby tutaj takiego spływu negatywnych opinii, ale wiadomo - łatwiej się schować za anonimowym hejtem (bardzo często nieprawdziwym). Cieszę się JS, że jesteś zadowolony/a z pracy w Booksy :) Oby więcej takich ambasadorów naszej firmy - którzy dbają o dobre imię Booksy SAMEMU - nikt u nas nie zmusza do dzielenia się pozytywnymi opiniami ( to też w ramach odpowiedzi na wcześniejszy oczywiście anonimowy zarzut )

Candidate
Kandydat
 Pytanie
@JS

Bardzo przyzwoite zarobki, czyli na ile można liczyć. Ile zarabiają najlepsi ?

O.
Pracownik
@JS

zgadzam się! :) Dużo inicjatyw wpierających dobrostan, możliwości rozwoju. Zdecydowanie polecam pracę w Booksy a jestem tu już 2 lata

AAA
Pracownik
@JS

zgadzam się! :) Ze świecą w ręku szukać pracodawcy tak dbającego o swój zespół :)

do JS
Były pracownik
 Pytanie
@JS

Od Twojej opinii minęły prawie 3 lata... pracujesz tam jeszcze w ogóle, czy już Cię zwolnili?

Pracownik
Pracownik
@AAA

Również się pod tym podpisuję! Super klimat, dużo możliwości rozwoju i nie są to puste słowa :) W ciągu blisko 3 lat w firmie moja rola ewoluowała i za każdym razem miałam realny wpływ na jej kształt i zakres obowiązków. Czuję się zaopiekowana i widać, że moim przełożonym zależy na moim dobrostanie i rozwoju.

nietracczasu
Pracownik
 Pytanie
@O.

mówisz o tej mące na święta czy o freesbee na wakacje? czekaj.. było coś jeszcze ???!! aaa tak, piłka plażowa! no 3 dychy na rok, faktycznie wsparcie :) chyba żyjesz w szałasie

Kordian
Inne
@nietracczasu

Masz na myśli benefity czy okazjonalne prezenty od pracodawcy? Dają takie gifty niewielkiej wartości? A prawdziwe pozapłacowe dodatki są? Np. pakiet prywatnej opieki dla pracowników i ich rodzin?

Administrator

Firma Booksy International Sp. z o.o. poszukiwała jakiś czas temu pracowników na stanowisko Android Developer. Czy jest ktoś, kto otrzymał tę pracę? Czy organizowane są tam szkolenia podnoszące kompetencje?

rafał
Inne

Zarobki musza być nie najlepsze...mam za sobą kilka rozmów w różnych sprawach...jestem klientem od kilku lat...o tym że jak zrezygnowałem z boosta , mimo 900 opini byłem za salonami z 3 opiniami nie z mojej branży ,3 dni zapomnę o fakturze blokada systemu , system kierowniczy i menagerski na najniższym możliwym poziomie ...nikt nic nie może nikt nic nie wie nikt nie jest decyzyjny ...pożarli cała konkurencji i dobrzy menagerowie już nie potrzebni ... dziś już bym sie nie zdecydował ..a teraz musze trwać bo 900 opini to kilka lat pracy..

Kargul
Inne
 Pytanie

Czy w tej firmie obowiazuje cokolwiek innego niz umowa zlecenie ? A jesli tak to po jakim czasie od pierwszej umowy zlecenie mozna pracowac na normalnych warunkach ?

sz
Były pracownik
@Kargul

Ja pracowałem na umowie B2B przez kilka lat. Moi współpracownicy pracowali równiez na B2B lub na umowie o pracę. Podejrzewam, że zleceniówki to praca na stanowiskach śmieciowych, mało w Booksy szanowanych i z dużą retencją. To jest gigakorpo i procedura za procedurą, więc trzeba mieć to na uwadzę.

Pracownik
Pracownik
@Kargul

Umowa o pracę od początku (na miesiąc, potem przedłużają jak się sprawdzisz)

Izabela
Inne
@Pracownik

Ooo, czyli chyba coś musiało się zmienić? Pisali tutaj że w 2021 roku oferowali 2 tyś na rekę + premię. Jak teraz stoją zarobki w firmie? Jak ci sie pracuje?

Hehe
Były pracownik

Zdecydowanie nie polecam. Mobbing, zastraszanie, przemoc psychiczna, brak szacunku do drugiego człowieka. Jeśli lubisz być poniżany publicznie to idealne miejsce dla Ciebie.

4
żabcia
Były pracownik
 Pytanie
@Hehe

Idealne podsumowanie! Jesteś z Versum czy ze starego Booksy? Tak z ciekawości pytam.

Iks
Kandydat
 Pytanie
@Hehe

Pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Konsultant ds obsługi klienta. Na jaką pensję netto można liczyć?

Hehe
Pracownik
@żabcia

Stare Booksy

y
Pracownik
@Iks

2000zł na rękę i moze jakas prowizja przy dobrych wiatrach

new1
Kandydat
@Iks

3800-4200 PLN brutto podstawa + system premiowy

LT
Pracownik
@Hehe

zastanawiam się gdzie ten (usunięte przez administratora) i poniżanie... jestem we wsparciu technicznym i nikt mnie nie poniża, ani nie mobbinguje...

Yyyy
Pracownik
 Pytanie
@y

Serio? 2000 na rękę? Mam równo dwa razy tyle i pisze o podstawie. Tak się dogadalam na rekrutacji. Tak się znasz, że piszesz o prowizjach, a te na obsłudze klienta nie istnieją. Są jasno określone kwotowo PREMIE, a to zasadnicza różnica. Po co takie pisanie bzdur?

Katarzyna
Inne
@Yyyy

Ooo, to powiesz mi o tych określonych kwotowo premiach? :))

Witam
Pracownik
@Katarzyna

Cześć Kasiu z HRu :D

Kasia
Inne
@Hehe

Zgadzam się w 100% jestem fryzjerem Booksy to platforma tylko gdzie klien może wystawić opinie ale w drugą stronę to nie działa w dzisiejszych czasach ludzie robią co chcą piszą co chcą nie patrząc na drugą osobę

Ex pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Zdecydowanie nie polecam pracy w Booksy. Jeśli ktoś myśli o stabilnej pracy z dobrymi zarobkami, to na pewno nie znajdzie jej tutaj. 1. Zarobki - obiecują ogromne premie, a tak na prawdę z trudem osiąga się 1/3 z obiecywanych kwot. Z prostej przyczyny - aplikacja idzie na dno i coraz więcej klientów i potencjalnych klientów to zauważa. Oprócz tego obiecują podwyżki, awanse - po kilku latach pracy na moje konto wpadła tylko jedna podwyżka 2. Produkt - aplikacja, która nie działa. Wyskakuja czeste błędy. Poważne problemy są zamiatane pod dywan, obsługa klienta wymaga ogromnej poprawy. Setki, jak nie tysiace niezadowolonych klientów odsyłane są z kwitkiem. 3. Benefity - firma się nimi oczywiście chwali i zachęca, ale jeśli zamiast premii pieniężnej na święta satysfakcjonuje Was paczka z mąka na mazurka, czapka z logo firmy i piłka plażowa to super. Z plusów- jest multisport i dodatek na pyszne.pl i zajęcia z angielskiego, ale szczerze wolelibyśmy pieniądze na święta, jak już tak słabo płacą:) 4. Atmosfera - typowe korpo, typowy wyścig szczurów. Jeśli nie płaszczysz się przed szefem, to automatycznie jesteś na gorszej pozycji. Dużo stresu, pogoń za wynikiem, bo wyniki są najważniejsze, a jeśli zdarzy Ci się potknienie - od razu wita Cię plan naprawczy (znam przypadki, gdzie osoby po zrobieniu celu z planu naprawczego z nadwyżką i tak zostały zwolnione). Na szczęście zdarzały się fajne, pomocne osoby w teamie, ale niestety managerowie i leaderzy nie mieli zbyt dużego pojęcia o zarządzaniu pracownikami, przez co często był chaos. 5. Stabilność pracy - grupowe zwolnienia co pół roku. Powtarzają Ci, że robisz super wynik, na konferencji ogłaszają bicie rekordów, a po paru tygodniach kolejne grupowe zwolnienia, podczas których z dnia na dzień zwolniono 30% firmy. To daje poczucie niepewności, bezradności, boisz się o przyszłość. Masz kredyt czy dzieci? Nieważne. Ich to nie interesuje. People First? Chyba Stefan w slonecznej Kalifornii First :) Komunikacja w firmie opiera się na mydleniu oczu i hipokryzji :) Fajnie, że zdalnie, bo wygodnie. Ale dla zdrowia psychicznego serdecznie nie polecam pracy w tej firmie. Szkoda czasu i nerwów. W Booksy dzieje się źle, a będzie tylko gorzej.

Robert
Inne
@Ex pracownik

Co pół roku zwalniają tak dużo osób? Podają przyczynę? Na to miejsce przyjmują nowych czy po prostu redukują zespół bo jest za dużo pracowników? Nie dodałeś na jakiej umowie pracowałeś. Miałeś jakiś okres wypowiedzenia?

d
Pracownik
@Robert

Zachowują okres wypowiedzenia i się tego trzymają, bo są za dużą firmą by tego nie respektować. Większość ma miesiąc lub 3 miesiące, zależy na jaki czas w HR się trafiło i co się miało po merge Versum i Booksy. Przy lipcowym zwolnieniu 2022r przyczyną był nierentowny rynek w którym działali, bodajże Meksyk i przestrzelona kasa. Teraz nie wiem co stefek burczymucha wymyślił, ale napewno zrobi wszystko, żeby puścić z torbami z dnia na dzień ludzi i jakoś poświecić oczami przed inwestorami z JU ES EJ - to the moon, stefan king, people first ale na bruku ;)

M
Były pracownik
 Pytanie
@d

Zwolnienia w styczniu były tłumaczone tym, że pomylili się w obliczeniach i myśleli, że przychód z takiego tam marketingowego narzędzia to pozycjonuje wyżej biznesy będzie szybszy, przynajmniej tak to zrozumiałem, pracowałem na rynek Amerykański, więc nie wiem czy na Polskę też było takie tłumaczenie. Dlaczego normalni pracownicy mają płacić za czyjeś błędy w obliczeniach? Dlaczego np. nie ucięli płac tym na wyższych stołkach? Dlaczego nie zrezygnują z biur do których i tak nikt praktycznie nie przychodzi? Lepiej wyje (wyrzucić) dobrych pracowników. Jak znajdę czas to podzielę się swoją pełną opinią.

Dominika
Inne
@Ex pracownik

A ile tej podwyżki można po tych kilku latach się spodziewać? Musiałeś o ta podwyżkę prosić czy sami wyszli z tą inicjatywą? A jakie osoby u nich awansują, czym trzeba się wykazać?

Zostaw merytoryczną opinię o Booksy International Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Booksy International Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Booksy International Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 94.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Booksy International Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 70, z czego 17 to opinie pozytywne, 51 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Booksy International Sp. z o.o.
1.9/5 Na podstawie 129 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Aleja Komisji Edukacji Narodowej 105 lok. U4
    02-722 Warszawa
  • NIP: 9512381607 KRS: 0000515914
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Booksy International Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii